quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:24 schreef kzin het volgende:
[afbeelding]
Volgende: Het display van je CD speler, terwijl het nr 7 afspeelt
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef Beaver het volgende:
[afbeelding]
Next: Een foto van je vriend/vriendin. man
Het was een testfilmquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:38 schreef CompuMess het volgende:
Oei.. vriendin zeg je? mag vrouw ook?
*** DELETE FOTO *** (was net ff te laat)
@Fotoloog: ben je even lekker uit eten, hangt er iemand een rekenmachine aan een stuk ... film! ( = geen touwtje)
Maar goed, het zij je vergeven! (wat zei de klant van de krassen op de negatieven?
We gaan voor de koekjes
Hoe heb je die 2e gemaakt danquote:Op dinsdag 15 juni 2004 @ 22:01 schreef kzin het volgende
Bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Hoe ik die foto maak?, gewoon zo :
[ Afbeelding ]
Lees de regels van het spel, het was een legale actiequote:Op donderdag 17 juni 2004 12:38 schreef CompuMess het volgende:
@Fotoloog: ben je even lekker uit eten, hangt er iemand een rekenmachine aan een stuk ... film! ( = geen touwtje)
quote:Als er binnen twee uur nog geen foto is, mag de opdracht worden aangepast of mag je een aan de opdracht gerelateerde foto posten.
I know, 'k ben ook niet boos hoor !quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:07 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Lees de regels van het spel, het was een legale actie![]()
[..]
Lijkt op een calculatortje van de INGquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:39 schreef prupke het volgende:
mooi strikje toch?
[afbeelding]
volgende foto gelieve een RECHT omhoog vliegend theezakje
suc-6
(nu vraag ik me af waar het niet waait of wie dit binnens huis gaat doen
correctus.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:05 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Lijkt op een calculatortje van de ING![]()
grmbl kunnen we niet ff normale dingen opgeven??quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:39 schreef prupke het volgende:
volgende foto gelieve een RECHT omhoog vliegend theezakje
suc-6
(nu vraag ik me af waar het niet waait of wie dit binnens huis gaat doen
Nou, inderdaad...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:07 schreef Talena het volgende:
[..]
grmbl kunnen we niet ff normale dingen opgeven??![]()
beetje wazig...wat trillerige hand van vannacht...;)quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:51 schreef kzin het volgende:
Toch maar eens een poging gedaan (met een droog zakje)
Een beetje in tegenlicht, anders zie je het zakje bijna niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende: Een foutmelding op je scherm
dit is al meer dan 2 uur geleden, volgende onderwerpquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:06 schreef de_Druif het volgende:
Een echt Fok! Ei
[afbeelding]
Volgende: Een bananenschil, een klokhuis en een madeliefje![]()
![]()
Foto's moeten zelf genomen zijn......quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:45 schreef prupke het volgende:
http://www.euro-toques.nl/gifvlees/kale-kip.jpg
next: wimper op het puntje van je neus
ps keur hem maar af hoor als je wil
Koude douche doet ook wonderenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:48 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Foto's moeten zelf genomen zijn......
Even met je arm in de vrieskast duiken dus
Heb t net verwijderd...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:30 schreef MaffeMaarten het volgende:
[afbeelding]
volgende: een dood Unreal tournemant poppetje op je scherm
Nop, deze topic loopt helemaal dood...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Is het hier nog actief offe??
mijn eerste CDquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Hmz...
Next: foto van je eerste cd of single (al dan niet afgestofd)
en wat wordt de opdracht?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
mijn eerste CD
[afbeelding]
Hij is slecht te lezen omdat het doosje onder het stof zit en verkleurd is door de zon. Maar ja die CD is al weer meer dan 10 jaar oud
Een foto van je drankvoorraadquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:56 schreef tjAb het volgende:
[..]
en wat wordt de opdracht?
hier komt'ie dan:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:26 schreef PartyAddict het volgende:
krijg je als je van die vieze dingen moet gaan fotograferen
Ja, is die cd niet pas sinds maandag uit? Of hebben ze in de tussentijd alweer een nieuwe cd uitgebracht. Maar ik weet wel een Fok!ker die de nieuwste van Prodigy heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:28 schreef Kimske het volgende:
nou, deze duurt lang!!
ehm, is dat een zelfgemaakte 'foto'?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:54 schreef Bowiefan het volgende:
is niet echt een toppertje geloof ik, die cd van de prodiegij
[afbeelding]
Hmm, dat wordt balanceren op het randje van mijn laptopquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:03 schreef JoPiDo het volgende:
ik doe wel een nieuwe opdracht, omdat het zo lang duurt & die cd niet eens gebrand was
een foto van een pritt-correct IT op je beeldscherm (op het beeldscherm FOK!)
pritt lijm gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt balanceren op het randje van mijn laptop![]()
Kwam er net achter dat ik geen correct-it in huis had. Heb je ook niet echt nodig als je alles met de computer doet. Pritt lijm heb ik overigens wel in huis. Twee uur zijn inmiddels voorbij. Ook goed?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:15 schreef Kimske het volgende:
[..]
pritt lijm gebruiken
je moeder heeft geen wijsvinger!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Hmz...
Next: foto van je eerste cd of single (al dan niet afgestofd)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
Geen zin om de stomende regen in te gaan, dan maar mijn kat de deur uit gegooid:
[afbeelding]
Indien goedgekeurd, foto van een lampje (alleen het gloeilampje zelf) boven je hoofd, aantonende dat jij een beter idee hebt voor een foto.![]()
speedy heet dat ding tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
Geen zin om de stomende regen in te gaan, dan maar mijn kat de deur uit gegooid:
[afbeelding]
Indien goedgekeurd, foto van een lampje (alleen het gloeilampje zelf) boven je hoofd, aantonende dat jij een beter idee hebt voor een foto.![]()
dat `ding` heet idd Speedy ja (nog steeds)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
speedy heet dat ding toch![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
hmm met de timer op 2 sec moest het snel..hehe maar hier 2 pogingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:58 schreef -Paul- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgende: Foto van een iemand die met schoenen aan z'n handen op z'n handen (schoenen) staat.
Ehm... Die hebben we net gehadquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:03 schreef tjAb het volgende:
[..]
iemand die buiten in de regen staat te genieten (zonder paraplu etc)
een foto van een peniskokerquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:34 schreef -Paul- het volgende:
[..]
Ehm... Die hebben we net gehadProbeer eens iets anders.
ja, ok. jij wilt het fotospel dus weer dood hebben...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
een foto van een peniskoker
Euh... Nee hoor.. !quote:Op zondag 14 november 2004 20:01 schreef postman het volgende:
staat een lullig foutje op je d70 site, ipv nikon staat er canon bij firmware updates
Geen zin om t daarna op te ruimen sorry, als iemand aanbied om t daarna op te ruimen doe ik 't wel!quote:Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef Openminded het volgende:
Volgende: een kapot gevallen ei op de keukenvloer
Woensdag krijg ik het rolletje terug van de fotoboerquote:Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef Openminded het volgende:
[afbeelding]
Volgende: een kapot gevallen ei op de keukenvloer
quote:Op maandag 15 november 2004 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Woensdag krijg ik het rolletje terug van de fotoboer
Heeej doe de hele uitzending eens posten!quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:30 schreef BuBbliN het volgende:
[afbeelding]
naja... als het niet tegen de regelement in is.. om de gevraagde foto iets te wijzigen vind ik wieldoppen ook goed hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef postman het volgende:
ja maar wij hebben wieldoppen
GEEN DISCOVERYquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:51 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Heeej doe de hele uitzending eens posten!
Dat is volgens mij mijn favoriete programma (scrapheap) hoewel ik de personen die er zitten niet herken
En dat smerige K*T UPC heeft alweer hele tijd geleden besloten dat Discovery uit het pakket moest
ruilen, ik heb hem wel, kijk er nooit naar (zgan dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:15 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
GEEN DISCOVERYdat is zo'n beetje het belangrijkste kanaal in het pakket
wij hebben geen Eurosport meer, dat is óók triester dan triest
okeej, 2 glazen cola gevult tot aan t randje danquote:Op woensdag 17 november 2004 00:32 schreef Bowiefan het volgende:
Het is hier geen kroegdoe ff een normale opdracht zeg
[..]
ruilen, ik heb hem wel, kijk er nooit naar (zgan dus)
Cool! Maar doet je magnetron nog normaal? Ik had iig gelezen dat er dan wel vrij giftige keuren vanaf zouden komen. Heb je er toevallig ook een filmpje van gemaakt?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:20 schreef IM_Barney het volgende:
Kom op, zo moeilijk is het toch niet?
Gewoon zo:
[...]
werkend, maar daar heb ik geen foto vamn.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:46 schreef Talena het volgende:
zijn 2 kaarsen ook goed?beetje gephotoshopt enzo.. verveelde me
[afbeelding]
Next---> een voorproefje hoe je 2005 in gaat
Mag een flesje bier uit 2004 ook?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:39 schreef Schanulleke het volgende:
Ik doe ook eens een gooi in dit topique:
[afbeelding]
Next: een fles franse wijn uit 1998
Je foto is stukquote:Op maandag 7 februari 2005 17:27 schreef Lukaso het volgende:
ik zoek het niet om naar buiten te lopen
[afbeelding]
een foto van een diskette in je cd speler
quote:de inhoud van je goedgevulde afvalbak
duurt te lang.... te weinig gameboys avalaible i suposequote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:46 schreef JoPiDo het volgende:
[afbeelding]
sorry voor de slechte kwaliteit
volgende: een game boy advande op de rand van rechtopstaand dvd-doosje
quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
tekst:
[afbeelding]
volgende: een stuk fruit ... met een hap uit
Wat een hoop moeite voor een simpel fotootje als dit zegquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding]
volgende: een beeld van waar je naar kijkt op tv.
JA MACRO DUS !!!quote:Op zondag 27 maart 2005 01:44 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
en nu moet'k een foto van m'n mond maken
Weltrusten.quote:Dat zal voor iemand anders of voor morgen zijn, ik ga slapen ... truste
Zo.n brede man bij de deur?quote:Op zondag 27 maart 2005 05:29 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
![]()
En dat om 5 uur 's ochtends
Volgende: Een uitsmijter![]()
Laat, maar wel de volgens opdracht.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:20 schreef Mithgoril het volgende:
Volgende: een foto van de foto die op je bureau staat
idemquote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef prupke het volgende:
wel voor iemand zonder snoep in huis
quote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef theiz het volgende:
Andere opdracht dan....
Deze moet wat makkelijker te doen zijn: Een foto van een koplamp van een auto.
Pleasequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef Gringo999 het volgende:
kopje koffie met 4 lepeltjes
[afbeelding]
foto van een voetballer die met 2 ballen aan het hooghouden is.
leuk hoor... maar zie geen koffie... jij?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef Gringo999 het volgende:
[afbeelding]
dis niks zo..quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef Gringo999 het volgende:
[afbeelding]
denk dat er weinig mensen zijn die zelf een foto van een voetballer met 2 hooggehouden voetballen zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:35 schreef tjAb het volgende:
[..]
dis niks zo..
kom op..zo moeilijk is de opdracht niet!
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:51 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
ff snel van de webcam getrokken
de volgende: je slapende partner
indien niet voorradig: de slapende hond of kat
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:46 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
de volgende: het uitzicht vanuit je hoogst gelegen raam.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgende: Verwarming met een paar sloffen ervoor.
zucht...quote:
ik hoop het.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Leeft dit spel eigenlijk nog?
Hey, met gevaar voor eigen leven, maar ik heb er één!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef HMaster-II het volgende:
Volgende mag een foto van een Hangroepbejaarde plaatsen. Inclusief Rolator. Suc7![]()
pffff duurd eff voor er iemand heeft ontbeten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef Mauro het volgende:
Een gruwelijk lelijk gepimpe Opel:
[afbeelding]
Volgende mag een foto maken van een gedekte ontbijttafel.
Ok dan euh volgende opdracht : zelfportret in de spiegelquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:17 schreef Phoenixx het volgende:
De Bobbysocks!!!
Ja hoor - goedgekeurd!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |