ik ben aan het werk ja, het is jammer genoeg een beetje druk, anders was ik wel even naar me auto toe gelopen om een foto te maken van me benzine-dopquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:23 schreef Rizzz het volgende:
Is iedereen aan het werk of aan het studeren, of kunnen we het fotospel nu echt afsluiten?![]()
![]()
Zoek je toch even terug in de 42 voorgaande delenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:08 schreef Hukkie het volgende:
(als die nog niet geweest is tenminste)
Altijd moeilijk, maar dit zijn twee cd's die ik lan langere tijd goed vind:quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:08 schreef Hukkie het volgende:
Ik hou heel erg van Sate
next: foto van je favoriete ceedee (als die nog niet geweest is tenminste)
Als je zo'n platte knoop bedoeld...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:05 schreef kzin het volgende:
Volgende: Een platte knoop
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:01 schreef Dwaashaas het volgende:
onderwerp: Het naambordje met de raarste straatnaam in jou woonplaats
Uhm, telefoongids\routeplanners\stratenboeken, effe kijken, naar de straat toe *kliek* terug naar huis en op forum zetten .......quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:39 schreef Rizzz het volgende:
ik denk niet dat iemand zin heeft om een hele plaats door te fietsen/rijden/lopen opzoek naar een rare straatnaam...![]()
misschien moet je ook in je woonplaats kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef Scatty het volgende:
ik weet in mijn straat geen rare straatnamen
misschien kunnen we het beter veranderen naar een straatnaam
Ja, idd, ik ben ff aan het verhuizen... komen gelijk ook de Fok Fotospel foto's op die ik heb ingezonden afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:15 schreef Scatty het volgende:
Rizzz: je website is .... leeg
waarschijnlijk omdat het wat meer moeite kost als naar de badkamer lopen van uit je pc ....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:17 schreef KolNedra het volgende:
..... maar ik vond 't maar 'n domme opdracht
Tsjahquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:19 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het wat meer moeite kost als naar de badkamer lopen van uit je pc ....
Maar er is in iedere geval toch iemand geweest die er moeite voor gedaan heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:25 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Tsjah
(Nee was gewoon toeval dat ik die nog op mijn pc had staanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:44 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Maar er is in iedere geval toch iemand geweest die er moeite voor gedaan heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:50 schreef KolNedra het volgende:
[..]
(Nee was gewoon toeval dat ik die nog op mijn pc had staan)
Da's niet de bedoelingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:50 schreef KolNedra het volgende:
[..]
(Nee was gewoon toeval dat ik die nog op mijn pc had staan)
Ja ik had hem gisteren gemaakt, kan dus blijkbaar in de toekomst kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:19 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Da's niet de bedoeling![]()
Deodorant?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:17 schreef KolNedra het volgende:
Je duurste eau de toilette (of parfum)
zo kom ik even het fok! fotospel reddenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:06 schreef Rizzz het volgende:
Volgende: een klok met typ-ex (of iets dergelijks) erop...
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:18 schreef Renesite het volgende:
Eerst maar weer makkelijk doen:
Een raam
eindelijk een opdracht die ik ook op me werk kan doenquote:Op maandag 7 juni 2004 20:34 schreef Werewolf het volgende:
Volgende moet ook te doen zijn met dit weer
Een airco, fan, ventilator of iets dergelijks....
daarom vroeg ik ook doe een poging, foto van de zon is toch genoeg,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:24 schreef Rizzz het volgende:
k heb het geprobeerd (zonder deze opdracht gelezen te hebben), maar daar heb je toch wel professionelere apparatuur voor nodig... t was ook maar zo'n klein stipje... volgende keer beter in... 2112 (ofzo)![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:57 schreef Renesite het volgende:
Nu, een druppel in het water
Het was echt een piepklein stipje. Mijn collega had zo'n eciplsbril en dan zag je nog bijna niets....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:57 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Niets te zien vannochtend 15 over 8
Nu, een druppel in het water
Kettinkje ook goed?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:27 schreef Scatty het volgende:
Foto van een ketting
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:45 schreef Werewolf het volgende:
Next:
Een glas drinken met ijsklontjes, parapluutje, rietje, schijfje citroen, wat dan ook......
(Je hoeft niet alles erin te doen, als het maar een versierd zomers glas is....)
quote:Next: Foto van je grootste miskoop....
hmm soort glazen...geen soort glas hoop ik..ah dit zal wel de bedoeling zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:25 schreef Renesite het volgende:
3 soorten glazen
speciaal me trui ervoor aangetrokken...best warm met dit weer...maar goed..zal toch nog ff langs de supermarkt..quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:26 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Nu, je nick op je hand/arm geschreven
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:23 schreef Prox het volgende:
[afbeelding]
leeg cdtje dus hij lijkt wat lichter dan bij een originele!
>> foto van een fietswiel met op de achtergrond een handfietspomp
Haha! Die vogel is goedquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:20 schreef Bowiefan het volgende:
In het licht van de zaklantaarn bleef die rustig zitten...
[afbeelding]
doet mij maar een plaatje van uw collectie afstandbedieningen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:05 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Drinken dat ingeschonken word
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:06 schreef Werewolf het volgende:
Oranje versiering in je straat, buurt of eigen huis....!
ze staan toch ook wel in de locale supermarkt-krantjesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:29 schreef Beaver het volgende:
Ik heb niet zo'n toeter...
quote:Op zondag 13 juni 2004 11:17 schreef kzin het volgende:
\Volgende: Negatieven
zie plaatjequote:Op zondag 13 juni 2004 13:16 schreef Renesite het volgende:
negawa?
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:49 schreef Scatty het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
zie plaatje
volgende: Foto van een telefoonsnoer
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:57 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Fotografeer iets kleins op zo'n manier dat het groot lijkt....
Typerende Werewolfquote:Op zondag 13 juni 2004 15:59 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Zoiets?
Und nu, jezelf typend
[afbeelding]
zoiets
je hebt geen volgende opdracht geplaatst.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:09 schreef fotoloog het volgende:
Is het plaatje niet te zien?
Ik weet niet of CompuMess hem goedkeurdquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:10 schreef stil het volgende:
[..]
je hebt geen volgende opdracht geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |