abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19944098
Minister Verdonk besmeurd met ketchup

Gepubliceerd op woensdag 16 juni 2004

AMSTERDAM (ANP) - Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie is woensdagmiddag in Amsterdam door demonstranten besmeurd met tomatenketchup. Dat gebeurde toen zij het Bijbels Museum aan de Herengracht binnen wilde stappen om de opening van een tentoonstelling bij te wonen.

De minister gaat aangifte doen bij de politie. Twee vrouwen zijn aangehouden voor belemmering en belediging, aldus de politie. De demonstranten deden zich aanvankelijk voor als leden van een cameraploeg maar toen zij dichterbij kwamen gooiden de actievoerders met ketchup. De bewaking kon niet voorkomen dat de bewindsvrouw onder kwam te zitten. Hoewel zij aangedaan was door de actie, heeft Verdonk toch haar speech gehouden, zei haar woordvoerster.

Bron: Planet
http://www.planet.nl/plan(...)tid=482749/sc=47b2a4
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:42:03 #2
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_19944133
Jaartje cel lijkt me wel gepast.
pi_19944225
Jammer dat er geen foto's van zijn
pi_19944266
Afkeuringswaardige aktie, dat moge duidelijk zijn. Al mag je het niet met haar beleid eens zijn (En ik ben dat zeker niet), hoef je je nog niet tot haar niveau te verlagen. Jaartje cel lijkt me inderdaad zo slecht idee nog niet
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 18:48:00 #5
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19944268
Goeie beveiliging...
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_19944316
zo'n terrorisme moet streng bestraft worden,
  woensdag 16 juni 2004 @ 18:53:16 #7
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19944383
Nog een half jaartje wachten en dan hebben we het tweede slachtoffer van het linkse terrorisme.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_19944404
Heden Ketchup, morgen een mes.... ?
pi_19944406
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:46 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Jammer dat er geen foto's van zijn
pi_19944421
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:50 schreef _The_General_ het volgende:
zo'n terrorisme moet streng bestraft worden,
Je kunt er sarcastisch over doen, maar een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 4 maanden vind ik wel op zijn plaats.
pi_19944443
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:54 schreef more het volgende:

[..]

Je kunt er sarcastisch over doen, maar een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 4 maanden vind ik wel op zijn plaats.
Sarcasme? Ik meen echt dat ik zoiets terrorisme vind, voor hetzelfde geld was het een mes, bom whatever geweest!
pi_19944462
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:55 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Sarcasme? Ik meen echt dat ik zoiets terrorisme vind, voor hetzelfde geld was het een mes, bom whatever geweest!
Ok.
pi_19944478
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:56 schreef more het volgende:

[..]

Ok, ik excuseer mij.
Np,

Wat ik me afvraag, waarom kunnen zulke mensen een hoge ambtenaar of een publiek persoon nog bereiken na alles met fortuijn?
pi_19944511
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:56 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Np,

Wat ik me afvraag, waarom kunnen zulke mensen een hoge ambtenaar of een publiek persoon nog bereiken na alles met fortuijn?
toneel spelen:
quote:
De demonstranten deden zich aanvankelijk voor als leden van een cameraploeg maar toen zij dichterbij kwamen gooiden de actievoerders met ketchup
pi_19944539
Perskaarten vragen is er tegenwoordig niet meer bij dus
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:02:06 #16
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19944602
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:53 schreef _The_General_ het volgende:
Heden Ketchup, morgen een mes.... ?
Overmorgen een hamburger? Daarna nog een vork?

Ach, hele flauwe actie, laat ze maar alle schade betalen + flinke boete. Paar tienduizend euro lijkt me erger dan een gevangenisstraf voor de daders, mede gezien het "luchtige" karakter van de "aanslag".

En niet alleen Fortuyn is Verdonk voorgegaan met het besmeuren, Zalm was volgens mij de eerste in 99:

Zelfs Paars was destijds niet veilig voor deze acties.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_19944611
Is het weer zover met die extreem-linkse idioten.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:04:29 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19944653
quote:

[..]

voor hetzelfde geld was het een mes, bom whatever geweest!
Ja, blijkbaar zijn het dus geen die-hard-terroristen. Anders hadden ze wel een dodelijk of verwondend wapen gekozen.

Als we dit al als terrorisme moeten gaan bestempelen, dan is het einde zoek. De term terrorisme is dan ook al onderhevig aan inflatie. Ga zo door, en over een paar jaar stelt terrorisme niets meer voor. Ik weet niet of we daar blij moeten zijn...
pi_19944664
Ik lees nergens het woord 'links' in het bericht. Beetje stigmatiserend en voorbarig dus weer. Voor hetzelfde geld zijn het meisjes van het Vrouwen Corps, die vinden dat de Minister niet genoeg enge marokkaantjes uitzet of zo..
pi_19944687
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, blijkbaar zijn het dus geen die-hard-terroristen. Anders hadden ze wel een dodelijk of verwondend wapen gekozen.
Ik heb de term terrorisme losjes gebruikt, het ging me erom dat ze de kans hebben gevonden, als zij het kunnen, kunnen andere kwaadwillige groepen het ook!
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:05:51 #21
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_19944690
quote:

[..]

Zelden zo'n lulkoek gelezen.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_19944739
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Lees de thread eens

Het had heel makkelijk iets anders kunnen zijn, de bescherming van topmensen laat weer eens te wensen over!
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:10:18 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19944810
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Lees de thread eens

Het had heel makkelijk iets anders kunnen zijn, de bescherming van topmensen laat weer eens te wensen over!
Ja, klopt, maar het mee smokkelen van ketchup lijkt me wel veel gemakkelijker dan een bom of een wapen. Ik weet niet of er gebruik wordt gemaakt van metaaldetectors of andere methoden, maar dan is dit iig een leermoment...
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:11:52 #24
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_19944847
waar leest iedereen toch dat het gaat over 'linkse' personen? :S dat vind ik net zo'n opmerkingen als opmerkingen dat het vast weer marokkanen zijn geweest als er ergens iemand is neergestoken.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_19944870
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:11 schreef DionysuZ het volgende:
waar leest iedereen toch dat het gaat over 'linkse' personen? :S dat vind ik net zo'n opmerkingen als opmerkingen dat het vast weer marokkanen zijn geweest als er ergens iemand is neergestoken.
En in 99,9% van de gevallen heeft diegene dan gelijk.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:13:39 #26
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19944890
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Als we dit al als terrorisme moeten gaan bestempelen, dan is het einde zoek. De term terrorisme is dan ook al onderhevig aan inflatie. Ga zo door, en over een paar jaar stelt terrorisme niets meer voor. Ik weet niet of we daar blij moeten zijn...
De vriendin van Volkert besmeurde Fortuyn met taarten in de Nieuwspoort. Wacht maar tot de vriendjes van deze tuthola's een bezoekje brengen aan Verdonk!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:15:19 #27
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_19944917
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:13 schreef Ludwig het volgende:

[..]

De vriendin van Volkert besmeurde Fortuyn met taarten in de Nieuwspoort. Wacht maar tot de vriendjes van deze tuthola's een bezoekje brengen aan Verdonk!
Hoezo 'onderbuikgevoelens'? Hoezo 'Populisme'? Hoezo 'Dikke vette BS'?

Uw naam is Peter Siebelt of zo?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:16:10 #28
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19944936
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hoezo 'onderbuikgevoelens'? Hoezo 'Populisme'? Hoezo 'Dikke vette BS'?

Uw naam is Peter Siebelt of zo?
De feiten!
pi_19944952
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En in 99,9% van de gevallen heeft diegene dan gelijk.
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:17:33 #30
66444 Lord_Vetinari
pi_19944963
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:16 schreef Ludwig het volgende:

[..]

De feiten!
Nope, zware quatsch. Met kul-saus ook nog. Alsof elke actievoerder die zoiets doet onmiddellijk lid is van een wijdvertakt netwerk, waarbij dit soort acties het signaal zijn om de volgende keer iemand te vermoorden. Je kunt geen oordeel vellen op basis van 1 incident en dat doe jij wel.
pi_19945047
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 18:40 schreef more het volgende:
Minister Verdonk besmeurd met ketchup

Gepubliceerd op woensdag 16 juni 2004

AMSTERDAM (ANP) - Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie is woensdagmiddag in Amsterdam door demonstranten besmeurd met tomatenketchup. Dat gebeurde toen zij het Bijbels Museum aan de Herengracht binnen wilde stappen om de opening van een tentoonstelling bij te wonen.

De minister gaat aangifte doen bij de politie. Twee vrouwen zijn aangehouden voor belemmering en belediging, aldus de politie. De demonstranten deden zich aanvankelijk voor als leden van een cameraploeg maar toen zij dichterbij kwamen gooiden de actievoerders met ketchup. De bewaking kon niet voorkomen dat de bewindsvrouw onder kwam te zitten. Hoewel zij aangedaan was door de actie, heeft Verdonk toch haar speech gehouden, zei haar woordvoerster.

Bron: Planet
http://www.planet.nl/plan(...)tid=482749/sc=47b2a4
Wooow wie zijn die vrouwen, ik wil namen horen, dan gaan we is zien of die vrouwen ook tegen geintjes kunnen

Ps de beveiliging moet wel beter worden, nu is het ketchup, maar volgende keer is het misschien accuzuur of kogels.
Maar als ze voor me neus MevrouwVerdonk met ketchup gaan besmeuren, dan had ik die dames klappen als dagen in het jaar gegeven.
Ik sla nooit vrouwen, behalve als meisjes vriendinnen van mij slaan!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:22:54 #32
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19945078
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nope, zware quatsch. Met kul-saus ook nog. Alsof elke actievoerder die zoiets doet onmiddellijk lid is van een wijdvertakt netwerk, waarbij dit soort acties het signaal zijn om de volgende keer iemand te vermoorden. Je kunt geen oordeel vellen op basis van 1 incident en dat doe jij wel.
Als het nou éen incident was! Verdiep je eens in het links-terrorisme. Je ziet een wereld voor je opengaan.
pi_19945084
En de lijst van extreem linkse acties/bedreigingen/moorden wordt weer wat langer. Maar gewoon allemaal naar rechts blijven kijken en braaf elk jaar weer alleen een 'monitor racisme en extreem-rechts' uitbrengen.

Waar blijft de 'monitor anti-democratie en extreem links'?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:23:37 #34
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19945093
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wooow wie zijn die vrouwen, ik wil namen horen, dan gaan we is zien of die vrouwen ook tegen geintjes kunnen

Ps de beveiliging moet wel beter worden, nu is het ketchup, maar volgende keer is het misschien accuzuur of kogels.
Maar als ze voor me neus MevrouwVerdonk met ketchup gaan besmeuren, dan had ik die dames klappen als dagen in het jaar gegeven.
Ik sla nooit vrouwen, behalve als meisjes vriendinnen van mij slaan!
Dat is erg nobel van je
pi_19945120
ghehe zo begon het met pimmetje ook.. niet evolutionair zo'n uitgesproken uitzettingsbeleid..
pi_19945129
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:23 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Dat is erg nobel van je :'( :'( :'(
Ja ik ben real-hardcore weet je, ik kom graag op voor me vrienden en vriendinnen en dan maakt het niet uit wie hun/mijn opponent is. Daar is maar 1 woord voor "s l o p e n"
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_19945169
sjongejonge wat een ophef over niks
:(|)
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:29:34 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_19945267
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:22 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Als het nou éen incident was! Verdiep je eens in het links-terrorisme. Je ziet een wereld voor je opengaan.
Yup, Peter Siebelt, met een snufje Elsevier en Joe McCarthy voor de smaak.. Zielig, zielig. Linksen onder het bed, dus elke avond even eronder kijken, zeker?
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:32:35 #39
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19945354
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Yup, Peter Siebelt, met een snufje Elsevier en Joe McCarthy voor de smaak.. Zielig, zielig. Linksen onder het bed, dus elke avond even eronder kijken, zeker?
Nee, maar kijk wel goed naar de waarschuwingen die er zijn. Ze zijn er, net als rechtse terroristen overigens.
pi_19945380
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:26 schreef OmaraPortuondo het volgende:
sjongejonge wat een ophef over niks
Nix? Informatie lekken bij Defensie en Justitie, Veiligheidslekken bij hoge personen etc etc,

Het gaat de laatste tijd slordig in Den Haag,
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 19:35:53 #41
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19945436
Beelden zojuist gezien, er was geen besmeuring, maar zo te zien wel linkse rooie hoeren.
Het zag er overigens wel bedreigend uit. Had net zo goed een mes, vork, pistool, whatever kunnen zijn.
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:36:25 #42
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_19945455
quote:

[..]

Natuurlijk valt dit allemaal wel mee

Iemand merkt terecht op, dat Pim Fortuyn hetzelfde mee maakte, als aanloop naar.

Maar da's niet hetzelfde hoor, heb er niks mee te maken Puur toeval.

Toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door ExTec op 16-06-2004 19:36:57 (voutje) ]
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:38:14 #43
66444 Lord_Vetinari
pi_19945497
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:36 schreef ExTec het volgende:

[..]

Iemand merkt terecht op, dat Pim Fortuyn hetzelfde mee maakte, als aanloop naar.

Toch?
Heb je enig idee hoeveel mensen / politici er VOOR Pim Fortuyn meer was dan een dom ambtenaartje op de IBG groep al met tomaten en wat al niet besmeurd zijn? En geen van allen zijn daarna vermoord, hoor. Nogmaals: je kunt uit 1 incident geen trend afleiden. De eerste les bij Sociologie.
pi_19945500
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:07 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe zwaar wil je het hele kabinet dan gaan beveiligen? De meeste willen niet eens een zware beveiliging. En waar trek je de grens? Vorig jaar werd er een burgemeester bijna dood gestoken door een gek. Moeten we dan maar 10000 man extra in ons laten beschermen? En wie gaat dat betalen dan?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19945540
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef Lucille het volgende:

[..]

Vorig jaar werd er een burgemeester bijna dood gestoken door een gek.
Bedoel je die van Parijs?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19945546
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:33 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nix? Informatie lekken bij Defensie en Justitie, Veiligheidslekken bij hoge personen etc etc,

Misschien heeft het er iets mee te maken dat de meerderheid van de ambtenaren GroenLinks, in iedergeval links stemt.
Hoe stemmen de ambtenaren?
pi_19945609
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hoe zwaar wil je het hele kabinet dan gaan beveiligen? De meeste willen niet eens een zware beveiliging. En waar trek je de grens? Vorig jaar werd er een burgemeester bijna dood gestoken door een gek. Moeten we dan maar 10000 man extra in ons laten beschermen? En wie gaat dat betalen dan?
Het is niet bijzonder moeilijk om teminsten te controlleren of mensen wel zijn wie ze zeggen dat ze zijn, perskaarten bekijken etc.
pi_19945611
quote:

[..]

Toch?
Man stel je niet zo aan. Vroeger werden politici bekogeld met tomaten. Maar omdat er eentje is vermoord is dat nou opeens een big issue?

Het is natuurlijk wel weer een mooie gelegenheid voor extreem rechtse pubertjes om lekker te kunnen kankeren op alles wat links is en nog even wat verder te gaan demoniseren.
pi_19945631
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef more het volgende:

[..]

Misschien heeft het er iets mee te maken dat de meerderheid van de ambtenaren GroenLinks, in iedergeval links stemt.
Nee, het komt door het feit dat ze voor 90% joods zijn.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:43:40 #50
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19945652
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoeveel mensen / politici er VOOR Pim Fortuyn meer was dan een dom ambtenaartje op de IBG groep al met tomaten en wat al niet besmeurd zijn? En geen van allen zijn daarna vermoord, hoor. Nogmaals: je kunt uit 1 incident geen trend afleiden. De eerste les bij Sociologie.
Het is niet éen incident!
pi_19945670
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:43 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Nee het is een groot links complot
pi_19945678
Gatver, die linkse extremisten leren toch ook echt niks hè
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:45:14 #53
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19945689
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mijn God, waar slaat dit op?!
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:45:17 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19945691
quote:

[..]

Hoe zou jij reageren als Rosemuller of die rookworst-stalin was doodgeschoten door een Neonazi en er regelmatig Neonazies politici zouden lastigvallen met dit soort ellende?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_19945726
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als Rosemuller of die rookworst-stalin was doodgeschoten door een Neonazi en er regelmatig Neonazies politici zouden lastigvallen met dit soort ellende?
Nou niet zo als jij doet int ieder geval.

Ik reageerde ook niet zo toen Rabin werd afgeschoten om maar een voorbeeld te noemen.
pi_19945729
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:45 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Mijn God, waar slaat dit op?!
Nergens, net zoals de uitspraak van more.
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:47:12 #57
66444 Lord_Vetinari
pi_19945738
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:43 schreef Ludwig het volgende:

[..]

In jouw optiek wel. Fortuyn wordt gebruikt als referentiekader voor dit incident. En dat is dus lariekoek a la carte.
pi_19945779
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Bedoel je die van Parijs?
Nee, een burgemeester ergens in Nederland.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19945783
quote:

[..]

Moslim, of een "gewone" antisemiet?
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:48:57 #60
45206 Pietverdriet
pi_19945789
Het wachten is tot een lijfwacht gewoon eens een paar kogels door zo´n birkenstock jaagt
pi_19945796
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:33 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dat zal best, maar het ging hier over ketchup. Ontopic blijven aub.
pi_19945814
Waar haalt men vandaan dat het een linkse actie is?
pi_19945821
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:49 schreef OmaraPortuondo het volgende:

[..]

Dat zal best, maar het ging hier over ketchup. Ontopic blijven aub.
Nee, het gaat over een gebrek aan beveiliging,
pi_19945827
quote:

[..]

Altijd is er wel weer iemand die de discussie die kant op moet trekken met afgezaagde dooddoeners
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_19945836
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:48 schreef more het volgende:

[..]

Moslim
Ik ben moslim ja. Problemen mee?
pi_19945838
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:49 schreef Youssef het volgende:
Waarschijnlijk omdat Verdonk het slachtoffer was
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 19:51:03 #67
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19945844
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Het wachten is tot een lijfwacht gewoon eens een paar kogels door zo´n birkenstock jaagt

Leer je dat soort geintjes wel af, hop wat ketchup erover en "ach, dat is ketchup" zeggen!
pi_19945846
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nergens, net zoals de uitspraak van more.
Het is heel goed mogelijk dat sommige ambtenaren met een andere politieke voorkeur, dan het huidige kabinet, lekken
quote:
Ik zit nou gedetacheerd bij een niet nader genoemd ministerie in Den Haag, en hierbij de interne verkiezingsuitslag bij het ministerie:

Op welke partij ga je stemmen?
GroenLinks 22%
PvdA 19%
D66 10%
VVD 10%
Europa Transparant 6%
SP 4%
CDA 4%
ChristenUnie 2%
LPF 1%
Partij voor de Dieren 1%
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:51:16 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_19945854
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:50 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Altijd is er wel weer iemand die de discussie die kant op moet trekken met afgezaagde dooddoeners
Zoals onmiddellijk Links en Fortuyn erbij betrekken, bedoel je?
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:51:44 #70
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19945859
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:49 schreef Youssef het volgende:
De klederdracht.
pi_19945882
Jammer dat ze anderen hun domheid zo moeten opdringen. Zielig voor die mensen. Geestelijk verward. Verminderd toerekeningsvatbaar. En na Fortuyn zeer ongepast. Dwangverpleging lijkt me de enige passende oplossing.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_19945892
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:48 schreef more het volgende:

[..]

Moslim, of een "gewone" antisemiet?
Ik ben geen antisemiet, het is de schuld van Israel.

Erdogan: "Antisemitisme schuld van Israel"
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:53:08 #73
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_19945895
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoeveel mensen / politici er VOOR Pim Fortuyn meer was dan een dom ambtenaartje op de IBG groep al met tomaten en wat al niet besmeurd zijn?
Ehmmm,

Je hebt het erover dat ambtenaren van de informatie Beheer Groep, uitvoerder van de studiefinanciering, besmeurt werden met tomaten?

Laat me raden, dat had iets met studiefinanciering te maken?

Dat kan ik me voorstellen, dat grijp studenten immers direct aan, ja.

Zeg maar: plat eigenbelang.

Daarbij is een ambtenaar toch maar slechts een uitvoerder, niet iemand die de regels maakt.

Dat is nogal wat anders, dan zo fel reageren als het beleid betreffend minderheden betreft, vind je ook niet?

Want dat is maar een vergezicht, toch niet iets wat je op dagelijke basis merkt.

Is niet echt een goeie vergelijking; een betere vergelijking zou zijn, bv. een minister besmeuren die het voornemen heeft van het groene hart een grote parkeer plaats te maken.

Immers ook iets wat je niet direct merkt, maar wel aan je idealen schaaft.

Heb je zo'n voorbeeld misschien?
quote:
En geen van allen zijn daarna vermoord, hoor. Nogmaals: je kunt uit 1 incident geen trend afleiden. De eerste les bij Sociologie.
Oh, de trend dat er nogal wat partijen ter linkerzijde zijn die van mening zijn dat hun doel zo goed is, dat ze de wet best mogen breken is niet bepaald beperkt gebleven tot 1 incident.

De moord op PF was een extreme uitwas van dat fenomeen.

Maar laten we ondertussen nog wat subsidie aan een anti-discriminatie bureau geven, die zich specialiseren in extremiteiten exclusief ter rechterzijde te zoeken en te vinden.
&lt;signature here&gt;.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 19:53:30 #74
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19945901
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:51 schreef Ludwig het volgende:

[..]

De klederdracht.
De haren, de kuttige uitstraling, een typisch kutwijf dat al verwaasd is door haar eigen vermeende gelijk = Links a la Halsema.
pi_19945903
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik ben geen antisemiet, het is de schuld van Israel.

Erdogan: "Antisemitisme schuld van Israel"
Weer ontopic
pi_19945907
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals onmiddellijk Links en Fortuyn erbij betrekken, bedoel je?
Nee, ik bedoel via joden een bruggetje met WOII te maken.
pi_19945916
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik ben moslim ja. Problemen mee?
Met de meeste niet.
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:54:20 #78
45206 Pietverdriet
pi_19945924
Misschien moeten eens een paar politici een paar van die ongeschoren erwtensoep oksel mutsen gaan besmeuren met boterzuur taarten en ketchup, vraag me af hoe Nova en de Vollukskrant dáár over zouden schrijven....
pi_19945994
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:51 schreef Ludwig het volgende:

[..]

De klederdracht.
Waar in het artikel oh-zo veel over wordt gezegd.

Ben het niet met het beleid van Verdonk eens, maar dit kan dus ook weer niet. Verlaag je dan niet naar haar niveau.

Nederland kennende zal de straf wel weer eens een maandje in het gevang met daarna 100 uur dienstverlening zijn. (Misschien dienstverlening in een tomaten-ketchup-fabriek? )
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:56:55 #80
66444 Lord_Vetinari
pi_19946016
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ehmmm,

Je hebt het erover dat ambtenaren van de informatie Beheer Groep, uitvoerder van de studiefinanciering, besmeurt werden met tomaten?
Lezen is dus ook niet je forte, begrijp ik. Of heb je nog steeds een rood waas voor je ogen van woede?

Cursusje begrijpend lezen dan maar?

Ik zei dus (in Jip en Janneke taal, speciaal voor jou), dat zelfs VOORDAT PF zelfs maar een dom ambtenaartje was op IBG, er al politici met tomaten en andere zaken besmeurd werden. En geen van deze politici is vermoord. Dus om de vergelijking tussen dit incident en Fortuyn te trekken, is totale onzin.

Maar dat is wel wat de PF kliek hier loopt te doen. "Oh kijk, tomaten op een politica. Nou wordt ze vast vermoord, want Pim werd ook eerst besmeurd en later vermoord."

Sjeez...
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:57:28 #81
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19946028
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ehmmm,

Laat me raden, dat had iets met studiefinanciering te maken?

Dat kan ik me voorstellen, dat grijp studenten immers direct aan, ja.

Zeg maar: plat eigenbelang.

Daarbij is een ambtenaar toch maar slechts een uitvoerder, niet iemand die de regels maakt.

Dat is nogal wat anders, dan zo fel reageren als het beleid betreffend minderheden betreft, vind je ook niet?

Want dat is maar een vergezicht, toch niet iets wat je op dagelijke basis merkt.

Is niet echt een goeie vergelijking; een betere vergelijking zou zijn, bv. een minister besmeuren die het voornemen heeft van het groene hart een grote parkeer plaats te maken.

Immers ook iets wat je niet direct merkt, maar wel aan je idealen schaaft.

Heb je zo'n voorbeeld misschien?
[..]

Oh, de trend dat er nogal wat partijen ter linkerzijde zijn die van mening zijn dat hun doel zo goed is, dat ze de wet best mogen breken is niet bepaald beperkt gebleven tot 1 incident.

De moord op PF was een extreme uitwas van dat fenomeen.

Maar laten we ondertussen nog wat subsidie aan een anti-discriminatie bureau geven, die zich specialiseren in extremiteiten exclusief ter rechterzijde te zoeken en te vinden.
Duyvendak, het broertje van Wijnand van GL, heeft er nog een lezing over gegeven. Hoe in sommige gevallen het overtreden van de wet gerechtvaardigd is.

Ik word er echt sip van
pi_19946040
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Ben het niet met het beleid van Verdonk eens, maar dit kan dus ook weer niet. Verlaag je dan niet naar haar niveau.
Hoe vaak besmeurt Verdonk mensen met ketchup?
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:58:07 #83
66444 Lord_Vetinari
pi_19946051
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel via joden een bruggetje met WOII te maken.
Waar dan? De opmerking was net zo relevant als de opmerking waarop gereageerd werd en was ongetwijfeld sarcastisch bedoeld om het onzin gehalte van de eerste opmerking aan te tonen.
pi_19946065
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:53 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Weer ontopic
De brand in london in 1666 was een aanslag zonder ketchup, maar dat was ALLEEN omdat er in die tijd nog geen ketchup was.
pi_19946081
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Hoe vaak besmeurt Verdonk mensen met ketchup?
Ik heb het over de 'point of view' van die "Linkse Trutjes" (lekker suggestief weer. ), die haar waarschijnlijk een beetje uitschot vinden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:59:12 #86
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19946086
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lezen is dus ook niet je forte, begrijp ik. Of heb je nog steeds een rood waas voor je ogen van woede?

Ik zei dus (in Jip en Janneke taal, speciaal voor jou), dat zelfs VOORDAT PF zelfs maar een dom ambtenaartje was op IBG, er al politici met tomaten en andere zaken besmeurd werden. En geen van deze politici is vermoord. Dus om de vergelijking tussen dit incident en Fortuyn te trekken, is totale onzin.

Maar dat is wel wat de PF kliek hier loopt te doen. "Oh kijk, tomaten op een politica. Nou wordt ze vast vermoord, want Pim werd ook eerst besmeurd en later vermoord."

Sjeez...
Dus je moet alles maar nuanceren en je ziet niet dat er bepaalde linkse groepen zijn die radicaliseren? Je kan die moord wel bagetaliseren, maar je kunt je ogen niet sluiten voor deze radicalisering. Dat weet jij net zo goed als ik!
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:00:50 #87
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19946127
quote:

Toch?
En ik merkte Zalm op, die leeft nog na een soortgelijke aanslag.

Maar dat telt niet.

Toch?
pi_19946135
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:58 schreef OmaraPortuondo het volgende:

[..]

De brand in london in 1666 was een aanslag zonder ketchup, maar dat was ALLEEN omdat er in die tijd nog geen ketchup was.
Het was de bakker van de koning, Charles II . De bakker vergat zijn oven te doven en het brandhout dat dichtbij lag vatte vlam. Een dag later 3000 doden,

Ken je feiten,

Nu klaar ?
pi_19946139
Volgens mij waren het gewoon twee rechtse negerinnen die niet wilden dat hun asielvriendjes deruit werden geschopt.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:01:29 #90
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_19946148
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

fortuin.taart.kogels.volkert.
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_19946150
is er al wat bekend over de identiteit van de dames in kwestie, want dan kan ik ze op een lijstje zetten. En als Johny D dan een keer een dik pak papier binnen haalt en hij niet meer hoeft te werken, dan moet je Johny D gaan vrezen *evil*
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:02:15 #92
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_19946165
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:01 schreef JohnDope het volgende:
is er al wat bekend over de identiteit van de dames in kwestie, want dan kan ik ze op een lijstje zetten. En als Johny D dan een keer een dik pak papier binnen haalt en hij niet meer hoeft te werken, dan moet je Johny D gaan vrezen *evil*
Heb jij je pilletjes voor vandaag al gehad?
pi_19946166
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waar dan?
Wel even opletten knul:
quote:

[..]

pi_19946199
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Heb jij je pilletjes voor vandaag al gehad?
je moest is weten ouwepik, hoeveel ixtceetjes ik de laatste tijd heb afgeslagen, ik heb ze allemaal bewaard.
Ik ben goed opweg, ik wil nog niet zeggen dat ik in topconditie ben, maar geef me nog 2 maanden en ik ben overal klaar voor.
pi_19946202
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:00 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En ik merkte Zalm op, die leeft nog na een soortgelijke aanslag.

Maar dat telt niet.

Toch?
Ja, maar in de tussentijd is er iemand na een soortgelijk incident vermoord. Denk je dat dat niets doet met de beladenheid van die actie? Wat voor impact denk je dat dat heeft op een politicus als je zo wordt aangevallen?
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:04:51 #96
66444 Lord_Vetinari
pi_19946228
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:02 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wel even opletten knul:
[..]
Ja, en waar zie jij daar WO2 staan? Zie voor de rest mijn vorige antwoord. Ik zat zelf als reactie te denken aan "Het komt vast omdat de meeste in een Opel Astra rijden."
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:05:26 #97
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_19946238
quote:

[..]

Eh, nee, meer jou creatieve taalgebruik wat me opbrak.
quote:
Ik zei dus (in Jip en Janneke taal, speciaal voor jou), dat zelfs VOORDAT PF zelfs maar een dom ambtenaartje was op IBG, er al politici met tomaten en andere zaken besmeurd werden. En geen van deze politici is vermoord.
Kan me er om eerlijk te zijn geen herinneren.

Googlen levert ook niks op, behalve veel PF dan.
quote:
Dus om de vergelijking tussen dit incident en Fortuyn te trekken, is totale onzin.

Sjeez...
Ik geef ook nog op andere punten aan waarom het aannemelijk is.

Zo simpel als jij het neerzet, politicus+tomaat=moord kan ik het niet bedenken.

Edit:

Zalm viel de eer ook ten deel

Was'k vergeten.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExTec op 16-06-2004 20:07:44 (Toevoeging) ]
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:05:56 #98
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19946245
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:03 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja, maar in de tussentijd is er iemand na een soortgelijk incident vermoord. Denk je dat dat niets doet met de beladenheid van die actie? Wat voor impact denk je dat dat heeft op een politicus als je zo wordt aangevallen?
Heeft Harry Mens alweer een gast gehad in zijn programma eigenlijk?
pi_19946247
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:02 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wel even opletten knul:
[..]
Ik hoop voor je dat je wel had begrepen dat dat sarcastisch was bedoeld?
pi_19946261
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, en waar zie jij daar WO2 staan?
Nergens, zie jij er wel ergens de Golfoorlog staan?

pi_19946274
duidelijk een terroristische aanslag.... dus minstens 10 jaar op water en brood
pi_19946279
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:05 schreef ExTec het volgende:

[..]

Kan me er om eerlijk te zijn geen herinneren.

Googlen levert ook niks op, behalve veel PF dan.
Ik denk dat Bil Gates ook gezien werd als een groot gevaar toen hij een taart in zijn gezicht kreeg...
pi_19946325
edit: kap eens met dat offtopic gemiep!

[ Bericht 92% gewijzigd door sizzler op 16-06-2004 20:13:57 ]
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:11:09 #104
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19946352
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:09 schreef OmaraPortuondo het volgende:

Welk merk zou het geweest zijn? Heinz?
John Kerry zit ook al in de linkse spekkoek.
pi_19946387
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:05 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heeft Harry Mens alweer een gast gehad in zijn programma eigenlijk?

Maar serieus: een fysieke aanval op je persoon om je ideeen kan hard aankomen. Je weet dan dat je niet veilig bent voor gekken. Nu misschien onschuldige gekken, maar er zijn ook zat gevaarlijke gekken. De moord op Fortuyn zal zeker meespelen in de beleving van iets wat hier wordt gebagatelliseerd door mensen die wel anders zullen piepen als ze het zelf overkomt.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:18:13 #106
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_19946487
quote:

[..]

Waar komt uberhaupt de link vandaan?

Of is het naar de WC gaan nu ook 'beladen', omdat pim fortuyn eerst geplast heeft voordat hij werd neergeschoten?
Zijn we nu met z'n allen echt zo triest geworden dat er zoveel ophef gemaakt moet worden voor een studentikoze actie als deze?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_19946556
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:18 schreef kingmob het volgende:

[..]

Die zie je niet?
quote:
Zijn we nu met z'n allen echt zo triest geworden dat er zoveel ophef gemaakt moet worden voor een studentikoze actie als deze?
Veel ophef? Dit is een gewone politieke discussie. Net als over de lage opkomst van de verkiezingen.
pi_19946564
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:18 schreef kingmob het volgende:

[..]

Of is het naar de WC gaan nu ook 'beladen', omdat pim fortuyn eerst geplast heeft voordat hij werd neergeschoten?
Nou je moet je in zoverre zorgen maken.... over de beveiliging.
Als ik in Verdonk haar schoenen had gestaan, dan had men nooit ketchup over mij heen kunnen gooien.
Want wat je ook doet, in zaken of politiek, de basis is een perfecte(met perfect bedoel ik ook echt superieur) beveiliging en vandaar uit ga je uitbouwen.

Beveiligen is netzoals bier drinken met uit gaan, Beveiligen en alcohol is de basis en van daar uit ga je uitbouwen *smile*
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:24:29 #109
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19946608
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:13 schreef sizzler het volgende:

[..]

Maar serieus: een fysieke aanval op je persoon om je ideeen kan hard aankomen. Je weet dan dat je niet veilig bent voor gekken. Nu misschien onschuldige gekken, maar er zijn ook zat gevaarlijke gekken.
Dat kan zeker het geval zijn. Het betekend dat de beveiliging niet goed is, of dat een goede beveiliging ook niet alles kan voorkomen.
quote:
De moord op Fortuyn zal zeker meespelen in de beleving van iets wat hier wordt gebagatelliseerd door mensen die wel anders zullen piepen als ze het zelf overkomt.
De vergelijking naar Fortuyn is vrij logisch, want die overkwam het ook. Alleen de link van taartgooien naar liquidatie is bij mij niet zo duidelijk. Zorgt dit incident voor een aanwas van potentiele moordenaars die nu gaan proberen om Verdonk te vermoorden?
pi_19946609
Ach, wat zielig voor mevrouw Verdonk zeg - beetje ketchup op d'r jasje.

Jezusmina - dat is een druppeltje vergeleken de daden die ze met haar harteloosheid aanricht.
pi_19946638
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:24 schreef Sidekick het volgende:

De vergelijking naar Fortuyn is vrij logisch, want die overkwam het ook. Alleen de link van taartgooien naar liquidatie is bij mij niet zo duidelijk. Zorgt dit incident voor een aanwas van potentiele moordenaars die nu gaan proberen om Verdonk te vermoorden?
Het laat mensen met mogelijke slechtere bedoelingen zien dat het mogelijk is, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
pi_19946648
Plaatje van de stink hippies:

woensdag 16 juni 2004 @ 20:26:55 #113
45206 Pietverdriet
pi_19946661
quote:

Ik zei dus (in Jip en Janneke taal, speciaal voor jou), dat zelfs VOORDAT PF zelfs maar een dom ambtenaartje was op IBG, er al politici met tomaten en andere zaken besmeurd werden. En geen van deze politici is vermoord.

Je dreint,
Jij wilt gewoon deze kromme vergelijking opleggen.
Het gaat er om dat je gewoon van mensen af moet blijven, en jij deze manier van aktie voeren schijnbaar prima vind.
Ik vind het een aanval op de persoon, en dat is terreur.
pi_19946663
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:13 schreef sizzler het volgende:
Maar serieus: een fysieke aanval op je persoon om je ideeen kan hard aankomen. Je weet dan dat je niet veilig bent voor gekken.
Dat is nou precies wat mensen voelen die terugmoeten naar een land waar ze gevaar lopen. Laat het haar maar voelen, het schijnt de enige weg te zijn om door die botte VVD-stroop heen te komen.
pi_19946676
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:24 schreef SCH het volgende:

Jezusmina - dat is een druppeltje vergeleken de daden die ze met haar harteloosheid aanricht.
Doet niet terzake, zoiets mag niet gebeuren. Maakt niet uit bij wie het plaats vind, Verdonk, Zalm, Vvd of Gl, etc
pi_19946688
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, dat is het wegsturen van een Somalisch jongetje van 11 ook.
pi_19946695
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Doet niet terzake, zoiets mag niet gebeuren. Maakt niet uit bij wie het plaats vind, Verdonk, Zalm, Vvd of Gl, etc
Waarom niet??? Het is geheel terecht.
pi_19946713
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat is het wegsturen van een Somalisch jongetje van 11 ook.
Nee, dat is beleid.
pi_19946718
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat mensen voelen die terugmoeten naar een land waar ze gevaar lopen. Laat het haar maar voelen, het schijnt de enige weg te zijn om door die botte VVD-stroop heen te komen.
Zo werkt het niet in de politiek, ze voert een beleid dat door de meerderheid van de stemmers gesteund word uit, dat heb je te accepteren. Accepteer je dat niet dan volg je de normale lijnen daarvoor: op een andere partij stemmen, actie's organiseren maar geen directe aanvallen op personen.
pi_19946733
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Terecht in jou visie, maar buiten de overeengekomen wetgeving waar we ons allen aan dienen te houden. Vind je het ook terrecht als iemand anders met zijn eigen visie maorijnissen besmeurd?
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:29:41 #121
45206 Pietverdriet
pi_19946737
quote:

[..]

Dus je keurt geweld als politiek middel goed?
Bravo! waar dat toe leid hebben we in de republiek van Weimar al kunnen zien!
Als je je zin niet krijgt bij de verkiezingen, of voor de rechter, dan maar met geweld, fijn totalitair denken doe jij, vriend
pi_19946743
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:28 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nee, dat is beleid.
Ja, verdomd slecht beleid en dat mag haar best duidelijk gemaakt worden. De groffe manier waarop ze dat jongetje te woord stond is echt helemaal niks vergeleken bij een beetje lekkere Heinz
pi_19946752
quote:

[..]

Er zijn andere manieren om je ongenoegen bekend te maken, triest dat je dit goedvind,

Zeker moord en brand schreeuwen als het plaats vind bij de directeur van vluchtelingen zaken ofzo?
pi_19946775
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus je keurt geweld als politiek middel goed?
Geweld? Een beetje tomatenketchup?
quote:
Als je je zin niet krijgt bij de verkiezingen, of voor de rechter, dan maar met geweld, fijn totalitair denken doe jij, vriend
Ik kom op voor mensen die onrecht wordt aangedaan omdat Nederland zo nodig stoer wil zijn. Niks geweld, gewoon actie tegen een kenau die niet luistert en grof en bot is. Oog om oog
pi_19946788
Eigenlijk vind ik het beleid van Verdonk niet van belang in deze discussie,
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:32:02 #126
66444 Lord_Vetinari
pi_19946792
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je dreint,
Jij wilt gewoon deze kromme vergelijking opleggen.
Oh ja? Wie begon er dan mee?
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 19:13 schreef Ludwig het volgende:

[..]

quote:
Het gaat er om dat je gewoon van mensen af moet blijven, en jij deze manier van aktie voeren schijnbaar prima vind.
Oh ja? Citeer me maar waar ik het prima vind. Ik vind het helemaal niet prima. Ik vind het een puberaal iets en het hoort niet. Maar ik word een beetje moe van die losers die onmiddellijk in dit soort zaken weer een links complt zien, links terrorisme en er onmiddellijk menen Fortuyn weer bij te moeten halen.
[/quote]
pi_19946820
quote:

[..]

Zie hier, de ware fascist. Elke minderheid die het oneens is met Jan Marijnissen of Femke Halsema mag van jou ook die mensen besmeuren?
pi_19946822
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:30 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Er zijn andere manieren om je ongenoegen bekend te maken, triest dat je dit goedvind,
Als iemand niet wil luisteren, houdt het ergens op. Ik keur deze actie absoluut goed ja, wat er is dan precies verkeerd aan? Een slagroomtaart of wat ketchup, jezusmina - wat een drukte om niks.
quote:
Zeker moord en brand schreeuwen als het plaats vind bij de directeur van vluchtelingen zaken ofzo?
Die doet niet zulke domme dingen als Verdonk.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:33:13 #129
45206 Pietverdriet
pi_19946823
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Geweld? Een beetje tomatenketchup?
[..]

Ik kom op voor mensen die onrecht wordt aangedaan omdat Nederland zo nodig stoer wil zijn. Niks geweld, gewoon actie tegen een kenau die niet luistert en grof en bot is. Oog om oog
Ik neem dit als een JA, jij keurt geweld als poltiek middel goed!
Ga je SCHamen
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:33:17 #130
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_19946824
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:21 schreef sizzler het volgende:

[..]

Die zie je niet?
[..]

Veel ophef? Dit is een gewone politieke discussie. Net als over de lage opkomst van de verkiezingen.
De link bestaat niet. Dat jij hem wel ziet betekend niet dat het normaal is hoor...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_19946832
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:26 schreef WieWatWaarom het volgende:
Plaatje van de stink hippies:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ow dit soort volk, daar zoek ik soms wel eens ruzie mee in de stad, ik ga maar niet zeggen wat ik vorig jaar bij een kraakpand heb gedaan

edit: de foto@s heb ik wel weer keurig op geslagen, ik ben zo geordend, als je over 35 jaar nog shit moet hebben van mensen moet je bij Johny D wezen.
Er is niks ergers dan data verliezen.
pi_19946833
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ga je SCHamen
Jij keurt maar een eind heen jongen. Ik schaam me diep ja, voor Verdonk - laten we het daar eens over hebben. Over de moorden die ze straks op haar geweten heeft.
pi_19946849
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef _The_General_ het volgende:
Dat tekent je onkunde.
pi_19946850
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ow dit soort volk, daar zoek ik soms wel eens ruzie mee in de stad, ik ga maar niet zeggen wat ik vorig jaar bij een kraakpand heb gedaan
Heb je daar dat iets hééél stiekems gedaan dan !
pi_19946856
Achterlijke actie.
Als je je punt wilt maken, schiet je zo natuurlijk je doel voorbij.
Sukkels.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19946868
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij keurt maar een eind heen jongen. Ik schaam me diep ja, voor Verdonk - laten we het daar eens over hebben. Over de moorden die ze straks op haar geweten heeft.

pi_19946870
quote:

[..]

Als iemand niet wil luisteren, houdt het ergens op. Ik keur deze actie absoluut goed ja, wat er is dan precies verkeerd aan? Een slagroomtaart of wat ketchup, jezusmina - wat een drukte om niks.
[..]

Die doet niet zulke domme dingen als Verdonk.
Ze luistert wel, naar de meerderheid van het volk, tegen iemand die jou niet bevalt mag alles, omgekeerd niet. Klinkt ziek imo,
pi_19946914
Hulde aan WieWatWaarom!!!
pi_19946929
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ga je SCHamen
`
Geweld is al millenia lang een veel gebruikt politiek instrument.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19946930
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ze luistert wel, naar de meerderheid van het volk, tegen iemand die jou niet bevalt mag alles, omgekeerd niet. Klinkt ziek imo,
Mensen uitzetten die gevaar lopen is ziek. Daar is alles mee gezegd. Breek me de bek niet open joh.
pi_19946940
quote:

[..]

Laat het haar maar voelen, het schijnt de enige weg te zijn om door die botte VVD-stroop heen te komen.

Dat is waar de meerderheid van Nederland achter staat. Democratie heet dat. Maar je vind het ook goed als ik de botte SP-stroop van Marijnissen even 'lucratief' aanpak? Of heb je er dan wel een probleem mee dat 1 of 2 mensen die het er niet mee eens zijn hun 'mening' uiten?
pi_19946950
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef milagro het volgende:

[..]

Jij lacht om kinderen die de dood wacht, of de dood van hun ouders. Had van jou iets meer medeleven verwacht omdat je normaal altijd zo de betrokken moeder uithangt. Is ook maar selectief dus.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:39:17 #143
45206 Pietverdriet
pi_19946955
quote:

[..]

fuck toch op met je gezeik,
dit is politiek geweld, en niet goed te keuren. In allerhand totalitair denkende kringen schijnbaar geen taboe meer.
Schande!
Maar als jij met poep begooit wordt omdat je een homo bent, dan zit je natuurlijk boos te janken, niet?
pi_19946970
quote:

pi_19947000
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

fuck toch op met je gezeik,
dit is politiek geweld, en niet goed te keuren. In allerhand totalitair denkende kringen schijnbaar geen taboe meer.
Schande!
Maar als jij met poep begooit wordt omdat je een homo bent, dan zit je natuurlijk boos te janken, niet?
Jezus kerel, blijf even rustig.

Als je met wat ketchup gooien, politiek geweld noemt, dan lust ik er nog wel een .paar. Actievoeren mag, dit gaat ver maar veel minder ver dan de minister zelf.
pi_19947005
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Mensen uitzetten die gevaar lopen is ziek. Daar is alles mee gezegd. Breek me de bek niet open joh.
Gelukkig reiken je waanbeelden niet verder dan dit forum en ik hoop dat je achter je pc blijft, je zou een gevaar zijn als je op straat kwam,

Ooit gehoord van Democratie? Meerderheid die ergens voor is en de oppositie die daar op Democratische wijze tegenin gaat?
pi_19947019
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij lacht om kinderen die de dood wacht, of de dood van hun ouders. Had van jou iets meer medeleven verwacht omdat je normaal altijd zo de betrokken moeder uithangt. Is ook maar selectief dus.
Hoor meneer medeleven nou praten.... Jij bent een voorstander van klikken en klokkenluiders, als er iets is waar God niet van houdt is dat klikken wel.
pi_19947022
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:39 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Jij krijgt er een stijve van.Dat we mensen de dood insturen?
Jezus, wat is er toch mis gegaan in je jeugd.
pi_19947053
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ah we worden weer persoonlijk en spelen op de man?

Nou vooruit dan doe ik mee
Ik lach om jou, SCH.
Om je constante meten met 2 maten, je overtrokken en idiote vergelijkingen en je zogenaamde betrokkenheid en oh ja het meteen weer op de man spelen en dingen er bij slepen die er niets mee te maken hebben, of moet ik jouw geaardheid erbij gaan slepen of zozoals jij mijn moederschap er telkens weer bij schijnt te moeten halen
pi_19947065
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Jezus, wat is er toch mis gegaan in je jeugd.
Ja dat vraag ik me ook af als ik naar jou kijk, wees is eerlijk... in het dagelijks leven heb jij niet veel vrienden.
pi_19947074
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoor meneer medeleven nou praten.... Jij bent een voorstander van klikken en klokkenluiders, als er iets is waar God niet van houdt is dat klikken wel.
Wie is God?
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:43:38 #152
66444 Lord_Vetinari
pi_19947079
SCH, ik ben het met je eens dat het beleid van Verdonk verbetering verdient. Maar je slaat in je argumentatie wel erg door. De uiteindelijke verantwoordelijkheid van eventuele moorden ligt nog altijd bij degene die ze uitvoert. We kunnen niet iedereen hier opvangen omdat ze misschien wellicht in de toekomst als ze pech hebben in hun eigen land vermoord zouden kunnen gaan worden.
pi_19947108
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SCH, ik ben het met je eens dat het beleid van Verdonk verbetering verdient.
Zelfs ik vind dat, maar daar zijn andere manieren voor dan zoiets,
pi_19947121
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik lach om jou, SCH.
Om je constante meten met 2 maten, je overtrokken en idiote vergelijkingen en je zogenaamde betrokkenheid en oh ja het meteen weer op de man spelen en dingen er bij slepen die er niets mee te maken hebben, of moet ik jouw geaardheid erbij gaan slepen of zozoals jij mijn moederschap er telkens weer bij schijnt te moeten halen
Zeker die SCH is apart, hij is voor klokkenluiders en klikkers die grote fraudezaken aan het licht brenngen en zelfs nog een bonus geven ookal waren ze bij die fraude betrokken, maar hij is tegen kliklijnen waar je illegalen kan verklikken.
pi_19947142
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik lach om jou, SCH.
Zielig Milagro, als ik je echt ergens op aanspreek, klap je dicht. MIjn punt is wel duidelijk en je geeft me gelijk. Als het om jouw kinderen gaat, ben je een held en huil je de zielige moeder - maar andere kinderen mogen verrekken. Ja daar walg ik van. Gatverdamme, die hypocrisie is blijkbaar de standaard in deze tijd. MIJN huisje, MIJN geld, MIJN dingetjes - dan is het goed, en de rest kan gewoon verrekken. Dat er momenteel mensen in wanhoop in Nederland leven omdat ze doods en doodsbang zijn - omdat hun kinderen niet weten waar ze morgen moeten slapen, omdat ze naar een land worden gestuurd waar hun ouders gevaar lopen en waar ze nog nooit zijn geweest en waarvan ze de taal niet spreken, daar lach jij om. Nou, leg dat maar eens uit

Een zakje tomatenketchup. Mijn hemel!!!!
pi_19947143
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie is God?
De vader van een joodse man, genaamd Jezus Christus.
pi_19947158
Okee, kunnen we de offtopics en persoonlijke opmerkingen er weer even uitlaten?

Het gaat om het incident. Ben het met The_general eens dat het beleid van Verdonk en of je het er wel of niet mee eens bent niet ter zake doet. Dat is geen vrijbrief om politici te bekladden.
pi_19947213
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:44 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Zelfs ik vind dat, maar daar zijn andere manieren voor dan zoiets,
Ja die zijn er ook. Maar om nou zo hysterisch te gaan doen over een zakje tomatenketchup als in dit topic zonder dat mensen stilstaan bij waar het echt over gaat. Mensen die meteen Weimar er bij slepen - daar word ik echt razend van.

Gelukkig zijn er mensen die kwaad worden van het beleid van Verdonk en die actie ondernemen - de een doet dat met een handtekeningenactie, de ander met een zakje ketchup. Ik kan me daar echt niet zo druk over maken want er zijn andere zaken die echt veel belangrijker zijn en die hier worden weggelachen.
pi_19947232
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:46 schreef sizzler het volgende:
Okee, kunnen we de offtopics en persoonlijke opmerkingen er weer even uitlaten?

Het gaat om het incident. Ben het met The_general eens dat het beleid van Verdonk en of je het er wel of niet mee eens bent niet ter zake doet. Dat is geen vrijbrief om politici te bekladden.
Dan moet je het topic maar sluiten. Het gaat om het beleid van Verdonk - dat is de reden van die actie, en bepaal jij dat het geen vrijbrief is? Strekt je moderatorschap zo ver?
pi_19947254
quote:

[..]

Jij krijgt er een stijve van.Dat we mensen de dood insturen?
Mensen de dood insturen? Dit zijn uitgeprocedeerde (dus geen politieke) 'vluchtelingen'. Het is aan het slappe linkse beleid te danken dat die mensen jaar na jaar door hebben kunnen procederen en nooit effectief de grens zijn overgezet. Heel vervelend voor die mensen maar daar hoeven ze de Nederlandse samenleving niet mee lastig te vallen. Ga maar zeuren bij organisaties als Vluchtelingenwerk die jarenlang duizenden kansloze asielzoeker keer op keer weer aanspoorden om toch maar weer in beroep te gaan terwijl ze al vele malen van de Nederlandse overheid te horen hebben gekregen dat ze hier niet konden blijven.

De Nederlandse samenleving heeft al bijzonder veel bijgedragen aan de opvang van vluchtelingen uit allerlei verrotte werelddelen. Het houdt een keer op
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:50:22 #161
45206 Pietverdriet
pi_19947272
edit: te persoonlijk

[ Bericht 97% gewijzigd door sizzler op 16-06-2004 20:53:04 ]
pi_19947274
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan moet je het topic maar sluiten. Het gaat om het beleid van Verdonk - dat is de reden van die actie, en bepaal jij dat het geen vrijbrief is? Strekt je moderatorschap zo ver?
Gzoer relax..... we laten echt geen schrijnende gevallen weggaan naar het land van herkomst, we willen niet dat er onschuldige mensen dood gaan, vanmij apart laat je die mensen hier 50 jaar wonen, maar als het veilig is moeten ze terug, dat wil jij, dat wil ik, dat wilt iedereen (punt).
pi_19947278
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SCH, ik ben het met je eens dat het beleid van Verdonk verbetering verdient. Maar je slaat in je argumentatie wel erg door. De uiteindelijke verantwoordelijkheid van eventuele moorden ligt nog altijd bij degene die ze uitvoert. We kunnen niet iedereen hier opvangen omdat ze misschien wellicht in de toekomst als ze pech hebben in hun eigen land vermoord zouden kunnen gaan worden.
Nee niet iedereen, dat waren we dan ook niet van plan. Maar wel de mensen die hier al zijn en die we door onze bureaucratie jarenlang aan het lijntje hebben gehouden. En als Verdonk die terugstuurt naar een land dat zij als veilig bestempelt en ze komen daar om het leven of ze belanden in het cachot, dan is Verdonk daar voor verantwoordelijk.
pi_19947290
Flikker toch op SCH, laat mijn moederschap erbuiten, ja, wil je.

Verdonk verantwoordelijk houden voor doden die zouden gaan vallen, kolder onzin larie.
En nee ketchup is niet gevaarlijk, maar wle achterlijk.
Als we met zijn allen zo onze standpunten moeten gaan verdedigen is het einde zoek.
De volgende vindt ketchup niet genoeg en gebruikt varkensbloed, de volgende gaat tikken uitdelen.

Oh maar een flinke tik in d'r smoel staat in geeeeeeeeeeen verhouding tot het indirect vermoorden van kleine kindjes natuurlijk, dus sla d'r op d'r bek!
pi_19947298
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:49 schreef SCH het volgende:

[..]

zoals ik al zei:
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:38 schreef sizzler het volgende:

[..]

Maar je vind het ook goed als ik de botte SP-stroop van Marijnissen even 'lucratief' aanpak? Of heb je er dan wel een probleem mee dat 1 of 2 mensen die het er niet mee eens zijn hun 'mening' uiten?
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:51:18 #166
66444 Lord_Vetinari
pi_19947304
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee niet iedereen, dat waren we dan ook niet van plan. Maar wel de mensen die hier al zijn en die we door onze bureaucratie jarenlang aan het lijntje hebben gehouden. En als Verdonk die terugstuurt naar een land dat zij als veilig bestempelt en ze komen daar om het leven of ze belanden in het cachot, dan is Verdonk daar voor verantwoordelijk.
Waarom? Volgens mij zijn degenen die daar de moorden plegen verantwoordelijk, hoor.
pi_19947318
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gzoer relax..... we laten echt geen schrijnende gevallen weggaan naar het land van herkomst, vanmij apart laat je die mensen hier 50 jaar wonen, maar als het veilig is moeten ze terug, dat wil jij, dat wil ik, dat wilt iedereen (punt).
Ja, was het maar waar. Daarom zijn zoveel mensen tegen die regeling zeker, omdat ze allemaal achterlijk zijn... Het punt is dat er mensen naar onveilige landen worden teruggestuurd en dat er zeer inhumane dingen gebeuren momenteel.

En ik vind dat je inderdaad heel erg ver mag gaan om dat de minister duidelijk te maken.
pi_19947346
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom? Volgens mij zijn degenen die daar de moorden plegen verantwoordelijk, hoor.
Als ik in jou in een meer vol krokodillen duw.............
pi_19947361
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, was het maar waar. Daarom zijn zoveel mensen tegen die regeling zeker, omdat ze allemaal achterlijk zijn... Het punt is dat er mensen naar onveilige landen worden teruggestuurd en dat er zeer inhumane dingen gebeuren momenteel.

En ik vind dat je inderdaad heel erg ver mag gaan om dat de minister duidelijk te maken.
Kom is met namen van mensen en het land van herkomst, dan ga ik die MinisterVerdonk wel is even opbellen en zeggen dat dat niet kan.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:52:57 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_19947369
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus het was een heldendaad bedoeld om Verdonk te behoeden voor eventuele misstanden of het was een milde vorm van terrorisme?
pi_19947378
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef sizzler het volgende:

[..]

zoals ik al zei:
De vergelijking is stompzinnig, dat weet je zelf ook wel.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:53:35 #172
66444 Lord_Vetinari
pi_19947383
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef SCH het volgende:

Ja ja. En hoe zie jij het gooien van ketchup als een manier om de minister iets duidelijk te maken? Zat er een briefje bij? Gooiden ze het spul in letters, zodat er een boodschap kwam?
pi_19947392
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dus het was een heldendaad bedoeld om Verdonk te behoeden voor eventuele misstanden of het was een milde vorm van terrorisme?
Het was gewoon een actietje. Schoon truitje aan, klaar.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:54:17 #174
66444 Lord_Vetinari
pi_19947402
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ik in jou in een meer vol krokodillen duw.............
Dan pleeg jij de moord. Niet degene die mij naar het meer heeft gestuurd.
pi_19947425
LPF-fractieleider Herben vindt dat de politie en het Openbaar Ministerie het incident met Verdonk goed moeten onderzoeken. "Ik reken erop dat justitie hiermee zorgvuldiger omgaat dan destijds met het taartincident met Pim Fortuyn. Het begon toen ook met een vrij onschuldige actie."

Herben heeft hier een "onprettig gevoel" bij en wil weten of er banden bestaan tussen de nu opgepakte actievoerders en bepaalde organisaties. "Ze kunnen uit dezelfde kring komen als de taartgooiers."

....

aanpakken, dat links extremistische tuig
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:55:08 #176
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_19947427
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Het was gewoon een actietje. Schoon truitje aan, klaar.
Hoe zou jij reageren als iemand jou ondersmijt met tomatenketchup?
pi_19947433
Wie zegt overigens, SCH dat het over het uitzetbeleid ging, misschien was het wel over iets heel anders,
pi_19947459
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als iemand jou ondersmijt met tomatenketchup?
Boos.
pi_19947476
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dan pleeg jij de moord. Niet degene die mij naar het meer heeft gestuurd.
Verdonk duwt de mensen in het meer.
pi_19947486
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Boos.
Maar het mag he? ze zijn het immers niet met je eens en mogen dat zo laten merken!?
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 20:57:27 #181
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19947487
quote:

[..]

Dat is de essentie, hoe haalt iemand het nu nog in zijn/haar bolle kop om dit soort akties uit te voeren. Hard straffen lijkt mij het minste.
pi_19947495
mensen net wat ik al zei, ik wil niet dat er onschuldige mensen dood gaan. Criminelen moet je dus meteen terugsturen, hoe gevaarlijk het ook is, die redden zich wel. Maar relaxte burgers moeten blijven als ze afgeslacht worden in het land des herkomst.

Kom nou is met namen SCH ik zet mij graag in voor de mensheid, dat telefoonnummer van Verdonk is ook niet 1/2/3 te regelen, dus ik moet er wel wat tjid in steken.
pi_19947502
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:56 schreef milagro het volgende:

[..]

en daar gaat ie weer
Ja, ik spreek je aan op dingen waar je normaal mee schermt. Ik wil er over ophouden maar dan wil ik je never ever nooit niet meer je eigen kinderen als argumenten zien gebruiken.
pi_19947522
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:57 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Maar het mag he? ze zijn het immers niet met je eens en mogen dat zo laten merken!?
Nou ja, als ik me provocerend op stel dan weet ik dat ik reacties kan verwachten. Ik heb die dingen wel eens bij de hand ja, daar moet je dan niet te zielig over doen.
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:59:06 #185
45206 Pietverdriet
pi_19947538
Goh, als ik SCH aanpak op de zwakte in zijn betoog, dan wordt het gewist omdat het te persoonlijk is. Maar SCH kan Milagro gewoon voor rotte vis uitmaken?
pi_19947554
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:53 schreef SCH het volgende:

[..]

De vergelijking is stompzinnig, dat weet je zelf ook wel.
Neenee, helemaal niet. Marijnissen is een demagoog! Of wat dacht je van De Graaf die Nederland bestuurlijk onderuit haalt. Daar ben ik het niet mee eens. Dan mag ik daar toch wel actie tegen voeren?

iets met kots en stront in een taartvorm de gezichtjes van deze personen mee bewerken
pi_19947562
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ja, als ik me provocerend op stel dan weet ik dat ik reacties kan verwachten. Ik heb die dingen wel eens bij de hand ja, daar moet je dan niet te zielig over doen.
Hoezo stelt verdonk zich provocerend op?

Je hebt het wel eens bij de hand? Je voelt je daarbij niet bedreigt, in je persoonlijke ruimte aangevallen etc?
pi_19947572
edit: ho maar

[ Bericht 97% gewijzigd door sizzler op 16-06-2004 21:03:40 ]
pi_19947583
quote:
Dat we mensen de dood insturen?
Niet in ieder land is er anarchie en/of oorlog, simpele ziel. Somalië is geen veilig gebied maar als je via illegale wegen het land bent binnengesmokkeld of gewoon een lulverhaal bij de IND hebt opgehangen, verkwansel je je eigen procedure.

Dat de asielzoeker eventueel vermoord word als je terugkomt is enkel de asielzoeker in kwestie aan te rekenen. Het was hem die er op waagde en de gok nam. Het is in elk geval niet de verantwoordelijkheid van de nederlandse overheid.

[ Bericht 18% gewijzigd door sizzler op 16-06-2004 21:05:56 (persoonlijke note verwijdert) ]
pi_19947598
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:00 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hoezo stelt verdonk zich provocerend op?
Dat ga ik niet weer uitleggen.
quote:
Je hebt het wel eens bij de hand? Je voelt je daarbij niet bedreigt, in je persoonlijke ruimte aangevallen etc?
Oh het kan vervelend zijn maar dat is een deel van het beroep. Kom op zeg, volgens mij zitten jullie er meer mee dan zij.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:01:27 #191
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19947599
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef _The_General_ het volgende:
Dat is het ook niet, mensen mogen niet voor eigen rechter spelen. Als die rooie trienen het niet eens zijn met het beleid, dan moeten ze dat per protestmars of brief kenbaar maken (al geef ik ze weinig kans). Dit soort akties op de persoon is zinloos en werkt averechts.
pi_19947673
okee, ik had gevraagd niet persoonlijk te worden maar dat is voor sommige mensen teveel gevraagd. slotje.
pi_19947770
... en weer open.

Graag dus geen persoonlijk aanvallen aub.
pi_19947806
Kan je de topictitel ook nog even wijzigen misschien?
pi_19947855
done
pi_19947856
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:11 schreef SCH het volgende:
nee man, we moeten niet de waarheid gaan ontkennen, vertel me nou niet dat het lekkere meiden zjin.
pi_19947858
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:11 schreef SCH het volgende:
Het staat tussen haakjes ,
pi_19947872
ow.

nouja, zo dan?
pi_19947884
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:14 schreef sizzler het volgende:
ow.

nouja, zo dan?
sjonge jonge jonge jonge
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:14:46 #200
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19947890
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:13 schreef sizzler het volgende:
done
De titel klopt niet, het waren aktivisten. Of demonstreren ze tegen de persoon Verdonk?
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:15:08 #201
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19947902
quote:
ow.

nouja, zo dan?
Besmeurd.
pi_19947903
quote:
ow.

nouja, zo dan?
virtuele ketchup mag niet?
pi_19947923
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:13 schreef sizzler het volgende:
done

Nou nog 1 keer uitleggen: het zou mijn actie niet zijn, ik denk ook niet dat het veel effect heeft en ik hou niet zo van acties waarbij de menselijke integriteit in het geding komt en die fysiek zijn. Maar ik zie het wel als ludiek om eens een ei naar iemand te gooien of zoals nu ketchup. Ik vind al die opmerkingen over terreur en terrorisme en dat opgewonden gedoe van Herben nogal overdreven.

Het gaat wel degelijk om de inhoud. Dit beleid raakt mensen echt ontzettend diep en ik denk dat dat nogal onderschat wordt.
pi_19947934

ontopic dan maar weer.

Mag een individu 'lucratief' actie voeren?

Mag je iemand met eieren bekogelen als je het er niet mee eens bent?
pi_19947941
Thanks Sizzler,

Zo wat voor conclussies kunnen we uit deze actie trekken?

- Beveiliging en identiteitscontrolle laat te wensen over,
- Sommige mensen hebben niet het idee dat Verdonk open staat voor hun mening en denken dat ze zulke acties moeten plegen,
- De trent van eigen rechter spelen en mensen persoonlijk aanvallen moet gestopt worden, ongeacht bij wie het gebeurt.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:17:38 #206
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19947966
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:16 schreef sizzler het volgende:

ontopic dan maar weer.

Haal alsjeblieft die spelfout eruit. Het is besmeurD.
pi_19947970
quote:

ontopic dan maar weer.

Ludiek bedoel je?

Ja dat mag.
pi_19947972
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:16 schreef SCH het volgende:

Het gaat wel degelijk om de inhoud. Dit beleid raakt mensen echt ontzettend diep en ik denk dat dat nogal onderschat wordt.
Die mensen moeten dan maar eens leren hoe het in een Democratie werkt, deze dames mogen dat leren door hun straf die ze nu gaan krijgen...
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:18:40 #209
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19947999
quote:

ontopic dan maar weer.

Nee, dat mag niet. Het is tegen de wet. Klaar.
pi_19948001
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:17 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Die mensen moeten dan maar eens leren hoe het in een Democratie werkt, deze dames mogen dat leren door hun straf die ze nu gaan krijgen...
Nou, waarschijnlijk weten die mensen dat ook wel en hebben ze dat er voor over.
pi_19948015
quote:

ontopic dan maar weer.

ja dat mag, maar dan mag ik ook actie voeren, wacht maar tot we winnen met het ek, en al die losgelagen mensen als ik straal bezopen in de stad zijn waar ook wat pandjes gekraakt zijn, gaan we even een houseparty geven in die toko van hun, want het is gekraakt dus het is ook van ons.

En nu zal ik me een beetje indammen, maar ik kan het niet hebben dat bepaalde koeien een dame besmeuren met ketchup.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:19:45 #212
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948038
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, waarschijnlijk weten die mensen dat ook wel en hebben ze dat er voor over.
Dat heet met voorbedachte rade en maakt het kwalijker.
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:20:58 #213
45206 Pietverdriet
pi_19948072
quote:

ontopic dan maar weer.

Mag je iemand in een forum hard aanpakken als je het niet met hem eens bent?
pi_19948087
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat heet met voorbedachte rade en maakt het kwalijker.
Het is sowieso met voorbedachte rade of denk je dat ze een acute Heinz-driftaanval hadden?
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:22:32 #215
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948109
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is sowieso met voorbedachte rade of denk je dat ze een acute Heinz-driftaanval hadden?
Goed, nu je dit toegeeft, kunnen we al meer over een aanslag spreken.
pi_19948134
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Goed, nu je dit toegeeft, kunnen we al meer over een aanslag spreken.
Een ketchup aanslag?
pi_19948156
Ach haar handen is ze toch al met bloed aan het besmeuren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:24:35 #218
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948170
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Een ketchup aanslag?
Het was uiteindelijk ketchup, maar daar heeft een rechter weinig boodschap aan. Het is bedreiging, aantasting van de goede eer etc. etc.
pi_19948172
quote:

[..]

Een ketchup aanslag?
aanslag is aanslag of het nou ketchup is of accuzuur, je belaagt een politicus vanmij mogen ze wel 6 maanden zitten.
pi_19948178
quote:

[..]

Een ketchup aanslag?
Daar gaat het niet om. Het is persoonlijk, of het in de vorm van ketchup of een taart is doet er niet toe.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:24:53 #221
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19948189
Het lastige bij dit soort dingen is dat je bijna automatisch dubbele standaards aan gaat leggen. Ben je het met de actievoerders eens, dan is het ludiek, is het één van 'jouw politici' wordt het ineens een heel ander verhaal.

Als Abu Jah Jah een ei tegen zijn hoofd had gekregen was het een stoet van en smilies geweest (denk ik)

Ik denk dat we niets door de vingers moeten zien als het om 'lichamelijke integriteit' gaat. Ook niet als het hoegenaamd ludiek is of wanneer het nog zo'n foute politicus betreft, wie het ook is.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:25:53 #222
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948219
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef du_ke het volgende:
Kijk, hier gaat de redenering mank. Verdonk is rechtmatig bezig en voert een democratisch besloten beleid uit. De twee aanslagplegers gaan nu echter op ondemocratische wijze voor eigen rechter spelen.
pi_19948252
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef du_ke het volgende:
Nee hoor, ze voert een beleid uit, waar gehakt wordt vallen spaanders,
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:27:42 #224
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948270
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef NorthernStar het volgende:
Het lastige bij dit soort dingen is dat je bijna automatisch dubbele standaards aan gaat leggen. Ben je het met de actievoerders eens, dan is het ludiek, is het één van 'jouw politici' wordt het ineens een heel ander verhaal.

Als Abu Jah Jah een ei tegen zijn hoofd had gekregen was het een stoet van en smilies geweest (denk ik)

Ik denk dat we niets door de vingers moeten zien als het om 'lichamelijke integriteit' gaat. Ook niet als het hoegenaamd ludiek is of wanneer het nog zo'n foute politicus betreft, wie het ook is.
Het gaat er niet om wat er hier op fok aan smileys staat, het gaat er om wat de wet ervan zegt.
pi_19948279
net wat ik al zei mensen.
alle criminelen hier die gooien we terug naar het land van herkomst, die stoere mannen redden zich wel!
Maar SCH gaat mij een lijsie geven met namen en landen van herkomst van personen die schrijnend zijn en dan ga ik mister Verdonk persoonlijk op bellen en met haar in conclaaf, ik hou er namelijk niet van als er onschuldigen tegen de muur worden gezet.
Maar zolang die lijst er niet is moet SCH even indammen.
pi_19948302
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kijk, hier gaat de redenering mank. Verdonk is rechtmatig bezig en voert een democratisch besloten beleid uit.
Op een manier die ofwel leidt tot een veel groter aantal illegalen in NL (waarbij de kans groot is dat ze in de criminaliteit of prostitutie terrecht komen) ofwel tot een zeer rigide uitzetbeleid waarbij de uitgezetten in het land van herkomst gedumpt worden en grote kans lopen aldaar vervolgt te worden.

Het komt er dus op neer dat het wachten is op de eerste dode door Verdonk.
pi_19948317
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:27 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee hoor, ze voert een beleid uit, waar gehakt wordt vallen spaanders mensenlevens
pi_19948324
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:27 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee hoor, ze voert een beleid uit, waar gehakt wordt vallen spaanders,
In de vorm van doden, criminaliteit en uitgebuite personen.
pi_19948345
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

aanslag is aanslag of het nou ketchup is of accuzuur, je belaagt een politicus vanmij mogen ze wel 6 maanden zitten.
nee hoor, een ludieke aanslag is iets anders dan een gewelddadige aanslag.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:30:41 #230
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948350
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Op een manier die ofwel leidt tot een veel groter aantal illegalen in NL (waarbij de kans groot is dat ze in de criminaliteit of prostitutie terrecht komen) ofwel tot een zeer rigide uitzetbeleid waarbij de uitgezetten in het land van herkomst gedumpt worden en grote kans lopen aldaar vervolgt te worden.

Dat rechtvaardigt nog niet een aanslag met ketchup.
pi_19948352
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Erg onzinnig om Verdonk de schuld te geven van het in de criminaliteit raken van een illegale, die is niet voor zichzelf verantwoordelijk?

En een dode door Verdonk? Dan is het nog altijd een dode door het door de meerderheid van de kamer en Nederland gekozen beleid,
pi_19948370
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat er hier op fok aan smileys staat, het gaat er om wat de wet ervan zegt.
Die zegt in beide gevallen het zelfde. Maar de reacties zouden hemelsbreed verschillen.
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:31:13 #233
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_19948374
"Don't register communists; shoot them"

Goeie bumpersticker in "The Sugerland Express" ,1974
Eerste speelfilm van S. Spielberg.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:31:13 #234
45206 Pietverdriet
pi_19948375
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef NorthernStar het volgende:

Niet helemaal
Ik krijg zeker geen warm gevoel bij het Nederlandse asielbeleid, maar ik keur politiek geweld af.
Het Nederlandse asiel beleid is tot stand gekomen in de democraties proces, dus dat moet ik accepteren. Dit soort akties gaan tegen het fundament van de democratie in, heeft geen enkel nut en als de mensen die zich in willen zetten voor asielzoekers kan dat met andere middelen veel beter, hoe heb ik al uitgebreid beschreven, maar ja, dat werd gewist...
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:31:32 #235
97670 Sowieso
Dat is wat er gebeurt
pi_19948381
Ik noem het: Linkse Propaganda.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:32:10 #236
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948386
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad, maar wat noem jij ludiek en hoe zou het zijn als ludieke aanslagen bij wet toegestaan waren?

*zucht*
pi_19948387
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

In de vorm van doden, criminaliteit en uitgebuite personen.
nou moet je stoppen hoor, geef mij een lijst met namen, deze kill kan alles regelen en met iedereen onderhandelen. Ik bel madame Verdonk op en ga onderhandelen, wedden dat die schrijnende gevallen mogen blijven, maar jij moet me wel de namen geven.

Ik begin het nou een beetje beu te worden dat anti-verdonk-gezeik. Ikke bellen, onderhandelen, gsm weet je wel, jij mij begrijp?
pi_19948429
quote:

[..]

Nee hoor, wat een raar denkbeeld, ze had ook gewond kunnen raken bv,
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:34:33 #239
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948460
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die zegt in beide gevallen het zelfde. Maar de reacties zouden hemelsbreed verschillen.
Je krijgt dan een grappig effekt: De mensen die lachen om leed, de mensen die de wet gewoon hanteren en de mensen die huilen om het aangedane leed van Jah Jah. Benieuwd wie welke rol aanneemt die nu in dit topic schrijft.
pi_19948462
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Inderdaad, maar wat noem jij ludiek en hoe zou het zijn als ludieke aanslagen bij wet toegestaan waren?

*zucht*
Ik zeg toch niet dat het toegestaan is? Maar wil jij geen verschil maken tussen het aanvallen met een mes of met ketchup - en je beweert dat de rechter het verschil ook niet ziet. Lijkt me sterk.

Bovendien zijn alle rechters links heb ik op Fok geleerd, dus ze worden gelukkig wel vrijgesproken
pi_19948472
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:33 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee hoor, wat een raar denkbeeld, ze had ook gewond kunnen raken bv,
van ketchup???
pi_19948492
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef SCH het volgende:

[..]

van ketchup???
Trek niet alles in het absurde, je laat je weer erg kennen hier,

Ja van de ketchup, de fles etc,
pi_19948506
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

nou moet je stoppen hoor, geef mij een lijst met namen, deze kill kan alles regelen en met iedereen onderhandelen. Ik bel madame Verdonk op en ga onderhandelen, wedden dat die schrijnende gevallen mogen blijven, maar jij moet me wel de namen geven.

Ik begin het nou een beetje beu te worden dat anti-verdonk-gezeik. Ikke bellen, onderhandelen, gsm weet je wel, jij mij begrijp?
Kom op, het is al lang bekend dat het grootste deel van de hier verblijvende personen niet uitgezet kan of wil worden. Ofwel die belanden in de illegaliteit. En begeven zich daarmee op een hellend vlak. Degenen die wel uitgezet worden zullen in China, Soedan of Afghanistan hoogstwaarschijnlijk niet bijster vriendelijk behandeld worden. Of zelfs in een oorlog terrecht komen.

En Verdonk weigert gewoon om schrijnende gevallen te helpen. Daar heeft mevrouw Huizinga van de CU laatst nog een heel aardige verhaal over gehouden. Je zou haar eens moeten bellen!
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:36:44 #244
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_19948516
quote:

[..]

van ketchup???
Het is een daad van agressie, eigenrichting. Je doet er luchtig over, prima, maar je bent het er toch wel mee eens dat die mensen berecht worden neem ik aan.
pi_19948533
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Die drek werd toch gewoon over haar uitgeschud, dus zonder fles .

Je kan het ook overdrijven hoor .
pi_19948544
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik beschrijf de realiteit. Ze is "aangevallen" met ketchup - niet met een mes.
Jij maakt het absurd door het veel groter te maken dan het is.
pi_19948549
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:

En Verdonk weigert gewoon om schrijnende gevallen te helpen. Daar heeft mevrouw Huizinga van de CU laatst nog een heel aardige verhaal over gehouden. Je zou haar eens moeten bellen!
Hier reageer je niet op, maar het gaat hier ook op!
quote:
En een dode door Verdonk? Dan is het nog altijd een dode door het door de meerderheid van de kamer en Nederland gekozen beleid,
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:37:44 #248
45206 Pietverdriet
pi_19948560
quote:

[..]

van ketchup???
Joska Fischer liep een gehoorbeschadeging op van een ei.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:37:56 #249
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948567
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het toegestaan is? Maar wil jij geen verschil maken tussen het aanvallen met een mes of met ketchup - en je beweert dat de rechter het verschil ook niet ziet. Lijkt me sterk.

Bovendien zijn alle rechters links heb ik op Fok geleerd, dus ze worden gelukkig wel vrijgesproken
de laatste zin negerende, de rechter kijkt naar de dreigende situatie die ontstond en het aangedane leed. Dat de aktie met voorbedachte rade was, verzwaart de zaak. Of het "wapen" zichtbaar was, kan de zaak verlichten of juist verzwaren. Voor hetzelfde geld was het een chemisch goedje geweest.
pi_19948582
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is een daad van agressie, eigenrichting. Je doet er luchtig over, prima, maar je bent het er toch wel mee eens dat die mensen berecht worden neem ik aan.
Ja hoor.
pi_19948592
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is veel gevaarlijker om het goed te keuren zoals jij doet, het gaat er nog steeds om dat de kans om iets anders te gooien dan ketchup er was!
pi_19948623
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:30 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Erg onzinnig om Verdonk de schuld te geven van het in de criminaliteit raken van een illegale, die is niet voor zichzelf verantwoordelijk?
Zij is in dit geval verantwoordelijk voor de utivoering van het beleid. Maar je hebt gelijk van mij mag het hele kabinet aangeklaagd worden na de eerste dode.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:39:41 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948624
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kom op, het is al lang bekend dat het grootste deel van de hier verblijvende personen niet uitgezet kan of wil worden. Ofwel die belanden in de illegaliteit. En begeven zich daarmee op een hellend vlak. Degenen die wel uitgezet worden zullen in China, Soedan of Afghanistan hoogstwaarschijnlijk niet bijster vriendelijk behandeld worden. Of zelfs in een oorlog terrecht komen.

De aanslag staat ter discussie, niet het beleid, of dacht je dat een rechter een onderscheid hierin gaat maken?

"Oh u pleegde een aanslag vanwege haar beleid, oh, dan mag het en dan straf ik u niet."

Duh.
pi_19948636
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het is veel gevaarlijker om het goed te keuren zoals jij doet, het gaat er nog steeds om dat de kans om iets anders te gooien dan ketchup er was!
Huh, daar zijn die demonstranten toch niet verantwoordelijk voor? Zij gebruikten ketchup of wil je ze aansprakelijk stellen voor iets dat ze niet gedaan hebben.

Nogmaals: ik ben blij dat dit soort mensen er zijn, het is niet slim, wel dapper en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard nodig helaas.
pi_19948641
jammer dat ze er geen mayo en uitjes bij hadden gedaan
duh! duh!
pi_19948654
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je krijgt dan een grappig effekt: De mensen die lachen om leed, de mensen die de wet gewoon hanteren en de mensen die huilen om het aangedane leed van Jah Jah. Benieuwd wie welke rol aanneemt die nu in dit topic schrijft.
ik zou het ook dan ludiek vinden .
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:40:44 #257
36038 Shaman
retro-progressief
pi_19948668
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Toch is het een daad van agressie Hoezeer ik ook begrip kan opbrengen voor de mogelijke drijfveren van de actievoerders vind ik dit soort acties een brug te ver. Als je actie wilt voeren tegen het huidige beleid, kun je beter op een andere positievere manier jezelf in de kijker van de media proberen te spelen. Actievoerders die transport onmogelijk maken, kan ik bijvoorbeeld wel sympathie voor opbrengen...
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:40:59 #258
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_19948682
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Uiteraard, het was slechts om aan te geven hoe gemakkelijk mensen dubbele standaards gaan hanteren.

Gewoon altijd afkeuren dus.
pi_19948685
quote:

[..]

van ketchup???
Mag ik een ludieke aanslag op jou plegen met een ketchup fles?
Tip: verzet je niet anders schiet niet alleen de ketchup uit de fles, maar de fles uit mijn hand

Tip2: Doe een zonnebril op, er kon wel iets vervelends in de ketckup zitten
(pim f, boterzuur / taart)
pi_19948694
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De aanslag staat ter discussie, niet het beleid, of dacht je dat een rechter een onderscheid hierin gaat maken?

"Oh u pleegde een aanslag vanwege haar beleid, oh, dan mag het en dan straf ik u niet."

Duh.
Het beleid staat ter discussie, niet bij de rechter maar wel hier.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:42:19 #261
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948730
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Nogmaals: ik ben blij dat dit soort mensen er zijn, het is niet slim, wel dapper en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard nodig helaas.
Jij bent een potentiele extremist. Jij beslist nl. ondemocratisch dat jouw beleid rechtvaardig is. De meerderheid van de bevolking staat echter achter het beleid.
pi_19948744
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Alleen door jou, dat maakt het nog geen discussie,
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:42:51 #263
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948748
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, de discussie gaat erover of een ludieke aanslag mag.
pi_19948779
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hier reageer je niet op, maar het gaat hier ook op!
[..]
Gun me ff wat tijd .
quote:
Zij is in dit geval verantwoordelijk voor de utivoering van het beleid. Maar je hebt gelijk van mij mag het hele kabinet aangeklaagd worden na de eerste dode.
pi_19948819
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, de discussie gaat erover of een ludieke aanslag mag.
Nou aanslag. Een ludieke actie, en dat bepaalt de rechter toch. Wat moeten wij daarover zeggen?
pi_19948822
Overigens is er een groot verschil tussen een en de meerderheid.
pi_19948835
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jij bent een potentiele extremist.
Levensgevaarlijk hoor.
pi_19948859
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:45 schreef du_ke het volgende:
Overigens is er een groot verschil tussen een en de meerderheid.
idd. het moge duidelijk zijn dat het hier om de meerderheid gaat, bedankt dat je dat nog even onderstreept!
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:47:02 #269
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19948894
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou aanslag. Een ludieke actie, en dat bepaalt de rechter toch. Wat moeten wij daarover zeggen?
Ludieke akties in de vorm van een aanslag worden door een rechter altijd afgekeurd.
pi_19948925
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ludieke akties in de vorm van een aanslag worden door een rechter altijd afgekeurd.
Nou mooi, dan mag het niet. Ik protesteer nog wel tegen het woord aanslag. Een aanslag met ketchup, het werkt erg op de lachspieren.
pi_19948940
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

idd. het moge duidelijk zijn dat het hier om de meerderheid gaat, bedankt dat je dat nog even onderstreept!
Ik ga er voorlopignog van uit dat het om een (bij elkaar geraapte) meerderheid gaat. En dat blijkt ook wel uit het feit dat de meeste gemeenten medewerking weigeren (en die staan stukken dichter bij hun burgers).
pi_19948945
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Hey, een referendum gemist?
  woensdag 16 juni 2004 @ 21:49:02 #273
572 Sniper
Gull Catcher
pi_19948956
Beveiliging is dus nog steeds van bijzonder laag niveau. Voor hetzelfde geld was het iemand geweest die in de illusie leeft dat hij/zij democratisch vastgesteld beleid met (dodelijk) geweld kan veranderen. "Ludiek" zijn dit soort acties uiteraard al lang niet meer, neem aan dat de achtergronden van de daders tot op de bodem uitgezocht worden.
pi_19948991
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey, een referendum gemist?
Nee, de verkiezingen?
pi_19949055
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ga er voorlopignog van uit dat het om een (bij elkaar geraapte) meerderheid gaat. En dat blijkt ook wel uit het feit dat de meeste gemeenten medewerking weigeren (en die staan stukken dichter bij hun burgers).
Feit is dat vele burgemeester pvda zijn, maar dat is niet representatief voor het volk:

http://www.12move.nl/content/article/obin/565284.htm
quote:
Steun voor uitzettingsbeleid Verdonk

UTRECHT - 11/02/04 Tweederde van de bevolking prijst minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken voor haar optreden tijdens het debat van maandag. Het beleid dat de VVD-minister toen verdedigde, wordt door 63 procent gesteund. Dat blijkt uit een enquête van Maurice de Hond onder ruim 1.000 mensen.

pi_19949060
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:50 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee, de verkiezingen?
Ja, dacht al dat je dat bedoelde en dat slaat in dit verband dus helemaal nergens op. Dit besluit is absoluut democratisch genomen maar je kan niet hard maken dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking het hiermee eens is.

Ik begin daar ook niet over. Het is gewoon inhumaan, en daarmee zal de democratie me mijn reet roesten. Als er op deze gruwelijke en domme manier mensenlevens in gevaar worden gebracht.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:53:31 #277
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19949091
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou mooi, dan mag het niet. Ik protesteer nog wel tegen het woord aanslag. Een aanslag met ketchup, het werkt erg op de lachspieren.
Ja, dat mag je vinden. De ketchup had ook een allergische reaktie kunnen veroorzaken, als het al ketchup was. Goed dat Verdonk aangifte doet, het moet eens voorbij zijn met dit kinderachtige "wij hebben gelijk, dus we belagen je even".
pi_19949152
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:52 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

Feit is dat vele burgemeester pvda zijn, maar dat is niet representatief voor het volk:
Maar de meeste burgemeesters zijn van het CDA. En niet alleen de burgemeesters zijn tegen, ook het college in de meeste gevallen.
pi_19949153
Met dank aan die klootzak van een Volkert

Verdonk is
pi_19949169
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, dat mag je vinden. De ketchup had ook een allergische reaktie kunnen veroorzaken, als het al ketchup was. Goed dat Verdonk aangifte doet, het moet eens voorbij zijn met dit kinderachtige "wij hebben gelijk, dus we belagen je even".
Precies - als die stijve heks dat nu zelf ook oppikt, heeft het nog zin gehad ook
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:56:54 #281
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19949217
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies - als die stijve heks dat nu zelf ook oppikt, heeft het nog zin gehad ook
Alle linkse rakkers moeten eens ludiek in een zoutzuurbad gaan zwemmen, als ze het oppikken, heeft het nog zin gehad ook. Begrijp je nu het ridicule van je stelling?
pi_19949224
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit besluit is absoluut democratisch genomen maar je kan niet hard maken dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking het hiermee eens is.
uhm.. lees eens: Verdonk met ketchup besmeurt.

ik vind dat vrij duidelijk een meerderheid, en dan zelfs nog in zoverre men zich daarover durft uittelaten. Het is algemeen bekend dan men vaker zwijgt op dit vlak dan men ervoor uitkomt.
pi_19949301
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:57 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

uhm.. lees eens: Verdonk met ketchup besmeurt.

ik vind dat vrij duidelijk een meerderheid, en dan zelfs nog in zoverre men zich daarover durft uittelaten. Het is algemeen bekend dan men vaker zwijgt op dit vlak dan men ervoor uitkomt.
Hallo, duizend mensen.
pi_19949305
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar de meeste burgemeesters zijn van het CDA. En niet alleen de burgemeesters zijn tegen, ook het college in de meeste gevallen.
Dus? Ik heb schijt aan dat college, zelf voldane personen, al jaren.
"63 procent gesteund" DAT zegt mij meer, en ga nu niet beweren dat we meer aan burgemeester en college figuren hebben dan 63 procent van het volk.
pi_19949317
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Alle linkse rakkers moeten eens ludiek in een zoutzuurbad gaan zwemmen, als ze het oppikken, heeft het nog zin gehad ook. Begrijp je nu het ridicule van je stelling?
Ketchup is geen zoutzuur.
pi_19949406
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

Dus? Ik heb schijt aan dat college, zelf voldane personen, al jaren.
"63 procent gesteund" DAT zegt mij meer, en ga nu niet beweren dat we meer aan burgemeester en college figuren hebben dan 63 procent van het volk.
Ze hebben er inderdaad meer zicht op dan de gemiddelde De Hond geenqueteerde .
pi_19949419
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ketchup is geen zoutzuur.
Taart is geen boterzuur

Boterzuur is geen taart

Taart kan boterzuur bevatten, boterzuur kan taart bevatten
Boterzuur is iriterend, taart met boterzuur is irirterend, logisch solofisme
pi_19949463
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze hebben er inderdaad meer zicht op dan de gemiddelde De Hond geenqueteerde .
Hoe maar jij op wie er meer inzicht heeft? Leg eens uit, ik ben benieuwd. Ligt het aan je opleiding? Ligt het aan je oorsprong? Of ligt het aan de massa? Als je hier buiten valt ben je slimmer?
pi_19949481
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:02 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

Taart is geen boterzuur

Boterzuur is geen taart

Taart kan boterzuur bevatten, boterzuur kan taart bevatten
Boterzuur is iriterend, taart met boterzuur is irirterend, logisch solofisme
Het was geen taart. Het was ketchup. Als blijkt dat er iets giftigs inzat, dan hebben we het over iets anders.
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:04:46 #290
572 Sniper
Gull Catcher
pi_19949485
Ach ja tolerant extreem-links. Zolang hun agenda uitgevoerd wordt is alles best. Zo niet dan rest altijd nog (dodelijk) geweld, een geaccepteerd beleidsinstrument in die kringen. Crypto fascisten met de bijl aan de wortel van de democratie. Gezellige types.
pi_19949501
quote:

[..]

klopt, maar 6 maanden is toch niks voor zo`n ludieke aanslag.
pi_19949510
Meneer SCH,

Jouw manier van redeneren vind ik nogal hardnekkig. Het grootste deel van de bevolking wil een streng vreemdelingenbeleid. Ik ben het daar ook mee eens. Nederland is altijd tolerant geweest, alles kon gewoon. Maar het is nu gewoon afgelopen. In landen als Oostenrijk vind ik het een ander verhaal, daar is bij voorbaat vreemdelingenhaat. Maar hier in Nederland vind ik het volkomen terecht dat men een keer zegt dat vreemdelingenbeleid strenger moet. Dus SCH, jouw mening krijgt weinig tot geen steun.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 22:06:50 #293
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19949557
Zo, ik ga morgen Wouter Bos maar eens belagen met ketchup. Ik ben het niet eens met zijn gedrag en het is gewoon zo en dat vindt iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
pi_19949560
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:04 schreef WieWatWaarom het volgende:

[..]

Hoe maar jij op wie er meer inzicht heeft? Leg eens uit, ik ben benieuwd. Ligt het aan je opleiding? Ligt het aan je oorsprong? Of ligt het aan de massa? Als je hier buiten valt ben je slimmer?
Ik neem aan dat je de enquetemethodieken van de Hond kent? Dat verklaart al veel.

Verder heeft een gemeenteraad idd vaak meer zicht op b.v. schrijnende gevallen dan Floris uit Wassenaar of white trash Johnny.
pi_19949588
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, ik ga morgen Wouter Bos maar eens belagen met ketchup. Ik ben het niet eens met zijn gedrag en het is gewoon zo en dat vindt iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Ja gaat je gang maar. ik hoop dat je gearresteerd wordt .
pi_19949594
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Het was geen taart. Het was ketchup. Als blijkt dat er iets giftigs inzat, dan hebben we het over iets anders.
Dat is waar.

Als iemand in je gezicht rogeld, een junk, dan maakt dat niet uit. als je na een half jaar aids hebt
dan ik dat jammer.

Mijn punt, "er zijn genoeg wegen om fatsoenlijk met elkaar je meningen te bespreken" Hieronder valt voor mij niet het besmeuren van iemand, dat laat zien dat je geen verstand bezit.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 22:10:55 #297
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19949700
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet, ik doe het ludiek.
pi_19949715
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de enquetemethodieken van de Hond kent? Dat verklaart al veel.

Verder heeft een gemeenteraad idd vaak meer zicht op b.v. schrijnende gevallen dan Floris uit Wassenaar of white trash Johnny.
Wat probeer je te zeggen?

Ik ken de methoden van de hond ja, het is nogal links, suggestieve vragen stellen, weinig openlatend wat dit onderzoek nogal in een vreemd daglicht zet.

Een gemeenteraad heeft vaak geen inzicht daar ze maar stomzinnig zitten de ouwehoeren over van alles en nog wat en vrijwel geen daglicht zien. Pak eens iemand als michiel smit, deze gaat de straat op en vrijwel alle mensen neigen naar hem toe, omdat hij zijn kop wel laat zien. Of dit goed of niet is maakt niet uit, maar ontkracht wel jou bewering.

Ik ken geen johnny's uit wassenaar, ik kom uit rotterdam zuid, wassenaar is te ver voor mij
pi_19949779
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet, ik doe het ludiek.
Ook dan mag je opgepakt worden .

Erg ludiek, met handboeien aan de muur vast en een grote negeragent enzo.
pi_19949780
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee politici die zou je me nooit met 1 vinger zien aanraken, maar als we gaan winnen tijdens het EK en wij helemaal ons dronken misdragen in de stad, dan ga ik al die gasten gek maken en meenemen naar een kraakpand in de buurt, hou fock maar in de gaten.
Johny D heeft wel eens voor hetere vuren gestaan, en geloof me ik word niet gearresteerd. Het zal niet de eerste keer zjin dat ik een pand binnenstorm.
Die gasten zien er wel als paupers uit, maar er liggen altijd wel laptops, dus.
pi_19949829
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee politici die zou je me nooit met 1 vinger zien aanraken, maar als we gaan winnen tijdens het EK en wij helemaal ons dronken misdragen in de stad, dan ga ik al die gasten gek maken en meenemen naar een kraakpand in de buurt, hou fock maar in de gaten.
Johny D heeft wel eens voor hetere vuren gestaan, en geloof me ik word niet gearresteerd. Het zal niet de eerste keer zjin dat ik een pand binnenstorm.
Maar je bent nu wel dronken?
pi_19963869
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:24 schreef SCH het volgende:

Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar ik ben het hier en in (het merendeel van) de rest van rechtvaardiging volledig met je eens.

Het is zo makkelijk om achter kogelvrij glas en diplomatieke onschendbaarheid zittend de meest harde en onvebriddelijke maatregelen te treffen.
Nu ziet ze dat mensen kwetsbaar zijn. Net als zijzelf.

Waarom de politiek altijd onschendbaar, veilig, hoog en droog moet zitten is me niet duidelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')