quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:41 schreef Bluezz het volgende:
Komt er een marokkaanse slecht nederlands sprekende vrouw aan de balie, ben ik een half uur bezig om eruit te komen wat de bedoeling is... snapt ze het niet, waarop ik zeg:
Misschien is het handig om iemand mee te nemen die beter NL spreekt, snapt ze dat ook niet
Wat moet je daar nou mee... zij zweten, ik zweten, zij boos, ik nog meer geduld, collega's erbij, nog meer verwarring, uiteindelijk haar huisarts gebeld blijkt ze niet eens in het ziekenhuis te moeten zijn![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:58 schreef Suijk het volgende:
Ik ben sinds vandaag ook 24.
(voetbal)stress?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Net echt iets heel schokkends te weten gekregen...
Wat zijn de meest voorkomende gevallen bij de psycholoog van de Arbo-Dienst?
Feliquote:Op woensdag 16 juni 2004 09:58 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd Carmen!
En ook van mij mogen jullie allemaal een stukkie taart:
[afbeelding]
Ik ben sinds vandaag ook 24.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Gescheiden vrouwen van tussen de 35 en 45 jaar die verliefd zijn geworden op een collega in diezelfde leeftijdscategorie (incl. carriere, vrouw en kinderen)
Kruisje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
Carmen nam zojuist een flinke duik
Er in gesoept?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
F5
Spannend hoor!quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:58 schreef DIGGER het volgende:
Overigens nieuws van het lokale baby bevrijdings front: volgens de VK was de baby nu al een kleine 9 pond, en lag ie prima ingedaald, maar nog steeds geen actie.
Lokale baby bevrijdings front.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:58 schreef DIGGER het volgende:
Overigens nieuws van het lokale baby bevrijdings front: volgens de VK was de baby nu al een kleine 9 pond, en lag ie prima ingedaald, maar nog steeds geen actie.
Mietjuh!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Shit! Vanaf maandag geen 18:00 wedstrijden meer, kan ik het voetbal niet meer als excuus gebruiken om niet te gaan fitnessen!
Nee, mooi nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:36 schreef Bjoro het volgende:
[omroepmodus aan]
Willen de ouders van Bjoro hem opkomen halen uit de ballenbak
[omroepmodus uit]
Laat um maar lekker verzuipuh!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:36 schreef Bjoro het volgende:
[omroepmodus aan]
[omroepmodus uit]
Kom ailantsjie, gauw wegwezen hier, zijn we mooi van die lastpak afquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:43 schreef Eilanden het volgende:
Laat um maar lekker verzuipuh!![]()
Hey Eilanden! Hoe was je vacation?quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:37 schreef Eilanden het volgende:
Mietjuh!
* pfaf trekt Bjoro de ballenbak uit, sleurt hem mee naar de bar en stopt 'm een lolly in z'n smoel. En nu bek dicht!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:54 schreef Bjoro het volgende:
* pfaf begint NOG harder te krijsen !!!!!!
Dat is aardig.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
* Legolas_Greenleaf trekt Bjoro de ballenbak uit, sleurt hem mee naar de bar en stopt 'm een lolly in z'n smoel. En nu bek dicht!
Op m'n telefoon staat er eentje, maar ik heb geen kabeltjes enzo en ben op dat gebied ook een nitwit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:19 schreef DIGGER het volgende:
FOTO!
Ik had zelfs de elftalfoto boven de bank gehangen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Maat van me had z'n EK88 dekbed opgehangen in de kamer!
heineken hoed geen wonder dat ze zo slecht speeldenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:19 schreef zjroentje het volgende:
Ik werd gisteravond zowat opgetuigd als een kerstboom. Zat ik daar met m'n oranje shirt, Heineken hoed en DubbelFriss plakaat voor de tv.
Niet de luidsprekerhoed, maar dat andere ding.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heineken hoed geen wonder dat ze zo slecht speelden
zeventig euroos !!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zag gisteren iemand lopen met het officiele EK88 shirt! Damn! Als je die zou hebben!
Overigens had een maat van me het nieuwe shirt van NL gekocht, en had ie zonder dat hij het merkte een levensgroot brandgat op zijn mouw aan het einde van de avond!
Hij heeft dat shirt weer op slinkse wijze goedkoper gekregen, misschien is dit z'n wraak.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:45 schreef Bjoro het volgende:
zeventig euroos !!!
auw !!!
oke...kan nog !quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij heeft dat shirt weer op slinkse wijze goedkoper gekregen, misschien is dit z'n wraak.
Zijn kortingsbon van 30 gulden werd aangezien voor ¤ 30,-, daarnaast sloeg dat vrouwtje het shirt ook nog eens voor ¤ 50,- aan i.p.v. ¤ 70,-.
Dus voor ¤ 20,- het nieuwe shirt!
AIGHT!quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Leeuw is bij mij al een paar keer van de ketting afgeflikkerd!
die van het WK 74 is nog mooierquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zag gisteren iemand lopen met het officiele EK88 shirt! Damn! Als je die zou hebben!
Overigens had een maat van me het nieuwe shirt van NL gekocht, en had ie zonder dat hij het merkte een levensgroot brandgat op zijn mouw aan het einde van de avond!
Mijn pa had het orginele 78 shirt (orginele 74 heeft uit kwaadhied verbrand toen).quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:07 schreef pascalheister het volgende:
die van het WK 74 is nog mooier![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn pa had het orginele 78 shirt (orginele 74 heeft uit kwaadhied verbrand toen).
Maar er was daar een kleine Franky van 2-3 jaar oud die dit shirt met watervaste stift ondergekriebeld heeft!
en tis nooit meer goed gekomen tussen franky en pappa ??quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mijn pa had het orginele 78 shirt (orginele 74 heeft uit kwaadhied verbrand toen).
Maar er was daar een kleine Franky van 2-3 jaar oud die dit shirt met watervaste stift ondergekriebeld heeft!
Ik bewaar mijn Feyenoord-shirts i.i.g. in een kast met slot!quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:25 schreef Bjoro het volgende:
en tis nooit meer goed gekomen tussen franky en pappa ??
niet eens in een kluis ??quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn Feyenoord-shirts i.i.g. in een kast met slot!
spanje wint met 2-0 hoor !!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:24 schreef SCH het volgende:
Hup Griekenland
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:24 schreef SCH het volgende:
Hup Dr.Daggla
Ja, maar ik had haar al teruggestuurd omdat je aan DG vertelde dat je al een sletje had .....quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey Eilanden! Hoe was je vacation?
Nog aan mijn bestelling gedacht?
loop je nou weer te spammenquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:44 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 2
was de moeite van het spammen waard hoor !quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Spam je rijk!
de enige mannelijke collega die ik heb valt niet in deze categorie en is nog homo ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:35 schreef FrankyMcG het volgende:
Gescheiden vrouwen van tussen de 35 en 45 jaar die verliefd zijn geworden op een collega in diezelfde leeftijdscategorie (incl. carriere, vrouw en kinderen)
Er moet soms gewerkt wordenquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:31 schreef Bjoro het volgende:
is iedereen met siesta ofzo ??
of zit iedereen bij Bluezz ivm Legionella in de ballenbak ??
Gatverdamme!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:58 schreef just me het volgende:
[..]
de enige mannelijke collega die ik heb valt niet in deze categorie en is nog homo ook
De vrouwen hier zijn ook niet om over naar huis te schrijven!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:58 schreef just me het volgende:
de enige mannelijke collega die ik heb valt niet in deze categorie en is nog homo ook
Ik kan niet klagenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De vrouwen hier zijn ook niet om over naar huis te schrijven!
Hij is zo ontzettend leuk, lief, aardig, zorgzaam..quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Gatverdamme!
'quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
mag ik een glaasje melk of 10?
www.turbochef-eu.com (onder employees) daar staat ze.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:05 schreef methodmich het volgende:
Franky, ziet die vrouw er uit als of ze heeft geleerd te schrijven met een ganzenveer? Zo oud?
Ah das fijnquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef just me het volgende:
[..]
'
ga je gang, verser dan dit kun je het niet krijgen
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:11 schreef SCH het volgende:
Oooh, ik ahd een Franky-moment
Lekker handig, al die fotootjes in 960x1280 erop zetten en dan pas resizenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
www.turbochef-eu.com (onder employees) daar staat ze.
Ik vind d'r niet veel aan (ze is wel heel aardig!)
Customer Service Representative - geilllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
valt idd in de categorie...gewoontjesquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
www.turbochef-eu.com (onder employees) daar staat ze.
Ik vind d'r niet veel aan (ze is wel heel aardig!)
Het beessie kan maar een naam hebben he?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:13 schreef SCH het volgende:
Customer Service Representative - geilllllllllllllllllllllllllllllllllll
Idd!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:15 schreef Bjoro het volgende:
valt idd in de categorie...gewoontjes![]()
Maar die fotoquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het beessie kan maar een naam hebben he?
Geen mogelijkheid om je zo omhoog te neuken dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd!
Bovendien is ze de dochter van de baas....
Er waren leukere, maar daar lachtte ik te enthousiast!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:16 schreef SCH het volgende:
Zo heerlijk representative
Of je moet naar school.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er moet soms gewerkt worden
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Trouwens, iets heel anders....
Gaat er nog iemand een Napoli banner maken voor de openingspost voor Digger en EW's kindje?
Eerlijk gezegd:quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:25 schreef SCH het volgende:
Wat zouden mensen van jou vinden Franky, als ze je foto zien![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:26 schreef just me het volgende:je bent wel errug lief eigenlijk
![]()
True!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Moeten we eerst weten of het een jongetje of een meisje wordt...
En in het eerste geval, of ie Diego of Aad gaat heten hehe...
* mompelt iets over niet kunnen soepenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Babyhoofdje op de plek van de N en je bent al een eind op weg.
zoals de eerste letter van de naam ipv de Nquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
Iemand die hier iets mee kan?
Dit probleem hebben velen met jou!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Yeahnino (ofzo, ik zou niet weten hoe je die naam spelt, excuus voor spellingsfouten)
Je sais.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dit probleem hebben velen met jou!
of kut jong ??quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Of Lego of Groene Laaf.
Ik heb overdag geen tijd!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:55 schreef golfer het volgende:
Zo, in tegenstelling tot sommige anderen gebruik ik het EK niet als smoes om niet naar de sportschool te gaan.
Whoops quote vergeten...quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:58 schreef methodmich het volgende:
Wat kan Quasar? naar de sportschool gaan?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Overigens ga ik morgen Bert & Ernie-maskers maken voor een optreden op de bedankmiddag ouders. Ze zullen gek worden van de flauwe Bert & Ernie-dans!
Of Timquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:
Misschien vernoemen ze de baby wel naar een FOK-user.
Frank of Zjroen of Jaap of JustMe.
Dat doe ik zelfs niet als ik teveel op hebquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:22 schreef tuindwerg het volgende:
vriend
K3 nadoen
Met zou ik geen probleem hebben, maar ja misschien heb ik het ooit al gedaan maar ben ik het vergeten dat kan bestquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Die Inquistor toch. Stiekem wil je best als Kristel dansen.
Ik ga nog even eten voor de match. Om 20.45 wordt het spannend. Leuk detail: mijn schoonvader komt kijken bij ons. Die is heel fanatiek.
Waar is dat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:34 schreef pfaf het volgende:
Die BBC virtual replay is echt super! Net nog ff dat doelpunt van v Nistelrooy van alle kanten bekeken. Echt een knap doelpunt!
Ziet er netjes uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Carmenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit
Misschien nog boven de nr10 een naam?
Nah, ik denk niet dat Digger een Chinese naam wil.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of kut jong ??
Looking good.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/index.shtml?04037quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waar is dat?
Dankquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/index.shtml?04037
vertel, hoe ongekend waren die gevoelens..... kon je daarna meteen weer wat opruimenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
Carmen gefeliciflapstaart meissie.
Dylan Dog. Jij ook.
Had ik al verteld dat de eerste keer stofzuigen op een nieuwe vloer ongekend sensationele gevoelens naar boven brengt ?
Gaaf programmaquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/virtualreplay/euro2004/index.shtml?04037
JA!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:28 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Gaaf programma
Dat is inderdaad heel leukquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
JA!![]()
Enige wat ontbreekt is het zelf rond kunnen draaien van de camera. Maar 't blijft erg tof.
Vanuit Kahn's oogpunt kijken hoe die bal er ingaat![]()
Het is net als goede sex met een bloedmooie maagd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertel, hoe ongekend waren die gevoelens..... kon je daarna meteen weer wat opruimen
nou dat wordt dus snel weer een nieuwe vloer neerleggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is net als goede sex met een bloedmooie maagd.
Je weet niet wat je meemaakt.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:12 schreef Inquistor87 het volgende:
Bild EM voting
Nederland 64% dat ze kampioen worden
op de 5e plek Zwitserland van 5%
Dan kan je die poll helemaal niet meer serieus nemen
Ik heb er nog geen een goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:20 schreef SCH het volgende:
Eindelijk een wedstrijd goed in de pool
Tenminste lekker felquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:19 schreef golfer het volgende:
Die persconferentie van de Kroaten.
En dat voor iemand die naar NOVA kijkt ipv Nederland-Duitsland.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:20 schreef SCH het volgende:
Eindelijk een wedstrijd goed in de pool
Nee, het was een strakke aktie van rete-cool en FOK!, zie:quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:![]()
![]()
Nederland wordt ws niet eens Europees kampioen, en Zwitserland heeft 5 % van de stemmen?
Hebben ze 100 mensen laten stemmen ofzo.
LOLquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het was een strakke aktie van rete-cool en FOK!, zie:
help de duitsers denken :)
Dat was na elkaar popje.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat voor iemand die naar NOVA kijkt ipv Nederland-Duitsland.
Dan nog, fuck NOVA. Ik wil weten wat Cruijff ervan vond.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was na elkaar popje.
*protest-stem heeft gedaan.*quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het was een strakke aktie van rete-cool en FOK!, zie:
help de duitsers denken :)
Ik ken de film al, nee voel me niet lekker, nee ben ongestelt, nee ik moet je nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef tuindwerg het volgende:
Daar is ze weer te zeuren!![]()
Wat is een normale manier "nee" te zeggen als iemand je mee vraagt naar de bios? Ik vind het een hartstikke leuke aardige jongen maar ik wil nu niet met 'm naar de bios. Maar hoe zeg ik dat tegen hem zonder hem te beledigen?
Ik kan het wel in R&P zetten maar dan krijg ik weer van die huilposts, en jullie zijn jongens dus jullie weten dat soort dingen.Toch?
![]()
Zeg gewoon dat je hem wel leuk vindt en een film van 2 uur te lang is voor een voorspel en liever gelijk met hem in bed duikt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef tuindwerg het volgende:
Daar is ze weer te zeuren!![]()
Wat is een normale manier "nee" te zeggen als iemand je mee vraagt naar de bios? Ik vind het een hartstikke leuke aardige jongen maar ik wil nu niet met 'm naar de bios. Maar hoe zeg ik dat tegen hem zonder hem te beledigen?
Ik kan het wel in R&P zetten maar dan krijg ik weer van die huilposts, en jullie zijn jongens dus jullie weten dat soort dingen.Toch?
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
Zeg gewoon dat je hem wel leuk vindt en een film van 2 uur te lang is voor een voorspel en liever gelijk met hem in bed duikt.
Ik ken de film al: dan zoekt ie wel een ander uit.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik ken de film al, nee voel me niet lekker, nee ben ongestelt, nee ik moet je niet
ha ha ha ....erg scherp !!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat Digger een Chinese naam wil.
Ben je nou een vrouw/meisje of nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:38 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ben ongesteld: nou en?
Was je eten zo pittig?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha ....erg scherp !!!
Dat wel, maar ik zeik niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:40 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ben je nou een vrouw/meisje of niet
Ik betaal ook vaak zelf hoor, of ik betaal dan in ieder geval het drinken in de pauze. Soms betaal ik zelfs voor de jongen!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
De eerste keer dat ik met een meisje naar de film ging vergat ik als 16 jarige dat je dan voor het meisje moet betalen.
Ze keek wel raar op toen ik vroeg of ik een tientje van haar kon lenen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:43 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Soms betaal ik zelfs voor de jongen!![]()
en deze dan weer minder scherp !!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was je eten zo pittig?
Kan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en deze dan weer minder scherp !!!
Wie zegt dat het een meisje was ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:43 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik betaal ook vaak zelf hoor, of ik betaal dan in ieder geval het drinken in de pauze. Soms betaal ik zelfs voor de jongen!![]()
Ik vind het echt stom dat je als meisje verwacht dat er wel voor je betaald wordt...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een meisje was ?
Het was m'n oma.
Dat hield haar jong. Ze is trouwens 94 geworden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:48 schreef Eilanden het volgende:
Apart dat je je oma een meisje noemt![]()
das toch niet zo jong ???quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hield haar jong. Ze is trouwens 94 geworden.
Toen ik haar mee naar de bios nam was ze pas 77.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
das toch niet zo jong ???
*denkt aan liedje van Rob de Nijsquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik haar mee naar de bios nam was ze pas 77.
Ik kijk na de wedstrijden niet meer - niks meer van dat voetbalgezwets van ouwe mannen met een mening.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan nog, fuck NOVA. Ik wil weten wat Cruijff ervan vond.
Morgen Foppe de Haan bij Studio sport zomer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kijk na de wedstrijden niet meer - niks meer van dat voetbalgezwets van ouwe mannen met een mening.
*pssst* voetbalquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:24 schreef tuindwerg het volgende:
Jeetje. Is hools overleden? Er is gewoon al meer dan een uur niet in gepost.
En mensen willen ook nog wel eens leren enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:24 schreef tuindwerg het volgende:
Jeetje. Is hools overleden? Er is gewoon al meer dan een uur niet in gepost.
Zie je wel, er zijn wel mensen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:25 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
*pssst* voetbal
wat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En mensen willen ook nog wel eens leren enzo.
Ikke liefquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:29 schreef Inquistor87 het volgende:
SCH wat hebbie nu weer uitgespookt?
Nou, willen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:29 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
wat?
Ja dat zekerquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ikke lief
Ik heb er 100, schijnt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:43 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja dat zeker
Maar geen rare dingen gedaan?
Ik heb zo'n gevoel dat ik er minder heb.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb er 100, schijnt.
oh, ik wil niet eens weten hoeveel ik er heb.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Notes, dus.
Je mocht vandaag wat langer opblijven? Normaal ga je toch meestal om half tien al je bedje in?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:00 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga slapen hools...
Welterusten, en tot morgen!![]()
Toch altijd direct naar bed na Sesamstraat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mocht vandaag wat langer opblijven? Normaal ga je toch meestal om half tien al je bedje in?
Anyhow, welterusten.
Makkelijk praten om 23.22 uurquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De hele avond drinken op mijn kosten. In de DG en in de Bjoro poule bovenaan
Maar zegt, zoals Hugo terecht opmerkte, in weze precies hetzelfde als Cruijff.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Co
Hij wil Cruyff evenaren, maar hij komt er niet eens in de buurt
als ik er nu 1 neem op kosten van TM, zijn dat dan steekpenningen ???quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De hele avond drinken op mijn kosten. In de DG en in de Bjoro poule bovenaan
Mooi zo, ze verdient het.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen heeft een fantastische maar uiterst vermoeiende dag met heel veel cadeaus gehad!
Nee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:40 schreef Thetallguy het volgende:
Ligt MSN eruit?
Fijn!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Carmen heeft een fantastische maar uiterst vermoeiende dag met heel veel cadeaus gehad!
Ze was sprakeloos, keek iedereen met wijd opengesperde ogen aan, speelde een halve seconde met ieder speeltje maar stopte voroal het pakpapier in haar mond. Verder wilde ze vooral zeker weten dat papa en mama in de buurt waren...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn!!
Heerlijk om haar zo te zien genieten hè
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ze was sprakeloos, keek iedereen met wijd opengesperde ogen aan, speelde een halve seconde met ieder speeltje maar stopte voroal het pakpapier in haar mond. Verder wilde ze vooral zeker weten dat papa en mama in de buurt waren...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ze was sprakeloos, keek iedereen met wijd opengesperde ogen aan, speelde een halve seconde met ieder speeltje maar stopte voroal het pakpapier in haar mond. Verder wilde ze vooral zeker weten dat papa en mama in de buurt waren...
Ja, was prima uitzending weer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:43 schreef Doc het volgende:
Adriaanse
Borst![]()
Hoi BMWM3,quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:51 schreef BMWM3 het volgende:
Hallo Fok!kers.
Ik ben keeper in een zaalvoetbal team en ik zoek nu een keeperstenue en de keepershandschoenen van Ajax, die de keepers dragen.
Ik heb gezoch op de officiële site van Ajax (shop) maar is niet te vinden.
Ik wil graag vragen om jullie hulp.
Bedankt
BMWM3
Het gaat om deze tenues. Broekj, keepersshirt en handschoenen
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd ja. Kut Advocaat.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:43 schreef Doc het volgende:
Adriaanse
Borst![]()
EK Managerquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:02 schreef ErikT het volgende:
Ik sta 585e in de EK manager
Met evenveel punten als de 508e. Wou ik ff zeggen. En ik sta bovenaan in onze subleaugue
www.ekmanager.nl leuk spelletje, 50.000 NL-deelnemers. Moet je zo een team maken enzo.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:13 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
EK Manager
http://ekleague.vi.nl/ vermoed ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:13 schreef BMWM3 het volgende:
EK Manager
Beetje te laat denk ik zoquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
www.ekmanager.nl leuk spelletje, 50.000 NL-deelnemers. Moet je zo een team maken enzo.
Aufwiedersehehquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:36 schreef ErikT het volgende:
Suc6 Tong!
Ik ga ook slapen. Morgen wieder sommen machen und fussball sehen JA.
Das mooi. Maar heb 1 probleem. Ik kan niet slapenquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:19 schreef just me het volgende:trustuh Hools!! een bierrijke vergadering achter de rug!
sassertjesworms zijn leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:44 schreef Bjoro het volgende:
zit hier nog ff een virusje weg te werken !!
ik schijn iedereen ecards te sturen, als je die opent, stuur jij ook allemaal ecards...lekker dus....doe maar een biertje om dat virusje ff te laten zwemmen !!!
veel koffiequote:Op donderdag 17 juni 2004 07:43 schreef Bluezz het volgende:
G'day
Koffie!
Heeeeeel veel koffie....quote:Op donderdag 17 juni 2004 07:48 schreef just me het volgende:
veel koffie
* over Franky heenplastquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen mensen!
Doe mij maar een sapje!
Ik geef hem wel eerste hulpquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:43 schreef SCH het volgende:
Lenny heeft griep
Gaat m'n zwager ook heen, dus pas maar op!quote:
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Bluezz! Hou je het droog!
he leukquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Doe ik, hoe is je naam ook alweer?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:57 schreef pascalheister het volgende:
he leuk
doe je hem nog ff de groeten van me![]()
![]()
Da's idd klote, sterktequote:Op donderdag 17 juni 2004 11:53 schreef DIGGER het volgende:
Hmmmm vanavond afscheid nemen van 1 van de honden, zaterdag inslapen
Laat me raden, blond?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Godverdomme! Die stagiaire van ons is echt zo ontzettend lomp, dat het irritant wordt.
Enkele van d'r geniale anekdotes van vandaag:
Kijkend naar de tussenstand van onze EK pool: "Wanneer speelt Nederland eigenlijk tegen Duitsland!"
"Is het binnenkort trouwens niet koninginnedag?"
Nog niet eens!quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Laat me raden, blond?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef SCH het volgende:
SCH, gefeliciteerd.
Komen jullie ook even langs - 100 notes
Ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:Nu heb ik weer in ONZ gepost
Is een MEAO stage, dus ze mag de kutklusjes doen, maar zelfs daar is ze te lomp voor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:22 schreef rubbereend het volgende:en mag ik vragen wat die stagiare moet doen de hele dag toch niet al te belangrijke dingen mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |