Er wordt tegenwoordig al genoeg belicht hoe slecht het gesteld is in veel moslimlanden en ik denk dat Justus van Oel deze column als reactie dáárop geschreven heeft. Jammer dat positieve zaken in het Midden Oosten meteen weer overschaduwd moeten worden door negatieve zaken. Ik krijg een beetje het idee dat de radicalisering tussen het Westen en het MO een self fulfilling prophecy aan het worden is hier in Nederland.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
Calvobbes flikkerde hem in GC op slot omdat je daar niet mag discussieren over allochtone Nederlanders (terwijl het hier voornamelijk gaat over buitenlandse situaties, en een geloof)
Dat mag hier wel me dunkt.
[..]
Ik mis een kanttekening over landen waar er dus wel mensen vervolgd worden vanuit de sharia. Hoe treffende deze column op sommige punten ook is, het neemt niet weg dat er landen zijn waar hele volkeren onderdrukt worden vanwege de sharia en landen als Irak waar dit dreigt te gebeuren.
Maar idd, het moet nog ver komen wil Nederland en de rest van Europa onder leiding van El Moumni te komen staan.
Overigens ben ik benieuwd hoe BSB reageert op het stukje over die homo-isten
wat een mooie tulbandquote:
quote:
Zat ik ook aan te denken, hij lijkt er verdomd veel op.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding].
Genoeg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en welke misdaden zijn er op die manier gepleegd uit naam van Christus de laatste tijd?
bron?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Genoeg.
Moet je is google'n op Christian Militants, of Christian Terrorismquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
bron?
De meeste Christenen wonen niet in een zandbak, dus dat is lekker makkelijk. Maar we kunnen nog wel met wat verhaaltjes komen over de kruistochten enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en welke misdaden zijn er op die manier gepleegd uit naam van Christus de laatste tijd?
Voor het goede nieuws hebben we FORUM hè?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
En goede column overigens.. Er zijn genoeg islamitische landen die supergoede initiatiefen opstarten om bijv culturen dichter bij elkaar te laten komen (joodse/christelijke e.d.), maar daar hoor je nooit wat van. Alleen slecht nieuws is nieuws, zo is de media ingesteld.
Laatst hoorde ik iets over een joodse organisatie in Groot-Brittannie die werkt aan het dichterbij brengen vd islam, het christendom en het jodendom.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef Mutant01 het volgende:
En goede column overigens.. Er zijn genoeg islamitische landen die supergoede initiatiefen opstarten om bijv culturen dichter bij elkaar te laten komen (joodse/christelijke e.d.), maar daar hoor je nooit wat van.
laat me raden: dagelijk vul je in het zoekscherm "moslim" in en ga je alle resultaten af....quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is dit voor topic ?
Ook in NL werd er zoiets geprobeerd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Laatst hoorde ik iets over een joodse organisatie in Groot-Brittannie die werkt aan het dichterbij brengen vd islam, het christendom en het jodendom.
Je bedoelt dat wat er in de column beschreven wordt niet past in je vertrouwde wereldbeeld van goed en kwaad?quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat een naïeve baggercolumn.
en sinds wanneer zijn moslims per defenitie allochtoon eigenlijk?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:09 schreef Ludwig het volgende:
Calvobbes weer met zijn allochtonen-hugging tique. Sinds wanneer mag je dit soort stukken niet meer plaatsen in GC?!
Misschien kun je er een essay over schrijven?quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is dit voor topic ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |