Like u wouldnt knowquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:08 schreef DarkElf het volgende:
wies be?
Ik verander het even vrijelijk hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:11 schreef Jumparound het volgende:
hoe kom je er bij dat het DE zou moeten zijn![]()
het is nog vroegquote:oh jippie wie gaat een nieuwe maken?
*spring spring*
wat een spanning!!!!!
Is inderdaad een zeeerr mooi liedjequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En wederom ineens een tikkeltje melancholisch door het combinatieliedje van Blof en Counting Crows... Wat blijft ie toch mooiIk weet zeker dat ik zo weer heerlijk vrolijk en blij zal zijn
Ik ook, maarja... eerst nog mondelingenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:28 schreef Faithy het volgende:
ik wil die uitslag NU weten
OT: Slecht. Mijn grap, wat doe je? Tenminste, ik wilde de grap gaan maken.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:49 schreef Peregrijn het volgende:
P.S. Veel succes Brighteyes. Klinkt als een flinke klus. Kun je die sping-in-het-veld niet inschakelen?![]()
Ben je ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:31 schreef diannetjhu het volgende:
Ik vind mezelf er hartstikke sexy uitzien![]()
![]()
arme jij!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:51 schreef IFASS het volgende:
kvoel me prima.. NL staat achter nml.![]()
Landverraderquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:51 schreef IFASS het volgende:
kvoel me prima.. NL staat achter nml.![]()
Deutschland über alles !!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Landverrader
Maar t was ondanks de uitslag wel erg gezellig vandaag..Kan alleen niet wachten tot vrijdag... Mis dr
Kennelijk hebben we een telepatische link dat we weten wanneer de ander post.... ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Schiet ook op voor jou nu he, Peregrijn! Leuk hoor!
OT: wakker, helder en positief!
Zeg Jump, waarom moet jij er nou net weer even tussendoor piepen!![]()
eigen schuld denk ik hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:17 schreef Nuongirl het volgende:
Erg brak
Voor de rest wel goed
Succes morgen! Spannende tijd. Ik hoop dat het dit jaar goed voor je uitpaktquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:16 schreef Faithy het volgende:
alleen: morgen de uitslag van de examens *ril*
Valentijn is toch 14 februari?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:42 schreef DuchessX het volgende:
Ik lig al tijden onder de brievenbus...waar blijft die belangrijke post voor mij nu????
Boosheid heeft zich omgezet in teleurstelling en (een soort van verdriet). Ik baal (dat ik hier niet tegen kan) en zie het even niet zitten... gaat wel weer goedkomen, maar nu even nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben zelden boos, maar er is op dit moment iemand die het bloed onder mijn nagels uit haalt...
Ja maar je weet toch dat jij altijd lieve kaartjes mag sturen hé?quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:05 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Valentijn is toch 14 februari?![]()
dank jequote:Op woensdag 16 juni 2004 11:29 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Succes morgen! Spannende tijd. Ik hoop dat het dit jaar goed voor je uitpakt![]()
OT:
Flex en een beetje lui. Ik moet eigenlijk nog even boodschappen doen, maar ik heb er geen donder zin in.
nee echt? raar dat je dan misselijk bentquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:39 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Komt vast goed Faithy
Ot: Junior Jack maakt vrolijk. Gelukkig bestaat er zoiets als muziek om je over dingen heen te tillen als er even niemand is om goede gesprekken mee te voeren.
Besef ineens dat ik vandaag nog helemaal niks heb gegeten... Zou daar die misselijkheid vandaan komen
Duidelijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:46 schreef Jumparound het volgende:
OT:
Misselijk, heb net een pak drop-fruit duo's op
Ken ik jou?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:07 schreef mahlah het volgende:
Hanneke, welk nieuws?
Ik heb geen adresquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:42 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch dat jij altijd lieve kaartjes mag sturen hé?
Ik spring zo op de fiets, het is ontzettend lekker weer om iets actiefs te doen
Lieverd, as I said before: niet opgeven hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:46 schreef diannetjhu het volgende:
Klote therapieAls dit zo doorgaat geef ik het op
![]()
Go Koalameisjequote:Op woensdag 16 juni 2004 16:17 schreef koala2002 het volgende:
plons
![]()
...
Stomme bui zonder aanleiding 2 dagen doorbrengen in bed.. Maar morgen ga ik mezelf er weer uitschoppen...
pffffff![]()
![]()
![]()
1) weet zij dat jij verliefd op haar bent? Of denk je dat alleen maar? heb je ooit met haar erover gepraat?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:16 schreef T1andonly het volgende:
*knip*
wat ga je morgen doen danquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:25 schreef LWaS het volgende:
Prima
Zin in morgen
Dan doen we toch gewoon of mat ook meeslepend isquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef Noayla_ het volgende:
Ik voel me mat ofwel neutraal
En dat voelt raar omdat ik over het algemeen iemand ben van de meeslepende emoties.
Nou, nou, dat mag ook wel wat positieverquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Uhm... mjah...
Fijn dat je al eerder in je huisje kanquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:00 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Nou, nou, dat mag ook wel wat positiever![]()
* myxomatosekonijn stopt Myxamotosekonijn wat peper in haar #### en zet haar achter haar scriptie![]()
oe spannend, Faithy ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:21 schreef Faithy het volgende:
*bang* *zenuwachtig* *ril* *eng* *huiver* *bibber*
eindexamenuitslag
damn, ik wil niet wachten, ik wil dat ze NU gewoon bellen
succes!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:25 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Bah zo meteen tentamen..en heb een heel slecht voor gevoel...
Verder alles toppie!
het zal even duren, maar ik laat het asap wetenquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef milagro het volgende:
[..]
oe spannend, Faithy ...
je laat het wel meteen weten, hè, hier ook?
En hoe was het ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:03 schreef LWaS het volgende:
tis vroeg, ik ben zenuwachtig....
maaaaaaar, ik ben ervan overtuigd dat het vandaag een leuke dag wordt![]()
spannend!
Ik ben nog niet terugquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:32 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En hoe was het ?
On topic : Voel me wel goed![]()
Vanmorgen ruzie met een eikel van een taxichauffeur die me afsneed.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan doen we toch gewoon of mat ook meeslepend is
Wat ben je nu toch meeslepend mat ineens, Noayla
Voel je je al minder raar nu
27 juni is dan ook een fantastische dag nietwaar?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:00 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
OT:
Hoera, ik kan 28 juni al in mijn huisje. Dat scheelt een boel, want dan kan ik 27 juni al een lading prut meenemen richting Zoeterwoude.
Vertel ik je nog wel eens als je op MSN bentquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat is/word je adres? Of mag ik dat als virtueel myxomatosekonijntje niet weten?
Jammer dat het niet beter met je gaat, een gesprek doet soms wonderen, niet te veel verwachten van een eerste gesprek. Komt vast wel goed, volhouden...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
zit nu ziek thuis, dus is wel een beter gegaan ja
Same shit, different day!quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:46 schreef hardsilence het volgende:
Grr.. dat het nou weer eens ff meezit.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Same shit, different day!
Ik heb het haar ooit vrij duidelijk gezegt, zij vond mij wel aardig, maar verder niet leuk. Verder was toen het gesprek vrij snel over omdat ze ineens weg moest.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef Arinna het volgende:
1) weet zij dat jij verliefd op haar bent? Of denk je dat alleen maar? heb je ooit met haar erover gepraat?
Ik hoor vandaag of ik geslaagd ben ja, het probleem nu is dat ik niet meer zoveel nieuwe mensen leer kennen (eigelijk nooit omdat ik nogal verlegen ben en niet zomaar iemand met uitgaan aan ga spreken), maar de mensen die ik leer kennen, die kan ik niet echt zin als iemand waarmee ik iets zou willen hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef Arinna het volgende:
je net examen gedaan... (toch?) nou, nieuwe school nieuwe kansen etc etc. Leer je weer allerlei mensen kennen. wie weet vergeet je haar zelfs... (al zou een oplossing in de ander richting natuurlijk mooier zijn).
Nee, dat "gezellig" was vooral omdat het na een begravenis was, ik weet niet of je dan echt van een gezellige stemming kan spreken. Ik had wel graag gewilt dat zij er ook bij geweest was, maar met de rest (eigelijk allemaal 5 jaar ouder dan mij) heb ik me daar ook nog wel redelijk vermaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef Arinna het volgende:
3) Waarom zet je "gezellig" tussen aanhalingstekens? alleen omdat zij er niet bij was? Juist uit die andere dingen, kleine dingen naast die verliefdheid, zou je de lol aan het leven moeten afleiden. Liefde is belangrijk maar niet het enige wat telt in het leven.
Op een forum als dit is het gewoon een keuze om te reageren op dingen eigelijk. Als iemand me niet interessant vind dan laat hij me gewoon links liggen en dan is het probleem daarmee van zijn/haar hand.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef Arinna het volgende:
4) Wat dat mensen belasten betreft: je post het op een forum, in feite belast je er dus wel mensen mee, zij het wat anoniemer. en ik weet niet of dit de beste manier is. Mijn msn-aanbod geldt nog steeds![]()
Het kan best voor een deel inbeelding van mij zijn, maar ik denk dat er toch wel iets van waar is. En mijn gevoel zegt gewoon dat sommige vaak liever met andere gezien worden, die er beter uitzien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef Arinna het volgende:
5) Van dat niet goed uitzien... waarschijnlijk denk je dat alleen maar. en hoe kun je dat aan andere mensen afleiden? Kan me er weinig bij voorstellen...
Dankjewel daarvoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef Arinna het volgende:
Sorry voor het hele gezwam![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef milagro het volgende:
[..]
oe spannend, Faithy ...
je laat het wel meteen weten, hè, hier ook?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef Faithy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef Faithy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat weet jij daar nou weer van..quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
Same shit, different day!
Ik verwacht wel een foto in mijn mail natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:42 schreef DarkElf het volgende:blij met mijn andere haar!! Is echt super leuk!
enne succes feethbeeb
Gefelieeeeeequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:52 schreef Faithy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<grin>quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:36 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een foto in mijn mail natuurlijk
Ik ken je tochquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:16 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van..
Ik ga uit mijn dak, ik geniet en vergeet
gefeliciteerd , en wat wordt de vervolgstudie ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Faithy het volgende:
ik kan niet stoppen met bouncen
Bounce u maar lekker onquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef Faithy het volgende:
ik kan niet stoppen met bouncen
ben er verder echt heel rustig onderquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:09 schreef Peregrijn het volgende:Gefeliciteerd Faithy
Vanavond een knalfeest zeker?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:23 schreef Boschjesman het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
G
E
S
L
A
A
G
D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb je gedaan?!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:42 schreef DarkElf het volgende:blij met mijn andere haar!! Is echt super leuk!
enne succes feethbeeb
en dat ga je gewoon halenquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:16 schreef hellmondunited het volgende:
KUT
her examen
Nou niet zo flauw doen en gewoon ook blij zijn voor jezelf!!!!!!!!!!! pazzoppah!quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:28 schreef T1andonly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geslaagd, maar niet dat ik me er ook maar iets beter van ga voelen ofzohad er weinig om gegeven eerlijk gezegt, enige voordeel is dat de ouders blij zijn
kort en zwartquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?!
Black Beauty ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kort en zwart
Hey je hebt een nieuw huisje dus? Heb ik helemaal gemist! Vertel, vertel! En gefeli natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe moe kan een mens zijn?
Pfff, ik was vanmorgen al om 08.00 in mijn huis bezig en ben nu net thuis. Ben echt totaal versleten.
Maar het wordt zooooooooooooo gaaf! De woonkamer is bijna klaar. Dwz dat de deuren nog een keertje geverfd moeten worden en zaterdag de vloer erin!
Ben er inmiddels wel helemaal blij mee! Wordt echt heel erg leuk!
Oh en Faithy en de andere: Van Harte!
Nou goed toch? En sowieso beter dan bij je ouders lijkt mequote:Op donderdag 17 juni 2004 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jup, heb een huurhuisje in een wijk waarvan ik altijd gilde 'daar wil ik nog niet dood gevonden worden!' Het is een absolute nieuwbouwwijk en vanmorgen werd ik in het winkelcentrum een soort van claustrofobisch van alle buggy's en wandelwagens die ik zag!Maar het is een hardstikke leuk hoekhuis, 2 verdiepingen, 3 slaapkamers en een supergrote tuin op het zuiden.
Maandagmiddag heb ik de sleutel gekregen en ik ben nu dus al 3 dagen als een idioot aan het werk, want volgende week zaterdag ga ik verhuizen. Schiet heel erg op dus!
Met jou alles goed? Juul is nog steeds een snoepie maar wel een beetje een 'handenbindertje' hoor.Success met je poging tot... trouwens, ik stop nog maar even niet...
Zeker!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou goed toch? En sowieso beter dan bij je ouders lijkt me
Jezus, pessimistquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:12 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben geslaagd, so what, de wereld gaat er niet anders door draaien...
en dan zal het 's avonds wel weer zo zijn dat ik niet daarnaartoe kan of weer een uur op moet offeren om op en neer te gaan fietsen.
Aww.. lievquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:42 schreef koala2002 het volgende:
En lief wolkje aan jou denken we natuurlijk ook![]()
En volgende maand gaan we heel hard voor jou juichen hier, want ook jij verdiend het dubbel en dwars!!
quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:16 schreef DarkElf het volgende:
Nogmaals:
hele dagboekstyle posts zijn hier dus niet! op hun plaats.
Daar is dit topic nu eenmaal niet voor bedoeld.
Ahhh meissie, niet zo ver over je grenzen heen gaan he, tis moeilijk ik weet hetquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:07 schreef Untitled het volgende:
Ik ben kapot, heb weer veel te veel gedaan vandaag
Wel lekker gewinkeld, ook al was het maar kort
En net een heel leuk meeltje ontvangen(De afzender, weet wel wie ik bedoel
![]()
)
Yay, DarkElf is ook weer happyquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:15 schreef DarkElf het volgende:
Hopplakee *zichzelf eroverheen zet*en zoek het maar gewoon lekker uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |