quote:op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef viperii het volgende:
mooie althlon 2200+ naar zijn grootje.. wel netjes vervangen door de winkel
ja, maar toch erg lullig als je dit doet op een live serverquote:op woensdag 4 januari 2006 01:05 schreef blue thunder het volgende:
[..]
ik denk dat dit heeel veeel voorkomt
dat is mij regelmatig overkomen... maar ik denk dat ik super-voedingen heb want mijn pc's gingen simpelweg niet aan in zo'n geval.quote:op woensdag 4 januari 2006 19:49 schreef tackleberry het volgende:
het bekende werk dus:voedingskabel van de floppydrive verkeerd aansluiten (één pin die in het luchtledige steekt), een 'heerlijke' rooklucht als gevolg...
ik heb wel eens een verkeerde data backup gemaakt. je maakt netjes een ghost-image van de data partitie en wrot die op cd, tezamen met bootbestanden en een standaard autoexec.bat die automatisch ghost start en gaat lopen restoren naar disk 0 - partitie 0.quote:op de automatische piloot de eerste schijf formatteren tijdens de windows xp installatie (inderdaad, dat was de ide opslag en backup schijf en niet de sata schijf...)
quote:op dinsdag 3 januari 2006 14:28 schreef joosd het volgende:
een ip scan -a van het lokale netwerk gedaan maar een beetje zitten dromen. ipv subnet 255.255.254.0 de hele ip range van 10.x.x.x gescant (werk bij een concern met 300.000 medewerkers ww)
en mocht dat wel zo zijn, dan zou ik de systeembeheerder ontslaan.quote:op donderdag 5 januari 2006 06:34 schreef jera het volgende:
ten tweede lijkt het me zeer sterk dat jij ergens werkt waar ze op het lokale subnet 300.000 medewerkers hebben zitten.
blijf het raar vinden dat dat niet beveiligd is.quote:op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef insertcredit het volgende:
klein tikfoutje tijdens het invoeren van de standaard refreshrate voor m'n scherm onder linux.
kzzt... kzzzzzzzzt. poef.
![]()
ook weleens gehad...100 gb aan muziek bestanden pleitequote:op dinsdag 15 juni 2004 10:44 schreef leujel het volgende:
ik wist een jaar / 1.5 jaar terug dus niet dat ntfs niet herkend werd door dos.... ik met de opstart diskette opgestart (wist ook niet dat xp bootable was) en mijn c schijf geformatteerd.... dat was dus eigenlijk mijn d schijf waar al mijn data voor school en werk op stond!!!
ik heb toen ook flink zitten vloeken!!
quote:op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef dophertje het volgende:
vrolijk een write erase uitvoeren op een pix en er vervolgens na het intypen van reload achterkomen dat je op de verkeerde firewall bezig bent![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |