quote:op dinsdag 15 juni 2004 09:45 schreef peter_griffin22 het volgende:
zo hard moeten remmen in je vw caddy dat de monitor die naast je op de passagier's stoel ligt door de voorruit gaat... telt dat ook?
het moment dat je je realiseert dat het ook echt weg is...quote:op dinsdag 15 juni 2004 09:48 schreef d3am0n het volgende:
met ghost een image moeten maken op een nieuwe hdd, die precies dezelfde grootte en hetzelfde merk heeft.
data was ongelooflijk belangrijk.
na de image erachter komen dat je met 2 lege harde schijven in je hand staat....................
quote:op dinsdag 15 juni 2004 09:48 schreef d3am0n het volgende:
met ghost een image moeten maken op een nieuwe hdd, die precies dezelfde grootte en hetzelfde merk heeft.
na de image erachter komen dat je met 2 lege harde schijven in je hand staat....................
oeh!quote:op dinsdag 15 juni 2004 10:05 schreef keerzijde het volgende:
tijdens stage bij siemens in munchen:
geluidsfragment gedownload en proberen af te spelen op een unix systeem
met "copy *.au to ttyxxx" (of zoiets) waarbij ik de verkeerde terminal opgegeven had.
geluidsfragment was de beroemde "orgasme-scene" uit "when harry met sally"
en de terminal was bij een collega in het kantoor naast me, die toevallig net
met een klant aan de telefoon zat...
laat me raden: jouw eerste blunder was je registratie op fok?quote:op dinsdag 15 juni 2004 10:09 schreef doctorb het volgende:
ik vind eigenlijk dat de blunders die je thuis hebt gemaakt niet tellen....
eigen blunders, niet die van iemand anders, das veel te makkelijk.quote:op dinsdag 15 juni 2004 10:27 schreef doctorb het volgende:
eentje van de chef:
ff een applicatie server in onderhoud nemen. netjes de applicaties gestopt, server down gebracht, alleen nog ff de computerzaal op om hem daadwerkelijk uit te zetten met de schakelaar.
prompt gaat de telefoon....
de database server zat eronder in het rek.... u raadt het al. in één klap 1000 users eruit geflikkerd.
en bedankt chef!
sindsdien mag ie ook niet meer aan de machines komen...
er bestaat wel degelijk een ntfs recover progje! goed zoeken dus!quote:op dinsdag 15 juni 2004 09:50 schreef blade-l----- het volgende:
op een 386:
om een spelletje aan de loop te krijgen autoexec.bat renamed naar autoexec.old en wat bestanden verplaatst.
alleen vergeten weer terug te plaatsen, zodat mijn moeder de volgende dag haar pc niet meer aan de loop kreeg en ik zodra ik uit school terug kwam gigantisch op mijn donder kreeg.
toch al wel 15 jaar terug denk ik..
en afgelopen weekend een nieuwe schijf geplaatst naast mijn ntfs-slave.
op de een of andere manier werd hij steeds verkeerd gemount, na voor de zoveelste keer hem te hebben geconverteerd naar dynamisch converteerde ik hem per ongeluk terug naar standaard en werd hij geformatteerd. alle foto's van de zwangerschap van mijn vrouw weg, geen enkel proggie te vinden dat een ntfs-partitie kan herstellen.
dat zal me leren mijn back-up media voor andere doeleinden te gebruiken...
je vraagt it blunders: thuis pc gebruik vind ik daar niet onder vallen, maar goed da's mijn mening niet de jouwe.quote:op dinsdag 15 juni 2004 10:31 schreef htt-thalan het volgende:
[..]
laat me raden: jouw eerste blunder was je registratie op fok?
het gaat om blunders, iedereen mag hier ter vermaak een verhaaltje posten, ik vraag niet of jij vind dat ze tellen. maar zoals je al vaker in mijn topics al trollend hebt bewezen, voeg je nooit iets toe.
ksssst.
komt me bekent voor. even hddtje ghost van vol naar leeg. huh. dat gaat snel. rebooten en erachter komen dat je een lege hd geghost hebtquote:op dinsdag 15 juni 2004 09:48 schreef d3am0n het volgende:
ik adviseer noobs, die een digitale camera willen. ook altijd maar om een gewone camera te kopenquote:op dinsdag 15 juni 2004 09:50 schreef blade-l----- het volgende:
alle foto's van de zwangerschap van mijn vrouw weg, geen enkel proggie te vinden dat een ntfs-partitie kan herstellen.
quote:op dinsdag 15 juni 2004 10:40 schreef doctorb het volgende:
[..]
je vraagt it blunders: thuis pc gebruik vind ik daar niet onder vallen, maar goed da's mijn mening niet de jouwe.
verder voeg ik met eerder genoemd voorbeeld wel iets toe, dus je commentaar slaat waarschijnlijk vooral op jezelf, en dan dat verhaaltje over de chef....... als thuis blunders wel mogen, dan mag deze ook. (want zoals je zelf zegt iedereen mag hier ter vermaak een verhaaltje posten)
ben je jaloers omdat jouw blunders misschien toch een stuk saaier zijn dan die van de meeste hier?
en persoonlijk heb ik er schijt aan wat jij wel of niet vraagt. maar goed, da's weer een ander topic.
vort fikkie!
quote:wat was jouw eerste blunder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |