wie zijn dit ?quote:Hoe gaan ze om met hun mateloze populariteit?
zondaar!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:51 schreef Flierp het volgende:
[..]
wie zijn dit ?
ze zijn zo gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:08 schreef renkie het volgende:
Zijn van Westerlee naar oude pekela (= boeren dorp) verhuisd en ze rijden in een vrij klein autotje kwam ik achter toen ik een maand of wat terug een demente bejaarde dacht in te halen
Ten eerste rtl 4 had de bauers uitgezonden en niet de tros. Ten tweede LUCAS EN Geaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt (Robh?) en ik vind dan ook dat de TROS na de Bauers nu ook "100% Lucas & Gea" op de buis moet gaan brengen.
[afbeelding]
details details....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:30 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ten eerste rtl 4 had de bauers uitgezonden en niet de tros. Ten tweede LUCAS EN Gea![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:35 schreef Alessandro het volgende:
En ow wat zijn die twee toch beroemd.
heel veelquote:Hoeveel platen hebben ze verkocht aan de lokale piraat??
dat gebeurt vanzelf zodra de soaps van start gaatquote:Hoeveel arena's hebben ze uitverkocht???
quote:Die gasten komen net kijken en dan wil je een real life van hun??
Graag, is m'n schoonmoeder ook weer van de straatquote:Dan mag jan smit ook wel eentje, of corry konings, vader abraham, die hebben meer platen verkocht en dergelijke
oh daar heb ik wel eens wat over gehoord ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef Ripley het volgende:
En Andy de witt dan?
Hoe gaat hij om met Yvonne? Blijft hij bij echtgenote nummer 7? Blijft de mat stand houden? We zien het allemaal in "Hete kussen uit benidorm"
wie denk dat je de inspirator is geweest voor dit topicquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:23 schreef Nolius het volgende:
Ik heb ze live gezien![]()
Tilburg, Festival van het levenslied
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef Ripley het volgende:
En Andy de witt dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |