Ben jij ook naar Gran Canaria geweest?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef robh het volgende:![]()
![]()
Sebbo, pak ze!
Nee. Maar Ik heb de dvd wel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:39 schreef Redmer het volgende:
Ben jij ook naar Gran Canaria geweest?
Inderdaad, wat nog niemand gelukt was en er is wat bagger geproduceerd de laatste jaren!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:41 schreef OldJeller het volgende:
Ze doen Nederlandstalige muziek zwaar in niveau dalen.
Dan ben je ook geen echte fan, die zou wel meegaan!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:43 schreef robh het volgende:
[..]
Nee. Maar Ik heb de dvd wel.
Duh.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:46 schreef Redmer het volgende:
Kon je ook zien dat het geplaybacked is?
Gea zal best wel kunnen zingen maar ze staat er bij als een etalagepop!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:48 schreef robh het volgende:
[..]
Duh.
Gea kan mooi zingen, maar playbacken?![]()
Ik ben alweer wegquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:02 schreef robh het volgende:
Ojee. De successupporters zijn geariveerd![]()
Jij mag wel blijven. Even. Maar niet praten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:03 schreef Nuongirl het volgende:
Ik ben alweer weg.
Ik lurk even meequote:Op donderdag 27 mei 2004 12:03 schreef robh het volgende:
[..]
Jij mag wel blijven. Even. Maar niet praten.
Ja vast...maar wie zijn het dan? Vast een dynamisch tv koppel dat fake hondevoer verkoopt...of in dezelfde categorie...pedigreed.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:42 schreef robh het volgende:
Ze hebben een eigen label OldJeller![]()
Je kunt wel roepen dat ze zo slecht zijn, maar desondanks zijn ze toch werelberoemd in Nederland![]()
![]()
Waarom? Ga ik nou al buiten m'n boekje? Da's ook niet leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:00 schreef robh het volgende:
Even een afkoelbannetje lijkt me wel op zn plaats ja, Yvonne. Thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |