HET OFFICIELE WACHTENDEN LIJSTJE!quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
![]()
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.
Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er één toch?
![]()
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?![]()
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om óók een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus één of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.
Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!![]()
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
![]()
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede
Slashdot
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Dat staat gewoon 1337!quote:waarom de fuck is 1337 posts zo belangrijk?
je hebt nog een volle dinsdagquote:Op maandag 14 juni 2004 22:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, en nu even opschieten mensen, ik wil vóór woensdag een GMail adres.
quote:Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 14 juni 2004 23:02 schreef flat_erik het volgende:
Ok, ik heb eindelijk 3 invites beschikbaar!!
Deze moeten nog steeds naar drelletje, thefella & keijz ?
yes, gewoon naar de bovenste drie sturenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:02 schreef flat_erik het volgende:
Ok, ik heb eindelijk 3 invites beschikbaar!!
Deze moeten nog steeds naar drelletje, thefella & keijz ?
Gmail van Google deel 2quote:Op maandag 14 juni 2004 23:03 schreef 303 het volgende:
Gaaf hoe jullie dat opgezet hebben met dat lijstje in php...
Ik heb geen interesse in gmail, maar ben toch wel benieuwd naar een screenshot. Misschien kan die in een nieuwe update van de openingspost worden meegenomen? Lijkt me leuk om eens te zien hoe dit er nu uitziet, ook met die reclames enzo waar je wel wat over leest.
OOOoeps stress.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:09 schreef Slarioux het volgende:
Opletten kree!
Die twee personen hebben er al één!
Flat_erik heeft drelletje ook geinvite hé!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:08 schreef kree het volgende:
Hee ik kan ook invites versturen.
voorlopig geef ik er even 2 weg.
de volgende personen hebben een invite
1. drelletje
2. thefella
Neey dit soort foutjes moeten we niet hebbenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:08 schreef kree het volgende:
Hee ik kan ook invites versturen.
voorlopig geef ik er even 2 weg.
de volgende personen hebben een invite
1. drelletje
2. thefella
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:10 schreef erikvw het volgende:
waar/hoe moet ik me opgeven:
mail: erik AT evwinkel DOT nl
Ik hoop het niet maar daar lijkt het wel op?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef KolNedra het volgende:
Hebben nu flat_erik en kree allebei drelletje en thefella ge invite ?
Idd, zo verlies je gewoon 2 account...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef DySGeNiC het volgende:
[..]
Neey dit soort foutjes moeten we niet hebben
Gelukkig !!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:14 schreef Slarioux het volgende:
Ja, maar dat is niet erg. Komen ze zelf wel uit en anders forwarden ze naar de huidige nummer 1 en 2.
Kan je invites (die je ontvangen hebt) forwarden ?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:14 schreef Slarioux het volgende:
Ja, maar dat is niet erg. Komen ze zelf wel uit en anders forwarden ze naar de huidige nummer 1 en 2.
Ja, dat kan. Ze zijn niet zo specifiek persoonsgebonden.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Kan je invites (die je ontvangen hebt) forwarden ?
Ja dus als mensen dubbel geinvite zijn dan moeten ze de mail even doorsturenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Kan je invites (die je ontvangen hebt) forwarden ?
je staat er bijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef gr8w8 het volgende:
Mag ik ook op de lijst...
ik las dat jij er 2 weggeeft. Heb je al invites? zo ja, heb je ze al verstuurd?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ze zijn niet zo specifiek persoonsgebonden.
Ow de inhoud van de mail zit een soort van unieke code in o.i.d ?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus als mensen dubbel geinvite zijn dan moeten ze de mail even doorsturen
zie slar hierbovenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef drelletje het volgende:
vertel mij even aan wie ik een invite moet geven kan niet goed opletten nu namelijk ben aan het gmailen jeeej
(franciss@gmail.com)
Heb je 'm dubbel? doorhobbelen danquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef keijz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa keb hem binnenflat_erik bedankt
Als jij nou de nummer 1 van de huidige lijst een invitation doorstuurt. (ervan uitgaande dat die klopt), en die ander die er 2 heeft de nummer 2, dan gaat het goedkomen, lijkt me.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef drelletje het volgende:
vertel mij even aan wie ik een invite moet geven kan niet goed opletten nu namelijk ben aan het gmailen jeeej
(franciss@gmail.com)
Nee, ik wacht tot de rust is wedergekeerdquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ik las dat jij er 2 weggeeft. Heb je al invites? zo ja, heb je ze al verstuurd?
aangepastquote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef drelletje het volgende:
et plaatje van deze OP is ouder dan die van ht vorige OP kiek da ma ff is een mooier plaatje
done, met je mail uit profielquote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef Fuxl het volgende:
Hee ik wil ook Gmail
man, wat een lang mailadresquote:Op maandag 14 juni 2004 23:03 schreef Murray het volgende:
* Jump meldt!
Tering, 100 wachtenden voor me.![]()
M'n e-mail staat in m'n profiel.
ah ok. Was even benieuwd. Je mist nog wel es wat in zo'n rap lopende reeksquote:Op maandag 14 juni 2004 23:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot de rust is wedergekeerd
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:20 schreef teig het volgende:
mag ik ook op de lijst??? Mijn mail is: -knip mail-
thanx!!!
nee 1x gehad, keijzer@gmail.com is binnenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Heb je 'm dubbel? doorhobbelen dan![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:21 schreef Slarioux het volgende:
De dubbele invite van drelletje gaat naar Renesite
De dubbele invite van thefella gaat naar Man_made_god
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:09 schreef Man_Made_God het volgende:
potverdikkie, met die nieuwe invites ben ik gewoon nummertje 4.
Geil zeg, dan heb ik waarschijnlijk morgen gewoon een gmail-account.
Ik ga minimaal 2 invites hier op FOK! uitstrooien, en zelfs misschien wel 3. Lief hè?
We hebben er vandaag al 15 gehad !! ik stond op 24 vanochtend.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:27 schreef Murray het volgende:
Hoe hard loopt het eigenlijk?
Ik bedoel, met iets van 2 invites per dag kan ik nog een dikke maand wachten.![]()
![]()
Als je in de top 10 staat komt je emailadres erbij te staan. Klopt het adres in je profiel?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:30 schreef Fuxl het volgende:
Wannneer moet ik eigenlijk mn huidige email adres vertellen?
Yepquote:Op maandag 14 juni 2004 23:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je in de top 10 staat komt je emailadres erbij te staan. Klopt het adres in je profiel?
Dat komt morgen wel goed. Had ik ook met de mijnequote:Op maandag 14 juni 2004 23:31 schreef Man_Made_God het volgende:
ja en nu ligt thefella zeker te slapen ofzo.... Nu zijn er mensen die al een invite krijgen van Slarioux, terwijl ik niks krijg.......... whèèèèèè.... life is soooo not fair
zoiets zijn we toch bezig? alleen dat we er geen geld mee verdienenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:34 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij kun je met deze gmail invites een leuk piramide spel opzetten.
48 uur wachten op de invitesquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef KolNedra het volgende:
Als ik morgen (hopelijk) mijn Gmail account heb, zal ik overmorgen 3 mensen verblijden met een gmail accountje
Graag gedaanquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef keijz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa keb hem binnenflat_erik bedankt
kan je je emailadres hier even spamproof neerzetten?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:36 schreef GHans7 het volgende:
* Jump post hier ene requst voor ene g-mail.
m.v.g.
b.v.d.
merci.
etc.
Volgens mij is Niwa aan de beurtquote:Op maandag 14 juni 2004 23:36 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb een invite beschikbaar, moet ik dus eerst melden aan wie ik die ga sturen?
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:37 schreef Jump het volgende:
[..]
kan je je emailadres hier even spamproof neerzetten?
blaat |@| schaap |.| com ofzoiets
kan je anders niet toevoegen
Daar zeg je wat...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:37 schreef KolNedra het volgende:
Nu alleen nog een manier verzinnen waardoor ik kan zien dat er een nieuwe GMAIL binnen is en ik kan mijn hotmail account weg doen
zoiets dergelijks zal er ongetwijfeld gaan komen lijkt mequote:Op maandag 14 juni 2004 23:40 schreef Murray het volgende:
[..]
Hmmm misschien kunnen ze dat inbouwen in de google toolbar o.i.d.?
zoiets kan wel gebeuren. en misschien ook in de google api voor de programmeursquote:Op maandag 14 juni 2004 23:40 schreef Murray het volgende:
[..]
Daar zeg je wat...
Hmmm misschien kunnen ze dat inbouwen in de google toolbar o.i.d.?
zoietsquote:Op maandag 14 juni 2004 23:39 schreef GHans7 het volgende:
[..]. T is laat. hansisthuis apenpiem0l hotmail.commaar!
het is met 3 n'en dacht ik. zo stond het in profiel op was het gepostquote:Op maandag 14 juni 2004 23:41 schreef Slarioux het volgende:
Even nakijken, mom.
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:42 schreef Sambal het volgende:
Ik heb d'r ook wel intersse in
megusta_r 'at' hotmail 'punt' com
in zn profiel staat het met 3n's dus dat zal wel kloppen.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm.. 2 of 3 n's
ik wacht nog even
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
ok dan. ik ga de invitation versturen. m'n 3e alweer die naar een Fokker toegaat
Goed beziGquote:Op maandag 14 juni 2004 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
ok dan. ik ga de invitation versturen. m'n 3e alweer die naar een Fokker toegaat
sorryquote:Op maandag 14 juni 2004 23:47 schreef MaxMark het volgende:
Maar...maar...Ik vroeg een pagina geleden al of ik dr op mocht
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:49 schreef KolNedra het volgende:
Yes, nog 1 iemand voor me.
Zal ik hiervoor wakker blijven ?
Zorg ff dat je emailadres zichtbaar is in je profiel. Dan zet ik de hele rits in de OP erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:51 schreef drelletje het volgende:
Jeeeej ik hou van mijn gmail![]()
Moet eigenlijk ook wel een: "Pimp hier met je Gmail account topi"c komen voor de gelukkigen
De mijne weet je al hequote:Op maandag 14 juni 2004 23:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zorg ff dat je emailadres zichtbaar is in je profiel. Dan zet ik de hele rits in de OP erbij
klopt je emailadres? het zier er zo raar uit voor de @quote:Op maandag 14 juni 2004 23:55 schreef devzero het volgende:
aaah ben nummer 1
dankjewel! Dat is snel!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Slarioux het volgende:
MaxMark en DuchessX toegevoegd!
van troepmail of troepmeel (ja dat is mijn spamaccount voor alle p0rn eh unix-mailinglistsquote:Op maandag 14 juni 2004 23:56 schreef Jump het volgende:
klopt je emailadres? het zier er zo raar uit voor de @
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:02 schreef koala2002 het volgende:
ikkuh wil dr ook eentje!!
m_hagemann(at)msn.com
en ook Tiemie staat in de lijstquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef Tiemie het volgende:
ik wil wel op de lijst.
Tiemie[at]chello.nl
naar 86!!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:01 schreef qu63 het volgende:
van 102 naar 95
Had me vanmiddag in topic 4 al es opgegeven, kan je mij misschien in de lijst erbij pleuren, denk dat door het snelle posten mijn verzoek in topic dl. 4 & 5 beide niet gelezen zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:03 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat erbij
Dankuquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef Jump het volgende:
[..]
en ook Tiemie staat in de lijst
je staat er ook bij.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:14 schreef blowy het volgende:
Mij mag je er ook eentje doen!
jpeeters jpeeters (at) lashout [d.o.t] net
Slarioux en QuietGuy kunnen lijstje ook bijwerkenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:15 schreef KolNedra het volgende:
Ik denk dat Jump 't druk gaat krijgen morgen
En verdient !!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:16 schreef devzero het volgende:
hee jump: gefeliciteerd met je benoeming in de hall of fame:het schouderklopje topic
Yes ik ben alweer nummer 4quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:18 schreef detulp050 het volgende:
DevZero KolNedra en Mschol, jullie hebben mail met een invite !
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:18 schreef detulp050 het volgende:
DevZero KolNedra en Mschol, jullie hebben mail met een invite !
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:19 schreef DySGeNiC het volgende:
[..]
Yes ik ben alweer nummer 4
Thnx voor die invites
dank uquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:16 schreef devzero het volgende:
hee jump: gefeliciteerd met je benoeming in de hall of fame:het schouderklopje topic
OPquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:20 schreef DuchessX het volgende:
[..]waar zie je de update?
Op pagina 1. Als je bedoelt waar je kan zien op welke plaats je staat?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:20 schreef DuchessX het volgende:
Figuurtjes staan telkens in de OP van het topicquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:20 schreef DuchessX het volgende:
wat is je email ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:22 schreef jwoskam het volgende:
gimme gimme!!!
lijkt me fijn, dus zet mij maar op die lijst!!
bvd JW
Sowieso een leuk topic, met die schouderklopjes, ik heb er tenslotte ook al 2quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:21 schreef Jump het volgende:
[knip]
Over 2 dagen zal deze lijst pas echt vliegenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:22 schreef Martijntj het volgende:
Jezus.. die lijst vliegt...
Er zijn vandaag 25 accounts uitgedeeld, tel maar uitquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:24 schreef NiNi het volgende:
Lijkt me uber.
Als het enige zin heeft graag op de lijst.
nini at herejezus punt nl
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:25 schreef KolNedra het volgende:
BTW, hoe lang duur de dat ook alweer voordat ik iemand kan inviten?
En komt er dan een extra knop bij ofzo ?
Wat jij wil. Die dubbele invite, dat komt wel goed. Hou je laatste invite nog maar even vastquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:26 schreef dabadbass het volgende:
ja dag ik zag hem net nog staan
je hebt hem snel aangepast
ik heb nu nog maar 1 invitation over
Ik zie het! Super!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er zijn vandaag 25 accounts uitgedeeld, tel maar uit
Ik vergeef het jequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:12 schreef Jump het volgende:
D-Devil: zal er waarschijnlijk over gekeken hebbe, die delen zijn er snel voorbijgegaan
er zijn 107 wachtende voor u *piep*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:27 schreef Bosco het volgende:
Ik zou graag een Invite krijgen!
burgererik@hotmail.com
Als dit een droom is wil ik NOOIT meer wakker wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:31 schreef NickNEC het volgende:
lijkt wel of ik gedroomd heb, fucking invites stonden 2 dagen stil, gaan ze nu nog steeds?
Jippie !!!!At lastquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:33 schreef Slarioux het volgende:
LWas, donderopman en DySGeNiC hebben een invite gekregen van Dubbeldrank!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zij delen invites uit, en wij gebruiken ze.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:33 schreef dabadbass het volgende:
tot gmail een halt toeroept
82!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
naar 86!!![]()
79!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
82!!
daarom zet iedereen zijn mail adres zo raar neer...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:32 schreef dabadbass het volgende:
Nanofriek je moet je mail adres aanpassen anders word ie gevonden door spambots
Dat ik nou speciaal jou mocht invitenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:39 schreef LWaS het volgende:
topics gaan te snel
*blij*
18!! Als het zo door gaat heb ik hem over 24 uur. ( of nog eerder)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:32 schreef botterfly het volgende:
Jeuh, vandaag van 43 naar 21!
Hmpf.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:43 schreef DySGeNiC het volgende:
Ooooowh wat is Gmail toch moooi
Echt het wachten waard !!
Screenies zien?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hmpf.
Jaloersmaker!
patsen met 2 accounts is nog leukerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Screenies zien?
> Screenies <quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hmpf.
Jaloersmaker!
Ja! Ja!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Screenies zien?
Als je heen en weer mailt, zet Gmail de Re: berichten onder elkaar, in een forum stijl.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:56 schreef DySGeNiC het volgende:
Ik wist niet dat het zo leuk was om mail van jezelf te ontvangenhaha
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je heen en weer mailt, zet Gmail de Re: berichten onder elkaar, in een forum stijl.
Bovendien worden de > haakjes eruit gezeefd, en zie je alleen het bericht zelf. Op die manier kan je makkelijk je eigen replies teruglezen en tegelijkertijd de emailtjes van de andere kant zien
wat zij zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:00 schreef p-etr-a het volgende:
ik kan niet wachtenik kan niet wachtenik kan niet wachtenik kan niet wachten
ja?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:03 schreef Slarioux het volgende:
Oh en de mensen die nog niet toegevoegd zijn komen morgen wel
Mag ik er ook bij.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:52 schreef schvvmert het volgende:
Ik ook graag op de lijst. schuumert[at]supermail.nl
Hey schuumert, ouwe rukkerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij.
Thefella, heb je een dubbele gekregen? Die moet namelijk naar mij.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:54 schreef thefella het volgende:
vol met wat?
Hee V.... -Xerxes-quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:08 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hey schuumert, ouwe rukker
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat ik nou speciaal jou mocht inviten
Loop die alle achternamen weg te soepen, terwijl elke leek, ze via google kan achterhalen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:55 schreef Slarioux het volgende:
Oh, en de ellenlange heen en weer mail discussie die QuietGuy en ik houden:
http://images.nder.be/gmail4.jpg
http://images.nder.be/gmail5.jpg
Kunnen we films naar elkaar mailenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hee V.... -Xerxes-Zo'n grote mailbox is wel handig.
![]()
Aan mij zal het iig niet liggen, of wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:37 schreef borisman het volgende:
[..]
Loop die alle achternamen weg te soepen, terwijl elke leek, ze via google kan achterhalen.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:43 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Kunnen we films naar elkaar mailen
Moet je dus wel een film opsplitsen in files van 10mbquote:You can send and receive messages up to 10 megabytes (MB) total. Any message that exceeds this limit will not be delivered to your inbox and will be returned to the sender. If you attempt to send an email that exceeds this limit, you will get an error message and your email will not be sent.
doe je met winrar, vervolgens scriptje draaien op het verzenden en klaar..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:51 schreef DySGeNiC het volgende:
Moet je dus wel een film opsplitsen in files van 10mb
I am right behind youquote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:27 schreef Maanvis het volgende:
Wow, ik sta al op 31 terwijl ik vanochtend nog tegen 54 aan zat te kijken !T
V
P
Dan hoop ik dat er nog 3 extra invites verdeeld worden vandaagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:24 schreef coach4all het volgende:
WhewMet een beetje geluk zou het vandaag de lucky day kunnen zijn, sta nu al op 35
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |