Er zit een zeer handige Label mogelijkheid in, waarmee je berichten makkelijk in andere folders kan zetten. Ook kan je belangrijke berichten met een klik 'starred' maken, zodat die makkelijker te vinden zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef Jump het volgende:
Is er eens iemand die al gebruik maakt van deze dienst die een klein overzicht van de voordelen kan geven ten opzichte met andere gratis e-maildiensten (hotmail erbuiten gelaten, anders allemaal positief).
Misschien ook met de nadelen.
ok! geen probleem! leuk initiatief!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:25 schreef Jump het volgende:
[..]
we hebbe,n een lijst gemaakt voor iets. wie eerst komt, eerste invite; gelieve daar ook aan te houden zoals iedereen hier aub
mja, topic blijft bijna altijd vanboven staan in de AT, of toch zichtbaar op men scherm zonder te scrollenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:27 schreef Thomper het volgende:
Heel Fok! komt naar dit topic..
"Get ya Gmail invites here! Gmail invites!`
check je mailquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:33 schreef QuietGuy het volgende:
lijst updated
meld je hier als je een gmail account wilt en je komt op de wachtlijstquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap het niet helemaal
Mijn ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:46 schreef DigiJasper het volgende:
M'n inviteje komt steeds dichterbij
En hoe zit het nu met die advertenties? Ik zie er geen op de screenshots.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:48 schreef Me_Wesley het volgende:
Oke korte demo van GMail:
Om te beginnen het hoofdscherm:
[afbeelding]
Daartussen zie je staan: Thijs, me (5).
Dat houdt in dat ik een paar keer met hem heb gereplyed (de converstaie bestaat dus uit Thijs en me, en er zijn 5 mails verstuurd)
Als ik daarop klik krijg ik:
[afbeelding]
Als ik op de "snippet" van een mailtje krijg wordt hij opengeklapt zodat ik het kan lezen.
Dit is zeer handig, je hebt geen bergen RE: meer in je inbox.
Ook erg handig is de label functie. Je ziet linksonder de labels, ik heb alleen nog "aanmeldingen". Als ik daarop klik krijg ik alle mails die ik het label "aanmeldingen" heb gegeven.
[afbeelding]
Het voordeel hiervan boven een mapsysteem is dat je 1 mail meerdere labels kan geven.
En wat natuurlijk bij een mailsysteem van google niet mag ontbreken is een searchsysteem. Als ik bijvoorbeeld zoek op "added" dan krijg ik deze results:
[afbeelding]
Als ik dan op een mail klik word "added" ook gehighlight, deze higlights zijn met 1 druk op de knop aan en uit te zetten.
Daar zeg je me wat...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:49 schreef dopa het volgende:
[..]
En hoe zit het nu met die advertenties? Ik zie er geen op de screenshots.
Het heeft dus toch nog zo zijn voordelen om een taaltje te spreken dat weinig voorstelt op wereldniveauquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:53 schreef Thomper het volgende:
Komt omdat Gmail geen Nederlands kent, en het alleen bij de mailtjes zit. Samengevat: er zijn alleen advertenties als je een ENGELS MAILTJE bekijkt. Anders nergens...
Hmm, het komt niet echt storend over. Het is net zoals bij de Google zoekpagina en daar storen de advertenties me ook niet echt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Hebbes:
[afbeelding]
Bij het google welkomstmailtje
Maar die is weer engels.. Neem je echter een Nederlands mailtje dan is er geen reclame..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:57 schreef Me_Wesley het volgende:
Hebbes:
[afbeelding]
Bij het google welkomstmailtje
ik las hier ergens 10 mbquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:59 schreef Jump het volgende:
wat is de maximum grootte van attachments dat google aankan ?
10 megquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:59 schreef Jump het volgende:
wat is de maximum grootte van attachments dat google aankan ?
Kloptquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar die is weer engels.. Neem je echter een Nederlands mailtje dan is er geen reclame..
Wil je in de lijst met het adres uit je profiel?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:08 schreef gieling het volgende:
ik zo het ook wel eens graag willen proberen!
tnx, is goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wil je in de lijst met het adres uit je profiel?
mijn mailadres staat trouwens hier en ook in mijn profiel, dus maak er maar profiel van, is makkelijker te vinden! thnx!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:06 schreef QuietGuy het volgende:
lijstje updated again
ik kreeg trouwens 2 invitations tegelijkertijd, dus heb er 1 doorgestuurd, tnx lieve mensjesZo helpen we elkaar goed
ooit gehoord van bookmarks?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:16 schreef erikkll het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:17 schreef Jump het volgende:
[..]
ooit gehoord van bookmarks?
* erikkll haat tvp's
post dan iets onzinnigs dat eht toch nog nuttig lijkt :p
* Jump verveelt hem en kan men gedachten nie bij het leren houden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
We gaan morgen of overmorgen echt een explosie krijgen... misschien kan iemand met een php/mysql databse ofzo iets in elkaar zetten.. dat daar alle aanmeldingen in een lijst komen en als je invites hebt klik je op een knop en krijg je de mail vd bovenste uit de lijst.
Dat scheelt een hoop dubbele invites
En desnoods zetten we er een wachtwoord op zodat alleen fokkers zich aanmelden
Dat is wel te hopen, een beetje tempo mensen. Ik moet eerder zijn dan mijn ooms, anders kapen ze het gewenste adres voor mijn neus weg (zoals ik al vaker bij hen deed).quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
We gaan morgen of overmorgen echt een explosie krijgen...
Goed idee, wie kan zoiets?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:24 schreef Me_Wesley het volgende:
We gaan morgen of overmorgen echt een explosie krijgen... misschien kan iemand iets met php + mysql ofzo in elkaar zetten.. dat daar alle aanmeldingen in een lijst komen en als je invites hebt klik je op een knop en krijg je de mail vd bovenste uit de lijst.
Dat scheelt een hoop dubbele invites
En desnoods zetten we er een wachtwoord op zodat alleen fokkers zich aanmelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |