psst profiel veranderenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
*pimpt
hebben ze ook email op gspot.com ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:01 schreef -DEVON- het volgende:
ik heb een nattekip accountdie vind ik veel stoerder
laterquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:01 schreef drelletje het volgende:
[..]
psst profiel veranderenstaat cooler
Ik heb al een paar bugs gevonden!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
later
Ik wil Gmail eerst uitvoerig testen, maar het ziet er goed uit
post hier dan eens nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef KolNedra het volgende:
* __Saviour__ is een wannabee.
Sta op dit moment van spreken tweede in de lijst
daar zijn wij voorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar bugs gevonden!
Geen security related maar vooral in usability
zoals?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
he je verpest mijn pinp topic!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
je kan dan zelf gewoon kiezenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef -Xerxes- het volgende:
zeg even een vraagje
ik sta nou op 43 ofzoiets geloof ik, maarehmz, hoe gaat dat als ik dalijk op 1 sta en ik krijg een account? Kan ik dan zelf een naam uitkiezen, of ben ik opgegeven als -xerxes- en kan ik daar niks meer aan kiezen?
Je kunt - uiteraard - je eigen naam kiezenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef -Xerxes- het volgende:
zeg even een vraagje
ik sta nou op 43 ofzoiets geloof ik, maarehmz, hoe gaat dat als ik dalijk op 1 sta en ik krijg een account? Kan ik dan zelf een naam uitkiezen, of ben ik opgegeven als -xerxes- en kan ik daar niks meer aan kiezen?
Zet je beveiliging maar eens hoog en gmail.google.com in vertrouwde websites (MSIE)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zoals?
ja ik ook, maar ik heb me pas gisteren in dat topic gemeld en vandaag sta ik al op 43quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef Tiemie het volgende:!
ik had me op 1 april ergens aangemeldt daarvoor, maar heb nog steeds geen Gmail account
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |