Nopequote:Op maandag 14 juni 2004 16:42 schreef dolle_hond het volgende:
is het evt. The incredibly shrinking woman ?
het lijkt op een vrouwenlichaam in hondenhaar
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:05 schreef dolle_hond het volgende:
poltergeist
Rollen prikkeldraad zoals gebruikt bij versperringen etc.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:59 schreef dolle_hond het volgende:
wat zijn concertina's
Geen Fulci.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:18 schreef EricusMaximus het volgende:
Italiaanser, dus ik denk iets van Lucio Fulci
Romero is zeker niet Italiaans ( genoeg)?
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:38 schreef kinky_queen het volgende:
PHENOMENA?
quote:Op maandag 14 juni 2004 18:51 schreef kinky_queen het volgende:
SUSPIRIA?
uit de openingssongquote:Op maandag 14 juni 2004 19:08 schreef EricusMaximus het volgende:
Attack of the Killer Tomatoes?
3 4 better lock your doorquote:Op maandag 14 juni 2004 19:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Maak het versje af t/m Ten
one, two, Freddy's coming for you
of somsquote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
3 4 better lock your door
5 6 grab your crucifix
7 8 better stay up late
9 10 never sleep again
Dat JIJ het nou goed hebt, nooit verwacht..quote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
3 4 better lock your door
5 6 grab your crucifix
7 8 better stay up late
9 10 never sleep again
je bent er vlot bijquote:Op maandag 14 juni 2004 19:25 schreef EricusMaximus het volgende:
American Psycho
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:28 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik neem aan dat je niet weet dat het eronder staat of had je geen zin om een vraag te stellen?
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:42 schreef Phennim het volgende:
Ferris Bueler?
Damn, dat is snel...quote:Op maandag 14 juni 2004 19:43 schreef Phennim het volgende:
allebei vriend van Ferris gespeeld dus
Er moet ook een 'waarom' bij.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:59 schreef EricusMaximus het volgende:
The French Connection
Sorry, niet gelezen.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:07 schreef Phennim het volgende:
Er moet ook een 'waarom' bij.
Ah.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:11 schreef Phennim het volgende:
type rol die ze gespeeld hebben
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Absolute Power?
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:20 schreef Phennim het volgende:
[..]
-edit- oeps.. nou vegeet ik het 'waarom' mee te rekenen. Maar het was duidelijk geen gok van je, dus je zal wel weten dat iedereen de Amerikaanse president gespeeld heeft in die films.
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:28 schreef victorinox het volgende:
The Killer?
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:29 schreef Phennim het volgende:
face/off?
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
plains, trains and automobiles
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:01 schreef Gorro het volgende:
Cidade de deus
Ik ook, ik ook, maar het bleek dan niet zo te zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
en ik dacht echt dat gorro het goed had
gelukkig maar dat gorro ons voor wasquote:Op maandag 14 juni 2004 21:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook, maar het bleek dan niet zo te zijn.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:11 schreef Gorro het volgende:
Bonnie & Clyde dan maar
Phat! Ya know ya homies well. Word.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:29 schreef victorinox het volgende:
ice Cube >> Tresspass
Ice-T >> Tank Girl
DMX >> Cradle to the Grave
Puff Daddy >> Made?
Dr Dre >> Training Day?
Zo volgens mij, jaquote:Op maandag 14 juni 2004 21:29 schreef victorinox het volgende:
ice Cube >> Tresspass
Ice-T >> Tank Girl
DMX >> Cradle to the Grave
Puff Daddy >> Made?
Dr Dre >> Training Day?
Dope with the fizzle schnizzle, dog dawg.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:31 schreef Gorro het volgende:
[..]
Phat! Ya know ya homies well. Word.
Ik vond Tresspass en Tank Girl wel geinig.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:31 schreef Gorro het volgende:
wat was dit erg
Training Day vond ik best sterk, met vooral een goede rol van Denzel Washington. Cradle 2 the Grave vind ik stiekem ook best leuk. Made heb ik niet gezien.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
De rest heb ik (gelukkig?) niet gezien.
ik heb hem opgezochtquote:Op maandag 14 juni 2004 21:38 schreef victorinox het volgende:
FWFR
Welke film?Japanese tourist visits NYC.
Dat is goed.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:47 schreef EricusMaximus het volgende:
Godzilla
Vast wel meer dan 2 ja, maar 1 extra is genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:57 schreef victorinox het volgende:
Zijn dat er niet meer dan 2?
Signs en ehmmmm......
Was niet de extra film die ik zocht en ik kan het ook niet echt controleren..quote:Op maandag 14 juni 2004 22:05 schreef kinky_queen het volgende:
EXIT WOUNDS en ROMEO MUST DIE
Weet je het wel 100% zeker?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ok, zoek jij het op, dan geef ik een hint.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:25 schreef kinky_queen het volgende:
ik ga eens kijken of het op te zoeken is
quote:Op maandag 14 juni 2004 22:29 schreef kinky_queen het volgende:
KILL BILL VOL.2?
en nee, ik kon het niet vinden...
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:55 schreef hornage het volgende:
mmm, U571![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:53 schreef Sannetie het volgende:
goeiemrrege allemaal...
![]()
heb nog geen idee maar ff wakker worden..bakkie en een peuk![]()
Ik ken Theo en Isabelle helemaal nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:51 schreef hornage het volgende:
Iedereen weet dat Theo en Isabelle nogal van kinky straffen houden?
Heel puberaal en vooral erg vunzig ROFLquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:24 schreef MasterWouter het volgende:
zichzelf sjorren gewoon
goed genoeg blijkbaar weinig mensen die de film hebben gezien. Moet je eens doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:24 schreef MasterWouter het volgende:
zichzelf sjorren gewoon
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:09 schreef dolle_hond het volgende:
caddyshack
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
the waterboy
Ze hebben allemaal een geest gespeeld.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:37 schreef TFM het volgende:
Hebben allemaal een 'dood' persoon gespeeld?
The Frighteners???
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:47 schreef Phennim het volgende:
Ze hebben allemaal een geest gespeeld.En bedankt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{
ooit heb ik de titel, samen met een andere titel, in een andere vraag op zoek naar een derde titel al eens genoemd en toen heb jij gemeld dat je die twee titels niet kende.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:38 schreef ranja het volgende:
Volgens mij is dit een film die ik niet gezien heb maar ik wel qua naam ken. Zoiets als Backdraft maar dan anders.
Krijg ik een punt als ik begrijp wat je hiermee bedoelt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ooit heb ik de titel, samen met een andere titel, in een andere vraag op zoek naar een derde titel al eens genoemd en toen heb jij gemeld dat je die twee titels niet kende.
de derde titel kende je toen wel
misschien nu dus wel alle drie, maar ik vraag alleen deze
je had er bij moeten zijn, maar het was voor je tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Krijg ik een punt als ik begrijp wat je hiermee bedoelt?![]()
Goed zo, fanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Indian Runner?
ik zoek een film die zo'n 3 kwartier korter isquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik weet 't wel zeker trouwens.
ik heb die niet gezien, dus dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Fout?!
Heel veel van je hints zitten ook in The Indian Runner. Wow.
tja, met dat voetbal gisteren zal wel niemand meer over film hebben gedacht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn god... de vraag loopt nog steeds... ik ga toch maar eens actief nadenken...goedemorgen!
goeiemquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:54 schreef twentemeisje het volgende:
Mijn god... de vraag loopt nog steeds... ik ga toch maar eens actief nadenken...goedemorgen!
in het geheel niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 09:14 schreef twentemeisje het volgende:
Ik pieker me suf d_h! Is het een recente film?
Crimson Tide? Was dat ook niet met een onderzeeër?quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:42 schreef Phennim het volgende:
neeeeeeeeee
jaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:44 schreef SODA het volgende:
Crimson Tide? Was dat ook niet met een onderzeeër?
quote:Hij was aardig, maar een beetje langzaam... zoveel gebeurt er niet in... en ben ik de enige die het in het gezicht van [?] schieten er allesbehalve uit zag zien als iemand die in het gezicht geraakt werd?
Die [?] (de blonde balletgriet) was een mooie meid overigens
quote:[?]..hij zag er cool uit
![]()
Ik vond hem best wel okay. Alleen als ie nog iets verder was uitgewerkt qua details..was het een klassieker geweest denk ik.
quote:Tjonge wat gaan die oude films langzaam,
De sfeer vond ik geweldig. Sterker nog, ik zou graag weten welke muziek er gedraaid werd op het feestje waar [?] met zijn eerste vriendinnetje heen ging.
iemand? (en nee, staat niet op imdb.com)
quote:Is het iemand opgevallen dat ie soms het verkeerde petje ophad tijdens een scene? Hij zit in de auto van de narcotica en heeft wit petje, later sluipt hij dat gebouw binnen met zijn zwarte muts..
Ook als hij wordt binnengebracht aan het begin met zijn schotwond draagt hij wéér een ander petje
Pet on the back voor California + 1quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:31 schreef California het volgende:
Al die petjes, klinkt als Serpico?.
Een welgemeendequote:Op woensdag 16 juni 2004 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Regisseurs met eierstokken?
Waarover gaat dit?quote:Summary: bad
This one is bad. A really bad and boring crime movie that has nothing out of the ordinary in it. A series of crimes, the killer that you do not see throughout the whole movie, the classic investigations. And also the classic tale about a cop who figures out what's going on and isn't believed by anyone, so he has to fight by himself to reveal the truth. Not too much in this one. Vote: 4 out of 10.
een doordeweekse kutfilmquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarover gaat dit?
Who knows?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
een doordeweekse kutfilm
quote:Summary: rent first, ask questions later.
This is easily one of the most underrated Hollywood films of the nineties - it's got a compelling script, beautiful performances (particularly from,
and
in a short but unforgettable cameo.), some of the best cinematography ever set on film (director of photography
later went on to shoot '
'.), and one of the greatest scores ever written by underrated composer
. As it is, this film is heaven from a filmmaker's perspective and a pretty damn good drama to boot. Highly recommended.
quote:Summary: It was boring but...
Well its because I like. He's passionate in all of his films and I can count on him to give an outstanding performance. The problem is the kinds of films (like this one) he chooses just happens to be a bit boring and on the slow side. And thats okay because I like
no matter what.
This one was okay. I never wanted to see it. The trailers never interested me enough to begin with. But its a dark murder/mystery/whodunnit crime thriller of a depressed burnt out cop who tries to solve this murder mystery and ends up becoming a murder suspect himself. During all of this he falls for one potential victim played by.
really did a good job playing a sinus/conjested jerk who was the interrogator. He's such a good actor. I mean other than that, you know when your bored check it out.
quote:Summary: To the Point.
"" is an underrated movie of some of the greatest quality I have seen yet.
,
,
, and
all give extraordinary performances in a novel script that involves intriguing and very deep characters. The music mixes with the dark directing style perfectly to set the thriller atmosphere, and there is just enough action to make anyone happy. Behind the murders involved and the tense atmosphere, the movie also tells a romantic love story of a blind woman and a cop returning from the badlands. It is a movie that draws you in - and I'd recommend it to everyone.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:24 schreef California het volgende:
Jennifer Eight.
Ja, moet je vaker doenquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
California +1
Lang geleden dat ik jou nog eens een punt kon schenken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:01 schreef dolle_hond het volgende:
nou is het weer lang wachten tot califo wakker is
Zal ik dan maar weer?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:37 schreef California het volgende:
Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn dit van mij over te nemen,.
neequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:36 schreef hornage het volgende:
pfff, Spy Game?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
austin powers 1
en nou wel een vraag stellen califoquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:29 schreef California het volgende:
Die cowboy working in the garden klonk al zo bekend... maar idd The Life of David Gale dus.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:29 schreef California het volgende:
Die cowboy working in the garden klonk al zo bekend... maar idd The Life of David Gale dus.
Het huis was verkocht aan een Goth en die had er een museumpje van gemaakt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:39 schreef hornage het volgende:
mmm, had ik ook aan gedacht ivm met hoe iemand dood was gegaan, maar was een van die meiden een Goth?
Klopt vast, maar die bedoel ik dus nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:12 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zit die regel in tig films
My cousin Vinnie?
Of niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:54 schreef California het volgende:
speel maar door
quote:ik ben er vanavond weer.
quote:The dialogue was written so that the character's names would never be revealed - until the end credits.
Goed gekozen smileyquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:09 schreef dolle_hond het volgende:
armed and dangerous
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Dat is die Kinski/Brenneman film Your friends and neighbors volgens mij.
Waarom eigenlijk Bruce Willisquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:16 schreef dolle_hond het volgende:
ik kom ook niet verder dan bruce willis eigenlijk, maar die zal vast met aandringen nog steeds onjuist zijn.
dan maar eens cameron diaz gokken
Getting colder...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:31 schreef Phennim het volgende:
Geen idee waarom... Richard Prior?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:32 schreef dolle_hond het volgende:
traan: tears of the sun
aap: twelve monkeys
kind: 6th sense
maar goed: nieuwe gok: gene hackman
Dat is een snelle reactie... of telepathie!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef Phennim het volgende:
Dat menneke rechts onder is Charlie Bucket uit Willy wonka and the chocolat factory met Gene Wilder.
Is Charlie of Gene de aanwijzing?
ja en vanessa paradisquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:22 schreef ranja het volgende:
Of toch Johnny Depp vanwege Cry baby en Chocolat?
de dame vanessaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:22 schreef ranja het volgende:
Wie zijn die dame en heer bovenin eigenlijk?
ik had evt. gedacht aan sue ellen uit dallas (linday gray)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:24 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
de dame vanessa
nope, echt vanessa ( wel een paar jaartjes terugquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik had evt. gedacht aan sue ellen uit dallas (linday gray)
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:22 schreef ranja het volgende:
Wie zijn die dame en heer bovenin eigenlijk?
BTVS maar even weggeglaten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
rutger hauer
ik heb ook nog iets voor de damesquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:09 schreef twentemeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
geen idee...
en dat zie je de volgende tieten en weet jequote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Intimacy?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:20 schreef ranja het volgende:
Shit zit ik op m'n werk komen er zulke plaatjes langs
Gokje op Jude al vraag ik me af of die zo expliciet was
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:25 schreef hornage het volgende:
The Dreamers
er zaten zoveel belachelijke fouten in.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:37 schreef hornage het volgende:
Ik heb hem zaterdag gezien maar ik vond het wel een goede film eigenlijk in tegenstelling tot andere mensen. De sfeer staat me wel aan. Ik had van de week ook al een vraag gesteld over the dreamers maar deze was wel grappiger zo
Aan dat soort dingen kan ik me dus egt nooit storen. Ik vond The Dreamers ook goed, met name door de sfeerschepping en de vele verwijzingen naar films van bijvoorbeeld Truffaut en Godard.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er zaten zoveel belachelijke fouten in.
ik noem er maar 1: het eten komt loeiheet uit de oven, de damp slaat er van af. en vrijwel meteen neemt matthew een grote hap zonder dat de temperatuur maar ter sprake komt
misschien als ik zou weten wie de dame in kwestie isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:45 schreef hornage het volgende:
niemand btw die antwoord op mijn vraag weet?
sorry voor off-topic geneuzel, maar zo te zien is er geen apart topic voor the dreamers en om er nou nog een te openen....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:33 schreef Gorro het volgende:
[..]
Aan dat soort dingen kan ik me dus egt nooit storen. Ik vond The Dreamers ook goed, met name door de sfeerschepping en de vele verwijzingen naar films van bijvoorbeeld Truffaut en Godard.
Oh my God...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:03 schreef ranja het volgende:
Lijstje met Hauer films
Ik wist eigenlijk alleen Casper en die mag ik zelfs niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:44 schreef Phennim het volgende:
Heeft iemand een antwoord op Hornage's vraag?
(ik niet.. duh)
is goed (opgezocht)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Analyze that
Crazy in Alabama
Mambo Kings
Hugo Pool
Je hebt email trouwensquote:Op zondag 20 juni 2004 13:04 schreef dolle_hond het volgende:
NEXT
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:43 schreef Phennim het volgende:
schindlers list
Donnie Brasco
Bonnie and Clyde
Anne Frank, the whole story
Erin Brockovich
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jungle Book?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |