Dinsdag om 20.30 komt hij op RTL5
Serpico is a cop in the early 1970s. Unlike all his colleagues, he refuses a share of the money that the cops routinely extort from local criminals. Nobody wants to work with Serpico, and he's in constant danger of being placed in life threatening positions by his "partners". Nothing seems to get done even when he goes to the highest of authorities. Despite the dangers he finds himself in, he still refuses to 'go with the flow', in the hope that one day, the truth will be known.
over 18 minuten.
Die Leslie (de blonde balletgriet) was een mooie meid overigens
quote:Thanks for spoiling!
Op woensdag 21 mei 2003 14:31 schreef MikeyMo het volgende:
...ben ik de enige die het in het gezicht van Pacino schieten er allesbehalve uit zag zien als iemand die in het gezicht geraakt werd?
quote:ik heb het nu mede over de openingsscene hoor...
Op woensdag 21 mei 2003 14:34 schreef stefimke het volgende:[..]
Thanks for spoiling!
quote:Blijft een spoiler.
Op woensdag 21 mei 2003 14:58 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik heb het nu mede over de openingsscene hoor...
quote:Het staat zelfs in de gids dat de openingsscene bestaat uit een bloedende Al Pacino op de achterbank van een auto... Ik zal ze eens even boos mailen dat ze spoilen...
Op woensdag 21 mei 2003 15:19 schreef sampoo het volgende:[..]
Blijft een spoiler.
Lees dan niet als je een film blanco wilt gaan bekijken...
quote:Ik heb niet zo veel met een spoiler. Als ik de film niet ken maar wel wil zien dan ga ik deze topic niet inkijken.
Op woensdag 21 mei 2003 15:45 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Het staat zelfs in de gids dat de openingsscene bestaat uit een bloedende Al Pacino op de achterbank van een auto... Ik zal ze eens even boos mailen dat ze spoilen...
Maar het is en blijft een spoiler
Ik vond hem best wel okay. Alleen als ie nog iets verder was uitgewerkt qua details..was het een klassieker geweest denk ik.
quote:dat denk ik ook, en hij zag er inderdaad cool uit
Op woensdag 21 mei 2003 16:35 schreef mitt het volgende:Al Pacino..hij zag er cool uit
Ik vond hem best wel okay. Alleen als ie nog iets verder was uitgewerkt qua details..was het een klassieker geweest denk ik.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 16:35 schreef mitt het volgende:Al Pacino..hij zag er cool uit
iemand? (en nee, staat niet op imdb.com)
quote:Bullshit. Het is en blijft een spoiler. Het is leuk om hier te vertellen wat je van een film vond, dat je bepaalde scenes wat overdone vond, maar als je gaat spoilen zet 't er dan effe bij.
Op woensdag 21 mei 2003 15:45 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Het staat zelfs in de gids dat de openingsscene bestaat uit een bloedende Al Pacino op de achterbank van een auto... Ik zal ze eens even boos mailen dat ze spoilen...
quote:da´s pas een spoiler!!!
Op vrijdag 23 mei 2003 12:12 schreef kamagurka het volgende:
Is het iemand opgevallen dat ie soms het verkeerde petje ophad tijdens een scene? Hij zit in de auto van de narcotica en heeft wit petje, later sluipt hij dat gebouw binnen met zijn zwarte muts..
Ook als hij wordt binnengebracht aan het begin met zijn schotwond draagt hij wéér een ander petje
heb je in een keer de hele verborgen laag van de film weggeven
kluns!!
quote:was me niet opgevallen... maar ja, dat soort dingen vallen me heel weinig op...
Op vrijdag 23 mei 2003 12:12 schreef kamagurka het volgende:
Is het iemand opgevallen dat ie soms het verkeerde petje ophad tijdens een scene? Hij zit in de auto van de narcotica en heeft wit petje, later sluipt hij dat gebouw binnen met zijn zwarte muts..
Ook als hij wordt binnengebracht aan het begin met zijn schotwond draagt hij wéér een ander petje
n u dusquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:16 schreef BobRooney het volgende:
zometeen op RTL5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |