quote:Op zondag 13 juni 2004 14:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Wilt er nog iemand een kaartje kopen voor Sensation Black?
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:47 schreef ondeugend het volgende:
Damesmodel natuurlijk
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie openingpost he ?
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/62112quote:Op zondag 13 juni 2004 15:42 schreef PatrickM het volgende:
De ontknoping van wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd: Sukkel.
Het is dus echt gewoon een ongeloveloze stomme achterlijke idioot
Naar mijn inziens is het op de snelweg toch minder gevaarlijk als in de bebouwde kom... daar heb je stoepen, lantaarspalen en allesquote:Ikzelf zou hem niet meer opzetten....wel op de snelweg mischien...maar binnen de bebouwde kom niet
Pasvorm... altijd zorgen dat een helm lekker rondom aansluitquote:Op zondag 13 juni 2004 16:07 schreef Cheshire het volgende:
hij denkt alleen aan de snelheid vermoed ik..
maareh.. stel dat ik ( na vakantie) eerst maar es ga investeren in een GOED PASSENDE helm.. afgezien van t uiterlijk.. waar let ik t beste op?
of ééntje die bij windkracht tien en hemelbreuk gaat schuiven... en je neus gaat lopen.. en je kunt je handen niet meer loswrikken om een zakdoekje oid te pakken omdat die bevroren zitten om de middel van je bestuurder...quote:Op zondag 13 juni 2004 16:09 schreef PatrickM het volgende:
Er is niets ergers dan een helm die op den duur gaat irriteren omdat ie net niet lekker zit.
Ik had hem van jou gejat!quote:Op zondag 13 juni 2004 16:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh.. ik had hem zelf gemaakt, printscreen en dan geplakt in Paint enzo....
Eerderquote:Op zondag 13 juni 2004 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Speciaal voor ondeugend en mij
dacht eerder aan deze:quote:Op zondag 13 juni 2004 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Speciaal voor ondeugend en mij
[afbeelding]
Dat ziet cool uitquote:Op zondag 13 juni 2004 17:41 schreef ZX9R het volgende:
Tsjek dis!
quote:Legendarisch en onverwoestbaar.
Zelden heeft een motorfiets zo'n sterke indruk achtergelaten bij de echte naked-bike liefhebber. Het onverwoestbare motorblok, de stoere looks en het machtige koppel. De Bandit 1200. In het kader van 10 jaar Bandit is er een speciale editie gefabriceerd door Suzuki Motor Corporation. Nu ook verkrijgbaar in Nederland in de beperkte oplage van 75 units. Nog specialer zijn de aanpassingen die de motor 'af' maken. Een metallic blauw superbike LSL stuur, frameprotectors, WP voorvering en een Yoshimura Tri-oval uitlaat voor zo'n 8 pk meer aan het achterwiel. De echte kenner weet dat wij het hier over een wel heel speciale, maar vooral legendarische motorfiets hebben. De Bandit 1200 Yoshimura Special LTD. Wees er snel bij, want deze kans is maar éénmalig...
riet laat zijn vrouwelijke kant zien...quote:Op zondag 13 juni 2004 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Doet mij een GSX1400 denken, of niet PatM
Die kleuren dan..
Jups... zou overigens zelf dan toch liever een gemodificeerde 1400 willen hebbenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Doet mij een GSX1400 denken, of niet PatM
Die kleuren dan..
Sssssssssstquote:Op zondag 13 juni 2004 18:58 schreef Cheshire het volgende:
[..]
riet laat zijn vrouwelijke kant zien...![]()
Ja duh... is dat niet bij elke demper waar er een in zitquote:Op zondag 13 juni 2004 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Het eerste wat je moet doen bij die Bandit Yoshimura is de dB-killer eruit halen
ff op terug komen.. ik snap niet helemaal waarom een te grote helm gevaarlijker zou zijn dan geen helm? beter iets op je bol dan niets lijkt me?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, een te grote helm is even gevaarlijker, of gevaarlijker, dan geen helm.....
met de achterkant bedoel je? da's dan toch met elke helm ..? misschien iets groter risico maar...quote:Op zondag 13 juni 2004 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Een te grote helm kan naar achteren klappen en je nek breken met de rand van de helm.
stel dat je op de grond valt zal de klap toch wel wat minder zijn?quote:Een te grote helm biedt totaal geen bescherming. Ja, misschien tegen een takje oid dat op je helm valt
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow, dat ie dat durft![]()
Maar ik denk dat zijn pa al een aantal jaren schadevrij rijd.. dat zie je aan zijn hele houding, hij kan gewoon niet vallen
ach tis gewoon een Sukkelquote:Op zondag 13 juni 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies, dus waarom niet! Lekker luchtig.
ziet er goed uit, krijg steeds meer zinquote:Op zondag 13 juni 2004 20:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[FOK MC] Motormeet deel 4
Op slot wegens opruimwerkzaamheden.quote:
dan maakt ie opeens een lawaaiquote:Op zondag 13 juni 2004 20:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Zonder oordoppen is echt niks als je met gewend bent...
Pak ik morgen op mn werk wel voor de zekerheidquote:Op zondag 13 juni 2004 20:16 schreef ZX9R het volgende:
Gewoon van die gele dopjes halen.
Ja, teveelquote:Op zondag 13 juni 2004 20:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dan maakt ie opeens een lawaai
Hey hallo niemand die een motor-noob wijzer wilt maken?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef yup het volgende:
Ok motor-boyz ik ga weer een vraag opnieuw stellen.
Je hebt op sommige Kawa's luchtslangen op de tank, kan iemand me zo technisch mogelijk uitleggen wat die doen? Zijn die dingen voor de ram-air? Riet-dude zij dat ze voor koele lucht zijn, maar ik wil het zeker weten. En ik ben niet bang voor een beetje techniek![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:45 schreef ondeugend het volgende:
Een paar tips voor een goed passende helm
* De ruimte tussen je helm en je voorhoofd moet ongeveer een damesvingertopje zijn.
* Helm opzetten en je hoofd naar links en rechts bewegen... er mag niet te veel speling/ruimte zijn, hij mag dus ietsje bewegen
Nee. Geen ram-air, het is hoofdzakelijk gewoon voor de sier, het zou wel voor koele lucht in het luchtfilter kunnen zorgen, zoals Hollander zei. Ik dacht voor koele lucht in de tank, maar goed, Hollander zei dat dat ook niet zoveel nut had (ben zelf ook niet heeeel technisch, weet hoe het meeste werkt, en weet hoe dingen uit en in elkaar moeten, meer niet eigenlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef yup het volgende:
Ok motor-boyz ik ga weer een vraag opnieuw stellen.
Je hebt op sommige Kawa's luchtslangen op de tank, kan iemand me zo technisch mogelijk uitleggen wat die doen? Zijn die dingen voor de ram-air? Riet-dude zij dat ze voor koele lucht zijn, maar ik wil het zeker weten. En ik ben niet bang voor een beetje techniek![]()
Hmmm, thx voor de antwoord, maar ik wil een technisch antwoordquote:Op zondag 13 juni 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee. Geen ram-air, het is hoofdzakelijk gewoon voor de sier, het zou wel voor koele lucht in het luchtfilter kunnen zorgen, zoals Hollander zei. Ik dacht voor koele lucht in de tank, maar goed, Hollander zei dat dat ook niet zoveel nut had (ben zelf ook niet heeeel technisch, weet hoe het meeste werkt, en weet hoe dingen uit en in elkaar moeten, meer niet eigenlijk)
idd, dit is mij ook verteld toen ik de mijne ging kopen. hij moet eigenlijk iets te strak zitten want de voering zet nog uit, net wat riet zegt, naar de vorm van jouw hoofd.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Er mag absoluut geen vinger tussen kunnen.... hij moet dus overal strak aansluiten. Helm moet zich zetten naar je hoofd, dit lukt dus niet wanneer er al ruimte tussen je hoofd en de helm zit...
En als je schudt mag de helm dus ook niet bewegen. Moet gewoon strak om het hoofdje zitten
bevat koele lucht niet meer zuurstof?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen Ram-air.... dat weet ik wel.
Waarom koele lucht voor meer prestaties zorgt weet ik niet eigenlijk..
Ik hoop dat je 2de zin een grapje isquote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen Ram-air.... dat weet ik wel.
Waarom koele lucht voor meer prestaties zorgt weet ik niet eigenlijk..
lijkt mij wel logisch; meer zuurstof = meer verbranding.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee... nooit zo opgelet bij natuur/scheikunde![]()
Shit, kennen jullie iemand anders hier die technisch is?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander zit in turkije
Ben wel technisch, maar zulke diepgaande dingen met zuurstof en koude lucht enzo weet ik allemaal niet.... ben meer van het praktijk gedeeltequote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef yup het volgende:
[..]
Shit, kennen jullie iemand anders hier die technisch is?
hoooooooooooo !quote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd, dit is mij ook verteld toen ik de mijne ging kopen. hij moet eigenlijk iets te strak zitten want de voering zet nog uit, net wat riet zegt, naar de vorm van jouw hoofd.
Heb je nooit een brommert gehad?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Wist ik dus niet.
Verklaart ook waarom ie in de winter sneller is (in theorie) dan in de zomer![]()
Althans, als je geen freezing carbs hebt...
dit gelezen, yup? vrij duidelijk uitgelegd als ik het zo snel zien.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wat is Ram Air??
is het echt zo erg dan daar? neemt een hoop plezier weg, van viper naar ori...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou mn Vipertje wel missen denk ik
Met ori demper hoor je hem amper.
Maar goed, in augustus weer eronder
Het schijnt.... ken verhalen van MF dat agenten daar in Dld hem er te plekke afhalen en hem in beslag nemen....quote:Op zondag 13 juni 2004 21:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het echt zo erg dan daar? neemt een hoop plezier weg, van viper naar ori...
Ja, maar ik wist eigenlijk al wat ram-air was. Een vrij nutteloos iets in mijn ogen, en niet meer dan iets waarmee je kan opscheppen in de cafequote:Op zondag 13 juni 2004 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit gelezen, yup? vrij duidelijk uitgelegd als ik het zo snel zien.
Kijk, dat krijg je als je helm dus niet goed zit!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://home.wanadoo.nl/amridder/UpOnOne_Gixxer_750_Crash.wmv
wil ik weten hoe duur dat is???quote:Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Chesire: beste is natuurlijk om een helm te laten aanmeten
vraag me af of die stelregel ook op gaat voor dames zonder poezelige handjes...quote:Op zondag 13 juni 2004 21:42 schreef ondeugend het volgende:
Ik bedoel geen loze ruimte waar je zo je vinger in kunt steken
een dames vingertopje moet zich er een stukje in kunnen wurmen, als dat niet kan is de helm te klein en krijg je hoofdpijn.
en dat is voor...quote:Op zondag 13 juni 2004 23:26 schreef RB het volgende:
HJC CL 14 UNI![]()
Het extra stuk je wat je bedoelde zit er los bij
en dit zie ik ff niet voor me.. leg eens uit?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:31 schreef RB het volgende:
2 Stage vizier systeem. Het vizier valt 5mm terug in de helmschaal
Wat een prutssite.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:02 schreef ondeugend het volgende:
Voor Luc
http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/
Je hebt die dingen ook in andere kleuren dan huid!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:15 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb ook geen idee, ach zolang het geen huidskleur heeft ?
Owww ja, ik heb er voorbeelden van in de la !quote:Op maandag 14 juni 2004 00:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je hebt die dingen ook in andere kleuren dan huid!![]()
Love it !quote:Op zondag 13 juni 2004 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Speciaal voor ondeugend en mij
[afbeelding]
Begrijpelijkquote:Op maandag 14 juni 2004 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Begint nu wel te kriebelen hier…als het meezit kon ik hem woensdag al ophalen * (ok, als het niet meezit vrijdag…)
Het blijft echt lang licht, gisteravond schemerde het om 1100 nogquote:Op maandag 14 juni 2004 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
Begrijpelijk.. ik ga morgen misschien een stukkie sturen, wordt de langste "licht" dag van het jaar.
yep, vorige week maar es gebeld of het was gelukt allemaal met de keuring en dat was het geval. Hij verwachtte dat ik hem nu snel kon ophalen, woensdag had ie het over. Dus ik houd er rekening mee dat het donderdag wordt maar hoop toch wel dat het woensdag wordtquote:Maar hij is dus helemaal door de keuring enzo?
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik stang je inderdaad maar een beetje .. en jij moet die lui weer stangen..![]()
Even met een smoesje bellen.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dat snapte ik, maar ik ga ze echt niet elke dag bellen van ‘en?’
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
Even met een smoesje bellen.
Ja ik zat even te denken .. de motor is toch niet begrenst want dan mag ik er niet op rijden met mijn groot rijbewijs .. gaat er gewone of superbenzine in en scheelt dat nog vermogen .. past er eigenlijk een duo passagier op want mijn vriendin wil wel mee .. of een andere domme en totaal irrelevante vraag.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zoals?
hmm, die van die begrenzing is een goeiequote:Op maandag 14 juni 2004 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja ik zat even te denken .. de motor is toch niet begrenst want dan mag ik er niet op rijden met mijn groot rijbewijs .. gaat er gewone of superbenzine in en scheelt dat nog vermogen .. past er eigenlijk een duo passagier op want mijn vriendin wil wel mee .. of een andere domme en totaal irrelevante vraag.
iddquote:Op maandag 14 juni 2004 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, de meeste zaken.. vanweg logistiek..
.. omdat ze ook op zaterdag open zijn en het personeel natuurlijk wel 2 dagen weekend wil.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:02 schreef ondeugend het volgende:
Spannend hoor OPM
quote:Op maandag 14 juni 2004 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Begint nu wel te kriebelen hier…als het meezit kon ik hem woensdag al ophalen * (ok, als het niet meezit vrijdag…)
1)Net als 3 weken zonder ...quote:Op maandag 14 juni 2004 14:08 schreef ondeugend het volgende:
* ziet Jesse helemaal onrustig zijn
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:12 schreef ondeugend het volgende:
Jij bent echt een koffieleut he
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:08 schreef ondeugend het volgende:
* ziet Jesse helemaal onrustig zijn
Een boeren omelet ofzoquote:Op maandag 14 juni 2004 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. wel met iets erbij ..
![]()
Ik heb een off day hier .. zo maar weer even relaxed bakkie doen.![]()
![]()
Stiekem best niet hoor !quote:Op maandag 14 juni 2004 14:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]valt mee hoor
boys with toysquote:Op maandag 14 juni 2004 14:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Stiekem best niet hoor !
Ik weet hoe mannen zijn .... net jongetjes
"Can't think of anything else .. waar hij ook is.. toilet, gesprekken met collega's enz .. steeds weer dat beeld van die motor..."quote:Op maandag 14 juni 2004 14:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]valt mee hoor
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
* slapeloze nachten
* blaft vriendin af
* steekt middelvinger op in het verkeer (en op fok)
* zit met trillende handen op toetsenbord te tikken .. te drummen op de tafel
* de hele dag op fok over motortje te beppen..
Maar verder is alles goed..
ach, er is nu elke dag voetbal dus de dagen vliegen sowieso voorbijquote:Op maandag 14 juni 2004 14:25 schreef ondeugend het volgende:
Niet te vergeten : 's avonds vroeg slapen zodat het sneller morgen is
Dan is een meet leuk als we zonder duo's rijden. Moet je vlak achter Rietvaerder beginnen vooraan.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hallo chattende motorvriendjes,
ik heb een vraag aan jullie,
ik ben van het weekend lekker aan het toeren geweest met mijn nieuwe motor,
en kwam er achter dat ik niet echt plat durft te gaan in de bochten,
( mijn vorige had een slechte achterband dus die liet het vrij snel afweten maar deze banden zijn goed)
hebben jullie tips hoe ik dat kan verbeteren ??
kijk ik weet dat ik beetje moet wennen aan vermogen en sturen van een nieuwe motor, maar ik merk toch wel een beetje onzekerheid van mezelf als ik in zo'n bocht hang,
( gisteren express veel rotondes en bochten gereden om het te verbeteren)
en het vreemde is als ik achter een andere motor aanrijd dat ik wel sneller eroverheen ga zonder onzeker te zijn,
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:03 schreef Gerako het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor 20 juni, ik kan ook niet echt zeggen wanneer ik wel kan, maar ik hoop binnenkort.
In verband met de tijdelijke afwezigheid van werk?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nee, ivm met een feest wat hier in het dorp gegeven wordt.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In verband met de tijdelijke afwezigheid van werk?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
Moet je vlak achter Rietvaerder beginnen vooraan.
jammer man! had graag je RS willen zien, volgende keer dan maar weer hequote:Op maandag 14 juni 2004 15:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
waarom moet dat zo lang duren bij iedereen??quote:Op maandag 14 juni 2004 17:52 schreef Cynix ® het volgende:
Desnoods een Suzuki.
Ik wil rijden!
Die had je dan toch niet kunnen zien, ik heb namelijk nog geen èèn onderdeel binnen. Ik kan dus nog geeneens met de 250cc rijden.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer man! had graag je RS willen zien, volgende keer dan maar weer he
Je had er ook een keer een proefrit mee kunnen maken. Maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die had ik al gezienbedoelde natuurlijk een keer in het echt zien...
OK dus hij gaat niet mee.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das waar
net met Bandit gesproken, hij gaat in principe mee zondag tenzij zijn vriendin iets anders gepland heeft (die was er nu niet nl.)
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK dus hij gaat niet mee.
Ik dacht aan een Ducati bij dit plaatje.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben nu al een paar keer deze kont tegengekomen op de weg:
[afbeelding]
ff het blok checken...yep dat is em. nu valt ie opeens op
van achteren herken ik hem ook niet zo snel, vandaar mijn blok-checkquote:Op maandag 14 juni 2004 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht aan een Ducati bij dit plaatje.
quote:Ik heb trouwens al een week niet meer gereden.Heb je een motor .. en dan ..
Die kan ook wel zonder 112quote:Op maandag 14 juni 2004 21:55 schreef ondeugend het volgende:
Owwww Rietje
Gelukkig alleen een schaafwondje..... hoe is het met je ego ?
kut zeg...gelukkig die paal gemist...achterop (niet bij mijquote:Op maandag 14 juni 2004 21:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die kan ook wel zonder 112
Vind het nog het kutst dat ik zondag niet mee kan..
Nee, dat lijkt me niks..quote:Op maandag 14 juni 2004 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kut zeg...gelukkig die paal gemist...achterop (niet bij mij)?
Grappig...quote:Op maandag 14 juni 2004 22:37 schreef ondeugend het volgende:
Je ondertitel ; De bosweg-crasher ?![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Jeuj... Rietje is onderuit gegaan olee olee![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je de komende week en nacht ook wel blijft lachen dan.quote:Behoor ik nu niet meer tot de harde kern![]()
Gelukkig kan ik nog lachen... hoort erbij he.
Sorry, zo beroerd was het ook weer niet bedoeldquote:Op maandag 14 juni 2004 22:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Grappig...
Denk je .. dus er komt niets uit?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Er zit olie achter denk ik.
Dat kan ik helemaal begrijpen!!!!!!!! Sterkte!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik het effe helemaal gehad, val net nog van de trap ook![]()
Ga pitten, ajuus
je viperquote:Op maandag 14 juni 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Pics!
http://home.wanadoo.nl/amridder/schade/
Er is altijd een deel meeverzekerd, maar ik heb er nooit mee te maken gehad .. beschadigde kleding.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt, is niet echt het duurste om te maken. Ben nu al aan t rondmailen voor onderdelen
Wie weet trouwens hoe dat werkt met aangifte bij de verzekering van mn kleding?
Show'us your pics.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij Japparts hebben ze alleen mooie spiegels voor mij Pepijn..
dokter bellen dan!!! als ist maar voor je gemoedsrust.. daar zit hij voor...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Blauw en een zit een ''ei'' opDikke bult erop, vaag.. volgens mij zit er echt iets niet goed.
Ja..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Traplopen is ook levensgevaarlijk
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Schade kleding:
Jas: 180
Broek: 200
Handschoenen: 60
Helm: 300
Laarzen: 220
Overdrijven mag altijd iets he
Aan de hand van het totaalbedrag gaan hun beslissen of er een expertise naar komt kijken of niet....
Met helm is niks aan de hand, maar die moet je toch altijd vervangen na een schuiver.... zekere voor het onzekere nemen. Met de handschoenen is ook niks, maar die hebben toch het asfalt aangeraakt, stel je voor dat de naden scheuren als ik weer een schuiver maak...
Kee .. leuke prijsjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, jas was 120, broek 160, handschoenen 40, helm 260 en laarzen 199...
Dat zijn de echte prijzen
quote:Probiker® Sport II black (goatskin nappaleder)
Soepele goatskinleder zomerhandschoen
Dunne binnenvoering
Handpalm versterkt met Keprotec® van Schoeller®
PU protectors op de handrug
Ademactief door perforaties aan de vingerbinnenzijde
Verstelbare pols- en schachtwijdte door velcrosluiting
Pepijn ik neem je aanbod graag aanquote:Fazertje en jij kunnen wel bij mij overnachten eventueel.
Desnoods slaap ik zelf buiten de deur als het huis wat vol is.
Er staat wel een BMW in de woonkamer.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:10 schreef RB het volgende:
[..]
Pepijn ik neem je aanbod graag aan
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:18 schreef RB het volgende:
Is goed, ik laat me verrassen
En mocht het toch Zeeland worden en Riet kan niet mee, dan gaan we bij hem op visite om de motor bewonderen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:18 schreef RB het volgende:
Is goed, ik laat me verrassen
En mocht het toch Zeeland worden en Riet kan niet mee dan gaan we bij heb op visite en de motor bewonderen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |