ik dacht stiekem dat het toch misschien wel zo zou zijn aangezien ik dezelfde ver(schijn)seltjes als githa heb.. maar helaas.. waarom kank nou gwoon nie zwanger raken na een miskraam..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:27 schreef mallemeid het volgende:
jakkes girly, dat is echt niet waar je op hoopt . Ik zal voor je duimen dat het niet (net zoals bij mij tijdje trug ) mááánden gaat duren.
Lieve Merissequote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:50 schreef Merisse het volgende:
Dank je Xanthe
Girlywat een teleurstelling weer...
vandaag ben ik zo ongelofelijk verdrietig geweest...
niet door Githa hoor maar het besef begint een beetje te komen dat het misschien wel niet meer gebeurt
nooit meer
tot vandaag dacht ik echt dat we ooit een kindje zouden krijgen...
ik zit nu op cyclusdag 33 (past wel leuk bij dit topic) maar geen idee of dat te vroeg is hoor.. ik denk het niet..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly bah een negatieve test. Wat balen zeg. Op welke cyclusdag zit je nu? Het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg getest hebt toch? Je zult het vast wel een keer verteld hebben, maarre wanneer was je ook al weer gestopt met de pil?
Ik zal voor de zekerheid toch even wat jompelmeisjes voor je plaatsen![]()
Go Girly Go Girly Go Girly
![]()
Lief Slaapmeisje, dank voor je geweldige peptalk. Die had ik zo nodig want vandaag zag ik het voor de eerste keer ECHT niet meer zitten maar als ik dat dan weer lees krijg ik weer een beetje moed. Dank je!!! Hele dikke knuffel en dat kleine meisje of jongetje dat jou straks als moeder krijgt heeft echt een KANJER uitgekozen!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
superpeptalk
Bron. Bij normale geneesmiddelen schijnt het percentage lager te liggen maar bij zeker 1 op de 3 mensen werkt een placebo net zo goed als een echt medicijn. Alleen moet je het dan niet met een negatieve instelling innemen... Dus misschien kun je dat ook meenemen in je overwegingen wel/niet mee te doen aan dat onderzoek? Het zou gewoon erg fijn zijn als het bij jou zou helpen, placebo of niet......quote:Bij een onderzoek naar psychiatrische geneesmiddelen bleek dat 20 tot 70 procent van het geregistreerde effect in wezen een placebo-effect is. Ook andere onderzoekers hebben benadrukt dat het placebo-effect bij behandeling van met name depressies vrij groot is. Het tijdschrift Biological Psychiatry publiceerde in april 2000 een overzicht van meta-analyses (statistische analyses) van onderzoeken naar behandeling met antidepressiva en kwam uit op een placebo-effect van tussen de 65 en 80 procent.
Ik hoop echt voor je dat je weet in welke groep je zit en dus weet of je placebo's krijgt ja of nee....Ik kan me voorstellen dat dit gewoon vreselijk nieuws is on te horen en al je hoop zo weg valt maar lieve merisse zoals sommige ook al zeiden .....Het kan heel goed dat je toch een positief effect hebt door het slikken van placebo's .....Probeer te gaan voor datgene wat je het liefste wil maar sluit het ander net uit want de hoop is er nog steedsquote:Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef Merisse het volgende:
Martineke,
Bedankt voor het meezoeken/meedenken. Ik ben het hele verhaal van Jessica gaan napluizen en ze is in april zwanger geraakt. Ze heeft aspirine geslikt in het kader van het onderzoek
"mijn lootje was aspirine slikken tot 36 wk zwangersschap ergens best wel blij dat ik niet hoeft te prikken maar had dit natuurlijk wel gedaan. "
Helaas werd een aantal weken later bij een echo ontdekt dat er geen hartactie meer was. Maar ze had het er ook over dat ze de keer erna wel meteen heparine mocht gaan spuiten.
Kennelijk krijg je dus wel te horen wat je krijgt.
Ehm, en mijn peptalk dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:37 schreef Merisse het volgende:
[..]
Lief Slaapmeisje, dank voor je geweldige peptalk. Die had ik zo nodig want vandaag zag ik het voor de eerste keer ECHT niet meer zitten maar als ik dat dan weer lees krijg ik weer een beetje moed. Dank je!!! Hele dikke knuffel en dat kleine meisje of jongetje dat jou straks als moeder krijgt heeft echt een KANJER uitgekozen!
sorry heb weer eens niet verder gelezen dan me neus lang wasquote:Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef Merisse het volgende:
Martineke, verhaaltje
Hey girly, mijn cycles was ook heel erg onregelmatig, maar soms had ik er een goede tussen zitten! die duurde dan dus 30 dagen ongeveer, maar ik had er ook tussen van 78! dagenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:24 schreef Girly het volgende:
ik zit nu op cyclusdag 33 (past wel leuk bij dit topic) maar geen idee of dat te vroeg is hoor.. ik denk het niet..
ik ben in augustus gestopt met de pil.. in december raakte ik zwanger.. en 20 febr curretage. daarna na dag 21 werd ik ongi en daarna werd ik dus na 49 dagen ongi d.m.v opwekkers.. en nu weer inmiddels dag 33
ging vanavond uit eten met muh vriendje... had het specialer gevonden als we wat te vieren hadden..![]()
*girly komt weer in een gigantische dip te zitten* <-- alleen maar door die onzekerheid..
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:37 schreef Merisse het volgende:
[..]
Lief Slaapmeisje, dank voor je geweldige peptalk. Die had ik zo nodig want vandaag zag ik het voor de eerste keer ECHT niet meer zitten maar als ik dat dan weer lees krijg ik weer een beetje moed. Dank je!!! Hele dikke knuffel en dat kleine meisje of jongetje dat jou straks als moeder krijgt heeft echt een KANJER uitgekozen!
En ik heb nu zelfs licht buikkrampjes!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:59 schreef Djeez het volgende:
Alles wijst erop dat Ingrid zeer binnenkort ongesteld gaat worden! Vanmorgen na de sex kwam er met mijn kwakje lichtbruin spul mee en zelfs een klein sliertje bloed!
Hm, 'k dacht dat wat ik schreef zo ongeveer op hetzelfde neerkwam. Sorry Merisse, maar het schiet me een beetje in het verkeerde keelgat. Ik probeer altijd erg met je mee te leven, waarbij ik oprecht geloof dat het moederschap/zwangerschap voor jou in het verschiet ligt.quote:Op zondag 13 juni 2004 11:29 schreef Merisse het volgende:
....
LW, jij ook bedankt voor de peptalk hoor maar soms zeggen mensen precies datgene wat je op dat moment nodig hebt.
Verder stemming beneden alle peil op 't moment.
Hier sluit deze lurker zich helemaal bij aanquote:Op zondag 13 juni 2004 17:28 schreef phluphy het volgende:
een hart onder de riem voor LW
Sjeessss LW! ik vind je echt waar een geweldige meelevende lieverd en dat heb ik ook al heeeeeel erg vaak laten blijken dacht ik zo. En dat van mensen die ongi worden, daarbij heb ik nog expliciet vermeld dat ik JOU daar NIET mee bedoelde. Ik hoop ontzettend dat je snel ongi wordt en zwanger raakt. ECHT!quote:Op zondag 13 juni 2004 16:12 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Hm, 'k dacht dat wat ik schreef zo ongeveer op hetzelfde neerkwam. Sorry Merisse, maar het schiet me een beetje in het verkeerde keelgat. Ik probeer altijd erg met je mee te leven, waarbij ik oprecht geloof dat het moederschap/zwangerschap voor jou in het verschiet ligt.
Ach, misschien hoor ik ook wel niet in dit topic thuis, zoals je al eerder opperde over mensen die alleen maar roepen hoe blij ze zijn als ze ongi worden terwijl ze in '' tweede streepje'' posten (en ik weet, dat je achteraf wel spijt had van die opmerking)
Ik weet alleen dat ik een gat in de lucht zal springen als ik uiteindelijk een regelmatige cyclus zal hebben, want dat kan betekenen dat ik ook zwanger zou kunnen worden.
Ik denk dat ik voorlopig maar even helemaal wegblijf op Fok!, om mezelf wat rust te geven, niet steeds op anderen reageren/informeren terwijl ze dat andersom amper doen (op Joleneen Beaker
na).
Een tijd geleden had ik al getwijfeld of ik niet zou stoppen bij dit topic, uiteindelijk ben ik toen overgegaan tot lurkmodus en af en toe posten, maar nu is de kogel door de kerk.
Ik wens alle tweede-streepjes-dames (en heer) ontzettend veel geluk en succes, ik zal duimen dat iedereen uiteindelijk met een vette plus, streep of stip door zal sluizen naar Z&G.
![]()
LW
Lieve lieve lieve Merisse,quote:Op zondag 13 juni 2004 20:10 schreef Merisse het volgende:
Uur later...
Lieve LW, ik heb je misschien niet voldoende gewaardeerd en de reactie gegeven die je verdient maar ik vind ik je echt ontzettend lief en meelevend en ik zou het erg jammer vinden als ik er de reden van zou zijn dat je weg zou blijven hier. Dus alsjeblieft BLIJF!!! please....
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:11 schreef katinka het volgende:
Ik spring nu toch even uit de lurkstand (zoals dat heet) om Slaapmeisje even een complimentje te sturen. Ondanks dat jouw geduld toch ook behoorlijk op de proef gesteld wordt blijf je ontzettend positief en meelevend met iedereen. Daar heb ik bewondering voor!
Dus GoSlaapmeisje!
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
LW :
-knip-
Je hebt gewoon meldplicht lekker puh
Ik hoop natuurlijk dat ik voor die tijd ongi word...het zou mooi zijn...wie zal het zeggen? Ben je 21 juni jarig? (mooie dag, de eerste dag van de zomer)...hhhmm, weer een dag dat ik even uit lurk zal moeten komen, om je te feliciteren; en aangezien ik nu weer aan het reageren ben....laten we zeggen dat mijn break morgen ingaat!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Yessss, ben blij dat het allemaal weer goed isenneh LW misschien ben je voor dit tijd nog wel ongi dat kan toch ook? Ik zal in ieder geval de 23e aan je denken. Is twee dagen na mijn verjaardag. De 21e word ik dan alweer 33.
Zal ik dan nu maar weer even over mezelf zeuren? Volgende week gaan we weer beginnen bij de fertikliniek. De 17e moet ik weer komen voor een echo voor de follikelmeting en dan moeten we weer verplicht klussen voor kids een avond vantevoren. Dan net zolang om en om een klusje en een echo totdat mijn eisprong eraankomt en dan voor de 3e keer (zucht) een samenlevingstest. Zul je net zien dat mijn eisprong weer in het weekend valt... 9 juli krijgen we dan eindelijk alle uitslagen te horen en gaan ze ons vertellen wat ons behandelplan is. Er komen dus weer wat spannende en intensieve dagen aan.
Trouwens wel een rare cyclus dit keer. Kheb nog steeds een licht ongigevoelHopelijk is dat een goed teken dat mijn eitje lekker aan het groeien is ofzo.
Knippie in je post Martineke, zo voel ik het ook , tussen wal en schip.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:04 schreef Martineke het volgende:
hoor ik in een ander topic thuis (waar ik me overigens nog niet helemaal op me plaats voel, maar hier eik ook nie omdat ik niet "mag")
Je zou denken dat een volgende miskraam makkelijker is maar het tegendeel is waar. Vandaag gaat het gelukkig wat beter, ben met man een heel eind gaan wandelen in de bossen. We hebben nog uitgebreid over het onderzoek gepraat en waren ook tot de conclusie gekomen dat ik eerst maar eens moest gaan luisteren voordat ik mijn eigen glazen in ga gooien.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:50 schreef piglet het volgende:
Lieve Merisse, probeer je niet van tevoren al te veel op te winden
Maar volgens mij is vandaag niet zo'n goeie dag om hier al te uitgebreid over na te denken als ik je zo hoor.
En ze leefden nog zwanger en bevallen ieder van minstens een lief klein babietjequote:Op zondag 13 juni 2004 22:23 schreef LittleWoodstock het volgende:
Joepie, daar ben je dan Merisse!! (violen klinken op de achtergrond)
Lieve schat, volgens mij wordt een volgende miskraam nooit makkelijkerquote:Op zondag 13 juni 2004 22:27 schreef Merisse het volgende:
Je zou denken dat een volgende miskraam makkelijker is maar het tegendeel is waar. Vandaag gaat het gelukkig wat beter, ben met man een heel eind gaan wandelen in de bossen. We hebben nog uitgebreid over het onderzoek gepraat en waren ook tot de conclusie gekomen dat ik eerst maar eens moest gaan luisteren voordat ik mijn eigen glazen in ga gooien.
Dank je voor je lieve berichtje Piglet![]()
Wat grappig, Githa,quote:Op maandag 14 juni 2004 09:29 schreef Githa het volgende:
Heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundigen ...ik mag 30 juni al![]()
Omdat ik vorge cyclus al zo raar zat met mijn ongi en maar 1 dag vloeide kan het zijn dat ik al wat langer zwanger ben .... Zij dacht aan 7 of 11 weken ... dacht zelf aan 5 of 9 weken maar goed ik ben geen verloskundigen![]()
Zo spannend allemaal![]()
hoe is hetmet iedereen ? .....![]()
Ik ben namelijk wel benieuwd wat ze daar van zegt.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:33 schreef Githa het volgende:
jolene, ohwja hahahaha
Ik had al niet mee gedacht aan dat dingals ik het niet vergeet neem ik die gewoon mee de 30 ste.
Grinnik, het is echt wel zo...quote:Op maandag 14 juni 2004 09:50 schreef Beaker1 het volgende:
Githa![]()
Tja ........ condoompje is zo kapot hoorJe lijkt mijn vriendin wel!
![]()
Ben werken
Knuffel allemaal
Nee, helaas niet, maar wat niet is, kan nog komen... (ik heb nog moed, omdat het nog bruinig is)quote:Op maandag 14 juni 2004 11:56 schreef jolene het volgende:
Hartje, hoe bevalt het tempen tot dusver.
Met een beetje mazzel weten we naar de dertigste wat meer.
Omdat Githa het misschien ff navraagt.
Ingrid19, heeft bij jou de ongi nog doorgezet.
Ja, ik las het...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:09 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, maar wat niet is, kan nog komen... (ik heb nog moed, omdat het nog bruinig is)
bedankt voor je tipsquote:Op zondag 13 juni 2004 11:30 schreef bietjuh het volgende:
[..]
Hey girly, mijn cycles was ook heel erg onregelmatig, maar soms had ik er een goede tussen zitten! die duurde dan dus 30 dagen ongeveer, maar ik had er ook tussen van 78! dagen
Mijn laatste cycles had ik mijn eisprong op dag 30 dit wist ik door tempraturen en op dag 45 teste ik POSITIEF
Mijn tip is dus tempraturen, je kan dan zien wanneer je eisprong hebt en je kan kijken wanneer je ongesteld word. En zit je niet telkens met die onzekerheid!
Ik weet zeker dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen![]()
Succes aan iedereen!
ik wens je veel sterkte meisquote:Op maandag 14 juni 2004 14:21 schreef Merisse het volgende:
Heb afspraak gemaakt voor woensdag 16 juni om 14:00 uur bij een gyn op de afdeling voortplantingsgeneeskunde in het AMC. Hou jullie op de hoogte.
Zonder dramatisch te willen doen, kan het verder ff niet opbrengen om sociaal/gezellig/belangstellend te zijn. Gisteren is me ook zwaar gevallen. Dus bij voorbaat excuses. Komt wel weer.
eej bedankt.. als het niet lukt hoor je het van mequote:Op maandag 14 juni 2004 14:38 schreef jolene het volgende:
Girly, hier zijn we bezig geweest met de temp. staat van Githa en Hartje geeft een aantal links op.
Weet alleen niet wat het beste is voor jou.
Des nood kan ik helpen grafiek maken.
als je er niet uitkomt laat je het dan weten..
succes hou je ons op de hoogte...quote:Op maandag 14 juni 2004 15:09 schreef Girly het volgende:
[..]
eej bedankt.. als het niet lukt hoor je het van me
Bij deze afgesproken ik tip jou.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:29 schreef Githa het volgende:
Girly succes he meissie met het tempen....
Ik ga mijn schema meenemen de 30 ste ...... als Jolene mij tipt voor die datum![]()
FF nagevraagd aan Githa.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Dank je Max!
Girly, suc6 met tempen! Ik ga denk ik binnenkort ook tempen.
Ik wacht eerst deze week af, hopelijk ben ik dan ongi. Moet ik dan na mijn ongi beginnen met tempen? Of tijdens? En kun je het beste een thermo bij de apotheek kopen, of maakt dat niet uit?
En is rectaal echt het beste?Brrr, lijkt me niks.
Leuke avatar trouwens!quote:Op maandag 14 juni 2004 17:17 schreef Beaker1 het volgende:
Jolene![]()
Jij ook een dikke knuffel
Alle andere een prettige avond!
ik heb echt een hele vage lijst, schiet echt van hoog naar laagquote:Op maandag 14 juni 2004 11:56 schreef jolene het volgende:
Hartje, hoe bevalt het tempen tot dusver.
Met een beetje mazzel weten we naar de dertigste wat meer.
Omdat Githa het misschien ff navraagt.
beaker, misschien moet ik het ook wel gewoon met condooms gaan doenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:08 schreef Beaker1 het volgende:
Mijn vriendin zegt dat de meeste zwangerschappen voorkomen door condoompjes die kapot gaanmij is het nog nooit gebeurd
, maarja eens moet de eerste keer zijn
![]()
Hey goed nieuws Merisse. Ben echt heel benieuwd wat ze te vertellen hebben a.s. woensdag. Enneh... je hoeft echt je excuses niet aan te bieden hier. We hebben allemaal wel eens een dip en dan is het toch logisch dat je effe wat minder gezellig kan doen toch? Trouwens, wat jij ook zegt, ik vind je toch wel lief en daarmee is genoeg gezegdquote:Op maandag 14 juni 2004 14:21 schreef Merisse het volgende:
Heb afspraak gemaakt voor woensdag 16 juni om 14:00 uur bij een gyn op de afdeling voortplantingsgeneeskunde in het AMC. Hou jullie op de hoogte.
Zonder dramatisch te willen doen, kan het verder ff niet opbrengen om sociaal/gezellig/belangstellend te zijn. Gisteren is me ook zwaar gevallen. Dus bij voorbaat excuses. Komt wel weer.
Girly nog niet ongi potverdriejandubbeltjesnogestantoezegquote:Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Girly het volgende:
update van mij: nou nog steeds niet ongi dus.. heb nog nie het ziekenhuis gebeld van wat ik moet doen nu.. ik bel morgen even.. ik hoop niet dat ze weer zeggen slik die opwekkers.. want daar begin ik dus echt niet aan.. tenzij jullie zeggen dat het wel beter isik zit nu op dag 36
ik heb ook geen krampjes die kunnen wijzen dat ze eraan komen of iets... muh vriendje zegt , kan zijn dat je wel zwanger ben maar dat je nog te vroeg heb getest.. maar jah geloof er geen moer van.. dus het wordt nu maar afwachten....
Erg is dat he dat je zelfs als je niet achter de computer zit af en toe nog eens denkt aan wat er in dit topic gebeurt. Heb ik vooral als er weer iemand overtijd is en bijna gaat testen, dan kan ik het niet laten om toch even aan diegene te denken. Het lijkt af en toe net de echte wereld hierquote:Op zondag 13 juni 2004 23:55 schreef snakelady het volgende:
Ik ben ook helemaal blij om te lezen dat je toch blijft LW en ook dat Merisse je begrijpt en het weer goed is.
Heel stom maar ik was vanavond weg en heb er toch wel aan gedacht, in de hoop dat wat er nu gebeurt is zou gebeuren (dat het weer goed is)
Ik ben hier nu heel erg kort maar voel me wel heel erg thuis.
Vanavond heb ik leuk nieuws gekregen, ik wordt peettante.
Mijn broer en zijn vriendin zijn nu 6 weken in verwachting, dus nog wel allemaal heel pril.
Ik vindt het ook heel erg leuk dat ze mij gevraagd hebben om peettante te worden, dat is natuurlijk een hele eer.
Ze vonden het wel moeilijk om het mij te vertellen, dat ze zwanger is was voor hun niet gepland en dus een verassing, niet dat ze er minder blij mee zijn.
Maar omdat ze weten dat wij wel bewust bezig zijn waren ze bang dat ik het niet leuk zou vinden.
Wat natuurlijk helemaal niet waar is.
Nu hoop ik nog meer dat het snel raak is, lijkt me geweldig om samen zwanger te zijn met mijn schoonzus.
Beakyquote:Op maandag 14 juni 2004 10:56 schreef Beaker1 het volgende:
Slaapmeisje
Alles goed hierVoel me beter dan ooit eigenlijk
Heb denk ik, vorige week mijn eisprong gehad dus ik wacht nu geduldig op mijn
Als die nu echt komen zou dat betekenen dat mijn cyclus weer aardig op gang is
Mijn borsten zijn weer wat gespannen dus dat is ook een goed teken!
Hoe is het met jou en Slaapvriendje?
![]()
jolene jeetjemikmak jij houdt alles zo ontzettend goed bij en je vraagt altijd aan anderen hoe het er mee staat en steekt ze een hart onder de riemquote:Op maandag 14 juni 2004 16:41 schreef jolene het volgende:
Dus deze maand:
16: Merisse AMC
17: Slaapmeisje echo follikelmeting
23: LW
Lieve Dames, het is ongeloofelijk zwaar en moeilijk voor jullie.
Wat ik me zeker realiseer.
Ik hoop dat we nu langzamerhand naar een betere tijd toegaan.
Denk aan jullie dikke knuf.
Mallemeid, hoe is het nu met je?
Renegate lieverd, jij bent hier ook zeker nog niet vergeten.
Girl24, is jou ongi al gestopt?
Amber, ik heb jou al ff niet gezien.
Tearsong, nog geen ongi?
Hartje, je zal wel druk zijn, maar hoe gaat het met tempen?
Beaker, knuf
Ik kom weer even uit lurkmodus...quote:Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Girly het volgende:
ik zal na mijn ongesteldheid meteen temperaturen.. althans hoe werkt het eigenlijk, of moet het tijdens je ongesteldheid?? ik weet nie hoe dat moet.. via je mond ?? jah sorry dak er naar vraag maar ben er totaal onbekend mee.. en hoe kan ik die grafiek maken??
alvast bedankt..
[
Ik ben er nu 9,5 kwijt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:35 schreef Martineke het volgende:
hoi hoi
Jolene hoeveel ben je al kwijt?? ik wil ook wel ,maar ik mag nieen dat wordt nog veel erger....
hoe bereid jij je voor op stoppen met roken?? ik heb het wel es geprobeerd om te stoppen (paar jaar terug) toen is het me 3 dagen gelukt en toen begon ik weerik kan gewoon niet stoppen zonder geldige reden. nu ben ik wel gestopt hoor
was geldig genoeg
oehh vriendlief begint het leuker te vinden kids, spannend hoor. ben benieuwd wanneer je mee gaat doen met snakken naar een 2e streepje
Tearsong, je rekentje altijd vanaf je ongi...dan neem je toch 30 dagen als cyclus.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:47 schreef TearSong het volgende:
Even en snelle update hier. Ben niet online geweest de laatste dagen omdat ik inmiddels toch in Woudenberg zit. Alles is over, het meeste zit nog in dozen maarde computer staat er tenminste (in de huiskamer dan nog..maar goed...) Ik ben toch ongesteld geworden, 9 juni. Ben ik eigenlijk wel blij mee want dan heb je tenminste iets. Heb alleen geen flauw idee wanneer m'n volgende NOD nu is, dus ik denk ook dat ik ga temperaturen binnenkort.
Nu eerst even bijlezen!
Slaapmeisje liefquote:Op maandag 14 juni 2004 19:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Poe hee, nou hou ik eens even op met serieposten of slowchatten in mijn eentje
Het komt gewoon omdat ik op mijn werk niet lekker kan internetten en dan haal ik ´s avonds ineens een boel in, maar dat betekent niet dat ik overdag niet af en toe snel dit topic lees of niet aan jullie allemaal denk hoor![]()
Ik heb nou zoiets van het zal toch moeten..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef mallemeid het volgende:
Wauw jolene, dat is best wel een prestatie!! En toen ik stopte met roken vijf maanden terug had ik totaal geen moeite, ik rookte gewoon niet meer. Ik hoop dat het voor jou ook zo makkelijk is.
Mallemeid, hoe is het nu met je.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:19 schreef mallemeid het volgende:
Merisse en Slaapmeisje ik denk ook aan jullie morgen en overmorgen...zijn jullie al gespannen/zenuwachtig?
1 dag later dan LW's gyn-dag. De 24e dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef Merisse het volgende:
Dankjewel lieve Fluf. Wanneer krijg jij de uitslag van jouw onderzoek eigenlijk?
Ik hoop het mallemeid...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:44 schreef mallemeid het volgende:
Wanneer ga je stoppen met roken jolene weet je dat al?
met ons gaat het wel goed, ik hoop dat ik zaterdag gewoon weer ongi word, niet dat het dan weer zo ontzettend raar gaat als een tijdje terug...of iig rond die tijd, en dan kunnen we daarna weer een beetje gericht klussen om het zo maar te zeggen![]()
![]()
Jolene heeft maar een klein gewicht probleempje hoor was er maar 30 te zwaarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:57 schreef Merisse het volgende:
Jolene, goed van joe hoor dat afvallen. En dan ook nog stoppen met roken(en dan ben je d'r helemaal klaar voor
) Heel veel succes.
Maar je hart moet je luchten en doe het dan maar hier.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:29 schreef Merisse het volgende:
Ik realiseer me dat dit niks te maken heeft met een 2e streepje en dat jullie hier helemaal niet op zitten te wachten maar ik weet ff niet waar ik anders mijn verhaal kwijt kan.
Ik denk dat je het beste deze week nog even langs je huisarts of een arbo-arts kunt gaan. Dan kun je daar mee praten en proberen een nieuwe depressie op de een of andere manier te voorkomen. Maar trek alsjeblieft op tijd aan de bel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:29 schreef Merisse het volgende:
Ik dender met een sneltreinvaart af op een depressie. HELP!!! Ik weet niet wat ik moet doen om dit te stoppen maar ik heb al eerder een depressie gehad en ik krijg weer precies diezelfde verlammende, redeloze paniek die ik toen ook voelde.
[knip]
Ik heb vanmorgen al een afspraak gemaakt met bedrijfsmaatschappelijk werk maar kan pas volgende week woensdag terecht.
[knip]
Ow, Merissequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:31 schreef Merisse het volgende:
Over morgen: ik zie het helemaal niet zitten en ben bang dat ik helemaal instort.. of ruzie ga maken... of alletwee
Ja,Hartje heeft daar gelijk in.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:24 schreef Merisse het volgende:
Dank je voor jullie lieve reacties Jolene, Piglet, Hartje![]()
Hartje, je zegt precies het goede om mijn positieve gevoelens weer aan te wakkeren want het is ook eigenlijk wel zo dat ik in principe toch een optimist en een doorzetter ben.
Jacob gaat niet mee. Hij was er na de vorige miskraam niet blij mee dat ik naar een gyn ging omdat we afgesproken hadden niet te gaan dokteren. Hij heeft er nu ook gemengde gevoelens over. Reden dat ik niet durf te vragen of hij meegaat en hij biedt het helaas ook niet aan. Logistiek is het ook niet makkelijk want hij werkt in Utrecht.maar eigenlijk wil ik wel dat ie meegaat
Ik denk dat je eerlijk moet zijn tegen hem en zeggen dat je het heel moeilijk vindt om er alleen naar toe te gaan en dat je hem heel graag bij je hebt morgen (logistiek is altijd op te lossen lijkt mel). Maar de kans is natuurlijk wel aanwezig dat hij alsnog niet mee wil omdat hij er niet achter staat... Als dat zo is, dan is het waarschijnlijk sowieso heel verstandig om er eens serieus met elkaar over te praten. Wat wil jij, wat wil hij? Kunnen jullie hier afspraken over maken waar jullie allebei vrede mee hebben? etc.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:24 schreef Merisse het volgende:
Jacob gaat niet mee. Hij was er na de vorige miskraam niet blij mee dat ik naar een gyn ging omdat we afgesproken hadden niet te gaan dokteren. Hij heeft er nu ook gemengde gevoelens over. Reden dat ik niet durf te vragen of hij meegaat en hij biedt het helaas ook niet aan. Logistiek is het ook niet makkelijk want hij werkt in Utrecht.maar eigenlijk wil ik wel dat ie meegaat
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef piglet het volgende:
* piglet neuriet iets van 'the sun will come out tomorrow' en hoopt dat het misschien een klein glimlachje op Merisse d'r gezichtje kan toveren...
Alleen als je het met een ' Kermit'-stemmetje zingt piglet :')quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef piglet het volgende:
piglet neuriet iets van 'the sun will come out tomorrow' en hoopt dat het misschien een klein glimlachje op Merisse d'r gezichtje kan toveren...
kzal het proberenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:19 schreef Merisse het volgende:
Alleen als je het met een ' Kermit'-stemmetje zingt piglet![]()
Hoiquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:47 schreef TearSong het volgende:
[knip]
Ik ben toch ongesteld geworden, 9 juni. Ben ik eigenlijk wel blij mee want dan heb je tenminste iets. Heb alleen geen flauw idee wanneer m'n volgende NOD nu is, dus ik denk ook dat ik ga temperaturen binnenkort.
Nu eerst even bijlezen!
Lieve Merisse,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:29 schreef Merisse het volgende:
Ik dender met een sneltreinvaart af op een depressie. HELP!!! Ik weet niet wat ik moet doen om dit te stoppen maar ik heb al eerder een depressie gehad en ik krijg weer precies diezelfde verlammende, redeloze paniek die ik toen ook voelde.
[knip]
martineke, er breekt nu een heerlijke tijd voor je aan! je kan gewoon lekker met je dikke buik over het strand banjeren. ik heb een vriendin die normaal zo snel mogelijk vanuit liggende positie zich tot haar nek in het water wist te verbergen (het "loop" gedeelte is altijd het ergste voor een vrouw), maar toen ze zwanger was liep ze maar rond te dartelen: eindelijk een buik waar je je niet voor hoeft te schamenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:35 schreef Martineke het volgende:
hoi hoi
Jolene hoeveel ben je al kwijt?? ik wil ook wel ,maar ik mag nieen dat wordt nog veel erger....
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:25 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Beakywat super om te lezen dat je je zo fijn voelt. En nu zo houden he! Een condoompje is zo gescheurd hoor. Heb je alvast je nagels laten groeien?
![]()
hoe is het met jouquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:05 schreef Renegate het volgende:
**springt uit de lurkstand**
Geeft merisse een hele dikke knuffff, en steekt een kaarsje voor haar aan.
**springt weer in lurkstand**
de uitslag van het onderzoek van je man klinkt positief..quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:21 schreef Renegate het volgende:
Jolene,
ene kant goed en aan de andere kant word ik gek haha..
vandaag me nod, niks te zien, voel vanalles, en word doodmoe van de spanningen en het wachten bah!!! dus..
maar we hebben de uitslag van me man zijn onderzoek..
62 miljoen zaadjes, waarvan 63% leeft dus me dag is ff helemaal goed!!!
Hoe gata het met jou? ik las dat je bent gestopt met roken.. dikke pluim hoor.
je staat helemaal niet in het lijstje, daarom was het me een beetje ontgaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:21 schreef Renegate het volgende:
vandaag me nod, niks te zien, voel vanalles, en word doodmoe van de spanningen en het wachten bah!!! dus..
daar is dit topic toch voor! schrijf maar lekker als je er zin in hebt hoor & tijd natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:30 schreef Renegate het volgende:
.. en vind het ook zo rot om het alleen maar over mezelf te hebben snap je?
vandaar de lurkstand ;-)
Ben het volkomen met Hartje eens...quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:34 schreef hartje het volgende:
[..]
daar is dit topic toch voor! schrijf maar lekker als je er zin in hebt hoor & tijd natuurlijk.
dus over een dag of 20 zullen we wel meer wetenquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:31 schreef Beaker1 het volgende:
[Ongi is er nog niet, maar voel me niet belabberd ofzoZou ook wel appart zijn als hij nu zou komen, want dan zit ik rond de 30 dagen en daarvoor zat ik rond de 50
Ik heb vreselijk geleerd van de afgelopen keren en maak me dus niet druk, want dan komt het vanzelf!
Denk dat je dat anders moet zien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:08 schreef Beaker1 het volgende:
Merisse![]()
Aangezien je toch je eigen topic hebt geopend ga ik ervan uit dat je niet meer zo vaak hier komt![]()
Waarom??
![]()
Ow mijn stoppen met roken plakplaatjesquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:16 schreef Beaker1 het volgende:
Ja heb het een beetje stom neer gezet! Haal het ff weg hoor!
Wat is plakdatum![]()
Ja, denk het wel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:29 schreef Beaker1 het volgende:
Duhuh! Dat had ik moeten weten!
Denk je dat het moeilijk word?
Mijn man en ik hebben (op wat lichamelijke kwaaltjes na) bijzonder weinig moeite gehad met stoppen met roken. Zeg ik niet om je dwars te zitten maar om je een hart onder de riem te steken. Het kan gewoon hartstikke meevallen. Je hoort alleen maar horrorverhalen maar zo hoeft het niet altijd te gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
Maar ik weet dat het ook beter is...
het is gewoon mijn angst omdat ik nu zo'n 12 jaar rook en er mee opsta en er mee ga slapen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn man en ik hebben (op wat lichamelijke kwaaltjes na) bijzonder weinig moeite gehad met stoppen met roken. Zeg ik niet om je dwars te zitten maar om je een hart onder de riem te steken. Het kan gewoon hartstikke meevallen. Je hoort alleen maar horrorverhalen maar zo hoeft het niet altijd te gaan.
Heel veel succes in ieder geval![]()
Ik heb ook 12 jar gerookt. Anderhalf pakje Gauloises per dag. Je kunt het best. Echt waarquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:59 schreef jolene het volgende:
[..]
het is gewoon mijn angst omdat ik nu zo'n 12 jaar rook en er mee opsta en er mee ga slapen...
dat ik het niet kan ofzo...
Je kunt het best!quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:59 schreef jolene het volgende:
[..]
het is gewoon mijn angst omdat ik nu zo'n 12 jaar rook en er mee opsta en er mee ga slapen...
dat ik het niet kan ofzo...
Dank jullie allemaal helemaal geweldig en dit is echt fijn..![]()
![]()
![]()
Xanthe, een lieverd ben je...quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:09 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Je kunt het best!
Als mijn vriend het na 16 jaar roken van de ene op de andere dag
heeft kunnen stoppen , zonder iets te gebruiken daarvoor....
Dan moet jij het zeker kunnen!
nou wat een halve-zoolquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:06 schreef jolene het volgende:
Lief Hartje,
Ik doe het ff hier...
Laat je door zo'n idoot niet op de kast jagen...
Bij mij klopt mijn hart nu ook wat sneller...
Jullie allemaal worden hele lieve moeders en ook Spindizzy, jij ook
ja, had gelijk gekeken, super hèquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:25 schreef jolene het volgende:
Hartje, al in het buikentopic gegluurd, Martineke heeft geplaatst
quote:Laatste over roken.
Dat boek heb ik al rokend gelezen 2x, ja ik ben erg.Boek heeft gelijk...maar ik rook nog.
Ach, ik heb nu een doel...
Ach Hartje, ik kan me voorstellen dat jij dat uit frusti doet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:41 schreef hartje het volgende:
[..]
ja, had gelijk gekeken, super hè![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
het is gewoon ook hardstikke moeilijk. moet eerlijk zeggenals ik ongi ben
paf ik ook wel 's een sigaretje
lijkt me dan niet zoveel kwaad te kunnen
erg hè. moet het maar gewoon helemaal niet meer doen. omdat het zo lang duurt kan ik af&toe een beetje verslappen qua alcohol, nicotine & brie
moet maar weer ff het hoodstuk "lifestyle" in het marielle croon boek lezen, die jaagt me wel weer op de kast met haar angst-aanjaagende senario's..... ik moet af&toe ff streng aangepakt worden
![]()
Ga maar gauw werken...en niet meer over rare opmerkingen nadenken...quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:37 schreef hartje het volgende:
jolene, about martineke: dringt nu pas tot me door dat je het over het buiken topic had (dacht z&g met de echo) maarre....ik heb de buik gezien hoor! hij begint al te groeien!
ga nu echt weer ff werken, moet nodig wat doen!
groetjes
phluph thanksquote:Op woensdag 16 juni 2004 13:51 schreef phluphy het volgende:
hartje [sub]even een off topic berichtje voor jou: ik meen me te herinneren dat jij (ook) zelfstandig
knip
hoopte ik ook al op. want zal je zien; ben ik eindelijk zwanger kom ik met de nieuwe verzekering niet in aanmerking voor een uitkering omdat je zoveel maanden wachttijd hebt! ga ik zeker op letten hoor, hoe dat nu allemaal geregeld wordt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef phluphy het volgende:
[Nog even over het wegvallen van de WAZ: vreemd genoeg krijg ik daarvan toch nog een zwangerschapsuitkering, ingaande half juli, ook al is de wet per 1 juli opgeheven. Valt onder een soort van vangnetregeling en wordt uitgekeerd door het UWV (Cadans of GAK etc.) Wellicht blijft zoiets bestaan, vraag het even na bij je verzekeringsadviseur en/of accountant!
SUPERquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jippieeee nog meer goed nieuws (wel een beetje offtopic maar ach...) ik ben mezelf weer
Nee hoor Girly, misschien wel een beetje verward maar dat komt natuurlijk omdat je zoveel bij te kletsen hebt hierquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:14 schreef Girly het volgende:
[..]
kom ik nu niet paranoid over??![]()
iedreen dikke kus en knuffel
De vangnetregeling is voor mensen die nu al ziek (of zwanger) zijn of denken binnenkort recht hierop te hebben. Als je voor 1 juli niet ziek (of zwanger) bent, moet je aanspraak maken op je aov vanaf 1 juli. Vangnet geldt eigenlijk vooral voor die mensen die wel afgekeurd zijn maar bijvoorbeeld nog geen aanspraak gemaakt hebben op een WAZ-uitkering.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef phluphy het volgende:
Slaapmeisje Succes morgen ! En hopelijk heb je snel je "identiteit" weer terug (username)
Hartje yep, 1-vrouws-zaak, sinds 1999, in kwaliteitssystemen (bijv. voor ISO) en projectondersteuning.
Nog even over het wegvallen van de WAZ: vreemd genoeg krijg ik daarvan toch nog een zwangerschapsuitkering, ingaande half juli, ook al is de wet per 1 juli opgeheven. Valt onder een soort van vangnetregeling en wordt uitgekeerd door het UWV (Cadans of GAK etc.) Wellicht blijft zoiets bestaan, vraag het even na bij je verzekeringsadviseur en/of accountant!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef Randa_v het volgende:
[..]
De vangnetregeling is voor mensen die nu al ziek (of zwanger) zijn of denken binnenkort recht hierop te hebben. Als je voor 1 juli niet ziek (of zwanger) bent, moet je aanspraak maken op je aov vanaf 1 juli. Vangnet geldt eigenlijk vooral voor die mensen die wel afgekeurd zijn maar bijvoorbeeld nog geen aanspraak gemaakt hebben op een WAZ-uitkering.
Enig idee welke beter is? Of zal dat niks uit maken? Ik moet rectaal, dus dan wil ik het wel goed doen, niet dat ik niks voor niks een thermo in mijn kont heb gestoken!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Martineke het volgende:
digitaal is ook heel nauwkeurig hoor. ik heb mijnes bij de apotheek gekocht en die koste geloo fik wel wat (iets van 7 euro of zo)
Je hebt ook digitale thermometers die water dicht zijn , van Philips geloof ik en kost rond de 10 euro.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef Karin het volgende:
Even over die thermometers, ik koop regelmatig een nieuwe bij de Action (erg handig zo'n jongetje dat eroverheen plast), is volgens mij rond de 1 a 2 euro. Misschien tipje om hem daar te kopen, heb eigenlijk geen idee wat ze in een drogist kosten hoor.
Grinnik, neen laten we die maar gewoon voor het oor gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
ik zou zeker digitaal neman hoor, hoe korter hij in je achterom zit hoe beter tochen digitale zijn nou eenmaal sneller. Een oorthermometer is ook heel snel alleen twijfel ik of ie wel goed past in het achterste
ik ben ook altijd nogal onhandig, dus ik ben als de dood dat ik dat ding kapot laat vallen. op m'n nieuwe houten vloer & dan al dat gif wat je moet zien op te ruimenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:44 schreef phluphy het volgende:
De "oude kwikdingen" zijn qua functioneren wel goed, alleen zijn ze erg milieubelastend, derhalve wordt verkoop niet meer gepropageerd (volgens mij misschien wel verboden).
Of ben ik nou in de war met de vullingen in je tand![]()
Slaapmeisje, donders wat een goed berich zeg....quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Woepie ik ben er weer....
Het was de perfecte timing vandaag want ik had een eitje van 20 mm en ze kon dus meteen een samenlevingstest doen. Helaas was die natuurlijk ook negatief (net als de vorige 2). Toen ging ze nog even overleggen met de fertiliteitsarts zelf om te bekijken of er nog een samenlevingstest nodig was. Oef, gelukkig niet! Deze keer hadden we dus maar 1 echo nodig ten opzichte van 4 echo's de laatste keer. Verder kunnen we dus nu ook die afspraak voor 9 juli door laten gaan om alle uitslagen te bespreken en zijn we weer een heeeel klein stapje dichterbij een Slaapkindje
Jompeldepompels hiep hiep barbatruc!
jah zeker een domme doos.. ben er nog laaiend over (terwijl ik om kwart voor 11 belde)quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Girly: wat een domme doos had je aan de telefoon! snap niet dat dat soort mensen daar mag werken! een fertiliteitsarts is een gyn. die gespecialiseerd is in vruchtbaarheidsproblematiek. het opschrijven van je vragen kan op zich zinvol zijn, want als je daar zit en hij/zij begint te vertellen, vergeet je vast de helft
thanx voor je tipquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:44 schreef Beaker1 het volgende:
Girly
Niet zo boos doen hoor! Dat is niet echt gezellig
Ik kan je niet vertellen wat die arts is en doet, maar kan je wel uitleggen waarom het handig is als je al je vragen op papier zet. Nu heb je heel veel vragen en je hoofd zit er vol mee, maar zodra je de vrage dan ook daadwerkelijk kan gaan stellen aan een arts ben je de helft van de vragen alweer vergeten!
Als je ze op papier zet kun je ze niet vergeten en iedere vraag kan afgehandeld worden
Ik heb nog een kleine handige tip voor je![]()
Ik weet min of meer hoe je je moet voelen, omdat je "ineens" niet meer ongesteld word! Ik heb mijn huisarts afgesproken dat ik een dagboekje bij moet gaan houden en daarin schrijf hoe ik me voelIn cijfers moet ik aangeven hoe pijnlijk mijn borsten zijn etc. Ik moet zeggen dat werkt best aardig, omdat je het van je afschrijft!
Nogmaals lieve Girly maak je niet te druk en zeker niet te kwaad, want daar kom je echt niet verder mee! Ik weet donders goed dat het vreselijk moeilijk is, maar je moet er de tijd voornemen
Geloof me dan komt het echt wel terug!
Dikke knuffel voor jou
Meid, gooi het eruit.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef Beaker1 het volgende:
Geeft niks hoor Girly
LW, nog 6 nachtjes slapen meidquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef Beaker1 het volgende:
Hoi hoi![]()
Heeft iemand nog wat gehoord van LW ? Of is ze echt weg![]()
LW Voor jou --> als je het leest en ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaker
Gut, is toch leuk dat we nog wat horen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:01 schreef Githa het volgende:
hoi hoi ,
Ik lurk ook nog steeds mee hoorverlies jullie niet uit het oog...
Probeer wel een beetje te posten in Z&G maar voel me er nog niet echt thuis![]()
* jolene mist jullie een beetje ....![]()
Ben super blij zwanger te zijn hoor maar heb nu zoiets van ...."wat nu"? je zit een beetje tussen alles in tot het meer werkelijkheid wordt.... kan niet wachten tot 30 juni en ik wat meer te horen krijg.
en ondertussen voel je je super onzeker...
Wist eigenlijk niet eens waar ik dit moest posten dus als mensen het niet op zijn plaats vinden alvast excuus hiervoor
![]()
![]()
Een meeting lijkt me leuk! En Djeez ook! Goed idee, wie lijkt het nog meer wat?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef Girly het volgende:
[..]
kunnen we trouwens nie een dag met zuh allen gezellig weggaan?? met mooi weer.. voor de streepjesmeiduh?? en man! lijk me wel gezellig.. zo leren we mekaar persoonlijk kennen.. en zo kunnen we ff toch een dag onze stress en dipjes weg laten zakken ..
het is maar een ideetjuh hoor![]()
dat gevoel had ik niet hoor. 't is net als toen je naar de middelbare school ging: weer een stapje verder & tussen allemaal nieuwe mensen & je oude vriendinnen zie je dan gewoon wat minder, toch? 't is ff wennen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef Githa het volgende:
dank je Hartje![]()
Het is ook super moeilijk want de ene helft roept hard dat het geen probleem is terwijl ik van de andere kant wat volkome te begrijpen is geluiden hoor dat het eigenlijk niet zo leuk is om daarmee geconfronteerd te worden.
Dat maakt het erg moeilijk....ik wil niemand verdriet doen![]()
Ik lees nog steeds wel mee en reageer nog steeds op onderwerpen ....zoals merisse en Jolene die toppie bezig is met het afvallenen Girly wanneer het niet zo lekker gaat ...
maar niet meer zoals ik dat voorheen deed![]()
Het laatste wat ik wilde was jullie het gevoel geven dat ik iet meer naar jullie omkeek![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:03 schreef Githa het volgende:
post daar eigenlijk nooit nee .... volg het ook niet echt ...heel soms als er in de andere topics niks nieuws te lezen is![]()
![]()
Misschien toch een goed idee omdat is meer te gaan volgen....
thnx hartje ... het zullen de hormoontjes zijn maar grijp het me best aan ...terwijl Jolene eigenlijk niet zoveel schreef
....
ander onderwerp maarAH! die waterlanders winnen het mooi niet vandaag
Girly, dat is toch ook niet zo vreemd? Ik kan me best voorstellen dat je gewoon heel snel weer zwanger wil raken en daar ongeduldig van wordt, daar hoef je je niet voor te schamen. Dikkequote:Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef Girly het volgende:
ik vind echt zo knap van jullie meiden hier die zo lang bezig zijn .. want echt.. ik kan duidelijk dus niet het geduld opbrengen ... ik ben gwoon een stresskip..
Renegate, de polonaise gaat nu pas beginnen hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:21 schreef Renegate het volgende:
Slaapmeisje... Wat goed nieuws, geen gezeur meer aan je lijf, de enige polonaise nog komt hopenlijk jouw wondertje uit voort..
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:38 schreef Beaker1 het volgende:
Slaapmeisje
Voor jou -->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:41 schreef jolene het volgende:
[..]
Slaapmeisje, donders wat een goed berich zeg....![]()
![]()
![]()
![]()
9 juli, dat is al snel....
misschien 2005 mooi slaapkindje![]()
![]()
![]()
![]()
Even vele anderen die aan mij hebben gedacht vandaagquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:05 schreef clauwheee het volgende:
Lief Slaapmeisje dat is goed nieuws!!!!!!![]()
![]()
![]()
Girly en Mallemeid
Dat geeft niet! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Een meeting lijkt me erg leuk!quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:31 schreef Martineke het volgende:
wat leuk zeg dat idee voor een meetingalleen ik ben geen 2e streepje dame meer :'( maar erg leuk idee.
Ow nee, lieverd, zou bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:18 schreef Githa het volgende:
Dacht je dat dan Jolene ? ......
Sorry was niet de bedoeling ....probeerde juist niet zoveel te posten hier omdat ik hier eigenlijk niet meer thuis hooren ik het super druk heb gehad
Ben jullie echt nog niet vergeten als je dat soms dacht hoor Joleneen ben ook niet vergeten hoe jullie mij gesteund hebben
![]()
pssssssstquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef Beaker1 het volgende:
Hoi hoi![]()
Heeft iemand nog wat gehoord van LW ? Of is ze echt weg![]()
LW Voor jou --> als je het leest en ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beaker
En ik aan LW...want het is nog maar 5 nachtjes slapen.....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:54 schreef Beaker1 het volgende:
Alle andere nog even dit: LW denkt aan jullie allemaal![]()
![]()
LW
![]()
Knuffel!
Ja, bij jou was dat echt slecht....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:05 schreef Beaker1 het volgende:
Ik hoop dat ze beter geholpen en te woord gestaan word als mij!
Ik denk inderdaad ook dat het positief zat zijn
Ik wel... maar tegelijk wist ik dat dat iets is dat he-le-maal niet bij jou past, dus ik dacht al dat het een misverstand wasquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:07 schreef jolene het volgende:
had jij dat berichtje van mij gisteren ook zo negatief gelezen
jeetje, ik vind het gewoon zo leuk dat ze hier nog laten horen hoe het gaat en dat ze nog wat vragen wil stellen over de temp.grafiek. Voelde me vanochtend al slecht maar nu helemaal...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel... maar tegelijk wist ik dat dat iets is dat he-le-maal niet bij jou past, dus ik dacht al dat het een misverstand was![]()
Jolene, je moet er ook niet te zwaar aan tillen, lieverdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:17 schreef jolene het volgende:
[..]
jeetje, ik vind het gewoon zo leuk dat ze hier nog laten horen hoe het gaat en dat ze nog wat vragen wil stellen over de temp.grafiek. Voelde me vanochtend al slecht maar nu helemaal...
Ik hoop dat Githa, snel online komt want dan kan ik echt mijn excusses aanbieden..
Bah, ik moet echt beter overlezen
jolene, ik zag ook dat je het een beetje snel (denk ik) getypt had & het er een beetje vreemd stond. maar dacht direct hetzelfde als miss-dquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wel... maar tegelijk wist ik dat dat iets is dat he-le-maal niet bij jou past, dus ik dacht al dat het een misverstand was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |