abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19840169
NOD lijst en GYN lijst

vervolg van Wachten op het tweede streepje deel 32

9 juni Girly NOD ( negatief getest op 12-06)
16 juni Renegate NOD
23 juni LittleWoodstock Gyn
24 juni phluphy Gyn
35 juni Girly Gyn
28 juli Beaker Gyn
3 juli Girl24 NOD
5 juli Hartje NOD
9 juli Slaapmeisje NOD/Gyn
11 juli snakelady NOD

mijn laatste post
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 18:27 schreef mallemeid het volgende:
jakkes girly, dat is echt niet waar je op hoopt . Ik zal voor je duimen dat het niet (net zoals bij mij tijdje trug ) mááánden gaat duren.
ik dacht stiekem dat het toch misschien wel zo zou zijn aangezien ik dezelfde ver(schijn)seltjes als githa heb.. maar helaas.. waarom kank nou gwoon nie zwanger raken na een miskraam..

ik heb er het geduld nie voor ook... om elke maand maar af te wachten .

ik weet nie eens meer wat ik moet doen... als ik niet meer ongi word.. weer die dingen slikken??
en die ovulatie testen liegen ook

of heb ik nog steeds te vroeg getest.. lijk me onwaarschijnlijk toch??

ik wens de NOD meiden veel SUCCES dit topic!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Karin op 17-06-2004 20:14:31 ]
pi_19840369
Merisse: ik ben net terug van vakantie en nu lees ik dat je gedurende mijn afwezigheid eerst leuk nieuws had en daarna slechts nieuws . Jeetje, waarom bij jou nou weer? Ik kan je alleen opbeuren door een hele dikke knuffel te geven .

Omdat vrolijk naast slecht nieuws samen gaat: Xanthe en Githa: geniet van jullie zwangerschappen!
pi_19840449
[bemoeimodus]uuhm , dit moet 33 zijn en de link moet naar nr 32...[/bemoeimodus]
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 19:32:31 #4
1087 Merisse
broddeltante
pi_19841136
Dank je Pandorah......
Over dat onderzoek: heparine moet je dus SPUITEN. Het zou wel heel wreed zijn om 200 vrouwen die minstens 2 miskramen gehad hebben zichzelf dagelijks een placebo in te laten spuiten...
Maar ik weet woensdag meer en zal het wel posten.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_19841334
Merisse , ik ben ontzettend benieuwd naar woensdag.
Sterkte meid.
Ook voor je hubby.
Helaas verschillen mannen en vrouwen in het verwerken van dit soort dingen.
pi_19841368
Girly , verdorie man!
Ik vind jouw lichaam al net zo gemeen als die van Merisse en Slaapmeisje....
Hoop dat je of gewoon te vroeg hebt getest of dat je snel ongesteld mag worden , want deze onzekerheid is niet fijn.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 19:50:22 #7
1087 Merisse
broddeltante
pi_19841585
Dank je Xanthe
Girly wat een teleurstelling weer...
vandaag ben ik zo ongelofelijk verdrietig geweest...
niet door Githa hoor maar het besef begint een beetje te komen dat het misschien wel niet meer gebeurt
nooit meer
tot vandaag dacht ik echt dat we ooit een kindje zouden krijgen...
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:09:46 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19842247
ik weet gewoon zeker dat jullie een kindje gaan krijgen, tis misschien wel niet zo makkelijk als gewenst, maar komen gaat t, met of zonder een beetje onderzoek of iets medisch, zo'n doorzetter ben je(zijn jullie) wel heb ik het idee.

niet dat het er toe doet misschien, laatst zag ik 1 of ander programma een vrouw die hoogzwanger was maar daarvoor al wel 7 miskramen had gehad, die geloofde ook niet meer dat het zou gebeuren, resultaat is er wel gekomen denk ik ondertussen.

en qua leeftijd kleine opsteker maybe, mijn tante was 41 toen ze mijn nichtje kreeg. ze heeft dan wel geen miskraam gehad maar ik vond het toch al heel wat dat het allemaal wel gelukt ook al was ze al 41.
dikke knuf for U

Girly wat jammer zeg ik hoop dan dat je ongi snel doorzet zodat je anyway niet weer aan die pillen moet om het op gang te brengen. ook for U een dikke knuf!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:12:36 #9
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19842334
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 19:50 schreef Merisse het volgende:
Dank je Xanthe
Girly wat een teleurstelling weer...
vandaag ben ik zo ongelofelijk verdrietig geweest...
niet door Githa hoor maar het besef begint een beetje te komen dat het misschien wel niet meer gebeurt
nooit meer
tot vandaag dacht ik echt dat we ooit een kindje zouden krijgen...
Lieve Merisse Meisje, geef de moed niet op hoor!! Kan me wel goed voorstellen dat je op een gegeven moment tot zo'n besef komt, maar voor mijn gevoel is de wedstrijd bij jou nog lang niet uitgelopen!
Bij echo's blijkt dat je eileiders en b-moeder in orde zijn (dat is iets wat bv. bij mij nog maar zal moeten blijken)
Bovendien zijn er een boel dingen die bij uitgezocht kunnen worden: evt. stollingsafwijkingen, of iets met je hormonen mbt aanmaak bm-slijmvlies mbt innesteling.
En hoe doen andere vrouwen van zelfs boven de 40 het dan? De oma van mijn vriend kreeg op haar 45e haar laatste kind! In 1952, dus zonder medische hulp of iets dergelijks.
IK heb er absoluut vetrouwen in, ik hoop jij ook!! Kop op!!!

Dikke virtuele knuffel voor Merisse

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:25:27 #10
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19842707
Girly Bah wat balen Sterkte !

Merisse He jakkes wat naar dat je zo verdrietig was. Geef het nog niet op meis, je kansen zijn nog lang niet verkeken! Big Hug for you !
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 20:31:59 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19842868
Merisse, je kunt toch in ieder geval naar het ziekenhuis gaan en horen hoe het onderzoek in elkaar steekt? Ook als het een dubbel-blind study betreft zou het wel handig zijn om mee te doen, je cyclus wordt giga nauwkeurig bijgehouden en dan scheelt het je in ieder geval geld in ovulatietesten

Lieve lieve lieve Merisse, ik vind je een heel dapper mens. Nu net je derde miskraam achter de rug en al is het nu moeilijk om de hoop hoog te houden, weet dat ik aan je denk en je in gedachten elke dag wat jompelmeisjes toestuur. De natuur is gemeen, maar voor jou is er zeker nog heel veel hoop. Je bent nu al drie keer zwanger geraakt in zeer korte tijd en ook al mochten ze niet bij je blijven dan is er in ieder geval nog een zeer goede kans voor je dat het binnenkort wel raak is en dat de kleine MiniMerisse blijft. Geef de moed niet op hoor want het zal en het moet dat jij een mama wordt. Het geeft helemaal niets dat je het nu even niet meer ziet zitten, maar we sleuren je er gewoon doorheen. Op naar de volgende NOD holadijee. En als je eventjes wil sippen, kom dan lekker naar dit topic en dan knuffelen we je net zolang totdat je weer kunt lachen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 20:41:15 #12
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19843056
Girly bah een negatieve test. Wat balen zeg. Op welke cyclusdag zit je nu? Het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg getest hebt toch? Je zult het vast wel een keer verteld hebben, maarre wanneer was je ook al weer gestopt met de pil?

Ik zal voor de zekerheid toch even wat jompelmeisjes voor je plaatsen

Go Girly Go Girly Go Girly
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_19846336
Ik spring nu toch even uit de lurkstand (zoals dat heet) om Slaapmeisje even een complimentje te sturen. Ondanks dat jouw geduld toch ook behoorlijk op de proef gesteld wordt blijf je ontzettend positief en meelevend met iedereen. Daar heb ik bewondering voor!

Dus GoSlaapmeisje!
pi_19846656
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly bah een negatieve test. Wat balen zeg. Op welke cyclusdag zit je nu? Het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg getest hebt toch? Je zult het vast wel een keer verteld hebben, maarre wanneer was je ook al weer gestopt met de pil?

Ik zal voor de zekerheid toch even wat jompelmeisjes voor je plaatsen

Go Girly Go Girly Go Girly
ik zit nu op cyclusdag 33 (past wel leuk bij dit topic) maar geen idee of dat te vroeg is hoor.. ik denk het niet..

ik ben in augustus gestopt met de pil.. in december raakte ik zwanger.. en 20 febr curretage. daarna na dag 21 werd ik ongi en daarna werd ik dus na 49 dagen ongi d.m.v opwekkers.. en nu weer inmiddels dag 33

ging vanavond uit eten met muh vriendje... had het specialer gevonden als we wat te vieren hadden..

*girly komt weer in een gigantische dip te zitten* <-- alleen maar door die onzekerheid..

zaterdag 12 juni 2004 @ 23:37:37 #15
1087 Merisse
broddeltante
pi_19847004
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
superpeptalk
Lief Slaapmeisje, dank voor je geweldige peptalk. Die had ik zo nodig want vandaag zag ik het voor de eerste keer ECHT niet meer zitten maar als ik dat dan weer lees krijg ik weer een beetje moed. Dank je!!! Hele dikke knuffel en dat kleine meisje of jongetje dat jou straks als moeder krijgt heeft echt een KANJER uitgekozen!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:45:32 #16
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19847194
ik kwam dit tegen op viva forum Merisse, blijkt toch uit dat je niet weet wat je krijgt waarschijnlijk.

Door jessicam op Woensdag, 17 maart 2004 - 18:46:

ja meiden ik ben het met jullie eens we gaan dat moedertje een lesje leren !!!!!!!!
alex bij mij is er geen stolling afwijking gevonden maar als ik zwanger mag raken ga ik wel meedoen met een expiriment met aspirine/heparine je weet van te voren niet wat je krijg,van aspirine is bekent dat je dat moet slikken en heparine moet je spuiten de kans is groot dat ik heparine krijg want het meerendeel van de vrouwen die mee doen die durven niet bij zich zelf te prikken en 1 moet het doen dus dat zal ik wel wezen.

Jessica

deze vrouw heeft overigens 5 miskramen gehad

***Door jessicam op Dinsdag, 16 maart 2004 - 19:07:

hoi nikky ja bij ons is het ook domme pech en wat je zei over dat verder zijn in een zwangerschap daar ben ik het helemaal mee eens ik heb er dus al 5 gehad waaronder 1 van bijna 5 maanden en de volgende 12.1w 10.3w 9.2w 10.5w en die van onder de drie maanden zijn kl*te om te verliezen en je bent even heel broert daar van, maar met die 1 van bijna 5 maanden dan moet je ook gewoon bevallen dus weeen op wekken wachten op 10cm ontsluiting en dan persen kijk het persen is zo gebeurt want je verliest een klein kindje (11 a 12 cm). ***

ow en ken je overigens deze site al?? http://www.factorvleiden.nl
pi_19847423
Ik breek even in voor Merisse... Ik zag net dat je bang bent dat die studie dubbelblind is en dat je dan een tijdlang placebo's moet inspuiten.. Dat is goed mogelijk omdat wetenschappelijke studies gewoonlijk wel dubbelblind zijn opgezet (en je mag dus zelf niet weten wat je krijgt) maar het placebo-effect schijnt normaal bij medicijnen al rond de 40-50% te liggen. Zoek met Google maar op Placebo-effect. Het zou dus heel goed kunnen dat je sowieso baat hebt bij dat onderzoek.

& aanvulling:
quote:
Bij een onderzoek naar psychiatrische geneesmiddelen bleek dat 20 tot 70 procent van het geregistreerde effect in wezen een placebo-effect is. Ook andere onderzoekers hebben benadrukt dat het placebo-effect bij behandeling van met name depressies vrij groot is. Het tijdschrift Biological Psychiatry publiceerde in april 2000 een overzicht van meta-analyses (statistische analyses) van onderzoeken naar behandeling met antidepressiva en kwam uit op een placebo-effect van tussen de 65 en 80 procent.
Bron. Bij normale geneesmiddelen schijnt het percentage lager te liggen maar bij zeker 1 op de 3 mensen werkt een placebo net zo goed als een echt medicijn. Alleen moet je het dan niet met een negatieve instelling innemen... Dus misschien kun je dat ook meenemen in je overwegingen wel/niet mee te doen aan dat onderzoek? Het zou gewoon erg fijn zijn als het bij jou zou helpen, placebo of niet......

[ Bericht 5% gewijzigd door poemojn op 13-06-2004 00:07:02 ]
  zondag 13 juni 2004 @ 00:32:05 #18
1087 Merisse
broddeltante
pi_19848381
Martineke,
Bedankt voor het meezoeken/meedenken. Ik ben het hele verhaal van Jessica gaan napluizen en ze is in april zwanger geraakt. Ze heeft aspirine geslikt in het kader van het onderzoek
"mijn lootje was aspirine slikken tot 36 wk zwangersschap ergens best wel blij dat ik niet hoeft te prikken maar had dit natuurlijk wel gedaan. "
Helaas werd een aantal weken later bij een echo ontdekt dat er geen hartactie meer was. Maar ze had het er ook over dat ze de keer erna wel meteen heparine mocht gaan spuiten.

Kennelijk krijg je dus wel te horen wat je krijgt.
pi_19848824
Merisse, wil je gyn je niet sowieso aspirine en heparine voorschrijven? Zodat je het niet in het kader van een onderzoek krijgt maar als (experimentele) behandeling?
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 08:05:10 #20
81992 Githa
pi_19851090
Girly meis .... Het is niet eerlijk dat de wederom wegblijven en je niet kunt gaan voor een nieuwe ronde
Ook hier zijn weer weinig woorden voor maar ik ga hard voor je duimen...
en mochten die duivels als nog komen misschien gaan tempen dan ?....Het kan geen kwaad en je hebt wat meer controle over wat er gebeurd in je lichaam .....

heel veel duimpjes voor Girly
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 08:11:13 #21
81992 Githa
pi_19851108
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef Merisse het volgende:
Martineke,
Bedankt voor het meezoeken/meedenken. Ik ben het hele verhaal van Jessica gaan napluizen en ze is in april zwanger geraakt. Ze heeft aspirine geslikt in het kader van het onderzoek
"mijn lootje was aspirine slikken tot 36 wk zwangersschap ergens best wel blij dat ik niet hoeft te prikken maar had dit natuurlijk wel gedaan. "
Helaas werd een aantal weken later bij een echo ontdekt dat er geen hartactie meer was. Maar ze had het er ook over dat ze de keer erna wel meteen heparine mocht gaan spuiten.

Kennelijk krijg je dus wel te horen wat je krijgt.
Ik hoop echt voor je dat je weet in welke groep je zit en dus weet of je placebo's krijgt ja of nee....Ik kan me voorstellen dat dit gewoon vreselijk nieuws is on te horen en al je hoop zo weg valt maar lieve merisse zoals sommige ook al zeiden .....Het kan heel goed dat je toch een positief effect hebt door het slikken van placebo's .....Probeer te gaan voor datgene wat je het liefste wil maar sluit het ander net uit want de hoop is er nog steeds
  zondag 13 juni 2004 @ 09:36:08 #22
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19851342
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:37 schreef Merisse het volgende:

[..]

Lief Slaapmeisje, dank voor je geweldige peptalk. Die had ik zo nodig want vandaag zag ik het voor de eerste keer ECHT niet meer zitten maar als ik dat dan weer lees krijg ik weer een beetje moed. Dank je!!! Hele dikke knuffel en dat kleine meisje of jongetje dat jou straks als moeder krijgt heeft echt een KANJER uitgekozen!
Ehm, en mijn peptalk dan?
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zondag 13 juni 2004 @ 10:59:43 #23
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19851874
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef Merisse het volgende:
Martineke, verhaaltje
sorry heb weer eens niet verder gelezen dan me neus lang was

weet wel anyway dat zij zwanger was van tweeling en pas geleden ergens is gecuretteerd (toch)? ik zit wel op dat forum maar lees er nooit

[ Bericht 26% gewijzigd door Martineke op 13-06-2004 11:27:27 ]
  zondag 13 juni 2004 @ 11:29:14 #24
1087 Merisse
broddeltante
pi_19852188
Martineke, het was ook een hoop leeswerk. Vind het superlief dat je voor me gezocht hebt.
LW, jij ook bedankt voor de peptalk hoor maar soms zeggen mensen precies datgene wat je op dat moment nodig hebt.

Poemojn, sorry maar dat placebo-effect zal best wel maar ik ga toch niet zeggen "joepie grote kans dat ik een neppil/nepspuit krijg maar als ik er maar genoeg in geloof werkt ie misschien???" Maar zullen we het daar verder niet meer over hebben. Ik word er kwaad van. Niet op jou maar op de arrogantie van de medische wetenschap.
En helaas schrijven het overgrote deel van de artsen alleen voor wat in het protocol staat.

Verder stemming beneden alle peil op 't moment.
pi_19852200
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:24 schreef Girly het volgende:

ik zit nu op cyclusdag 33 (past wel leuk bij dit topic) maar geen idee of dat te vroeg is hoor.. ik denk het niet..

ik ben in augustus gestopt met de pil.. in december raakte ik zwanger.. en 20 febr curretage. daarna na dag 21 werd ik ongi en daarna werd ik dus na 49 dagen ongi d.m.v opwekkers.. en nu weer inmiddels dag 33

ging vanavond uit eten met muh vriendje... had het specialer gevonden als we wat te vieren hadden..

*girly komt weer in een gigantische dip te zitten* <-- alleen maar door die onzekerheid..
Hey girly, mijn cycles was ook heel erg onregelmatig, maar soms had ik er een goede tussen zitten! die duurde dan dus 30 dagen ongeveer, maar ik had er ook tussen van 78! dagen

Mijn laatste cycles had ik mijn eisprong op dag 30 dit wist ik door tempraturen en op dag 45 teste ik POSITIEF
Mijn tip is dus tempraturen, je kan dan zien wanneer je eisprong hebt en je kan kijken wanneer je ongesteld word. En zit je niet telkens met die onzekerheid!

Ik weet zeker dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen

Succes aan iedereen!
tis allemaal wat
  zondag 13 juni 2004 @ 12:19:52 #26
593 sjak
Juffie Bloem
pi_19852946
Merisse, wacht eerst maar even af wat ze je te vertellen hebben voor je je zo boos maakt. De dokters zouden je denk ik ook het liefst zo een kindje willen geven, echt de medische wetenschap wil ook wel vaak dat het anders is dan dat het is. Ze zitten ook gewoon vast aan die regels.
Woensdag ga je toch al? Ik zal voor je duimen.
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage zondag 13 juni 2004 @ 12:59:40 #27
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_19853782
Alles wijst erop dat Ingrid zeer binnenkort ongesteld gaat worden! Vanmorgen na de sex kwam er met mijn kwakje lichtbruin spul mee en zelfs een klein sliertje bloed!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 13 juni 2004 @ 13:35:28 #28
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19854573
Lieve Merisse, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar het is wat sjak zegt, ze zitten ook aan regels vast en ze hebben nou eenmaal een controlegroep nodig, anders zijn de onderzoeken niet wetenschappelijk zeg maar! Dan is de uitslag van zo een onderzoek niet betrouwbaar geloof ik.!!!
Ga er gewoon heen woensdag en bekijk dan daarna wat je ervan vindt Vraag hoe het zit met die 3 groepen, waarom ze de groep in 3-en delen enz enz.

Goed nieuws djeez
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 14:06:50 #29
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19855286
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:37 schreef Merisse het volgende:

[..]

zo denk ik dus ook over jou
pi_19855837
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:59 schreef Djeez het volgende:
Alles wijst erop dat Ingrid zeer binnenkort ongesteld gaat worden! Vanmorgen na de sex kwam er met mijn kwakje lichtbruin spul mee en zelfs een klein sliertje bloed!
En ik heb nu zelfs licht buikkrampjes!
pi_19856289
Lieve Merisse, probeer je niet van tevoren al te veel op te winden over het onderzoek hoor meid! Ga er woensdag naar toe, probeer zo veel mogelijk te weten te komen en bedenk goed of je er wel of niet aan mee wil doen NADAT je alle informatie hebt gekregen (ik denk dat je niet eens op dat moment moet beslissen, maar lekker naar huis gaan en er nog eens goed over nadenken en het goed doorspreken met je mannetje!).
Stel dat het inderdaad zo is dat je niet van tevoren weet wat je krijgt en je voelt je daar niet prettig bij, dan moet je het absoluut niet doen.
Maar uit dat verhaal van Martineke begreep ik eigenlijk een beetje dat als je durft te spuiten je sowieso in de heparine-groep terecht komt (maar misschien dat daar inderdaad weer placebo spuiten tussen zitten en over dat soort dingen moet je goed doorvragen als je daar zit woensdag ).

Neem in al je overwegingen ook het volgende mee (en zoek het desnoods uit voor je een beslissing neemt): wat zijn de mogelijkheden als je niet meedoet aan dit onderzoek om toch bijv. aspirine te gaan slikken? Wie weet wil de gyn je dit ook wel voorschrijven? En misschien ook niet en dan kun je denken: tijdens het onderzoek is er tenminste een kans dat ik het wel krijg, als ik niet meedoe verandert er eigenlijk niks...

Maar volgens mij is vandaag niet zo'n goeie dag om hier al te uitgebreid over na te denken als ik je zo hoor. Ga lekker achter de computer vandaan en iets leuks doen om je gedachten een beetje te verzetten. Of juist lekker uithuilen en beetje verwerken wat je hebt meegemaakt. Woensdagmiddag is vroeg genoeg om je druk te maken over de opzet van het onderzoek (of misschien wel helemaal niet, wie weet valt het allemaal wel mee en is dit een fantastische kans die je meteen moet grijpen!).
Een hele dikke knuffel en van mij.
  zondag 13 juni 2004 @ 16:12:27 #32
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19857822
quote:
Op zondag 13 juni 2004 11:29 schreef Merisse het volgende:
....
LW, jij ook bedankt voor de peptalk hoor maar soms zeggen mensen precies datgene wat je op dat moment nodig hebt.

Verder stemming beneden alle peil op 't moment.
Hm, 'k dacht dat wat ik schreef zo ongeveer op hetzelfde neerkwam. Sorry Merisse, maar het schiet me een beetje in het verkeerde keelgat. Ik probeer altijd erg met je mee te leven, waarbij ik oprecht geloof dat het moederschap/zwangerschap voor jou in het verschiet ligt.

Ach, misschien hoor ik ook wel niet in dit topic thuis, zoals je al eerder opperde over mensen die alleen maar roepen hoe blij ze zijn als ze ongi worden terwijl ze in '' tweede streepje'' posten (en ik weet, dat je achteraf wel spijt had van die opmerking)
Ik weet alleen dat ik een gat in de lucht zal springen als ik uiteindelijk een regelmatige cyclus zal hebben, want dat kan betekenen dat ik ook zwanger zou kunnen worden.
Ik denk dat ik voorlopig maar even helemaal wegblijf op Fok!, om mezelf wat rust te geven, niet steeds op anderen reageren/informeren terwijl ze dat andersom amper doen (op Jolene en Beaker na).
Een tijd geleden had ik al getwijfeld of ik niet zou stoppen bij dit topic, uiteindelijk ben ik toen overgegaan tot lurkmodus en af en toe posten, maar nu is de kogel door de kerk.

Ik wens alle tweede-streepjes-dames (en heer) ontzettend veel geluk en succes, ik zal duimen dat iedereen uiteindelijk met een vette plus, streep of stip door zal sluizen naar Z&G.

LW
  Redactie Frontpage zondag 13 juni 2004 @ 17:17:11 #33
3926 crew  Djeez
pi_19859533
LW, jammer dat je weg gaat, Ingrid en jij zitten toch allebei een beetje in dezelfde situatie. Je reacties enzo vinden we beiden altijd heel lief. We hopen dat je snel terug komt, met een tweede streepje! Veel succes!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 13 juni 2004 @ 17:28:01 #34
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19859769
LW, ik ben maar een lurker in dit topic, maar voel me toch geroepen te reageren op je berichtje.
Het verbaast me enorm, op de een of andere manier vind ik het totaal niet bij je passen. Jij valt voor mij onder de categorie mensen die doorgaans, ongeacht hun eigen situatie, altijd een warm woord voor een ander hebben.
Ik snap wel waar je op doelt, ik kan me ook goed voorstellen dat je het zo opvat. Ik wil geen oordeel vellen of het al dan niet terecht is, wel weet ik dat soms berichtjes ondersneeuwen, dat er opeens andere berichtjes staan die toch meer aanspreken of meer aandacht krijgen. Hoe jammer dat soms ook is, het schijnt er een beetje bij te horen. Natuurlijk valt het op dat sommige situaties meer aandacht krijgen dan anderen, maar ik weet zeker dat het niet zo bedoeld is.
Jakkie, ik vind het een rotgedachte dat je je gekwetst voelt, ik vond je altijd een hartelijke lieverd, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Het wordt misschien alleen niet altijd gezegd. Voor mij ben je in elk geval een topper, of je nou wel of niet blijft
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 13 juni 2004 @ 17:30:58 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19859842
LW, ik zou het ook jammer vinden als je weggaat, hopenlijk bedenk je je eigen en blijf je toch wel mee kletsen.

De meiden die ongi zijn geworden of de test negatief uitwees, sterkte ermee, hopenlijk volgende maand beter nieuws.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 13 juni 2004 @ 17:40:05 #36
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_19860061
quote:
Op zondag 13 juni 2004 17:28 schreef phluphy het volgende:
een hart onder de riem voor LW
Hier sluit deze lurker zich helemaal bij aan
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 18:14:08 #37
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19860697
LW jeetje hier schrik ik enorm van. Je hoort net zo goed thuis in dit topic als ieder ander wat mij betreft. Ook jij bent toch aan het wachten op een 2e streepje? Jouw reacties zijn altijd even hartelijk en als er weer eens een NOD aan staat te komen dan sta jij vooraan te strooien met jompelmeisjes enzo. Dat je nu niet ongesteld word en last hebt van het Beaker syndroom is flink klote, maar ik had altijd wel het idee dat je je hier toch thuisvoelde. Kijk naar bijvoorbeeld Sugar die nu al ontzettend zwanger is, die is ook nooit echt ongesteld geworden. Die kans kreeg ze niet eens omdat ze gewoon lekker eigenwijs zwanger is geworden. Het spijt me dat ik niet altijd op je heb gereageerd, maar ik waardeer jouw bijdrage aan dit topic heel erg en ik zal je dan ook oprecht missen.

of zou jouw emotionele reactie misschien van de hormoontjes komen en betekent dit dat je misschien toch zeer binnenkort ongi gaat worden?

Anyway, ik hoop gewoon dat je blijft hier maar als je even wat afstand wilt nemen begrijp ik dat ook. Kom dan wel terug als je nieuws hebt hoor!
pi_19860745
LW je blijft gewoon hoor!
Ook jij wenst een 2e streepje toch? Alleen zit je te wachten tot je lichaam
je een regelmatige cyclus geeft...

Ik denk dat het gewoon een samen loop van emoties zijn die zo reageren.
Merisse zit niet lekker in haar vel , wat erg logisch is. Reageert net even anders dan
jij had verwacht en jij trekt het je nu persoonlijk aan....
Misschien interpreteer ik het fout , dat kan...
Maar ik denk niet dat het nodig is dat jij nu weg blijft.

zondag 13 juni 2004 @ 19:02:13 #39
1087 Merisse
broddeltante
pi_19861653
quote:
Op zondag 13 juni 2004 16:12 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Hm, 'k dacht dat wat ik schreef zo ongeveer op hetzelfde neerkwam. Sorry Merisse, maar het schiet me een beetje in het verkeerde keelgat. Ik probeer altijd erg met je mee te leven, waarbij ik oprecht geloof dat het moederschap/zwangerschap voor jou in het verschiet ligt.

Ach, misschien hoor ik ook wel niet in dit topic thuis, zoals je al eerder opperde over mensen die alleen maar roepen hoe blij ze zijn als ze ongi worden terwijl ze in '' tweede streepje'' posten (en ik weet, dat je achteraf wel spijt had van die opmerking)
Ik weet alleen dat ik een gat in de lucht zal springen als ik uiteindelijk een regelmatige cyclus zal hebben, want dat kan betekenen dat ik ook zwanger zou kunnen worden.
Ik denk dat ik voorlopig maar even helemaal wegblijf op Fok!, om mezelf wat rust te geven, niet steeds op anderen reageren/informeren terwijl ze dat andersom amper doen (op Jolene en Beaker na).
Een tijd geleden had ik al getwijfeld of ik niet zou stoppen bij dit topic, uiteindelijk ben ik toen overgegaan tot lurkmodus en af en toe posten, maar nu is de kogel door de kerk.

Ik wens alle tweede-streepjes-dames (en heer) ontzettend veel geluk en succes, ik zal duimen dat iedereen uiteindelijk met een vette plus, streep of stip door zal sluizen naar Z&G.

LW
Sjeessss LW! ik vind je echt waar een geweldige meelevende lieverd en dat heb ik ook al heeeeeel erg vaak laten blijken dacht ik zo. En dat van mensen die ongi worden, daarbij heb ik nog expliciet vermeld dat ik JOU daar NIET mee bedoelde. Ik hoop ontzettend dat je snel ongi wordt en zwanger raakt. ECHT!
Besef wel dat het nu voor mijn een van de zwartste periodes in mijn leven is waarin ik het echt heel erg zwaar heb. Ik geloof niet dat ik hierdoor nog veel zin heb in FOK................

ik weet het ff niet meer
  zondag 13 juni 2004 @ 20:10:57 #40
1087 Merisse
broddeltante
pi_19863431
Uur later...
Lieve LW, ik heb je misschien niet voldoende gewaardeerd en de reactie gegeven die je verdient maar ik vind ik je echt ontzettend lief en meelevend en ik zou het erg jammer vinden als ik er de reden van zou zijn dat je weg zou blijven hier. Dus alsjeblieft BLIJF!!! please....
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 20:28:10 #41
81992 Githa
pi_19863876
vind zowel LW als merisse een toppertje .....

* Githa vindt het alleen jammer om te zien dat beide nu geraakt zijn door iets onbenulligs in mijn ogen ....

kan op msn goed met Girly kletsen en dus zal haar reactie altijd net iets meer voor me betekenen dan wanneer een andere dezelfde reactie geeft .....helemaal niet dat ik dat minder waardeer

Lieve LW .... jij hoort hier helemaal thuis .... ook jouw doel is het krijgen van een tweede streepje net zoals Merisse dit zichzelf nog een paar dagen geleden afvroeg

lieverds doe elkaar dit nou niet aan ....zo jammer want beide lopen jullie nu te piekeren ....

dikke kus hoor
  zondag 13 juni 2004 @ 21:08:41 #42
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19864767
Lieve Djeez, Phluphy, Snakelady, M@x, Slaapmeisje, Githa en Xanthe,

Heel heel heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Ze hebben me stuk voor stuk ontroerd.
Op dit moment zie ik ook dat mijn posts daadwerkelijk worden gelezen en gewaardeerd, en dat doet me goed, echt waar.
Voor jullie wil ik dan ook duidelijk maken dat het niet per se Merisse's post is geweest waardoor ik even een pauze wil inlassen, absoluut niet. Het had er net zo goed een van een ander kunnen zijn.
Eigenlijk een typisch geval van de druppel en de spreekwoordelijke emmer....

Ik weet niet of het nou emoties zijn die de overhand nemen/namen, al dan niet veroorzaakt door hormonen, maar ik betrap mezelf op het feit dat ik meer en meer moeite krijg met het verwerken van succesvolle tweede streepjes (klinkt heel zwaar en dramatisch, maar weet niet hoe ik het anders kan omschrijven). Niet dat ik het een ander niet gun, INTEGENDEEL, van harte zelfs, maar ikzelf ervaar van binnen steeds een knauw. En daar heb ik het moeilijk mee, maar ik wil niet steeds over mezelf lopen klagen en daar op mijn beurt mensen mee kwetsen die waarschijnlijk hetzelfde ervaren, en bij wie ik vergeleken nog maar zo kort bezig ben.

Ik snap heel goed, wat bv. Phluphy ook schrijft, dat je gewoonweg niet overal op kan reageren, en er zijn mensen die al langer in dit topic zitten, en dus meer met elkaar meegemaakt hebben hier. Ik hoopte ook op zo'n ''band'' met iemand, iemand die in dezelfde situatie zit als ik. En Ingrid19 was zoiemand, maar zoals haar mannetje Djeez al schreef, het ziet ernaar uit dat ook zij gewoon haar ongi gaat krijgen. Waar ik overigens heel blij om ben!!! Betekent echter wel dat ik weer alleen in mijn nietzwanger-nietongi-modus sta. Het geeft zo'n dubbel gevoel...ik probeer een ander zo goed mogelijk te steunen, terwijl dat andersom niet zo goed kan omdat er simpelweg niemand is die hetzelfde heeft als ik. Voor een ander kan ik een mega-positiviteit heel gemakkelijk opbrengen, maar voor mezelf (ook al lijkt dat soms niet zo) is dat momenteel even moeilijk.

Hoe dan ook, het is absoluut niet de bedoeling om wie dan ook te kwetsen met mijn topic-break. Als dat zo heeft geleken: oprechte excuses. En ik wil ZEKER (LET OP: ZEKER!!!) gewoon terugkomen (als dat mag) over een paar weekjes, waarschijnlijk kan ik dan ook meer vertellen omdat ik dan inmiddels bij de gyn ben geweest.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en reacties

Dikke dikke
LW
PS: het is trouwens nooit aan de orde geweest dat ik me niet thuisVOELDE hier.
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 21:20:13 #43
81992 Githa
pi_19865029
Blij dat te horen LW en ik ga zeker voor je duimen

Kan me best voorstellen hoe je je voelt hoor maar ook jij hebt recht om je gevoelens te uiten ....daar is dit topic voor bedoeld ...als je alleen een tweede streep mocht melden zou het ook behoorlijk saai zijn geweest
  zondag 13 juni 2004 @ 21:26:09 #44
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19865174
quote:
Op zondag 13 juni 2004 20:10 schreef Merisse het volgende:
Uur later...
Lieve LW, ik heb je misschien niet voldoende gewaardeerd en de reactie gegeven die je verdient maar ik vind ik je echt ontzettend lief en meelevend en ik zou het erg jammer vinden als ik er de reden van zou zijn dat je weg zou blijven hier. Dus alsjeblieft BLIJF!!! please....
Lieve lieve lieve Merisse,

Dit was dus niet de bedoeling!! Je hebt het al zo zwaar meisje, en het laatste wat ik wil is om dat erger te maken door jou het gevoel te geven dat jij de reden bent van mijn break. Dit is dus ABSOLUUT niet zo lieve Merisse.
Echt, ik zou willen dat je een paar straten verderop woonde, dat kon ik je een flinke knuffel geven .
Wie ben ik nou helemaal om het recht te hebben om te eisen dat iedereen me maar moet waarderen; op het moment dat ik die post deed, voelde ik me alleen een beetje gepasseerd met mijn peptalk (wat waarschijnlijk helemaal niet je bedoeling is geweest), ik had zo gehoopt je ermee te kunnen steunen, want steun is wat je zo kan gebruiken momenteel. En mijn break stond al langer gepland, vandaag heb ik alleen de knoop doorgehakt. En die staat echt los van jouw post, geloof me alsjeblieft.

Ik vind jou ook heel erg lief en meelevend en dat is dubbel zo knap, gezien je situatie. Ik heb ontzettende bewondering voor het feit dat je altijd blijdschap kan opbrengen voor anderen die binnen korte tijd zwanger raken, terwijl je zelf ook zo graag wil. Maar let op mijn woorden: (en daar heb ik na mijn post ook heel erg over zitten nadenken) voor jou/jullie gaat dat wondertje ook komen, ik voel het gewoon. Al komt de onderste steen boven!!! Er zal een moment komen dat we bij elkaar op de koffie (alleen lust ik geen koffie, dus mag het ook limo zijn?!) komen met onze wolken van babies op schoot!

Lieve Merisse, ik hoop niet ik de oorzaak ben van een eventuele pieker-modus, laten we zeggen: samen (ook met alle andere meiden en heer) gaan we er tegenaan, okay????? Alleen ga ik even een paar weekjes rust nemen...heeeeel af en toe lurken (want 100% zonder jullie lieverds kan ik toch niet), en ik meld me uiteraard bij meer nieuws.

Superknuffel voor jou Merisse

LW
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 21:28:26 #45
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19865232
LW oef, ik ben blij dat je toch nog even wat hebt gepost. Het komt me allemaal zo bekend voor! Ben in het begin (na 5 maanden wel ongi) ook bijna 3 maanden niet ongi geweest en dat was nog frustrerender dan wel ongi worden omdat je je dan helemaal tussen wal en schip voelt. Ook die knauw die je elke keer krijgt als er weer een tweede streepje valt is best even slikken ook al ben je nog zo blij voor diegene. Dat heeft me heel veel moeite gekost om mee om te gaan, maar het is gelukkig beter geworden naarmate de tijd verstrijkt. Ik kan nu oprecht gelukkig zijn voor iemand anders en mijn eigen situatie daar los van zien.

Verder vertel je dat je die band mist met iemand die in hetzelfde schuitje zit. Ook dat is iets waar ik dingen in herken. Omdat ik al vanaf deeltje 1 meeklets hier heb ik heel veel mensen vol verwachting dit topic in zien komen en al jompelend en zwanger zien verhuizen naar het Z&G topic. In de tussentijd heb je een band opgebouwd met die mensen en dan is het toch even moeilijk om hier achter te moeten blijven. Het heeft me soms ook best moeite gekost om me dan weer te verdiepen in de "nieuwelingen" die vervolgens dan ook weer zwanger het topic verlaten. Etc Etc

En natuurlijk mag je terugkomen in dit topic wanneer jij daar weer aan toe bent gekkie Je hoeft nog maar heel eventjes te wachten voordat je naar de gyn toe mag en dan MOET je hier vertellen hoe het is gegaan hoor. Je hebt gewoon meldplicht lekker puh

Liefs,
Slaapmeisje
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 21:33:29 #46
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19865377
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:11 schreef katinka het volgende:
Ik spring nu toch even uit de lurkstand (zoals dat heet) om Slaapmeisje even een complimentje te sturen. Ondanks dat jouw geduld toch ook behoorlijk op de proef gesteld wordt blijf je ontzettend positief en meelevend met iedereen. Daar heb ik bewondering voor!

Dus GoSlaapmeisje!
ik zie nu pas jouw berichtje katinka. Zoals ik hierboven ook al tegen LW heb gezegd is het voor mij ook niet altijd makkelijk geweest hoor om positief en medelevend te zijn. In de loop van de 2 jaar dat we nu bezig zijn heb ik nu gelukkig geleerd om de situatie van anderen los te zien van die van mezelf en dat maakt het er een stuk makkelijker op. Wel lief van je dat je speciaal voor mij uit lurkstand bent gesprongen. Dat zal ik dan ook wat vaker in jouw topic doen, want ik lees en leef enorm met je mee hoor!
  zondag 13 juni 2004 @ 21:42:51 #47
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19865702
quote:
Op zondag 13 juni 2004 21:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
LW :
-knip-
Je hebt gewoon meldplicht lekker puh

LW ook ik ben blij dat je nog even hebt gereageerd, ik was even bang dat je echt al weg zou zijn. Je uitleg is volkomen helder en begrijpelijk. Dit is ook zo'n moeilijk topic, verdriet en vreugde liggen zo vaak zo dicht bij elkaar. Maar we blijven met zijn allen hopen en duimen voor iedereen!

Merisse gaat het bij jou ook weer een beetje?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 13 juni 2004 @ 21:44:40 #48
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19865770
Dankjewel, lief Slaapmeisje, voor je uitgebreide reactie/verhaal. Zoals jij het uitlegt, over achterblijven en nieuwelingen weer zien vertrekken naar Z&G....dat is precies zoals ik me dan ook voel, en waar ik ook best wat moeite mee heb. Ik sterk me nu wel met de gedachte dat het mogelijk is om daar beter mee om te gaan naarmate de tijd verstrijkt...jij bent het klinkende voorbeeld! Waarvoor niets dan hulde Slaapmeisje! Ik hoop dat ik dat ook kan!

Ha, je begrijpt dat ik me uiteraard zeer meldplichtig voel op 23 juni, dus op die dag hoor je (en de rest) sowieso wat van me.

Dikke

LW
  zondag 13 juni 2004 @ 21:56:27 #49
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19866135
Merisse, laat je nog wat van je horen vanavond? Ik hoop dat ik nog een berichtje van je zie met de woorden dat je mijn speciale Merisse-post gelezen hebt en hopelijk een beetje begrijpt wat ik allemaal heb geschreven....

Merisse

LW
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 21:57:00 #50
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19866157
Yessss, ben blij dat het allemaal weer goed is enneh LW misschien ben je voor dit tijd nog wel ongi dat kan toch ook? Ik zal in ieder geval de 23e aan je denken. Is twee dagen na mijn verjaardag. De 21e word ik dan alweer 33.

Zal ik dan nu maar weer even over mezelf zeuren? Volgende week gaan we weer beginnen bij de fertikliniek. De 17e moet ik weer komen voor een echo voor de follikelmeting en dan moeten we weer verplicht klussen voor kids een avond vantevoren. Dan net zolang om en om een klusje en een echo totdat mijn eisprong eraankomt en dan voor de 3e keer (zucht) een samenlevingstest. Zul je net zien dat mijn eisprong weer in het weekend valt... 9 juli krijgen we dan eindelijk alle uitslagen te horen en gaan ze ons vertellen wat ons behandelplan is. Er komen dus weer wat spannende en intensieve dagen aan.

Trouwens wel een rare cyclus dit keer. Kheb nog steeds een licht ongigevoel Hopelijk is dat een goed teken dat mijn eitje lekker aan het groeien is ofzo.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:04:40 #51
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19866400
ik meng me er niet in maar LW je bent een lieverd die t allemaal goed bedoelt en het helpt ook bij mensen. en indd soms willen mensen net wat anders lezen dan jij of wij neerschrijven, maakt ook niet uit in principe als het maar goed aan komt en de bedoeling erachter goed is.
ik vind het altijd wel fijn en leuk om jouw berichtjes te lezen, ook al hoor ik in een ander topic thuis (waar ik me overigens nog niet helemaal op me plaats voel, maar hier eik ook nie omdat ik niet "mag" )
ik zou het anyway fijn vinden om je straks gewoon weer terug te zien met je gynverhalen die er uiteindelijk toe leiden dat jij ook een wonder mooi prinsje of prinsesje in je armen mag houden.

knuffie
  zondag 13 juni 2004 @ 22:08:25 #52
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19866514
quote:
Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Yessss, ben blij dat het allemaal weer goed is enneh LW misschien ben je voor dit tijd nog wel ongi dat kan toch ook? Ik zal in ieder geval de 23e aan je denken. Is twee dagen na mijn verjaardag. De 21e word ik dan alweer 33.

Zal ik dan nu maar weer even over mezelf zeuren? Volgende week gaan we weer beginnen bij de fertikliniek. De 17e moet ik weer komen voor een echo voor de follikelmeting en dan moeten we weer verplicht klussen voor kids een avond vantevoren. Dan net zolang om en om een klusje en een echo totdat mijn eisprong eraankomt en dan voor de 3e keer (zucht) een samenlevingstest. Zul je net zien dat mijn eisprong weer in het weekend valt... 9 juli krijgen we dan eindelijk alle uitslagen te horen en gaan ze ons vertellen wat ons behandelplan is. Er komen dus weer wat spannende en intensieve dagen aan.

Trouwens wel een rare cyclus dit keer. Kheb nog steeds een licht ongigevoel Hopelijk is dat een goed teken dat mijn eitje lekker aan het groeien is ofzo.
Ik hoop natuurlijk dat ik voor die tijd ongi word...het zou mooi zijn...wie zal het zeggen? Ben je 21 juni jarig? (mooie dag, de eerste dag van de zomer)...hhhmm, weer een dag dat ik even uit lurk zal moeten komen, om je te feliciteren; en aangezien ik nu weer aan het reageren ben....laten we zeggen dat mijn break morgen ingaat!

Ik ben nu aan het wachten en hopen op een reactie van Merisse, ik zag dat ze een tijdje online was, maar nu niet meer....ik hoop zo dat ze nog even een teken geeft dat het allemaal okay is...

Ik hoop dat je een mooi en groot eitje aan het kweken bent Slaapmeisje! En alvast veel succes met de echo op de 17e!

LW
  zondag 13 juni 2004 @ 22:09:15 #53
1087 Merisse
broddeltante
pi_19866535
Lieve LW, erg fijn dat je nog even geschreven hebt. Ik kan me voorstellen hoe je je moet voelen als iedereen maar verdrietig is omdat ze ongesteld worden of juist ontzettend blij omdat er een tweede streepje is terwijl er bij jou al die tijd helemaal niks gebeurd, helaas... Misschien hebben we met z'n allen juist doordat jij altijd zo bescheiden aanwezig en meelevend bent daar onvoldoende aandacht aan geschonken. Met dat bescheiden bedoel ik dat je weinig aandacht voor jezelf vraagt. [ironische mood]itt mijzelf, qua aandacht trekken span ik uiteraard de kroon met mijn tweede streepjes gevolgd door miskramen maar dat heeft toch ook weer z'n mindere kanten, geloof me[/ironische mood]
Jij moet echt heel vaak bij jezelf gedacht hebben: EN IK DAN? Dit is wat dat betreft echt een rottijd voor je lieve LW maar jij hebt nog alle tijd en nog alle kansen van de wereld! Wanneer je cyclus straks op gang is (al dan niet een handje geholpen) heb je nog een zee van tijd om een prachtig babietje te maken. Komt goed, ik weet 't zeker!

Het is ook wel zoals Slaapmeisje zei dat je met bepaalde mensen een band krijgt doordat je in dezelfde situatie zit of elkaar langer kent of gewoon meteen "valt" op iemand (zoals ik op Phluphy). Sommige mensen weten met iets wat ze zeggen ook net dat snaartje te raken waar je naar snakt (zoals slaapmeisje gisterenavond bij mij) en dan zie je anderen, hoe onterecht op dat moment dan ook, over het hoofd. Maar geloof me, dat was echt niks persoonlijks en ik mag je mega
Maar ik kan me ook voorstellen dat je een break nodig hebt. Mocht ik je niet meer spreken van te voren: heel veel succes bij de gyn! Laat je niet op je kop zitten en een hele dikke knuffel van mij en nogmaals sorry lieverd
  zondag 13 juni 2004 @ 22:15:21 #54
1087 Merisse
broddeltante
pi_19866716
Martineke, blijf! zowel in Z&G waar je als zwangere HOORT, als in 2estreepje omdat wij je niet willen missen
  zondag 13 juni 2004 @ 22:23:58 #55
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19866965
Joepie, daar ben je dan Merisse!! (violen klinken op de achtergrond )

Vind je dat ik weinig aandacht voor mezelf vraag? Nou, dat vind ik dan weer een opsteker want voor mijn gevoel ben ik altijd zo snel zelfmedelijderig.....en daar zit niemand hier op te wachten.
Hee, en jij MAG aandacht vragen, dat lijkt me zelfs noodzakelijk! En straks ga jij nog meer de aandacht trekken door een mooie mini-Merisse te baren!
Ik ben heel blij dat je hebt laten merken dat je snapt hoe ik me voel (mbt "EN IK DAN?''), en ik ben nog blijer als je zegt dat je me mega-mag. Je hoeft je helemaal niet te excuseren trouwens, excuses zijn eerder van mijn kant door mijn rare post.
Goh zeg wat een opluchting
Lieve Merisse, ik blijf aan je denken de aankomende weken (en ook daarna natuurlijk), ik hoop dat jij en manlief tot een goed plan kunnen komen voor welke richting jullie nu willen volgen, ontzettend veel succes!

23 juni meer LW-nieuws...

Dikke kus voor allemaal!
LW
pi_19866987
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:04 schreef Martineke het volgende:
hoor ik in een ander topic thuis (waar ik me overigens nog niet helemaal op me plaats voel, maar hier eik ook nie omdat ik niet "mag" )
Knippie in je post Martineke, zo voel ik het ook , tussen wal en schip.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:27:31 #57
1087 Merisse
broddeltante
pi_19867053
quote:
Op zondag 13 juni 2004 14:50 schreef piglet het volgende:
Lieve Merisse, probeer je niet van tevoren al te veel op te winden
Maar volgens mij is vandaag niet zo'n goeie dag om hier al te uitgebreid over na te denken als ik je zo hoor.
Je zou denken dat een volgende miskraam makkelijker is maar het tegendeel is waar. Vandaag gaat het gelukkig wat beter, ben met man een heel eind gaan wandelen in de bossen. We hebben nog uitgebreid over het onderzoek gepraat en waren ook tot de conclusie gekomen dat ik eerst maar eens moest gaan luisteren voordat ik mijn eigen glazen in ga gooien.
Dank je voor je lieve berichtje Piglet
  † In Memoriam † zondag 13 juni 2004 @ 22:28:34 #58
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19867086
Ik voel me ook tussen wal en schip, de ene kant met meiden die nog op een natuurlijke manier zwanger willen worden en aan de andere kant meiden die al in de medische malle molen zitten

Zo zie je maar weer hoeveel verschillende wallen en schepen er zijn
pi_19867135
LW die knauw die je voelt als er weer iemand zwanger is ken ik maar al te goed, ik weet hoe hard het kan aankomen ondanks dat je het voor diegene fijn vind.
Of misschien soms het gevoel dat er iemand voor zijn beurt gaat omdat jij al langer bezig bent en die ander in een scheet en een zucht zwanger is geworden....
Kan me soms gewoon bijna schuldig voelen dat ik dan nu wel dat 2e streepje heb , maar er niet meer zo van geniet als ik deed in januari/februari , dat ik me toen heel zwanger voelde en nu niet.
En machteloos omdat ik zou willen dat niemand zolang hoefde te wachten op dat 2e streepje....
Maar probeer je voor ogen te houden dat ook jou het gaat lukken en dat er dan wel weer mensen zijn die daardoor een knauw krijgen en dat je dat je die pijn niet kan verzachten bij een ander , net zo min als ik dat bij jou , slaapmeisje , girly merisse (ea.) niet kan wegnemen.
Knuf en hoop je toch snel weer te zien!
  zondag 13 juni 2004 @ 22:30:38 #60
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19867136
ja pcies, ik modder overal maar wat aan op het moment. maar dit is toch nog steeds het topic waar ik als eerste ga kijken of er nieuwe posts zijn

en ik blijf wel hoor merisse, uiteindelijk is dit toch ook het topic waar ik het meest bij voel en deel met de andere dames in feite.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:38:06 #61
1087 Merisse
broddeltante
pi_19867550
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:23 schreef LittleWoodstock het volgende:
Joepie, daar ben je dan Merisse!! (violen klinken op de achtergrond )
En ze leefden nog zwanger en bevallen ieder van minstens een lief klein babietje
  zondag 13 juni 2004 @ 22:46:40 #62
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19867940
He gelukkig, eind goed al goed. Ik ga happy naar bed vanavond!
Het worden twee spannende woensdagen, eerst voor Merisse en een week later voor LW.
De kaarsjes liggen al klaar
Heel veel sterkte meiden
... ♥ ik mis je ♥
pi_19869964
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:27 schreef Merisse het volgende:
Je zou denken dat een volgende miskraam makkelijker is maar het tegendeel is waar. Vandaag gaat het gelukkig wat beter, ben met man een heel eind gaan wandelen in de bossen. We hebben nog uitgebreid over het onderzoek gepraat en waren ook tot de conclusie gekomen dat ik eerst maar eens moest gaan luisteren voordat ik mijn eigen glazen in ga gooien.
Dank je voor je lieve berichtje Piglet
Lieve schat, volgens mij wordt een volgende miskraam nooit makkelijker Het is emotioneel een steeds grotere klap lijkt mij.
Maar fijn dat je lekker gewandeld hebt met je mannetje en dat jullie er goed over kunnen praten. Dat is nog wel het aller-aller-allerbelangrijkste

En ook een dikke voor LW, voor wie ik hoop dat ze heeel snel weer een cyclus heeft zodat ze ook heeeel snel naar Z&G komt

* piglet heeft nu wel weer genoeg gepost in het topic waar ze niet thuishoort en gaat weer heel snel verder lurken. Hopelijk zie ik jullie allemaal heel snel terug in het andere topic!
  zondag 13 juni 2004 @ 23:55:10 #64
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19870068
Ik ben ook helemaal blij om te lezen dat je toch blijft LW en ook dat Merisse je begrijpt en het weer goed is.
Heel stom maar ik was vanavond weg en heb er toch wel aan gedacht, in de hoop dat wat er nu gebeurt is zou gebeuren (dat het weer goed is)
Ik ben hier nu heel erg kort maar voel me wel heel erg thuis.

Vanavond heb ik leuk nieuws gekregen, ik wordt peettante.
Mijn broer en zijn vriendin zijn nu 6 weken in verwachting, dus nog wel allemaal heel pril.
Ik vindt het ook heel erg leuk dat ze mij gevraagd hebben om peettante te worden, dat is natuurlijk een hele eer.
Ze vonden het wel moeilijk om het mij te vertellen, dat ze zwanger is was voor hun niet gepland en dus een verassing, niet dat ze er minder blij mee zijn.
Maar omdat ze weten dat wij wel bewust bezig zijn waren ze bang dat ik het niet leuk zou vinden.
Wat natuurlijk helemaal niet waar is.
Nu hoop ik nog meer dat het snel raak is, lijkt me geweldig om samen zwanger te zijn met mijn schoonzus.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_19872923
Goedenmorgen Dames,

Slaapmeisje heeft toch nog de datum vertelt de 17de...
nu ff onthouden.
Lieve LW, ik tel gewoon de dagen af tot de 23ste en dan het verhaal doen.

Ik weet op het moment weinig te zeggen..... tot straks..
pi_19873661
LW :'(

Niet weggaan hoor :'( Ik snap wel een beetje hoe je voelt, ik hoor hier eigenlijk ook niet meer en daarom lurk ik nu gewoon wat meer en als ik vind dat ik ergens op kan reageren dan doe ik dat Hoewel ik ook het idee krijg dat sommige me gewoon negeren
Zou het jammer vinden als ik een tijdje niks meer van je hoor, je bent precies mij met je ding en dat kan ik met jou juist zo goed delen :'(

LW :')

GITHA ik ben er ff niet en dan ........ GITHA
Van harte meis :') Githamannetje ook van harte

Girly Bij jou schiet het ook niet op zo! Wat naar dat die ongi weg blijft!
Een tip van Beaker, want ik heb ervan geleerd probeer niet teveel stil staan bij het probleem dat je niet meer ongesteld op de manier dat je dat wel gewend bent! Dan komt het zeker weten niet ga je bezig houden met andere "leuke" dingen, hoe moeilijk dat ook is! Kan niet anders zeggen dan dat het dan opeens daar is Dit geld natuurlijk ook voor LW

Alle andere

Beaker
BabyS :))
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 09:29:00 #67
81992 Githa
pi_19873771
beaker thnx ...

Heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundigen ...ik mag 30 juni al
Omdat ik vorge cyclus al zo raar zat met mijn ongi en maar 1 dag vloeide kan het zijn dat ik al wat langer zwanger ben .... Zij dacht aan 7 of 11 weken ... dacht zelf aan 5 of 9 weken maar goed ik ben geen verloskundigen

Zo spannend allemaal

Martineke en Xanthe ....dat "ik weet niet waar ik moet posten" gevoel ken ik ook wel ...mede omdat er in zwanger en bevallen zoveel meiden zijn die op het einde lopen.....daar kunnen wij helemaal nog niet over meepraten. Ach dat plekje komt voor ons vast wel en ondertussen modderen we wel wat aan......

hoe is hetmet iedereen ? .....
pi_19873798
Beaker, wij zijn voor de data en de vragenronden
Knuffel
pi_19873819
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:29 schreef Githa het volgende:

Heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundigen ...ik mag 30 juni al
Omdat ik vorge cyclus al zo raar zat met mijn ongi en maar 1 dag vloeide kan het zijn dat ik al wat langer zwanger ben .... Zij dacht aan 7 of 11 weken ... dacht zelf aan 5 of 9 weken maar goed ik ben geen verloskundigen

Zo spannend allemaal

hoe is hetmet iedereen ? .....
Wat grappig, Githa,
Maar hoe zit het dan met de temp. grafiek.
kun je dat navragen
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 09:33:54 #70
81992 Githa
pi_19873837
jolene, ohwja hahahaha
Ik had al niet mee gedacht aan dat ding als ik het niet vergeet neem ik die gewoon mee de 30 ste.
pi_19873878
Jolene

Jij mag dus ook nooit meer weggaan hier hoor! Hoogstens doorschuiven naar Z&G

GITHA Deze zijn nog een keer voor jou
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 09:41:49 #72
81992 Githa
pi_19873950
Beaker

Ik blijf wel hier om jullie allemaal naar de overkant te schoppen
pi_19873978
Dan moet je met mij nog ff 2 jaar geduld hebben
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 09:44:01 #74
81992 Githa
pi_19873996
pffff geduld genoeg ....daarbij ongelukjes zitten in een klein hokeje Beaker .... zeker bij jou
pi_19874102
Githa

Tja ........ condoompje is zo kapot hoor Je lijkt mijn vriendin wel!

Ben werken

Knuffel allemaal
pi_19874209
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:33 schreef Githa het volgende:
jolene, ohwja hahahaha
Ik had al niet mee gedacht aan dat ding als ik het niet vergeet neem ik die gewoon mee de 30 ste.
Ik ben namelijk wel benieuwd wat ze daar van zegt.
We zullen je de 29ste er wel aan helpen herrinderen.
pi_19874277
quote:
Op maandag 14 juni 2004 09:50 schreef Beaker1 het volgende:
Githa

Tja ........ condoompje is zo kapot hoor Je lijkt mijn vriendin wel!

Ben werken

Knuffel allemaal
Grinnik, het is echt wel zo...
en niet in je portomonee bewaren he..
pi_19874375
Mijn vriendin zegt dat de meeste zwangerschappen voorkomen door condoompjes die kapot gaan mij is het nog nooit gebeurd , maarja eens moet de eerste keer zijn

*weer gaat lurken*

† In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 10:52:28 #79
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19875306
Hey jolene, leuk dat je er weer bent. Ik vroeg me gisteren al af waar jij uithing Alles goed?

Beakerke ook met jou alles goed?
pi_19875383
Slaapmeisje

Alles goed hier Voel me beter dan ooit eigenlijk Heb denk ik, vorige week mijn eisprong gehad dus ik wacht nu geduldig op mijn Als die nu echt komen zou dat betekenen dat mijn cyclus weer aardig op gang is
Mijn borsten zijn weer wat gespannen dus dat is ook een goed teken!

Hoe is het met jou en Slaapvriendje?

pi_19875416
Ik heb gisteren alles wel gelezen.
Maar wist niet hoe te reageren..
Ben blij dat het goed is afgelopen...

De 17de schiet al op.
Ik weet het is weer het begin van...
Maar het komt nu weer langzamer dichterbij
pi_19876856
Hartje, hoe bevalt het tempen tot dusver.
Met een beetje mazzel weten we naar de dertigste wat meer.
Omdat Githa het misschien ff navraagt.

Ingrid19, heeft bij jou de ongi nog doorgezet.
pi_19878758
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:56 schreef jolene het volgende:

Ingrid19, heeft bij jou de ongi nog doorgezet.
Nee, helaas niet, maar wat niet is, kan nog komen... (ik heb nog moed, omdat het nog bruinig is)
pi_19879210
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:09 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Nee, helaas niet, maar wat niet is, kan nog komen... (ik heb nog moed, omdat het nog bruinig is)
Ja, ik las het...
Je lichaam moet gewoon herstellen.
pi_19880957
eeej girls,

sorry dat ik zo laat pas reageer.. ik zag het ff nie meer zitten.. maar ik bedenk me dat ik eigenlijk helemaal nie zonder jullie kan..
quote:
Op zondag 13 juni 2004 11:30 schreef bietjuh het volgende:

[..]

Hey girly, mijn cycles was ook heel erg onregelmatig, maar soms had ik er een goede tussen zitten! die duurde dan dus 30 dagen ongeveer, maar ik had er ook tussen van 78! dagen

Mijn laatste cycles had ik mijn eisprong op dag 30 dit wist ik door tempraturen en op dag 45 teste ik POSITIEF
Mijn tip is dus tempraturen, je kan dan zien wanneer je eisprong hebt en je kan kijken wanneer je ongesteld word. En zit je niet telkens met die onzekerheid!

Ik weet zeker dat het bij jou ook helemaal goed gaat komen

Succes aan iedereen!
bedankt voor je tips ik zal na mijn ongesteldheid meteen temperaturen.. althans hoe werkt het eigenlijk, of moet het tijdens je ongesteldheid?? ik weet nie hoe dat moet.. via je mond ?? jah sorry dak er naar vraag maar ben er totaal onbekend mee.. en hoe kan ik die grafiek maken??
alvast bedankt..

githa spannend hoor misschien gwoon wel langer... echt wel beter..

beaker bedankt .. ik zal proberen er niet aan te denken.. maar ik ben gwoon een druktemakertje. en wil gwoon altijd weten waar ik aan toe ben.. ik vind het gwoon steeds vervelend.. dak wel zwanger raakte na de pil enzo.. en nu ineens na mijn miskraam lukt het niet meer.. ik weet ook nie eens wanneer ik dus die eisprong heb.. ook zo ingewikkeld.. dus ik denk maar dat ik maar doe wat bietjuh zegt en maar gwoon ga temperaturen.. alleen moet ik dan nog wel uitleg hebben enzo.. want snap er nog steeds niks van...

ik hoop voor jouw dat je cyclus nu ook beetje normaal wordt.. ik vind knap dat je een eisprong kan voelen.. ik kan me er niks bij voorstellen... ik ga voor je duimen dat je cyclus beetje op gang komt

LW niet weggaan ik weet nie precies wat er is gebeurd, ik zeg misschien ook niet al teveel tegen je.. maar ik denk echt ontzettend met je mee... eg waar.. dikke kuf voor joe meid!!!
volgens mij vergeet ik soms ook mensen die ff een oppeppertje kunnen gebruken..
bij deze sorry

update van mij: nou nog steeds niet ongi dus.. heb nog nie het ziekenhuis gebeld van wat ik moet doen nu.. ik bel morgen even.. ik hoop niet dat ze weer zeggen slik die opwekkers.. want daar begin ik dus echt niet aan.. tenzij jullie zeggen dat het wel beter is ik zit nu op dag 36 ik heb ook geen krampjes die kunnen wijzen dat ze eraan komen of iets... muh vriendje zegt , kan zijn dat je wel zwanger ben maar dat je nog te vroeg heb getest.. maar jah geloof er geen moer van.. dus het wordt nu maar afwachten....
verder haal ik ff krukken want ik forceer mijn been teveel.. ik loop nu 2 weken met die knie.. ennuh jah ze zeggen hou rust met dat been.. maar jah ik doe er nog steeds vrolijk alles op. en later zit ik weer met die pijn.,.. dus ik hoop dat die krukken beetje helpen en mijn been rust geven wat tie nodig heb moek ze wel gebruiken natuurlijk

verder geef ik ff iedreen een dikke kus en knuffel die het nodig hebben!!!

liefs zeurly
  maandag 14 juni 2004 @ 14:21:38 #86
1087 Merisse
broddeltante
pi_19880987
Heb afspraak gemaakt voor woensdag 16 juni om 14:00 uur bij een gyn op de afdeling voortplantingsgeneeskunde in het AMC. Hou jullie op de hoogte.
Zonder dramatisch te willen doen, kan het verder ff niet opbrengen om sociaal/gezellig/belangstellend te zijn. Gisteren is me ook zwaar gevallen. Dus bij voorbaat excuses. Komt wel weer.
pi_19881324
Lieve Merisse, knuffel

Girly,
Zal ff een stukje...
terug proberen te zoeken..
Want we zijn toen bezig geweest met Githa.

Knuffel
pi_19881329
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:21 schreef Merisse het volgende:
Heb afspraak gemaakt voor woensdag 16 juni om 14:00 uur bij een gyn op de afdeling voortplantingsgeneeskunde in het AMC. Hou jullie op de hoogte.
Zonder dramatisch te willen doen, kan het verder ff niet opbrengen om sociaal/gezellig/belangstellend te zijn. Gisteren is me ook zwaar gevallen. Dus bij voorbaat excuses. Komt wel weer.
ik wens je veel sterkte meis en zorg maar eerst dat je alles zelf op een rijtje heb voordat je met anderen kan bemoeien
ik denk aan je..

knuffel,

shir

jolene thanxx wijffiej
pi_19881448
Girly, hier zijn we bezig geweest met de temp. staat van Githa en Hartje geeft een aantal links op.
Weet alleen niet wat het beste is voor jou.
Des nood kan ik helpen grafiek maken.
als je er niet uitkomt laat je het dan weten..
pi_19882252
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:38 schreef jolene het volgende:
Girly, hier zijn we bezig geweest met de temp. staat van Githa en Hartje geeft een aantal links op.
Weet alleen niet wat het beste is voor jou.
Des nood kan ik helpen grafiek maken.
als je er niet uitkomt laat je het dan weten..
eej bedankt.. als het niet lukt hoor je het van me

pi_19882347
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:09 schreef Girly het volgende:

[..]

eej bedankt.. als het niet lukt hoor je het van me

succes hou je ons op de hoogte...
Misschien dat we er dan samen uitkomen...
  maandag 14 juni 2004 @ 15:19:33 #93
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_19882501
Hier een berichtje voor alle tweede-streepje dames: Jullie zijn allemaal zo lief voor elkaar en weten elkaar zo goed op te beuren. Voor jullie allemaal een hele dikke !
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_19883380
Dank je Max!
Girly, suc6 met tempen! Ik ga denk ik binnenkort ook tempen.
Ik wacht eerst deze week af, hopelijk ben ik dan ongi. Moet ik dan na mijn ongi beginnen met tempen? Of tijdens? En kun je het beste een thermo bij de apotheek kopen, of maakt dat niet uit?
En is rectaal echt het beste? Brrr, lijkt me niks.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 16:29:35 #95
81992 Githa
pi_19884275
Girly succes he meissie met het tempen ....

Ik ga mijn schema meenemen de 30 ste ...... als Jolene mij tipt voor die datum
pi_19884323
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:29 schreef Githa het volgende:
Girly succes he meissie met het tempen ....

Ik ga mijn schema meenemen de 30 ste ...... als Jolene mij tipt voor die datum
Bij deze afgesproken ik tip jou.
Een vraagje Githa begin je met tempen.
Vanaf de dag dat je ongi bent of als je er vanaf bent
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 16:33:25 #97
81992 Githa
pi_19884368
vanaf de dag dat de ongi start.....dat is dag 1 van je cyclus
pi_19884411
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:54 schreef Ingrid19 het volgende:
Dank je Max!
Girly, suc6 met tempen! Ik ga denk ik binnenkort ook tempen.
Ik wacht eerst deze week af, hopelijk ben ik dan ongi. Moet ik dan na mijn ongi beginnen met tempen? Of tijdens? En kun je het beste een thermo bij de apotheek kopen, of maakt dat niet uit?
En is rectaal echt het beste? Brrr, lijkt me niks.
FF nagevraagd aan Githa.
Ja, vanaf je ongi.
Gehoord van LW ( ) hoeft het niet rectaal.
Maar niet oor.
Van Hartje gehoord een thermometer met twee cijfers achter de komma
pi_19884557
Dus deze maand:

16: Merisse AMC
17: Slaapmeisje echo follikelmeting
23: LW

Lieve Dames, het is ongeloofelijk zwaar en moeilijk voor jullie.
Wat ik me zeker realiseer.
Ik hoop dat we nu langzamerhand naar een betere tijd toegaan.
Denk aan jullie dikke knuf.

Mallemeid, hoe is het nu met je?

Renegate lieverd, jij bent hier ook zeker nog niet vergeten.

Girl24, is jou ongi al gestopt?
Amber, ik heb jou al ff niet gezien.
Tearsong, nog geen ongi?

Hartje, je zal wel druk zijn, maar hoe gaat het met tempen?

Beaker, knuf
pi_19884809
Tearsong, waar ben je?
pi_19885510
Jolene
Jij ook een dikke knuffel

Alle andere een prettige avond!
pi_19886552
quote:
Op maandag 14 juni 2004 17:17 schreef Beaker1 het volgende:
Jolene
Jij ook een dikke knuffel

Alle andere een prettige avond!
Leuke avatar trouwens!
pi_19887208
Jolene, echt mijn petje af voor jou...jij denkt echt aan iedereen!
Met mij is alles wel goed hoor...maar hoe is het nou es met jou?
  maandag 14 juni 2004 @ 18:44:19 #104
86274 hartje
still waiting...
pi_19887533

githa!!!!!

hardstikke goed joh
zie je wel dat je geen afwijkende temp. hebt. helemaal volgens het boekje!

girly wat balen zeg, hou de moed erin hoor. ik ga duimen dat je snel ongi wordt of gewoon te vroeg getest hebt. nog even een knuffel voor jou

merisse, ik wens je veel succes woensdag! & hoop dat je snel een beetje opknapt & weer lekker in je velletje zit! jij ook de moed erin houden hoor! & ook een knuff
  maandag 14 juni 2004 @ 18:51:55 #105
86274 hartje
still waiting...
pi_19887697
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:56 schreef jolene het volgende:
ik heb echt een hele vage lijst, schiet echt van hoog naar laag
ga vanaf morgen maar ff dubbel checken met een gewone ouderwetse kwik-thermo (kan nergens dat kleine rot batterijtje vinden wat in die digitale moet!) want de belangerijke dagen breken binnenkort weer aan & dan wil ik natuurlijk wel dat het een beetje klopt. straks snap ik er niks van omdat toch die batterij leeg was

githa: lijkt me leuk als je je lijstje nog ff door de vlos laat analiseren, kunnen we kijken of we het een beetje snapte & we het dus goed geinterpreteerd hebben.
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:08 schreef Beaker1 het volgende:
Mijn vriendin zegt dat de meeste zwangerschappen voorkomen door condoompjes die kapot gaan mij is het nog nooit gebeurd , maarja eens moet de eerste keer zijn
beaker, misschien moet ik het ook wel gewoon met condooms gaan doen
dan lukt het misschien wel!
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 19:13:58 #106
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19888268
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:21 schreef Merisse het volgende:
Hey goed nieuws Merisse. Ben echt heel benieuwd wat ze te vertellen hebben a.s. woensdag. Enneh... je hoeft echt je excuses niet aan te bieden hier. We hebben allemaal wel eens een dip en dan is het toch logisch dat je effe wat minder gezellig kan doen toch? Trouwens, wat jij ook zegt, ik vind je toch wel lief en daarmee is genoeg gezegd
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 19:18:07 #107
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19888382
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Girly het volgende:
update van mij: nou nog steeds niet ongi dus.. heb nog nie het ziekenhuis gebeld van wat ik moet doen nu.. ik bel morgen even.. ik hoop niet dat ze weer zeggen slik die opwekkers.. want daar begin ik dus echt niet aan.. tenzij jullie zeggen dat het wel beter is ik zit nu op dag 36 ik heb ook geen krampjes die kunnen wijzen dat ze eraan komen of iets... muh vriendje zegt , kan zijn dat je wel zwanger ben maar dat je nog te vroeg heb getest.. maar jah geloof er geen moer van.. dus het wordt nu maar afwachten....
Girly nog niet ongi potverdriejandubbeltjesnogestantoezeg Jouw vraag over tempen kan ik niet beantwoorden omdat ik dat zelf helemaal niets vind en je dat elke dag op precies hetzelfde tijdstip moet doen en die temperatuurgrafiekdingesen allemaal te ingewikkeld vind. Ik zie wel vaak van die lijstjes voorbij vliegen, maar ik snap er de ballen niet van (of eigenlijk heb ik gewoon geen zin om me erin te verdiepen). Wel wens ik je heel veel sterkte en geduld en hopelijk heb je gauw wat meer zekerheid (ofwel posi test ofwel de duivels).
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 19:21:58 #108
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19888487
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:55 schreef snakelady het volgende:
Ik ben ook helemaal blij om te lezen dat je toch blijft LW en ook dat Merisse je begrijpt en het weer goed is.
Heel stom maar ik was vanavond weg en heb er toch wel aan gedacht, in de hoop dat wat er nu gebeurt is zou gebeuren (dat het weer goed is)
Ik ben hier nu heel erg kort maar voel me wel heel erg thuis.

Vanavond heb ik leuk nieuws gekregen, ik wordt peettante.
Mijn broer en zijn vriendin zijn nu 6 weken in verwachting, dus nog wel allemaal heel pril.
Ik vindt het ook heel erg leuk dat ze mij gevraagd hebben om peettante te worden, dat is natuurlijk een hele eer.
Ze vonden het wel moeilijk om het mij te vertellen, dat ze zwanger is was voor hun niet gepland en dus een verassing, niet dat ze er minder blij mee zijn.
Maar omdat ze weten dat wij wel bewust bezig zijn waren ze bang dat ik het niet leuk zou vinden.
Wat natuurlijk helemaal niet waar is.
Nu hoop ik nog meer dat het snel raak is, lijkt me geweldig om samen zwanger te zijn met mijn schoonzus.
Erg is dat he dat je zelfs als je niet achter de computer zit af en toe nog eens denkt aan wat er in dit topic gebeurt. Heb ik vooral als er weer iemand overtijd is en bijna gaat testen, dan kan ik het niet laten om toch even aan diegene te denken. Het lijkt af en toe net de echte wereld hier

En gefeliciteerd met je peettanteschap zeg. Ik kan me heel goed voorstellen hoe het voelt. Jij wil ook zo graag en dan heb je een beetje het gevoel "en ik dan?". Het komt vast allemaal goed hoor snakelady!
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 19:25:22 #109
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19888577
quote:
Op maandag 14 juni 2004 10:56 schreef Beaker1 het volgende:
Slaapmeisje

Alles goed hier Voel me beter dan ooit eigenlijk Heb denk ik, vorige week mijn eisprong gehad dus ik wacht nu geduldig op mijn Als die nu echt komen zou dat betekenen dat mijn cyclus weer aardig op gang is
Mijn borsten zijn weer wat gespannen dus dat is ook een goed teken!

Hoe is het met jou en Slaapvriendje?

Beaky wat super om te lezen dat je je zo fijn voelt. En nu zo houden he! Een condoompje is zo gescheurd hoor. Heb je alvast je nagels laten groeien?

Met mij en Slaapvriendje is alles goed hoor, we maken ons op voor weer een spannende klusperiode en ik heb er zelfs speciaal (nou ja speciaal, ik wilde het eigenlijk al heel lang hebben maar nu is het wel de goeie gelegenheid ervoor) beddengoed voor besteld bij de Wehkamp. Donkerpaars satijnen dekbedovertrek met bijpassende hoeslakens dat wordt smullen
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 19:28:07 #110
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19888647
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:41 schreef jolene het volgende:
Dus deze maand:

16: Merisse AMC
17: Slaapmeisje echo follikelmeting
23: LW

Lieve Dames, het is ongeloofelijk zwaar en moeilijk voor jullie.
Wat ik me zeker realiseer.
Ik hoop dat we nu langzamerhand naar een betere tijd toegaan.
Denk aan jullie dikke knuf.

Mallemeid, hoe is het nu met je?

Renegate lieverd, jij bent hier ook zeker nog niet vergeten.

Girl24, is jou ongi al gestopt?
Amber, ik heb jou al ff niet gezien.
Tearsong, nog geen ongi?

Hartje, je zal wel druk zijn, maar hoe gaat het met tempen?

Beaker, knuf
jolene jeetjemikmak jij houdt alles zo ontzettend goed bij en je vraagt altijd aan anderen hoe het er mee staat en steekt ze een hart onder de riem maar hoe is het nou met jou?
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2004 @ 19:31:02 #111
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19888727
Poe hee, nou hou ik eens even op met serieposten of slowchatten in mijn eentje

Het komt gewoon omdat ik op mijn werk niet lekker kan internetten en dan haal ik ´s avonds ineens een boel in, maar dat betekent niet dat ik overdag niet af en toe snel dit topic lees of niet aan jullie allemaal denk hoor
  maandag 14 juni 2004 @ 20:12:36 #112
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_19889896
quote:
Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Girly het volgende:
ik zal na mijn ongesteldheid meteen temperaturen.. althans hoe werkt het eigenlijk, of moet het tijdens je ongesteldheid?? ik weet nie hoe dat moet.. via je mond ?? jah sorry dak er naar vraag maar ben er totaal onbekend mee.. en hoe kan ik die grafiek maken??
alvast bedankt..

[
Ik kom weer even uit lurkmodus...

Met tempen moet je beginnen de 1e dag van je ongi, elke dag om dezelfde tijd voor dat je opgestaan bent. En het beste is rectaal, in je mond heb je eerder temperatuurafwijkingen waardoor je grafiek er niet helemaal juist uit komt te zien...

Ben er zelf ook mee bezig na er tig zwangerschapstesten doorheen gejaagd te hebben en volop ovulatietesten die niets aangeven....
Maar goed, geen zin om daarover te gaan zitten klagen...

Verderrrr wil ik tegen alle meiden hier zeggen... En ik gun het jullie allemaal even hard. (al gun ik het sommige wel nog eerder en sneller... )

Nou daar ga ik weer terug in lurkmodus....

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 14 juni 2004 @ 20:19:01 #113
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_19890075
voor alle meiden die willen temperaturen, neem eens een kijkje op www.vruchtbaarheid.org Daar staat heel veel uitgelegd enzo.

de uitleg over temperaturen en cervixslijm staat op http://www.vruchtbaarheid.org/sympto-methode/sympto.html
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_19900406
Goedemorgen

met mij is alles goed.
Zoals ik in hetvorige topic vertelde ben ik nu druk bezig met gewichtsverlies en aan het voorbereiden op stoppen met roken.
Vriendje lijkt steeds meer enthousiater te worden bij het idee kinderen.
Maar dat is gewoon nog afwachten.
Verder heb ik af en toe een kop als een vergiet.
Maar deze belangrijke afspraken onthou ik wel

Iedereen een fijne dag knuffel
  dinsdag 15 juni 2004 @ 09:35:39 #115
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19901667
hoi hoi

Jolene hoeveel ben je al kwijt?? ik wil ook wel ,maar ik mag nie en dat wordt nog veel erger....
hoe bereid jij je voor op stoppen met roken?? ik heb het wel es geprobeerd om te stoppen (paar jaar terug) toen is het me 3 dagen gelukt en toen begon ik weer ik kan gewoon niet stoppen zonder geldige reden. nu ben ik wel gestopt hoor was geldig genoeg
oehh vriendlief begint het leuker te vinden kids, spannend hoor. ben benieuwd wanneer je mee gaat doen met snakken naar een 2e streepje
pi_19901881
Even en snelle update hier. Ben niet online geweest de laatste dagen omdat ik inmiddels toch in Woudenberg zit. Alles is over, het meeste zit nog in dozen maarde computer staat er tenminste (in de huiskamer dan nog..maar goed...) Ik ben toch ongesteld geworden, 9 juni. Ben ik eigenlijk wel blij mee want dan heb je tenminste iets. Heb alleen geen flauw idee wanneer m'n volgende NOD nu is, dus ik denk ook dat ik ga temperaturen binnenkort.

Nu eerst even bijlezen!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_19902275
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 09:35 schreef Martineke het volgende:
hoi hoi

Jolene hoeveel ben je al kwijt?? ik wil ook wel ,maar ik mag nie en dat wordt nog veel erger....
hoe bereid jij je voor op stoppen met roken?? ik heb het wel es geprobeerd om te stoppen (paar jaar terug) toen is het me 3 dagen gelukt en toen begon ik weer ik kan gewoon niet stoppen zonder geldige reden. nu ben ik wel gestopt hoor was geldig genoeg
oehh vriendlief begint het leuker te vinden kids, spannend hoor. ben benieuwd wanneer je mee gaat doen met snakken naar een 2e streepje
Ik ben er nu 9,5 kwijt.
Nee, jij gaat nu eerst een buikkie kweken.
Nou voornamelijk mentaal ben me nu aan het voorbereiden om te beginnen met pleisters plakken.
En dan hoop ik na de pleisters er zonder problemen vanaf te zijn.
Voorbereiding is voor mij nu de geldige rede.
pi_19902329
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 09:47 schreef TearSong het volgende:
Even en snelle update hier. Ben niet online geweest de laatste dagen omdat ik inmiddels toch in Woudenberg zit. Alles is over, het meeste zit nog in dozen maarde computer staat er tenminste (in de huiskamer dan nog..maar goed...) Ik ben toch ongesteld geworden, 9 juni. Ben ik eigenlijk wel blij mee want dan heb je tenminste iets. Heb alleen geen flauw idee wanneer m'n volgende NOD nu is, dus ik denk ook dat ik ga temperaturen binnenkort.

Nu eerst even bijlezen!
Tearsong, je rekentje altijd vanaf je ongi...dan neem je toch 30 dagen als cyclus.
Dan kun je het later bij stellen.
Met tempen moet je eigenlijk op vanaf je ongi doen.

Bevalt het een beetje zo in een nieuwe plaats.bedoel zo op het eerste oog.
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 10:26:27 #119
81992 Githa
pi_19902704
9,5 kilo al Jolene ...wat goed echt super hoor
en dat roken gaat je ook best lukken

* Githa heeft daar vertrouwen in

Tearsong ... gefeliciteerd met het nieuwe huisje enne succes in de volgende ronde
pi_19903550
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Poe hee, nou hou ik eens even op met serieposten of slowchatten in mijn eentje

Het komt gewoon omdat ik op mijn werk niet lekker kan internetten en dan haal ik ´s avonds ineens een boel in, maar dat betekent niet dat ik overdag niet af en toe snel dit topic lees of niet aan jullie allemaal denk hoor
Slaapmeisje lief

Toch weer spannend die echo of niet.
  FOK!fossiel dinsdag 15 juni 2004 @ 12:05:18 #121
2628 Karin
pi_19905244
Zow als het goed is is het lijstje weer helemaal bijgewerkt, ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben. Geef anders even een gil.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:06:49 #122
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19906951
16 juni Merisse Gyn
17 juni Slaapmeisje echo follikelmeting

Sterkte alvast dames
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:18:34 #123
1087 Merisse
broddeltante
pi_19907320
Dankjewel lieve Fluf. Wanneer krijg jij de uitslag van jouw onderzoek eigenlijk?
pi_19907329
Wauw jolene, dat is best wel een prestatie!! En toen ik stopte met roken vijf maanden terug had ik totaal geen moeite, ik rookte gewoon niet meer. Ik hoop dat het voor jou ook zo makkelijk is.
pi_19907364
Merisse en Slaapmeisje ik denk ook aan jullie morgen en overmorgen...zijn jullie al gespannen/zenuwachtig?
pi_19907374
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef mallemeid het volgende:
Wauw jolene, dat is best wel een prestatie!! En toen ik stopte met roken vijf maanden terug had ik totaal geen moeite, ik rookte gewoon niet meer. Ik hoop dat het voor jou ook zo makkelijk is.
Ik heb nou zoiets van het zal toch moeten..
en dan kan me lichaam zich een beetje herstellen...
ja, alleen ik moet nog wel ff..maar het gaat de goede kant op.
pi_19907448
Lieve Merisse, morgen is jou spannende dag.
Ik hoop dat je er met goed nieuws weg komt.
pi_19907466
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:19 schreef mallemeid het volgende:
Merisse en Slaapmeisje ik denk ook aan jullie morgen en overmorgen...zijn jullie al gespannen/zenuwachtig?
Mallemeid, hoe is het nu met je.
en met je man natuurlijk...
pi_19908053
dubbel

[ Bericht 62% gewijzigd door mallemeid op 15-06-2004 13:45:24 (dubbel) ]
pi_19908107
Wanneer ga je stoppen met roken jolene weet je dat al?

met ons gaat het wel goed, ik hoop dat ik zaterdag gewoon weer ongi word, niet dat het dan weer zo ontzettend raar gaat als een tijdje terug...of iig rond die tijd, en dan kunnen we daarna weer een beetje gericht klussen om het zo maar te zeggen
pi_19908144
Ik heb daar de datum 24 juni voor geprikt.
Ik ga het wel eerst doen met pleisters (zwak )
en dan afbouwen dan zou ik met tien weken rookvrij moeten zijn..
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:49:00 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19908207
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:18 schreef Merisse het volgende:
Dankjewel lieve Fluf. Wanneer krijg jij de uitslag van jouw onderzoek eigenlijk?
1 dag later dan LW's gyn-dag. De 24e dus.
Maar eerst is daar de (jouw) dag van morgen. Ik heb in Outlook al een agenda-melding staan dat ik om 14.00 het kaarsje aansteek
... ♥ ik mis je ♥
pi_19908599
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:44 schreef mallemeid het volgende:
Wanneer ga je stoppen met roken jolene weet je dat al?

met ons gaat het wel goed, ik hoop dat ik zaterdag gewoon weer ongi word, niet dat het dan weer zo ontzettend raar gaat als een tijdje terug...of iig rond die tijd, en dan kunnen we daarna weer een beetje gericht klussen om het zo maar te zeggen
Ik hoop het mallemeid...
We horen van zelf wel hoe het gaat en of je ongi hebt gehad.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:57:36 #134
1087 Merisse
broddeltante
pi_19910181
Jolene, goed van joe hoor dat afvallen. En dan ook nog stoppen met roken (en dan ben je d'r helemaal klaar voor ) Heel veel succes.

Mallemeid ik vroeg me al af waar jij was in het lijstje. Hopelijk is je cyclus niet van slag geraakt (bij mij is het gelukkig steeds goed gegaan).
pi_19910293
Iedereen heel veel succes en sterkte in de komende spannende dagen/tijden. Ik lees altijd mee hoor en denk aan jullie. Hele dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_19910372
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:57 schreef Merisse het volgende:
Jolene, goed van joe hoor dat afvallen. En dan ook nog stoppen met roken (en dan ben je d'r helemaal klaar voor ) Heel veel succes.
Jolene heeft maar een klein gewicht probleempje hoor was er maar 30 te zwaar

Merisse, ben je erg zenuwachtig.
Gaat je man ook mee?
pi_19910545
jolene, met pleisters proberen te stoppen is helemaal niet zwak!!! Je doet een serieuze poging tot stoppen, en als je dat wil doen met pleisters moet je dat gewoon doen, anders lukt het je misschien helemaal niet enzo...ik vind het super van je hoor!!

Merisse, voor mijn miskraam was het ook helemaal hopeloos, dus ik hoop dat het nu weer een beetje normaal is...Hoe gaat het nu verder met jou? Ben je nerveus voor morgen?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 15:29:18 #138
1087 Merisse
broddeltante
pi_19911112
Ik dender met een sneltreinvaart af op een depressie. HELP!!! Ik weet niet wat ik moet doen om dit te stoppen maar ik heb al eerder een depressie gehad en ik krijg weer precies diezelfde verlammende, redeloze paniek die ik toen ook voelde.

Behalve de miskramen houdt ook mijn huidige baan (waar ik toch al niet lekker zat) aan het einde van het jaar op te bestaan. Op straat sta ik voorlopig nog niet maar werk heb ik straks ook niet meer. Een week geleden had ik nog het vooruitzicht aan het einde van het jaar met zwangerschapsverlof te gaan. Dat is nu weg, misschien komt er wel nooit meer een kindje. Wat moet ik dan gaan doen? Ik moet NU gaan solliciteren maar ik wil helemaal niet solliciteren. En ik moet NU weer zwanger worden maar dat durf ik niet want ik wil niet weer een miskraam. Maar ik kan geen timeout nemen vanwege mijn leeftijd. En ik weet ook wel dat het niet goed is om je kind het doel van je leven te maken maar het leek me zo leuk. Ik verheugde me er ZO op.

Ik ben op het moment negatief over alles en iedereen. Ik heb nergens zin in en ik zoek met iedereen ruzie. Incl. met mijn kersverse man die zich geen raad weet met me. En dat terwijl we nog in de wittebroodsweken zitten! Gisteren wilde ik de foto's van ons huwelijk niet eens bekijken! How low can you go. En dan geef ik mezelf weer zo ontzettend op mijn kop dat ik dat niet op kan brengen etc. Kortom neerwaartse spiraal. Ik probeer wanhopig te werken, bang dat ik thuis kom te zitten maar werken lukt voor geen meter. Ik heb vanmorgen al een afspraak gemaakt met bedrijfsmaatschappelijk werk maar kan pas volgende week woensdag terecht.

Ik realiseer me dat dit niks te maken heeft met een 2e streepje en dat jullie hier helemaal niet op zitten te wachten maar ik weet ff niet waar ik anders mijn verhaal kwijt kan.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 15:31:04 #139
1087 Merisse
broddeltante
pi_19911188
Over morgen: ik zie het helemaal niet zitten en ben bang dat ik helemaal instort.. of ruzie ga maken... of alletwee
pi_19911315
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 15:29 schreef Merisse het volgende:
Ik realiseer me dat dit niks te maken heeft met een 2e streepje en dat jullie hier helemaal niet op zitten te wachten maar ik weet ff niet waar ik anders mijn verhaal kwijt kan.
Maar je hart moet je luchten en doe het dan maar hier.

Lieve Merisse,
Het zijn ook te veel dingen op een moment.
Je miskramen en nu waarschijnlijk de bevestiging van je werk.

ik weet de goede woorden niet

Maar als het voor jou fijn is schrijf het van je af...
pi_19911439
Merisse, ik wil je zo graag helpen...kon ik maar wat doen om je op te beuren...heb je zin om me te mailen? Dan kan je toch iets vrijer 'praten' misschien, maar als je er geen zin in hebt dan snap ik het.
pi_19911507
En over dat ruzie-maken in je wittebroodsweken, daar moet je nu echt niet zo bij nadenken. Mijn huwelijk is ook heel erg slecht gestart, het was op een gegeven moment zo erg dat ik op het logeerbed lag te slapen en mn man op ons bed..Je hebt nu genoeg aan je hoofd, je huwelijk komt echt wel goed....er zijn nog zoveel speciale momenten...maar misschien is het wel leuk om vanavond ff met je mannetje de foto's te bekijken, terugdenken aan die geweldig mooie dag...misschien fleurt het je wat op. Wel goed van je dat je gelijk hulp zoekt, want het gaat zo snel zo'n neerwaartse spiraal....
pi_19911535
quote:
Ik dender met een sneltreinvaart af op een depressie. HELP!!! Ik weet niet wat ik moet doen om dit te stoppen maar ik heb al eerder een depressie gehad en ik krijg weer precies diezelfde verlammende, redeloze paniek die ik toen ook voelde.
[knip]
Ik heb vanmorgen al een afspraak gemaakt met bedrijfsmaatschappelijk werk maar kan pas volgende week woensdag terecht.
[knip]
Ik denk dat je het beste deze week nog even langs je huisarts of een arbo-arts kunt gaan. Dan kun je daar mee praten en proberen een nieuwe depressie op de een of andere manier te voorkomen. Maar trek alsjeblieft op tijd aan de bel!
ik denk trouwens dat je nog wel de nodige dosis hormonen in je lichaam hebt rondzwerven en dat maakt het natuurlijk ook niet beter...

Mocht je je hart verder willen luchten dan mag je me trouwens ook mailen hoor... Roep maar, dan geef ik het adres wel even.
Dikke
pi_19911722
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 15:31 schreef Merisse het volgende:
Over morgen: ik zie het helemaal niet zitten en ben bang dat ik helemaal instort.. of ruzie ga maken... of alletwee
Ow, Merisse

Ik snap aan de ene kant waarom je het ook niet wil afzeggen.
waarom je er zo graag heen wilt.
een kans is het
  dinsdag 15 juni 2004 @ 15:57:15 #145
86274 hartje
still waiting...
pi_19911989
ach arme merisse
vind het helemaal niet gek dat je het niet meer ziet zitten hoor. nou ook je werk er nog bij & net wat je zegt: niet het gevoel een time-out te kunnen nemen vanwege je leeftijd. geeft ook een enorme druk.
probeer je eraan vast te houden dat je hardstikke vruchtbaar ben joh, je bent steeds echt wel snel weer zwanger geraakt.
en ik weet niet wat voor werk je doet, maar misschien kan je wel van de situatie gebruik maken & er een lichte switch aangeven (part-time, in een heel ander type bedrijf, of gedeeltelijk thuis werken) vaak geeft een nieuwe (& leuke) uitdaging ook weer nieuwe energie.
dat je nu geen fut & zin hebt om ook maar iets te ondernemen kan ik heel goed begrijpen dus probeer eerst maar wat rust te nemen. en als het wat beter gaat er rustig ff overnadenken & wel met je hubbie blijven praten hè. & kan je niet met je huisarts een gesprek hebben over alles, ik denk dat het belangrijk is dat je probeert te voorkomen dat het helemaal mis gaat.
je ben juist zo'n gezellige, optimistische & sterke meid (dat het nu ff minder gaat is gezien alle omstandigheden echt heel normaal hoor) het klinkt misschien een beetje suf, maar ik hou me altijd vast aan het wijze oud-hollandse spreekwoord: als de nood het hoogst is, is de redding nabij. en écht ik geloof daar heilig in, want is altijd zo gegaan. soms dacht ik wel eens; hoe hoog moet die nood zijn! maar met wat rust & iemand waar je goed mee kan praten komt het echt goed.
hou je taai hoor & gooi alles er hier maar lekker uit. ff off-topic is echt niet erg.

o ja over morgen; gaat jacob mee?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 16:24:52 #146
1087 Merisse
broddeltante
pi_19912784
Dank je voor jullie lieve reacties Jolene, Piglet, Hartje
Hartje, je zegt precies het goede om mijn positieve gevoelens weer aan te wakkeren want het is ook eigenlijk wel zo dat ik in principe toch een optimist en een doorzetter ben.

Jacob gaat niet mee. Hij was er na de vorige miskraam niet blij mee dat ik naar een gyn ging omdat we afgesproken hadden niet te gaan dokteren. Hij heeft er nu ook gemengde gevoelens over. Reden dat ik niet durf te vragen of hij meegaat en hij biedt het helaas ook niet aan. Logistiek is het ook niet makkelijk want hij werkt in Utrecht.maar eigenlijk wil ik wel dat ie meegaat
pi_19912976
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 16:24 schreef Merisse het volgende:
Dank je voor jullie lieve reacties Jolene, Piglet, Hartje
Hartje, je zegt precies het goede om mijn positieve gevoelens weer aan te wakkeren want het is ook eigenlijk wel zo dat ik in principe toch een optimist en een doorzetter ben.

Jacob gaat niet mee. Hij was er na de vorige miskraam niet blij mee dat ik naar een gyn ging omdat we afgesproken hadden niet te gaan dokteren. Hij heeft er nu ook gemengde gevoelens over. Reden dat ik niet durf te vragen of hij meegaat en hij biedt het helaas ook niet aan. Logistiek is het ook niet makkelijk want hij werkt in Utrecht.maar eigenlijk wil ik wel dat ie meegaat
Ja,Hartje heeft daar gelijk in.
Je bent een optimist en een doorzetter en een ongeloofelijk toppertje...

Merisse, gaat er wel iemand met je mee.

en op een kaartje schrijven wat je voelt of een briefje
  dinsdag 15 juni 2004 @ 16:35:32 #148
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19913106
Ach lieve Merisse
Wat moet je toch veel doorstaan, en alles komt tegelijk.
Ik sluit me een beetje aan bij de gedachte van Piglet, namelijk dat je beter niet alleen hierdoor moet. Naast een huisarts of zo zit ik ook te denken aan vriend(in)(en) waarbij je terecht kan? Hoe ben je er de vorige keer doorgekomen?
Je nieuws komt als een donderslag bij heldere hemel. Ik had verwacht dat je even een paar daagjes een stapje terug zou doen en dan opeens weer als de blije Merisse vol goede moed de nieuwtjes over morgen zou komen vertellen. En ondertussen zit jij je zo vreselijk ellendig te voelen, ik vind het echt verschrikkelijk.
Ik hoop echt dat zich spoedig iets zal voordoen waardoor je het allemaal weer een beetje ziet zitten. Misschien krijg je onverwacht morgen toch goede berichten, ook al heb je nu geen zin om te gaan.
Wat het meegaan van je man betreft: ook al gaat het een beetje tegen zijn principes, misschien wil hij daar wel overheen stappen zodra hij inziet hoe belangrijk het voor jou is? Heb je hem al wel verteld dat je graag wil dat hij meegaat?

Meid ik denk aan je, for what it's worth
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 15 juni 2004 @ 16:37:26 #149
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19913169
Hartje inderdaad mooi gesproken !
Wat een kanjers zitten hier toch
... ♥ ik mis je ♥
pi_19913305
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 16:24 schreef Merisse het volgende:
Ik denk dat je eerlijk moet zijn tegen hem en zeggen dat je het heel moeilijk vindt om er alleen naar toe te gaan en dat je hem heel graag bij je hebt morgen (logistiek is altijd op te lossen lijkt mel). Maar de kans is natuurlijk wel aanwezig dat hij alsnog niet mee wil omdat hij er niet achter staat... Als dat zo is, dan is het waarschijnlijk sowieso heel verstandig om er eens serieus met elkaar over te praten. Wat wil jij, wat wil hij? Kunnen jullie hier afspraken over maken waar jullie allebei vrede mee hebben? etc.

Het komt echt wel goed hoor! Hartje weet het inderdaad heel goed te verwoorden. Misschien zie je het morgen wel weer een stuk zonniger in!

* piglet neuriet iets van 'the sun will come out tomorrow' en hoopt dat het misschien een klein glimlachje op Merisse d'r gezichtje kan toveren...
  dinsdag 15 juni 2004 @ 16:49:07 #151
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19913474
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef piglet het volgende:
* piglet neuriet iets van 'the sun will come out tomorrow' en hoopt dat het misschien een klein glimlachje op Merisse d'r gezichtje kan toveren...
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 15 juni 2004 @ 17:03:25 #152
86274 hartje
still waiting...
pi_19913908
merisse, ik denk dat je het toch vanavond er even met jacob over moet hebben. ik zelf zou ook graag hebben dat m'n hubbie mee zou gaan.

heb je vorige keer met hem gesproken over het begrip "dokteren"? ik vond hier toen hele goede posts staan met het verschil tussen "dokteren" en onderzoeken wat een oorzaak zou kunnen zijn & dan evt. de keus maken voor de volgende stap: een behandeling.

het lijkt me voor hem toch ook belangrijk om morgen bij het gesprek te zijn, om samen met jou, het hoe&wat te horen en evt. vragen te kunnen stellen. wie weet heeft ie tijdens het gesprek wel zo iets van, noujah, als dat alles is, dat vind ik geen "dokteren" & kijkt hij er heel anders tegenaan.
na het gesprek kunnen jullie dan samen een beslissing nemen of je aan het onderzoek mee wilt doen, maar dan lijkt het me wel handig als ie weet wat de behandeling inhoud toch?

je moet hem ook weer niet dwingen om mee te gaan lijkt me, maar ik zou het wel ff rustig met hem bespreken vanavond. het gaat toch over jullie toekomst samen (met z'n 3en, 4en...), dus hij kan best wel ff vrij nemen ofzo & gezien je geestelijke gesteldheid lijkt het me ook prettiger als je niet alleen gaat.
neem anders een vriendin ofzo mee, vind ik ook altijd prettiger ná een gesprek: wat zei die daar nou over..? hoe zat dat nou ook alweer? & tijdens het gesprek: vaak stelt de andere net een vraag waar je zelf niet aan gedacht heb.
pi_19913967
Lieve Merisse, ik hoop dat je het met je mannentje kan bespreken en dat je het hem ook vertelt.

Alle andere ook heel veel sterkte...Mallemeid Slaapmeisje Renegate LW Girly Hartje Girl24 Ingrid
Amber en Tearsong..

ik hoop niemand vergeten te zijn

en de andere dames uit Z&G jullie zijn ook allemaal zo lief....
  dinsdag 15 juni 2004 @ 18:19:32 #154
1087 Merisse
broddeltante
pi_19915726
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef piglet het volgende:
piglet neuriet iets van 'the sun will come out tomorrow' en hoopt dat het misschien een klein glimlachje op Merisse d'r gezichtje kan toveren...
Alleen als je het met een ' Kermit'-stemmetje zingt piglet :')
pi_19915760
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 18:19 schreef Merisse het volgende:
Alleen als je het met een ' Kermit'-stemmetje zingt piglet
kzal het proberen
pi_19916039
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 09:47 schreef TearSong het volgende:
[knip]
Ik ben toch ongesteld geworden, 9 juni. Ben ik eigenlijk wel blij mee want dan heb je tenminste iets. Heb alleen geen flauw idee wanneer m'n volgende NOD nu is, dus ik denk ook dat ik ga temperaturen binnenkort.

Nu eerst even bijlezen!
Hoi

Dan ben je eerder ongi geworden dan ikke! Gelukkig gaat alles verder goed met je.

Nou, ik ben nog steeds niet ongi, maar ik denk dat dat niet lang meer duurt! Ik heb erg veel bruin spul, met een klein spoortje bloed. Verder heb ik megakrampen en buikpijn
Ik hoop dat mijn ongi nu echt komt, weet ik dat mijn lichaam het doen en dan kunnen we weer gaan klussen!
  dinsdag 15 juni 2004 @ 18:34:57 #157
593 sjak
Juffie Bloem
pi_19916046
Ik kom toch even uit lurkstand, ik weet hoe het is om depressief te zijn en ik herkende je gedrag er al wat in maar durf nooit zo goed hier iets te zeggen. Maar nu doe ik het toch nog even:
Merisse, bel zo snel mogelijk degene die je vorige keer ook geholpen heeft om uit die depressie te komen. Je weet vast wel wat nu die gevoelens aanwakkert, je bent gewoon hartstikke bang dat het je nooit gaat lukken om een kindje te krijgen, dat is ook een vreselijke angst. Leg het goed uit aan je man wat je voelt en ook wat er met je gebeurt. Neem het alsjeblieft serieus, neem jezelf serieus!!!!
Lekker douchen!
pi_19916206
quote:

[knip]
Lieve Merisse,

Kun je niet eerder bij het maatschappelijk werk oid terecht? Ik heb daar zelf goede ervaring mee. (ik zit uiteraard met andere dingen dan jij en ik wil mezelf niet vergelijken met jou) Ze hebben smorgens meestal een inloop spreekuur. Het lijkt me goed dat je er met iemand over praat. Ga desnoods naar je huisarts.

Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen, ik wil niet het verkeerde zeggen.
Heel veel sterkte en post hier maar raak, van je afschrijven/praten helpt vaak ook goed.

Liefs Ingrid
  † In Memoriam † dinsdag 15 juni 2004 @ 18:55:43 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19916595
Merisse meissie wat is het leven toch oneerlijk. Vorig jaar zat ik in een vergelijkbare situatie, ik was depressief, na een jaar proberen nog niet zwanger en stond op het punt mijn baan kwijt te raken. Verder gingen we ook nog 26 juni trouwen.

In het afgelopen jaar is er gelukkig veel veranderd. De anti-depressiva hielpen bij mij niet omdat ik er alleen maar depressiever van werd, die heb ik dus het raam uit geknikkerd. Gesprekken met de psycholoog hielpen gelukkig wel. Slaapvriendje en ik hebben heel openhartig gepraat over ons project baby en ook goed besproken hoe ver we voor het krijgen van een kindje willen gaan. Verder heb ik in september weer een nieuwe baan gevonden waar ik nu alweer een vast contract voor heb. Zo zie je maar weer wat er in een jaar veranderen kan en ik hoop dat als je over een jaar terugkijkt je er net zo bij zit.

Die baan is hoe je het ook bekijkt bijzaak. Natuurlijk is het fijn om een goede baan te hebben met leuke collega´s, maar wat is er nou werkelijk belangrijk in het leven? Nu is bij jou voornamelijk je leeftijd een issue en helaas is het niemand gelukt de tijd stil te zetten. Toch is er voor jou nog heel veel kans op een klein frummeltje (ik meen me te herinneren dat iemand zelfs voorspeld heeft dat het jullie ook gewoon gaat lukken om een gezond kindje op de wereld te zetten toch?). Wat wel heel belangrijk is dat je met je man om de tafel gaat zitten en alles eruit gooit wat er in je omgaat. Mannen kijken weliswaar vaak heel anders tegen dingen aan, maar het lukt je vast wel om duidelijk te maken wat jouw gevoelens zijn op dit moment. Ik weet zeker dat je er samen wel uitkomt!

Ik zal morgen ontzettend aan je denken en in gedachten veel kracht, warmte en liefde sturen
pi_19917120
Och lieve, lieve Merisse...het is ook allemaal teveel en te moeilijk voor je..ik denk dat sommige van je geweldige vriendinnen hier alles al beter hebben verwoord dan ik ooit zou kunnen, ik wil alleen dat je weet dat ik (ook al ben ik een lurker hier) echt heel erg aan je denk en je alle goeds gun van de wereld...je komt er weer bovenop meid, je kunt het! Heel veel sterkte en succes morgen, er zijn heel veel mensen in gedachten bij je....
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:30:22 #161
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19917471
Merisse ik denk aan je

kort maar krachtig, ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen
  dinsdag 15 juni 2004 @ 19:55:02 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19918145
heel veel sterkte merisse.
  woensdag 16 juni 2004 @ 00:24:07 #163
1087 Merisse
broddeltante
pi_19925866
LIEVERDS! Dank jullie wel voor al jullie opbeurende, lieve en bezorgde woorden. Sjak, Piglet, Slaapmeisje, Clauwhee, Hartje en Fluf. En ook Ingrid, Martineke, snakelady. Alleen al dat jullie zeggen "arme Merisse, je hebt ook al zoveel meegemaakt" zet bij mij de sluizen open. Dat doet me echt heel erg goed dat anderen dat erkennen.

Vanavond bij vrienden voetbal gekeken en ik wilde niet gaan maar ben blij dat ik het toch gedaan heb. Ik heb Jacob niet gevraagd of hij meegaat morgen want ik was bang afgewezen te worden en met mijn huidige stemming kon ik dat niet erbij hebben. Hij heeft zich er absoluut niet in verdiept, hij is man, komt van Mars. Hij meent volgens mij ook oprecht dat hij dat niet hoeft ofzo. Laat maar even zo. Maar binnenkort moeten we toch maar eens praten want op het moment werkt hij op me als een rode lap op een stier. Doordat ik zo kwaad en depri ben gaat hij overdreven vrolijk en blij doen (in de hoop mij op te vrolijken) maar op mij komt het dan over alsof mijn gevoelens genegeerd worden. Hmmm toch maar eens snel over praten.

Hopelijk komt het niet zover dat ik echt in een depressie kom maar ik ben er wel tegenaan en ook erg bang voor. Ik ben destijds bij een psycholoog geweest op verwijzing van de bedrijfsarts. Heb ook een jaar lang antidepressiva geslikt. Kan wel weer naar die psycholoog maar dan moet ik het zelf betalen, probeer dus weer eerst via bedrijfsarts.

Morgen meer. Trusten allemaal Voel me gesteund door jullie. Dank je wel.
pi_19926632
Ik kom ook even uit de lurkstand:

Merisse: heel veel sterkte morgen en ik sluit me volledig aan bij de andere dames wat ze hebben geschreven . En praat toch met je mannetje over hoor, mannen mogen weliswaar van Mars komen maar je hebt hem niet verteld wat er toch aan de hand is. Hij is bezorgd en wil je opvrolijken (dat doet die van mij ook)... en als je het hem verteld en duidelijk uitlegd dan snapt ie beter wat er met je aan de hand is.
Sterkte!
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:22:47 #165
86274 hartje
still waiting...
pi_19928935
merisse, veel succes vandaag. ik hoop dat alles positief verloopt & je er ook een beetje van opknapt. hou je taai.
toch ook wel goed dat je gisteren niet met jacob gepraat hebt, kan je idd beter doen als je je wat beter voelt. dan zie je zelf alles ook wat helderder & kan je het rustig uitleggen. HartjesMan komt ook van mars! dus het probleem is hier ook bekend.

jolene, hoe is het met jou? wanneer ga je je 1e pleister plakken, heb je al een datum geprikt? ik vond die pleisters super hoor! daarmee ben je iets minder nerveus & opgejaagd. je moet welliswaar wel echt goed gemotiveerd zijn, maar met een beetje hulp van een pleister maak je het jezelf iets makkelijker. zet 'm op hè!

girly, ben je al ongi?

slaapmeisje, veel succes morgen!

alle andere dames, groetjes & een
pi_19929072
Jolene Alles goed met je? Heel veel succes met het stoppen met roken
Deze zijn speciaal voor jou!

Speciale stop met roken jompeldames voor Jolene

LW Ben je echt weg of lurk je stiekum nog een beetje :'(

Slaapmeisje Jij bent een fraaie " Heb je je nagels al laten groeien "
dat dekbedovertrek klinkt goed

Merisse Veel sterkte!

Alle andere weer een dikke

woensdag 16 juni 2004 @ 09:32:54 #167
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19929108
Even snel een dikke voor Merisse.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:34:08 #168
86274 hartje
still waiting...
pi_19929130
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 09:35 schreef Martineke het volgende:
hoi hoi

martineke, er breekt nu een heerlijke tijd voor je aan! je kan gewoon lekker met je dikke buik over het strand banjeren. ik heb een vriendin die normaal zo snel mogelijk vanuit liggende positie zich tot haar nek in het water wist te verbergen (het "loop" gedeelte is altijd het ergste voor een vrouw), maar toen ze zwanger was liep ze maar rond te dartelen: eindelijk een buik waar je je niet voor hoeft te schamen
k zie onder je post staan: wiehoeeeee Vlos was super!!! vertel, vertel! of moet ik dan ff teruglezen in z&g?
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:37:13 #169
86274 hartje
still waiting...
pi_19929187
quote:
Op maandag 14 juni 2004 19:25 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Beaky wat super om te lezen dat je je zo fijn voelt. En nu zo houden he! Een condoompje is zo gescheurd hoor. Heb je alvast je nagels laten groeien?

ps. dekbed-overtrek klinkt
  woensdag 16 juni 2004 @ 09:52:30 #170
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19929475
Hartje

ik heb even reactie neergezet in zw& g, nu laatste post past daar war beter thuis als hier.
pi_19929694
**springt uit de lurkstand**

Geeft merisse een hele dikke knuffff, en steekt een kaarsje voor haar aan.

**springt weer in lurkstand**
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_19929969
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:05 schreef Renegate het volgende:
**springt uit de lurkstand**

Geeft merisse een hele dikke knuffff, en steekt een kaarsje voor haar aan.

**springt weer in lurkstand**
hoe is het met jou
pi_19930012
Renegate!! Hoe is het met jou?
pi_19930026
Jolene,

ene kant goed en aan de andere kant word ik gek haha..

vandaag me nod, niks te zien, voel vanalles, en word doodmoe van de spanningen en het wachten bah!!! dus..

maar we hebben de uitslag van me man zijn onderzoek..
62 miljoen zaadjes, waarvan 63% leeft dus me dag is ff helemaal goed!!!

Hoe gata het met jou? ik las dat je bent gestopt met roken.. dikke pluim hoor.
pi_19930042
hai beaker..

hoest met je ongi meid.. is het al een beetje op gang offf..
  woensdag 16 juni 2004 @ 10:23:27 #176
86274 hartje
still waiting...
pi_19930081
ja beaker, vroeg ik me ook al af
hoe'st met de ongi?
pi_19930211
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:21 schreef Renegate het volgende:
Jolene,

ene kant goed en aan de andere kant word ik gek haha..

vandaag me nod, niks te zien, voel vanalles, en word doodmoe van de spanningen en het wachten bah!!! dus..

maar we hebben de uitslag van me man zijn onderzoek..
62 miljoen zaadjes, waarvan 63% leeft dus me dag is ff helemaal goed!!!

Hoe gata het met jou? ik las dat je bent gestopt met roken.. dikke pluim hoor.
de uitslag van het onderzoek van je man klinkt positief..
echt goed.
Geen ongi wordt weer afwachten dus...
Maar hou in je acherhoofd alles wat je kwijt wil kun je hier vertellen he.

Dikke knuffel gaat stiekum toch duimen
pi_19930228
jolene haha dank je..

Nou ja het is niet zo dat ik geen behoefte heb om het van me af te schrijven, maar heb vaak de tijd niet.. en vind het ook zo rot om het alleen maar over mezelf te hebben snap je?
vandaar de lurkstand ;-)
pi_19930244
Renegate Dat is wel een goede uitslag Succes de komende dagen!

Hartje

Ongi is er nog niet, maar voel me niet belabberd ofzo Zou ook wel appart zijn als hij nu zou komen, want dan zit ik rond de 30 dagen en daarvoor zat ik rond de 50

Ik heb vreselijk geleerd van de afgelopen keren en maak me dus niet druk, want dan komt het vanzelf!

dikke knuffel voor jullie
  woensdag 16 juni 2004 @ 10:32:29 #180
86274 hartje
still waiting...
pi_19930267
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:21 schreef Renegate het volgende:
je staat helemaal niet in het lijstje, daarom was het me een beetje ontgaan
succes hè ik duim ook!
  woensdag 16 juni 2004 @ 10:34:48 #181
86274 hartje
still waiting...
pi_19930312
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:30 schreef Renegate het volgende:
.. en vind het ook zo rot om het alleen maar over mezelf te hebben snap je?
vandaar de lurkstand ;-)
daar is dit topic toch voor! schrijf maar lekker als je er zin in hebt hoor & tijd natuurlijk.
pi_19930550
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:34 schreef hartje het volgende:

[..]

daar is dit topic toch voor! schrijf maar lekker als je er zin in hebt hoor & tijd natuurlijk.
Ben het volkomen met Hartje eens...
  woensdag 16 juni 2004 @ 10:54:03 #183
86274 hartje
still waiting...
pi_19930799
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:31 schreef Beaker1 het volgende:
[Ongi is er nog niet, maar voel me niet belabberd ofzo Zou ook wel appart zijn als hij nu zou komen, want dan zit ik rond de 30 dagen en daarvoor zat ik rond de 50
Ik heb vreselijk geleerd van de afgelopen keren en maak me dus niet druk, want dan komt het vanzelf!
dus over een dag of 20 zullen we wel meer weten
maak je er idd maar niet druk om je ziet de wel arriveren toch.

& in de tussentijd, je nagels maar een beetje bijhouden
pi_19930990
Merisse, heel veel succes vanmiddag.
Ik zie dat je een apart topic geopend hebt.

Dikke knuffel
pi_19931113
Hartje Je lijkt Slaapmeisje wel

Heb met HA gesproken en die zei ook dat hij er geen voorstander was om alleen maar een condoom te gebruiken, maar Beakerviendje en ik vinden het beter zo omdat ik me veel beter voel dan als ik de pil slik

Spiraaltje lijkt me niet echt fijn en zit je weer met hormonen. Er zijn uiteraard ook hormoonloze spiraaltjes, maar mijn moeder en zus hebben er beide erg slechte ervaring mee. We lijken nogal op elkaar dus ik durf het niet aan

LW Als je dit leest, ik denk aan je hoor meis Hopelijk komen de voor jou ook snel opgang! Nog een paar dagen en dan mag je naar de gyn. ben benieuwd wat zijn/haar plan word!

Jompelmeisjes voor LW

Knuffel Beaker
pi_19931137
Merisse

Aangezien je toch je eigen topic hebt geopend ga ik ervan uit dat je niet meer zo vaak hier komt :'(

[ Bericht 7% gewijzigd door Beaker1 op 16-06-2004 11:17:13 ]
pi_19931266
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:08 schreef Beaker1 het volgende:
Merisse

Aangezien je toch je eigen topic hebt geopend ga ik ervan uit dat je niet meer zo vaak hier komt

Waarom??

Denk dat je dat anders moet zien.
Met dat aparte topic, wil ze de mensen die hier nieuw komen een beetje ontzien.

ennu, stiekum geen gaatjes prikken in die condooms.

Owja, en plakdatum staat voor 24 juni
pi_19931356
Ja heb het een beetje stom neer gezet! Haal het ff weg hoor!

Wat is plakdatum
pi_19931400
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:16 schreef Beaker1 het volgende:
Ja heb het een beetje stom neer gezet! Haal het ff weg hoor!

Wat is plakdatum
Ow mijn stoppen met roken plakplaatjes
pi_19931700
Duhuh! Dat had ik moeten weten!

Denk je dat het moeilijk word?
pi_19932412
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:29 schreef Beaker1 het volgende:
Duhuh! Dat had ik moeten weten!

Denk je dat het moeilijk word?
Ja, denk het wel.
Maar ik weet dat het ook beter is...
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:57:20 #192
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19932571
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef jolene het volgende:

[..]

Ja, denk het wel.
Maar ik weet dat het ook beter is...
Mijn man en ik hebben (op wat lichamelijke kwaaltjes na) bijzonder weinig moeite gehad met stoppen met roken. Zeg ik niet om je dwars te zitten maar om je een hart onder de riem te steken. Het kan gewoon hartstikke meevallen. Je hoort alleen maar horrorverhalen maar zo hoeft het niet altijd te gaan.

Heel veel succes in ieder geval
pi_19932647
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:57 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Mijn man en ik hebben (op wat lichamelijke kwaaltjes na) bijzonder weinig moeite gehad met stoppen met roken. Zeg ik niet om je dwars te zitten maar om je een hart onder de riem te steken. Het kan gewoon hartstikke meevallen. Je hoort alleen maar horrorverhalen maar zo hoeft het niet altijd te gaan.

Heel veel succes in ieder geval
het is gewoon mijn angst omdat ik nu zo'n 12 jaar rook en er mee opsta en er mee ga slapen...
dat ik het niet kan ofzo...

Dank jullie allemaal helemaal geweldig en dit is echt fijn..
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:01:49 #194
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19932718
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:59 schreef jolene het volgende:

[..]

het is gewoon mijn angst omdat ik nu zo'n 12 jaar rook en er mee opsta en er mee ga slapen...
Ik heb ook 12 jar gerookt. Anderhalf pakje Gauloises per dag. Je kunt het best. Echt waar

Oh en in LIF is er een Stoppen met Roken topic waar je om aanmoediging kunt vragen
pi_19932880
Lief Hartje,

Ik doe het ff hier...
Laat je door zo'n idoot niet op de kast jagen...
Bij mij klopt mijn hart nu ook wat sneller...

Jullie allemaal worden hele lieve moeders en ook Spindizzy, jij ook
pi_19932981
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:59 schreef jolene het volgende:

[..]

Dank jullie allemaal helemaal geweldig en dit is echt fijn..
Je kunt het best!
Als mijn vriend het na 16 jaar roken van de ene op de andere dag
heeft kunnen stoppen , zonder iets te gebruiken daarvoor....
Dan moet jij het zeker kunnen!
pi_19933048
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:09 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Je kunt het best!
Als mijn vriend het na 16 jaar roken van de ene op de andere dag
heeft kunnen stoppen , zonder iets te gebruiken daarvoor....
Dan moet jij het zeker kunnen!
Xanthe, een lieverd ben je...
pi_19933129
Lieve Merisse,

Ik wou dat ik er wat aan kon doen.
Maar door hou nu je topic verloopt.
Denk ik dat je verdriet meer wordt.
en dat willen we niet hoor lieverd...

pi_19933408
Sorry hoor, maar mag ik ff hier op die idioot die zijn mening geeft in Merisse haar topic

kan me zo voorstellen dat dit niet de reacties zijn waar Merisse op zit te wachten!

Tjeessssssssss

Merisse Als je dit leest........ weet niet eens wat ik je moet zeggen! Sorry, maar vind het echt erg belachelijk

woensdag 16 juni 2004 @ 12:22:57 #200
86274 hartje
still waiting...
pi_19933411
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:06 schreef jolene het volgende:
Lief Hartje,

Ik doe het ff hier...
Laat je door zo'n idoot niet op de kast jagen...
Bij mij klopt mijn hart nu ook wat sneller...

Jullie allemaal worden hele lieve moeders en ook Spindizzy, jij ook
nou wat een halve-zool
& jij thanx

wat ik ook goed vond is dat super-amerikaanse boek van allen carr. klinkt afgezaagd, maar als je dat leest (volgens hem moet je gewoon blijven roken tijdens het lezen, dus kan je alvast bij de bieb gaan halen) wordt je helemaal enthousiast om te stoppen. succes
pi_19933488
Hartje, al in het buikentopic gegluurd, Martineke heeft geplaatst
Laatste over roken.
Dat boek heb ik al rokend gelezen 2x, ja ik ben erg.Boek heeft gelijk...maar ik rook nog.
Ach, ik heb nu een doel...
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:41:46 #202
86274 hartje
still waiting...
pi_19933960
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:25 schreef jolene het volgende:
Hartje, al in het buikentopic gegluurd, Martineke heeft geplaatst
ja, had gelijk gekeken, super hè
quote:
Laatste over roken.
Dat boek heb ik al rokend gelezen 2x, ja ik ben erg.Boek heeft gelijk...maar ik rook nog.
Ach, ik heb nu een doel...

het is gewoon ook hardstikke moeilijk. moet eerlijk zeggen als ik ongi ben paf ik ook wel 's een sigaretje lijkt me dan niet zoveel kwaad te kunnen erg hè. moet het maar gewoon helemaal niet meer doen. omdat het zo lang duurt kan ik af&toe een beetje verslappen qua alcohol, nicotine & brie moet maar weer ff het hoodstuk "lifestyle" in het marielle croon boek lezen, die jaagt me wel weer op de kast met haar angst-aanjaagende senario's..... ik moet af&toe ff streng aangepakt worden
pi_19934804
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 12:41 schreef hartje het volgende:

[..]

ja, had gelijk gekeken, super hè
[..]

het is gewoon ook hardstikke moeilijk. moet eerlijk zeggen als ik ongi ben paf ik ook wel 's een sigaretje lijkt me dan niet zoveel kwaad te kunnen erg hè. moet het maar gewoon helemaal niet meer doen. omdat het zo lang duurt kan ik af&toe een beetje verslappen qua alcohol, nicotine & brie moet maar weer ff het hoodstuk "lifestyle" in het marielle croon boek lezen, die jaagt me wel weer op de kast met haar angst-aanjaagende senario's..... ik moet af&toe ff streng aangepakt worden
Ach Hartje, ik kan me voorstellen dat jij dat uit frusti doet.
Verder leef je al zo netjes volgens de regels..
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:37:24 #204
86274 hartje
still waiting...
pi_19935468
jolene, about martineke: dringt nu pas tot me door dat je het over het buiken topic had (dacht z&g met de echo) maarre....ik heb de buik gezien hoor! hij begint al te groeien!

ga nu echt weer ff werken, moet nodig wat doen!
groetjes
  woensdag 16 juni 2004 @ 13:51:57 #205
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19935883
hartje even een off topic berichtje voor jou: ik meen me te herinneren dat jij (ook) zelfstandig ondernemer bent? Voor het geval je nog geen AOV hebt: aanrader. Bij de meeste betere maatschappijen ben je dan automatisch verzekerd voor/krijg je een uitkering (in verhouding tot je premie) tijdens je zwangerschapsverlof. Die is echter alleen geldig als je hem afsluit een minimum aantal maanden voor een evt. zwangerschap, dus wel iets om nu al aan te denken.
Zeker nu de WAZ is afgeschaft is dat eel aandachtspuntje.
... ♥ ik mis je ♥
pi_19935983
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:37 schreef hartje het volgende:
jolene, about martineke: dringt nu pas tot me door dat je het over het buiken topic had (dacht z&g met de echo) maarre....ik heb de buik gezien hoor! hij begint al te groeien!

ga nu echt weer ff werken, moet nodig wat doen!
groetjes
Ga maar gauw werken...en niet meer over rare opmerkingen nadenken...
Ik ga eens in Z&G, gloepen want volgens mij heb ik Githa, daar al ff niet meer gezien..
  woensdag 16 juni 2004 @ 14:52:29 #207
86274 hartje
still waiting...
pi_19937868
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:51 schreef phluphy het volgende:
hartje [sub]even een off topic berichtje voor jou: ik meen me te herinneren dat jij (ook) zelfstandig

knip
phluph thanks
heb gelijk maar ff de info bijelkaar gezocht voor onze verzekeringsman. ik had het een paar weekjes geleden al aan hem gevraagt, maar toen moest ie natuurlijk weer allerlei jaarcijfers hebben etc. bleef maar liggen.... maar dank zij stok-achter-de-deur-phluph is alles nu gemaild!
is wel belangrijk ja, vooral met die waz, tenminste met.. zonder die waz dus.

ff off-topic, alleen nieuwsgierig wat doe jij? hebbie ook een één-vrouws-bedrijf?
ik ontwerp kleding
pi_19940240
Slaapmeisje

Die niet meer slaapmeisje heet...
Ben je een beetje zenuwachtig voor morgen.
Ik hoop dat er goede berichten zijn naar de echo.
Dikke knuffel en succes morgen voor jou en slaapvriendje.

woensdag 16 juni 2004 @ 16:08:48 #209
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19940434
Slaapmeisje Succes morgen ! En hopelijk heb je snel je "identiteit" weer terug (username)

Hartje yep, 1-vrouws-zaak, sinds 1999, in kwaliteitssystemen (bijv. voor ISO) en projectondersteuning.
Nog even over het wegvallen van de WAZ: vreemd genoeg krijg ik daarvan toch nog een zwangerschapsuitkering, ingaande half juli, ook al is de wet per 1 juli opgeheven. Valt onder een soort van vangnetregeling en wordt uitgekeerd door het UWV (Cadans of GAK etc.) Wellicht blijft zoiets bestaan, vraag het even na bij je verzekeringsadviseur en/of accountant!
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 16 juni 2004 @ 16:21:54 #210
86274 hartje
still waiting...
pi_19940862
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef phluphy het volgende:
[Nog even over het wegvallen van de WAZ: vreemd genoeg krijg ik daarvan toch nog een zwangerschapsuitkering, ingaande half juli, ook al is de wet per 1 juli opgeheven. Valt onder een soort van vangnetregeling en wordt uitgekeerd door het UWV (Cadans of GAK etc.) Wellicht blijft zoiets bestaan, vraag het even na bij je verzekeringsadviseur en/of accountant!
hoopte ik ook al op. want zal je zien; ben ik eindelijk zwanger kom ik met de nieuwe verzekering niet in aanmerking voor een uitkering omdat je zoveel maanden wachttijd hebt! ga ik zeker op letten hoor, hoe dat nu allemaal geregeld wordt.
ik was eigenlijk al verbaasd dat ik op internet tegenkwam dat je als zelfstandige uberhaupt een uitkering kon krijgen tijdens je zwangerschapsverlof. ik had nergens op gerekend & was al extra aan het sparen.
heb natuurlijk altijd wel reserve achter de hand voor het geval dát (geen werk, ziek) maar nu met dat wegvallen van die waz ga ik me maar ff goed verzekeren.
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:10:53 #211
86274 hartje
still waiting...
pi_19942139
slaapmeisje: succes morgen!!!
  woensdag 16 juni 2004 @ 19:01:29 #212
7206 Masscheroen
aka Slaapmeisje
pi_19944588
Hoi lieve meiden,

Wel gek hoor om onder een ander naam te posten, maar ik wilde jullie toch even laten weten dat ik driftig meelees en meeleef met iedereen.

Hopelijk komt de Wehkamp gauw met onze paars satijnen dekbedovertrekken dan kunnen we direct aan de slag Morgen weer een echo en als mijn eitje groot genoeg is weer een samenlevingstest. Ondanks dat het nu voor de derde keer is ben ik toch weer zenuwachtig. Vooral omdat ik de laatste tijd me nogal beroerd voel en veel pijnaanvallen heb in mijn buik en rug. Ook heb ik nog steeds last van een soort ongigevoel. Stom dat ik dan nu weer ga zitten twijfelen of ik wel echt ongi ben geweest de afgelopen keer (het was maar twee dagen raak, maar wel heftig met alles erop en eraan). Dan denk ik aan Githa die misschien ook al langer zwanger is. Aan de andere kant dacht ik dat een aantal maanden terug ook al een keer en kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik zo naief ben om er weer in te trappen We zullen het morgen wel zien, ik moet om 10.10 uur bij de fertikliniek zijn en laat het jullie natuurlijk zo snel mogelijk weten.

Nog wat meer nieuws. Mijn baas weet sinds gisteren dat we de medische molen ingaan. Hij reageerde enorm positief en ik was zoooo ontzettend opgelucht Nu kan ik tenminste met een gerust hart naar mijn doktersbezoeken zonder elke keer smoezen te verzinnen

Jompels,
Slaapmeisje
Mag ik mijn eigen naam weer trug?
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 19:06:38 #213
43556 miss_dynastie
pi_19944707
Fijn dat je baas positief reageerde slaapmeisje, dat moet een pak van je hart zijn !!
pi_19946826
Slaapmeisje,
Gaaf dat van je baas.
Succes morgen...
We zullen duimen..
  woensdag 16 juni 2004 @ 20:41:21 #215
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19947015
Jolene goed van je zeg die 9.5 kg kwijtraken dat roken gaat je ook zeker lukken! doorzettings vermogen heb je volgens mij wel, dus moet goed komen
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 20:41:46 #216
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19947029
Jippieeee nog meer goed nieuws (wel een beetje offtopic maar ach...) ik ben mezelf weer
pi_19947894
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 20:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jippieeee nog meer goed nieuws (wel een beetje offtopic maar ach...) ik ben mezelf weer
SUPER houwuh zo heh... (ik ben blij dat je baas goed reageerde, ik kan me heel erg goed voorstellen hoe opgelucht je nu bent)

verder wil ik ff iedreen gedaggies zeggen
ik ben nu beetje uit mijn downe bui.. en zie het weer positief in .. ik had eigenlijk xanthe vandaag beloofd te bellen daar de gyn.. maarruh ik lag zo lekker in bedje.. was te moe om te bellen.. maar jah ik sliep ook pas rond 5en.. eigen schuldjes...

morgen doe ik het echt..

verder heb ik niet echt bijgelezen bij iedreen dus niet kwaad worden als ik op sommige niet heb gereageerd..

verders bij mij nog geen duiveltjes te bekennen.. ach jah what's new!!

willen sommige mij trouwens herrinnere dat ik een nieuwe thermometer moet halen. (hoe heet zo'n ding eigenlijk) zodat ik als ik ongi ben kan tempen.. of moet ik m al eerder halen?? laak maar wel doen dan heh... pff wat baal ik dat ik nu geen auto heb zeg doordeweeks.. kank nie naar de winkels.. maar mijn geheugen werkt momenteel als een zeef, en ik vergeet veel dingen.
(en mijn vriendje kan ook beter nie vragen want kank m ook nie beschuldigen dat hij het vergeten is (kan soms zo uit muh naad vliegen) maar dan kan hij in ieder geval niet kwaad zeggen dat hij geen wandelende agenda is

kom ik nu niet paranoid over??

iedreen dikke kus en knuffel
  FOK!fossiel woensdag 16 juni 2004 @ 21:24:13 #218
2628 Karin
pi_19948160
Even over die thermometers, ik koop regelmatig een nieuwe bij de Action (erg handig zo'n jongetje dat eroverheen plast), is volgens mij rond de 1 a 2 euro. Misschien tipje om hem daar te kopen, heb eigenlijk geen idee wat ze in een drogist kosten hoor.
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 21:30:50 #219
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19948356
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:14 schreef Girly het volgende:

[..]
kom ik nu niet paranoid over??

iedreen dikke kus en knuffel
Nee hoor Girly, misschien wel een beetje verward maar dat komt natuurlijk omdat je zoveel bij te kletsen hebt hier Ik ben in ieder geval blij dat je weer eventjes een berichtje hebt geplaatst en dat het weer beter met je gaat
pi_19948518
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 16:08 schreef phluphy het volgende:
Slaapmeisje Succes morgen ! En hopelijk heb je snel je "identiteit" weer terug (username)

Hartje yep, 1-vrouws-zaak, sinds 1999, in kwaliteitssystemen (bijv. voor ISO) en projectondersteuning.
Nog even over het wegvallen van de WAZ: vreemd genoeg krijg ik daarvan toch nog een zwangerschapsuitkering, ingaande half juli, ook al is de wet per 1 juli opgeheven. Valt onder een soort van vangnetregeling en wordt uitgekeerd door het UWV (Cadans of GAK etc.) Wellicht blijft zoiets bestaan, vraag het even na bij je verzekeringsadviseur en/of accountant!
De vangnetregeling is voor mensen die nu al ziek (of zwanger) zijn of denken binnenkort recht hierop te hebben. Als je voor 1 juli niet ziek (of zwanger) bent, moet je aanspraak maken op je aov vanaf 1 juli. Vangnet geldt eigenlijk vooral voor die mensen die wel afgekeurd zijn maar bijvoorbeeld nog geen aanspraak gemaakt hebben op een WAZ-uitkering.
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:34:57 #221
86274 hartje
still waiting...
pi_19950504
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef Randa_v het volgende:

[..]

De vangnetregeling is voor mensen die nu al ziek (of zwanger) zijn of denken binnenkort recht hierop te hebben. Als je voor 1 juli niet ziek (of zwanger) bent, moet je aanspraak maken op je aov vanaf 1 juli. Vangnet geldt eigenlijk vooral voor die mensen die wel afgekeurd zijn maar bijvoorbeeld nog geen aanspraak gemaakt hebben op een WAZ-uitkering.

zit ik al die jaren voor te betalen.
zal je net zien, ben'k natuurlijk straks ineens zwanger, krijg ik geen uitkering omdat ik net een nieuwe verzekering heb
denk niet dat ik het nog haal vóór 1 juli
nouhjah, nog maar ff doorsparen dan maar; heb trouwens liever een baby dan een uitkering
ps. ik heb mijn nod 5 juli, dan zou ik wel al voor 1 juli zwanger zijn

slaapmeisje: fijn van je baas zeg! is wel wat relax'ter zo!

girly leuk weer van je te horen
mijn digitale thermo heb ik gewoon bij de etos gekocht was 5 euro, maar ik kan echt nergens een nieuw batterijtje vinden wat daar in moet. is dus een klt ding van het merk Xanté (moest wel lachen, leek me een leuke voor xanthe) dus die niet kopen. ben nu maar op een ouderwetse kwik overgegaan die mijn vriend nog had. zou dus niet weten hoe duur zo'n ding is
pi_19951295
Maar is een digi thermp nu beter, of een kwikthermo? Iig voor dit doel. (brrr anaal )

Trouwens ik ben nog niet ongi, maar nog steeds bruin, is dit wel normaal?
  Redactie Frontpage woensdag 16 juni 2004 @ 23:18:39 #223
3926 crew  Djeez
pi_19951625
Een analoge kwikthermometer is veel nauwkeuriger dan een digitale volgens mij.
  woensdag 16 juni 2004 @ 23:20:23 #224
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19951661
digitaal is ook heel nauwkeurig hoor. ik heb mijnes bij de apotheek gekocht en die koste geloo fik wel wat (iets van 7 euro of zo)
pi_19951859
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Martineke het volgende:
digitaal is ook heel nauwkeurig hoor. ik heb mijnes bij de apotheek gekocht en die koste geloo fik wel wat (iets van 7 euro of zo)
Enig idee welke beter is? Of zal dat niks uit maken? Ik moet rectaal, dus dan wil ik het wel goed doen, niet dat ik niks voor niks een thermo in mijn kont heb gestoken!!! Snappie?
  † In Memoriam † woensdag 16 juni 2004 @ 23:28:01 #226
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19951864
ik zou zeker digitaal neman hoor, hoe korter hij in je achterom zit hoe beter toch en digitale zijn nou eenmaal sneller. Een oorthermometer is ook heel snel alleen twijfel ik of ie wel goed past in het achterste
pi_19952985
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:24 schreef Karin het volgende:
Even over die thermometers, ik koop regelmatig een nieuwe bij de Action (erg handig zo'n jongetje dat eroverheen plast), is volgens mij rond de 1 a 2 euro. Misschien tipje om hem daar te kopen, heb eigenlijk geen idee wat ze in een drogist kosten hoor.
Je hebt ook digitale thermometers die water dicht zijn , van Philips geloof ik en kost rond de 10 euro.
Ik heb m bij de Kruidvat gekocht destijds....
pi_19956372
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 23:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
ik zou zeker digitaal neman hoor, hoe korter hij in je achterom zit hoe beter toch en digitale zijn nou eenmaal sneller. Een oorthermometer is ook heel snel alleen twijfel ik of ie wel goed past in het achterste
Grinnik, neen laten we die maar gewoon voor het oor gebruiken.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:04:01 #229
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19957117
ik heb me laten vertellen dat digitaal beter is dan zon oud kwikding, maar zeker weten doe ik het niet.
ik heb mezelf ook rectaal getempt met een digitale
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:44:46 #230
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19957680
De "oude kwikdingen" zijn qua functioneren wel goed, alleen zijn ze erg milieubelastend, derhalve wordt verkoop niet meer gepropageerd (volgens mij misschien wel verboden).
Of ben ik nou in de war met de vullingen in je tand
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:46:02 #231
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19957698
hahaha die zilvergevallen in mond was ook iets mee ja, maar volgens mij hebbie gelijk hoor.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:51:08 #232
86274 hartje
still waiting...
pi_19957814
ik las juist weer dat toch de voorkeur uitging naar een kwik, omdat bij een digitale. als ie wat ouder is er "slijtage" kan komen in de temp.sensor (ofzoiets, ik ben niet zo technisch) & door het leeggaan van de batterij er afwijkingen kunnen ontstaan. maar dat is denk ik pas als je hem al een hele tijd gebruikt. die ik heb van xanté van 5 euro is ook waterdicht, vind ik wel zo fris, dat je hem ff goed kan schrobben .
ik ben op dit moment bezig met een vergelijkend waren onderzoek, omdat ik vond dat ik van die enorme pieken & dalen had (met de digi) dus nu temp ik eerst met de kwik. moet je idd minstens 3 min mee meten, maar ik heb zo'n repeat-wekker die na 7 min weer gaat, dus ik doe hem in mijn achterste (vind ik ook echt heel vaag moet je wel ff aan wennen jah! & pit weer 7 min verder, as ie eenmaal zit merk je er niet veel meer van vind ik) dan doe ik nog snel ff de digi, die begint toch na 1 min te piepen. dan kan ik ff checken of die het nou doet ja of nee & die ups&downs aan mijzelf liggen.

nou dan de uitslag: ik kan nog niet echt een goed beeld vormen omdat ik pas 3 dagen dubbel-check. maar zoals het er nu uitziet volgens ze zo'n beetje dezelfde temp stijging of daling alleen geeft de digi ± 0,1 graad lager aan. maar dat maakt niet uit, het gaat op de temp stijging rond dag 14, niet hoe hoog ie is. je moet wel in 1 cyclus altijd dezelfde thermometer gebruiken anders krijg je natuurlijk wel afwijkingen.
nou allemaal succes met temp
ik zit nu op dag 12, ben benoieuwd hoe het verder gaat.
ps. ik blijf denk ik toch de kwik gebruiken, hoef je niet te twijfelen of ie het doet ja of nee.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:52:54 #233
86274 hartje
still waiting...
pi_19957861
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:44 schreef phluphy het volgende:
De "oude kwikdingen" zijn qua functioneren wel goed, alleen zijn ze erg milieubelastend, derhalve wordt verkoop niet meer gepropageerd (volgens mij misschien wel verboden).
Of ben ik nou in de war met de vullingen in je tand
ik ben ook altijd nogal onhandig, dus ik ben als de dood dat ik dat ding kapot laat vallen. op m'n nieuwe houten vloer & dan al dat gif wat je moet zien op te ruimen
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:01:50 #234
86274 hartje
still waiting...
pi_19958033
o ja,
ik vind zo'n kwik wel heel lastig om af te lezen, dan is die digi wel beter met die enorme slechtziende-cijfers. is ook handiger als je 's ochtens je brilletje nog niet op hebt, zoals ik
  donderdag 17 juni 2004 @ 10:13:58 #235
86274 hartje
still waiting...
pi_19958289
slaapmeisje,
ik duim voor je dat je nu een hele mooie follikel te zien krijgt!
succes!
pi_19959221
Ben benieuwd of slaapmeisje snel wat laat horen...
Als ze geweest is...
Beetje raar...moet nu twee topics bekijken over het hoe en wat van jullie
Maar het is begrijpelijk
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 11:23:11 #237
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19960006
Woepie ik ben er weer....

Het was de perfecte timing vandaag want ik had een eitje van 20 mm en ze kon dus meteen een samenlevingstest doen. Helaas was die natuurlijk ook negatief (net als de vorige 2). Toen ging ze nog even overleggen met de fertiliteitsarts zelf om te bekijken of er nog een samenlevingstest nodig was. Oef, gelukkig niet! Deze keer hadden we dus maar 1 echo nodig ten opzichte van 4 echo's de laatste keer. Verder kunnen we dus nu ook die afspraak voor 9 juli door laten gaan om alle uitslagen te bespreken en zijn we weer een heeeel klein stapje dichterbij een Slaapkindje

Jompeldepompels hiep hiep barbatruc!
pi_19960428
Slaapmeisje

Voor jou -->

pi_19960508
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Woepie ik ben er weer....

Het was de perfecte timing vandaag want ik had een eitje van 20 mm en ze kon dus meteen een samenlevingstest doen. Helaas was die natuurlijk ook negatief (net als de vorige 2). Toen ging ze nog even overleggen met de fertiliteitsarts zelf om te bekijken of er nog een samenlevingstest nodig was. Oef, gelukkig niet! Deze keer hadden we dus maar 1 echo nodig ten opzichte van 4 echo's de laatste keer. Verder kunnen we dus nu ook die afspraak voor 9 juli door laten gaan om alle uitslagen te bespreken en zijn we weer een heeeel klein stapje dichterbij een Slaapkindje

Jompeldepompels hiep hiep barbatruc!
Slaapmeisje, donders wat een goed berich zeg....
9 juli, dat is al snel....
misschien 2005 mooi slaapkindje
pi_19960510
Ow wauw Slaapmeisje, dat klinkt wel positief!!!
pi_19960544
Mallemeid, ik weet niet of je het hebt gezien.
Maar Merisse heeft een topic geopend...
Knuffel voor Mallemeid
pi_19961784
nou ik heb gebeld naar ziekenhuis

wat kreeg ik een STOM (#^$%&$#@) wijf aan de lijn zeg... ik mijn hele probleem zo makkelijk mogelijk uitgelegd..

zegt ze .. jah wij hebben hier ook zwangerschapstesten blaat blaat.. waarom ik meteen inging .. jah heb hier ook eindeloze testen gebruikt.. waarop ze vroeg: OHH EN DIE KWAMEN NEGATIEF UIT???

GODVERDEGODVER WAAROM DENK JE TROELA DAT IK JE BEL??? leg bekant 5 minuten geleden uit dat ik verdomme problemen heb met mijn ongi.. wat een dom wicht zeg..

kijk en hier kank zo kwaad om worden heh.. en nog benk niks opgeschoten want moet nu de 25ste langskomen voor een gesprek met een fertiliteits-arts (of hoe heet dat) (ze vroeg of ik mijn vragen op papier wilde zetten) <--- waarom dat in godesnaam.

in ieder geval wat kan zij voor me doen dan die ferti arts?? ik bedoel als ik al zo aan de telefoon wordt behandeld.. zeker weer testen zonder resultaat??

sorry hoor ben beetje pisnijdig hiero aan het worden..

ff back to normal omschakelen...

sorry wijffies .. ga niet tegen jullie tekeer hoor.. maar ik wordt soms beetje moe van dat soort mensen... kan mij iemand uitleggen wat een ferti-arts kan betekenen?? ik ben er onbekend mee..

ohja en ik wil ff de lieve mensjes bedanken die zo lief poste nadat ik zo down was geweest
zooo ff diep ademhalen.. voordat ik hiero een hartaanval krijg..

(slaapmeisje- ik wens je succes met je meting.. zo heet dat toch??? ik denk aan je )

past me bericht meteen aan.. SUPER SLAAPMEISJE... geweldig nieuws ... op naar de volgende stap..
  Moderator donderdag 17 juni 2004 @ 12:37:41 #243
5428 crew  miss_sly
pi_19961997
Slaapmeisje, wat een goed nieuws! 20 mm is heel netjes

Girly: wat een domme doos had je aan de telefoon! snap niet dat dat soort mensen daar mag werken! een fertiliteitsarts is een gyn. die gespecialiseerd is in vruchtbaarheidsproblematiek. het opschrijven van je vragen kan op zich zinvol zijn, want als je daar zit en hij/zij begint te vertellen, vergeet je vast de helft
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_19962187
Girly

Niet zo boos doen hoor! Dat is niet echt gezellig

Ik kan je niet vertellen wat die arts is en doet, maar kan je wel uitleggen waarom het handig is als je al je vragen op papier zet. Nu heb je heel veel vragen en je hoofd zit er vol mee, maar zodra je de vrage dan ook daadwerkelijk kan gaan stellen aan een arts ben je de helft van de vragen alweer vergeten!
Als je ze op papier zet kun je ze niet vergeten en iedere vraag kan afgehandeld worden

Ik heb nog een kleine handige tip voor je
Ik weet min of meer hoe je je moet voelen, omdat je "ineens" niet meer ongesteld word! Ik heb mijn huisarts afgesproken dat ik een dagboekje bij moet gaan houden en daarin schrijf hoe ik me voel In cijfers moet ik aangeven hoe pijnlijk mijn borsten zijn etc. Ik moet zeggen dat werkt best aardig, omdat je het van je afschrijft!

Nogmaals lieve Girly maak je niet te druk en zeker niet te kwaad, want daar kom je echt niet verder mee! Ik weet donders goed dat het vreselijk moeilijk is, maar je moet er de tijd voornemen

Geloof me dan komt het echt wel terug!

Dikke knuffel voor jou
pi_19962317
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:37 schreef miss_sly het volgende:

Girly: wat een domme doos had je aan de telefoon! snap niet dat dat soort mensen daar mag werken! een fertiliteitsarts is een gyn. die gespecialiseerd is in vruchtbaarheidsproblematiek. het opschrijven van je vragen kan op zich zinvol zijn, want als je daar zit en hij/zij begint te vertellen, vergeet je vast de helft
jah zeker een domme doos.. ben er nog laaiend over (terwijl ik om kwart voor 11 belde)
ik heb voorderest eigenlijk niks byzonders te vragen.. ik zit gwoon echt met mijn ongesteldheid ik hoop dat het een zinvolle dag wordt dan en ze me echt kan helpen.. want die opwekkers vind ik maar niks..
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:50:50 #246
1087 Merisse
broddeltante
pi_19962363
Lief Slaapmeisje, fijn dat het eindeloze getest nu afgelopen is en hopen dat ze met een mooi en snel behandelplan komen de 9e juli. Wel balen dat de samenlevingtest negatief was maar daar was je denk ik al wel van uitgegaan (al hoop je stiekem toch....). Misschien kunnen ze in je volgende cyclus al wel beginnen. Zou fijn zijn.
  donderdag 17 juni 2004 @ 12:57:28 #247
1087 Merisse
broddeltante
pi_19962593
Girly, wat ongelofelijk zeg zo'n muts aan de telefoon. Je snapt idd niet dat ze dan daar mogen werken. Ga je weer naar Nieuwegein (ben de naam vh ziekenhuis even kwijt)? Ik ben gisteren zelf bij een gyn geweest van de afdeling voorplantingsgeneeskunde in het AMC en het lijkt mij een voordeel als gynaecologen daar in gespecialiseerd zijn. Niet alleen qua kennis maar ze weten ook (hoop ik, denk ik) beter hoe gevoelig het allemaal ligt. Tenminste dat was mijn ervaring. Hopelijk tref jij ook zo'n begrijpende als ik.
Blij dat je weer wat lekkerder in je velletje zit. Houden zo hoor en je niet door zo'n muts uit het veld laten slaan.
pi_19962712
Girly, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier helemaal radeloos van wordt en dat je best down bent, maar misschien kan de ferti-arts je wel helpen en erachter komen wrom je ongi zo raar doet. Ik loop op dit moment ook al daaagen te janken en voel me gewoon heel depri, ik snap echt niet waar dat nou vandaan komt, misschien pms??, misschien jaloezie? omdat er zoveel verse zwangeren zijn, en ik daar een van was? (ik ben wel heel blij hoor voor de 'nieuwen'!) ik weet het niet hoor...

Jolene, ik volg dat topic idd

[ Bericht 25% gewijzigd door mallemeid op 17-06-2004 13:05:21 (ff wat aangepast) ]
pi_19962879
Lief Slaapmeisje dat is goed nieuws!!!!!!

Girly en Mallemeid
pi_19962902
Girly, ik sluit me aan bij de rest wat een muts...
Maar dat gebeurt best vaak.
Was het slaapmeisje niet laatst?
pi_19963038
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 12:44 schreef Beaker1 het volgende:
Girly

Niet zo boos doen hoor! Dat is niet echt gezellig

Ik kan je niet vertellen wat die arts is en doet, maar kan je wel uitleggen waarom het handig is als je al je vragen op papier zet. Nu heb je heel veel vragen en je hoofd zit er vol mee, maar zodra je de vrage dan ook daadwerkelijk kan gaan stellen aan een arts ben je de helft van de vragen alweer vergeten!
Als je ze op papier zet kun je ze niet vergeten en iedere vraag kan afgehandeld worden

Ik heb nog een kleine handige tip voor je
Ik weet min of meer hoe je je moet voelen, omdat je "ineens" niet meer ongesteld word! Ik heb mijn huisarts afgesproken dat ik een dagboekje bij moet gaan houden en daarin schrijf hoe ik me voel In cijfers moet ik aangeven hoe pijnlijk mijn borsten zijn etc. Ik moet zeggen dat werkt best aardig, omdat je het van je afschrijft!

Nogmaals lieve Girly maak je niet te druk en zeker niet te kwaad, want daar kom je echt niet verder mee! Ik weet donders goed dat het vreselijk moeilijk is, maar je moet er de tijd voornemen

Geloof me dan komt het echt wel terug!

Dikke knuffel voor jou
thanx voor je tip zal eens erover nadenken trouwens ik heb nauwelijks last van pijnlijke borstem.. haast niet eigenlijk.. kan beter een lijst houden hoevaak ik chagrijnig ben en alles op iedreen afreageer (af en toe kank echt een kutwijf zijn :'( ) snap nie dat muh vriendje bij me uithoud.. muh mams zei het ook al

ik vind echt zo knap van jullie meiden hier die zo lang bezig zijn .. want echt.. ik kan duidelijk dus niet het geduld opbrengen ... ik ben gwoon een stresskip..

daarom benk zo blij dat jullie WEL het geduld met mij kunnen opbrengen..
:') alsk jullie nie had...

willen jullie me ff erop wijzen als ik weer beetje pissy doe?? (doe het vaak onbewust namenlijk)

:'( waar ik ook van baal is dat ik er alleen heen moet.. vriendje kan nie vrij nemen.. pff

ik voel me echt een zeikwijf.. volgens mij kennen jullie mij nie anders..

en knuffie aan iedreen...

shirley aka zeurly

ff aanpassing..

wat zijn jullie snel met posten hou het nie bij hoor.. hihihi JULLIE ZIJN ALLEMAAL TOPMEIDEN

kunnen we trouwens nie een dag met zuh allen gezellig weggaan?? met mooi weer.. voor de streepjesmeiduh?? lijk me wel gezellig.. zo leren we mekaar persoonlijk kennen.. en zo kunnen we ff toch een dag onze stress en dipjes weg laten zakken ..
het is maar een ideetjuh hoor

zo ik ga nu weer gezellig doen.. en ik wacht wel de 25ste af.. (vreemd kreeg nu net een deja vu)

[ Bericht 15% gewijzigd door Girly op 17-06-2004 13:18:12 ]
pi_19963836
Geeft niks hoor Girly
pi_19964058
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef Beaker1 het volgende:
Geeft niks hoor Girly
Meid, gooi het eruit.
Nee, we kennen ook een andere Girly.

Wrom ik jou quote...geen idee..beetje druk

Knuffel voor Beaker
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 13:51:48 #254
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19964140
Lieve ladies, ik vind jullie ook toppertjes hoor Nu weer even verder werken, dan lees ik vanavond wel weer bij
pi_19964317
Jolene warhoofd!

Knuffel terug voor jou
pi_19964989
Slaapmeisje... Wat goed nieuws, geen gezeur meer aan je lijf, de enige polonaise nog komt hopenlijk jouw wondertje uit voort..
pi_19965393
Hoi hoi

Heeft iemand nog wat gehoord van LW ? Of is ze echt weg

LW Voor jou --> als je het leest en ziet

Beaker
pi_19965433
Renegate,
Heel veel succes en sterkte de komende tijd...
Hoop dat jij ook snel weer met gigantisch goed nieuws komt...

Knuffel
pi_19965451
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef Beaker1 het volgende:
Hoi hoi

Beaker
LW, nog 6 nachtjes slapen meid
pi_19965805
dank je wel jolene
pi_19966409
Wat raar is, ik vind het heel moeilijk om in het andere topic te schrijven
Waarom weet ik niet...

Merisse, ik leef erg met je mee.
en ook met de andere dames daar

Knuffel
  donderdag 17 juni 2004 @ 16:43:00 #262
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19969206
Jolene je bent een schatje

Slaapmeisje tof nieuws ! Keep it coming
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 17 juni 2004 @ 16:55:46 #263
86274 hartje
still waiting...
pi_19969595
sorry, ik ben "vreemd" gegaan
bleef ff beetje lang hangen in een ander topic.

slaapmeisje: goed nieuws
wat gaat er allemaal gebeuren bij die afspraak van 9 juli?
sorry als je het al verteld hebt, maar er gebeurd zoveel de laatste tijd.
o zie het al in je post staan: uitslag van alle onderzoeken & ik neem aan dat je dan een behandel-plan te horen krijgt?

girly: hart onder riem van mij laat zo'n mens je dag niet verpestten & ff lekker uitrazen hier is OK hoor!

jolene je bent idd een schat

de rest ook een dikke
ga maar ff verder werken, moet helaas ook gebeuren.
'k zou wel professioneel poster willen worden
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 17:01:58 #264
81992 Githa
pi_19969781
hoi hoi ,

Ik lurk ook nog steeds mee hoor verlies jullie niet uit het oog...

Probeer wel een beetje te posten in Z&G maar voel me er nog niet echt thuis
* Githa mist jullie een beetje ....
Ben super blij zwanger te zijn hoor maar heb nu zoiets van ...."wat nu"? je zit een beetje tussen alles in tot het meer werkelijkheid wordt.... kan niet wachten tot 30 juni en ik wat meer te horen krijg.
en ondertussen voel je je super onzeker...

Wist eigenlijk niet eens waar ik dit moest posten dus als mensen het niet op zijn plaats vinden alvast excuus hiervoor
pi_19969992
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:01 schreef Githa het volgende:
hoi hoi ,

Ik lurk ook nog steeds mee hoor verlies jullie niet uit het oog...

Probeer wel een beetje te posten in Z&G maar voel me er nog niet echt thuis
* jolene mist jullie een beetje ....
Ben super blij zwanger te zijn hoor maar heb nu zoiets van ...."wat nu"? je zit een beetje tussen alles in tot het meer werkelijkheid wordt.... kan niet wachten tot 30 juni en ik wat meer te horen krijg.
en ondertussen voel je je super onzeker...

Wist eigenlijk niet eens waar ik dit moest posten dus als mensen het niet op zijn plaats vinden alvast excuus hiervoor
Gut, is toch leuk dat we nog wat horen...
anders lijkt ook net van ik heb jullie niet meer nodig
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 17:18:47 #266
81992 Githa
pi_19970207
Dacht je dat dan Jolene ? ......

Sorry was niet de bedoeling ....probeerde juist niet zoveel te posten hier omdat ik hier eigenlijk niet meer thuis hoor en ik het super druk heb gehad

Ben jullie echt nog niet vergeten als je dat soms dacht hoor Jolene en ben ook niet vergeten hoe jullie mij gesteund hebben

[ Bericht 2% gewijzigd door Githa op 17-06-2004 17:35:32 ]
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 17:34:56 #267
81992 Githa
pi_19970621
Jolene ....
Ben toch niet zolang weg geweest .....

* Githa ziet dat ze dinsdag nog gepost heeft ....

Voel me zo rot .... het idee dat je denkt dat ik jullie zo laat vallen dat is helemaal niet mijn bedoeling geweest
Heb nergens veel gepost van dinsdag tot nu .... heb veel te veel moeten werken ...dus lieve Jolene denk dat nou niet ....word er helemaal verdrietig van
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:39:29 #268
86274 hartje
still waiting...
pi_19970737
githa.
leuk juist dat je er weer bent.
kan me je post-probleem heel goed voorstellen. als het bij mij zover is bllijf ik denk ik eerst een paar weken nog hier rondhangen (as het mag hè) & dan 's naar "bang voor de eerste 12 weken" maar dat is een beetje een topic om je angsten van je af te schrijven hè, niet echt gezellig gebabbel zoals hier of in z&g. er zou eigenlijk een z&g voor de 1e helft of totaan de echo & een z&g voor daarna moeten zijn. al kan ik me ook wel weer voorstellen dat je ook veel kan opsteken & steun kan krijgen van de dames die al verder zijn & jouw periode dan al meegemaakt hebben.
t'is lastig. je bent zwanger, maar er is natuurlijk ook nog niks te zien & je hebt nog geen echo gehad.
maar hier ben je altijd welkom hoor!
tenminste, wat mij betreft. ik zit ook wel smachtend op dat 2e streepje te wachtten, maar daar word ik in rl ook mee geconfronteerd dus vind ik niet erg.
ben hardstikke benieuwd hoe het met je gaat?
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 17:46:21 #269
81992 Githa
pi_19970904
dank je Hartje
Het is ook super moeilijk want de ene helft roept hard dat het geen probleem is terwijl ik van de andere kant wat volkome te begrijpen is geluiden hoor dat het eigenlijk niet zo leuk is om daarmee geconfronteerd te worden.
Dat maakt het erg moeilijk....ik wil niemand verdriet doen
Ik lees nog steeds wel mee en reageer nog steeds op onderwerpen ....zoals merisse en Jolene die toppie bezig is met het afvallen en Girly wanneer het niet zo lekker gaat ...
maar niet meer zoals ik dat voorheen deed

Het laatste wat ik wilde was jullie het gevoel geven dat ik iet meer naar jullie omkeek
pi_19971115
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef Girly het volgende:

[..]

kunnen we trouwens nie een dag met zuh allen gezellig weggaan?? met mooi weer.. voor de streepjesmeiduh?? en man! lijk me wel gezellig.. zo leren we mekaar persoonlijk kennen.. en zo kunnen we ff toch een dag onze stress en dipjes weg laten zakken ..
het is maar een ideetjuh hoor
Een meeting lijkt me leuk! En Djeez ook! Goed idee, wie lijkt het nog meer wat?
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:58:42 #271
86274 hartje
still waiting...
pi_19971235
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef Githa het volgende:
dank je Hartje
Het is ook super moeilijk want de ene helft roept hard dat het geen probleem is terwijl ik van de andere kant wat volkome te begrijpen is geluiden hoor dat het eigenlijk niet zo leuk is om daarmee geconfronteerd te worden.
Dat maakt het erg moeilijk....ik wil niemand verdriet doen
Ik lees nog steeds wel mee en reageer nog steeds op onderwerpen ....zoals merisse en Jolene die toppie bezig is met het afvallen en Girly wanneer het niet zo lekker gaat ...
maar niet meer zoals ik dat voorheen deed

Het laatste wat ik wilde was jullie het gevoel geven dat ik iet meer naar jullie omkeek
dat gevoel had ik niet hoor. 't is net als toen je naar de middelbare school ging: weer een stapje verder & tussen allemaal nieuwe mensen & je oude vriendinnen zie je dan gewoon wat minder, toch? 't is ff wennen.
't is idd moeilijk waar je moet postten, je voelt je nog niet echt helemaal zwanger & je wil natuurlijk hier niemand kwetsen & in het volgende topic voel je je nog niet helemaal thuis. is het speeltuinbankje niks voor je? ik ben daar eigelijk nog nooit geweest, maar dat is toch gewoon een lekker kwebbel topic?
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 18:03:23 #272
81992 Githa
pi_19971339
post daar eigenlijk nooit nee .... volg het ook niet echt ...heel soms als er in de andere topics niks nieuws te lezen is
Misschien toch een goed idee omdat is meer te gaan volgen....

thnx hartje ... het zullen de hormoontjes zijn maar grijp het me best aan ...terwijl Jolene eigenlijk niet zoveel schreef ....

ander onderwerp maar AH! die waterlanders winnen het mooi niet vandaag
  donderdag 17 juni 2004 @ 18:21:25 #273
86274 hartje
still waiting...
pi_19971641
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 18:03 schreef Githa het volgende:
post daar eigenlijk nooit nee .... volg het ook niet echt ...heel soms als er in de andere topics niks nieuws te lezen is
Misschien toch een goed idee omdat is meer te gaan volgen....

thnx hartje ... het zullen de hormoontjes zijn maar grijp het me best aan ...terwijl Jolene eigenlijk niet zoveel schreef ....

ander onderwerp maar AH! die waterlanders winnen het mooi niet vandaag
niet sip zijn hoor. zullen idd die horm ntjes zijn.
ik ga misschien ook maar 's een kijkje nemen in het speeltuin-bankje.
m'n vriendje komt net thuis, dus ga ff lekker bijkletsen met hem
misschien tot ziens (in het speeltuinbankje?)
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 18:40:41 #274
81992 Githa
pi_19971994
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 19:31:48 #275
43556 miss_dynastie
pi_19972967
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef Girly het volgende:
ik vind echt zo knap van jullie meiden hier die zo lang bezig zijn .. want echt.. ik kan duidelijk dus niet het geduld opbrengen ... ik ben gwoon een stresskip..
Girly, dat is toch ook niet zo vreemd? Ik kan me best voorstellen dat je gewoon heel snel weer zwanger wil raken en daar ongeduldig van wordt, daar hoef je je niet voor te schamen. Dikke
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 20:44:48 #276
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19974781
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:21 schreef Renegate het volgende:
Slaapmeisje... Wat goed nieuws, geen gezeur meer aan je lijf, de enige polonaise nog komt hopenlijk jouw wondertje uit voort..
Renegate, de polonaise gaat nu pas beginnen hoor de onderzoeken zijn achter de rug en nu gaan we eindelijk beginnen met een behandeling. 9 juli krijgen we te horen wat het wordt, maar zelf denk ik IUI (met of zonder hormoonstimulatie, maar ik denk met). Maar je hebt wel gelijk dat de volgende polonaise doelgericht is en niet meer check check dubbelcheck triplecheck etc.

Hoe gaat het eigenlijk met jou?
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 20:57:13 #277
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19975171
Hey Githa, je bent hier altijd van harte welkom hoor. Het is toch juist leuk om te horen dat het goed met je gaat! Voor je het weet is dit topic leeg en zijn we allemaal verhuisd naar Z&G

Girly, wat goed nieuws zeg dat je al naar een fertiliteitsarts mag. De meeste vrouwen in Nederland worden niet zo snel doorverwezen en mogen eerst minimaal een jaar lang zelf klungelen voordat ze een specialist te zien krijgen. Ik weet uit eigen ervaring dat de mensen daar heel begripvol zijn juist omdat ze vrouwen over de vloer krijgen met dit soort problemen. Als ze nu ook nog eens de mensen die de telefoon daar opnemen een beetje opvoeden zou het helemaal goed zijn, maar helaas heb ik daar dezelfde ervaring mee als jij. Ook zo´n ontzettend domme muts die totaal niet begrijpt wat er in de vrouwen omgaat die opbellen. Kop op hoor meissie

Voor wat betreft een meeting... ik ben zelf niet zo´n meetingtype. Wel heb ik een keer een uitzondering gemaakt en ben ik naar Ballorig gegaan. Het was in Almere (waar ik woon) dus zowat om de hoek en ik wilde heel graag LadyS een keer zien omdat zij ook uit het tweede streepjestopic zwanger is geworden.
pi_19976537
Slaapmeisje, okay wel polonaise maar wel goede polonaise ;-)
Lijkt me ontzettend spannend dat de onderzoekstfase nu beetje achter je licht en er nu doelgericht iets kan gebeuren voor slaapkindje ;-) ik hoop dat het snel lukt..

hier? jah gisteren nod vandaag nog niks te zien maar ik ga niet testen of zo ik w8 wel ff af..
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 21:54:31 #279
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19976739
Renegate! Afwachten is inderdaad nog maar even het verstandigste al kan ik me voorstellen dat er al wel het een en ander door je hoofd gaat op dit moment Ik zal alvast een heel klein beetje jompelen voor je om je wat op te vrolijken
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 21:58:31 #280
81992 Githa
pi_19976878
slaapmeisje dat is fijn om te horen thnx

Renegate,
Al ben je voorzichtig ...niks te zien is goed nieuws

* Githa kaarsje aansteken voor renegate
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2004 @ 21:59:59 #281
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19976929
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:38 schreef Beaker1 het volgende:
Slaapmeisje

Voor jou -->

quote:
Op donderdag 17 juni 2004 11:41 schreef jolene het volgende:

[..]

Slaapmeisje, donders wat een goed berich zeg....
9 juli, dat is al snel....
misschien 2005 mooi slaapkindje
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 13:05 schreef clauwheee het volgende:
Lief Slaapmeisje dat is goed nieuws!!!!!!

Girly en Mallemeid
Even vele anderen die aan mij hebben gedacht vandaag Hier wordt ik dus megablij van en het meeleven en de steun die ik van jullie hier krijgen helpen me om het allemaal vol te houden.

Vandaag toch al zo´n rare dag, na mijn doktersbezoek was er geen land met me te bezeilen op kantoor. Ik kreeg contstant de slappe lach en heb op een gegeven moment zelfs een enqueteur even aan mijn collegaatje moeten geven omdat ik het uitschaterde van de lach en niet meer uit mijn woorden kon komen. Ik lag echt dubbel over mijn bureau heen. Het zal wel de opluchting zijn geweest van het feit dat nu alle onderzoeken achter de rug zijn
  donderdag 17 juni 2004 @ 22:31:40 #282
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19977848
alle meiden een dikke knuf

Slaapmeisje wat goed zeg weer een stapje dichterbij een mooi slaapkindje
Mallemeid hoe gaat het met jou?
Girly je bent geen zeurly komt gewoon door de hormonen dat j eop het moment niet lief bent en zo voor vriendlief, ik ken t hoor. ik heb na de miskraam een tijdje gehad dat gewoon agressief was tegenover vriendlief, 1 x zo erg dat ik heel het douchegordijn met stang en al van de muur aftrok met als gevolg dat we een compleet nieuw systeem moesten kopen, achteraf kan ik er erg om lachen. t komt allemaal wel goed

Renegate fijn dat ik je weer zie posten

Minoessss ik mis jou en je vrolijke berichtjes, kom maar snel terug hoor zwanger of niet!! uhh ok liefst zwanger natuurlijk

Merisse voor jou een hele dikke knuffel, ik weet niet zo goed meer wat ik moet zeggen nav alles eigenlijk, maar ik wil toch dat je weet dat ik aan je denk.

als ik nu even iemand vergeten ben, sorry en een dikke knuf
wat leuk zeg dat idee voor een meeting alleen ik ben geen 2e streepje dame meer maar erg leuk idee.

ik heb dat ook hoor net zoals Githa dat ik me nog niet zo heel erg thuis voel in zw&g, op het moment post ik dan maar heel weinig. ik hou wel iedereen in de gaten en als het nodig is geef ik wel reactie(s) maar erg actief ben ik nie
pi_19978330
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 22:31 schreef Martineke het volgende:
wat leuk zeg dat idee voor een meeting alleen ik ben geen 2e streepje dame meer :'( maar erg leuk idee.
Dat geeft niet! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Een meeting lijkt me erg leuk!
Wie is er wel eens naar een meeting geweest? Djeez en ik zijn 2x naar een fokmeeting geweest en het was beide keren erg geslaagd!

ben een beetje depri, tweestrijdig, twijfelachtig enzow zie vrijgezellenfeest goede vriendin,..... maar ik wil niet heen
Ga morgen met maatschappelijk werk praten over van alles, dit kan er ook wel bij...
Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar op mijn werk enzo zit ik niet zo goed in mijn vel
  donderdag 17 juni 2004 @ 23:03:01 #284
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19978706
ook for u dikke knuf ingrid

ik nog nooit meeting van fok, wel van chat vroeger (1998 of zo) was wel erg leuk en geslaagd.
pi_19980072
Dat is wel ff errug minder Ingrid Ik hoop dat je er uit kan komen en dat je weer beetje beter in je velletje het weekend ingaat!

Martineke, met mij gaat het up en down. Ik voel me het ene moment zielsgelukkig, omdat mn moeder en zusje langskomen om ons nieuw bankstel te bekijken en een bakkie doen, ik word zielsgelukkig als mn man thuiskomt van zn werk en hij het eten wat ik heb gemaakt (psies zoals zn ouders dat deden 'vroeger' ) lekker vond....maar als ik alleen ben en ik lees es zo wat rond op oud, dan kan ik zo ontzettend in een diep dal vallen ofzo, dan voel ik me zó ongelukkig...ik weet alleen niet waar het vandaan komt.

Hoe is het met jou verder? voel je je al steeds meer zwanger?

Slaapmeisje, fijn hoor dat je zoveel hebt aan de dames hier op het forum, het blijft toch gek dat het je zo kan helpen...tenminste dat vind ik, je kent niemand eigenlijk écht persoonlijk, maar toch bespreek je hele persoonlijke dingen...

Renegate, ik hoop voor jou dat je ongi niet te lang op zich laat wachten, of dat er gewoon een wondertje in je buik groeit .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 00:19:05 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19980797
hey meiden

Ik ben net thuis van een hele dag druk bezig te zijn geweest , dus heb niet veel tijd om alles te lezen maar wil toch even laten weten dat ik aan jullie denk.
pi_19983470
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 17:18 schreef Githa het volgende:
Dacht je dat dan Jolene ? ......

Sorry was niet de bedoeling ....probeerde juist niet zoveel te posten hier omdat ik hier eigenlijk niet meer thuis hoor en ik het super druk heb gehad

Ben jullie echt nog niet vergeten als je dat soms dacht hoor Jolene en ben ook niet vergeten hoe jullie mij gesteund hebben
Ow nee, lieverd, zou bedoelde ik het niet.
Ik vind het juist leuk als jullie nog postte dat bedoel ik.
Ow wat kwam dat er verkeerd uit zeg....
en lees het nu pas....
Ow...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 06:36:10 #288
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19983475
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 14:37 schreef Beaker1 het volgende:
Hoi hoi

Beaker
pssssssst Beaker ! Ik lurk stiekum heus wel mee, maar niet iedere dag. Illegale update: nog steeds geen ongi , ben gewoon rustig in afwachting van gyn. Dus dan meer nieuws. Wil je aan de rest zeggen dat ik aan ze allemaal denk? Dikke LW
Lief, jouw Jompelmeisjes
pi_19983482
Ow gut, ik had gisteren dusecht ff met gezichtjes moeten werken.
Dit was niet mijn bedoeling.
Githa, ik hoop dat je het snel leest....

Ik bedoelde het juist positief....
Omdat ik het zo leuk en lief vind dat jullie nog langskomen...
pi_19984225
LW je bent terug soort van!
Fijn dat je lurkt!

balen dat die ongi er nog niet is Lees mijn tips eens door een posts hierboven aan Girly gericht misschien heb jij er ook wat aan!

Hele dikke knuffel voor jou LWtje

Githa

en Slaapmeisje Alles nog steeds goed vandaag?

Jolene Jij bent een toppertje hoor

Alle andere nog even dit: LW denkt aan jullie allemaal LW

Knuffel!
pi_19984292
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:54 schreef Beaker1 het volgende:
Alle andere nog even dit: LW denkt aan jullie allemaal LW

Knuffel!
En ik aan LW...want het is nog maar 5 nachtjes slapen.....

ik verwacht gewoon veel van het bezoek aan de gyn
pi_19984351
Ik hoop dat ze beter geholpen en te woord gestaan word als mij!
Ik denk inderdaad ook dat het positief zat zijn

pi_19984382
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:05 schreef Beaker1 het volgende:
Ik hoop dat ze beter geholpen en te woord gestaan word als mij!
Ik denk inderdaad ook dat het positief zat zijn

Ja, bij jou was dat echt slecht....

had jij dat berichtje van mij gisteren ook zo negatief gelezen
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 09:13:49 #294
43556 miss_dynastie
pi_19984478
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:07 schreef jolene het volgende:
had jij dat berichtje van mij gisteren ook zo negatief gelezen
Ik wel... maar tegelijk wist ik dat dat iets is dat he-le-maal niet bij jou past, dus ik dacht al dat het een misverstand was
pi_19984544
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik wel... maar tegelijk wist ik dat dat iets is dat he-le-maal niet bij jou past, dus ik dacht al dat het een misverstand was
jeetje, ik vind het gewoon zo leuk dat ze hier nog laten horen hoe het gaat en dat ze nog wat vragen wil stellen over de temp.grafiek. Voelde me vanochtend al slecht maar nu helemaal...
Ik hoop dat Githa, snel online komt want dan kan ik echt mijn excusses aanbieden..
Bah, ik moet echt beter overlezen
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 09:21:00 #296
43556 miss_dynastie
pi_19984595
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:17 schreef jolene het volgende:

[..]

jeetje, ik vind het gewoon zo leuk dat ze hier nog laten horen hoe het gaat en dat ze nog wat vragen wil stellen over de temp.grafiek. Voelde me vanochtend al slecht maar nu helemaal...
Ik hoop dat Githa, snel online komt want dan kan ik echt mijn excusses aanbieden..
Bah, ik moet echt beter overlezen
Jolene, je moet er ook niet te zwaar aan tillen, lieverd ... soms komen dingen er nu eenmaal verkeerd uit, daar kan je ook niks aan doen. Je bent een enorme lieverd die altijd meeleeft met iedereen en voel je alsjeblieft niet slecht!! Ik kan me voorstellen dat Githa geschrokken is, maar weet zeker dat ze je uitleg gelijk accepteert hoor!
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 09:43:02 #297
81992 Githa
pi_19984969
Jolene lieverd maak je niet druk hoor

Ik had ook moeten weten dat jij dat nooit zo zou bedoelen maar ben erg blij dat je het even uitlegt ...

* Githa heeft haar delete knop al gevonden
pi_19985003
Githa
Hoe is het nou? Meid voor jou --> om je op te vrolijken

Jolene, maak je er maar niet te sappel om! Je hebt een beetje verkeerd neer gezet Hebben we allemaal wel eens last van!

† In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 09:46:43 #299
81992 Githa
pi_19985033
Ik zat al niet zo lekker in mijn vel gister ...zoals ik beschreef .....ik voel me nog niet echt ergens thuis en je weet dat je zwanger bent maar ik wil het zo graag zelf ervaren ....echo enzo .... bla bla bla ee heel verhaal waarom enzo
maar daardoor las ik gister de dingen eerder negatief als positief......
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2004 @ 09:48:07 #300
81992 Githa
pi_19985063
Beaker Hoe is het daar ? ....

hou die onder de duim he
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:57:34 #301
86274 hartje
still waiting...
pi_19985241
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

jolene, ik zag ook dat je het een beetje snel (denk ik) getypt had & het er een beetje vreemd stond. maar dacht direct hetzelfde als miss-d
ik wilde eigenlijk gelijk al aan githa schrijven dat je het niet zó bedoelde, maar vond het ook weer een beetje moeilijk om "voor jou te spreken" zeg maar
had ik dat nou maar wel gedaan
kijk anders even in het speeltuinbankje of ze daar misschien is.

martineke, misschien kan je (samen met githa) wat meer postten over jullie onzekerheden & wal&schip-situatie (noem ik het maar ff) in z&g? dat komen de gesprekken vanzelf wel los denk ik. die periode heeft iedereen in z&g tenslotte meegemaakt & dan herken je er misschien wat meer in & krijgen jullie ook wat steun van alle dames daar en voelen jullie je misschien wat sneller thuis. ik weet het niet hoor, maar ik vind het zo voor jullie. ik mis jullie ook hoor! maar kan me ook wel voorstellen dat je uit discreetie hier niet zo goed meer durft te postten.
ik hoop gewoon dat we straks allemaal weer gezellig bijelkaar in z&g zitten!

minoes, je zal wel niet lurken, maar ik mis je ook hoor! je was idd altijd zo lekker vrolijk & strooide altijd dit gezellige smiley'tje rond
die gebruik ik nu maar wat vaker, moet ik altijd weer ff aan je denken vind ik de echte minoes-smiley! hier komt ie nog een keer:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')