abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19746023
Vervolg van Wachten op een 2e streepje deel 31

NOD Lijst en GYN lijst

28 mei TearSong NOD
9 juni Girly NOD
23 juni LittleWoodstock Gyn
28 juli Beaker Gyn
3 juli Girl24 NOD
5 juli Hartje NOD
9 juli Slaapmeisje NOD
11 juli snakelady NOD

[ Bericht 34% gewijzigd door Karin op 12-06-2004 10:30:06 ]
pi_19746077
Ik gooide het topic dicht.
Met de vraag hoe het met Girly is

En natuurlijk met Githa en Hartje.

en nog 14 nachtjes slapen is voor LW

Minoes...hoe is bij jou??

En natuurlijk Amber, Snakelady, Girl24 en Ingrid...

Lieve Merisse,
Wat is het leven toch oneerlijk.
Je teste zaterdag zo overduidelijk positief.
en nu dit weer.
Worden schieten me te kort.
Traantjes zijn hier aan wezig en een brok in me keel.
Ik hoop dat jij wel hebt kunnen slapen en dat je gisteren bij je hubbie hebt kunnen uithuilen.
Lieve Merisse heel veel sterkte...

[ Bericht 27% gewijzigd door jolene op 09-06-2004 09:26:16 ]
  woensdag 9 juni 2004 @ 09:32:38 #3
86274 hartje
still waiting...
pi_19746369
oooooo merisse
ik vind het zo erg joh! hoe is het nu met je? gadver wat een rot nieuws
hou je taai meis & heeeeeeel veeeeeel sterkte!

karin: zet m'n nieuwe nod maar op 5 juli, thanx!

& martineke & piglet: bedankt voor de links! als ik een maandje compleet heb ga ik het allemaal ff bestuderen. (ik had wel wiskunde in mijn pakket dus ik hoop dat het gaat lukken!)
  Moderator woensdag 9 juni 2004 @ 09:40:25 #4
5428 crew  miss_sly
pi_19746518
*uit lurkstand komt

Ik leef zo met jullie mee en ben telkens zo blij als er weer iemand naar het Z&G topic kan verdwijnen! Ik blijf maar hopen dat dit topic op een dag gewoon geen vervolg hoeft te krijgen, omdat iedereen al 2 streepjes heeft gehad!

Maar dit nieuws van Merisse is zooo oneerlijk! Heb er geen woorden voor, het is zo verdrietig

Heel veel sterkte Merisse !
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_19746974
* Uit lurkstand springt *

Merisse Ik lees net je bericht in Z&G en ben sprakeloos
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen!

Lieve, lieve Merisse, Heel veel sterkte de komende dagen! Hopelijk vinden jij en je man toch weer de kracht om door te gaan!

Sterkte meis!

Liefs Beaker

* weer lurken gaat *
BabyS :))
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:10:59 #6
86274 hartje
still waiting...
pi_19747105
lieve merisse,
ik snap helemaal dat je nu ff geen zin hebt om te postten, maar ik moet er steeds maar aan denken

ik hoop dat het een beetje gaat met je. zo goed als, gezien de omstandigheden. beetje vaag omschreven, maar je snapt het wel toch?
meis, nogmaals veel sterkte!
pi_19747162
Raar is dat he Hartje.
Ik las het berichtje van Piglet vanochtend en boem Koud..
door gegaan naar Z&G, en pfff

Merisse, denk aan je knuffel
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:32:40 #8
86274 hartje
still waiting...
pi_19747537
ik schrok me idd rot! van dat berichtje van Piglet.
ik zit steeds dit topic & z&g te refreshen.
het laat je gewoon niet los hè.
:'( merisse ik gun het je zo van harte! waarom gebeurt dit nou weer :'(
ik vind het maar een oneerlijke shitzooi
pi_19747654
terug vind post
pi_19747722
Ik heb dat ook Hartje...moet eigenlijk verder met mijn werk...maar nu kijk ik nog vaker dan normaal.
Ik kan me ook voorstellen dat ze fok ff niet zit zitten...
pi_19748258
* lurk modus ff uitzet *

Heeft iemand nog iets gehoord van Merisse? Wellicht buiten Fok! om?

* knopje drukt om lurkmodus weer aan te zetten *
pi_19748327
Wat betekent NOD toch steeds?...ik heb natuurlijk wel een vermoeden maar niet de precieze benaming
#geen
pi_19748354
NOD = Niet Ongesteld worden Dag
pi_19748519
Ik vind t wel vervelend dat jullie het via mij moesten horen en ik heb ook nog even getwijfeld of ik het zou posten...
Maar iedereen leeft hier zo met elkaar mee dat ik vond dat jullie het zsm moesten weten.
Het is gewoon niet eerlijk hoe het nu bij Merisse verloopt
pi_19748610
Piglet! Meid daar moet je je niet druk om maken! Vind het fijn dat jij de taak op je hebt genomen om het te zeggen Dan is het voor merisse een zorg minder om ons in te lichten!

Het is inderdaad vreselijk oneerlijk en hoop dan ook dat ze de rust en tijd neemt om dit te verwerken!
pi_19749167
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef piglet het volgende:
Ik vind t wel vervelend dat jullie het via mij moesten horen en ik heb ook nog even getwijfeld of ik het zou posten...
Maar iedereen leeft hier zo met elkaar mee dat ik vond dat jullie het zsm moesten weten.
Het is gewoon niet eerlijk hoe het nu bij Merisse verloopt
Piglet, dat is juist fijn.
Ik probeer iedereen die overstapt toch wel te volgen.
Dus lees er wel maar altijd eerst het tweede streepje.

Knuffel
pi_19749475
MERISSE............
Ow,ik zit hier met kippenvel op m'n lijf te typen.....wat een afschuwelijk nieuws weer voor jullie
Je had zo'n mooie datum voor dit mooie wondertje gekozen,maar het mag helaas weer niet zo zijn.
Daar zit ik dan,met m'n zere boopies en een steek links en recht in m'n liezen...........
Heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel sterkte en liefs gewenst,ik wou,dat je hier om de hoek woonde,dan kon ik je lekker ff troosten.......
Groetjes,Minoes
pi_19749669
Heel veel sterkte Merisse :'(
pi_19752288
Merisse, ik zal hier even antwoord geven op je vraag. Ik heb inderdaad drie vroege miskramen op rij gehad. De eerste met 8 weken, de tweede met 6 weken, de derde met 9 weken (om en nabij, weet niet meer precies het aantal dagen). Er is mij toen wel een onderzoek aangeboden, maar er werd ook direct bijgezegd dat er meestal niets uit komt. Ik vond het nogal wat om opeens dat medisch circuit in te stappen en we waren ook nog maar een half jaartje bezig. Dus hebben we besloten dat nog niet te doen. De gyn heeft toen geadviseerd om drie maanden veilig te vrijen, om mijn lijf en hoofd wat rust te geven. Ze zei er wel eerlijk bij dat het waarschijnlijk medisch gezien flauwekul was om die rust te nemen, maar dat het wel helpt om mentaal even bij te komen van die hormonen-achtbaan. Ik kreeg ook wel een heel rustig gevoel toen dat besluit er eenmaal lag, kon weer even verder kijken naar de rest van mijn leven, want ik was al maanden alleen maar bezig met zwanger zijn of miskramen hebben. En het was in ieder geval duidelijk dat ik makkelijk zwanger kon worden, ik had zelf niet het idee dat het nooit zou gaan lukken. Maar ik snap wel dat dat bij jou anders ligt, ook ivm je leeftijd. Dan heb je toch wat meer "haast".

Overigens was ik twee weken na die derde miskraam weer zwanger (persona raakte een beetje van slag door die miskramen, dus die voorspelde niet meer zo goed wanneer het niet veilig was), en dat werd Isa.

Sterkte met het verwerken van deze klap. Het is heel oneerlijk allemaal...
mooi he, alles
pi_19752409
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef Beaker1 het volgende:
NOD = Niet Ongesteld worden Dag
Okéééé
#geen
pi_19752520
Merisse, ik wens jou en je man heel veel sterkte
#geen
pi_19752665
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:37 schreef Xanthe het volgende:
terug vind post
Xanthe, knuffel hoe voel jij je.

Martineke, knuffel....
pi_19753460
Denk dat dat er nu even niet zoveel toe doet.

De gevoelens die mee spelen na het bericht van Merisse des te meer...
De vorige keer zag ik ook alles onder mij verdwijnen , sta nu weer onderaan en het
maakt me toch wel een beetje onzeker...
Probeer me dus niet te druk te maken en alles maar over mee heen te laten komen.
Behalve goede vrienden en mijn ouders en op i-net weet verder niemand dat ik zwanger ben.
Dat laten we nog even zo.
Hoop gewoon dat mijn gevoel het nog steeds goed heeft dat het wel goed gaat.
De vorige keer was ik onzekerder dan nu , had ik echt een mijlpaal als ik die 10 weken echo had gehaald en die zat goed dat het dan goed zijn blijven....
Nu heb ik echt het gevoel van in februari is het zo ver...
Maar ja het bericht van Merisse , het blijft in je hoofd rond spoken en maakt me ook wel bang...
pi_19753622
Mag ik heel eerlijk zijn...ik dacht eigenlijk al zoiets...
daarom toch de vraag hoe jij je voelt.
Het is moeilijk om nu iets opbeurents tegen jou te vertellen te zeggen.

Knuffel
pi_19754075
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:13 schreef jolene het volgende:
Ik gooide het topic dicht.
Met de vraag hoe het met Girly is
nou hier nog hetzelfde.. nog geen rode duiveltjes te bekennnen.. maar jah mijn ongi is toch onregelmatig.. dus het kan weer zo zijn dak dalijk weer die opwekkers moet slikken.. GRR
ik ga voorlopig nog niet testen.. wacht ff tot ik ver over mijn cyclus heen ben.. en maar kijken hoe het zit met verschijnseltjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')