quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:28 schreef ZX9R het volgende:
Ik zit met een probleem op de 20ste:
Wij kunnen dan echt niet. Helaas.
Volgende keer beter!
Ook_gek stalkt me ........ op Fok! danquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:29 schreef Cheshire het volgende:
@ ondeugend : ook_ gek???![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:31 schreef RB het volgende:
Luc weet je al of je gaat 20 juni.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoezo als je motor weer klaar isquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:35 schreef RB het volgende:@ rebelwoman
De distributie ketting maakte lawaai.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoezo als je motor weer klaar is(meettopic)
55 euro in de maand, en hoe vaak mag je dan? Want je mag voor 65,- 10x begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
Morning slowchatters.
Riet we happen wel maar slikken niet!![]()
OPM hebben ze houten fitness apparaten bij jullie in de sportschool.
(Gerako)Ik zit bij de goedkoopste in de regio en die kost per maand 55 euro.
Misschien zijn die scholen in de randstad wel wat duurder.
Tegenwoordig heb ik een strippenkaart, 10 keer voor 65 euro.Best een dure bezigheid.
Sinds het ongeluk vorig jaar train ik nog maar 1 keer per week i.p.v. 5 keer.
(ben afgevallen van 95 naar 78 kilo .. en nog een hoger vetpercentage ook)
In Rotterdam hier vlakbij zijn ze nog gekker, ooit eens geinformeerd.
Je moest 150 gulden inschrijfgeld betalen en 3 maanden vooruit! (en 3 maanden opzegtermijn)
24 hours.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:40 schreef Cheshire het volgende:![]()
![]()
![]()
zo vroeg en dan toch al in een pestbui![]()
Zoveel als je wilt. Maar er zijn ook sportscholen met een fase systeem. / max 3 keer per week.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:26 schreef Gerako het volgende:
[..]
55 euro in de maand, en hoe vaak mag je dan? Want je mag voor 65,- 10x begrijp ik.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
OPM hebben ze houten fitness apparaten bij jullie in de sportschool.
zou best willen maar ik rijd niet over utrecht, ik ga 'onderlangs' (A15) das veel snellerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:46 schreef RB het volgende:
Yep moet ikke wel alleen rijden tot Utrecht misschien en van daar met OPM samen verder![]()
hij is gisteren (goed)gekeurd, hij zou bellen als het niet goed was, en nu is wachten op het kenteken en dan kan ik hem ophalen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:56 schreef ZX9R het volgende:
OPM, wanneer kon jij je brommer nou ophalen?
Er is maar 1 hit met onze namen. De telefoongids.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb 7 hits ja op jullie naam in Groningen, waarvan 1 begint met jouw voorletter
ook dat is helaas geen garantie, zo is gebleken (Generalist)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:52 schreef ZX9R het volgende:
Nope. Ze staan lekker overdekt in een goed afgesloten garagebox aan de andere kant van de stad.![]()
btw Riet, heb je ons adres al gevonden dan?
ah.. was jij dat vanmorgen..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:00 schreef Patrick281 het volgende:
Even met een smoesje bellen en klaar ..
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:52 schreef ZX9R het volgende:
Nope. Ze staan lekker overdekt in een goed afgesloten garagebox aan de andere kant van de stad.![]()
Garagebox breek je zo in .. deze nog makkelijker dan bij Generalist die speciaal beveiligd was.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ook dat is helaas geen garantie, zo is gebleken (Generalist)![]()
Zo ken ik 2 mensen die in een heeeel klein dorpje wonen en alle info zo even snel per MSN weggeven.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:10 schreef Cheshire het volgende:
@ rietvaarder: ik denk dat ik je advies maar eens ter harte neem...
![]()
heb tijdje terug ook maar mijn hotmail password veranderd..![]()
![]()
je geeft toch al snel ongemerkt teveel informatie weg.
Ben ook even aan het zoeken geweest, maar jij bent altijd zo voorzichting, maar volgens mij weet ik de straat waarin jij woont, misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar begint jou straatnaam met een D en eindigt met een L?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, ik ben er ook niet te happig op om je gegevens op internet te zetten. net als met de kentekenplaten, waarom zou je risico nemen..?
waar heb je op gezocht dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:37 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ben ook even aan het zoeken geweest, maar jij bent altijd zo voorzichting, maar volgens mij weet ik de straat waarin jij woont, misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar begint jou straatnaam met een D en eindigt met een L?
Klopt het of niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar heb je op gezocht dan?
Hij heeft pas een luchtfoto gepost met zijn huis erop aangegeven!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:37 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ben ook even aan het zoeken geweest, maar jij bent altijd zo voorzichting, maar volgens mij weet ik de straat waarin jij woont, misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar begint jou straatnaam met een D en eindigt met een L?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij heeft pas een luchtfoto gepost met zijn huis erop aangegeven!
mwah, zelfs als je heel bekend bent hier moet je heel goed kijken hoor. het duurde bij wel even voordat ik wist waar ik in arnhem zat bij de startpositie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hij heeft pas een luchtfoto gepost met zijn huis erop aangegeven!
Maar klopt het wat ik zei over de begin en eindletter?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, zelfs als je heel bekend bent hier moet je heel goed kijken hoor. het duurde bij wel even voordat ik wist waar ik in arnhem zat bij de startpositie.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je aan de hand van die foto mijn adres gevonden?
yepquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:38 schreef Gerako het volgende:
[..]
Klopt het of niet?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar heb je op gezocht dan?
Dan zou ik toch nog een stukje voorzichtinger worden als ik jou was. Niet meer dan 5 min heb ik gezocht.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep
[..]
En begint en eindigt jouw straatnaam met een M en een G ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:42 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan zou ik toch nog een stukje voorzichtinger worden als ik jou was. Niet meer dan 5 min heb ik gezocht.
En inderdaad aan de hand van die luchtfoto, en ik ben absoluut niet bekend in Arnhem ben er maar 1 keer geweest.
Als je al zoekt op zx9r op google vind je een aantal posts van mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:43 schreef Cheshire het volgende:
@ luc check jij ook es ff? kan met meeste zoekmachines niets vinden dat risico's met zich meebrengt.. maar ik ken natuurlijk niet al je posts...![]()
Helaas.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En begint en eindigt jouw straatnaam met een M en een G ?
ok, die luchtfoto. dat is precies 1 keer geweest...maar ach, zo'n bijzondere motor heb ik niet en ik ben meer bang voor die kampers hier in de buurt (zitten gewoon 3 kampen in de buurt) dan voor internet dieven.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:42 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dan zou ik toch nog een stukje voorzichtinger worden als ik jou was. Niet meer dan 5 min heb ik gezocht.
En inderdaad aan de hand van die luchtfoto, en ik ben absoluut niet bekend in Arnhem ben er maar 1 keer geweest.
Nee, waar zoek jij mee?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
E en een T dan?
op je achternaam en woonplaats zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nee, waar zoek jij mee?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op je achternaam en woonplaats zou ik zeggen...
Heb je gelijk in hoor, maar ik was beniewd of ik aan de hand van die luchtfoto jouw adres kon achterhalen en dat kon dus. Als had je de luchtfoto wel omgedraaid volgens mij, noorden was nou onderkant foto.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ok, die luchtfoto. dat is precies 1 keer geweest...maar ach, zo'n bijzondere motor heb ik niet en ik ben meer bang voor die kampers hier in de buurt (zitten gewoon 3 kampen in de buurt) dan voor internet dieven.
plus heb ik hem achter goed slot en grendel vergrendeld, echt goed. ze zullen de deur eruit moeten halen willen hem meekrijgen...
als ze een poging willen wagen zal dat met veel lawaai moeten gebeuren. 's nachts zal ik dat (hoop ik) wel horen en overdag zijn er altijd buren aanwezig (3 afgekeurd en 1 werkeloos, plus allerlei huisvrouwtjes) die het dan wel zullen merken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:51 schreef Gerako het volgende:
Heb je gelijk in hoor, maar ik was beniewd of ik aan de hand van die luchtfoto jouw adres kon achterhalen en dat kon dus. Als had je de luchtfoto wel omgedraaid volgens mij, noorden was nou onderkant foto.
Maar als je hem goed achter slot en grendel is de kans dat hij gestolen word inderdaad niet zo heel groot, ook al weten ze je adres.
Nee, tis echt niet moeilijk. Op die luchtfoto van OPM staat een opvallende bocht. Die heb ik opgezocht met Autoroute en de straatnaam erbij gezocht.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind het knap van je dat je een adres kan achterhalen dmv een luchtfoto. Dit ruikt naar meer.
Ben jij toevallig geen motordief?!
achteraf denk ik dat het niet zo moeilijk moet zijn. gewoon een kaart opzoeken van arnhem en mijn luchtfoto daar op zoeken. ik heb het precies aangegeven met een rode streep...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Vind het knap van je dat je een adres kan achterhalen dmv een luchtfoto. Dit ruikt naar meer.
Ben jij toevallig geen motordief?!
waar staan die foto's dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:54 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nee, tis echt niet moeilijk. Op die luchtfoto van OPM staat een opvallende bocht. Die heb ik opgezocht met Autoroute en de straatnaam erbij gezocht.
Rijd je voorzichtig?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Over 1 uurtje kan ik eindelijk mijn rode wegmonster op gaan halen,![]()
![]()
Succes.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
achteraf denk ik dat het niet zo moeilijk moet zijn. gewoon een kaart opzoeken van arnhem en mijn luchtfoto daar op zoeken. ik heb het precies aangegeven met een rode streep...
zal de jouwe es proberen zo.
beterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Over 1 uurtje kan ik eindelijk mijn rode wegmonster op gaan halen,![]()
![]()
We have a winner.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:56 schreef ZX9R het volgende:
@ Gerako: begin G eind g?
Dank je voor het medeleven ( en tuurlijk ga ik voorzichtig rijden)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Rijd je voorzichtig?
Telefoongids en ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:00 schreef Gerako het volgende:
[..]
We have a winner.
Hoe heb jij dat gedaan?
Die van jouw toevallig: H en t?
Maar hoe kwam je dan in een keer bij mij, er zijn er meer met die naam hier.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Telefoongids en ja.
Jouw straatnaam Riet, is dat toevallig: A en f?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
E en een T dan
Ah ha, zo zie je maar dat er echt niet veel moeite nodig is.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:36 schreef ZX9R het volgende:
Niet zo moeilijk.
Ik wist nog waar jij woonde van dat kaartje dat je ooit eens gepost hebt met je eigen circuit!
maar dit zijn wel dingen die je moet weten, van die kaarten die 1 keer zijn gepost, maar je achternaam en woonplaats in je profiel is wel wat makkelijker te vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:36 schreef ZX9R het volgende:
Niet zo moeilijk.
Ik wist nog waar jij woonde van dat kaartje dat je ooit eens gepost hebt met je eigen circuit!
Toevallig wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je dan in een keer bij mij, er zijn er meer met die naam hier.
[..]
Jouw straatnaam Riet, is dat toevallig: A en f?
Inderdaad. Maar er zijn hier in de buurt zoveel mensen die weten dat er bij mij in de schuur een motor staat, dan maak ik me weinig zorgen over iemand die via een forum een motor wil stelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar dit zijn wel dingen die je moet weten, van die kaarten die 1 keer zijn gepost, maar je achternaam en woonplaats in je profiel is wel wat makkelijker te vinden natuurlijk.
Zal er ff over nadenken, misschien afspreken in de buurt van Gorichemquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou best willen maar ik rijd niet over utrecht, ik ga 'onderlangs' (A15) das veel snellerof je moet ff doorrijden naar arnhem...
Zullen we even een dealtje sluiten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:54 schreef ZX9R het volgende:
Stalen ze die van mij maar. Dan krijg ik meer terug van de verzekering dan dat ik er voor vraag!
tja alleen jammer van je no claim die eraan gaat (ervan uitgaande dat je die hebt)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:54 schreef ZX9R het volgende:
Stalen ze die van mij maar. Dan krijg ik meer terug van de verzekering dan dat ik er voor vraag!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
En nu terugkrabbelen he
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar ik denk dat er heel wat bij komt kijken voordat je daadwerkelijk je geld krijgt na een diefstal.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:03 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha![]()
Laten we dat toch maar niet doen!![]()
Oooh, dan kom ik hem vanavond nog even ophalen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:14 schreef ZX9R het volgende:
Nee hoor.
Woninginbraak gehad. Verzekering betaalde zo! (toen de schade definitief was vastgesteld na 2 à 3 maanden)
Het zou wel een uitdaging zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:20 schreef ZX9R het volgende:
Als jij hem kunt vinden!
Grûnn is groot hoor en er staan veel garageboxen!![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:13 schreef Gerako het volgende:
Prettige middag allemaal nog, ik ga naar Friesland, op zoek naar werk.
Valt mee van die ratten:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:14 schreef ZX9R het volgende:
Nee hoor.
Woninginbraak gehad. Verzekering betaalde zo! (toen de schade definitief was vastgesteld na 2 à 3 maanden)
Gok die van mij eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:38 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ah ha, zo zie je maar dat er echt niet veel moeite nodig is.
Tis hier niet koud hoor!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:23 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het zou wel een uitdaging zijn.
Ik ga nu echt weg naar het verre, koude Friesland. [afbeelding]
Da's kut!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, ga ik morgen op vakantie krijg ik vanmorgen te horen dat ik budgettechnisch niet meer verantwoord ben bij het bedrijf. Vond al dat het zo rustig was de laatste tijd.
Het inkomen is het probleem niet maar nu moet ik weer een nieuwe baan gaan zoeken.
Ik ga lekker morgen op vakantie voor 2 weken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Da's kut!
En nu?
Ik vond je ook al zo rustig vanochtend.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:24 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, ga ik morgen op vakantie krijg ik vanmorgen te horen dat ik budgettechnisch niet meer verantwoord ben bij het bedrijf. Vond al dat het zo rustig was de laatste tijd.
Ja, moest nog even aanzetten om alle meuk voor de vakantie weg te werken.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond je ook al zo rustig vanochtend.
Volgens mij vat je het goed op .. of moet de klap nog komen.
Had je wel een vaste aanstelling of niet?
Komt goed Luc en de eerstvolgende meet als ik wel in Nederland ben cq geen andere afspraken heb dan ben ik er zeker bij.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef ZX9R het volgende:
Nou, succes dan maar!
Tja ik had vorig jaar dus een reorganisatie .. wel een half jaar salaris mee .. maar ja het was wel een baan naar mijn hart. En 5 jaar gooi je niet zomaar weg. :')quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja, moest nog even aanzetten om alle meuk voor de vakantie weg te werken.
Ik vat dit soort dingen altijd goed op, er is niemand dood toch? Geen rampen voorgevallen? Ik kan er niet zo mee zitten eigenlijk, shit happens, ook in mijn leven.
Nee helaas niet anders was het wat leuker geregeld. Had een half jaar contract wat simpelweg niet verlengd wordt nu. Jammer maar helaas.
Ik werk overal een jaar geloof ik en dan ben ik ineens budgettair niet meer verantwoord. Vorige keer ook net voor mijn vakantie eruit gegooid, toen maakte ik me nog wel een beetje druk maar nu echt niet meer hoor. Het lost zich vanzelf wel op en anders melden bij het CWI en een beetje bijbeunen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ik had vorig jaar dus een reorganisatie .. wel een half jaar salaris mee .. maar ja het was wel een baan naar mijn hart. En 5 jaar gooi je niet zomaar weg.![]()
Maar blijft je vriendin er ook zo rustig onder dan ..
Straks kan je inderdaad meer rijden .. en meer fokken.
Het was een zwarte Volvo S80... maar ja... typisch volk erin he... van die figuren die denken dat ze er een stuk weg bij kopen bij hun autoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:40 schreef ZX9R het volgende:
Gesneden door een volkswagen golf en op je eigen baan door een tegenligger (opel astra) van de weg gedrukt zeker!
Die hufter wou me zowat van de motor trekken: "Ik schrok me de pleuris van je..."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je eenmaal met die vinger met begonnen is het einde zoek...dus begin ik er maar niet aan. wij, motorrijders zijn toch altijd fout in hun ogen dus daar reageer ik niet (meer) op. het heeft uiteindelijk toch geen nut...
Tja... autorijden is tegenwoordig meer mensen zoveel mogelijk dwarszitten... geen ruimte geven... vooral niet kijken als je een baan opschuift en vooral jezelf op de borst kloppen hoe goed jezelf wel niet anticipeert in het verkeerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
Ik laat iedereen in zijn waarde op de weg.
Ik heb geen zondagschoentjes hoor .. maar voor de rest heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:44 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.cmyoung.com/bikewreck.html
Pepijn! Iets voor jou om je les uit leren met je spijkerbroekie en zondagsschoentjes?
Jij bent ook verkeerd bezig vind ik.
Vraag'es als je wil of hij veel verstand van Boxers heeft. .. misschien wordt ik ook wel klant.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:40 schreef PatrickM het volgende:
..
Jawel, ik gewoon hele dikke laarzen aan hoor van 30 centimeter hoog.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat denk ik niet.. dat word een heeeeeele lange lijdensweg
Die schoenen van jou bedekken je enkels toch niet?
Moet ie toch lekker zelf weten? Sommigen laten hun condooms ook thuis voor een avondje neuken. Hij doet gewoon geen pak aan op de motor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah ok, maar waarom geen motorbroek dan
Beetje aangebrand? Dit is nog steeds een SC topic.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn kan vast zelf wel een reden bedenken zonder jouw hulp..
Tis een BMW dealer... zal best wel verstand hebben van boxer motorenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vraag'es als je wil of hij veel verstand van Boxers heeft. .. misschien wordt ik ook wel klant.
Zit net dat andere topic te lezen en je wind je behoorlijk op lijkt het. Plus dat je de smiley vergeten was.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke niet hoor.
Maar jij doet net alsof ik vraag waarom hij zn biefstuk half doorbakt ipv helemaal.
Geen motorbroek op de motor aan doen is nou niet echt een normaal iets.
Siem de Vos kan alle BMW's onder handen nemen, ook boxerblokken. Kennis brengt zijn beemer met boxerblok ook gewoon daar. Het is zeker niet de goedkoopste maar hij schijnt goed werk af te leveren. (laatste keer hadden ze zelfs zijn blok netjes opgepoetst en de motor gewassen voor nop.)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:50 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tis een BMW dealer... zal best wel verstand hebben van boxer motoren
Is overigens in Nieuwegein (best een eind rijden voor mij, maar ach... weet ik iig 99% zeker dat alles precies gebeurd zoals ik graag hebben wil)
Tja, volgens de huidige CBR-regels zijn stevige hoge schoenen, een spijkerbroek, een motorjas, handschoenen en een helm nog steeds afdoende om motor te rijdenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke niet hoor.
Maar jij doet net alsof ik vraag waarom hij zn biefstuk half doorbakt ipv helemaal.
Voor een BMW dealer is ie niet duurquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Siem de Vos kan alle BMW's onder handen nemen, ook boxerblokken. Kennis brengt zijn beemer met boxerblok ook gewoon daar. Het is zeker niet de goedkoopste maar hij schijnt goed werk af te leveren. (laatste keer hadden ze zelfs zijn blok netjes opgepoetst en de motor gewassen voor nop.)
Oh dat wist ik niet, die kennis zit altijd te zeuren na de grote en kleine beurten dat ie zo duur is. Kan die klaagzang nu wel dromen van hem.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Voor een BMW dealer is ie niet duur
Ik kan het me wel voorstellen hoor... ik moet zeggen dat ik ook aardig in de buidel moet tasten (¤ 1100) maar ach... je moet watquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, die kennis zit altijd te zeuren na de grote en kleine beurten dat ie zo duur is. Kan die klaagzang nu wel dromen van hem.
Voor dat geld een leuk tweetaktje erbij kopen? Nee geintje, zijn behoorlijke bedragen maar die man moet niet zeuren want hij verdient zat.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:05 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voorstellen hoor... ik moet zeggen dat ik ook aardig in de buidel moet tasten (¤ 1100) maar ach... je moet wat
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:58 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, volgens de huidige CBR-regels zijn stevige hoge schoenen, een spijkerbroek, een motorjas, handschoenen en een helm nog steeds afdoende om motor te rijden
* Patrick281 rijdt als het te warm wordt ook met alleen spijkerbroek i.p.v. motorbroek.
ach, tis net wat lars zegt; dat moet ieder voor zich weten. ze beschadigen er niemand anders mee, dus laat ze lekker hun gang gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, je leert het toch pas nadat je een keer goed open ligt.
Misschien komt het ook wel omdat mijn vader vrij regelmatig motorrijders opruimt..
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:19 schreef ZX9R het volgende:
ff kwijlen voor diegene die het aangaat!
[afbeelding]
Hoe meer mensen er gewoon in hun korte broek gaan rijden, hoe hoger het aantal zwaar gewonden motorrijders na een glijpartij.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach, tis net wat lars zegt; dat moet ieder voor zich weten. ze beschadigen er niemand anders mee, dus laat ze lekker hun gang gaan.
t valt mij wel op trouwens dat veel motorrijders met een spijkerbroek rijden
en net wat je zegt, ze leren het pas als ze echt een keer goed open hebben gelegen, daarna zullen ws nooit meer zonder pak rijden...
dat vind ik wel heel erg ver gezocht. het is gewoon hun eigen verantwoordelijkheid en hun premies zullen als 1e omhoog gaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:48 schreef Gerako het volgende:
[..]
Hoe meer mensen er gewoon in hun korte broek gaan rijden, hoe hoger het aantal zwaar gewonden motorrijders na een glijpartij.
Hoe meer zwaar gewonden er in het ziekenhuis worden opgenomen, hoe hoger de verzekeringspremies.
Het is misschien vergezocht, maar dit is ook de reden waarom je in de auto je gordel om moet doen is mij een keer verteld door oom agent.
Zit kevlar in verwerkt op de kwetsbare plekken en is wat dikker dan een normale spijkerbroekquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die kennis (Bandit 600 N) vertelde mij over een spijkerbroek voor op de motor met verstevigde delen. dat lijkt me weer wel wat, als het gemaakt is om mee motor te rijden.
Ik vond het ook ver gezocht inderdaad, maar zo is het mij verteld.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat vind ik wel heel erg ver gezocht. het is gewoon hun eigen verantwoordelijkheid en hun premies zullen als 1e omhoog gaan.
ik vind het iig te ver gezocht om me er zo druk over te maken, als zij met zo'n risico willen rijden moeten ze dat zelf wetenmaar, betrek geen anderen in jouw domme keuze
![]()
Klopt, die heb ik ook gezien, al zij de verkoper erbij dat het niet zo heel comfortabel zit zoals een gewone spijkerbroek. Het was niet echt aan te raden om er de hele dag mee te lopen zeg maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die kennis (Bandit 600 N) vertelde mij over een spijkerbroek voor op de motor met verstevigde delen. dat lijkt me weer wel wat, als het gemaakt is om mee motor te rijden.
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/58361quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weten jullie wat zo'n broek kost?
thx! maar hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:01 schreef Gerako het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/58361
Geen idee wat het kost, ik wil wel eens voor je in de rondte kijken hier naar prijzen.
Dus eind volgende week kan je je ook eindelijk weer verplaatsen op het beste aantal wielenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
donderdag of hooguit vrijdag. heb dat topic gelezen op MF maar ik houd het toch maar bij mijn pak
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Dus eind volgende week kan je je ook eindelijk weer verplaatsen op het beste aantal wielen
Dat zou idd wel stoer zijn jaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hayabusa blok inproppen
Dat is toch helemaal geen intieme vraag.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ikke niet hoor.
Heeft Ondeugend die ook niet ..zo'n scheurijzer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:
btw... mijn moeder heeft een heuze Suzuki Alto GLS van 1994 gekocht
ik kan me een filmpje herinneren van een klein autootje met een fireblade blok erin dat hier ooit eens is gepostquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hayabusa blok inproppen
Lijkt mij toch niet echt een vergelijkbare motor .. compleet andere smaak.quote:ah een beamer, maar een indian is toch veel mooier
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heeft Ondeugend die ook niet ..zo'n scheurijzer.![]()
In eerste instantie samen gekocht die Ford, maar aangezien ik er 5 km per maand gebruik van maakte heeft mijn moeder mijn deel weer verrekend met de beemer... M'n moeder heeft liever niet dat ik in de Alto rij... ze is bang dat ik de bestuurdersstoel kapot drukt naar achterenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heeft Ondeugend die ook niet ..zo'n scheurijzer. :')
Doe je niet meer samen met je moeder qua auto?
Daarvoor hadden jullie toch een Ford nogwat..
wil je een keer op mij rijdenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:27 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
Vergeet even niet dat wij als hollanders wel heel conservatief zijn wat dit betreft, de rest van europa vind ons dodelijk saai en geef ze eens ongelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:21 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen naar die jas en racelaarzen kijken bij Martijn .. zijn besteld en binnen.
Misschien zie ik er nog een goede broek bij.![]()
Jammer van de kleur maar ziet er wel netjes uit.
Vraagprijs is van 1.100,00 naar 850,00 gegaan ..
(nieuwe ketting, tandwielen, accu en banden!)
[afbeelding]
In Ittalie is dit trouwens wel een geacepteerde mannenkleur.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil je een keer op mij rijden
Stalk
Vanmiddag om een uurtje of half zeven als alles meezit. Nog even snel wat muziek downloaden want zonder muziek heb ik niet echt vakantie vind ik. Laptop en een actief PA setje gaat lekker mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, wanneer vertrek je?
Weer last van enge mannetjes?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo, om 18.00 uur Portugal - Griekenlandquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vanmiddag om een uurtje of half zeven als alles meezit. Nog even snel wat muziek downloaden want zonder muziek heb ik niet echt vakantie vind ik. Laptop en een actief PA setje gaat lekker mee.
Ondanks dat hier volgens mij nogal wat rockliefhebbers zitten, iemand nog een suggestie voor mijn playlist in de vorm van wat underground trance/dance etc.? Het moet wel het wat hardere werk zijn en specifiek zonder zang erin. Mooi voorbeeld: Yoyi Biomehanica, MarcoV, Push etc. (alle albums en liveoptredens van bovengenoemde artiesten heb ik overigens al.)
Kijk wel in het vliegtuig. Nederland-Duitsland in de kroeg kijken met een lekkere turks biertje erbij.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hallo, om 18.00 uur Portugal - Griekenland![]()
![]()
![]()
nee, weinig liefhebbers dat weet ik. kom je vanmiddag nog ff op fok of niet?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
Ga nog wel even een duits shirt kopen, doet het altijd leuk in een nederlandse kroeg daar.
quote:Geen liefhebbers hier van dance en aanverwante muziek?
* gaat 21 juni naar concert KoRn - Slipknot - Metallicaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen liefhebbers hier van dance en aanverwante muziek?
Al eens eerder gedaan, had een mooi shirt met rugnummer en naam van Voller, jammer dat ik die kwijt ben.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
Hmmm de meeste hebben dezelfde smaak hier he? Ik val een beetje buiten de boot.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
* gaat 21 juni naar concert KoRn - Slipknot - Metallica
Niet zo'n grote liefhebber dus van dance en aanverwante muziek, maar soms wel lekker op z'n tijd
niet echt...geen rammstein voor mijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm de meeste hebben dezelfde smaak hier he? Ik val een beetje buiten de boot.
* One_Punch_Mickey zet tijdens het zoeken weer even Push aan.
Wat voor muziek maakt jou dan blij, dacht dat je ook een beetje in de rockhoek zat. R&B dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet echt...geen rammstein voor mij
mwah, vroeger wel altijd R&B totdat het in de hitlijsten kwam...nu eigenlijk niet zo zeer 1 genre, beetje van R&B, rock (maar geen metalicca en rammstein enzo) en soul vind ik op zijn tijd ook wel lekker.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat voor muziek maakt jou dan blij, dacht dat je ook een beetje in de rockhoek zat. R&B dan?
Zeker om door te verkopen op je werk aan een specifiek iemand.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:
b
[..]
Vergeet even niet dat wij als hollanders wel heel conservatief zijn wat dit betreft, de rest van europa vind ons dodelijk saai en geef ze eens ongelijk.
Ik ben iets minder nederlander dan jullie denk ik en ik vind er niks mis mee, zou zo op zo'n fiets gaan rondrijden. Die kleur moet je van houden en is niet mijn keus maar dat zou me zeker niet tegenhouden om er zo eentje aan te schaffen. Mocht het wat jou betreft stuk lopen op de kleur laat het dan even weten want dan heb ik wel interesse.
Ik heb geen werk meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
Zeker om door te verkopen op je werk aan een specifiek iemand.
Maar ik heb op zich geen moeite met wat mensen van mij denken op dit ding, als wel dat ik het gewoon niet mooi vind.
Bij mij is altzheimer ook al vroeg langsgeweest, namen kan ik dus echt niet onthouden. Nummers wel, zal wel een afwijking zijn denk ik. "Jij woonde toch op nr .. met telefoonnummer ........, maar hoe heet je ook alweer?"quote:Met die muziek kan ik je niet helpen idd, zit meer in de rock hoek en zelfs dan moet je bij mij niet met namen aankomen. Ik vermoed dat ik een soort namendyslextie heb .. ene oor in .. andere oor uit.
Zakelijk wel lastig als je net een klant gesproken hebt en je wil het met een collega even overleggen .. prive moet ik ook wel eens verzinnen .. pas kwam ik een vriendin van 10 jaar geleden tegen en ik kon toch niet meer op haar naam komen .. zei dus ook een verkeerde naam .. kwam in de buurt dat wel.![]()
Ze kon het niet waarderen.
Meer foto's:quote:ZEER GROTE BRAND IN HANDELSBEDRIJF
DORDRECHT – Een grote brand heeft een bedrijf aan de Pieter Zeemanweg in Dordrecht verwoest. De melding van de brand kwam binnen op vrijdagavond 11 juni 2004 rond 22.00 uur. Direct was er een grote rookontwikkeling die te zien was tot ver buiten Dordrecht.
Op het moment dat de eerste brandweerwagens arriveerden stond het pand al volop in brand.
De brandweer van Dordrecht kreeg assistentie uit onder andere Papendrecht, 's-Gravendeel, Zwijndrecht, en Sliedrecht. In totaal zo'n 6 tankautospuiten. Ook werden er door omliggende korpsen metingen uitgevoerd, om te meten of er gevaarlijke stoffen in de rook zat. Daarnaast werden er 2 dompelpompen ingezet, een hoogwerker, en een autoladder. Ook een VerbindingsCommandowagen, Commandohaakarmbak, Ademluchtbak waren ter plaatse.
Omdat het een vrijstaand bedrijf was bestreed de brandweer het vuur langs vier kanten. Hierdoor liepen andere panden geen gevaar. De politie zette de omgeving af.
Rond 24.00 uur klonk het sein brand meester maar de nabluswerkzaamheden gaan zeker nog tot in de loop van zaterdag duren. Rond 02:30 werden de blusploegen die vanaf het begin aanwezig waren afgelost. In het pand lagen allerlei handelsgoederen waaronder speelgoed, aanstekers en spuitbussen. De ijzeren constructie van het gebouw schrompelde door de hitte in elkaar. Er raakte niemand gewond. Blijkens metingen die de brandweer voor de zekerheid verrichtte zaten er geen schadelijke stoffen in de rook. Deze stonk uiteraard wel vervelend.
De politie nam twee mannen mee naar het bureau omdat ze niet weggingen vlakbij de brand. De brand veroorzaakte een enorme schade voor het bedrijf maar dat is nog niet uit te drukken in een geldbedrag. Ook over de oorzaak is nog niets duidelijk.
nee...hoe ziet jullie melkboer eruitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt ik op mn pa?
yep, echt een grote brand. heb es een keer op vakantie (frankrijk) een brand gezien, een bedrijf met honderden pallets op het terrein stond in de fik. niet normaal zo groot! wij stonden er een flinke afstand vanaf (50 m. ongeveer) en we konden de hitte gewoon sterk voelen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je deze link gechecked, OPM?
http://217.71.122.67/imag(...)-06-2004/page_01.htm
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:29 schreef hollander172 het volgende:
Als we niet uit de lucht pleuren dan zien jullie me over twee weken weer.![]()
Nog steeds dat shirtje niet kunnen vinden.![]()
Dat met die nummers wel kunnen onthouden en namen niet heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:29 schreef hollander172 het volgende:
Als we niet uit de lucht pleuren dan zien jullie me over twee weken weer.![]()
Nog steeds dat shirtje niet kunnen vinden.![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Airoh Pepijn, Airoh.
Hij raade het ook niet aan .. maar ja wilde toch al oordopjes.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel cool.... lijkt beetje op zo'n straaljager helm
Ze schijnen wel aardige herrie te produceren, of, juist heel weinig windgeruis te dempen
¤ 189.00 lijkt weinig maar is toch al Hfl 416,50 !quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe duur istie dan?
Ik niet.. maar dit alternatief bevalt mij toch wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:18 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil ook het liefst een mat zwarte
quote:"Waterdicht, winddicht en ademend. Gemaakt van Cordura met rundsleren verstevigingen. Protectoren uitneembaar op schouders, rug en ellebogen. Uitneembare thermolite binnenvoering. ContactGrip Soft, de taille banden en de stelbanden bij de pols zijn uitgevoerd met een gegoten rubber deel dat gestanst is door het het leer, zodat de ""Grip"" om deze banden te pakken nauwkeurig en direct is. "
Maar picture een Kawasaki in het groen .. met een berijder in het groen en groene banden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:28 schreef ondeugend het volgende:
Persoonlijk houd ik niet zo van als kermissttracties uitziende motoren en rijders
Eenvoud is vaak toch best stijlvol
quote:
quote:Beste,
De Airoh Warrior is geen systeemhelm, dit is gewoon een integraal helm, deze kost advies 159,00 en bij ons ook 129,00
op de site van motozoom laten ze de verkeerde helm met de verkeerde info zien en die prijzen zijn vanaf prijzen op die site.
De systeemhelm van Airoh (deze ziet er hetzelfde uit qua uiterlijk) heet de Mathisse.
Voor meer info over deze helmen kan je kijken op de site www.AIROH.IT
hier zal je ook zien dat de Warrior GEEN systeemhelm is waarbij je het kinstuk op kan klappen
Met vriendelijke motorgroeten,
Patrick Martijn
tuurlijk niet maar niet iedereen wilt/durft (zeggen ze) motorrijden...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet forceren iig
Zie ik het nou verkeerd in dit topic
Sportieve auto +- 3200 euro
Owww.. dacht dat je juist 46 (had ge)zocht. Dat is opzich al een maat die niet courant is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:30 schreef Rietvaerder het volgende:
46 is te klein Pepijn
Een Belgisch pak.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]Beter kijken de volgende keer!![]()
Ik draag namelijk Richa.
heb je nog nooit een KD gemaakt? en hoe lang rijd je nu motor? (serieuze vraag)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb nog steeds klitteband daar zitten omdat ik geen kneedown kan maken (lees: durf)!
Nee.... ik heb maat 47 nu. Van Oxtar....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Owww.. dacht dat je juist 46 (had ge)zocht. Dat is opzich al een maat die niet courant is.
Er zijn trouwens ook overal pakken in de maat 54 in de aanbieding.. dat was toch jou maat?
Jij hebt momenteel alleen niets nodig zeker. Ik moet nou net maat 48 hebben.. hebben ze zelfs amper op voorraad overal waar ik kom.![]()
[..]
Een Belgisch pak.![]()
Ach heb ik ook nog nooit gedaan. Zelfde gevoel eigenlijk al die jaren tot voorkort .quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef ZX9R het volgende:
Die kun je apart kopen!
Ik heb nog steeds klitteband daar zitten omdat ik geen kneedown kan maken (lees: durf)!
en ook geen behoeft aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach heb ik ook nog nooit gedaan. Zelfde gevoel eigenlijk al die jaren tot voorkort .
Al zijn er wat bekende bochten bij huis die ik vreselijk hard al kon en durfde te rijden.
(tankslapper en rokende achterband gebeurt ook niet zomaar)
Maar de eerste knee down .. na 11 jaar nog niet en ook nooit geprobeert.
Niet echt, maar ik schreef al "tot voor kort" dus misschien probeer ik het nog wel'es.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en ook geen behoeft aan?
graagquote:Op zondag 13 juni 2004 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Eenmalig aanbod!
Laat je animated avatar door Rietvaerder maken, stuur je foto's met de foto's die in je animated avatar moeten komen naar mn email adres (zie profiel)
Ben ik morgen ook weer van de straat![]()
Vind ik leuk, met Photoshop en Ulead Gif Animator rommelen
OMFGquote:Op zondag 13 juni 2004 00:32 schreef PatrickM het volgende:
* PatrickM zit te kijken en na te denken wat ie eens in de toekomst zal gaan rijden... begint ie zowaar een Suzuki Burgman AN400 leuk te vinden
en nee, ik heb niet gedronken
Ik weet hetquote:Op zondag 13 juni 2004 10:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
OMFG![]()
Mail maar wat foto's dan.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
graag
Ik weet niet welke maat ik heb nu..... wel mooi pakkie die van Spyke!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
Er zijn trouwens ook overal pakken in de maat 54 in de aanbieding.. dat was toch jou maat?
Haha, dat niet, maar het is wel praktisch zo'n dingquote:Op zondag 13 juni 2004 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is een motorscooter ja
PatM, geinspireerd door de motorscooter op Assen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |