Ik sowieso altijd als ik voorin zit of zelf rij..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn gordel om eigenlijk
Goed argument!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
m'n vader rijdt 25 jaar motor...nog nooit gevallen.
Weet je wat jij eens voor de grap moet doen? Een keer op een zomerse dag in je korte broek en t-shirt naar de 1ste hulp van een ziekenhuis rijden en daar gaan wachten op de 1ste beste idioot, die ook met korte broek en t-shirt is gaan motorrijden en wel op z'n plaat is gegaan, die binnen komt met de ambulance.quote:en voor een half fatsoenlijk pak + laarzen + handschoenen kom je er met 400 euro niet.....geef ik liever aan andere dingen uit.....en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
met jou kan ik tenminste pratenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:53 schreef Leffe48 het volgende:
Teeeering wat een stelletje moraalridders hier![]()
Hoeveel van jullie doen braaf een gordeltje om in de auto? Volgens mij bar weinig
In een t shirtje en korte broek op de motor rijden, je neemt een risico, en ja als je op je bek gaat lig je pittig in de kreukels. Maar zonder altijd dat zweet wat je krijgt door een motorpak kan je je wel weer beter concentreren op de weg![]()
nog welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:00 schreef dvdk het volgende:
[..]
met jou kan ik tenminste praten
Tuurlijk, want hij zeg precies wat jij wilt horen, ook al getuigt zijn post van een hoog plaat-voor-zijn-kop gehalte......maar goed...dat is dan ook precies wat jullie lijken gemeen te hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:00 schreef dvdk het volgende:
[..]
met jou kan ik tenminste praten
eens is de eerste keer en als je daar dan lig op de grond met de vellen aan je been denk je. had ik maar een pak gekochtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
Uhmmm, last time I checked was mijn vent toch nog echt een vent en die heeft ook 7 motoren in de prak gereden. Rijdt dus na de eerste keer ook met pak. Believe you me, dat was geen leuk gezicht ... er zat geen stukkie vel meer op alle uitstekende delen inclusief kont. Heeft een week of 2 niet kunnen zitten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
tzijn meestal de chickens die met pak aan rijden
echte mannen kunnen zonder![]()
sorry maar dat vind ik echt zielig als je niet teruggroet hoor....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
PS: Ik groet motorrijders in t-shirt en korte broek niet eens trouwens..
Enig idee hoe erg dat flappert?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:58 schreef Intergalactrick het volgende:
Ga dan naakt rijden!
Ben je pas echt een vent!
Dat is ook helemaal mijn doel daar niet mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:03 schreef dvdk het volgende:
[..]
sorry maar dat vind ik echt zielig als je niet teruggroet hoor....
denk je dat als iemand me niet teruggroet dat ik dan miraculeus een pak ga dragen?
nee dan denk ik gewoon "wat een stakker dat ie niet teruggroet"![]()
Hehehe lekker rel nick succes verder he.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
Mwah, gezien z'n houding lult hij daar ook wel weer een eind aan bij z'n ziektekostenverzekering ...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, als je een pak te duur vindt moet je gewoon NIET gaan motorrijden, ok ?
Plastische chirurgie is duurder denk ik.
Helaas betalen ze wel... al zit je in je nakie.. ( dat zei de mevrouw van VGZ verzekeringen..)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:56 schreef ApaX het volgende:
[..]
ja en dat vraag ik me dus af. ik weet nog niet zo zeker of ze wel alles betalen.
nee het zijn die motorrijders die (al dan niet in volledig tenue) op hun haybabusas en R1's met +100 op de teller door de bebouwde kom knallen...want met pak wanen ze zich onkwetsbaar....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal mijn doel daar niet mee.
Maar door jullie krijgen motorrijders een slecht imago.. maw, ik vind je dus niet waard om te groeten. Waarom zou ik? Je bent tenslotte geen echte rijders dan, in mijn ogen.
Dat is echt een garantie dat je nooit op je bek gaat zegquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
Waarom rij je motor als je er geen geld voor over hebt?quote:en voor een half fatsoenlijk pak + laarzen + handschoenen kom je er met 400 euro niet.....geef ik liever aan andere dingen uit.....en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
Ik hoop dat je ook zo mans genoeg ben om niet te huilen/schreeuwen/janken etc. etc. als je een keer goed op je bek gaat zonder beschermende kledingquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:49 schreef dvdk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef MaRySe het volgende:
Iemand pics?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef dvdk het volgende:
nee het zijn die motorrijders die (al dan niet in volledig tenue) op hun haybabusas en R1's met +100 op de teller door de bebouwde kom knallen...want met pak wanen ze zich onkwetsbaar....
dat soort geeft ons een slecht imago, niet de kortebroek/t-shirt chopper rijders die gewoon relaxed touren
dan hoop ik toch dat je je nek breekt zodat ze maar 1x hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
Achterin niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik sowieso altijd als ik voorin zit of zelf rij..
Lees het even.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Klootzak, denk je dan eens in hoe het is voor de mensen die jou van het asfalt moeten schrapen, als je met 80 op je muil bent gegaan!
Mirjam, ik mag je steeds meer!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
kortzichtige infantiele braakbal
zegt iemand met als ondertitel, SPEED = SWEETquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:02 schreef raimen het volgende:
[..]
eens is de eerste keer en als je daar dan lig op de grond met de vellen aan je been denk je. had ik maar een pak gekocht
En voor de rest moet je het lekker zelf weten.
Ja. Daar kan je dus verantwoordelijk mee omgaan. Juiste beschermende maatregelen voor jezelf, terrein waarop het kan, etc. in plaats van gewoon overal maar rondscheuren en ervan uitgaan dat je onkwetsbaar bent op een luttele 25 jaar statistisch bewijs.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:19 schreef Guidoweb5 het volgende:
zegt iemand met als ondertitel, SPEED = SWEET
heb geen motor haha ik MTBquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:19 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
zegt iemand met als ondertitel, SPEED = SWEET
Valt nog mee. Hij reed maar op een brommer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:19 schreef drelletje het volgende:
Kijk hier dan ff....
Niet kijken met een zwakke maag!
http://www.artnet.com/Mag(...)s/robinson5-15-2.jpg
Is dan wel geen motor maar een brommer... Maar met een motor kan het ook... Gaat dus om het idee
Valt nog best wel meequote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:19 schreef drelletje het volgende:
Kijk hier dan ff....
Is dan wel geen motor maar een brommer... Maar met een motor kan het ook... Gaat dus om het idee
Meestal wel, niet altijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:14 schreef Castor het volgende:
[..]
Achterin niet?
ja en? dat jouw vader iets al 25 jaar doet, wil da nog niet zeggen dat jij dat ook kan.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
en voor een half fatsoenlijk pak + laarzen + handschoenen kom je er met 400 euro niet.....geef ik liever aan andere dingen uit.....en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
A.u.b. niet, wil niet dat m'n lunch z'n rentree maakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef MaRySe het volgende:
Iemand pics?
Volgens mij is dit een kunstwerk: het ziet er vrij nep uit, check bovendien de URL...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:19 schreef drelletje het volgende:
Kijk hier dan ff....
Je maakt in beide gevallen ALLEEN jezelf kapot, en ook bij een flinke klapper met de auto moet je uit je auto gehaald worden door hulpverleningsinstanties.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Daar kan je dus verantwoordelijk mee omgaan. Juiste beschermende maatregelen voor jezelf, terrein waarop het kan, etc. in plaats van gewoon overal maar rondscheuren en ervan uitgaan dat je onkwetsbaar bent op een luttele 25 jaar statistisch bewijs.
Ik heb wel hardere plaatjes gevonden maar denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik die hier plaatsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:21 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Valt nog best wel mee
1. jij bent je vader niet, en je hoeft niet te vallen, je kan ook een tik van een vrachtwagen van achteeren krijgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
en voor een half fatsoenlijk pak + laarzen + handschoenen kom je er met 400 euro niet.....geef ik liever aan andere dingen uit.....en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |