De omgeving. De normale CSI, de CSI die zicht afspeelt in Miami, dus de verhaallijnen gaat over Miami lifestyle, dus moord op party's enz. en nu New York, dus moorden en mysteries in de omgeving van NYquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:58 schreef speedfreakssj het volgende:
wat is het verschil eik tussen alle CSI series? behalve dat er andere acteurs in spelen niet veel toch?
Wanneer komt dat weer eens op tv, without a trace, dat vond ik wel een vette serie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:11 schreef blablasjit het volgende:
without a trace is ook een crime serie van dezelfde maker... ook erg sterk... vanuit de fbi die vermiste personen opspoort...
Er zijn genoeg mensen die of Las Vegas of Miami goed vinden. Er zullen dus ook mensen zijn die van zijn van eeen andere csi maar deze niks vinden en andersom!
sbs6 he? ik ben nu wel alles aan het kijken alleen niet op de nl tv... ik hoop echter dat het weer snel terug komt...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:16 schreef RaTz het volgende:
[..]
Wanneer komt dat weer eens op tv, without a trace, dat vond ik wel een vette serie.
Helaas dat het weer plotseling van de buis verdwenen was, zoals wel vaker gebeurd tegenwoordig
in amerika van het najaarquote:Op zondag 18 juli 2004 11:04 schreef JohnDDD het volgende:
wanneer komt het dan
NCIS verschilt nogal van de verschillende CSI-versies. CSI is 'procedural', dwz de procedures worden duidelijk in beeld gebracht, terwijl NCIS veel meer character-driven is.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:09 schreef lr817086 het volgende:
Hier moet het trouwens wel eindigen met spin-off's, want als je ook Navy NCIS nog meerekent heeft CBS nu vier series over crime scene invevstigation en dat lijkt me wel voldoende.
vertel.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef Steve-O het volgende:
Die pilot was best wel te pruimen
heb jij hem dan nog net gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:00 schreef blablasjit het volgende:
[..]
vertel.....
verhaallijn? etc...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:05 schreef Steve-O het volgende:
sfeertje was een beetje sinister/donker
lijkt me leuke serie
ja laten we een CSI NY meet houden in NYquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:06 schreef blablasjit het volgende:
[..]
verhaallijn? etc...
NY is altijd beetje donke en grauw op tv seriesToch lijkt het me er super om een keertje heen te gaan.
doe maar een meet in NY. haha nu nog geld sparenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja laten we een CSI NY meet houden in NY
verhaal lijn umm der gebeurt wat in Miami en het eindigt in NY
word een gezin vermoord in miami en dat blijkt dus het verkeerde adres te zijn ()
de buren moest eigenlijk dood![]()
En die buren kwamen dus uit NY en waren in miami op vakantie.
dan gaat het verhaal verder in NY ..
ik kan niet meer wachtenquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:50 schreef Kamuji het volgende:
whooo Gister heb ik eerste aflevering gezienbest wel vet
ik zie het in het weekend welquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:12 schreef CloudStrife het volgende:
Gisteravond gezien.
Top!
Ik vind die donkere lugubere sfeer erg goed overkomen. Tis echt een andere CSI serie. Daarnaast krijg je ook veel meer backstory van de hoofdrolspelers.
Hehe, het was gewoon scary deze aflevering en dat heb ik nooit bij CSI!quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:42 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik zie het in het weekend welIk begin steeds benieuwder te worden!
de week is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hehe, het was gewoon scary deze aflevering en dat heb ik nooit bij CSI!
Beetje Seven achtig.
Oh, en de kijkcijfers waren enorm goed! Beste seizoens opener van dit TV seizoen. Versloeg zelfs Law & Order en dat had niemand verwacht
Vanaf ongeveer half 5 kun je de kijkcijfers van de vorige dag bekijken op www.zap2it.comquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:20 schreef blablasjit het volgende:
[..]
de week is nog niet afgelopen
kmoe ff weten wat Without a Trace heb gedaan qua kijkcijfers in de US... hebbie een link ofzo waar ik dat kan bekijken?
dank! alleen is in amerika op donderdag de echte avond van de tv dus csi ny zal overtroffen worden als die er nog niet bijstaan!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer half 5 kun je de kijkcijfers van de vorige dag bekijken op www.zap2it.com
Goede site trouwens
Uh..dat is de weekly top 20. Daar kan CSI NY nog niet eens in staan. (CSI NY zou in dat geval op 2 komen te staan).quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dank! alleen is in amerika op donderdag de echte avond van de tv dus csi ny zal overtroffen worden als die er nog niet bijstaan!
edit: CSI NY staat nieteens in de top20 meer CSI LV staat verre weg op 1
Betweterquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:55 schreef blablasjit het volgende:
tuurlijk kan die daar wel instaan alles van gister aaf staat er ook al in! Neem Without a Trace, en CSI maar. die zijn beide gister uitgezinden en die staan der al in!
hmmz hehehe ik had nieteens naar de datum gekekenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Betweter
Week of 09/13/04 - 09/19/04
Ooit gehoord van 'herhalingen'??
Geeft nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hmmz hehehe ik had nieteens naar de datum gekeken
mijn welgemeende excuses zijn wel op zijn plaats!
haha ik kijk volgende week dan wel nog een keertje![]()
als ik tijd ga hebben kijk ik ffquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:15 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Geeft niet
Straks staan er wel al de kijkcijfers van gisteren op.
Welk nummer is het eigenlijk? Geen nummer van The Who toch (zoals bij LV en Miami)?quote:Op zondag 26 september 2004 16:57 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vind de begintune juist niet zuigen
Beter dan CSI tune.
En die scene waar Mac praat over die strandbal was mooi .
Wel van The Who. Nummer heet Baba O'Riley.quote:Op zondag 26 september 2004 18:28 schreef khazad het volgende:
[..]
Welk nummer is het eigenlijk? Geen nummer van The Who toch (zoals bij LV en Miami)?
Die scene over die strandbal was idd erg goed.
Verdraaidquote:Op zondag 26 september 2004 19:31 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Wel van The Who. Nummer heet Baba O'Riley.
jazeker. Aardige aflevering, maar minder dan die van vorige week.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:51 schreef blablasjit het volgende:
Heeft iemand de nieuwe alweer gezien?
nee de CSI: Miami aflevering met CSI: NY erin is de Pilot van CSI: NY. Een pilot is ppur de aflevering die word laten zien als proef. (In amerika hier natuurlijk) daarna volgt de start van het eerste seizoen of komt de serie niet van start. soms is de eerste aflevering van een seizoen de pilot maar in dit geval niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:11 schreef basset het volgende:
Volgende week is toch gewoon CSI:miami waarin alvast CSI:New yoork geintroduceerd wordt, waarna er wellicht nog een echt pilot CSI:New York gaat komen?
Ik ken hem van The Stand van Stephen Kingquote:ook. De hoofdpersoon komt me bekend voor, ik kan er alleen maar niet opkomen waarvan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kmoet zeggen dat ondanks dat ik Calleigh in het eerste seizoen helemaal niks vind dat ik der in 2e en 3e eht top vind!
kweet niet of ik dat kan volhouden hoor.. een week zonder..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:55 schreef khazad het volgende:
Geen CSI:NY vanaaf, presidental debate
Dat was inderdaad geweldigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:03 schreef Dafje33 het volgende:
Hij viel bij mij erg in de smaak, CSI:NY!
Wat een geweldig mortuarium!, met die gewelfde plafonds.
het wordt daar uitgezonden in HDTV, dus het lijkt mij dat je er voor moet betalen dan, als het al mogelijk is.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:53 schreef seeya_40 het volgende:
dacht ik al, maar vroeg me af of je soms 'live' amerikaanse zenders op internet kan kijken...
ben sinds mn bezoekje aan curacao verslaafd aan amerikaanse tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |