idd.. en waar zijn de kleine partijen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
Wat moeten die fractievoorzitters nou? Ik wil Europese kandidaten....
Duitsland moest honderden miljarden 'dinges' betalen aan Frankrijk, zelfs in die tijd, en uiteindelijk werden zelfs 'natuurlijke grondstoffen', zoals telefoonpalen, verpatst. Niet te vergelijken met Irak. Duitsland kreeg toen te maken, net als de rest van de wereld, met een hevige economische crisis, waar vooralsnog geen sprake van is en de beurs kan eigenlijk niet meer instorten zoals het in 1929 gebeurde. Niet te vergelijken met nu.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er gaat zoveel geld inzitten in de financiering (Zitten ze nu niet al rond 250miljard dollar?) Dat Irak bijna geen mogelijkheden overhoudt om het land weer op te bouwen. Lijkt een beetje op de manier waarop duitsland is aangepakt na de 1e WO. En we weten wat daarvan kwam.....
Daar heeft hij ook al last van jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
AAAAAAHIkwordGEK
Jaaaaa, vote me!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:57 schreef Maerycke het volgende:
Aaah heeft echt aspiraties om de volgende nieuwe POL mod te worden?
Wat heb IK daaraan dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jaaaaa, vote me!
Meer rechten
meer veiligheid
meer moslimdiscussies
meer geld voor parties en meetings!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef RichardQuest het volgende:
Marijnissen, altijd leuk:'(
Zomeropruiming
Meer neuken en zuipen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat heb IK daaraan dan?
Weet ik wel, ik gooide een non-argument tegen Aah omdat hij met het non-argument komt dat al het in de economie van de VS gepompte geld terug wordt verdiend door de verkoop van olie.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Duitsland moest honderden miljarden 'dinges' betalen aan Frankrijk, zelfs in die tijd, en uiteindelijk werden zelfs 'natuurlijke grondstoffen', zoals telefoonpalen, verpatst. Niet te vergelijken met Irak. Duitsland kreeg toen te maken, net als de rest van de wereld, met een hevige economische crisis, waar vooralsnog geen sprake van is en de beurs kan eigenlijk niet meer instorten zoals het in 1929 gebeurde. Niet te vergelijken met nu.
Ik wacht op z'n eerste verwaande lach. Trouwens die Van Aartsen coupe ga ik ook bestellen bij m'n kapper.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
Van Aartsen met z'n robotmoves
...quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
Van Aartsen met z'n robotmoves
"Dat tuig in het kabinet moet nodig gerecycled worden"quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:01 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jan M: "De vrachtwagens met grijparmen mogen van mij per direct naar het Binnenhof!!!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |