WOOTquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:29 schreef Zarc.oh het volgende:
Zie ze mekaar 's aankijken op die laatste foto. They wanna fuck![]()
Met dat pakkie aan, mmmmm, dirty ol' snooperd
Lucky bastard
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:33 schreef java_chat het volgende:
Ja he..wat een homoquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:24 schreef thaWarhead het volgende:
Je ziet Snoop Dogg kijken op die laatste foto
Ik denk niet dat ze die pastquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:43 schreef wizarddragon het volgende:
Britney heeft gewoon een paar kledingstukken uit Lil'Kim's kast geleend.
Hoe kleiner en minisculer, hoe beter, toch?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:04 schreef Zarc.oh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die past![]()
straks komt ze dus met cup d uit het ziekenhuisquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:12 schreef phroze het volgende:
lol, ja sure
Eminem zal daar echt niet aan meewerken. Hoorde net twouwens dat ze aan haar kniw geopereerd was doordat ze gevallen was ofzo op de set.
Idd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef Koningin het volgende:
Die kleren staan haar voor geen meter, vreselijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:15 schreef P4nic het volgende:
hahaha wat een wanna-be mens zeg !
Ik wil niet meer het brave meisje zijn.
Ik wil een stoere,zware,crapuleuze man als vriend
Ik wil eruit zien als een ghettobitch
What's nexxtt
Waar heb jij nederlands leren begrijpen ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
Onder welke steen kom jij gekropen? Ze heeft dat brave imago allang al vaarwel gezegt.
ghehe, hoe groter de kleren, hoe eerder het afzaktquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoe kleiner en minisculer, hoe beter, toch?
"kom maar op m'n schoot schatje"quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:.
"meen je dat nou echt ? "quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:48 schreef speknek het volgende:
[..]
"kom maar op m'n schoot schatje"
"en wat denk je nu? dat ik dat echt doe? Puh!"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:48 schreef speknek het volgende:
[..]
dit weekend in lichtenvoordequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:12 schreef cYbErTiM het volgende:
Het zal weer's niet. De popmuziek is echt zwaar verloedert. Gelukkig heb je nog arrow classic rock enzo :-) er is nog hoop.
Brainpower kon niet, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:27 schreef Disorder het volgende:
Britney wordt in deze clip gepaalt door 50 Cent, Xzibit, Eminem, D12, Snow, the RZA, Ol Dirty Bastard, Vanilla Ice, Method man en Snoop doggy dog, heb ik van een kromlopende anonieme bron vernomen.
Tegelijk of in aparte shots?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:27 schreef Disorder het volgende:
Britney wordt in deze clip gepaalt door 50 Cent, Xzibit, Eminem, D12, Snow, the RZA, Ol Dirty Bastard, Vanilla Ice, Method man en Snoop doggy dog, heb ik van een kromlopende anonieme bron vernomen.
is dat nou wat ze noemen iemand "omstoten"?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:24 schreef engessa het volgende:
Wat hierboven ook al gezegd is, Britney schijnt dus tijdens de opnames 'gevallen' te zijn en heeft een kijkoperatie ondergaan. 'Gevallen'.. jaja. Snoop Dogg moet gewoon niet zo hard duwen tijdens het neuken.
En nog doen ook he...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij gaat scheiden.. Ik had nooit gedacht dat hij op muziekgebied zich zo kon verlagenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:55 schreef P4nic het volgende:
snoop die heeft al zijn wijfie en zijn kiddies, denkt niet dat hij zich zou verlagen tot zoiets als Britney...
Serieus ? Dacht dat die wel lekker knusjes zat.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:01 schreef niksan het volgende:
[..]
Hij gaat scheiden.. Ik had nooit gedacht dat hij op muziekgebied zich zo kon verlagen![]()
oftopicquote:Op zondag 13 juni 2004 12:23 schreef P4nic het volgende:
[..]
Serieus ? Dacht dat die wel lekker knusjes zat.
Idd ofwel heeft hij geld nodig ofwel mag hij haar na de opnames nemen ofwel verlaagt hij zich extreem.
Doorzichtig kanten BHquote:
Voor duidelijkere pics daarvan verwijs ik u door naar het Britney topique in B&H.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Doorzichtig kanten BH.
Iemand als britney KAN niet lelijk zijn zonder make up. Dat jij alleen maar puur natuur meiden kent die er uit zien alsof ze make up ophebben, terwijl ze dat niet eens hebben, geld lang niet voor iedereen hoor. Je ziet toch d'r hoofd? Je ziet toch d'r haar? d'r neus? d'r ogen? d'r lichaam? Wat is daar nou mis mee? als je geen kleurtje op je lippen hebt, of kleurtje op je oogleden, of sexy kleding, of je haar niet netjes hebt gekamd ben je niet meteen lelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Zonder 5 uur behandeling ziet ze er best standaard uit, niet eens standaard maar zelfs lelijk. Heb al meer foto's gezien waar ze zonder intensieve make-up opstaat. Geen puur natuur dus
Als dit spears is...
[afbeelding]
Dan heeft ze haar succes te danken aan derden.
Lelijk? Nee, ze is niet lelijk. Ook niet op deze foto.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Zonder 5 uur behandeling ziet ze er best standaard uit, niet eens standaard maar zelfs lelijk. Heb al meer foto's gezien waar ze zonder intensieve make-up opstaat. Geen puur natuur dus
Als dit spears is...
[afbeelding]
Dan heeft ze haar succes te danken aan derden.
Als je zo'n bek trekt is iedereen dus lelijk he?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lelijk is ze niet..maar super mooi alleen dankzij de make-up en belichting:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:28 schreef Ventje83 het volgende:
[..]
Als je zo'n bek trekt is iedereen dus lelijk he?
Dit komt uit die nieuwe clip?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waar maak je je druk om? ...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:35 schreef Shir het volgende:
Hm...vaag, mijn post hier over dr lelijke outfit is ineens weg. Ik vind het namelijk helemaal niks, die baggy kleding van dr. En Timberlands voor meisjes vind ik al helemaal niks.
Het zal me ook eigenlijk een worst zijn, maar ja ik mag het posten, toch?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
waar maak je je druk om? ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |