abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19761578
Centraal Slowchat topic
Centraal Slowchat Topic: deel 2
Centraal Slowchat Topic: deel 3
Centraal Slowchat Topic deel 4
Centraal Slowchat Topic: deel 5

en hier gaan we verder

laura zou jij de laatste post willen aanpassen met een linkje naar deel 6 ?

op naar deel 7
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19761722
Een moeder wandelt langs de slaapkamer van haar dochter en hoort een eigenaardig gezoem. Zij opent de deur van de kamer en vindt haar dochter naakt op het bed met een vibrator.
Verbijsterd vraagt zij : "Wat doe jij daar?"
Het meisje antwoordt: Ach moeder, ik ben al 35 jaar en woon nog thuis bij jullie. Ik denk niet dat ik dichter bij een huwelijk zal komen dan dit...
Enkele dagen later, hoort de vader een vreemd gezoem uit de logeerkamer komen.
Nieuwsgierig opent hij de deur en vindt zijn dochter naakt op de sofa met de vibrator.
"Wat doe jij daar?" vraagt de vader verbijsterd.
Ach vader, antwoordt het meisje, ik ben al 35 jaar, ik woon nog steeds thuis en zal waarschijnlijk nooit trouwen en dit vervangt voor mij een echtgenoot.
Een week later hoort de moeder weer een raar gezoem maar deze keer komt het uit de living. Zij haast zich naar binnen en vindt haar man op de sofa met naast hem de werkende vibrator, terwijl hij naar de TV kijkt.
Zeg, roept de moeder uit, wat ben jij aan het doen?
"Zie je dat niet?", vraagt hij,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:21:15 #3
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19762021
Wat is nou de 'officiele' manier om ene spoiler te lezen..? Ik druk altijd maar op 'quote dit bericht in een reactie'...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_19762045
pfff wat een hitte...
pi_19762056
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef Lllaura het volgende:
Wat is nou de 'officiele' manier om ene spoiler te lezen..? Ik druk altijd maar op 'quote dit bericht in een reactie'...
met je muis eroverheen bewegen dan wordt de text zichtbaar wel met de linkermuisknop hé
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:23:57 #6
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19762107
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

met je muis eroverheen bewegen dan wordt de text zichtbaar wel met de linkermuisknop hé
O ja! Da's leuk!
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_19762131
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:23 schreef Lllaura het volgende:

[..]

O ja! Da's leuk!
thnx dat je je bericht hebt gewijzigd
wen er maar vast aan sinds ik weet hoe je die spoilers maakt gebruik ik ze vaker
pi_19762140
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef Byte_Me het volgende:
pfff wat een hitte...
dat kan je wel zeggen ja
pi_19762284
ik wil een perenijsje
pi_19762337
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik wil een perenijsje
ik heb alleen aardbei sorry...
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:35:28 #11
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19762397
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik wil een perenijsje
En ik wil klaar zijn met die vervelende, nare opdrachten voor school!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lllaura op 09-06-2004 19:39:47 (Waren zelfs twee opdrachten...) ]
pi_19762403
dat is ook goed. mijn diepvriesvak is niet koudgenoeg voor ijs
pi_19762447
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Byte_Me het volgende:
dat is ook goed. mijn diepvriesvak is niet koudgenoeg voor ijs
nou vooruit dan maar

aardbeien ijsje aangeeft
pi_19762464
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Lllaura het volgende:

[..]

En ik wil klaar zijn met die vervelende, nare opdrachten opdrachten voor school!
arme ziel wat heb je het zwaar
pi_19762671
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nou vooruit dan maar

aardbeien ijsje aangeeft
jeeeeeee

bedankt!
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:51:30 #16
92409 Twinky
Little star.
pi_19764495
goedenavond, ik ben er weer..
pi_19764520
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 20:51 schreef Twinky het volgende:
goedenavond, ik ben er weer..
welkom terug dan maar he

wil jij ook een aardbeien ijsje ?
pi_19764823
Zo, een goedenavond tesamen, zijn jullie een beetje braaf geweest????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:04:23 #19
92409 Twinky
Little star.
pi_19764900
lekker! ik braaf? komt niet eens in mijn woordenboekie voor
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:04:25 #20
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19764902
Want wat krijgen we anders, GewoneMan......?????
pi_19764904
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:01 schreef erodome het volgende:
Zo, een goedenavond tesamen, zijn jullie een beetje braaf geweest????
nee dus kom maar op met die zweep
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:05:04 #22
92409 Twinky
Little star.
pi_19764928
en wat krijgen we anders erodome? billenkoek?
pi_19764980
Hoezo braaf?
Moet je braaf zijn dan?
pi_19764992
Nee geen zweep, jullie willen te graag, zo is het toch geen straf meer!!!!!!!!

Erodome stopt de doos met perenijsjes weer in de ijskast, ruimt de blow weer op en de berg snaai gaat ook weg, jullie krijgen niets, stelletje stoutertjes
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_19765024
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef erodome het volgende:
Nee, jullie willen te graag, zo is het toch geen straf meer!!!!!!!!

Erodome stopt de doos met perenijsjes weer in de ijskast, ruimt de blow weer op en de berg snaai gaat ook weg, jullie krijgen niets, stelletje stoutertjes
jij bent GEMEEN
pi_19765122
rectificatie
doompjuh ik ben heel lief geweest hier kijk mn posts maar na
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:11:32 #27
92409 Twinky
Little star.
pi_19765123
nee nee nee! ik haat je! stouterik! niet de perenijsjes!

en ik ga weer
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:21:24 #28
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19765384
Ik heb alleen maar zonnebloempitjes...
pi_19765484
en dan?
pi_19765653
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:21 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb alleen maar zonnebloempitjes...
ik heb nog wel wiet en bier en ik heb aardbeien ijsjes

maar doompjuh krijgt lekker NIKS
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:36:18 #31
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19765864
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:24 schreef Noon68 het volgende:
en dan?
En da-han..?

Ja..? Wat dan eigenlijk..?

Kan je wel vertellen dat je er ieselijke (das Zeeuws) ruwe lippen van krijgt...

Edit:
Inkoppertje is voor jullie...
pi_19766076
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:08 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

jij bent GEMEEN
Kijk eens aan, ik kan wel een goede dom. zijn

Pffffff zeg, straks wordt ik een echte goede meesteres, aaaaaaaaaaaaaaaahhhhh schrik....
pi_19766131
haha
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:44:59 #34
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19766145
Erodome, hoe wast in de parenclub?

Edit: O sorry, was al gevraagd...
pi_19766164
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Kijk eens aan, ik kan wel een goede dom. zijn

Pffffff zeg, straks wordt ik een echte goede meesteres, aaaaaaaaaaaaaaaahhhhh schrik....
zou je dat willen dan ?
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:46:12 #36
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19766186
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:44 schreef Lllaura het volgende:

Maar details zijn welkom hoor!
pi_19766195
wat willen?
pi_19766198
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:29 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik heb nog wel wiet en bier en ik heb aardbeien ijsjes

maar doompjuh krijgt lekker NIKS
Ik heb lekker trekdrop, koetjesreepjes, wokkels(en 2 verschillende heerlijke dipsausjes), muizen(van die witte), perenijsjes, aardbeienijsjes, kinderijsjes(volgens mij nog choco, cola en een soort raketten), zure snoepjes, kauwgom...

Ik mag hopen dat je een vreetkick van hier tot gunter krijgt van die wiet die ik niet mag hebben en dat je dan aan al dat lekkers denkt wat ik hier heb en straks lekker van ga eten
pi_19766225
neem wat lekkerders... zou ik zeggen
pi_19766394
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:44 schreef Lllaura het volgende:

Goehoeeeeeeed, lekker gedanst en elkaar goed opgegeilt, lekker in het openbaar sex gehad, dus ikke was helemaal happy...

Gewoneman, nee ik wil geen meesteres zijn, het onderdanig zijn bevalt me veelste goed en ik ben geen goede meesteres, heb het weleens geprobeert, maar ik hou het niet vol en ben dolblij als het overgenomen wordt en ik niets meer te vertellen heb
pi_19766556
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik heb lekker trekdrop, koetjesreepjes, wokkels(en 2 verschillende heerlijke dipsausjes), muizen(van die witte), perenijsjes, aardbeienijsjes, kinderijsjes(volgens mij nog choco, cola en een soort raketten), zure snoepjes, kauwgom...

Ik mag hopen dat je een vreetkick van hier tot gunter krijgt van die wiet die ik niet mag hebben en dat je dan aan al dat lekkers denkt wat ik hier heb en straks lekker van ga eten
and make up ???

* GewoneMan biedt doompjuh een blow aan
pi_19766644
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Goehoeeeeeeed, lekker gedanst en elkaar goed opgegeilt, lekker in het openbaar sex gehad, dus ikke was helemaal happy...

Gewoneman, nee ik wil geen meesteres zijn, het onderdanig zijn bevalt me veelste goed en ik ben geen goede meesteres, heb het weleens geprobeert, maar ik hou het niet vol en ben dolblij als het overgenomen wordt en ik niets meer te vertellen heb
lijkt mij ook gaaf, nog geen ervaring in
pi_19766775
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

and make up ???

* erodome biedt doompjuh een blow aan
Ja ja, je wil gewoon van mijn snaai meegenieten he??????

Maar van die lekkere kusjes kan ik niet weerstaan, dus doompje gooit haar hebben en houwen op tafel en zegt, help yourself
pi_19766839
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lijkt mij ook gaaf, nog geen ervaring in
Voor alles is een tijd en een plaats gewoneman
pi_19766921
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Voor alles is een tijd en een plaats gewoneman
daarom wil ik ook graag de kelder in maar heb nog geen respons gehad maar had al begrepen dat jolanda het nogal druk heeft met belangrijkere zaken dus ik wacht gewoon af...

en mn avatar werkt ook nog niet
[Forum] Usericons - diverse problemen
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:08:45 #46
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19767018
Ben ook wel benieuwd naar de kelder... Of is nieuwsgierigheid geen goede motivatie..?
pi_19767035
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef Lllaura het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de kelder... Of is nieuwsgierigheid geen goede motivatie..?
lijkt mij wel
pi_19767145
Wie toegelaten wordt en wie niet daar ga ik echt niet over, dat is echt knorretjes terrein, dus daar ga ik niets over zeggen...

Maar je kan je nieuwschierigheid ook wel voor een deel bevredigen op het inet hoor, er zijn hele goede sm site's met heel veel uitleg...

Uiteindelijk is sm toch wat je er zelf van maakt, wij gaan zelf niet zo bijster ver, hebben geen 24/7 sm relatie of zoiets, doen het ook lang niet altijd, maar hebben er wel erg veel plezier in, in onze vorm van sm...
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:13:10 #49
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19767163
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lijkt mij wel
Wie weet krijg in interesse in een fetish die ik eerst niet had...
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:15:55 #50
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19767270
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:12 schreef erodome het volgende:

Maar je kan je nieuwschierigheid ook wel voor een deel bevredigen op het inet hoor, er zijn hele goede sm site's met heel veel uitleg...
Ben ook niet alleen geintereerd in sm, ben vooral geinteresseerd in de beweegredenen van mensen om een bepaalde fetish te hebben.
pi_19767279
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:13 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Wie weet krijg in interesse in een fetish die ik eerst niet had...
wie weet
pi_19767354
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:15 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Ben ook niet alleen geintereerd in sm, ben vooral geinteresseerd in de beweegredenen van mensen om een bepaalde fetish te hebben.
volgens mij heb je een fetish of je hebt hem niet. ik denk niet dat iemand zich voor neemt om een bepaalde fetish te gaan krijgen.
pi_19767464
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:18 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

volgens mij heb je een fetish of je hebt hem niet. ik denk niet dat iemand zich voor neemt om een bepaalde fetish te gaan krijgen.
maar je kan er wel achterkomen dat je bepaalde dingen voelt of wilt die je eerder niet kon plaatsen... ik ben er b.v. pas op latere leeftijd achter gekomen dat ik daar toch wel interesse in heb, hoeveel en wat precies weet ik niet... feit is wel dat het al langer speelt maar ik nog niet echt de link kon of wou leggen (soort van BDSM uit de kast kom probleem ofzo )
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:21:52 #54
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19767496
goedenavond iedereen
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19767561
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:20 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

maar je kan er wel achterkomen dat je bepaalde dingen voelt of wilt die je eerder niet kon plaatsen... ik ben er b.v. pas op latere leeftijd achter gekomen dat ik daar toch wel interesse in heb, hoeveel en wat precies weet ik niet... feit is wel dat het al langer speelt maar ik nog niet echt de link kon of wou leggen (soort van BDSM uit de kast kom probleem ofzo )
dat klopt wel ja, maar mijn reaktie was op haar gebruik van het woord beweegredenen.
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:30:57 #56
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19767843
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:21 schreef ioko het volgende:
goedenavond iedereen
Hoi Joep!
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:32:02 #57
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19767895
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:23 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dat klopt wel ja, maar mijn reaktie was op haar gebruik van het woord beweegredenen.
Ben idd benieuwd of mensen uit kunnen leggen wát ze dan precies zo opwindend vinden aan ... (vul maar in)
pi_19768031
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:32 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Ben idd benieuwd of mensen uit kunnen leggen wát ze dan precies zo opwindend vinden aan ... (vul maar in)
tja dat ga ik hier niet bespreken dat is geen slowchat meer
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:37:04 #59
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19768089
details details ....

hey laura, hoe was je dag ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:40:59 #60
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19768217
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:37 schreef ioko het volgende:
details details ....

hey laura, hoe was je dag ?
Hoi hoi!

Sááááááí! Ben nog steeds bezig en zit hier voorlopig nog wel ff..! Ben ook weer véél te laat begonnen met vanalles! Als m'n tentamens achter de rug zijn, gá ik me toch een feestje vieren!

Hoe was je vrije middag?

* Lllaura heeft een calippo sinas..!
pi_19768357
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:40 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Hoi hoi!

Sááááááí! Ben nog steeds bezig en zit hier voorlopig nog wel ff..! Ben ook weer véél te laat begonnen met vanalles! Als m'n tentamens achter de rug zijn, gá ik me toch een feestje vieren!

Hoe was je vrije middag?

heeft een calippo sinas..!
jat de calippo van Lllaura
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:45:28 #62
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19768371
Jammer dat ik niet op je feestje kan komen
Nou mijn vrije middag was rustig, even met mijn begeleider gekletst en wat doorgesproken over de analyse (damn das moeilijk!) Ik heb trouwens een baan aangeboden gekregen, voor 3 maanden fulltime en daarna 2 maanden parttime! Leuk he ?
En morgen ga ik echt zelf ijsjes kopen, verdorie !! Mag ik een klein likje misschien ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19768393
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:45 schreef ioko het volgende:
Nou mijn vrije middag was rustig, even met mijn begeleider gekletst en wat doorgesproken over de analyse (damn das moeilijk!) Ik heb trouwens een baan aangeboden gekregen, voor 3 maanden fulltime en daarna 2 maanden parttime! Leuk he ?
En morgen ga ik echt zelf ijsjes kopen, verdorie !! Mag ik een klein likje misschien ?
te laat ik heb hem al
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:48:22 #64
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19768482
Damn, das snel. Laura zeg er eens wat van !!?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:49:08 #65
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19768510
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

te laat ik heb hem al
Nouhouhou!!! Geef m'n ijsje terug!

NareMan mag niet op Laura's feestje komen!
pi_19768572
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:49 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Nouhouhou!!! Geef m'n ijsje terug!

NareMan mag niet op Laura's feestje komen!
als ik hem terug geef mag ik dan op je feessie komen ???
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:50:55 #67
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19768593
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:45 schreef ioko het volgende:
Gefeliciteerd! Ben je al bijna klaar met je stage dan? En bij wat voor bedrijf?
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:54:30 #68
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19768717
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:50 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als ik hem terug geef mag ik dan op je feessie komen ???
Nouououou... Dat weet ik niet hoor, ik ben niet zo vergevingsgezind... Daar zul je meer voor moeten doen... Ga zelf maar bedenken wat...
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:55:00 #69
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19768737
Mijn stage is over 3 weken voorbij, bij het ministerie, je weet wel, waarvan je van mij document X hebt ontvangen .

Hoe gaat het verder met Laura ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19768757
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:54 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Nouououou... Dat weet ik niet hoor, ik ben niet zo vergevingsgezind... Daar zul je meer voor moeten doen... Ga zelf maar bedenken wat...
crap dat wordt dan lastig helemaal als ik je een lege verpakking terug geef
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:55:43 #71
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_19768767
Hihat en Copycat zitten aan het bier in de Hoogste Tijd. Byte_me, kom je ook en ga je dan eerst langs de Pink???

Graag een beetje sneller... Dit is nl een klote toetsenbord.

[ Bericht 25% gewijzigd door Hihat op 09-06-2004 23:03:03 (toevoeginkje) ]
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_19769031
*kijkt laura met trouwe puppie ogen aan* het spijt me dat ik zoooooo naar deed

kan ik het goedmaken met 2 aardbeienijsjes en een blow uit m`n zelf geimproviseerde waterpijpje ???
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:04:07 #73
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769070
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

crap dat wordt dan lastig helemaal als ik je een lege verpakking terug geef
Ohóóóóóóóóóóó! Lelijkerd! Je hebt 'm helemaal opgegeten!!!
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:06:02 #74
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769143
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:03 schreef GewoneMan het volgende:

kan ik het goedmaken met 2 aardbeienijsjes en een blow uit m`n zelf geimproviseerde waterpijpje ???
Neen! Ik vind blowen vies! Daar val ik van in slaap!

Geef eerst maar die aardbeienijsjes, en dan zal ik wel verder zien...
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:06:08 #75
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19769148
*geeft laura een trustekusje*
Misschien ligt er nog een nieuw ijsje in de vriezer ??
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19769168
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:04 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Ohóóóóóóóóóóó! Lelijkerd! Je hebt 'm helemaal opgegeten!!!
sorry
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:06:45 #77
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769178
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:55 schreef ioko het volgende:
Mijn stage is over 3 weken voorbij, bij het ministerie, je weet wel, waarvan je van mij document X hebt ontvangen .

Hoe gaat het verder met Laura ?
Verder? Ja, ik moet eigenlijk verder ja! Jullie leiden me af!
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:08:38 #78
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769261
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef ioko het volgende:
*geeft laura een trustekusje*
Misschien ligt er nog een nieuw ijsje in de vriezer ??
* Lllaura geeft Joep een trustekusje terug.

Joep is tenminste wél lief!

Nee, er is geen nieuw ijsje, deze kwam van 't tankstation...
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:09:22 #79
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19769292
Ik ga al slapen hoor ! succes dan maar ....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:11:07 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19769355
Jullie negeren me...
En Hihat is ook al naar de wc...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:11:08 #81
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769356
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:09 schreef ioko het volgende:
Ik ga al slapen hoor ! succes dan maar ....
Dankjewel! Jij ook!
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:11:53 #82
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769383
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:11 schreef Copycat het volgende:
Jullie negeren me...
En Hihat is ook al naar de wc...
ooooooo! Sorry! Maar GewoneMan had m'n ijsje afgepakt!
pi_19769428
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:03 schreef GewoneMan het volgende:

over het hoofd gezien laura??? of is het niet goed genoeg ?
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:13:53 #84
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19769465
Dag iedereen !! (door laura vergeet ik de rest bijna )
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19769473
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:13 schreef ioko het volgende:
Dag iedereen !! (door laura vergeet ik de rest bijna )
truste joep
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:14:24 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19769483
Ja en... (<-- Copycat)

Ja! En? (<-- Hihat)
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:16:01 #87
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769551
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

over het hoofd gezien laura??? of is het niet goed genoeg ?
Nee hoor, jij hebt mijn reactie over het hoofd gezien. Kijk maar 's terug!
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:16:40 #88
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769573
Is CopyCat nog boos..?

[ Bericht 25% gewijzigd door Lllaura op 09-06-2004 23:22:37 (Naam verwijderd) ]
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:17:05 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19769595
Wij willen niets meer kwijt. Tabee for today!
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:17:45 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19769609
Nee... maar mijn naam niet in vain gebruiken, svp!
pi_19769624
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef Lllaura het volgende:
Is Copycat nog boos..?
weggehaald...

[ Bericht 14% gewijzigd door GewoneMan op 09-06-2004 23:29:11 ]
pi_19769655
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Neen! Ik vind blowen vies! Daar val ik van in slaap!

Geef eerst maar die aardbeienijsjes, en dan zal ik wel verder zien...
ok 2 aardbeien ijsjes aangeeft
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:23:32 #93
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769809
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef Copycat het volgende:
Nee... maar mijn naam niet in vain gebruiken, svp!
Excuse me! Ik heb 'm al weggehaald. Dat wil GewoneMan vast ook wel even doen..?
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:25:08 #94
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769868
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok 2 aardbeien ijsjes aangeeft
Mmmmm! Lekker hoor!

Oké oké, stuur je wel een uitnodiging...
pi_19769897
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:23 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Excuse me! Ik heb 'm al weggehaald. Dat wil GewoneMan vast ook wel even doen..?
al gedaan, mag ik nu op juh feessie komen ??? of ehhh eerst een proef periode ???
pi_19769910
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:25 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Mmmmm! Lekker hoor!

Oké oké, stuur je wel een uitnodiging...
thnxxxx
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:27:02 #97
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19769947
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:25 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

al gedaan, mag ik nu op juh feessie komen ??? of ehhh eerst een proef periode ???
"t staat nog in je quote van mij...

Een aardbeienijsproefperiode???
pi_19770059
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:27 schreef Lllaura het volgende:

[..]

"t staat nog in je quote van mij...

Een aardbeienijsproefperiode???
gefixed

die proef periode kunnen we overslaan je hebt me al toegezegd uit te nodigen
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:31:58 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19770106
goedenavond allen
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19770121
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
goedenavond allen
hee daar ook gegroet
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:33:11 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19770146
alles bien?
pi_19770181
is doompjuh er weer vandoor zeker zonder ons truste te wensen schandalig
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:36:23 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19770238
ach ook zonder haar val ik straks als een blok in slaap...
pi_19770321
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
ach ook zonder haar val ik straks als een blok in slaap...
ik ook hoor
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:39:29 #105
22944 Breetai
....Relax....
pi_19770329
Ik ga zo slapen. Het gaat weer lekker.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_19770424
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef Breetai het volgende:
Ik ga zo slapen. Het gaat weer lekker.
wat gaat lekker?
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:44:02 #107
22944 Breetai
....Relax....
pi_19770518
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:41 schreef GewoneMan het volgende:
wat gaat lekker?
De week tot nu toe. Vanavond lekker getraind en de discussie in dit topic had ook wel het goede niveau.
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:49:22 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19770684
je hebt dus niet lekker getrained begrijp ik uit je laatste post?
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:02:18 #109
22944 Breetai
....Relax....
pi_19771058
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt dus niet lekker getrained begrijp ik uit je laatste post?
De technieken gingen niet fantastisch maar ik heb me goed vermaakt.
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:07:38 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19771219
ok hey welterusten en de rest ook.
pi_19771282
truste voor iedereen die gaat slapen
pi_19771712
iedereen slaapt ???
pi_19771713
iedereen slaapt ???
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:34:02 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19774718
goedemorgen en stem wijs vandaag.
  donderdag 10 juni 2004 @ 08:54:57 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19774934
Goedemorgen.
Heb mijn burgerplicht al gedaan.
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:01:31 #116
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19775004
Goeiemorgen!

Wat is je burgerplicht..?

Ik zit nog boordevol plichten vandaag...
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:03:01 #117
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19775022

Let maar niet op mij met m'n domme opmerkingen...
't Is nog vroeg...

Stemmen natuurlijk...
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:07:08 #118
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19775062
Mogguh Laura, heb je al gestemd ? Ik moet nog....

Eerst maar eens ff wakker worden
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:09:17 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19775098
Bedankt trouwens voor het weghalen, Lllaura en GewoneMan!
Heel Fok hoeft niet te weten dat ik Repelsteeltje heet...

Was gisteren iets te gezellig in de kroeg met Hihat en daarna thuis toch nog even een jointje gedraaid. Ben nu dus nogal van de duffe.
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:29:39 #120
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19775401
Goeiemorgen! Ga strakjes stemmen. Op de PvdD! ja, ja, stiekem ben ik best een geitenwollensok...

Graag gedaan, Repelsteeltje...
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:52:02 #121
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19775753
PvdA valt wel mee hoor. Ik zit ook in die richting, groen links is me op sommige punten wat te links, maar qua natuurbeheer zijn ze wel goed.
Verder nog plannen vandaag ?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:58:04 #122
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19775866
Partij van de Dieren...

Ga nu naarschool. moet me weer haasten, natuurlijk!

Groetjes!
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:02:17 #123
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19775956
Veel plezier dan maar ! Groetjes...
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:18:42 #124
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_19776247
Helemaal vergeten vanochtend! Ga na m'n werk nog wel even. Stembureau is toch tot 8 uur open vanavond?

Copycat: jij bent 10 jaar jonger dan mijn vriendin

[ Bericht 1% gewijzigd door flipsen op 10-06-2004 10:40:19 (Op verzoek...) ]
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:30:16 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19776502
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:18 schreef flipsen het volgende:

Copycat: jij bent 10 jaar jonger dan mijn vriendin

Heb liever dat je me op Fok met mijn username aanspreekt...

Ben voor de verandering weer eens niet vooruit te branden. Gelukkig vroeg weg vandaag ivm fysio. Daarna lekker sporten, bijkletsen met vriendinnetje en morgen is het alweer vrijdag.

Ga maar eens wat headings en tussenkopjes verzinnen bij een artikel.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:42:43 #126
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_19776768
Thank God it's (almost) friday ja... Ok, ik ga ook iets nuttigs doen. Domme kaftjes verzinnen en een raar onbegrijpelijk schema omtoveren tot een eenvoudig schema. What a joy...

En dan vanavond stemmen... Nieuw Rechts ofzo
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:47:19 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19776866
Thanx voor het aanpassen!

Ik las in eerste instantie: ''domme katjes verzinnen". Ook een uitdaging...
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:58:29 #128
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_19777136
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef Copycat het volgende:
Thanx voor het aanpassen!

Ik las in eerste instantie: ''domme katjes verzinnen". Ook een uitdaging...
Laten we er dan maar domme poesjes van maken, zijn we weer een klein beetje on topic

En nu weer echt aan het werk!
pi_19777623
Goedemorgen allen!!!!!!!!!

En weer is het een heerlijke dag, wat zijn we toch gezegend met zulk weer en een prachtige wereld, life is good!!!!!!!

Oh oh had ik geen welterusten gezegd, kan er ook niets aan doen, werd afgeleid door iets heel erg lekkers
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:20:30 #130
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19777687
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef erodome het volgende:

En weer is het een heerlijke dag, wat zijn we toch gezegend met zulk weer en een prachtige wereld, life is good!!!!!!!

Oh oh had ik geen welterusten gezegd, kan er ook niets aan doen, werd afgeleid door iets heel erg lekkers
*ioko gokt perenijsjes *
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19777810
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef erodome het volgende:

ja dat dacht ik al vuns maar ook een goedenmorgen
pi_19777823
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:20 schreef ioko het volgende:

[..]

*ioko gokt perenijsjes *
ik gok op sex
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:27:45 #133
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19777879
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:25 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik gok op sex
Nee, dat kan niet !! Ero is een hele nette dame, die houden alleen van perenijsjes !!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19778295
Kijk ioko, jouw mag ik

Ik ben idd een heel lief, klein en onschuldig meisje, maar op de een of andere manier wil niemand dat geloven

Maar waar ik door afgeleid werd was geen perenijsje, het was juist heel "heet" ipv koud
pi_19778390
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:43 schreef erodome het volgende:
Kijk ioko, jouw mag ik

Ik ben idd een heel lief, klein en onschuldig meisje, maar op de een of andere manier wil niemand dat geloven

Maar waar ik door afgeleid werd was geen perenijsje, het was juist heel "heet" ipv koud
sex dus

yes ik win een magnetron !!!
pi_19778488
Zo moeilijk raden was dat ook niet, op dat tijdstip zijn er nog maar 2 dingen die me echt interreseren, sex en slapen
pi_19778518
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:50 schreef erodome het volgende:
Zo moeilijk raden was dat ook niet, op dat tijdstip zijn er nog maar 2 dingen die me echt interreseren, sex en slapen
ja en ? daarom heb ik die magnetron nog wel verdiend
pi_19778883
zo koffie is op nu ffuh douchen, wie wil er mee ??? dames only

niemand wil nou ja dan maar remi douchen tosso

zo ben weer schoon en fris

[ Bericht 24% gewijzigd door GewoneMan op 10-06-2004 12:41:19 ]
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:49:04 #139
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19780132
Je kunt ook sex hebben, en daarbij een perenijsje gebruiken
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19781394
Brrrrrrrrrrrrrrrrr ijs in m'n doos...

Mental note, laat manlief dit topic niet lezen

Even serieus, het is opzich wel leuk, maar je moet er wel mee oppassen, zoiets vol in een dame steken kan nare gevolgen hebben(vriesbranden).
Dus wel blijven bewegen(voelt een koude rilling over mijn rug gaan bij het idee, brrrrrrrrrrrrrrr koud).
pi_19781503
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:31 schreef erodome het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrr ijs in m'n doos...

Mental note, laat manlief dit topic niet lezen

Even serieus, het is opzich wel leuk, maar je moet er wel mee oppassen, zoiets vol in een dame steken kan nare gevolgen hebben(vriesbranden).
Dus wel blijven bewegen(voelt een koude rilling over mijn rug gaan bij het idee, brrrrrrrrrrrrrrr koud).
hij zei niet dat ie perse in de doos moest hoor maar je kan b.v. denken aan het ijsje eventjes over de tepels bewegen en dan naar de mond ofzo... lijkt me wel leuk eigenlijk vooral als ze vastgebonden is ghehehe wel ervoor zorgen dat het niet te naar wordt uiteraard en andersom mag het uiteraard ook

edit volgens mij mailde je me een keer met het adres van je man ghehe ik kan wel ff een screen maken en mailen *** evil grin ***
pi_19781732
Oh oh

Maar idd ijs is best leuk om mee te spelen, maar bij voorkeur combineer ik het met kaarsvet, de combi heet en koud is werelds(en de nattigheid voorkomt inbranden )
pi_19781796
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef erodome het volgende:
Oh oh

Maar idd ijs is best leuk om mee te spelen, maar bij voorkeur combineer ik het met kaarsvet, de combi heet en koud is werelds(en de nattigheid voorkomt inbranden )
klopt ik heb het weleens met ijsblokjes gedaan was erg leuk maar NOG niet in combi met iets lauws of warms maar dat komt nog wel icefire (ofzo?) maar met gewone ijsjes is denk ik leuker dan met ijsblokjes iig makkelijker door het stokje

maar kaarsvet lijkt me dan weer btje ehhmmm auw heet
pi_19782435
Is het niet, hoe heet het is varieert, het ligt aan de afstand...

Hou je een kaars(witte, geen gekleurde, die branden meer in, rood is gruwelijk kan ik uit ervaring vertellen ) op 20 cm afstand dan doet het wel auw ja, maar gooi je er een halve meter tussen dan is het al aardig afgekoeld voordat het het lichaam raakt en geeft het een hele lekkere sensatie...
pi_19783145
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef erodome het volgende:
Is het niet, hoe heet het is varieert, het ligt aan de afstand...

Hou je een kaars(witte, geen gekleurde, die branden meer in, rood is gruwelijk kan ik uit ervaring vertellen ) op 20 cm afstand dan doet het wel auw ja, maar gooi je er een halve meter tussen dan is het al aardig afgekoeld voordat het het lichaam raakt en geeft het een hele lekkere sensatie...
hmmm... je maakt me nieuwschierig
pi_19783223
Als je ermee gaat spelen hou dan de afstand in de gaten en gebruik de combi koud en heet, dan weet je igg zeker dat het geen pijn gaat doen...

Begin heel veraf en maak de afstand kleiner als dat prettig is...
pi_19783248
Mental note, neem kaars mee naar meeting om het op arm ofzo te proberen...
pi_19783425
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:30 schreef erodome het volgende:
Mental note, neem kaars mee naar meeting om het op arm ofzo te proberen...
je bent ook zo lief en behulpzaam hé
pi_19783630
Dat lijkt alleen maar zo gewoneman, dat lijkt alleen maar zo
pi_19783780
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef erodome het volgende:
Dat lijkt alleen maar zo gewoneman, dat lijkt alleen maar zo
oh oh.... moet ik nu al bang worden ??? ben ut toch nie

*** kijkt doompjuh uitdagend aan ***
pi_19783924
Grinnik, be afraid, be very afraid

Serieus, ik ben totaal ongevaarlijk, misschien soms wat gevaarlijk omdat ik zo nu en dan nog weleens wat onhandig kan zijn.....

aaaaaaaaaahhhrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhhh wat zijn koetjesreepjes toch verslavend, moet ff naar beneden om er wat meer te pakken...
pi_19784024
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:50 schreef erodome het volgende:
Grinnik, be afraid, be very afraid

Serieus, ik ben totaal ongevaarlijk, misschien soms wat gevaarlijk omdat ik zo nu en dan nog weleens wat onhandig kan zijn.....

aaaaaaaaaahhhrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhhh wat zijn koetjesreepjes toch verslavend, moet ff naar beneden om er wat meer te pakken...
ik ben niet zo bang uitgevallen hoor dus we zien wel op de meet maar welk zweepje neem je nou mee??? ben ik wel benieuwd na en dat kaarsevet op m`n arm proberen dat overleef ik ook wel... heb iig zin in de meet
pi_19784196
Nieuwschierig aagje dat je bent!!!!!!!!!!!!!

Je komt er vanzelf wel achter welke ik meeneem, ik kan diegene op de foto meenemen, een rijzweep, een roe(ja ja wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe ), een rijzweep, een zweep met rubberen stroken, een zweep met hele harde plastick stroken, een plak en nog wat sla-middelen
pi_19784288
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:59 schreef erodome het volgende:
Nieuwschierig aagje dat je bent!!!!!!!!!!!!!

Je komt er vanzelf wel achter welke ik meeneem, ik kan diegene op de foto meenemen, een rijzweep, een roe(ja ja wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe ), een rijzweep, een zweep met rubberen stroken, een zweep met hele harde plastick stroken, een plak en nog wat sla-middelen
w00t klinkt spannend maare aangezien ik geen ervaring heb met zweepjes vertrouw ik maar op jouw keuze (krijg ik mogelijk spijt van ) enne mag ik ook een reepje ??? enne welke is die nare waar je het over had dan ??? die met die harde plastic stroken??
pi_19784430
Ja die met die harde plastick stroken kan erg naar zijn...

Gooit gewoneman een paar koetjesreepjes toe....
pi_19784503
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:05 schreef erodome het volgende:
Ja die met die harde plastick stroken kan erg naar zijn...

Gooit gewoneman een paar koetjesreepjes toe....
had ik al verteld dat ik hardleers ben ?
pi_19786109
Je wil gewoon pijn he?????????

Tssssssssss, subje....
pi_19786204
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:57 schreef erodome het volgende:
Je wil gewoon pijn he?????????

Tssssssssss, subje....
ehhmmm nou pijn niet zozeer hoor alhoewel een beetje pijn wel lekker is, maar denk meer dat ik van het uitdagen hou met de bijbehorende consequenties...

pfffff nu eerst een ijsje pakken net boodschappen gedaan warm en benauwd buiten zeg

je kan er zodra ik de kelder in kan over lezen... zal daar een topic openen
pi_19786378
Pas maar op gewone man anders krijg je waarom je vraagt

Maar dat uitdagen dat ken ik wel, heb er ook weleens spijt van gekregen

Het is idd benauwd, zal wel gaan onweren, daarna is de wereld weer zo lekker fris, heerlijk....

M'n limonadesiroop is op nu ben ik gedoemt de rest van de middag thee te drinken......
Of ik moet aan de wiskhy gaan, maar dat lijkt me niet echt een heel goed plan...
pi_19786481
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:07 schreef erodome het volgende:
Pas maar op gewone man anders krijg je waarom je vraagt

Maar dat uitdagen dat ken ik wel, heb er ook weleens spijt van gekregen

Het is idd benauwd, zal wel gaan onweren, daarna is de wereld weer zo lekker fris, heerlijk....

M'n limonadesiroop is op nu ben ik gedoemt de rest van de middag thee te drinken......
Of ik moet aan de wiskhy gaan, maar dat lijkt me niet echt een heel goed plan...
ik heb siroop EN ik heb ijsjes

enne krijgen waar ik om vraag... mmmmmmm ookal zou ik er spijt van krijgen toch een ervaring rijker
ghehe dusse ikkuh is nie bang

over de whisky die is bij mij weer op ik had lekkereeeeeeeeeeeeeee whisky mjammie
pi_19786648
ting dong doompjuh je hebt mail
pi_19787400
lees net dat doompjuh narrig is lief doompjuh
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:28:14 #163
92409 Twinky
Little star.
pi_19788772
goedemiddag!
pi_19788798
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:28 schreef Twinky het volgende:
goedemiddag!
hallo twinky alles goed?
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:30:21 #165
92409 Twinky
Little star.
pi_19788842
zijn er nog perenijsjes?
pi_19788886
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:30 schreef Twinky het volgende:
zijn er nog perenijsjes?
ik heb alleen aardbeien ijsjes is dat ook goed?
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:35:55 #167
92409 Twinky
Little star.
pi_19788995
oh. moet weer eens de hond uitlaten.
pi_19792158
Zo ik heb weer aarbeien limonade, daar kan ik echt niet zonder.
De narrige bui is alweer over, stom kleutergedoe, grmffffffff, beetje een kwartier van mijn tijd verpesten(narrig zijn is nie leuk).

Ik ga ff mijn mail checken...
pi_19793143
sjittttttttttttttt vergeten te stemmen ik ben zo terug doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_19793713
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 20:15 schreef GewoneMan het volgende:
sjittttttttttttttt vergeten te stemmen ik ben zo terug doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
zo ben er weer
pi_19793945
En wat was je keuze??????
  donderdag 10 juni 2004 @ 20:50:32 #172
88909 Hel1tjuhh
Girl..Power :P
pi_19794071
Hmm.. Mn eerste keer dat ik mocht stemmen en ik ben niet geweest Kon ook niet trouwens.. Steenbergen - Heerenveen, net iets te ver reizen..
Don't look at the past.. But live to the future...
pi_19794157
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 20:46 schreef erodome het volgende:
En wat was je keuze??????
PVDA net als vorig jaar niet helemaal tevreden met de PVDA vanaf de vorige stem (toen deed ik het omdat ik niet wou dat die gnoom minister president werdt) maar ja de rest is ook niet alles en ze hebben allemaal wel voor en nadelen CDA uitgezonderd
pi_19794247
CDA heeft alleen maar nadelen idd

Wat msn betrefd trouwens, ik gebruik dat nooit joh....
pi_19794305
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 20:55 schreef erodome het volgende:
CDA heeft alleen maar nadelen idd

Wat msn betrefd trouwens, ik gebruik dat nooit joh....
en waar heeft doompjuh op gestemd???
pi_19794397
sp
pi_19794560
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:00 schreef erodome het volgende:
sp
kort maar krachtig antwoord zal ik maar zeggen
pi_19794745
Tja, ik mag de sp wel, ze willen niet een autonoom europa, maar ook wat dingen voor onszelf behouden en ik kan me gewoon het meeste in hun ideeen vinden...

al met al blijft het toch de minst slechte kiezen
pi_19795014
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:11 schreef erodome het volgende:
Tja, ik mag de sp wel, ze willen niet een autonoom europa, maar ook wat dingen voor onszelf behouden en ik kan me gewoon het meeste in hun ideeen vinden...

al met al blijft het toch de minst slechte kiezen
idd maar toch vind ik het belangrijk dat er gestemd wordt.
pi_19795125
Ja het is ook belangerijk, erg belangerijk zelfs....

Ik hoor een hoop mensen zeggen ik ga niet stemmen, maar dat is een beetje stom, je stemt namelijk toch, of je nu gaat of niet, alleen heb je dan geen keuze meer waarop je wil stemmen...
pi_19795187
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:22 schreef erodome het volgende:
Ja het is ook belangerijk, erg belangerijk zelfs....

Ik hoor een hoop mensen zeggen ik ga niet stemmen, maar dat is een beetje stom, je stemt namelijk toch, of je nu gaat of niet, alleen heb je dan geen keuze meer waarop je wil stemmen...
dat is geloof ik niet meer zo hoor vroegah wel dan ging je stem naar de grootste partij maar volgens mij is dat een poos geleden veranderd, neemt niet weg dat het nog wel van belang is om te stemmen natuurlijk
pi_19795313
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:04 schreef erodome het volgende:
Tikjes op de kont, jummy jummy jummy............
slaat doompjuh op dr blotuh kont *** petsssssss *** *** petsssssss ***

* GewoneMan ik ben te goed voor deze wereld
pi_19795684
2 maar???????????????????????
pi_19795751
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:39 schreef erodome het volgende:
2 maar???????????????????????
de rest moet je verdienen lieverd
pi_19795880
Tot morgen trouwens(ik zeg maar gedag, anders krijg ik weer op m'n kop ), ik ga even lekker douchen, nog wat aan ontspanning doen en en poging wagen optijd naar bed te gaan...
pi_19795933
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:40 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

de rest moet je verdienen lieverd
Hoe???????
Vertel vertel vertelllllllllllllllllllllllllll..............

De douche zal nu wel warm zijn, toedelsssssssss
pi_19795954
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:44 schreef erodome het volgende:
Tot morgen trouwens(ik zeg maar gedag, anders krijg ik weer op m'n kop ), ik ga even lekker douchen, nog wat aan ontspanning doen en en poging wagen optijd naar bed te gaan...
goedzo slaap lekker enne sex ze (dat bedoel je vast met ontspanning) ghehe
pi_19795964
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 21:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe???????
Vertel vertel vertelllllllllllllllllllllllllll..............

De douche zal nu wel warm zijn, toedelsssssssss
laat je fantasie maar werken
pi_19798263
iedereen slaapt
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:09:14 #190
22944 Breetai
....Relax....
pi_19798541
Nou, nog net niet.
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:12:00 #191
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19798648
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:01 schreef GewoneMan het volgende:
iedereen slaapt
Ja!

Ik ook!
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:13:44 #192
22944 Breetai
....Relax....
pi_19798712
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:12 schreef Lllaura het volgende:
Ja!

Ik ook!
Gelukkig spookt mijn compu niet zo erg dat ie gaat posten terwijl ik slaap.
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:14:10 #193
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19798732
Trusten dan maar
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:16:43 #194
22944 Breetai
....Relax....
pi_19798805
Ik ga ook maar eens maffen.
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:17:45 #195
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19798833
Slaap lekker !
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19798985
truste dan allemaal dames een

maar ik blijf nog lekker op
pi_19799751
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:23 schreef Aventura het volgende:
NU bij dr. Phil op Yorin: een moeder zoogt nog steeds dr kids van 8 en 5 jaar en eentje van 21 maanden oud. YUK!
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:31 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je kijkt naar Dr. Phil

maar idd YUK
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:39 schreef Aventura het volgende:

[..]

you got me!
ben ik evil of niet
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:52:56 #198
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19800029
Heel evil! En nee, ik slaap ook nog niet
Morgen een vrijdag
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:53:34 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19800046
Ahum ik bedoel dus, een vrijE vrijdag
pi_19800087
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:53 schreef Aventura het volgende:
Ahum ik bedoel dus, een vrijE vrijdag
ondanks dat je naar Dr. Phil kijkt vind ik je nog wel lief hoor maar je zal het nog wel vaker te horen krijgen
  donderdag 10 juni 2004 @ 23:58:39 #201
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19800189
Ja nou, ik zal het ff uitleggen. Ik hang lekker op mijn splinternieuwe heerlijk grote bankstel, met een ijskouwe cola en mn lappie, de TV ging op de Shockdoc bij de Yorin en daarna kwam per ongeluk Dr. Phil. Ik kon het echt niet helpen!
Maar ik zal het echt nooit meer doen
pi_19800325
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 23:58 schreef Aventura het volgende:
Ja nou, ik zal het ff uitleggen. Ik hang lekker op mijn splinternieuwe heerlijk grote bankstel, met een ijskouwe cola en mn lappie, de TV ging op de Shockdoc bij de Yorin en daarna kwam per ongeluk Dr. Phil. Ik kon het echt niet helpen!
Maar ik zal het echt nooit meer doen
ontkennigsfase, zal ik Dr. Phil om raad vragen ???
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:08:12 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19800468
Dr. Phil...*ril*

Ik krijg liever advies van een lekkere jonge pas afgestudeerde dokter
pi_19800580
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:08 schreef Aventura het volgende:
Dr. Phil...*ril*

Ik krijg liever advies van een lekkere jonge pas afgestudeerde dokter
niet van mij dus
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:13:48 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19800654
Jij mag me uiteraard ook adviseren
pi_19800775
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:13 schreef Aventura het volgende:
Jij mag me uiteraard ook adviseren
mijn 1e advies is kijk niet meer naar Dr. Phil is een bekrompen persoon die een wietje roken al als pure evil beschouwd (heb ik UITERAARD via via)

waarom beweegt dat icon de ene keer wel en de andere keer niet??

[ Bericht 6% gewijzigd door GewoneMan op 11-06-2004 00:23:51 ]
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:23:43 #207
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19800966
Nee! Niemand mag aan onze wiet komen
pi_19800992
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:23 schreef Aventura het volgende:
Nee! Niemand mag aan onze wiet komen
zo is dat maar ja het is ook een amerikaan dus wat kan je ervan verwachten he

biedt Aventura een wietje aan uit z`n eigen geimproviseerde waterpijp
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:26:23 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19801048
Maar da;s wel lang geleden, een waterpijpje...en dat voor iemand die in het grootste wietbolwerk van de wereld woont. Sterker nog ik woon schuin boven een coffeeshop
pi_19801086
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:26 schreef Aventura het volgende:
Maar da;s wel lang geleden, een waterpijpje...en dat voor iemand die in het grootste wietbolwerk van de wereld woont. Sterker nog ik woon schuin boven een coffeeshop
voor mij ook maar heb wel ASAP een pijpje gemaakt omdat ik dat lekkerder vind ik stop om de zoveel tijd een poos en dan rook ik weer ff een poosje zeg maar...
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:30:07 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19801156
Ik doe het bij vlagen, in de zomer wat meer (festivals, terrasjes) dan in de winter
Wat ik wel lekker vind is een jointje gerold in van dat smaakjespapier (appel is bv. lekker).
pi_19801213
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:30 schreef Aventura het volgende:
Ik doe het bij vlagen, in de zomer wat meer (festivals, terrasjes) dan in de winter
Wat ik wel lekker vind is een jointje gerold in van dat smaakjespapier (appel is bv. lekker).
ow dat ken ik helemaal niet joh, vloei in appelsmaak
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:39:19 #213
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19801379
Joh je hebt het in alle smaken en kleuren, banaan, aardbei...
pi_19801392
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:39 schreef Aventura het volgende:
Joh je hebt het in alle smaken en kleuren, banaan, aardbei...
nooit gezien
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:40:52 #215
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19801412
Kom 's ff hier in wat coffeeshopjes neuzen dan
pi_19801415
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:40 schreef Aventura het volgende:
Kom 's ff hier in wat coffeeshopjes neuzen dan
waar is hier?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:42:42 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19801437
Ik zeg net, ik woon in het allergrootste wietwalhalla van de wereld
pi_19801655
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:42 schreef Aventura het volgende:
Ik zeg net, ik woon in het allergrootste wietwalhalla van de wereld
ow jah das waar sssssssssst ben blonT he
  vrijdag 11 juni 2004 @ 00:56:01 #219
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19801692
maar ik ga denk ik toch lekker pitten nu, slaap lekker
pi_19801722
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 00:56 schreef Aventura het volgende:
maar ik ga denk ik toch lekker pitten nu, slaap lekker
truste
  vrijdag 11 juni 2004 @ 06:58:04 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19803325
goede morgen allen. ik hoop dat jullie fijn geslapen hebben...
pi_19806921
morguh allemaal
pi_19807799
mijn avatar werrukt

helaas werk de bewegende niet maar heb iig een avatar
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:31:27 #224
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19809234
Ist nou de zwaaiende paus op z'n kop..?

Nou maar wachten op reactie van Fuifduif!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:42:43 #225
37769 erodome
Zweefteef
pi_19809520
Nee, niet wachten op een reactie van fuifduif........
Geen reactie van fuifduif hierop zou prettig zijn...
pi_19810052
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef erodome het volgende:
Nee, niet wachten op een reactie van fuifduif........
Geen reactie van fuifduif hierop zou prettig zijn...
idd het is gewoon een idee die ik kreeg via een clip van de Osdorp Posse waarin ze in de clip een afbeelding laten zien van de paus die dan op de kop gedraaid wordt, met de text die ik als sign heb...

het is dus niet bedoeld om FD te treiteren ofzo
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:04:52 #227
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19810162
't Is natuurlijk wel een beetje de duif op het zaad binden...
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:09:36 #228
37769 erodome
Zweefteef
pi_19810264
Duif is niet de onredelijkste(hoop ik)...
  vrijdag 11 juni 2004 @ 15:40:04 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19812701
Ik heb geen zin meeheer. Zit hier leuke (..) thema's te bedenken voor kerstpakketten terwijl de zomer nog moet beginnen.
Nog twee uurtjes en dan lekker weekend!!!
Vanavond drankje doen met wat vrienden, morgen relaxdagje, zondag ben ik jarig en 's avonds naar het concert van Guru in 013 in Tilburg.
Maandag uit voorzorg maar alvast vrijgenomen.

Ga maar weer eens creatief invulling geven aan een kerstpakketthema...
  vrijdag 11 juni 2004 @ 15:41:20 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19812742
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:09 schreef erodome het volgende:
Duif is niet de onredelijkste(hoop ik)...

Mooie eigenschap Erodome, altijd van het beste in den mensch uitgaan...
Heb Fuifduif trouwens al weer even niet gezien. Hij is toch niet weer geband?
pi_19813006
hallo copycat ja het viel mij ook op dat FD niet vaak meer komt dat geldt overigens voor meer mensen
  vrijdag 11 juni 2004 @ 15:53:33 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19813087
Hi GewoneMan.
Vertel mij eens... waar denk je aan bij het woord improvisatie? (Heb inspiratie nodig...)
pi_19813418
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:53 schreef Copycat het volgende:
Hi GewoneMan.
Vertel mij eens... waar denk je aan bij het woord improvisatie? (Heb inspiratie nodig...)
het behelpen met de middelen die je hebt
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:08:00 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19813542
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:03 schreef GewoneMan het volgende:

het behelpen met de middelen die je hebt
Zal ik er dan een masturbatiesetje in laten doen en de doos in fallusvorm?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:08:02 #235
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19813545
Hallo!

Ik denk bij improviseren vooral aan het ter plekke verzinnen van 'onzin' tijdens een presentatie op school die ik niet of nauwelijks voorbereid heb...
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:08:49 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19813564
Kutthema... hoe bouw je dat nu in hemelsnaam om naar leuke hebbedingetjes die ook nog eens amper iets mogen kosten...
pi_19813579
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zal ik er dan een masturbatiesetje in laten doen en de doos in fallusvorm?
pi_19813662
quote:
Kutthema... hoe bouw je dat nu in hemelsnaam om naar leuke hebbedingetjes die ook nog eens amper iets mogen kosten...
zoek het in iets grappigs een stokje met een plankje en een touwtje om vuur te maken voor de dingen die gekookt moeten/kunnen worden uit het kerstpakket...

het kost niks en het is een thema en eventueel oerham ofzo erbij
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:15:22 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19813757
Ja, zoiets zat ik ook te denken. Een soort back to basics kampeer idee. Dat plankje met touwtje is wel een goeie... die gaat erin!
pi_19813791
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ja, zoiets zat ik ook te denken. Een soort back to basics kampeer idee. Dat plankje met touwtje is wel een goeie... die gaat erin!

en de oerham ??? weet niet wat dat kost en of dat haalbaar is maar sluit wel leuk aan lijkt me

[ Bericht 14% gewijzigd door GewoneMan op 11-06-2004 16:22:06 ]
  vrijdag 11 juni 2004 @ 16:28:15 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_19814167
Gelukkig hoef ik het voedseldeel niet te verzinnen. Maar... kan die oerham natuurlijk wel suggereren..
pi_19814210
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 16:28 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig hoef ik het voedseldeel niet te verzinnen. Maar... kan die oerham natuurlijk wel suggereren..
past er mooi bij lijkt me en het is
pi_19815882
maar ik ga ervandoor tot vanavond (denk ik)
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:40:40 #244
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19816224
Hallo iedereen !!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 11 juni 2004 @ 17:53:23 #245
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19816524
mmm, das een rustige bedoening hier. Nou ja, volgende keer beter
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 11 juni 2004 @ 18:23:28 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19817150
WEEKEND!! ik bedenk liever een kerstpakket btw dan een communicatieplan voor een grote jongen die nog niet eens met een briefing is gekomen. maar het is nu dus weekend en het plan is af.
gewoneman: wat flauw dat je toch weer even duif wil sarren, ook al heb je er nog zo'n 'goede' uitleg bij. ik zou je niet meer dr phil noemen en jij had beloofd normaal te gaan doen tegen duif. jammer dat je je belofte gebroken hebt.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 20:18:23 #247
22944 Breetai
....Relax....
pi_19819746
Hehe weekend. M'n auto rijdt weer lekker en ik heb voorkomen dat m'n band op eens naar de klote ging. Bij het tyrecenter hadden ze na de eerste keer terugkomen dat er iets meer niet aan scheelde. Ik begon het monotone gehobbel toch echt heel zat te worden.

Dat voor maar 25 euro.
pi_19820190
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
WEEKEND!! ik bedenk liever een kerstpakket btw dan een communicatieplan voor een grote jongen die nog niet eens met een briefing is gekomen. maar het is nu dus weekend en het plan is af.
gewoneman: wat flauw dat je toch weer even duif wil sarren, ook al heb je er nog zo'n 'goede' uitleg bij. ik zou je niet meer dr phil noemen en jij had beloofd normaal te gaan doen tegen duif. jammer dat je je belofte gebroken hebt.
wat een onzin dit heeft niets met FD te maken en met niets bedoel ik dan ook NIETS deze was er ook gekomen zonder FD alleen had ik dan zelf een plaatje van de paus moeten zoeken, heb ook geen zin in flames over en weer zo wel dan haal ik hem weg... niet om toe te geven maar omdat ik geen gezeik wil...

vrede
pi_19821638
ik heb een workarround voor een bug ontdekt

[Forum] Usericons - diverse problemen
pi_19823338
maar ik ga stappen mzzl all
  zaterdag 12 juni 2004 @ 00:16:28 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19825470
haal hem maar weg ja!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 01:00:05 #252
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_19826397
quote:
Da's een kwestie van improvisatie...
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_19828820
aventura wat doe je ons aan je had z``n mooie avatar en nu niet meer

maar goed smaken verschillen maar die oude was eg wel de nieuwe is niet meer of minder dan
pi_19829289
MUHAHAHAHAHA ik heb dan thuis wel een maand geen internet maar ik zit lekker wel in berlijn (met een internet cafe ) hoe gaat het allemaal op het forum? nog duiven gekickt? naja amuseer jullie enne vergeet niet ICH BIN EIN BERLINER!!! (MUAHAHAHAHA)
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:04:09 #255
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19830692
je bent een vies gebakje?
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19833409
middag all
pi_19834133
ok ik ben er weg van, tot vanavond
pi_19834570
damn, ik ben vandaag het toppunt van brakheid... en dadelijk een feestje
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:38:26 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19834689
ik heb er al een hele dag opzitten. zin in wijn nu.
pi_19834756
ik ben net op. hopelijk dadelijk ook wakker na een espressootje
  zaterdag 12 juni 2004 @ 15:16:32 #261
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19835424
Hallo!

Ik ga zo met 50 man paintballen in Belgie (Stabroek)!

Doei doei!
pi_19837880
gaaf! zou ik ook wel eens willen doen.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:51:41 #263
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19843295
Mijn internet doet het weer - blijkt het al die tijd al aan mn provider te liggen....
pi_19843323
maar het probleem is dus wel opgelost?
pi_19843333
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn internet doet het weer - blijkt het al die tijd al aan mn provider te liggen....
hmmm das minder, probleem nu wel opgelost?

ps. ik ben er weer ff maar zo weer buurten bieren
pi_19844084
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 15:16 schreef Lllaura het volgende:
Hallo!

Ik ga zo met 50 man paintballen in Belgie (Stabroek)!

Doei doei!
richt op laura en FLATSHHHHHHH *** raak ***

en nu ga ik pleite m`n taxi is er
pi_19846473
dus jullie slowchatten hier alleen maar over sex?
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:55:59 #268
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19847470
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 20:52 schreef Byte_Me het volgende:
maar het probleem is dus wel opgelost?
ja
  zondag 13 juni 2004 @ 00:56:08 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19848808
van harte copy
pi_19850501
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef gurlie het volgende:
dus jullie slowchatten hier alleen maar over sex?
nee hoor, wiet en onzin doen het ook goed
  zondag 13 juni 2004 @ 04:37:59 #271
22944 Breetai
....Relax....
pi_19850655
Hoeft niet perse zinnig te gaan hiero. Een hoop gesprekken zullen wel weer op sex uitdraaien. Met enige fantasie moet dat wel lukken. Anders bestaan er nog andere onderwerpen.
pi_19852854
quote:
Op zondag 13 juni 2004 04:01 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee hoor, wiet en onzin doen het ook goed
oh dan
nou hoi dan
  zondag 13 juni 2004 @ 13:48:41 #273
85962 ioko
I Appear Missing
pi_19854872
Hoi terug dan maar ....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_19855065
morguhhhh allemaal
  zondag 13 juni 2004 @ 17:47:00 #275
84328 Lllaura
painting pictures
pi_19860209
Auwauwauw! Die paintballetjes doen aardig zeer..!

Was wel supergaaf!
pi_19860458
blauwe plekken?
  zondag 13 juni 2004 @ 18:11:38 #277
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19860651
Pfff, waarom moet je altijd eerst opruimen voordat je verhuisdozen in kunt pakken? En dingen weggooien, ook zoiets.... Pfff....
pi_19860709
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:11 schreef dafjedaf het volgende:
Pfff, waarom moet je altijd eerst opruimen voordat je verhuisdozen in kunt pakken? En dingen weggooien, ook zoiets.... Pfff....
omdat je anders noooooooit iets terug vindt
pi_19860779
fijn, wil ik afvallen, gaat mijn moeder voor mijn neus friet eten..
  zondag 13 juni 2004 @ 18:19:51 #280
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19860813
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:14 schreef gurlie het volgende:
omdat je anders noooooooit iets terug vindt
Ik heb 38 glazen en geeneen pan.... Damn... Ik moet mezelf eens organiseren....
pi_19860825
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:19 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ik heb 38 glazen en geeneen pan.... Damn... Ik moet mezelf eens organiseren....
dat zou dan verstandig kunnen zijn ja

ga je verhuizen?
  zondag 13 juni 2004 @ 18:21:22 #282
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19860837
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef gurlie het volgende:
fijn, wil ik afvallen, gaat mijn moeder voor mijn neus friet eten..
Oh ja, een friteuse heb ik ook

Trouwens, je kunt best friet eten als je wil afvallen, doe je dr ketchup op of geen saus, eet je dr een salade bij en klaar is je avondeten. Je moet alleen geen portie patat met nemen als tussendoortje...
pi_19860862
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:21 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Oh ja, een friteuse heb ik ook

Trouwens, je kunt best friet eten als je wil afvallen, doe je dr ketchup op of geen saus, eet je dr een salade bij en klaar is je avondeten. Je moet alleen geen portie patat met nemen als tussendoortje...
haha

maar het is in vet gebakken is dat dan wel verstandig..
  zondag 13 juni 2004 @ 18:23:04 #284
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19860868
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:20 schreef gurlie het volgende:
ga je verhuizen?
Ja, na twee jaar weer op mezelf, maar nu een appartement dus moet ik echt alles hebben... En ik wist niet goed meer wat ik nog had en wat nog bruikbaar was enzo, dus ik ben nu dozen van zolder aan het halen om te kijken wat ik allemaal heb. Het is veel te veel en onvolledig. Zucht.
pi_19860890
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:23 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja, na twee jaar weer op mezelf, maar nu een appartement dus moet ik echt alles hebben... En ik wist niet goed meer wat ik nog had en wat nog bruikbaar was enzo, dus ik ben nu dozen van zolder aan het halen om te kijken wat ik allemaal heb. Het is veel te veel en onvolledig. Zucht.
woon je nu bij je ouders dan?
vermoeiend als je ineens heel veel aan moet schaffen omdat het incompleet is.. kun je niet van kennissen die samen zijn gaan wonen wat goedkoop bij elkaar sprokkelen?
  zondag 13 juni 2004 @ 18:24:56 #286
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19860897
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:22 schreef gurlie het volgende:
haha

maar het is in vet gebakken is dat dan wel verstandig..
Dr zit wel best wat vet in, maar als je gewoon friet neemt met salade zonder bijv. kroket ofzo valt het best mee. Je kunt het beste dikke frieten nemen, in vlaamse friet zit veel minder vet dan in franse frietjes, hoe meer oppervlak des te vetter.

Het beste is om ze zelf te maken trouwens, vind ik zelf ook veel lekkerder.
pi_19860911
quote:
Opleiding: psychologie
hee dat is interessant ben je psychologe of studeer je nog?
pi_19860930
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:24 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dr zit wel best wat vet in, maar als je gewoon friet neemt met salade zonder bijv. kroket ofzo valt het best mee. Je kunt het beste dikke frieten nemen, in vlaamse friet zit veel minder vet dan in franse frietjes, hoe meer oppervlak des te vetter.

Het beste is om ze zelf te maken trouwens, vind ik zelf ook veel lekkerder.
ja dat klopt dat vind ik ook

ik ben ook niet echt verantwoord aan het afvallen en dieten enzo.. mijn buik word naar mijn zin gewoon te dik en dat moet er dus af met minder eten en sport
  zondag 13 juni 2004 @ 18:27:14 #289
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19860932
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:24 schreef gurlie het volgende:
woon je nu bij je ouders dan?
vermoeiend als je ineens heel veel aan moet schaffen omdat het incompleet is.. kun je niet van kennissen die samen zijn gaan wonen wat goedkoop bij elkaar sprokkelen?
Het valt wel mee wat ik nog moet hebben, ik moet nog een tafel en een tweepersoonsbed, de matras heb ik al... Dat haal ik van de kringloop, verder moet ik dus eigenlijk alleen nog pannen om in te koken, koekenpannen heb ik al gekocht. En verder selecteren he... En wat kleine frutsels zoals snijplanken enzo.... Het zal wel mee vallen qua kosten maar je moet aan zo veel dingen denken, ik ga maar eens een lijst maken denk ik. En dan kies ik gewoon de leukste dingen uit wat ik heb, en de rest gaat gewoon weer op zolder
pi_19860964
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:27 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Het valt wel mee wat ik nog moet hebben, ik moet nog een tafel en een tweepersoonsbed, de matras heb ik al... Dat haal ik van de kringloop, verder moet ik dus eigenlijk alleen nog pannen om in te koken, koekenpannen heb ik al gekocht. En verder selecteren he... En wat kleine frutsels zoals snijplanken enzo.... Het zal wel mee vallen qua kosten maar je moet aan zo veel dingen denken, ik ga maar eens een lijst maken denk ik. En dan kies ik gewoon de leukste dingen uit wat ik heb, en de rest gaat gewoon weer op zolder
haha financieel kom je dus aardig op weg met het spullen-gedoetje.. opzich is het ook wel weer leuk om dingetjes bij elkaar te zoeken en het allerleukste eruit te pikken
  zondag 13 juni 2004 @ 18:29:36 #291
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19860978
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:27 schreef gurlie het volgende:
ik ben ook niet echt verantwoord aan het afvallen en dieten enzo.. mijn buik word naar mijn zin gewoon te dik en dat moet er dus af met minder eten en sport
Ach, je moet met afvallen niet te streng zijn en een beetje creatief... Af en toe een frietje mag best, het zit m eerder in de mars die je iedere pauze neemt dan in dat ene frietje in de maand zeg maar.... Ik ben zelf 30 kilo afgevallen in een maand of 5, en toen at ik ook nog best af en toe friet gewoon niet meer iedere week zoals daarvoor.
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:25 schreef gurlie het volgende:
hee dat is interessant ben je psychologe of studeer je nog?
Ik studeer nog
pi_19861000
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:29 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ach, je moet met afvallen niet te streng zijn en een beetje creatief... Af en toe een frietje mag best, het zit m eerder in de mars die je iedere pauze neemt dan in dat ene frietje in de maand zeg maar.... Ik ben zelf 30 kilo afgevallen in een maand of 5, en toen at ik ook nog best af en toe friet gewoon niet meer iedere week zoals daarvoor.
[..]

Ik studeer nog
als ik er dertig afval weeg ik er nog maar 15 dus laat ik dat eens niet doen

welk jaar? en doe je hbo of wo?
  zondag 13 juni 2004 @ 18:31:44 #293
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19861014
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:29 schreef gurlie het volgende:
haha financieel kom je dus aardig op weg met het spullen-gedoetje.. opzich is het ook wel weer leuk om dingetjes bij elkaar te zoeken en het allerleukste eruit te pikken
Ja en ik heb heel veel mazzel gehad... Ik kreeg bijvoorbeeld van mn buurvrouw een wasmachine en een gasstel, voor een bosje bloemen scheelt een hoop geld... Qua apparaten had ik namelijk alleen een koelkast en een waterkoker en een koffiezetapparaat, dus ik moest een heleboel kopen.
pi_19861023
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:31 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Ja en ik heb heel veel mazzel gehad... Ik kreeg bijvoorbeeld van mn buurvrouw een wasmachine en een gasstel, voor een bosje bloemen scheelt een hoop geld... Qua apparaten had ik namelijk alleen een koelkast en een waterkoker en een koffiezetapparaat, dus ik moest een heleboel kopen.
Ja dat is toch nog behoorlijk wat dan.. maar waar woon je nu dan?
  zondag 13 juni 2004 @ 18:33:08 #295
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19861034
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:31 schreef gurlie het volgende:
als ik er dertig afval weeg ik er nog maar 15 dus laat ik dat eens niet doen

welk jaar? en doe je hbo of wo?
Als je maar 45 kilo weegt moet je sowieso al niet afvallen, tenzij je 1.10 lang bent ofzo... Hoe lang ben je?

Oh en ik doe universiteit, bijna tweedejaars
pi_19861049
zo er wordt druk gechat zie ik.

goeieavond allemaal

[ Bericht 32% gewijzigd door Byte_Me op 13-06-2004 18:45:02 ]
  zondag 13 juni 2004 @ 18:34:14 #297
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19861061
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:32 schreef gurlie het volgende:
Ja dat is toch nog behoorlijk wat dan.. maar waar woon je nu dan?
Bij familie, soort van op kamers maar ik gebruik wel de keuken en de wasmachine enzo, dus vandaar dat ik die spullen moet aanschaffen.
pi_19861076
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:34 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Bij familie, soort van op kamers maar ik gebruik wel de keuken en de wasmachine enzo, dus vandaar dat ik die spullen moet aanschaffen.
Hm dat is nog eens praktisch, ik zal over een aantal jaar wel in een studentenhuis terecht komen..
pi_19861086
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef Byte_Me het volgende:

goeieavond allemaal
avond
  zondag 13 juni 2004 @ 18:36:18 #300
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19861103
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef Byte_Me het volgende:

goeieavond allemaal
Eej Byte_Me, howyoudoing?
pi_19861114
quote:
Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Als je maar 45 kilo weegt moet je sowieso al niet afvallen, tenzij je 1.10 lang bent ofzo... Hoe lang ben je?

Oh en ik doe universiteit, bijna tweedejaars
haha nee hoor 1.60 ongeveer, ben nogal klein

gaaf ik zit er ook heel hard over na te denken op psychologie of psychiatrie te studeren, al zit daar een enorm groot verschil tussen en weet ik nog niet wat ik precies wil doen.

hoe beviel je eerste jaar?

-edit-

centraal slowchat topic deel 7 linkje naar volgende

[ Bericht 7% gewijzigd door gurlie op 13-06-2004 18:43:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')