SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
met je muis eroverheen bewegen dan wordt de text zichtbaar wel met de linkermuisknop héquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef Lllaura het volgende:
Wat is nou de 'officiele' manier om ene spoiler te lezen..? Ik druk altijd maar op 'quote dit bericht in een reactie'...![]()
O ja! Da's leuk!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
met je muis eroverheen bewegen dan wordt de text zichtbaar wel met de linkermuisknop hé
thnx dat je je bericht hebt gewijzigdquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:23 schreef Lllaura het volgende:
[..]
O ja! Da's leuk!![]()
dat kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef Byte_Me het volgende:
pfff wat een hitte...
ik heb alleen aardbei sorry...quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik wil een perenijsje
En ik wil klaar zijn met die vervelende, nare opdrachten voor school!quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:30 schreef Byte_Me het volgende:
ik wil een perenijsje
nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Byte_Me het volgende:
dat is ook goed. mijn diepvriesvak is niet koudgenoeg voor ijs
arme ziel wat heb je het zwaarquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Lllaura het volgende:
[..]
En ik wil klaar zijn met die vervelende, nare opdrachten opdrachten voor school!![]()
jeeeeeeequote:Op woensdag 9 juni 2004 19:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar
aardbeien ijsje aangeeft
welkom terug dan maar hequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:51 schreef Twinky het volgende:
goedenavond, ik ben er weer..
nee dus kom maar op met die zweepquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:01 schreef erodome het volgende:
Zo, een goedenavond tesamen, zijn jullie een beetje braaf geweest????
jij bent GEMEENquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:07 schreef erodome het volgende:
Nee, jullie willen te graag, zo is het toch geen straf meer!!!!!!!!
Erodome stopt de doos met perenijsjes weer in de ijskast, ruimt de blow weer op en de berg snaai gaat ook weg, jullie krijgen niets, stelletje stoutertjes
ik heb nog wel wiet en bier en ik heb aardbeien ijsjesquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:21 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb alleen maar zonnebloempitjes...
En da-han..?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:24 schreef Noon68 het volgende:
en dan?![]()
Kijk eens aan, ik kan wel een goede dom. zijnquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jij bent GEMEEN![]()
![]()
![]()
zou je dat willen dan ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik kan wel een goede dom. zijn
Pffffff zeg, straks wordt ik een echte goede meesteres, aaaaaaaaaaaaaaaahhhhh schrik....
Maar details zijn welkom hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:44 schreef Lllaura het volgende:
Erodome, hoe wast in de parenclub?
Edit: O sorry, was al gevraagd...
Ik heb lekker trekdrop, koetjesreepjes, wokkels(en 2 verschillende heerlijke dipsausjes), muizen(van die witte), perenijsjes, aardbeienijsjes, kinderijsjes(volgens mij nog choco, cola en een soort raketten), zure snoepjes, kauwgom...quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb nog wel wiet en bier en ik heb aardbeien ijsjes![]()
maar doompjuh krijgt lekker NIKS![]()
Goehoeeeeeeed, lekker gedanst en elkaar goed opgegeilt, lekker in het openbaar sex gehad, dus ikke was helemaal happy...quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:44 schreef Lllaura het volgende:
Erodome, hoe wast in de parenclub?
Edit: O sorry, was al gevraagd...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb lekker trekdrop, koetjesreepjes, wokkels(en 2 verschillende heerlijke dipsausjes), muizen(van die witte), perenijsjes, aardbeienijsjes, kinderijsjes(volgens mij nog choco, cola en een soort raketten), zure snoepjes, kauwgom...
Ik mag hopen dat je een vreetkick van hier tot gunter krijgt van die wiet die ik niet mag hebben en dat je dan aan al dat lekkers denkt wat ik hier heb en straks lekker van ga eten![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt mij ook gaaf, nog geen ervaring inquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Goehoeeeeeeed, lekker gedanst en elkaar goed opgegeilt, lekker in het openbaar sex gehad, dus ikke was helemaal happy...
Gewoneman, nee ik wil geen meesteres zijn, het onderdanig zijn bevalt me veelste goed en ik ben geen goede meesteres, heb het weleens geprobeert, maar ik hou het niet vol en ben dolblij als het overgenomen wordt en ik niets meer te vertellen heb
Ja ja, je wil gewoon van mijn snaai meegenieten he??????quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
and make up ???
* erodome biedt doompjuh een blow aan![]()
Voor alles is een tijd en een plaats gewonemanquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lijkt mij ook gaaf, nog geen ervaring in
daarom wil ik ook graag de kelder in maar heb nog geen respons gehadquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Voor alles is een tijd en een plaats gewoneman
lijkt mij welquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef Lllaura het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de kelder... Of is nieuwsgierigheid geen goede motivatie..?
Wie weet krijg in interesse in een fetish die ik eerst niet had...quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lijkt mij wel
Ben ook niet alleen geintereerd in sm, ben vooral geinteresseerd in de beweegredenen van mensen om een bepaalde fetish te hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:12 schreef erodome het volgende:
Maar je kan je nieuwschierigheid ook wel voor een deel bevredigen op het inet hoor, er zijn hele goede sm site's met heel veel uitleg...
wie weetquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:13 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wie weet krijg in interesse in een fetish die ik eerst niet had...![]()
volgens mij heb je een fetish of je hebt hem niet. ik denk niet dat iemand zich voor neemt om een bepaalde fetish te gaan krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:15 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ben ook niet alleen geintereerd in sm, ben vooral geinteresseerd in de beweegredenen van mensen om een bepaalde fetish te hebben.
maar je kan er wel achterkomen dat je bepaalde dingen voelt of wilt die je eerder niet kon plaatsen... ik ben er b.v. pas op latere leeftijd achter gekomen dat ik daar toch wel interesse in heb, hoeveel en wat precies weet ik niet... feit is wel dat het al langer speelt maar ik nog niet echt de link kon of wou leggen (soort van BDSM uit de kast kom probleem ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
volgens mij heb je een fetish of je hebt hem niet. ik denk niet dat iemand zich voor neemt om een bepaalde fetish te gaan krijgen.
dat klopt wel ja, maar mijn reaktie was op haar gebruik van het woord beweegredenen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
maar je kan er wel achterkomen dat je bepaalde dingen voelt of wilt die je eerder niet kon plaatsen... ik ben er b.v. pas op latere leeftijd achter gekomen dat ik daar toch wel interesse in heb, hoeveel en wat precies weet ik niet... feit is wel dat het al langer speelt maar ik nog niet echt de link kon of wou leggen (soort van BDSM uit de kast kom probleem ofzo)
Hoi Joep!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:21 schreef ioko het volgende:
goedenavond iedereen
Ben idd benieuwd of mensen uit kunnen leggen wát ze dan precies zo opwindend vinden aan ... (vul maar in)quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:23 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat klopt wel ja, maar mijn reaktie was op haar gebruik van het woord beweegredenen.
tja dat ga ik hier niet bespreken dat is geen slowchat meerquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:32 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ben idd benieuwd of mensen uit kunnen leggen wát ze dan precies zo opwindend vinden aan ... (vul maar in)
Hoi hoi!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:37 schreef ioko het volgende:
details details....
hey laura, hoe was je dag ?
jat de calippo van Lllauraquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:40 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Sááááááí! Ben nog steeds bezig en zit hier voorlopig nog wel ff..! Ben ook weer véél te laat begonnen met vanalles! Als m'n tentamens achter de rug zijn, gá ik me toch een feestje vieren!
Hoe was je vrije middag?
heeft een calippo sinas..!
te laat ik heb hem alquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:45 schreef ioko het volgende:
Jammer dat ik niet op je feestje kan komen
Nou mijn vrije middag was rustig, even met mijn begeleider gekletst en wat doorgesproken over de analyse (damn das moeilijk!) Ik heb trouwens een baan aangeboden gekregen, voor 3 maanden fulltime en daarna 2 maanden parttime! Leuk he ?
En morgen ga ik echt zelf ijsjes kopen, verdorie !! Mag ik een klein likje misschien ?![]()
Nouhouhou!!! Geef m'n ijsje terug!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
te laat ik heb hem al![]()
als ik hem terug geef mag ik dan op je feessie komen ???quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:49 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Nouhouhou!!! Geef m'n ijsje terug!
NareMan mag niet op Laura's feestje komen!![]()
Gefeliciteerd! Ben je al bijna klaar met je stage dan? En bij wat voor bedrijf?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:45 schreef ioko het volgende:
Jammer dat ik niet op je feestje kan komen
Nou mijn vrije middag was rustig, even met mijn begeleider gekletst en wat doorgesproken over de analyse (damn das moeilijk!) Ik heb trouwens een baan aangeboden gekregen, voor 3 maanden fulltime en daarna 2 maanden parttime! Leuk he ?
En morgen ga ik echt zelf ijsjes kopen, verdorie !! Mag ik een klein likje misschien ?![]()
Nouououou... Dat weet ik niet hoor, ik ben niet zo vergevingsgezind... Daar zul je meer voor moeten doen... Ga zelf maar bedenken wat...quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ik hem terug geef mag ik dan op je feessie komen ???![]()
crap dat wordt dan lastig helemaal als ik je een lege verpakking terug geefquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:54 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Nouououou... Dat weet ik niet hoor, ik ben niet zo vergevingsgezind... Daar zul je meer voor moeten doen... Ga zelf maar bedenken wat...![]()
Ohóóóóóóóóóóó! Lelijkerd! Je hebt 'm helemaal opgegeten!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
crap dat wordt dan lastig helemaal als ik je een lege verpakking terug geef![]()
Neen! Ik vind blowen vies! Daar val ik van in slaap!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
*kijkt laura met trouwe puppie ogen aan* het spijt me dat ik zoooooo naar deed![]()
kan ik het goedmaken met 2 aardbeienijsjes en een blow uit m`n zelf geimproviseerde waterpijpje ???
sorryquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:04 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ohóóóóóóóóóóó! Lelijkerd! Je hebt 'm helemaal opgegeten!!!![]()
![]()
Verder? Ja, ik moet eigenlijk verder ja! Jullie leiden me af!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:55 schreef ioko het volgende:
Mijn stage is over 3 weken voorbij, bij het ministerie, je weet wel, waarvan je van mij document X hebt ontvangen.
Hoe gaat het verder met Laura ?
* Lllaura geeft Joep een trustekusje terug.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef ioko het volgende:
*geeft laura een trustekusje*
Misschien ligt er nog een nieuw ijsje in de vriezer ??![]()
Dankjewel! Jij ook!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:09 schreef ioko het volgende:
Ik ga al slapen hoor !succes dan maar ....
ooooooo! Sorry! Maar GewoneMan had m'n ijsje afgepakt!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:11 schreef Copycat het volgende:
Jullie negeren me...![]()
En Hihat is ook al naar de wc...
over het hoofd gezien laura??? of is het niet goed genoeg ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
*kijkt laura met trouwe puppie ogen aan* het spijt me dat ik zoooooo naar deed![]()
kan ik het goedmaken met 2 aardbeienijsjes en een blow uit m`n zelf geimproviseerde waterpijpje ???
truste joepquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:13 schreef ioko het volgende:
Dag iedereen !! (door laura vergeet ik de rest bijna)
Nee hoor, jij hebt mijn reactie over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
over het hoofd gezien laura??? of is het niet goed genoeg ?
weggehaald...quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef Lllaura het volgende:
Is Copycat nog boos..?
ok 2 aardbeien ijsjes aangeeftquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:06 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Neen! Ik vind blowen vies! Daar val ik van in slaap!
Geef eerst maar die aardbeienijsjes, en dan zal ik wel verder zien...
Excuse me! Ik heb 'm al weggehaald. Dat wil GewoneMan vast ook wel even doen..?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef Copycat het volgende:
Nee... maar mijn naam niet in vain gebruiken, svp!
Mmmmm! Lekker hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok 2 aardbeien ijsjes aangeeft
al gedaan, mag ik nu op juh feessie komen ??? of ehhh eerst een proef periode ???quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:23 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Excuse me! Ik heb 'm al weggehaald. Dat wil GewoneMan vast ook wel even doen..?![]()
thnxxxxquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:25 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Mmmmm! Lekker hoor!
Oké oké, stuur je wel een uitnodiging...
"t staat nog in je quote van mij...quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
al gedaan, mag ik nu op juh feessie komen ??? of ehhh eerst een proef periode ???![]()
gefixedquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:27 schreef Lllaura het volgende:
[..]
"t staat nog in je quote van mij...
Een aardbeienijsproefperiode???
hee daar ook gegroetquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
goedenavond allen
ik ook hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
ach ook zonder haar val ik straks als een blok in slaap...
wat gaat lekker?quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef Breetai het volgende:
Ik ga zo slapen. Het gaat weer lekker.
De week tot nu toe. Vanavond lekker getraind en de discussie in dit topic had ook wel het goede niveau.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:41 schreef GewoneMan het volgende:
wat gaat lekker?
De technieken gingen niet fantastisch maar ik heb me goed vermaakt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt dus niet lekker getrained begrijp ik uit je laatste post?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:18 schreef flipsen het volgende:
Copycat: jij bent 10 jaar jonger dan mijn vriendin![]()
Laten we er dan maar domme poesjes van maken, zijn we weer een klein beetje on topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:47 schreef Copycat het volgende:
Thanx voor het aanpassen!
Ik las in eerste instantie: ''domme katjes verzinnen". Ook een uitdaging...
*ioko gokt perenijsjesquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef erodome het volgende:
Goedemorgen allen!!!!!!!!!
En weer is het een heerlijke dag, wat zijn we toch gezegend met zulk weer en een prachtige wereld, life is good!!!!!!!
Oh oh had ik geen welterusten gezegd, kan er ook niets aan doen, werd afgeleid door iets heel erg lekkers
ja dat dacht ik al vunsquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:17 schreef erodome het volgende:
Goedemorgen allen!!!!!!!!!
En weer is het een heerlijke dag, wat zijn we toch gezegend met zulk weer en een prachtige wereld, life is good!!!!!!!
Oh oh had ik geen welterusten gezegd, kan er ook niets aan doen, werd afgeleid door iets heel erg lekkers
ik gok op sexquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:20 schreef ioko het volgende:
[..]
*ioko gokt perenijsjes*
Nee, dat kan niet !! Ero is een hele nette dame, die houden alleen van perenijsjes !!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik gok op sex![]()
sex dusquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:43 schreef erodome het volgende:
Kijk ioko, jouw mag ik
Ik ben idd een heel lief, klein en onschuldig meisje, maar op de een of andere manier wil niemand dat geloven
Maar waar ik door afgeleid werd was geen perenijsje, het was juist heel "heet" ipv koud
ja en ? daarom heb ik die magnetron nog wel verdiendquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:50 schreef erodome het volgende:
Zo moeilijk raden was dat ook niet, op dat tijdstip zijn er nog maar 2 dingen die me echt interreseren, sex en slapen
hij zei niet dat ie perse in de doos moest hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:31 schreef erodome het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrr ijs in m'n doos...
Mental note, laat manlief dit topic niet lezen
Even serieus, het is opzich wel leuk, maar je moet er wel mee oppassen, zoiets vol in een dame steken kan nare gevolgen hebben(vriesbranden).
Dus wel blijven bewegen(voelt een koude rilling over mijn rug gaan bij het idee, brrrrrrrrrrrrrrr koud).
klopt ik heb het weleens met ijsblokjes gedaan was erg leuk maar NOG niet in combi met iets lauws of warms maar dat komt nog wel icefire (ofzo?) maar met gewone ijsjes is denk ik leuker dan met ijsblokjes iig makkelijker door het stokjequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef erodome het volgende:
Oh oh
Maar idd ijs is best leuk om mee te spelen, maar bij voorkeur combineer ik het met kaarsvet, de combi heet en koud is werelds(en de nattigheid voorkomt inbranden)
hmmm... je maakt me nieuwschierigquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef erodome het volgende:
Is het niet, hoe heet het is varieert, het ligt aan de afstand...
Hou je een kaars(witte, geen gekleurde, die branden meer in, rood is gruwelijk kan ik uit ervaring vertellen) op 20 cm afstand dan doet het wel auw ja, maar gooi je er een halve meter tussen dan is het al aardig afgekoeld voordat het het lichaam raakt en geeft het een hele lekkere sensatie...
je bent ook zo lief en behulpzaam héquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:30 schreef erodome het volgende:
Mental note, neem kaars mee naar meeting om het op arm ofzo te proberen...
oh oh.... moet ik nu al bang worden ??? ben ut toch niequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef erodome het volgende:
Dat lijkt alleen maar zo gewoneman, dat lijkt alleen maar zo
ik ben niet zo bang uitgevallen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:50 schreef erodome het volgende:
Grinnik, be afraid, be very afraid
Serieus, ik ben totaal ongevaarlijk, misschien soms wat gevaarlijk omdat ik zo nu en dan nog weleens wat onhandig kan zijn.....
aaaaaaaaaahhhrrrrrrrrrrgggggggghhhhhhhh wat zijn koetjesreepjes toch verslavend, moet ff naar beneden om er wat meer te pakken...
w00t klinkt spannendquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:59 schreef erodome het volgende:
Nieuwschierig aagje dat je bent!!!!!!!!!!!!!
Je komt er vanzelf wel achter welke ik meeneem, ik kan diegene op de foto meenemen, een rijzweep, een roe(ja ja wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe), een rijzweep, een zweep met rubberen stroken, een zweep met hele harde plastick stroken, een plak en nog wat sla-middelen
had ik al verteld dat ik hardleers ben ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:05 schreef erodome het volgende:
Ja die met die harde plastick stroken kan erg naar zijn...
Gooit gewoneman een paar koetjesreepjes toe....
ehhmmm nou pijn niet zozeer hoor alhoewel een beetje pijn wel lekker is, maar denk meer dat ik van het uitdagen hou met de bijbehorende consequenties...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:57 schreef erodome het volgende:
Je wil gewoon pijn he?????????
Tssssssssss, subje....
ik heb siroop EN ik heb ijsjesquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:07 schreef erodome het volgende:
Pas maar op gewone man anders krijg je waarom je vraagt
Maar dat uitdagen dat ken ik wel, heb er ook weleens spijt van gekregen
Het is idd benauwd, zal wel gaan onweren, daarna is de wereld weer zo lekker fris, heerlijk....
M'n limonadesiroop is op![]()
![]()
![]()
nu ben ik gedoemt de rest van de middag thee te drinken......
Of ik moet aan de wiskhy gaan, maar dat lijkt me niet echt een heel goed plan...
hallo twinky alles goed?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:28 schreef Twinky het volgende:
goedemiddag!
ik heb alleen aardbeien ijsjes is dat ook goed?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:30 schreef Twinky het volgende:
zijn er nog perenijsjes?
zo ben er weerquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:15 schreef GewoneMan het volgende:
sjittttttttttttttt vergeten te stemmen ik ben zo terug doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
PVDA net als vorig jaar niet helemaal tevreden met de PVDA vanaf de vorige stem (toen deed ik het omdat ik niet wou dat die gnoom minister president werdt) maar ja de rest is ook niet alles en ze hebben allemaal wel voor en nadelen CDA uitgezonderdquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:46 schreef erodome het volgende:
En wat was je keuze??????
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:55 schreef erodome het volgende:
CDA heeft alleen maar nadelen idd
Wat msn betrefd trouwens, ik gebruik dat nooit joh....
kort maar krachtig antwoord zal ik maar zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:00 schreef erodome het volgende:
sp
idd maar toch vind ik het belangrijk dat er gestemd wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:11 schreef erodome het volgende:
Tja, ik mag de sp wel, ze willen niet een autonoom europa, maar ook wat dingen voor onszelf behouden en ik kan me gewoon het meeste in hun ideeen vinden...
al met al blijft het toch de minst slechte kiezen
dat is geloof ik niet meer zo hoor vroegah wel dan ging je stem naar de grootste partij maar volgens mij is dat een poos geleden veranderd, neemt niet weg dat het nog wel van belang is om te stemmen natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:22 schreef erodome het volgende:
Ja het is ook belangerijk, erg belangerijk zelfs....
Ik hoor een hoop mensen zeggen ik ga niet stemmen, maar dat is een beetje stom, je stemt namelijk toch, of je nu gaat of niet, alleen heb je dan geen keuze meer waarop je wil stemmen...
slaat doompjuh op dr blotuh kontquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:04 schreef erodome het volgende:
Tikjes op de kont, jummy jummy jummy............
de rest moet je verdienen lieverdquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:39 schreef erodome het volgende:
2 maar???????????????????????
Hoe???????quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
de rest moet je verdienen lieverd![]()
goedzoquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:44 schreef erodome het volgende:
Tot morgen trouwens(ik zeg maar gedag, anders krijg ik weer op m'n kop), ik ga even lekker douchen, nog wat aan ontspanning doen en en poging wagen optijd naar bed te gaan...
laat je fantasie maar werkenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe???????
Vertel vertel vertelllllllllllllllllllllllllll..............
De douche zal nu wel warm zijn, toedelsssssssss
Ja!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:01 schreef GewoneMan het volgende:
iedereen slaapt![]()
Gelukkig spookt mijn compu niet zo erg dat ie gaat posten terwijl ik slaap.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:12 schreef Lllaura het volgende:
Ja!
Ik ook!![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:23 schreef Aventura het volgende:
NU bij dr. Phil op Yorin: een moeder zoogt nog steeds dr kids van 8 en 5 jaar en eentje van 21 maanden oud. YUK!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je kijkt naar Dr. Phil![]()
maar idd YUK
ben ik evil of nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
you got me!
ondanks dat je naar Dr. Phil kijkt vind ik je nog wel lief hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:53 schreef Aventura het volgende:
Ahum ik bedoel dus, een vrijE vrijdag
ontkennigsfase, zal ik Dr. Phil om raad vragen ???quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:58 schreef Aventura het volgende:
Ja nou, ik zal het ff uitleggen. Ik hang lekker op mijn splinternieuwe heerlijk grote bankstel, met een ijskouwe cola en mn lappie, de TV ging op de Shockdoc bij de Yorin en daarna kwam per ongeluk Dr. Phil. Ik kon het echt niet helpen!Maar ik zal het echt nooit meer doen
![]()
niet van mij dusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:08 schreef Aventura het volgende:
Dr. Phil...*ril*
![]()
Ik krijg liever advies van een lekkere jonge pas afgestudeerde dokter
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:13 schreef Aventura het volgende:
Jij mag me uiteraard ook adviseren
zo is dat maar ja het is ook een amerikaan dus wat kan je ervan verwachten hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:23 schreef Aventura het volgende:
Nee! Niemand mag aan onze wiet komen![]()
voor mij ook maar heb wel ASAP een pijpje gemaakt omdat ik dat lekkerder vindquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:26 schreef Aventura het volgende:Maar da;s wel lang geleden, een waterpijpje...en dat voor iemand die in het grootste wietbolwerk van de wereld woont. Sterker nog ik woon schuin boven een coffeeshop
ow dat ken ik helemaal niet joh, vloei in appelsmaakquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:30 schreef Aventura het volgende:
Ik doe het bij vlagen, in de zomer wat meer (festivals, terrasjes) dan in de winter
Wat ik wel lekker vind is een jointje gerold in van dat smaakjespapier (appel is bv. lekker).
nooit gezienquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:39 schreef Aventura het volgende:
Joh je hebt het in alle smaken en kleuren, banaan, aardbei...![]()
waar is hier?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:40 schreef Aventura het volgende:
Kom 's ff hier in wat coffeeshopjes neuzen dan
ow jah das waarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:42 schreef Aventura het volgende:
Ik zeg net, ik woon in het allergrootste wietwalhalla van de wereld
trustequote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:56 schreef Aventura het volgende:maar ik ga denk ik toch lekker pitten nu, slaap lekker
idd het is gewoon een idee die ik kreeg via een clip van de Osdorp Posse waarin ze in de clip een afbeelding laten zien van de paus die dan op de kop gedraaid wordt, met de text die ik als sign heb...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef erodome het volgende:
Nee, niet wachten op een reactie van fuifduif........
Geen reactie van fuifduif hierop zou prettig zijn...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:09 schreef erodome het volgende:
Duif is niet de onredelijkste(hoop ik)...
het behelpen met de middelen die je hebtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:53 schreef Copycat het volgende:
Hi GewoneMan.
Vertel mij eens... waar denk je aan bij het woord improvisatie? (Heb inspiratie nodig...)
Zal ik er dan een masturbatiesetje in laten doen en de doos in fallusvorm?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:03 schreef GewoneMan het volgende:
het behelpen met de middelen die je hebt![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik er dan een masturbatiesetje in laten doen en de doos in fallusvorm?
zoek het in iets grappigs een stokje met een plankje en een touwtje om vuur te maken voor de dingen die gekookt moeten/kunnen worden uit het kerstpakket...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef Copycat het volgende:
Kutthema... hoe bouw je dat nu in hemelsnaam om naar leuke hebbedingetjes die ook nog eens amper iets mogen kosten...
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ja, zoiets zat ik ook te denken. Een soort back to basics kampeer idee. Dat plankje met touwtje is wel een goeie... die gaat erin!
past er mooi bij lijkt me en het isquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:28 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig hoef ik het voedseldeel niet te verzinnen. Maar... kan die oerham natuurlijk wel suggereren..
wat een onzin dit heeft niets met FD te maken en met niets bedoel ik dan ook NIETS deze was er ook gekomen zonder FD alleen had ik dan zelf een plaatje van de paus moeten zoeken, heb ook geen zin in flames over en weer zo wel dan haal ik hem weg... niet om toe te geven maar omdat ik geen gezeik wil...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
WEEKEND!! ik bedenk liever een kerstpakket btw dan een communicatieplan voor een grote jongen die nog niet eens met een briefing is gekomen. maar het is nu dus weekend en het plan is af.
gewoneman: wat flauw dat je toch weer even duif wil sarren, ook al heb je er nog zo'n 'goede' uitleg bij. ik zou je niet meer dr phil noemen en jij had beloofd normaal te gaan doen tegen duif. jammer dat je je belofte gebroken hebt.
Da's een kwestie van improvisatie...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:08 schreef Copycat het volgende:
Kutthema... hoe bouw je dat nu in hemelsnaam om naar leuke hebbedingetjes die ook nog eens amper iets mogen kosten...
hmmm das minder, probleem nu wel opgelost?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:51 schreef dafjedaf het volgende:
Mijn internet doet het weer - blijkt het al die tijd al aan mn provider te liggen....
richt op laura en FLATSHHHHHHH *** raak ***quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:16 schreef Lllaura het volgende:
Hallo!
Ik ga zo met 50 man paintballen in Belgie (Stabroek)!
Doei doei!
jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:52 schreef Byte_Me het volgende:
maar het probleem is dus wel opgelost?
nee hoor, wiet en onzin doen het ook goedquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef gurlie het volgende:
dus jullie slowchatten hier alleen maar over sex?
oh danquote:Op zondag 13 juni 2004 04:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hoor, wiet en onzin doen het ook goed![]()
omdat je anders noooooooit iets terug vindtquote:Op zondag 13 juni 2004 18:11 schreef dafjedaf het volgende:
Pfff, waarom moet je altijd eerst opruimen voordat je verhuisdozen in kunt pakken? En dingen weggooien, ook zoiets.... Pfff....
Ik heb 38 glazen en geeneen pan.... Damn... Ik moet mezelf eens organiseren....quote:Op zondag 13 juni 2004 18:14 schreef gurlie het volgende:
omdat je anders noooooooit iets terug vindt
dat zou dan verstandig kunnen zijn jaquote:Op zondag 13 juni 2004 18:19 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik heb 38 glazen en geeneen pan.... Damn... Ik moet mezelf eens organiseren....
Oh ja, een friteuse heb ik ookquote:Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef gurlie het volgende:
fijn, wil ik afvallen, gaat mijn moeder voor mijn neus friet eten..
hahaquote:Op zondag 13 juni 2004 18:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Oh ja, een friteuse heb ik ook
Trouwens, je kunt best friet eten als je wil afvallen, doe je dr ketchup op of geen saus, eet je dr een salade bij en klaar is je avondeten. Je moet alleen geen portie patat met nemen als tussendoortje...
Ja, na twee jaar weer op mezelf, maar nu een appartement dus moet ik echt alles hebben... En ik wist niet goed meer wat ik nog had en wat nog bruikbaar was enzo, dus ik ben nu dozen van zolder aan het halen om te kijken wat ik allemaal heb. Het is veel te veel en onvolledig. Zucht.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:20 schreef gurlie het volgende:
ga je verhuizen?
woon je nu bij je ouders dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:23 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, na twee jaar weer op mezelf, maar nu een appartement dus moet ik echt alles hebben... En ik wist niet goed meer wat ik nog had en wat nog bruikbaar was enzo, dus ik ben nu dozen van zolder aan het halen om te kijken wat ik allemaal heb. Het is veel te veel en onvolledig. Zucht.
Dr zit wel best wat vet in, maar als je gewoon friet neemt met salade zonder bijv. kroket ofzo valt het best mee. Je kunt het beste dikke frieten nemen, in vlaamse friet zit veel minder vet dan in franse frietjes, hoe meer oppervlak des te vetter.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:22 schreef gurlie het volgende:
haha
maar het is in vet gebakkenis dat dan wel verstandig..
ja dat klopt dat vind ik ookquote:Op zondag 13 juni 2004 18:24 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dr zit wel best wat vet in, maar als je gewoon friet neemt met salade zonder bijv. kroket ofzo valt het best mee. Je kunt het beste dikke frieten nemen, in vlaamse friet zit veel minder vet dan in franse frietjes, hoe meer oppervlak des te vetter.
Het beste is om ze zelf te maken trouwens, vind ik zelf ook veel lekkerder.
Het valt wel mee wat ik nog moet hebben, ik moet nog een tafel en een tweepersoonsbed, de matras heb ik al... Dat haal ik van de kringloop, verder moet ik dus eigenlijk alleen nog pannen om in te koken, koekenpannen heb ik al gekocht. En verder selecteren he... En wat kleine frutsels zoals snijplanken enzo.... Het zal wel mee vallen qua kosten maar je moet aan zo veel dingen denken, ik ga maar eens een lijst maken denk ik. En dan kies ik gewoon de leukste dingen uit wat ik heb, en de rest gaat gewoon weer op zolderquote:Op zondag 13 juni 2004 18:24 schreef gurlie het volgende:
woon je nu bij je ouders dan?
vermoeiend als je ineens heel veel aan moet schaffen omdat het incompleet is.. kun je niet van kennissen die samen zijn gaan wonen wat goedkoop bij elkaar sprokkelen?
hahaquote:Op zondag 13 juni 2004 18:27 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Het valt wel mee wat ik nog moet hebben, ik moet nog een tafel en een tweepersoonsbed, de matras heb ik al... Dat haal ik van de kringloop, verder moet ik dus eigenlijk alleen nog pannen om in te koken, koekenpannen heb ik al gekocht. En verder selecteren he... En wat kleine frutsels zoals snijplanken enzo.... Het zal wel mee vallen qua kosten maar je moet aan zo veel dingen denken, ik ga maar eens een lijst maken denk ik. En dan kies ik gewoon de leukste dingen uit wat ik heb, en de rest gaat gewoon weer op zolder
Ach, je moet met afvallen niet te streng zijn en een beetje creatief... Af en toe een frietje mag best, het zit m eerder in de mars die je iedere pauze neemt dan in dat ene frietje in de maand zeg maar.... Ik ben zelf 30 kilo afgevallen in een maand of 5, en toen at ik ook nog best af en toe frietquote:Op zondag 13 juni 2004 18:27 schreef gurlie het volgende:
ik ben ook niet echt verantwoord aan het afvallen en dieten enzo.. mijn buik word naar mijn zin gewoon te dik en dat moet er dus af met minder eten en sport
Ik studeer nogquote:Op zondag 13 juni 2004 18:25 schreef gurlie het volgende:
hee dat is interessantben je psychologe of studeer je nog?
als ik er dertig afval weeg ik er nog maar 15 dus laat ik dat eens niet doenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:29 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ach, je moet met afvallen niet te streng zijn en een beetje creatief... Af en toe een frietje mag best, het zit m eerder in de mars die je iedere pauze neemt dan in dat ene frietje in de maand zeg maar.... Ik ben zelf 30 kilo afgevallen in een maand of 5, en toen at ik ook nog best af en toe frietgewoon niet meer iedere week zoals daarvoor.
[..]
Ik studeer nog
Ja en ik heb heel veel mazzel gehad... Ik kreeg bijvoorbeeld van mn buurvrouw een wasmachine en een gasstel, voor een bosje bloemenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:29 schreef gurlie het volgende:
hahafinancieel kom je dus aardig op weg met het spullen-gedoetje.. opzich is het ook wel weer leuk om dingetjes bij elkaar te zoeken en het allerleukste eruit te pikken
Ja dat is toch nog behoorlijk wat dan.. maar waar woon je nu dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:31 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja en ik heb heel veel mazzel gehad... Ik kreeg bijvoorbeeld van mn buurvrouw een wasmachine en een gasstel, voor een bosje bloemenscheelt een hoop geld... Qua apparaten had ik namelijk alleen een koelkast en een waterkoker en een koffiezetapparaat, dus ik moest een heleboel kopen.
Als je maar 45 kilo weegt moet je sowieso al niet afvallen, tenzij je 1.10 lang bent ofzo... Hoe lang ben je?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:31 schreef gurlie het volgende:
als ik er dertig afval weeg ik er nog maar 15 dus laat ik dat eens niet doen
welk jaar? en doe je hbo of wo?
Bij familie, soort van op kamers maar ik gebruik wel de keuken en de wasmachine enzo, dus vandaar dat ik die spullen moet aanschaffen.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:32 schreef gurlie het volgende:
Ja dat is toch nog behoorlijk wat dan.. maar waar woon je nu dan?
Hm dat is nog eens praktisch, ik zal over een aantal jaar wel in een studentenhuis terecht komen..quote:Op zondag 13 juni 2004 18:34 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Bij familie, soort van op kamers maar ik gebruik wel de keuken en de wasmachine enzo, dus vandaar dat ik die spullen moet aanschaffen.
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
zo er wordt druk gechat zie ik.
goeieavond allemaal
Eej Byte_Me, howyoudoing?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef Byte_Me het volgende:
zo er wordt druk gechat zie ik.
goeieavond allemaal
haha nee hoor 1.60 ongeveer, ben nogal kleinquote:Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als je maar 45 kilo weegt moet je sowieso al niet afvallen, tenzij je 1.10 lang bent ofzo... Hoe lang ben je?
Oh en ik doe universiteit, bijna tweedejaars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |