quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef Lexie het volgende:
Wat een leuke titel en openingspost.
ingelijks, krijg spontaan epilepsie aanvallen van dat plaatje van WXquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:25 schreef Lexie het volgende:
Ik kom wel terug op pagina twee.
Niet dat het veel uitmaakt, in Europa horen ze toch tot dezelfde partijquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:13 schreef DonStefano het volgende:
Het was eigenlijk een verkapte waar-ga-je-op-stemmen vraag
Twijfel zelf nog tussen D'66 en VDD
Ohw, en Mr. T-Rex, wat vond je van de trainer van Maandag??
Heb je misschien ook een lijstje waarin aangegeven wordt welke partij onderquote:Niet dat het veel uitmaakt, in Europa horen ze toch tot dezelfde partij
nee, die is te druk met z'n nieuwe nummer 1 hit... en als hij niet op 1 komt, gaat hij een voetreis rond de wereld maken, geen tijd voor politiek dus.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:45 schreef Lexie het volgende:
Doet Johan Vlemmix niet mee?
Idd....dat hadden wij als bestuur ook als aanmerking op hem. Maargoed, het was allemaal wat kort dag voor hem en hij had zodoende weinig tijd om een goede training voor te bereiden. Maar als het goed is, is er Maandag wel een heuse training!quote:@DonStefano: de trainer valt nu nog weinig over te zeggen vind ik, na 1 training. Vond het wel een beetje jammer dat hij bij het partijtje alleen met zelf voetballen bezig was en niet op het andere partijtje lette, maar dit heb ik hem al gezegd
Heb ook D'66 gestemd... ze komen er welquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:13 schreef DonStefano het volgende:
Heb net toch maar D'66 gestemd. Hoop dat ze de kiesdrempel halen, maar in feite boeit t toch geen ruk aangezien in dezelfde fractie als de VVD zitten...
mooiquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:13 schreef DonStefano het volgende:
Heb net toch maar D'66 gestemd. Hoop dat ze de kiesdrempel halen, maar in feite boeit t toch geen ruk aangezien in dezelfde fractie als de VVD zitten...
En Camiel Eurlings is ook cool met z'n briljante limburgse accent
[..]
Idd....dat hadden wij als bestuur ook als aanmerking op hem. Maargoed, het was allemaal wat kort dag voor hem en hij had zodoende weinig tijd om een goede training voor te bereiden. Maar als het goed is, is er Maandag wel een heuse training!
Ik denk dat ik het weet! Mag ik een klinker kopen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef kiewi het volgende:
Hallo, aangenaam, kiewi hiergeen mede kun-er, maar ik was wel op de vorige meeting
oeh, een infiltrant!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef kiewi het volgende:
Hallo, aangenaam, kiewi hiergeen mede kun-er, maar ik was wel op de vorige meeting
Hoi!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef kiewi het volgende:
Jaja! Je was vast de bob nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:47 schreef DonStefano het volgende:
[..]
oeh, een infiltrant!Was wel bij de vorige meeting, maar geen idee wie daar allemaal nog es aanwezig waren....
En Moi, was jij dat nou die ik gisteren tegenkwam op 't A-Feest??sorry, ben heel slecht in t onthouden van gezichten enzo.....![]()
jaaa en ik deed nog zwaaien naar je, maar je zag nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:47 schreef DonStefano het volgende:
En Moi, was jij dat nou die ik gisteren tegenkwam op 't A-Feest??sorry, ben heel slecht in t onthouden van gezichten enzo.....![]()
oei, sorry....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:41 schreef -moi- het volgende:
[..]
jaaa en ik deed nog zwaaien naar je, maar je zag niet
twas gezellig gisteravond![]()
we waren alleen pas om 6 uur thuis![]()
Je bent ongeveer de eerste die ik ziequote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:43 schreef BadDay het volgende:
Een HAN persoon meld zich, studeer aan het ILS op het gymnasion en vermaak me zeker in Nijmegen. Maar wel weinig HAN mensen hier verder op FOK![]()
hoi linksquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef Vivify het volgende:
Nooit geweten dat er KU Nijmegen topics liepen hier!(Per 1 september 2004 natuurlijk omdopen naar RU Nijmegen)
* wx meldt zich
Heb overigens pvda gestemd donderdag, dus toch linkse mensen![]()
Jij concurrentquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Vanaf 1 september student BedrijfswetenschappenWie o wie heeft er een kamer voor mij of weet iemand die uit z'n kamer gaat?
Erm die reactie komt dus eigenlijk van mij afquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:48 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
Als je nou een meisje was...
Dan had ik misschien wel een kamer voor je kunnen regelen in het huis waar ik woon.
wx ben jij trouwens ingeschreven bij WFA of niet?
komt er een kamer vrij bij jou in huis?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:48 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
Dan had ik misschien wel een kamer voor je kunnen regelen in het huis waar ik woon.
Echt?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:14 schreef -moi- het volgende:
oh ik lees nu pas dat reactie van Fliepke was
Fliepke, ik zoek een kamer
Een woonbon moet je invullen wil je in aanmerking komen voor een van die kamers die die week beschikbaar zijn. Degene die een woonbon heeft ingevuld en de langste wachttijd heeft krijgt de kamer.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:12 schreef -moi- het volgende:
wat is een woonbon?
ik ben niet ingeschreven bij sshn, want als k dat doe, krijg k over 10 jaar een kamer ofzo
same herequote:Op zondag 13 juni 2004 13:04 schreef -moi- het volgende:
donstefano, reageer jij wel es op kamers? volgens mij mailen ze me nooit terug omdat ik sowieso al in nijmegen woon
Yup, eerste keer dat ik er een invulde had ik prijsquote:Op zondag 13 juni 2004 13:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een woonbon moet je invullen wil je in aanmerking komen voor een van die kamers die die week beschikbaar zijn. Degene die een woonbon heeft ingevuld en de langste wachttijd heeft krijgt de kamer.
nope nergens (nog)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:48 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
Dan vertel je dat er toch niet bij,quote:Op zondag 13 juni 2004 14:39 schreef DonStefano het volgende:
[..]
same here
Ja, als je met zijn tweeën bent wordt het sowieso wel erg makkelijk geloof ik. Ik wacht maar tot ik iets leuks zie staan, nu valt het nog een beetje tegen eigenlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 16:16 schreef L-mo het volgende:
[..]
Yup, eerste keer dat ik er een invulde had ik prijs
Ja, is gemakkelijker dan alleen...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, als je met zijn tweeën bent wordt het sowieso wel erg makkelijk geloof ik. Ik wacht maar tot ik iets leuks zie staan, nu valt het nog een beetje tegen eigenlijk.
Doe je mooiste jurkje aan en kom op de kijkavond bij mij in huus.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:26 schreef L-mo het volgende:
[..]
Ja, is gemakkelijker dan alleen...
maar dan ga je toch samen met wx![]()
aankomend BW student?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:37 schreef mark_dabomb het volgende:
Hou me ook aanbevolen lost95Ben hard op zoek, maar is nog niet zo veel te vinden, nog tips?
Ze werken alleen wel met een "huurlingensysteem", wat inhoudt dat je 14quote:¤200 - ¤250
Dit zijn kamers van ± 10 m² – 16 m², dit is afhankelijk van de
faciliteiten van de kamer en de service in het pand. De wachttijd voor deze kamers is gemiddeld 8 maanden.
¤250 - ¤300
Dit zijn kamers van ± 13 m² – 20 m², dit is afhankelijk van de faciliteiten van de kamer en de service in het pand. De wachttijd voor deze kamers is gemiddeld 6 maanden.
¤300 - ¤350
Dit zijn kamers van ± 18 m² – 24 m², dit is afhankelijk van de faciliteiten van de kamer en de service in het pand. De wachttijd voor deze kamers is gemiddeld 4 maanden.
¤350 - ¤450
Dit zijn kamers van ± 20 m² – 35 m², dit is afhankelijk van de faciliteiten van de kamer en de service in het pand. De wachttijd voor deze kamers is gemiddeld 2 maanden.
Kamers zijn hier zeker beter (we hebben zelfs een schoonmaker die alles perfect opruimtquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:09 schreef DonStefano het volgende:
Albertinum is wel relaxed
Ken daar een aantal mensen, en de kamers zijn daar stuk voor stuk beter dan de zooi op Hoogeveld....
Haha...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:51 schreef Lexie het volgende:
Moet je wel net in een leuke gang zitten. Ik zit hier met 7 autisten.
Daarom ga ik ook verhuizenquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:21 schreef yozd het volgende:
[..]
Haha...
lekker sfeertje zeker!
![]()
Mja, Fliepke kan echt een lul zijn op kijkavonden, en volgens mij is hij morgen bijna de enige die thuis is...quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:38 schreef -moi- het volgende:
oh nou belden ze dat ik toch mocht gaan, morgen 4u, bij fliepke in huis
[afbeelding][afbeelding] engg [afbeelding] [afbeelding]
Ik denk dat het meisje dat huilend weg was gelopen na een kijkavond bij Fliepke daar anders over denktquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:02 schreef Fliepke het volgende:
ik heb nog nooit iemand mogen kiezen ik ben alleen vaker niet uitgekozen.
Dat was huilend van gelukquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk dat het meisje dat huilend weg was gelopen na een kijkavond bij Fliepke daar anders over denkt.
Een dag later stond ze bij de overlijdensadvertentiesquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat was huilend van geluk.
Omdat ze niet bij jou in huis hoefte ja.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat was huilend van geluk.
Ons huis is zo groot dat je elkaar niet eens hoeft te zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:11 schreef L-mo het volgende:
[..]
Omdat ze niet bij jou in huis hoefte ja.![]()
go -moi-quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:38 schreef -moi- het volgende:
oh nou belden ze dat ik toch mocht gaan, morgen 4u, bij fliepke in huis
[afbeelding][afbeelding] engg [afbeelding] [afbeelding]
go Lexiequote:Op donderdag 17 juni 2004 00:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook verhuizen.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:06 schreef Fliepke het volgende:
W00t w00t, ik wist niet eens wanneer het was...
Cu tomorrow bereid je maar alvast voor op rotvragen van mij.
er hadden iets van 20 mensen gereageerd, en er komen morgen iets van 10 mensen tegelijk om 4u op die kijkavond (middag dus..) das toch raar??quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:30 schreef Fliepke het volgende:
Er komen trouwensin totaal 4 kamers vrij in huis, een paar per juli en een paar augustus.
En trouwens ik vraag me af welke kamer 270 kost.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mja, Fliepke kan echt een lul zijn op kijkavonden, en volgens mij is hij morgen bijna de enige die thuis is...
ja echt? waar??quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef wx het volgende:
Ik heb al een kamer gevonden
Mwah, op zich is het wel tof als iedereen tegen je op kijkt uit angstquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:31 schreef yozd het volgende:
Dat maakt altijd een goeie indruk bij je misschien wel toekomstige huisgenoten: dat je bang voor ze bent...![]()
Dictators doen dat meestal ook, zorgen dat mensen naar ze luisteren door angst te zaaien...quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mwah, op zich is het wel tof als iedereen tegen je op kijkt uit angst.
Pinochet en Castro doen het nog best goedquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:49 schreef L-mo het volgende:
[..]
Dictators doen dat meestal ook, zorgen dat mensen naar ze luisteren door angst te zaaien...
Werkt best goed... maar de meeste dictators sterven een gruwelijke dood, dus das toch minder.
hun tijd komt nog wel...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
Pinochet en Castro doen het nog best goed.
jou tijd ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:10 schreef L-mo het volgende:
[..]
hun tijd komt nog wel...
zijstraat van sint anna (net na die texaco daar), weet alleen hoe ik er moet komen maar het adres nog niequote:Op donderdag 17 juni 2004 20:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja echt? waar??
Is dat niet groene straat oid. Dus je gaat in Doornroosje wonen (of zit dat dat daar nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:20 schreef wx het volgende:
[..]
zijstraat van sint anna (net na die texaco daar), weet alleen hoe ik er moet komen maar het adres nog nie
Welk complex?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:32 schreef DonStefano het volgende:
Wow, die kamers in dat complex daar zijn echt groot joh!
Maar is 't daar ook niet erg duur?? (300 euro p/m)??
Dan heb je het niet getroffen want ik zit op een gang met alleen maar leuke mensenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:51 schreef Lexie het volgende:
Moet je wel net in een leuke gang zitten. Ik zit hier met 7 autisten.
Ja, dat zal vast erg verschillen per gang, maar bij mij was het al niet echt gezellig toen ik aankwam. Kijk, als er een leuke sfeer is, doe ik graag mee, maar ik ben ook weer niet iemand die het even gezellig gaat maken op de gang.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:42 schreef vps het volgende:
[..]
Dan heb je het niet getroffen want ik zit op een gang met alleen maar leuke mensen
op 1 misschien na maar daar heb je dan verder ook geen last van.
Ik neem aan dat die halve flats vlak achter de Sint-Annastraat tussen de Groenestraat en het spoor bedoeld worden?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:34 schreef Lexie het volgende:
[..]
Welk complex?
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:00 schreef Fliepke het volgende:
-Moi-, heb je al een cadeautje voor me bedacht.
fliepkequote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:00 schreef Fliepke het volgende:
-Moi-, heb je al een cadeautje voor me bedacht.
Gaafquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
enneeeeeem we gaan t nog wel vieren binnekortalle fok-kun-ers uitgenodigd
haha nog een IK-er in dit topicquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:34 schreef Repelsteel het volgende:
[..]
Gaafwanneer is het feest?
* -moi- is ook kun-fokker
Whehehe, ja ik had mn huisbaas gebeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
fliepke![]()
dankjeweeeeheeeeeeeel
ben echt heel blij, dat ik die kamer magik had t echt niet verwacht!!
maar echt een leuk huis, en super vette buurt!! heb alleen nog niks gehoord van de huisbaas...
maar in ieder gevallll, ik word je nieuwe huisgenootje dus![]()
enneeeeeem we gaan t nog wel vieren binnekortalle fok-kun-ers uitgenodigd
wilde je ff toevoegen op msn, maar je hebt een 'geheim' adres, aldus insiders, laf hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:41 schreef -moi- het volgende:
[..]
haha nog een IK-er in dit topicfeest is pas als alles is ingericht enzo, maar dan geef ik wel een gil
OE, een informatiekundige....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:53 schreef Repelsteel het volgende:
[..]
wilde je ff toevoegen op msn, maar je hebt een 'geheim' adres, aldus insiders, laf hoor![]()
</offtopic>
jazekerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
OE, een informatiekundige....
eerstejaars neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:58 schreef Repelsteel het volgende:
[..]
jazeker![]()
haha! echt heel erg bedankt flieeepieequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:51 schreef Fliepke het volgende:
Weet je wat, ik vertel wat over de selectie...
Okay, er gaan dus twee meisjes uit, en het is huis is wel in balans wat betreft man-vrouw.
Dus daar ging een streep door alle jongensnamen. Helaas boys...
Daarna, gingen we even wat namen na... We kwamen meteen uit bij dat lange meisjes, nou erm, jammer joh, je viel af. ik vond hockey niet leuk.
Nou ja, toen bleven er nog 4 over.
En toen zei ik van, tja els ken ik wel een klein beetje.
"Nou, dan doen we die onder wel."
Okay, nu nog iemand voor boven
"erm, laat die foto eens zien, erm.... hmm, moeilijk."
"och zij lijkt me wel aardig"
"Ja, dat lijkt me ook wel"
"zullen we die maar doen dan"
"okay! we zien wel "
Nou ja, zo ging het ongeveer , het blijft toch maar een beetje gokken wat voor een vlees je nu in de kuip hebt.
-Moi-, raad trouwens eens wie die andere kamer heeft gekregen?
Als je ze toch online houdt, waar danquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:01 schreef Repelsteel het volgende:
Eerste jaars idd! maar de leuke kiekjes houd ik online
je ziet me wel een keer in Nijmegen lopen...
(hoe was de X-Box game-borrel trouwens? of ben je daar niet geweest?)
Ik zag het aan je dat je zenuwachtig wasquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:01 schreef -moi- het volgende:
[..]
haha! echt heel erg bedankt flieeepiee
ben nou wel heel benieuwd wie de kamer boven heeft gekregen.. ehm.. dat meisje dat nu in nijmegen woont, maar in augustus anders weer naar huis had moeten verhuizen, ver weg? die leek me wel leuk geloof ik.. heb niet heel erg goed opgelet.. was beetje zenuwachtig
Ik zie je dus wel lopen, maar ik heb geen idee hoe je eruit zietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:01 schreef Repelsteel het volgende:
Eerste jaars idd! maar de leuke kiekjes houd ik offline
je ziet me wel een keer in Nijmegen lopen...
(hoe was de X-Box game-borrel trouwens? of ben je daar niet geweest?)
edit: online => offline
iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zie je dus wel lopen, maar ik heb geen idee hoe je eruit ziet.
Whehehehe, ja dat is ook altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:06 schreef Repelsteel het volgende:
Ja freudiaanse verspreking dat online/offline verhaal![]()
ik had wel bijna op de cover gestaan van de nieuwe studie-folder informatiekunde 2005![]()
maar ik had helaas de afspraak gemist waardoor onze enige eerstejaars vrouw werd gekozen...
hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zag het aan je dat je zenuwachtig was.
Maar is toch goedgekomen he?
En je hebt het goed, dat meisje dat weer terug moest met die kamer die tot juli liep.
Ik hoop trouwens dat hij tot en met juli liep, want die andere kamer komt dus pas per augustus vrij.
Idd en d'r vriend, ook ongetwijfeld bij je bekendquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Whehehehe, ja dat is ook altijd hetzelfde.
Is er een vrouw bij een betastudie, meteen op de folder.
Ik gok trouwens dat jij die jongen bent met die photoshop skills.
Geen dank, geen dank.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:08 schreef -moi- het volgende:
[..]
hahaik was echt enorm zenuwachtig
daarom dacht ik ook, nee, die krijg ik echt niet meerwas echt helemaal blij toen ik sms van lexie kreeg!
dat meisje is trouwens wel leuk denk ik, goeie keus![]()
whehehe, die!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:10 schreef Repelsteel het volgende:
[..]
Idd en d'r vriend, ook ongetwijfeld bij je bekend, die staat op de andere folder toch?
maar ik hoop niet dat je mij ziet als die photoshop knaap die al die docenten en andere studenten bewerkt in photoshop...![]()
![]()
Dat doe je toch ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:15 schreef DonStefano het volgende:
Lekker in de O'Sheas Italie gekeken net
Resultaat: asbakken naar m'n kop en hele scheldtirades moeten incasseren, alleen maar omdat ik een Italieshirt aanhad
Nee, ik ben veel op de uni :') .quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:14 schreef Repelsteel het volgende:
die ben ik dus niet![]()
maar ik ben er meestal ook niet zo heel erg lang, maar van gezicht zul je me wel herkennen denk ik...
jup jup, 3e jaars.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:22 schreef Repelsteel het volgende:
Even snel fotoboek gecheckt, maar ken jullie wel van gezicht (behalve wx, want die draagt een sluier)... ook allemaal ik-ers?
hihi, is goed, ik vond dat lange meisje trouwens ook nie leuk... volgens mij was ze al helemaal geroutineerd in het gaan naar kijkavondenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:11 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Geen dank, geen dank.
Als je nog eerder wil langskomen om wat toekomstige buren enzo te ontmoeten moet je maar gewoon even aanbellen 's avonds doordeweek.
dankjewelquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:17 schreef DonStefano het volgende:
ohw, en gefeliciteerd met je kamer Moi
Prima hoor, ben ik er zelf waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:25 schreef -moi- het volgende:
[..]
hihi, is goed, ik vond dat lange meisje trouwens ook nie leuk... volgens mij was ze al helemaal geroutineerd in het gaan naar kijkavonden![]()
maar is goed, zal ik anders volgende week do avond even langskomen?
[..]
dankjewel
kom dan woensdag, kun je meteen mee voetbal gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:25 schreef -moi- het volgende:
[..]
hihi, is goed, ik vond dat lange meisje trouwens ook nie leuk... volgens mij was ze al helemaal geroutineerd in het gaan naar kijkavonden![]()
maar is goed, zal ik anders volgende week do avond even langskomen?
[..]
dankjewel
Oh mooi, ze neemt een BBQ mee, die hebben we nog nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:28 schreef Repelsteel het volgende:
maar mocht ik je op de uni niet tegenkomen dan zie je me iig op het grote openingsfeest van -moi-
met bbq enzo, zei ze tegen me
Zij plukken de hele dag ook van die dingen, dus daar zitten ze ook niet op te wachten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:32 schreef Repelsteel het volgende:
geef die jonge meisjes na de 'pets' zo'n mooie gerberat en dan valt life best wel mee
Bij welk vak dan? We hebben nagenoeg nog niks geleerdquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:36 schreef Repelsteel het volgende:
waarom word je geen student-assistent? dat betaalt toch ook![]()
oja ook leuukquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
kom dan woensdag, kun je meteen mee voetbal gaan kijken![]()
.
en met mijn zesjes... plieeeessss.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:37 schreef Lexie het volgende:
[..]
Bij welk vak dan? We hebben nagenoeg nog niks geleerd.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:40 schreef -moi- het volgende:
[..]
oja ook leuuk![]()
okeeee ik kom dan wel
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:45 schreef Repelsteel het volgende:
ik haal nog een biertje! tot op de els-openings-bbq-feest-met tap-fondue-en gourmet!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
En moi, waarom heb je mij niks verteld van de bbq.
whoei dat wordt dan gelijk de wx meets -moi- meet-en-greet!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:40 schreef -moi- het volgende:
[..]
oja ook leuuk![]()
okeeee ik kom dan wel
jaaa leuuuuk wx komt ookquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:53 schreef wx het volgende:
[..]
whoei dat wordt dan gelijk de wx meets -moi- meet-en-greet!
lol ja....kunnen ze uberhaubt nog doorgaan als ze vanavond dik verliezen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hopen dat ze winnen van Tsjechie, anders is er vrij weinig aan denk ik.
Kan welquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:45 schreef DonStefano het volgende:
[..]
lol ja....kunnen ze uberhaubt nog doorgaan als ze vanavond dik verliezen?
ja, in principe wel, maar dan hangt het wel allemaal dik van de laatste wedstrijd af. Volgens mij hebben ze het dan niet meer zelf in de hand. Als Duitsland bijvoorbeeld verliet van Letland, Nederland wint van Letland, en Duitsland verliest van Tsjechie, dan zijn we door.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:45 schreef DonStefano het volgende:
[..]
lol ja....kunnen ze uberhaubt nog doorgaan als ze vanavond dik verliezen?
Als het goed is gaan we met een aantal mensen uit huis ergens in een kroeg het voetbal kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:40 schreef -moi- het volgende:
[..]
oja ook leuuk![]()
okeeee ik kom dan wel
Italianen zijn onsymphatiek!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:15 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Das waar, maar wel goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:59 schreef wx het volgende:
[..]
Italianen zijn onsymphatiek!
helaas, alweer verkocht voor 80 euro...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:16 schreef Fliepke het volgende:
Wie wil er nog een heel mooi tennisracket kopen?
eerste jaar was wel leuk! studie is gewoon super leuk eigenlijk, maar wel saai af en toe.. vooral 1e jaar veel algemene vakken.. waarom heb je voor nijmegen gekozen?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een kamer en heb me zojuist ingeschreven voor bedrijfswetenschappen-moi- wat vond jij van het eerste jaar?
oh das wel leukquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als het goed is gaan we met een aantal mensen uit huis ergens in een kroeg het voetbal kijken.
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:06 schreef wx het volgende:Nederlân boppe tsjin Fryslan Foppe!
Foppe de Haan wordt de nieuwe bondscoach en wij wereldkampioenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:20 schreef -moi- het volgende:
[..]?
Ik wacht tot hij op msn komtquote:Op zondag 20 juni 2004 12:45 schreef -moi- het volgende:
hé fliep is jarig he,gefeliciteerd
en nog vele jaartjes gewenst
.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:46 schreef wx het volgende:
[..]
Ik wacht tot hij op msn komt
Toch maar niequote:Op zondag 20 juni 2004 12:46 schreef wx het volgende:
[..]
Ik wacht tot hij op msn komt
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:16 schreef wx het volgende:
[..]
Toch maar nie![]()
[afbeelding]
Speciaal gebakken voor de jarige
Gefeliciteerd![]()
Ik deed eerst Economie aan de UvA maar dat was kut. Veel wiskunde en slecht geregeld en kutstadquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:19 schreef -moi- het volgende:
[..]
eerste jaar was wel leuk! studie is gewoon super leuk eigenlijk, maar wel saai af en toe.. vooral 1e jaar veel algemene vakken.. waarom heb je voor nijmegen gekozen?
[..]
oh das wel leukleer ik gelijk wat huisgenootjes kennen.
NL 2-2 nuhmm..
hee, ik heb ook economie gedaanquote:Op zondag 20 juni 2004 13:44 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Ik deed eerst Economie aan de UvA maar dat was kut. Veel wiskunde en slecht geregeld en kutstadIk zoek de gezelligheid van het zuiden op. Daarnaast lijkt het me gewoon een leuke opleiding en de mensen zijn er volgend mij erg relaxt....
NU NOG EEN KAMER.......
is dat een hint?quote:Op zondag 20 juni 2004 13:44 schreef mark_dabomb het volgende:
NU NOG EEN KAMER.......
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:44 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik zoek de gezelligheid van het zuiden op.
Uhm, dat is een ENORME hintquote:Op zondag 20 juni 2004 14:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
is dat een hint?.
Altijd de laatste 2 weken van augustus, toch?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:42 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Uhm, dat is een ENORME hint
En els (dat is je naam toch -moi-?), ben blij dat jij tot die conclusie bent gekomenIk ben woensdag de hele dag in Nijmegen om papieren op te hangen met kamer gezocht enzovoorts. Ik woon in Amersfoort dus ben lang onderweg.
Weet iemand trouwens wanneer de intro is? Ik ben van 16-26 augustus in spanje, dus die zal ik wel missen
Woei, zullen we volgend jaar samen accoutinng principles doen?quote:Op zondag 20 juni 2004 23:07 schreef -moi- het volgende:
ik haal mn P dit jaar niet meer...
heb accounting sowieso nie gehaald, en heb nog drie herkansingen in juli.. zucht..
erm nee, wij hebben dat vak ook gewoon gehad, maar bijna niemand heeft het gedaanquote:Op zondag 20 juni 2004 23:24 schreef -moi- het volgende:
oh vet!! jullie beginnen dan met dat vak hedan kunnen we samen bij college zitten haha
ohzoquote:Op zondag 20 juni 2004 23:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
erm nee, wij hebben dat vak ook gewoon gehad, maar bijna niemand heeft het gedaan.
Als je met de bus moet vanuit jouw gemeente naar het station in een andere gemeente, dan wordt die tijd er nog bijgeteld.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:41 schreef mark_dabomb het volgende:
Kunnen jullie ook allemaal even oren en/of ogen openhouden voor mij![]()
Heb P niet gehaald helaas, zal morgen is mailen naar sshn of ik geen voorrang kan krijgen....Ben idd wel absurd lang onderweg.....
Zo eng ben ik niet, ik studeer niet dag en nacht ofzo.. wat denk je wel!quote:Op zondag 20 juni 2004 22:58 schreef Fliepke het volgende:
gadver, wat ben jij voor engerd.
doe eens niet van die lange teksten, helemaal duizelig nu....quote:Op maandag 21 juni 2004 00:48 schreef Vivify het volgende:
[..]
Zo eng ben ik niet, ik studeer niet dag en nacht ofzo.. wat denk je wel!![]()
Ik probeer wel altijd alle opdrachten af te maken, of dat nou voor of na het responsiecollege is, met of zonder antwoordenboekje erbij, dat maakt me niet zo uit. Meestal ben ik in de laatste dagen voor het tentamen nog zo druk met opdrachten die al af hadden moeten zijn, dat ik amper tijd heb om mijn aantekeningen nog eens over te lezen, laat staan dingen uit mijn hoofd te leren. Ik ga vaak naar het tentamen toe met het gevoel dat ik eigenlijk niet heb geleerd, en dan maak ik mijn tentamen ook slecht. Maar goed, blijkbaar maakt mijn jaargroep de tentamens gemiddeld slechter dan ik, en worden de tentamens braaf opgehoogd zodat de meerderheid in ieder geval een 6 heeft, waardoor ik 7's en 8en krijg. Het laatste tentamen bijvoorbeeld, had ik 68% van de punten, en kreeg ik een 8 als cijfer.
Ik doe ook meequote:Op zondag 20 juni 2004 23:24 schreef -moi- het volgende:
oh vet!! jullie beginnen dan met dat vak hedan kunnen we samen bij college zitten haha
LOL!quote:Op maandag 21 juni 2004 15:03 schreef wx het volgende:
Ik doe ook mee
Het wordt nog gezelligquote:Op maandag 21 juni 2004 15:12 schreef yozd het volgende:
[..]
LOL!
Ik doe AP ook al volgend semester!
* -moi- doopt hem tot Roderickquote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef wx het volgende:
-moi- heeft je oranje pony al een naam??
* -moi- vindt Jaap wel een mooie naam
*ook meldt*quote:Op maandag 21 juni 2004 15:27 schreef Lexie het volgende:
*APvolger meldt*
Oh gelukkig, ik vroeg me al af als je al iets had gehoordquote:Op maandag 21 juni 2004 16:30 schreef -moi- het volgende:
[..]
* Fliepke doopt hem tot RoderickWFA belde net, morgen contract ondertekenen, en volgende week de sleutel
woei!
Fliepie, hier je aanstaande huisgenootje
-moi- wat doe je???quote:Op maandag 21 juni 2004 16:30 schreef -moi- het volgende:
[..]
*-moi- doopt hem tot Roderick :')
Nee Jaap moet het worden!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:15 schreef Lexie het volgende:
Epona of zo.
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:50 schreef -moi- het volgende:
oké oké, dan verander ik z'n naam van Roderick naar Japona
AP is trouwens niet heel moeilijk, maar vooral veel..
We kunnen dit topic beter omdopen naar het grote AP volgers topic.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:03 schreef vps het volgende:
hey ik moet ook al accounting principles doen volgend jaar zie ik in een keer
lachen
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:04 schreef yozd het volgende:
KUT!!!!![]()
![]()
Ik ben mijn "ik-lul-er-makkelijk-1-puntje-bij-om-die-zes-toch-te-krijgen-skill" kwijt...
Moet ik WEER een vak extra herkansen. Het zit me niet mee.
SSSssssssssssssttttquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:10 schreef L-mo het volgende:
[..]
Wij beginnen altijd met de herkansing.
![]()
Ow je moeder leest ook Fok!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
SSSsssssssssssstttt
Ze liggen er toch niet uit of zoquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
hee gaan we na die wedstrijd van zaterdag. nog wel voetbal kijken?
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:40 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ze liggen er toch niet uit of zo.
Aaah, vrouwelijke intuïtie!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:05 schreef -moi- het volgende:
Woensdag gaat NL winnen en DL verliezenik voel het!
Met Japona als mascotte komt alles goedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:05 schreef -moi- het volgende:
[..]
Neeze liggen er nog niet uit
Woensdag gaat NL winnen en DL verliezenik voel het!
Ik wel!alhoewel ik er geen ruk meer van verwacht......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
hee gaan we na die wedstrijd van zaterdag. nog wel voetbal kijken?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:59 schreef wx het volgende:
[..]
Met Japona als mascotte komt alles goed![]()
![]()
nijsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:37 schreef -moi- het volgende:
[..]![]()
ik heb net het contract getekend voor de kamer, volgende week donderdag krijg ik de sleutelhihi
geen idee, ik zou ook veel briefjes in het centrum proberen op te hangen..quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:05 schreef mark_dabomb het volgende:
Even een SPOED oproepjeIk ga zo naar Nijmegen toe om briefjes op te hangen voor een kamer.
Ik heb momenteel de volgende plaatsen:
- Uni
- Bieb
- Sportcentrum
- Supermarkten
Wie weet er nog meer????
Denk nie dat hij zelf online komt want hij heeft nog geen internet op zijn kamerquote:Op woensdag 23 juni 2004 09:41 schreef -moi- het volgende:
[..]
geen idee, ik zou ook veel briefjes in het centrum proberen op te hangen..
fliepke, hoe laat zal ik vanavond komen? Rond 7 uur?
oké!quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:26 schreef wx het volgende:
[..]
Denk nie dat hij zelf online komt want hij heeft nog geen internet op zijn kamer![]()
Maaarrr, Lexie had je toch al gesmst ofzo? Fliep vindt 7 uur goed, want ik liep naast hem toen Lexie dat zei en toen zei Fliep: "Oke is goed!" ofzoiets
Mijn tshirt was rood-geel, maar als je je ogen een beetje dichtknijpt is het oranjequote:Op woensdag 23 juni 2004 10:55 schreef -moi- het volgende:
okeej, dat moet ik wel kunnen vinden
gaan jullie in het oranje vanavond?
Ik ben in het blauwquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:55 schreef -moi- het volgende:
okeej, dat moet ik wel kunnen vinden
gaan jullie in het oranje vanavond?
Vind je het erg als ik zeg dat ik die 2-2 helemaal de bom vond?quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:09 schreef DonStefano het volgende:
Italie eruit.....
2-2 tussen Zweden en Denemarken kan geen toeval zijn, das gewoon competitievervalsing!
Dan maar op NL hopen vanavond.....
quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:33 schreef wx het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik zeg dat ik die 2-2 helemaal de bom vond?![]()
Ik vond de laatste paar minuten van die wedstrijd ook helemaal "de bom"...quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:33 schreef wx het volgende:
Vind je het erg als ik zeg dat ik die 2-2 helemaal de bom vond?![]()
quote:
ja das mijn pluquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:19 schreef Fliepke het volgende:
is die plu van jou els?
Erm, het kan goed zijn dat ik dan alweer naar huis ben....quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:41 schreef -moi- het volgende:
[..]
geen idee, ik zou ook veel briefjes in het centrum proberen op te hangen..
fliepke, hoe laat zal ik vanavond komen? Rond 7 uur?
erm jaquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:26 schreef -moi- het volgende:
ben je nou 1 pagina terug blijven hangen?
ik heb ook een nieuw tostie apparaat voor op mn kamer, van mn dinnetje gekregenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:30 schreef -moi- het volgende:
me too, ik ga maar eens ontbijtentostieees
die van mij hou ik lekker uit de keuken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:32 schreef -moi- het volgende:
ohh wat liefik ga ook m'n tostie apparaat meenemen
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
die van mij hou ik lekker uit de keuken.
Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!
[afbeelding]
Maak je de mensen van je verdieping blijquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef -moi- het volgende:
[..]mijnes valt bijna uit elkaar, dus die mag wel in de keuken
Daarom staat die van mij ook gewoon op mn kamerquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:30 schreef Lexie het volgende:
Ik heb de mensen bij mij in de keuken blij gemaakt met een magnetron. Na een maand draaide hij niet meer, en na een jaar is de hele binnenkant onherkenbaar.
Zo'n ervaren drinker?!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef wx het volgende:
Nergens last van![]()
Das ook nie waarquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:44 schreef Fliepke het volgende:
hij drinkt NOOIT.
en zie de smiley.
je gaat al weer 20 jaar mee ofzo tochquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:37 schreef Fliepke het volgende:
och ik drink in een week meer dan jij in hele leven
ik heb eigenlijk geen idee of dat nu wel zo goed voor me is...
hihiquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:10 schreef -moi- het volgende:
ik heb gelukkig nu ook nergens meer last van,
vanochtend om 8uur was dat wel anders![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:05 schreef mark_dabomb het volgende:
Zozo, gister even in nijmegen geweest om overal briefjes op te hangen (hence the coop's in your neighbourhood) en gezellig te doen. Wie leest er trouwens de gelderlander? Vandaag of morgen staat mijn advertentie er namelijk in, misschien dat iemand even kan kijken of ie er ook instaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |