je bent de lijst vergeten in te vullenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:51 schreef Lexie het volgende:![]()
![]()
Dat de string favo is betekend niet dat ik em draagquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:04 schreef wx het volgende:
Volgens mij heb jij hem als hanno ingevuld, met je string IIIIEEEEEEEWWWWWWW
Germ knödel, meestal met pruimen of abrikozen jam erin. Je hebt ook een variatie met boter en maanzaad ipv de vanille saus.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:24 schreef SG_Tannus het volgende:
Wat ishet smerigste wat je ooit gegeten hebt:
weet niet eens hoe het heet. was in Oostenrijk een of andere deegbal met vanille saus en iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goors erin
Zo dan, wat een lamme lijst...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:12 schreef L-mo het volgende:
Wat ishet smerigste wat je ooit gegeten hebt: Vast die melk met brokjes of valt dat niet onder eten?
Als je een superheld zou zijn, dan was je: Uiteraard de Vault Dweller uit Fallout
Welke 3 personen, dood of levend zou je willen uitnodigen voor een feestje: Ligt eraan wat voor feestje we houden![]()
Favo eten: Friet met frikedellen
Favo drank:Bier
Favo kledingsmerk: Uhm daar heb ik niet echt een boodschap aan
Favo kledingsstuk: Boxershort, anders bungelt het zo
Verslaafd aan: gamen, bier
Favo kleur: Zwart, voor mijn wannabe gothic momenten![]()
Favo zanger: Frank Sinatra of barry white, of john mayer, ofzo
Favo zangeres:poe uh, ...
Laatste cd die je gekocht hebt: Dat is alweer een poosje terug, ik heb geen idee
Favo film: Fight Club
Favo geurtje: Dat geurtje dat iemand heeft na het neuken, het neukgeurtje
Hekel aan: Vies Bier![]()
Wat doe je graag in je vrije tijd: gamen, stappen, en fokken uiteraard
Wat zijn je hobbies: wat een domme vraag, aangezien je je hobbies in je vrije tijd uitvoert...
Heb je een vriendin: Every dog needs a bitch
Welke zin of woordjes gebruik je vaak: Maar goed, Kop houe, Sterf, neuken?, pilsje?
Huisdieren: thuis twee hondjes, miep en jet
Favo vakantieland: poe, uh, geen idee
Is het glas half vol of half leeg?: half leeg, tijd voor een nieuwe
Wat ligt er onder je bed: een bank
Het broertje van mark is ook gearriveerdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:58 schreef squEEKer het volgende:
Germ knödel errug lekker!! vooral in de middag pauze tijdens het skiën!!![]()
Broertjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:58 schreef squEEKer het volgende:
Germ knödel errug lekker!! vooral in de middag pauze tijdens het skiën!!![]()
vul em nou maar gewoon inquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:01 schreef chocolatemoeze het volgende:
cu2 op KUN. Het moet niet veel erger worden.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:56 schreef vps het volgende:
Wat ishet smerigste wat je ooit gegeten hebt: een A4tje(voor 10 euro)rofl ja![]()
Als je een superheld zou zijn, dan was je: Eek the cat lol
Favo drank: wiskey-sinas barbaar
Verslaafd aan: Koffie idem
Wat doe je graag in je vrije tijd: poepen tja, en als je niet moet....?
Wat zijn je hobbies: zo irritant mogelijk zijn idem
ROFFELquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:56 schreef vps het volgende:
Wat ishet smerigste wat je ooit gegeten hebt: een A4tje(voor 10 euro)
...
Dat schreef je vroeger zeer ook al in de "mijn vriendjes en vriendinnetjes".quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:02 schreef wx het volgende:
Hekel aan: mensen die vechten en oorlog
hee dat at ik altijd tussen de middag als ik op wintersport ging vroegerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:24 schreef SG_Tannus het volgende:
Wat ishet smerigste wat je ooit gegeten hebt:
weet niet eens hoe het heet. was in Oostenrijk een of andere deegbal met vanille saus en iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goors erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |