Ik studeer zelf rechten aan de KUN.
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:59 schreef pebbje het volgende:
Nijmegen, Nimwegen, 1 pot nat
quote:Oh je doet communicatie? zeg eens wat dan.
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:58 schreef Lortnoc het volgende:
Ik doe CW, nou ja...tis een fulltime studie maar lijkt onderhand meer op deeltijd.
(grapje van fokke en sukke)
quote:aaaahhhhh....zeker jouw favo stripfiguren of niet?
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:04 schreef dax het volgende:[..]
Oh je doet communicatie? zeg eens wat dan.
(grapje van fokke en sukke)
quote:Ken je ene Linda uit Venlo?
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:38 schreef sbientje het volgende:
ikke pedagogiek op de KUN 1e jaar, dus heb er nog niet zoveel over te vertellen, bevalt wel tot nu toe!
quote:jaaaaaazeker
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:09 schreef Lortnoc het volgende:[..]
aaaahhhhh....zeker jouw favo stripfiguren of niet?
quote:Heej! Ik doe ook PWO 1e jaar!
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:38 schreef sbientje het volgende:
ikke pedagogiek op de KUN 1e jaar, dus heb er nog niet zoveel over te vertellen, bevalt wel tot nu toe!
Probleem is alleen de werkelijk WAARDELOZE organisatie binnen mijn faculteit. Je zou toch denken dat de faculteit der MANAGEMENTwetenschappen dat toch moet kunnen...blijkbaar niet. Ben nu al aantal keer van de ene werkgroep naar de andere verplaatst EN weer terug, docenten die besluiten dat ze maar een weekje later met colleges geven beginnen dan wij doorgekregen hebben, te veel studenten in een te klein lokaal, en zo kan ik nog wel ffkes doorgaan...
MAAR dat doe ik niet, want als je daar ff omheen kijkt is het tot nu toe een leuke studie...
quote:Ah, zelfde verhaal bij mij met economie. Boeken die niet geleverd worden, roosters die onbekend zijn, werkgroepindelingen onbekend of ze veranderen steeds, etc. Ik ga vrijwel zeker naar Tilburg
Op donderdag 24 oktober 2002 22:51 schreef Delnooz het volgende:
Ik doe international management, ben nu eerste jaars. Studie valt tot nu toe erg mee. Ik houd VEEL tijd over voor andere dingen.Probleem is alleen de werkelijk WAARDELOZE organisatie binnen mijn faculteit. Je zou toch denken dat de faculteit der MANAGEMENTwetenschappen dat toch moet kunnen...blijkbaar niet. Ben nu al aantal keer van de ene werkgroep naar de andere verplaatst EN weer terug, docenten die besluiten dat ze maar een weekje later met colleges geven beginnen dan wij doorgekregen hebben, te veel studenten in een te klein lokaal, en zo kan ik nog wel ffkes doorgaan...
MAAR dat doe ik niet, want als je daar ff omheen kijkt is het tot nu toe een leuke studie...
quote:Weet jij of je makkelijk van universiteit kunt overstappen? Moet je dan je propedeuse hebben behaald?
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:50 schreef Dwergje het volgende:[..]
Ah, zelfde verhaal bij mij met economie. Boeken die niet geleverd worden, roosters die onbekend zijn, werkgroepindelingen onbekend of ze veranderen steeds, etc. Ik ga vrijwel zeker naar Tilburg
quote:Ik heb contact gezocht met de studieadviseur. Overstappen kan sowieso, maar het verschilt per universiteit of er een na-instroom is in februari, of dat je tot september moet wachten voor je kunt beginnen.
Op vrijdag 25 oktober 2002 11:46 schreef dax het volgende:[..]
Weet jij of je makkelijk van universiteit kunt overstappen? Moet je dan je propedeuse hebben behaald?
Je kunt vaak ook wel vrijstellingen krijgen, maar of je die vrijstellingen alleen krijgt als je je propedeuse hebt gehaald of dat je ze ook krijgt als je alleen het desbetreffende vak hebt gehaald weet ik nog niet.
Dit zijn dingen die ik nu aan het uitzoeken ben, ik zal het hier wel posten als ik het weet
quote:Ik studeer namelijk rechten, en ik overweeg ook om over te stappen naar een andere universiteit. Maar dan pas in september volgend jaar. Maar jij wilt dus niet je hele eco-P halen in Nijmegen en dan volgend jaar in het 2e jaar Eco in Tilburg beginnen?
Op vrijdag 25 oktober 2002 12:54 schreef Dwergje het volgende:[..]
Ik heb contact gezocht met de studieadviseur. Overstappen kan sowieso, maar het verschilt per universiteit of er een na-instroom is in februari, of dat je tot september moet wachten voor je kunt beginnen.
Je kunt vaak ook wel vrijstellingen krijgen, maar of je die vrijstellingen alleen krijgt als je je propedeuse hebt gehaald of dat je ze ook krijgt als je alleen het desbetreffende vak hebt gehaald weet ik nog niet.
Dit zijn dingen die ik nu aan het uitzoeken ben, ik zal het hier wel posten als ik het weet
Ik kan op een aantal vakken vrijstellingen krijgen, maar dat zijn er maar 1 of 2. (Econometrie is veel wiskundiger). Ik kan nu instromen, of tot september wachten. Het is in principe wel mogelijk om later dit jaar nog over te stappen, maar dan is de achterstand alleen maar groter, dat is dus niet aan te raden.
Eind deze week zijn de tentamens van het eerste blok, ik zou in het 2de blok kunnen beginnen na volgende week en dan proberen blok 1 in te halen en met de herkansingen in januari mee te doen. Mocht dat niet lukken, dan moet ik die vakken begin volgend jaar inhalen.
Weer lekker verder slowchatten over de KUN?
Wie studeert hier, en welke studie?
Ik ben dit jaar begonnen aan bedrijfswetenschappen, nadat ik in Tilburg 2 weken economie heb gestudeerd. Maar vind de universiteit erg tegenvallen, slechte roosters, slecht geregeld met de boeken, slechte studieadviseur, elke keer weer rommelig bij nieuwe vakken, etc. etc.
Iemand wel leuke ervaringen ?
M'n studie is trouwens wel redelijk leuk .
Maar da's niet erg. Leuke stad, leuke universiteit. Alleen de administratie is nogal slecht, want ik kreeg een brief dat ik niet ingeschreven was. En toen ik door de stromende regen () naar de administratie ben gegaan bleek ik gewoon ingeschreven te zijn... Argh!
Maar gelukkig lopen er veel leuke mensen rond
quote:yeah, I know.
Op zondag 2 november 2003 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Je bent lekker bezig met oude topics, -moi-Maar da's niet erg.
quote:ja, is ook het eerste dat me is opgevallen aan deze uni.
Leuke stad, leuke universiteit. Alleen de administratie is nogal slecht
quote:die moet ik volgens mij nog tegen komen ofzo...
Maar gelukkig lopen er veel leuke mensen rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |