opwindend heh?quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:37 schreef paniekzaaier het volgende:
Jullie zijn eng.
hahaquote:Op donderdag 6 mei 2004 02:37 schreef paniekzaaier het volgende:
Jullie zijn eng.
goeieavondquote:Op donderdag 6 mei 2004 09:26 schreef SG_Tannus het volgende:
Goedemorgen![]()
En -moi- ik heb idd wel een gezellige verjaardag gehad. alleen het ergste komt nog vanavond![]()
Hehe, valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:56 schreef -moi- het volgende:
ehm ik weet alleen de ambassadeur, die gaat iig op za tot 6u door... en verder... ehm... volgens mij zo'n kroegje in de buurt van de waalkade, de Q, volgens mij is die ook wel wat langer open, maar weet ik niet zeker. De dio in ieder geval ja... wilde plannen yozd?!
Ik geloof dat dat keldertje onder Daen wel langer open is...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:28 schreef yozd het volgende:
Ej, meeste kroegen in Nijmegen zijn hooguit tot 4/5 uur open. Dio langer. Maar is er nog iets waar ze lekker lang doorgaan? (op donderdag en zaterdag)
jawel je kunt iets melden over de zeepkisten race.quote:Op maandag 10 mei 2004 12:54 schreef Lexie het volgende:
Ik zet hem maar even in MyAt.
En nee, ik heb verder niks te melden
Ow, ik komquote:Op maandag 10 mei 2004 13:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
jawel je kunt iets melden over de zeepkisten race.
Jep, idd vannachtquote:Op zondag 9 mei 2004 08:07 schreef Silent_Lucidity het volgende:
Jee wanneer komt ie Don Stefano nou eens terug! Zal vannacht wel zijn?!
thx men!quote:Op maandag 10 mei 2004 11:18 schreef L-mo het volgende:
...
wx; hier is je pas, kan je weer terug
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |