Die gaan naar Sixtyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:17 schreef VjenneKloetn het volgende:
FF kijken wat de rest van de groep doet hier in Vjenne. Ik zal nog wel posten als ik langs kom.
Nog noooooit geweest, eerlijk waar. Kom alleen in 't Wapen van Vriezenveen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:22 schreef _Denker het volgende:
[..]
Die gaan naar Sixty![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:22 schreef _Denker het volgende:
[..]
Die gaan naar Sixty![]()
Ik ken Almelo NoXxa,quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:51 schreef NoXxa het volgende:
Paxlie zullen we?
Dat staat er toch volgensmij?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vrijdag al?
kom op man...quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:25 schreef afraidtech het volgende:
ik zou kunnen komenmaar dat doe ik niet
woon in vroomshoop
zat idd ook al te kijken, desalteniettemin ik kan gewoon het hele weekend niet dus ik kom nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:58 schreef -DEVON- het volgende:
Zeg Coz, vrijdag is het de 11de![]()
ja dat staat toch ook in de OPquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:58 schreef -DEVON- het volgende:
Zeg Coz, vrijdag is het de 11de![]()
ja hoor beetje manus van allesje zijn bij eastborn bedden hier in vroomshoop totdat ik wat anders gevonden hebquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:33 schreef -DEVON- het volgende:
juist ja. maar je doet verder niks meer? geen werk ofzo?
Onder die halve trabant wel te verstaan....quote:Blaat..
* stamtafel (is "onder" die auto ... auto welke auto .. nou die op de foto hieronder)
(als het even meezit ... ik maak wel een bordje ofzojust in case)
Of het nu in de Stam is of in de Sham, wij maken het toch gezellig?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:54 schreef PteV het volgende:
stamga dan meet-en in de shamrock, is tenminste gezellig
ja en is dat erg? jij bent ook anders... waardeloos argument om niet te gaanquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:19 schreef PteV het volgende:
Ongetwijfeld, maar de mensen die zich ophouden in de Stam zijn nogal eh...anders vind ik
Nee, tuurlijk is dat niet ergquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef afraidtech het volgende:
[..]
ja en is dat erg? jij bent ook anders... waardeloos argument om niet te gaan
maar nu heb je een redenquote:Nee, tuurlijk is dat niet ergIk zou er zelf niet zo snel naar toegaan, that's all...
kom op zeur eens niet zo met zijn allen de stam is best gezellig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:54 schreef dujour het volgende:
whahaha in de stam![]()
doe dat ff ergens anders dan dat iedereen het leuk vindt
je reageert niet eens op msnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:58 schreef coz het volgende:
mooizo ...
ik reageerde te laat
Sibculo kom ik niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:22 schreef coz het volgende:
Dujour .. de volgende is in Sibculo ok .. kijken wie dan komt ...
kom je vanavond ? .. we maken het gewoon gezellig .. en als het echt moet maken we er een halve kroegentocht van als de stam echt iedereen tegenvalt![]()
[ halve .. want je krijgt mij echt niet in Biertje bijvoorbeeld]
[ halve .. want dat is dan sjempot en belg ... gewoon niet moeilijk doen, gezelligheid moet je maken ]
iedereen is dus ook ik![]()
Doen we het zaterdagavond nog een keer overquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:59 schreef devillin het volgende:
KuT!!
en ik lees dit nu pas![]()
Ga maar gewoon hier verder. Kan net zo goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:00 schreef -DEVON- het volgende:
hier verder: [ AFTER-Meet ] .. in Almelo... in de Stam
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:27 schreef -DEVON- het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:23 schreef _Denker het volgende:
Nee, niet gemaakt.
Was eigenlijk meer de donderse leuke dame aan de bar aan het bekijken![]()
Hm, jammer. Maar wat afspreken dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:18 schreef devillin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan dat nou ????? Ik was er niet !!
![]()
![]()
![]()
Jeuj, ik ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:38 schreef badgirl18 het volgende:
Ow wat cool een MEET in de plaats waar ik ben getogen
thuis, in enschedequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:23 schreef _Denker het volgende:
[..]
Jeuj, ik ook.
Waar was je dan?
vrouwen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:54 schreef dujour het volgende:
eey nou de volgende meet in lemele (zaal dijk) voor ieder wat wils rockkelder enz enz dan kom ik ook met vriendin en de hele kluite
Whahahahahaha, een pagina terug heeft die het erover dat het in de Stam is en dat dat hem niet past, en begint die zelf over zaal Dijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:54 schreef dujour het volgende:
eey nou de volgende meet in lemele (zaal dijk) voor ieder wat wils rockkelder enz enz dan kom ik ook met vriendin en de hele kluite
omg, ben daar 1x geweest, wat een achterlijk inteelt zooitje. Niet dat Almelo veel beter is trouwens.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:54 schreef dujour het volgende:
Dijk of Stam?quote:Op zondag 13 juni 2004 06:32 schreef coz het volgende:
kom er net weer vandaan ..
quote:Dijk of Stam?
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:53 schreef -DEVON- het volgende:
Dat ze er aan twijvelen waar je zou zijn geweest
... oftewelquote:in dijk draaien ze tenminste muziek die ik fatsoendelijk vind
Samen met die dame hequote:Op zondag 13 juni 2004 19:54 schreef -DEVON- het volgende:
Eerlijk gezegt, was ik veel te druk met pooooolen![]()
![]()
Binnenkort maar weer eens naar De Stam heen dusquote:Op zondag 13 juni 2004 23:26 schreef _Denker het volgende:
[..]
Samen met die dame he![]()
Ze was er zaterdagavond ook weer en ze lachte vriendelijk naar mequote:Op maandag 14 juni 2004 23:41 schreef -DEVON- het volgende:
[quote]Op zondag 13 juni 2004 23:26 schreef _Denker het volgende:
[..]
Samen met die dame he![]()
[/quote
Binnenkort maar weer eens naar De Stam heen dus
Ik weet niet hoe ze heet. Zo ver kwam ik niet. Misschien weet Nathan meer?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:19 schreef coz het volgende:
was het nou Karin of ben ik in de war ?
[en niet qua naam denk ik]
jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:19 schreef coz het volgende:
was het nou Karin of ben ik in de war ?
[en niet qua naam denk ik]
Toevoeging: (neuckbaar?)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:29 schreef coz het volgende:
zo van niet zo heel lang .. blond .. knap
zoiets ? .... tja anders kan ik het ook niet omschrijven
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:04 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Toevoeging: (neuckbaar?)
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:03 schreef Bob-B het volgende:
*kuch*alto's*kuch*gothics*kuch*
Sorry ik kan niet
Hoe was het zaterdag dan?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:51 schreef coz het volgende:
[..]..... en waar kom jij dan wel graag
oh en dat de alto's daar alle kakkers en ballo's raar aankijken (op zich al logisch) komt voort uit dat het andersom ook zo is ... maar verder zijn het hele lieve mensen hoor de alto's en goths
![]()
![]()
* Denker denkt terug....had jij nieet een oranje broek aan? Proud to be fout misschien?quote:Op maandag 21 juni 2004 23:31 schreef coz het volgende:
... ik merkte het toch nog ...![]()
...
tjemig wat fout ... die dubbelfriskettingen![]()
... mijn stam ... wat doe je ..
Ik heb één smilie over voor zaterdagavond:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:47 schreef coz het volgende:
en in de stam is btw weinig "fout" lol ... tja alto's he...
.... achja .. voetbal en "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" ..quote:Op zondag 27 juni 2004 15:45 schreef _Denker het volgende:
Ik heb één smilie over voor zaterdagavond:![]()
Kleine meisjes... worden groot :-).quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef coz het volgende:
ik zit nu zelf in E'de maar antwoord:
nee ..
--edit .. je mag jezelf ook wel twentevrouw noemen hoor--
Weet ik niet... is het niet een van jouw vrienden? Hij heet Thijs...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:28 schreef coz het volgende:
aha ... ik ga met een klein groepje en waarschijnlijk met een maat met de trein heen .. gedeelte van de spullen met de auto ... (daar is dan wel plek voor) .. is die verder alleen dan ofzo ?
toen zat ik lekker op RockWerchterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:49 schreef _Denker het volgende:
Ik ken \'m ook niet, maar ben ook slecht met namen.
Kom je zelf ook wel in de Stam, twentemeisje?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:18 schreef _Denker het volgende:
Zaterdagavond weer een minimeet coz?
Reactie is een tikkeltje aan de late kantquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:49 schreef _Denker het volgende:
Ik ken 'm ook niet, maar ben ook slecht met namen.
Kom je zelf ook wel in de Stam, twentemeisje?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:42 schreef -DEVON- het volgende:
Zeg Coz, volgende week vrijdag (30) weer ff wat biertjes achterover slaan in de stam?
Dus naast dat cafe op de hoek (wat de gelijknamige naam draagt). Hmm, dat valt me nog mee en kan wel wat beloven. Almelo mist echt een gezellig uitgaansplek, misschien dat hij daar kan ontstaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:33 schreef _Denker het volgende:
Ja, tegenover de Stam, op het Catarina Amalie plein, zoals het sinds kort heet.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:50 schreef mistermaniac het volgende:
Zullen we het nog een keer overdoen? zelfde locatie, andere datum ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:11 schreef _Denker het volgende:
Wij hebben zaterdags wel eens een mini-meet he coz![]()
Vooruit dan maar weer, morgen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:40 schreef MeNicole het volgende:
Jeah een meet in Almelo!!!![]()
Bleeh een meer in de stam !!!![]()
not mequote:Op woensdag 23 februari 2005 21:34 schreef _Denker het volgende:
Nog 103 posts, dan mag je een nieuwe openen![]()
Iemand nog zaterdag in de Stam te Almelo?
Veel plezier cozquote:
Ja, kom je ook langs? Als ik zo kijk in je fotoboek, dan lijkt het me wel wat voor jou (neuh, doe niet aan vooroordelenquote:
dat gaat me niet lukken ..deze week ziek geweesdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |