brandweertas heb ik, en ben er net van terugquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:44 schreef coz het volgende:
* _Denker fietst zometeen die kant uit (stam dus) en zoekt naar mensen met een brandweerpet
Heb nou geen brandweertas bij me hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:01 schreef coz het volgende:
nee eigenlijk niet ... maar dat had je al door anders had ik wel even hoi gezegd
edit .. ja elke vrij en za
oh en dat is de laatste tijd zo .. maar is ook wel eens erger geweesd
joe, we gaan niet daten hoor. Ik val meer op vrouwenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:28 schreef coz het volgende:
ach ik doe wel shirt van me werk aan
heel fout .. geel/groen![]()
![]()
(en een blouse erover.. stam is alto maar zooo alto
..
)
He'j me nog gezien dan? Ben er wel uitgeweest voor een schoorsteenbrand.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:47 schreef coz het volgende:
![]()
(was vervolg op brandweertas .. wees gerust geen date...
)
Is het raar als ik dit niet snap?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:41 schreef majic het volgende:
Hoe geh't oet dan her'n ! Dat is doan ien ztoever jong'man!
Dat blaatte zo'n kassaslet bij mij vannochtend, dont ask me, ik ben een smerige randstadter dus ik weet het allemaal niet hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef _Denker het volgende:
[..]
Is het raar als ik dit niet snap?
Misschien besef je het niet maar door te replien hap je net zo vrolijk mee.... <-- forumt al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:22 schreef coz het volgende:
maar je bent aan het happen alsof je naast een haringbar staat
quote:besef je het
Best. Zaterdag?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:16 schreef coz het volgende:
doen we toch alsnog binnenkort een mini-minimeet .. Fokker in Almelo (en buren)
uiteraard in de stam
Ken jij leuke vrijgezelle dames uit Wierden of Almelo die ook willen komen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:59 schreef coz het volgende:
zaterdag werk ...
vrij ?
topicje erover starten om het aan te kondigen ?
dames zijn idd zeer welkom
Is best, moet er de volgende dag (of dezelfde dag, zondag iig) wel vroeg uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef coz het volgende:
zaterdag lukt wel maar dan ben ik er pas zondag(oftewel nee dan ben ik pas na middennacht aanwezig)
en leuk .. en vrijgezel en willen komen ?... lastig lastig lastig .. ik doe me best
Sjees, wat typ jij brak zeg. Heb je al wat op?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:51 schreef coz het volgende:
ik zal diablo eens vragenmaar komt toch wel ... verder gewoon een topic erover open gooien ...denk ik ..
ik prefereer vrijdag maar ik vind as usual alles best
--edit -- komt op later tijdje terug op fok vandaag dus vandaar niet zelf
Kom je zondag ook PP?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja hallo, ga anders ff slowchatten hier..
heb je dat pakketje nu al dan ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik weiger in almelo te komen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |