.... achja .. voetbal en "in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" ..quote:Op zondag 27 juni 2004 15:45 schreef _Denker het volgende:
Ik heb één smilie over voor zaterdagavond:![]()
Kleine meisjes... worden groot :-).quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef coz het volgende:
ik zit nu zelf in E'de maar antwoord:
nee ..
--edit .. je mag jezelf ook wel twentevrouw noemen hoor--
Weet ik niet... is het niet een van jouw vrienden? Hij heet Thijs...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:28 schreef coz het volgende:
aha ... ik ga met een klein groepje en waarschijnlijk met een maat met de trein heen .. gedeelte van de spullen met de auto ... (daar is dan wel plek voor) .. is die verder alleen dan ofzo ?
toen zat ik lekker op RockWerchterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:49 schreef _Denker het volgende:
Ik ken \'m ook niet, maar ben ook slecht met namen.
Kom je zelf ook wel in de Stam, twentemeisje?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:18 schreef _Denker het volgende:
Zaterdagavond weer een minimeet coz?
Reactie is een tikkeltje aan de late kantquote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:49 schreef _Denker het volgende:
Ik ken 'm ook niet, maar ben ook slecht met namen.
Kom je zelf ook wel in de Stam, twentemeisje?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:42 schreef -DEVON- het volgende:
Zeg Coz, volgende week vrijdag (30) weer ff wat biertjes achterover slaan in de stam?
maar was zelf stiekem ook op vakantie gegaan
Dus naast dat cafe op de hoek (wat de gelijknamige naam draagt). Hmm, dat valt me nog mee en kan wel wat beloven. Almelo mist echt een gezellig uitgaansplek, misschien dat hij daar kan ontstaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:33 schreef _Denker het volgende:
Ja, tegenover de Stam, op het Catarina Amalie plein, zoals het sinds kort heet.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:50 schreef mistermaniac het volgende:
Zullen we het nog een keer overdoen? zelfde locatie, andere datum ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:11 schreef _Denker het volgende:
Wij hebben zaterdags wel eens een mini-meet he coz![]()
Vooruit dan maar weer, morgen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:40 schreef MeNicole het volgende:
Jeah een meet in Almelo!!!![]()
Bleeh een meer in de stam !!!![]()
not mequote:Op woensdag 23 februari 2005 21:34 schreef _Denker het volgende:
Nog 103 posts, dan mag je een nieuwe openen![]()
Iemand nog zaterdag in de Stam te Almelo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |