quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:40 schreef Posdnous het volgende:
In POL krijg ik al snel problemen![]()
juist !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
Dat klopt, menig vrouwelijk schoon raakt ontroerd bij het zien van het zielige, triestkijkende jongetje in mijn usericoon. En daaruit lijkt men de conclusie te trekken dat ik lief ben. Wat ook zo is, maar dat doet er nu even niet toe.
Oh, kan aan mij liggen hoor, maar ik had altijd het gevoel dat je een kutuser was die zich achter lieve oogjes probeert te verschuilenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
Dat klopt, menig vrouwelijk schoon raakt ontroerd bij het zien van het zielige, triestkijkende jongetje in mijn usericoon. En daaruit lijkt men de conclusie te trekken dat ik lief ben. Wat ook zo is, maar dat doet er nu even niet toe.
Dat ligt inderdaad aan jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh, kan aan mij liggen hoor, maar ik had altijd het gevoel dat je een kutuser was die zich achter lieve oogjes probeert te verschuilen
Roellio, je icoon!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef Roellio het volgende:
Mijn icoon heb ik al vanaf m'n registratie, nog nooit reacties op gehad.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef Croupouque het volgende:
maar men reageert wel normaal op je (als je je icoon verandert in iets zwarts zul je zien dat men minder naar je 'luisterd')quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef Roellio het volgende:
Mijn icoon heb ik al vanaf m'n registratie, nog nooit reacties op gehad.
Ben jij een vrouw !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:49 schreef Double-U het volgende:
Ze denken allemaal dat ik een jongetje ben!!!![]()
Laatste keer dat ik keek wel ja .....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw !!!
Dan zie jij dingen die voor mij verborgen blijven!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar men reageert wel normaal op je
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:51 schreef Double-U het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek wel ja .....![]()
check mijn feauteaubouqe eenschquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:48 schreef LWaS het volgende:
* MissyMirjaM zegt nooit iets over mijn icoon die trouwens normaliter blauw is
Jij bent een goed voorbeeld van het gegeven dat het ook té ver kan gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:50 schreef Tiemie het volgende:
Iedereen vind hem tof. mijn icoon past bij mij, want ik ben ook tof. soms
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van het gegeven dat het ook té ver kan gaan.
Als ik me jou probeer voor te stellen, als mens achter zijn computer, dan zie ik een mannetje voor me dat is gemaakt van groen vilt met twee bolle oogjes en stokjes aan zijn handen.
Dat komt wellicht omdat ik mijn foto's zo ver mogelijk van Fok! houd overigens dacht ik dat jij een grote neger was met een oranje pak.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van het gegeven dat het ook té ver kan gaan.
Als ik me jou probeer voor te stellen, als mens achter zijn computer, dan zie ik een mannetje voor me dat is gemaakt van groen vilt met twee bolle oogjes en stokjes aan zijn handen.
Maar uiteraard neemt niemand die ooit serieusquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens dit icoon is nu van Ophion [afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar uiteraard neemt niemand die ooit serieus.
Je moet ze ook zelf maken, niet zoeken. Of je vraagt ze aan in een topic.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:59 schreef XemmyX het volgende:
hoe komen jullie aan als die usericoons!!! ik kan nooit leuke vinden
vinden????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:59 schreef XemmyX het volgende:
15 minuten werkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:03 schreef XemmyX het volgende:
nooit echt zin in
Ja zo kan ik het ook ... ik zie bij jou alleen maar een rood kruisje ... maar dat zal wel aan mijn instellingen liggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:04 schreef Gianluca het volgende:
[..]
15 minuten werk![]()
Ik moet nogsteeds een account activeren bij primeserverquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:07 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook ... ik zie bij jou alleen maar een rood kruisje ... maar dat zal wel aan mijn instellingen liggen.![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:10 schreef coz het volgende:
ik heb er 8 dagen over gedaan
plaatjes googlen en dan iets leuks van bouwenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:59 schreef XemmyX het volgende:
die layers zien er niet zo great uitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:10 schreef coz het volgende:
ik heb er 8 dagen over gedaan
denk trouwens dat het wel invloed heeft maar bij de meeste het wel meevalt
sommigen zullen ook een icon hebben OM te provoceren
ja er staan een paar vlekken opquote:die layers zien er niet zo great uit![]()
neuh niet echt ik pas mijn icoon echt niet aan op mijn gemoedstoestandquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:13 schreef Sapphire het volgende:
Heeft het er niet meer mee te maken dat je, wanneer je een icoon-wisselaar bent, je die afstemt
op je algehele gemoedstoestand in die betreffende periode en je dus ook aan je gemoedstoestand gerelateerde opmerkingen post???
Hoezo nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
neuh niet echt ik pas mijn icoon echt niet aan op mijn gemoedstoestand
ja omdat ik dan mn vorige beu ben en zin heb om een nieuwe te maken. Of omdat ik opeens een leuk idee heb kwa icoon of gewoon een leuk plaatje tegenkomquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:19 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Of omdat je de vorige beu bent?
Ergo: gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja omdat ik dan mn vorige beu ben en zin heb om een nieuwe te maken. Of omdat ik opeens een leuk idee heb kwa icoon of gewoon een leuk plaatje tegenkom
Die's wel héél erg aanwezig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:19 schreef Gianluca het volgende:
mocht je echt wanhopig zijn [afbeelding]
en je postgedrag ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
De username is denk ik meer van invloed dan je avatar.
Bij jouw denkt iedereen aan een roze konijn met een dikke lulquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
tja..
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij jouw denkt iedereen aan een roze konijn met een dikke lul
zoooo roegg !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:36 schreef Hari-Bo het volgende:
Mijne is ruug
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:47 schreef moniek het volgende:
ik denk dat het wel degelijk invloed heeft. ik krijg vaak reacties alsof ik jonger ben dat ik ben omdat het er kinderlijk uitziet. Maar dan alleen van mensen die Keith Haring niet kennen..
Hé! Je ondertitel wat doe je!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:47 schreef moniek het volgende:
ik denk dat het wel degelijk invloed heeft. ik krijg vaak reacties alsof ik jonger ben dat ik ben omdat het er kinderlijk uitziet. Maar dan alleen van mensen die Keith Haring niet kennen..
Ja, en hij ging dood aan AIDS.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]keith haring is toch die kerel die zichzelf graffity artist noemt maar alleen maar van die stomme poppetjes tekent en dat dan ook nog kunst noemt
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar uiteraard neemt niemand die ooit serieus.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:00 schreef OphiOn het volgende:
![]()
THANKS heeeeel moooiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:15 schreef Toeps het volgende:
XemmyX, ik het er snel ff een in elkaar gedraaid, geïnspireerd op je oude avatar.
[afbeelding]
klopt, is het ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:46 schreef Gianluca het volgende:
[afbeelding]
lijkt een beetje op een wijfie uit een ps2 spel van mn broertje
mijne zijn natuurlijk de mooistequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:08 schreef _Denker het volgende:
Ik vind die van mij het mooist.
Hai Emmy![]()
Graffity groothedenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oeh leuk ff een topic maken over graffity in LIT
Iemand met zo'n icon kun je dus bij voorbaat al niet meer serieus nemen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:30 schreef DemonRage het volgende:
«---
alleen het epilepsie / stroboscoop idee nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:46 schreef Baleog het volgende:
urkel is gewoon de bom
Dat geloof ik niet ...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef Jordy-B het volgende:
mijn usericon schijnt totaal niet bij mij te passen... geeft vaak veel ongeloof op meetings.
En dit is een ONZ nickquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Die van mij is duidelijk en simpel plus grappig, maar krijg weinig tot geen reacties
Ik vind die van jouw duidelijk en simpel plus grappig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Die van mij is duidelijk en simpel plus grappig, maar krijg weinig tot geen reacties
HALLOquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:08 schreef _Denker het volgende:
Ik vind die van mij het mooist.
Hai Emmy![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:46 schreef Graveland het volgende:
Om de 1 of andere reden heeft iedereen een hekel aan m'n usericon.
Iemand een idee wrom?
Die heb je van dat andere topic tochquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:41 schreef petre86 het volgende:
ik had eerst een lekker wijf likkend aan een ijsje... nu iets artistieks misschien lijk ik zo iets serieuzer..
vraagje ? kAn NaTuUrLiJk OoK kOmEn DoOr Je NaAm ?quote:MaRySe
iedereen BrEeZaH
Het gaat om de usericon, niet om de naam...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:44 schreef coz het volgende:
je BrEzEr naam natuurlijk
jij je zin. je tieten blablablabla wat een sjit!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:01 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Het gaat om de usericon, niet om de naam...![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:45 schreef coz het volgende:
tja is ook niet zinnig he ... meeste zijn NL-ers hier .. en die zullen er weinig over zeggen
de meeste niet nederlanders hier (alsin de niet lokale bevolking) zal ook weinig zeggen over nederland
en de discussie over techno .. mjah geloof ik ook wel .. dat is toch gewoon smaak ..
Tnx.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:23 schreef Landiej het volgende:
Ik denk inderdaad dat Sapphire wel es groot gelijk zou kunnen hebben...
Hmm... is dat niet wat ik zei dan?quote:Aan de andere kant hebben mensen die graag provoceren ook een provocerend icoontje. Tis maar net hoe je het bekijkt heh!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet ...
Je kan aan de avatar + username vaak wel een aardige indruk krijgen of iemand een man of vrouw is, in 95% van de gevallen zit ik toch wel goed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn er ook jongens of meisjes avatars??
Goed punt, maar deze Harige Broeder mist iets van uitstralingquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:25 schreef Monidique het volgende:
Dan neem je toch een harigere: [afbeelding]
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:37 schreef coz het volgende:
ik denk redelijk een dames ava
maar aan de andere kant ... linux = pinguin = boys {vaak iig}
Ik denk van welquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:47 schreef Avani het volgende:
Ik heb deze nu al wel een tijdjeOf ik er anders door behandeld word, geen idee
Maar of dat nou positief isquote:Op woensdag 16 februari 2005 10:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik denk van welZe worden dan toch minder snel boos op je. En nemen je minder snel serieus
![]()
doen dan iets beter je best......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |