Iemand met zo'n icon kun je dus bij voorbaat al niet meer serieus nemen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:30 schreef DemonRage het volgende:
«---
alleen het epilepsie / stroboscoop idee nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:46 schreef Baleog het volgende:
urkel is gewoon de bom
Dat geloof ik niet ...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef Jordy-B het volgende:
mijn usericon schijnt totaal niet bij mij te passen... geeft vaak veel ongeloof op meetings.
En dit is een ONZ nickquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Die van mij is duidelijk en simpel plus grappig, maar krijg weinig tot geen reacties
Ik vind die van jouw duidelijk en simpel plus grappig.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Die van mij is duidelijk en simpel plus grappig, maar krijg weinig tot geen reacties
HALLOquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:08 schreef _Denker het volgende:
Ik vind die van mij het mooist.
Hai Emmy![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:46 schreef Graveland het volgende:
Om de 1 of andere reden heeft iedereen een hekel aan m'n usericon.
Iemand een idee wrom?
Die heb je van dat andere topic tochquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:41 schreef petre86 het volgende:
ik had eerst een lekker wijf likkend aan een ijsje... nu iets artistieks misschien lijk ik zo iets serieuzer..
vraagje ? kAn NaTuUrLiJk OoK kOmEn DoOr Je NaAm ?quote:MaRySe
iedereen BrEeZaH
Het gaat om de usericon, niet om de naam...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:44 schreef coz het volgende:
je BrEzEr naam natuurlijk
jij je zin. je tieten blablablabla wat een sjit!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:01 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Het gaat om de usericon, niet om de naam...![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:45 schreef coz het volgende:
tja is ook niet zinnig he ... meeste zijn NL-ers hier .. en die zullen er weinig over zeggen
de meeste niet nederlanders hier (alsin de niet lokale bevolking) zal ook weinig zeggen over nederland
en de discussie over techno .. mjah geloof ik ook wel .. dat is toch gewoon smaak ..
Tnx.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:23 schreef Landiej het volgende:
Ik denk inderdaad dat Sapphire wel es groot gelijk zou kunnen hebben...
Hmm... is dat niet wat ik zei dan?quote:Aan de andere kant hebben mensen die graag provoceren ook een provocerend icoontje. Tis maar net hoe je het bekijkt heh!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet ...
Je kan aan de avatar + username vaak wel een aardige indruk krijgen of iemand een man of vrouw is, in 95% van de gevallen zit ik toch wel goed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn er ook jongens of meisjes avatars??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |