quote:Jean-Michel Basquiat was a major part of the art scene in the eighties. He originally was noticed for his involvement in the graffiti movement of the late seventies where he, along with companion Al Diaz, went by the tag SAMO
hij heeft in het begin heel veel met loomit gedaan die in het begin ook beter was maar diam is hem echt voorbij gestreefd !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:21 schreef WasQ het volgende:
Wat is die Daim toch goed inderdaad! Niemand kan beter 3D-graffiti'en dan hij... Het voorbeeld says it all!!
fotowsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:46 schreef SiGNe het volgende:
Voor Nederland vind ik Vandal en Camel er ook wel bij passen, ze maken weliswaar niet zulke mooie pieces als Daim, maar je vind ze wel overal.
Vooral Vandal is bekend om zjin onmogelijke plaatsen waar hij pieces maakt (jaren geleden bijvoorbeeld op het dak van het NS hoofdgebouw in Utrecht toen dat nog in aanbouw was)
Jij noemt hem toch ook hier??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog even een dingetje waarom die basqiat altijd genoemd wordt in graffity boeken e.d. (ook hier) Ik vind zijn stijl kwa schilderijen niet echt graffity ?
Wees niet bang dit topic loopt toch nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar da's misschien meer een persoonlijke mening. Ik vind het werk van Basqiat te goed om graffity te noemen (oei, nu heb ik een hoop mensen op de tenen getrapt waarschijnelijk)
Dus inderdaad een groot voordeel van dit subforum. Je kunt zeggen wat je wil; want niemand die het leestquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wees niet bang dit topic loopt toch niet
nee zie delta een paar posts erboven !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:49 schreef Keios het volgende:
die laatste zijn zo saai en zo simpel. Is dat alles wat amsterdam heeft?............
Da's een kromme zin,quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik vind het werk van Basqiat te goed om graffity te noemen
ja ik had basqiat en haring mischien beter weg kunnen latenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's een kromme zin,
want schilderijen zijn per definitie geen graffiti.
Basquiat heeft zich in het begin inderdaad wel even bezig gehouden met graffiti ( onder de naam Samo ).
En verder doen z'n schilderijen, omdat teksten er vaak een grote rol in spelen, een beetje denken aan graffiti. Maar daarmee is de kous eigenlijk af.
Waarom is dat een kromme zin?? IK heb het woord schilderij niet genoemd hoor!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's een kromme zin,
want schilderijen zijn per definitie geen graffiti.
Basquiat heeft zich in het begin inderdaad wel even bezig gehouden met graffiti ( onder de naam Samo ).
En verder doen z'n schilderijen, omdat teksten er vaak een grote rol in spelen, een beetje denken aan graffiti. Maar daarmee is de kous eigenlijk af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |