vond ik ook!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:59 schreef Dizer het volgende:
Leuke OP!
Ik vind Holly er best leuk uitzien...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:14 schreef SlimShady het volgende:
Mijn favorieten blijven Rose McGowan en Alyssa Milano![]()
Die andere chick heeft in de serie te gele tanden en een iets te grote kont.
(Op die foto, bovenaan, niet trouwens. Valt wel op.)
Ja die wordt ook ouder he ...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:01 schreef wendy-tje het volgende:
Leuke foto's... al heb ik wel het idee dat die van 'Leo' al weer een tijd terug is, maar blijft leuk om naar te kijken
Ik heb mijn post gewijzigd. Dus je kan mijn quote aanpassen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:50 schreef Larry101 het volgende:
[..]
Ik vind Holly er best leuk uitzien...
Klopt, zou natuurlijk niet mogen, omdat ie een whitelighter is/wasquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef MisszJ het volgende:
[..]
Ja die wordt ook ouder he ...
Van Rose McGowan weet ik dat nog niet zo zeker, maar ach, kniesoor die daar op let...quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ze zijn alledrie goede actrices![]()
Dat gezicht van haar toenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:16 schreef Larry101 het volgende:
ik vond het een coole aflevering.. vooral het einde waar ze aan Piper gingen vertellen dat ze zwanger is vond ik lachen!
Was wel een beetje te verwachten dat het ongeveer zo zou verlopen. "Wat hebben jullie daar gedaan??". "Niks, hoezo *bij zichzelf denkt 'Hoe weten ze dat!'* "quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:20 schreef MisszJ het volgende:
[..]
Dat gezicht van haar toen
Volgens mij dus wel. Hoe kan Chris anders terug zijn? (een of andere toverspreuk/demon/dinges daargelatenquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:32 schreef SlimShady het volgende:
Maar ze hebben niks gedaan. Dat weten jullie toch...
Het is de opmerking in het algemeen die opmerkelijk is; "We weten wat jullie hebben gedaan."
Jij hebt dus niet opgelet. Die man met een donkere huidskleur had een gesprek met Chris over zijn leven.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Volgens mij dus wel. Hoe kan Chris anders terug zijn? (een of andere toverspreuk/demon/dinges daargelaten).
Als het verhaal van Chris waar is en hij dus op de dag verwekt moet worden, dan hebben ze het dus wel gedaan, of in ieder geval is Piper zwanger van iemand...
Nee, daar ben ik het niet mee eens. De allereerste afleveringen draaiden mij te veel rond Prue. In bijna elke aflevering speelde zij de hoofdrol, en de rest een kleinere bijrol.quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:48 schreef SG-sam het volgende:
Ben ik de enigste die vind dat de eerste afleveringen van Charmed beter zijn dan die van nu?
Nu draait het zowat alleen maar om relaties terwijl het vroeger voor het grootste deel om de verhaallijn van de 3 zusjes ging.
Mja, okay, daar zit wel wat in. Maar volgens mij was Chris nog niet helemaal over gegaan naar gene zijde, hij bleef steken in die geestenwereld. Die man in het ziekenhuis kon ook weer terug. Zal wel een bijna-dood-ervaring geweest zijn dan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:57 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Jij hebt dus niet opgelet. Die man met een donkere huidskleur had een gesprek met Chris over zijn leven.
Toen vertelde de man (cryptisch) dat Chris een tweede kans krijgt en op het laatst heeft die man Chris weer tot leven gebracht.
En helemaal op het eind vraagt Chris die gast: Waarom?
Dat lijkt me wel heel gaafquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:15 schreef Mental_Phoenix het volgende:
[..]
Overigens nog over de magicschool: Ik meen mij te herinneren dat in die aflevering de hoofd van de school anekdotes ophaalt over Phoebe. Iets over dat ze vroeger ook al pittig was. Misschien dat ze als klein kind wel naar die school geweest zijn, maar dat hun oma hun geheugen gewist heeft daarover. Uiteraard zal dat wel later bedacht zijn door de schrijvers, maar het is vaker gebeurt dat 'grans' hun dingen liet vergeten.
Ik vond het juist wel leuk om wat meer te weten te komen over Phoebe op High School...quote:Op maandag 21 juni 2004 15:52 schreef MisszJ het volgende:
Ik vond deze aflevering niet zo geweldig.....wel grappig om Phoebe zo te zien
Ik snap wat je bedoelt... maar zou het niet met een betere beheersing te maken kunnen hebben... of misschien zit Phoebe weer onder de stress (dat was toch al eens zo, toen kreeg ze helemaal geen premonitions meer)quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:22 schreef polly_rulez het volgende:
weet je wat ik nou gek vind? viel me laatst op. Vroeger kreeg Phoebe aan de lopende band 'premonitions' en freezde Piper de kamer, de straat of whatever en nu lijken ze die powers nooit meer te gebruiken![]()
hehe ik zei het en het kwam erin voorquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:22 schreef polly_rulez het volgende:
......freezde Piper de kamer, de straat of whatever en nu lijken ze die powers nooit meer te gebruiken![]()
Phoebe is alleen haar nieuwe krachten kwijt.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:13 schreef polly_rulez het volgende:
echt? dus phoebe heeft geen krachten meer?!
hmm dat was dus het besluit van het tribunaal toen barbas dat zei van dat roekeloze?
de anderen hebben nog wel krachten?
Ze is inderdaad alleen haar 'active' powers kwijt, dus de premonitions en levitation. Ze kan nog wel gewoon spreuken gebruiken en potions maken. De rest heeft alles gewoon nogquote:Op zondag 4 juli 2004 22:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Phoebe is alleen haar nieuwe krachten kwijt.
Ze heeft haar heksenkrachten nog. (Net zoals de rest.)
Hmmm, zou dat niet te maken kunnen hebben dat ze Shannen Dorethy (die prue speelde) niet nogmaals willen betalen voor die opnamen? Ik noem maar wat hoor, maar ik denk dat we het in die hoek moeten zoeken...quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:56 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Er valt mij overigens nog wat op aan die Flashbacks. In sommige afleveringen speelde Prue een nogal belangrijke rol. Maar ik heb nog nooit een flashback met Prue gezien. Althans, niet een waar zij duidelijk in beeld was.
Nogal vreemd als je bedenkt dat de ontwikkeling van de meisjes heel erg veel te maken heeft met de dood van Prue. Weet iemand van jullie of er hier een reden voor is? Of is het gewoon toeval?
Ja inderdaad. Dat was ik me tijdens de aflevering ook aan het afvragenquote:Op zondag 11 juli 2004 15:58 schreef Afrodite het volgende:
Over de aflevering van afgelopen vrijdag: er klopte iets niet geloof ik..
Phoebe zei op het einde dat ze het vernietegingsdrankje gewoon kon gooien op Mr. Wrong, omdat Mr. Right het drankje al had opgedronken waarmee hij echt zou worden.
Als die 2 dan zo met elkaar in verbinding staan, zou dat dan ook niet moeten betekenen dat wanneer Mr.Wrong dood is, Mr. Right dood is?
zoals ik het begrepen had was het zo dat door het drankje, Mr. Right echt (menselijk) zou worden en de magische band verbroken. Daardoor zou het kunnen zijn dat Mr. Right bleef leven ondanks dat Mr. Wrong verslagen werd... toch?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:58 schreef Afrodite het volgende:
Over de aflevering van afgelopen vrijdag: er klopte iets niet geloof ik..
Phoebe zei op het einde dat ze het vernietegingsdrankje gewoon kon gooien op Mr. Wrong, omdat Mr. Right het drankje al had opgedronken waarmee hij echt zou worden.
Als die 2 dan zo met elkaar in verbinding staan, zou dat dan ook niet moeten betekenen dat wanneer Mr.Wrong dood is, Mr. Right dood is?
Nou, De volgende aflevering van Charmed die uitgezonden gaat worden is 6x21quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:44 schreef SlimShady het volgende:
Weet iemand misschien wanneer de zomerstop begint voor Charmed?
Hmm, volgens mij is de band pas verbroken nadat Mr. Right het drankje had ingenomen, en ze dus allbei menselijk waren. Daarna konden we Mr. Wrong dus doden, zonder dat Mr. Right ook dood ging, omdat ze als mensen geen magische band met elkaar hebben. Ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2004 15:19 schreef Afrodite het volgende:
Dat klopt niet helemaal, want als de magische band verbroken zou zijn na het innemen, zou MR. Wrong dus dat drankje ook moeten innemen..
(of bedoel je iets anders?)
Vind jij dat een fijne foto?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Erg fijne foto van Rose McGowan:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Waarom is het hoofd van Marilyn Manson er af? Dat maakte de foto echt af naast dat "pakje" dat Rose aan heeftquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vind jij dat een fijne foto?
nee ik vind juist Rose veel beter! in de oude afleveringen draaide bijna alles om Prue, nu is het veel beter. Ik had ook altijd dat als ik Prue zag dat ik dacht 'bitch' nog gebaseerd op BH 90210quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:53 schreef Koningin het volgende:
Ik heb Shannon altijd veel beter gevonden dan Rose.......Prue
Check ook deze post uit een eerder Charmed-topic: Shannon weg enzo...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:38 schreef duuuuus het volgende:
Ik vond prue ook veeeeel leuker dan rose...
Weet iemand waarom shannon doherty (prue dus) eigenlijk niet meer in de serie speelt??
...
Net als met Angel: die werd ook steeds ouder en dikker. En dikker. En dikker... En dat terwijl hij een vampier is!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:26 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Klopt, zou natuurlijk niet mogen, omdat ie een whitelighter is/was![]()
In de serie vind ik hem toch duidelijk verouderen... jammer![]()
Ontzettend jammer. Ik hoop dat ze na de zomer niet te lang wachten met het uitzenden van het volgend seizoen.quote:Op maandag 19 juli 2004 19:48 schreef Ericjuh het volgende:
nog maar 2 afleveringen en dan is het voor een tijdje gebeurd
nahh ja.. hopen dat er gauw angel op is... zodat het wachte naar charmed wat minder erg wordt...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:02 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ontzettend jammer. Ik hoop dat ze na de zomer niet te lang wachten met het uitzenden van het volgend seizoen.
Aaaaargh, wordt Leo evil?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:53 schreef SlimShady het volgende:
Wat ik van de evil Leo vind:
Die ronde baard-snor combo vind ik wel vet en het past wel bij hem.
Dat is van heeeeel lang geleden. Toen ging ze nog met Marylin Mansonquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ik vind d'r helemaal nx. Veel te bleek, veel te rode lippen, veel te sluik haar. Dan vind ik Holly Mary Combs knapper, voorzover ik er kijk op hebquote:Op zondag 25 juli 2004 16:02 schreef Dizer het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind haar niet aantrekkelijk op die foto. Eerder sleezy. Ik vind haar nu juist heeel mooi. Eigenlijk de mooiste van de drie Charmed ones!
Ik verwacht het wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
dus vrijdag is de laatste aflevering van seizoen 6???
Dat was dus vorige week vrijdag. Ik weet dat de laatste aflevering It's a bad bad bad bad world part 2 is. Dus ja, het is zeer logisch dat aankomend vrijdag de laatste aflevring is. Maar niet getreurd, zoals sommigen van jullie al wisten de meiden hebben getekend voor een zevende seizoen wat dus halverwege september in premiere gaat. De namen van de eerste paar afleveringen zijn al bekend.quote:Vrijdag 23 juli: It's a bad bad bad bad world Deel I
Gideon creëert een poort die Chris en Leo naar een gespiegelde wereld leidt waar het kwaad heer en meester is. Terwijl Phoebe en Paige afreizen naar een parallel universum om de twee te redden, ligt Piper te bevallen[/b]
Bron: Net5.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
weet iemand al wat we na vrijdag moeten gaan kijken op tv... er is namelijk nix leuks meer op..quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
dus vrijdag is de laatste aflevering van seizoen 6???
Eh...quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
weet iemand al wat we na vrijdag moeten gaan kijken op tv... er is namelijk nix leuks meer op..
buffy afgelopen, angel duurt denk ik nog wel ff, charmed zelfde geval
Das dan alleen voor Angel geldigquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eh...
Stargate op maandag?
Je kunt natuurlijk altijd 'creatief met Kazaa' doen.
(zei ik dat hardop?!)
Vrijdag is er nog Roswell, is alleen veel te vroeg. Angel begint weer 19/08, idd Buffy afgelopen, ik hoop dat sbs-broadcasting de getekende versie aankoopt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
weet iemand al wat we na vrijdag moeten gaan kijken op tv... er is namelijk nix leuks meer op..
buffy afgelopen, angel duurt denk ik nog wel ff, charmed zelfde geval
Dat verwacht ik niet. Ik denk niet dat ze voor de doelgroep alleen vrouwen gekozen hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het wordt echt een vrouwenserie met al die kinderen erin.
Onzin, ik dacht zelf dat dit hele seizoen over Wyatt zou gaan (hoewel ik dat niet erg zou vinden want Wyatt is echt een poepie), maar opeens ging het allemaal om Chris. Ik vind dat de serie altijd een goede wending heeft en doet het echt heel goed.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik denk dat ik het volgende seizoen van Charmed niet meer ga kijken, het wordt echt een vrouwenserie met al die kinderen erin.
Damn, er kwam nog net geen traan, maar toen future Chris doodging was het wel even slikkenquote:Maar voor de dames... neem tissues erbij, want dat wordt huilen geblazen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte beschrijving van de eerste 2 episodes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is:
Kun je de spoilers weerstaan?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Dat was best wel erg he?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:37 schreef Afrodite het volgende:
[..]
Damn, er kwam nog net geen traan, maar toen future Chris doodging was het wel even slikken![]()
webmaster @ dizer .nlquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:28 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Driewerf kut, alweer vergeten te kijkenIemand even goede episodegids voor mij?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:46 schreef Dizer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Als deamonquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:26 schreef Duiveltja het volgende:
Nick Lachey gaat spelen in 6 eps
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als deamon
quote:Lachey will play the role of a columnist hired to take over Phoebe's (Alyssa Milano) advice column while she is on leave.
Goh, en waarom verbaast mij dit helemaal niet? Elke goed uitziende man, is phoebe's speeltje voor een tijdjequote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:19 schreef Duiveltja het volgende:
Volgens de geruchten word hij het nieuwe liefje van van Phoebe.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:05 schreef Dizer het volgende:
Goh, en waarom verbaast mij dit helemaal niet? Elke goed uitziende man, is phoebe's speeltje voor een tijdje
Das de eerste aflevering. Wat gaaf!quote:Maandag 16 augustus: Something Wicca This Way Comes
Nadat Phoebe haar baan is kwijtgeraakt, keert ze terug naar San Fransisco om daar bij haar oudere zussen, Prue en Piper, te gaan wonen. Tijdens hun eerste nacht samen in het huis van hun oma vindt Phoebe een boek over hekserij. Phoe spreekt een spreuk uit, die ertoe leidt dat ze alledrie de zussen over speciale krachten beschikken.
Bedankt! Ik ga weer beginnen met kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:24 schreef Afrodite het volgende:
Little_Angel: het komt weer iedere werkdag om 18u30 op net5.
Ik heb de eerste aflevering nog nooit gezien, en vond het echt een leuke aflevering =D Moet er wel weer even aan wennen dat alle aandacht zo ongeveer gericht is op Prue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Dat vind ik juist leuk, heb het altijd jammer gevonden dat Prue uit de serie is gegaan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Afrodite het volgende:
het zijn wel herhalingen, sorry, dat was ik vergeten erbij te zeggen.
Oh, dat maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Afrodite het volgende:
het zijn wel herhalingen, sorry, dat was ik vergeten erbij te zeggen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuk, heb het altijd jammer gevonden dat Prue uit de serie is gegaan!
Ik ben het op zich altijd wel een leuke serie blijven vinden, maar de ontdekking van 'het heks zijn' en noodgedwongen met elkaar op trekken was wel errug leuk. Het leuke vind ik wel dat de afleveringen meer een afgesloten geheel waren in het begin. Later begon het toch meer een soap te worden, vooral met het aan-uit tussen Cole en Phoebe, maar ook het verhaal met Chris in het vorige seizoen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:44 schreef merry77 het volgende:
ik zag de aflevering gisteren (helaas eerste aflevering gemist).
Ik vind dit eerste seizoen leuker dan de latere seizoenen. Het is gewoon allemaal wat verser.
Daarna is het duiveltjes verslaan alsof het niets is en dan probeert men de plot wat te verbreden door de onderwereld te laten heersen door de Source. En dan daar op zoek naar. Dat was nog wel leuk, daarna een beetje te uitgerekt.
Die show die Shannen later presenteerde komt toch binnenkort ook op de Nl tv dacht ik? Veronica ofzo.quote:Ik vond het jammer dat Prue (Shannen Doherty) eruit is gegaan. Trouwens wel grappig dat Aaron Spelling zo´n beetje de enige is die Shannen de kans geeft. En dat zij dan altijd dat weet te verpesten en dat haar mede actrices een hekel aan haar krijgen.
[..]
Ze heeft wel redelijke pannekoeken op d'r jetsers. (Beter te zien in haar playboy fotosessie trouwensquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gehoord dat Charisma Carpenter () een gastrol gaat spelen in Charmed
![]()
Een van de mooiste vrouwen (puur natuur) van deze wereld:
[afbeelding]
Ik weet daar alles vanafquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:03 schreef Zhenar het volgende:
(Beter te zien in haar playboy fotosessie trouwens)
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:25 schreef Wombcat het volgende:
Wat ik wel weer vreemd vind, is dat die school nu opeens op komt dagen, terwijl er nooit iets over is gezegd. Zouden de charmed ones daar zelf ook op gezeten hebben? Is nooit vermeld. En als ze er niet op gezeten hebben, waarom niet? Je zou toch denken dat juist de meest machtige heksen daar ook geweest zijn.
Vorige week konden we in de herhalingen zien dat Piper en Prue als kleine meisjes wel magie konden gebruiken, ze waren vrij sterk zelfs vergeleken met de volwassen versies en hun leeftijd.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:14 schreef MisszJ het volgende:
Begin van de serie: 3 jonge vrouwen (zussen) komen er achter dat ze magische krachten hebben...dus nee ze hebben niet op die school gezeten en er waarschijnlijk nog nooit iets van gehoord
Yupquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gehoord dat Charisma Carpenter () een gastrol gaat spelen in Charmed
![]()
Een van de mooiste vrouwen (puur natuur) van deze wereld:
[afbeelding]
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik moet ook zeggen dat ik de indruk heb dat de afleveringen steeds minder leuk worden. Het zesde seizoen was het meest flauwe seizoen tot nu toe wat mij betreft. Ik hoop niet dat dit doorzet, maar jouw post doet mij anders vermoeden.quote:Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Net S07E01 gekeken, vond m een beetje tegenvallen eigenlijk.
Heb ik wat gemist...?quote:Op zondag 12 september 2004 20:47 schreef TheGeneral het volgende:
...
En vanavond eerste aflevering seizoen 7
Ow. Okay. Ik dacht effe dat ze alweer op Net5 waren begonnen.quote:Op maandag 20 september 2004 11:36 schreef Neva het volgende:
uh ja lang leve het i-net
Ow ik zie het al.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
met welk seizoen beginnen ze dan weer?
Ok gevondenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik zie het al.
Gaan ze daarna wel door met seizoen 7?
Edit: Ow je hebt alles al gevondenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
met welk seizoen beginnen ze dan weer?
66. (3-22) 17-May-2001 All Hell Breaks Loosequote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:29 schreef DarkElf het volgende:
wanneer gaat prue nou eruit?
heb ik gemist vorige keer.
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:37 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Check ook deze post uit een eerder Charmed-topic: Shannon weg enzo...
quote:Vrijdag 22 oktober: Primrose Umpath
Extra uitzendingen 26 en 29 oktober
Vrijdag en maandag worden naast de herhalingen om 18.40 uur ook om 20.30 uur de twee laatste afleveringen getoond van seizoen zes.
Nieuwe afleveringen van Charmed vanaf vrijdag 5 november
Je had ook even een paar posts boven je eigen bericht kunnen lezen. Daar staat het namelijk al twee keer...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb het gevonden op de NET 5 site:
[..]
Ik heb Net5 vooralsnog niet kunnen betrappen op het op een normale manier uitzenden van een TV-seizoen van Charmed.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
Hmmm! Dit is opvallend. NET5 is er wel erg vroeg bij met het uitzenden van S7. Er zal dan wel ergens een flinke pauze ingelast worden anders zouden ze op een gegeven moment de USA passeren met afleveringen uitzendenWat natuurlijk niet kan/mag
Of zelfs maar het überhaupt normaal uitzenden van een seizoen (deden ze bij Angel en Buffy iig ook niet).quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:39 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ik heb Net5 vooralsnog niet kunnen betrappen op het op een normale manier uitzenden van een TV-seizoen van Charmed.
hmms 26e oktober of maandag (25e ?) zijn er geen extra uitzendingen zover ik kan vindenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok gevonden
extra uitzendingen 26 en 29 oktober
Vrijdag en maandag worden naast de herhalingen om 18.40 uur ook om 20.30 uur de twee laatste afleveringen getoond van seizoen zes.
Nieuwe afleveringen van Charmed vanaf vrijdag 5 november
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Tot wanneer blijven ze door gaan met deze herhalingen?? Ik ben het namelijk sinds deze zomer écht gaan volgen , en zou wel balen als het ineens zou stoppen en ze verder gaan met een ander seizoen waar ik dus nix meer van snap...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:00 schreef Sjaakman het volgende:
Bij de herhalingen van 18:30u zitten ze op dit moment in seizoen 3.
Ja, dat flikken die tv-zenders wel vaker!!! Stom gedoe!!! Soms halverwege het seizoen zonder vooraankondiging, stelletje @#$% (Off topic modus aan *Ket_Ais is nog niet over de stop van de sliders herhalingen heen /off-topic modus uit)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:53 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Tot wanneer blijven ze door gaan met deze herhalingen?? Ik ben het namelijk sinds deze zomer écht gaan volgen , en zou wel balen als het ineens zou stoppen en ze verder gaan met een ander seizoen waar ik dus nix meer van snap...
En zijn er toevallig ook al dvd's uit van de serie?
Moest je daar nou echt over beginnen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:53 schreef Dreuzel het volgende:
...
En zijn er toevallig ook al dvd's uit van de serie?
Kickje voor een ander topicquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:34 schreef Ket_Ais het volgende:
...
Ik las aan het begin van dit topic dat de voorkeuren qua dames werden genoemd. Ik vind ze alle vier wel lekker (voor de record: ik ben wel een hetero-vrouw) Maar ik vind het wel stom dat Phoebe erg vaak in mini topjes loopt, terwijl Piper dan een wollen trui aan heeft. De fotootjes lieten zien dat Holly behoorlijk sexy is. Ook vreemd dat Prue vaak in de meest uitgesneden decolletes op het werk liep en geen enkele man (on-screen) er warm voor liep.
Wat ik ook erg grappig vind: die ''weggewerkte" tattoo's in het begin van de serie.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:05 schreef ddx het volgende:
extra uitzendingen op 22 en 29 oktober
Op 22 en 29 oktober (op vrijdag om 20.30 uur) zenden we herhalingen uit van de laatste twee afleveringen van het zesde seizoen van 'Charmed'. Aansluitend zijn vanaf vrijdag 5 november de nieuwe afleveringen van het zevende seizoen te zien.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:36 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Mega-spoiler voor S07E07 (wordt as zondag uitgezonden in de VS):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
!@#$^% je lied me ff schrikken...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:34 schreef Koningin het volgende:
Vanavond weer nieuwere afleveringen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 3 november 2004 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
Vet vet vet. Het zal mij beniewen wat er nu gebeurt metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be HAPPY!!
Ik vind het ook een rot tijd daarom neem ik het altijd op... Kun je het op een andere tijd ongestoord kijken.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind Charmed helemaal geweldig. Ik baal er alleen van dat het op zo'n kuttijd komt dat ik net een uurtje thuis ben van mijn werk en dat ik op dat moment eigenlijk zou moeten stofzuigen, koken, wassen of whatever. Ik kijk het dus zo'n drie keer per week en dan nog zit mijn vriend ertussendoor te zeiken omdat hij het zo'n buttserie vind en sowieso niet van T.V. houdt. hij vind dus dat ik sta te luilakken dan
Ik vroeg me dus ook al of er al een DVD serie was maar dat antwoord heb ik inmiddels al ergens gelezen dus ik zal geen zout op open wonden strooien. Hoeveelste seizoen zijn ze op dit moment mee bezig eigenlijk? Prue zit er nog in dus zal het wel een van de eerste zijn. In de eerste series vind ik de special effects nog wel een beetje cheezy, maar in de vervolgseries wordt het al een stuk beter.
Derde seizoen is haar laatste. Vanaf S4 is het met Paige.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:44 schreef Dreuzel het volgende:
Ik weet ook niet in welk sezoen Prue "eruit" gaat...
Werd tijd! Prue is niet echt mijn favoriet...quote:Op woensdag 3 november 2004 13:51 schreef DarkElf het volgende:
prue gaat er over een aflevering of 10 uit ofzo
dus nog anderhalve week en dan opletten
Ik vond haar toppie, veel beter dan Paige!quote:Op woensdag 3 november 2004 14:02 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Werd tijd! Prue is niet echt mijn favoriet...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:32 schreef Zhenar het volgende:
Over het nieuwe seizoen in Amerika:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 november 2004 15:37 schreef Neva het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
THNX! snap de naam ook meteenquote:Op woensdag 3 november 2004 16:11 schreef DarkElf het volgende:
onder spoilers staan teksten die niet iedereen wilt lezen, bijv dingen van het nieuwe seizoen.
als je je muis erop zet kun jet het selecteren en lezen, en zo blijven dingen dus weg als je ze niet wilt zien.
Maakte mij niets uit tis en blijft een lekker ding!quote:Op woensdag 3 november 2004 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Dan zuigt. Hij voegde echt niets toe.
Om niet te spreken van dat kreng dat bij hem woonde. De schrijvers waren echt even in de war toen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:57 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Maakte mij niets uit tis en blijft een lekker ding!
Oh, vandaar, ik vond haar ook al wat molliger.quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:17 schreef tennaj1234 het volgende:
ja ze heeft in het echt ook een baby gekregen.
Vreemd. Dat heb ik eigenlijk ook een beetje.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
tja, best aardige opening, maar tis niet meer wat het was.
Eensch.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Dan zuigt. Hij voegde echt niets toe.
Om niet te spreken van dat kreng dat bij hem woonde. De schrijvers waren echt even in de war toen.
Was mij ook al opgevallen dat ze wat dikker was ja..quote:Op zondag 7 november 2004 21:09 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh, vandaar, ik vond haar ook al wat molliger.
Wel een aardige aflevering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:36 schreef Koningin het volgende:
Vraagje:Jah, daar ben ik ook op aan het wachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan toch niet zo heel lang meer duren.....ik ga eens effe wat research werk doen, misschien dat ik het zelf vind.quote:Op dinsdag 9 november 2004 22:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, daar ben ik ook op aan het wachten...
haha dan was je niet de enige..quote:Op maandag 8 november 2004 13:50 schreef Sjaakman het volgende:
Ik riep bij de eerste nieuwe aflevering wel ineens hardop "He just killed uncle Phil!"![]()
Voor wie het wat uitmaakt... Het is wel Regio 1...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Yeey! Charmed komt eindelijk uit op DVD.![]()
Ik kreeg net een mailtje van Amazon.com dat je ze vanaf vandaag kan pre-orderen. http://www.amazon.com/exe(...)ef=pe_ian_t_th_em_po
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2004 08:41 schreef Koningin het volgende:
Voor diegene die het waren vergeten:Cool! Ik ga mijn video timenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 08:41 schreef Koningin het volgende:
Voor diegene die het waren vergeten:ik ga kijken, vorige keer ook al gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Jij weet het écht nog niet?quote:Op maandag 15 november 2004 23:23 schreef Heleen17 het volgende:
Jaaa!! Geweldige aflevering!! Ook gewoon super spannend! Ben heel erg benieuwd hoe het morgen af gaat lopen!!
Meestal he, aan het eind/begin van een van de seizoenenquote:Op dinsdag 16 november 2004 08:27 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hem gister opgenomen, dus nog niet gezien.
Maar ik wist niet dat het een dubbele aflevering was......
* Puckzzz kan het zich ook niet meer herrinerenquote:Op maandag 15 november 2004 23:24 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Jij weet het écht nog niet?
Oeh, dan moet ik dus voor half 7 vanavond de video gezien hebben.....hopelijk gaat dat lukken!quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:23 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Meestal he, aan het eind/begin van een van de seizoenen
Nee, vandaag komt deel 1 van een dubbele aflevering, S04E01 - Charmed Again (1).quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:27 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hem gister opgenomen, dus nog niet gezien.
Maar ik wist niet dat het een dubbele aflevering was......
quote:Op maandag 15 november 2004 16:59 schreef Zhenar het volgende:
Aflevering 7 van het nieuwe seizoen was weird, maar wel erg vermakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Jawel, ik weet het wel hoor, maar ik heb de aflevering nog nooit gezien en ben dus wel heel erg benieuwd hoe het gaat aflopen, ookal weet ik hoe het eindigd, maar niet de rest erom heen zeg maar. Dus...ik ga het zekers kijken vanavond.quote:Op maandag 15 november 2004 23:24 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Jij weet het écht nog niet?
Je hoeft helemaal niks te downloaden, want Net5 heeft alle afleveringen gewoon netjes uitgezonden hoor. Zoals ik al zei, de aflevering van vandaag is een dubbele aflevering, waarvan deel 2 morgen wordt uitgezonden (vandaar dat er ook "to be continued" stond aan het eind). De aflevering van gister is ook de aflevering waarin Prue dood ging, de laatste aflevering van seizoen 3 dus. Je ziet niet dat ze daadwerkelijk dood gaat, alleen dat ze op de grond liggen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:02 schreef Heleen17 het volgende:
Iemand hier zei dat er gisteren een dubbele aflevering was. Vatte ik ook niet helemaal, ds ben bang dat die aflevering dat Prue dood was gisteren is geweest en dat er 2 afleveringen achter elkaar zijn geweest. Ik baal er echt van!! Dat word dus downloaden.
Ik had ook zoiets van " Huh?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:51 schreef Zhenar het volgende:
Het vaagste vind ik wel dat Phoebe opeens uit de onderwereld is ontsnapt en dat dat niet echt is uitgelegd. Cole heeft haar 'geholpen' ofzo, maar dat hadden ze wel iets duidelijker kunnen laten zien.
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje slap gedaan. Ik had Phoebe best nog wel een paar afleveringen 'evil' willen zien.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:19 schreef Koningin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]Ja, volgens mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]Dat weet ik ook wel, maar ik wou dat ze er hier wat verder op doorgebreid hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien...[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op maandag 29 november 2004 23:41 schreef Zhenar het volgende:
De nieuwe Charmed (US S7) was echt gaaf!
Pas op: spoilers voor episode 07x10!Ik heb dat net gezien!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Ik denk dat het wel gewoon doorgaat zoals het allemaal op teletekst vermeld staat, toen seizoen 4 voor het eerst werd uitgezonden, werden de nieuwe Charmed afleveringen altijd op woensdag uitgezonden, dat was een avond met eerst Buffy, toen Charmed en dan gevolgd door Angel, toen seizoen 4 toen was afgelopen kwam de week erna Alias i.p.v Charmed, ik denk dat ze gewoon de stem van die man niet van de tape hebben afgehaald. En dat vanavond gewoon aflevering 1 van seizoen 5 komt!
Ik hoop t! Van mij mogen ze het blijven herhalen, tot waar ze zijn begonnen met de afleveringen van vrijdag!quote:Op donderdag 16 december 2004 09:03 schreef vaio het volgende:
Ik heb net op teletekst gekeken en daar staat dat ook volgende week woensdag gewoon nog charmed komt. Ze zeiden gisteren dat Alias een 'nieuwe' serie zou beginnen. BIj de publieksinfo van Net5 staat dat herhalingen van Alias in Januari te zien zullen zijn.
Ik denk daarom dat dit nog een oude voice over was, toen dit seizoen (4) van Charmed voor het eerst werd uitgezonden. Ook staat bij de publieksinfo dat ze de herhalingen tot en met seizoen vijf gaan herhalen. Ik denk dus dat ze die voice over per ongeluk erin hebben laten zitten. Is wel vaker gebeurt.
Dat is "the new evil". Er is volgens mij ook nog niet veel over gezegd. Ze willen het voor het publiek kennelijk ook geheimzinnig houden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:10 schreef Koningin het volgende:
Maar tot hoe lang blijven die herhalingen nu doorgaan??
En over de nieuwe afleveringen: ik snap dat van die avators niet helemaal hoor. Leo is er nu eentje. Maar waar staan zij eigenlijk voor? Wie kan me dat effe uitleggen? Waarschijnlijk heb ik dat ergens gemist.
Volg de herhalingen, volgens mij duurt het niet zo lang meer voor we dat weer zien...quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:09 schreef Koningin het volgende:
...
Misschien heel domme vraag, maar waar is Cole ook al weer gebleven?
Ik kan ze niet iedere dag zien, dus dan mis ik het misschien.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:51 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Volg de herhalingen, volgens mij duurt het niet zo lang meer voor we dat weer zien...
Aflevering Centennial Charmed (5 - 12 ) en dat van die avatars zit idd ook in die aflevering.quote:Op dinsdag 21 december 2004 13:51 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Volg de herhalingen, volgens mij duurt het niet zo lang meer voor we dat weer zien...
Inderdaad. Er zitten in die aflevering steeds vreemde gasten (van die Epitars) achter Cole aan die hem bij hun willen hebben...quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:57 schreef Lievurd het volgende:
[..]
Aflevering Centennial Charmed (5 - 12 ) en dat van die avatars zit idd ook in die aflevering.
Bron: http://www.tvtome.com/tvt(...)wid-106/epid-206378/quote:At Cole's apartment, Cole has finally agreed to join the Epitars, a group that manipulates good and evil for their own purposes. Cole only agrees to join if they will allow him one last personal event before joining. They give him the powers and he then informs the leader that he is going to go back in time and make the meeting of the Charmed Ones never happen. Thus making Phoebe and him still have a strong relationship without her duties. The leader tries to warn him off of this, but Cole will not be deterred. He reverses time, at the same moment, Paige sneezes orbing into limbo for a few seconds.
Het blijkt immers dat die gasten al eerder langs zijn geweest, maar dat was ik effe vergeten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:54 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Dat is "the new evil". Er is volgens mij ook nog niet veel over gezegd. Ze willen het voor het publiek kennelijk ook geheimzinnig houden.
En ze moesten iets natuurlijk. Vroegah was "the source" het aller-engste en heftigste dat er was. Maar nu een van de gezusters met een "source" getrouwd is geweest en zwanger van 'm is geweest lijkt "the source" ineens niet zo heel vreselijk heftig meer.
Dat zou wel heel erg tof zijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 20:06 schreef Sjaakman het volgende:
Aangezien zij Cole toen wilde hebben kan het (denk ik dan) natuurlijk ook zomaar zijn dat Cole ineens toch weer "in the picture" komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
Het volgende staat op net5 website:quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:10 schreef Koningin het volgende:
Maar tot hoe lang blijven die herhalingen nu doorgaan??
quote:Op woensdag 22 december 2004 14:05 schreef vaio het volgende:
[..]
Dat betekend dus geen charmed meer de komende tijd.![]()
Geeft wel gelijk de aanleiding tot de ultieme avatar!quote:Op donderdag 23 december 2004 00:16 schreef Sjaakman het volgende:
Bij het wegdek...
Bij tvtome.com hebben ze het over "epitars" en bij imdb.com hebben ze het over "avatars".
Het lijkt er op dat tvtome.com het fout heeft, want ze schijnen echt "avatars" te heten.
van de NET5 FAQ:quote:Op donderdag 23 december 2004 08:15 schreef Koningin het volgende:
Komt Charmed morgenavond wel? De nieuwe afleveringen?
Je weet maar nooit wat ze met Kerstavond doen...
quote:Klopt het dat jullie stoppen met 'Charmed'?
Ja, de dagelijkse herhalingen van Charmed zijn tot en met 23 december te zien.
Vrijdag 17 december is de voorlopig laatste aflevering van het zevende seizoen te zien geweest. We moeten even stoppen met deze uitzendingen omdat we heel dicht op de uitzending in Amerika zitten en ze daar een winterstop hebben.
Waarschijnlijk kunnen we in maart 2005 de uitzending van het zevende seizoen voortzetten.
Het is nog niet bekend wanneer de herhalingen (restant vijfde en zesde seizoen) verder gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |