Je hoeft helemaal niks te downloaden, want Net5 heeft alle afleveringen gewoon netjes uitgezonden hoor. Zoals ik al zei, de aflevering van vandaag is een dubbele aflevering, waarvan deel 2 morgen wordt uitgezonden (vandaar dat er ook "to be continued" stond aan het eind). De aflevering van gister is ook de aflevering waarin Prue dood ging, de laatste aflevering van seizoen 3 dus. Je ziet niet dat ze daadwerkelijk dood gaat, alleen dat ze op de grond liggen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:02 schreef Heleen17 het volgende:
Iemand hier zei dat er gisteren een dubbele aflevering was. Vatte ik ook niet helemaal, ds ben bang dat die aflevering dat Prue dood was gisteren is geweest en dat er 2 afleveringen achter elkaar zijn geweest. Ik baal er echt van!! Dat word dus downloaden.
Ik had ook zoiets van " Huh?quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:51 schreef Zhenar het volgende:
Het vaagste vind ik wel dat Phoebe opeens uit de onderwereld is ontsnapt en dat dat niet echt is uitgelegd. Cole heeft haar 'geholpen' ofzo, maar dat hadden ze wel iets duidelijker kunnen laten zien.
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje slap gedaan. Ik had Phoebe best nog wel een paar afleveringen 'evil' willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:19 schreef Koningin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]Ja, volgens mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]Dat weet ik ook wel, maar ik wou dat ze er hier wat verder op doorgebreid hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien...[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 29 november 2004 23:41 schreef Zhenar het volgende:
De nieuwe Charmed (US S7) was echt gaaf!
Pas op: spoilers voor episode 07x10!Ik heb dat net gezien!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Ik denk dat het wel gewoon doorgaat zoals het allemaal op teletekst vermeld staat, toen seizoen 4 voor het eerst werd uitgezonden, werden de nieuwe Charmed afleveringen altijd op woensdag uitgezonden, dat was een avond met eerst Buffy, toen Charmed en dan gevolgd door Angel, toen seizoen 4 toen was afgelopen kwam de week erna Alias i.p.v Charmed, ik denk dat ze gewoon de stem van die man niet van de tape hebben afgehaald. En dat vanavond gewoon aflevering 1 van seizoen 5 komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |