De nieuwe aflevering om 20:30 vond ik wat tegenvallen
quote:Vond hem wel meevalle gister de nieuwe aflevering bedoel ik. Zo slecht was hij nou ook weer niet
Op donderdag 17 april 2003 09:17 schreef Sjaakman het volgende:
Topaflevering gisteravond (de herhaling dan).
Prue kicked ass big time.De nieuwe aflevering om 20:30 vond ik wat tegenvallen
Zijn de afleveringen van charmed ook te koop op DVD?
En eigenlijk heb ik dat deel gemist hoe Cole terug is kunnen komen. Het laatste wat ik van hem vernomen heb is dat Phoebe zijn stem kon horen............
De nieuwe ep uit amerika is ook top! Cat House.. allemaal dingen uit het verleden, ben wel benieuwd wat ze nou nog krijgen.. door dat einde!
quote:Is helaas nog helemaal niets bekend over.
Op donderdag 17 april 2003 09:24 schreef Mordreth het volgende:
De afleveringen kwamen toch ook op dvd uit? Weet iemand wanneer?
Ze zitten daar op een goudmijn en laten het gewoon helemaal zitten.
quote:Op bijna alle DVD-sites staan teksten als deze:
Op donderdag 17 april 2003 19:19 schreef LordLynx het volgende:[..]
Is helaas nog helemaal niets bekend over.
Ze zitten daar op een goudmijn en laten het gewoon helemaal zitten.
quote:
There are currently no plans underway to release this series on to video or DVD.
Ik moet de aflevering van gister nog even kijken, en dan straks weer een
Heeeeeeel erg jammer. Ik heb namelijk wel uitgekeken naar dit nieuwe seizoen, maar vooralsnog vind ik de herhalingen leuker.
Geboorte van het kind van Piper zal toch ook wel niet normaal verlopen ofwel?
Ik hoor hier allemaal dingen die me niet bekend voorkomen
quote:Wat komt je niet bekend voor? Dan kunnen we je misschien bijpraten
Op donderdag 24 april 2003 11:23 schreef rembrand20 het volgende:
Volgens mij mis ik een stuk....Ik hoor hier allemaal dingen die me niet bekend voorkomen
quote:Ik vind die fantasie(sprookjes)wereld wel heerlijk. Ik vond het wel een gave aflevering. Maar vind wel de herhalingen beter.
Op woensdag 23 april 2003 21:28 schreef Sjaakman het volgende:
Beetje kinderachtige aflevering zonet om 20:30. Assepoester, Roodkapje e.d.?
Ook deze aflevering uit de nieuwe serie vind ik niet echt geweldig.Heeeeeeel erg jammer. Ik heb namelijk wel uitgekeken naar dit nieuwe seizoen, maar vooralsnog vind ik de herhalingen leuker.
Kijk nu al uit naar volgende week .
quote:Jammer. Ik vond hem iig erg cool.
Op woensdag 30 april 2003 21:24 schreef cptmarco het volgende:
shithelemaal vergeten om het op te nemen.
De oude afleveringen hebben dan toch echt iets meer in zich.
quote:Phoebe was natuurlijk gewoon nog Alyssa, alleen Prue is dood. Er wordt dus niet een personage door een ander acteur gespeeld.
Op donderdag 1 mei 2003 10:55 schreef merry77 het volgende:
Heb de aflevering van de verwisseling van Leo en Piper gezien. Was best aardig.
Dit was mijn eerste aflevering van het niewe seizoen die ik zag.
Ik moet er wel heel erg aan wennen. Zowel Prue als Phoebe zien er nu heel anders uit omdat ze door anderen gespeeld worden (als het nog steeds dezelfde acteurs zijn dan vond ik dat niet erg herkenbaar).
Doordat die acteurs niet meer meespelen vind ik de serie niet meer zo leuk.
Ik ga dus ook niet meer kijken naar de nieuwe afleveringen.De oude afleveringen hebben dan toch echt iets meer in zich.
quote:Hoe is Prue eigenlijk dood gegaan?
Op donderdag 1 mei 2003 11:14 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Phoebe was natuurlijk gewoon nog Alyssa, alleen Prue is dood. Er wordt dus niet een personage door een ander acteur gespeeld.
Ik vindt de nieuwe serie trouwens wel leuk!
Zie uit naar volgende week, al blijft het jammer dat Prue eruit is.
quote:Dat gaat idd wel erg snel moet ik zeggen!!
Op maandag 5 mei 2003 14:29 schreef mliez het volgende:
Woensdag komt de aflevering (de oude dus) dat Prue doodgaat, maar ik dacht dat we daar nog lang niet waren?? Of heb ik nou iets gemist
quote:Zit in de laatste (2?) aflevering(en) van seizoen.. ehm.. 3 (week niet
Op dinsdag 6 mei 2003 09:42 schreef Koningin het volgende:[..]
Dat gaat idd wel erg snel moet ik zeggen!!
Ben benieuwd, ik heb die bewust aflevering nl. ook niet gezien
Gebeurt het in één aflevering of meerdere??
quote:Dan zou het dus deze hele week nog duren....... ben benieuwd.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:34 schreef Kuukske het volgende:[..]
Zit in de laatste (2?) aflevering(en) van seizoen.. ehm.. 3 (week niet
zeker) en de eerste van seizoen 4.
Vanavond weer een oude en een nieuwe aflevering
quote:Nou, als ik me het goed herinner, duurt dat niet meer zo heel lang.
Op woensdag 7 mei 2003 08:46 schreef Koningin het volgende:[..]
Dan zou het dus deze hele week nog duren....... ben benieuwd.
De nieuwe aflevering om 20:30u was de beste tot nu toe van het nieuwe seizoen. De vorige vond ik maar magertjes.
Wel geestig aan het einde, cole met die "landlord". Ik zat te hopen dat 'ie iets "duivels" zou doen tegen die gast, maar had niet gedacht dat 'ie zou doen wat 'ie deed.
quote:Idd top aflevering, de herhaling van gisteren. Heb alleen een vraagje, ik heb het stukje voor (hoe noem je zoiets?) de titelsong gemist. Hoe zijn Cole en Phoebe teruggekomen uit de onderwereld?
Op donderdag 8 mei 2003 21:02 schreef yavanna het volgende:
Zeer goede aflevering weer, ik had Prue's dood gemist, evenals hoe Paige erin kwam, dus top om te zien en mooi hoe het in elkaar overloopt allemaal, al zal ik Prue missen.
[..]
Idd top aflevering, de herhaling van gisteren. Heb alleen een vraagje, ik heb het stukje voor (hoe noem je zoiets?) de titelsong gemist. Hoe zijn Cole en Phoebe teruggekomen uit de onderwereld?
Ze moest toch daarblijven als onderdeel van die deal met The Source, zodat de tijd teruggedraaid werd?
Kan iemand me ff vertellen wat er in de aflevering van gisteren voor de titelsong is geweest?
Thx!
[/quote
Niks gemist. De overgang was zeer abrupt. Prue was dood en Phoebe was plots terug. In de dialogen maakten ze duidelijk dat Leo moest kiezen omdat hij er maar 1 kon healen (de vorige aflevering healde hij ze nog allebei tegelijk) en dat Leo hielp om Cole en Phoebe te ontsnappen...
Beetje kort door de bocht helaas
Die reaktie van Paige was ook weer onlogisch. Loopt ze boos weg nadat haar het leven is gered
quote:Eerder bang hoor, voor al die 'rare' dingen die opeens met haar gebeuren.
Op vrijdag 9 mei 2003 09:17 schreef Vamos het volgende:
Die reaktie van Paige was ook weer onlogisch. Loopt ze boos weg nadat haar het leven is gered
quote:Je zal inderdaad vreemd staan te kijken wanneer je opeens kunt weg orben
Op vrijdag 9 mei 2003 09:31 schreef STING het volgende:[..]
Eerder bang hoor, voor al die 'rare' dingen die opeens met haar gebeuren.
quote:Tja, je moet toch iets verzinnen als Shannen Doherty ontslagen wordt uit de serie.
Op vrijdag 9 mei 2003 09:17 schreef Vamos het volgende:
Niks gemist. De overgang was zeer abrupt. Prue was dood en Phoebe was plots terug. In de dialogen maakten ze duidelijk dat Leo moest kiezen omdat hij er maar 1 kon healen (de vorige aflevering healde hij ze nog allebei tegelijk) en dat Leo hielp om Cole en Phoebe te ontsnappen...Beetje kort door de bocht helaas
De reactie van Paige vond ik overigens zeer begrijpelijk. Heksen hebben namelijk nog steeds 'een naam' dat zag je wel in de aflevering waarin ze 'ontdekt' waren. Wat mensen van heksen denken. Dus denkt dat Paige zich het leplazarus is geschrokken
quote:Zielig hè!
Op vrijdag 9 mei 2003 15:22 schreef mliez het volgende:
Pff wat heb ik gister zitten janken heekvon het echt heel erg dat Prue er uit was
Wat was er btw met die laatste 5 minuten die niet uitgezonden werden
Nou, volgens mij is er iemand in de war, want zo onduidelijk is het gewoon. Er is echt niet in geknipt dacht ik zo.
quote:Ik heb in ieder geval ook niets gemerkt van geknip oid.
Op vrijdag 9 mei 2003 15:35 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Zielig hè!
Nou, volgens mij is er iemand in de war, want zo onduidelijk is het gewoon. Er is echt niet in geknipt dacht ik zo.
Vandaag was ook weer zeer sterk
Maar was dat ontslag dan zo plotseling? En wat was de directe aanleiding dan
quote:
Troubled actor Shannen Doherty has decided to leave her popular WB series Charmed, even though the show is widely expected to be picked up for another year, says the Hollywood Reporter. "We respect Shannen's decision, and all of us at the WB thank her and wish her well," read a statement from the network. Aaron Spelling's company Spelling Television, which produced "Charmed," released similar good luck wishes. However, all sources were silent on the reason for Doherty's exit. Doherty's troubled personal life resulted in her being fired from the Spelling-produced "Beverly Hills 90210" in 1994, and she has made headlines in recent months after an arrest for drunk driving in December.
En wat voor een finale zeg!!
Iedereen goed seizoen 5 blijven volgen op woensdagavond mensen..
Het is verleidelijk om spoilers te plaatsen, maar ik doe het niet.
Laat ik maar zeggen dat deze afleveringen de beste zijn die ik tot nu toe heb gezien bij Charmed
quote:Heel goed, geen spoilers
Op zondag 11 mei 2003 00:38 schreef FilmFanaat het volgende:
Trouwens, ik heb net 5x22 en 5x23 gezien.
De seizoensfinale was dit keer een 2 uur lange afleveringEn wat voor een finale zeg!!
Iedereen goed seizoen 5 blijven volgen op woensdagavond mensen..Het is verleidelijk om spoilers te plaatsen, maar ik doe het niet.
Laat ik maar zeggen dat deze afleveringen de beste zijn die ik tot nu toe heb gezien bij Charmed
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 11:37 schreef CJ het volgende:[..]
Tja, je moet toch iets verzinnen als Shannen Doherty ontslagen wordt uit de serie.
quote:Ze is zelf uit de serie gestapt, omdat ze niet goed kon opschieten met 'iemand' op de werkvloer (en aangezien die ook nogal een belangrijk punt in de serie is...). Zelf kijk ik met minder plezier naar de oude eps omdat ik het weet, dus ga het niet spoileren voor jullie
Op zondag 11 mei 2003 00:34 schreef FilmFanaat het volgende:
Schijnbaar is ze zelf uit de serie gestapt..
[..]
btw las ik laatst op www.thecharmedones.com een raar berichtje over Shannon Een fan zei dat hij het jammer vond dat zij uit de serie was, en ze antwoorde met "Ach gewoon niet meer kijken joh..." (oid, niet echt positief iig.)
Zou goed met het probleempje op de werkvloer te maken kunnen hebben, maar dan was het wel ernstig
__edit_____
found it... bron
quote:
When I told her how disappointed I was that she left Charmed, she replied Oh, dont be sad. Just dont watch that show anymore!.
quote:Hm...
When I told her how disappointed I was that she left Charmed, she replied Oh, dont be sad. Just dont watch that show anymore!.
Ik vond het ook leuker met Shannen dan met Rose, maar deze uitspraak is wel erg lomp.
quote:Hé, hoe kom jij daar al aan?! Die wordt toch pas over een uurtje of 24 uitgezonden in de States?
De seizoensfinale was dit keer een 2 uur lange afleveringEn wat voor een finale zeg!!
Iedereen goed seizoen 5 blijven volgen op woensdagavond mensen..Het is verleidelijk om spoilers te plaatsen, maar ik doe het niet.
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:07 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Hé, hoe kom jij daar al aan?! Die wordt toch pas over een uurtje of 24 uitgezonden in de States?
Maar er zijn van die groepjes die de Wildfeed omzetten naar divx.
Weet niet zeker hoe ze er aan komen, maar ben er altijd wel blij mee
quote:Mmm.. maar op iets wat begint met een K en eindigt op en A kan ik het toch echt nog niet vinden....
Op zondag 11 mei 2003 13:23 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Maar er zijn van die groepjes die de Wildfeed omzetten naar divx.
Weet niet zeker hoe ze er aan komen, maar ben er altijd wel blij mee
quote:Hmm... Geen flauw idee waar jij op zoekt
Op zondag 11 mei 2003 14:51 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Mmm.. maar op iets wat begint met een K en eindigt op en A kan ik het toch echt nog niet vinden....
quote:Inderdaad ik heb em net ook gekeken bijna twee uur lang achter elkaar en wow wat een finale dat einde maakt me trouwens ook wel heel nieuwschierig dit is volgens mij toch echt de beste aflevering
quote:Jaloers is, geen flauw idee heeft hoe dat IRC werkt (daar doel je op toch?)
Op zondag 11 mei 2003 17:53 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Hmm... Geen flauw idee waar jij op zoekt
Ik haal ze altijd bij de aardige mensjes van tvtorrents
quote:neej dat bedoelt die niet zoek maar eens op bittorrent dan moet het wel lukken lijkt mij
Op zondag 11 mei 2003 20:12 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Jaloers is, geen flauw idee heeft hoe dat IRC werkt (daar doel je op toch?)
quote:Ja, ik vond Shannon ook beter, maar ze staat er toch om bekend een beetje lomp met collega's te zijn (verwijzing BH90210).
Op zondag 11 mei 2003 00:59 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Hm...
Ik vond het ook leuker met Shannen dan met Rose, maar deze uitspraak is wel erg lomp.
Jullie maken me wel erg nieuwsgierig naar het einde van de nieuwe afleveringen. Kan ik niet ergens anders lezen hoe het gaat aflopen??
quote:Hmmm... okay. Ik had dus gehoord en gelezen dat ze wel vaker zegt dat ze zelf uit de serie gestapt is, maar dat Aaron toch degene is geweest die de beslissing heeft genomen.
Op zondag 11 mei 2003 00:47 schreef Neejoh het volgende:[..]
[..]Ze is zelf uit de serie gestapt, omdat ze niet goed kon opschieten met 'iemand' op de werkvloer (en aangezien die ook nogal een belangrijk punt in de serie is...).
En die ander belangrijk iemand is natuurlijk Alyssa. Die twee konden elkaar absoluut niet konden luchten en dit was volgens veel berichten heel goed te merken was op de set. Alyssa heeft dus een grote rol gespeeld in het vertrek van Shannen (beetje bij Aaron slijmen enzo). En ik geloof dat de crew zelfs een feestje had gebouwd toen ze weg ging.
Quote van Alyssa over Shannen: "[We] sit in our trailers and get paid a fortune," she says, "and yet there was a person there that bitched about her job, day in, day out."
Helaas voor Holly Marie was het Shannen die weg ging, want die was heel erg close met haar. Je kan veel foto's vinden van hun tweeen nadat Shannen uit de serie weg ging.
En nu hebben Alyssa en Holly de show overgenomen als producent.
Holly Marie is ook erg lekker
Charmed is zeker mijn favo serie !
quote:Nou, dát heb ik ondertussen gevonden, waarvoor mijn hartelijke dank, maar ik begrijp er niets van. De 'jongste' die ik op de site kan vinden is 518 Cathouse. Wat doe ik verkeerd??
Op zondag 11 mei 2003 20:23 schreef -eline- het volgende:[..]
neej dat bedoelt die niet zoek maar eens op bittorrent dan moet het wel lukken lijkt mij
[Dit bericht is gewijzigd door bianca en michael op 12-05-2003 11:05]
quote:Ondertussen stond in de beschrijving van een download op Ka..a, wat ik als ik Bitorrent had, ik beter op sailes.co.uk of suprnovs.org kon kijken... aldaar gevonden dus.
Op maandag 12 mei 2003 11:04 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Nou, dát heb ik ondertussen gevonden, waarvoor mijn hartelijke dank, maar ik begrijp er niets van. De 'jongste' die ik op de site kan vinden is 518 Cathouse. Wat doe ik verkeerd??
quote:kijk hier maar even dat is veel handiger .watchen.tv/ ik weet niet of je bittorrent ook al geinstalleerd hebt dat moet je dan eerst even doen dat kan daar ook veel succes
Op maandag 12 mei 2003 11:04 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Nou, dát heb ik ondertussen gevonden, waarvoor mijn hartelijke dank, maar ik begrijp er niets van. De 'jongste' die ik op de site kan vinden is 518 Cathouse. Wat doe ik verkeerd??
quote:Dank je wel hoor!!
Op maandag 12 mei 2003 11:45 schreef -eline- het volgende:[..]
kijk hier maar even dat is veel handiger .watchen.tv/ ik weet niet of je bittorrent ook al geinstalleerd hebt dat moet je dan eerst even doen dat kan daar ook veel succes
quote:Vind ik juist niet...
Op maandag 12 mei 2003 09:04 schreef Koningin het volgende:[..]
Ja, ik vond Shannon ook beter
quote:HA, Je weet het
Op maandag 12 mei 2003 09:34 schreef Pikkebaas het volgende:
Shannen was/is wel een lekker wijf. En speelde lekker pittig in charmed !Holly Marie is ook erg lekker
quote:Jaah vindt ik ook Geloof zelfs dat ik haar nu bijna het leukst vind acteren van de drie als ik nu kijk naar heel seizoen 5
Op maandag 12 mei 2003 13:38 schreef Deceiver_Of_Fools het volgende:[..]
Vind ik juist niet...
Ik vind de nieuwere afleveringen leuker met Rose
quote:Ja, en daarom vraag ik me ook altijd af hoe Alyssa en Holly Marie doen tegen Rose (bazig, dominant)... Lijken me echt best wel ruziepotten die twee. En nu ze producent zijn hebben ze lijkt mij ook de macht om Rose eruit te wippen als ze haar niet meer moeten...
Op maandag 12 mei 2003 09:21 schreef CJ het volgende:[..]
Hmmm... okay. Ik had dus gehoord en gelezen dat ze wel vaker zegt dat ze zelf uit de serie gestapt is, maar dat Aaron toch degene is geweest die de beslissing heeft genomen.
En die ander belangrijk iemand is natuurlijk Alyssa. Die twee konden elkaar absoluut niet konden luchten en dit was volgens veel berichten heel goed te merken was op de set. Alyssa heeft dus een grote rol gespeeld in het vertrek van Shannen (beetje bij Aaron slijmen enzo). En ik geloof dat de crew zelfs een feestje had gebouwd toen ze weg ging.
Quote van Alyssa over Shannen: "[We] sit in our trailers and get paid a fortune," she says, "and yet there was a person there that bitched about her job, day in, day out."
Helaas voor Holly Marie was het Shannen die weg ging, want die was heel erg close met haar. Je kan veel foto's vinden van hun tweeen nadat Shannen uit de serie weg ging.
En nu hebben Alyssa en Holly de show overgenomen als producent.
Ik vind Paige nu ook de leukste van de drie trouwens.
quote:Ik zag net een filmpje waarin Shannen Dorothy vertelde dat ze idd beste vriendinnen was met Holy Marie, maar dat er bepaalde mensen waren op de set die altijd aan het 'bitchen' waren en ze wou niet meer met ongemotiveerde acteurs werken, vandaar dat ze eruit ging.
Op maandag 12 mei 2003 16:09 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja, en daarom vraag ik me ook altijd af hoe Alyssa en Holly Marie doen tegen Rose (bazig, dominant)... Lijken me echt best wel ruziepotten die twee. En nu ze producent zijn hebben ze lijkt mij ook de macht om Rose eruit te wippen als ze haar niet meer moeten...
.
Ik vind Paige nu ook de leukste van de drie trouwens.
Precies hetzelfde maar dan omgekeerd, blijkbaar wat Alyssa gezegd zou hebben
In de huidige Charmed vind ik Alyssa toch het leukste
quote:Ik heb je toch gezegd dat het goeie eps waren
Op dinsdag 13 mei 2003 14:28 schreef bianca en michael het volgende:
Ik heb net de dubbele aflevering gezien einde seizoen 5, en hoe lang moet ik nu precies wachten op de eerste aflevering van seizoen 6!! Als het zo blijft als waarmee het eindigde het laatste kwartier ben ik niet blij!!
Seizoen 6 zal wel over ongeveer 3 maandjes beginnen..
Kunnen we niet ergens iets van een spoiler-gedeelte maken?
Diegene die het seizoen hebben afgezien, maken me erg nieuwsgierig.
quote:Hoezo dat?
Op vrijdag 16 mei 2003 10:47 schreef Koningin het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering weer een goede aflevering, een van de betere.Kunnen we niet ergens iets van een spoiler-gedeelte maken?
Diegene die het seizoen hebben afgezien, maken me erg nieuwsgierig.
Ga dan naar www.tvtome.com voor een episode guide van Charmed
quote:Of http://www.thewb.com of http://members.aol.com/rexfelis3/
Op vrijdag 16 mei 2003 21:45 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Hoezo dat?
Wil je graag spoilers hebben dan?Ga dan naar www.tvtome.com voor een episode guide van Charmed
quote:Nee
Op zaterdag 17 mei 2003 12:15 schreef schatje het volgende:
Is Charmed nou echt leuk??
quote:Jaa ik heb het nieuwe seizoen gezien en het is echt super leuk ik kijk ook angel en buffy en nu vind ik charmed gewoon het leukst veel meer afwisseling grappiger en een stuk minder voorspelbaar bovendien is het leuke dat dit seizoen charmed elke keer een thema heeft naaste de rode lijn in het verhaal
quote:Da's toch altijd een kwestie van smaak. Ik zelf vind het wel leuk... Ik zou zeggen: kijk er 's naar en oordeel zelf. Je kan kiezen of elke dag op Net 5 om ongeveer twintig voor zeven of woensdagavond om half negen. Je kan natuurlijk ook allebei doen...
quote:Ik vind Charmed leuker dan Angel, maar iets minder dan Buffy!
Ik heb alle afleveringen van Charmed nu gezien! Wat waren de 2 afleveringen goed man! Echt fantastisch.
Heb wel een traantje moeten wegvegen hoor
quote:
quote:Jaaaaaaaaah geweldig!
quote:Die van vrijdag heb ik nou net gemist. Maar welke aflevering was het? Want ik heb nog heel veel Charmed van dit seizoen op video (toen het nog een nieuw seizoen was opgenomen, want toen moest ik altijd weg op woensdag
Op zondag 18 mei 2003 18:45 schreef mliez het volgende:
Iemand de herhaling op vrijdag gezien? Die vond ik echt heel goed!
Schatje, 1 keer kijken en je bent verslaafd
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:58 schreef schatje het volgende:
Ik ga morgen kijken of ik er wat aan vind, wordt dus Charmed, Buffy en Angel.
quote:*Helemaal mee eens is*
Op woensdag 21 mei 2003 08:42 schreef Koningin het volgende:
Ben benieuwd wat de nieuwe aflevering vanavond ons weer gaat brengen.........Schatje, 1 keer kijken en je bent verslaafd
quote:The Goddess bedoel je?
Op zaterdag 17 mei 2003 22:51 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik vind Charmed leuker dan Angel, maar iets minder dan Buffy!
Ik heb alle afleveringen van Charmed nu gezien! Wat waren de 2 afleveringen goed man! Echt fantastisch.
Heb wel een traantje moeten wegvegen hoor
quote:Ja die bedoel ik! Ik was vergeten laatste erbij de zetten. Maar ik bedoelde dus de laatste 2 afleveringen!
Op woensdag 21 mei 2003 17:12 schreef yavanna het volgende:[..]
The Goddess bedoel je?
Die waren best wel even indrukwekkend en ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen!
Dat teken van Charmed.....wie weet precies hoe dat teken heet?
quote:Je hebt een goed avond uitgekozen.
Op dinsdag 20 mei 2003 21:58 schreef schatje het volgende:
Ik ga morgen kijken of ik er wat aan vind, wordt dus Charmed, Buffy en Angel.
quote:Gemist
Op woensdag 21 mei 2003 21:11 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Je hebt een goed avond uitgekozen.
Deze aflevering is GOED!
Ga nu wel Buffy/Angel kijken.
quote:Erm... Voorlopig niet.
Op woensdag 21 mei 2003 21:16 schreef schatje het volgende:[..]
Gemist
![]()
, helemaal vergeten, wordt het nog herhaalt??
Ga nu wel Buffy/Angel kijken.
//edit: Anders check je morgen om 18:35u (of elke andere werkdag) gewoon een van de herhalingen van de vorige seizoenen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 21-05-2003 21:20]
quote:Opmerkelijk hoe smaken kunnen verschillen.
Op woensdag 21 mei 2003 21:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond het maar een boutaflevering hoor.
quote:*mee eens is*
Zielig voor Cole trouwens, Phoebe moet 'm gewoon terugnemen..Maarja
.
quote:
20.30 Charmed 3 450 8 *
21.21 Buffy the vampire 2 259 4 *
22.15 Angel 2 221 4 *
quote:Het eerste deel was wat slap ja, maar al met al vond ik het een erg sterke aflevering.
Op woensdag 21 mei 2003 21:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond het maar een boutaflevering hoor.
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 18:30 schreef schatje het volgende:
Ik zag toevallig de kijkcijfers van Charmed, en het wordt beter bekeken dan Buffy en Angel:
[..]
Vandaag was trouwens ook wel grappig . Die herhalingen blijven toch leuk
.
minder goed nieuws is dat ze volgende week de laatste aflevering voor de zomerstop uitzenden Tis deel één van een dubbele aflevering, dus er komt weer een gigantische cliffhanger aan......
quote:Waaaaáaáaááat?? Zomerstop?
Op donderdag 22 mei 2003 20:30 schreef cptmarco het volgende:
heerlijke aflevering...![]()
minder goed nieuws is dat ze volgende week de laatste aflevering voor de zomerstop uitzenden
Tis deel één van een dubbele aflevering, dus er komt weer een gigantische cliffhanger aan......
Het regent, onweert en hagelt buiten.. dan kunnen ze toch nog geen zomerstop invoeren?
(wat is dat toch voor achterlijk gedoe met die 'zomerstops' en 'winterstops' .. )
Mmm, misschien komt Alias dan weer?
quote:Alleen de nieuwe afleveringen niet meer, of ook de herhalingen niet meer...?
minder goed nieuws is dat ze volgende week de laatste aflevering voor de zomerstop uitzenden
Tis deel één van een dubbele aflevering, dus er komt weer een gigantische cliffhanger aan......
800x600 | 1024x768 | 1280x1024
(wel eventuele spoiler dus pas op)
quote:Charmed heeft een betere tijd.
Op donderdag 22 mei 2003 18:30 schreef schatje het volgende:
Ik zag toevallig de kijkcijfers van Charmed, en het wordt beter bekeken dan Buffy en Angel:
[..]
ow in de avrobode staat trouwens bij geselecteerd woensdag een ongelofelijke spoiler over charmed.
quote:Heb je helemaal gelijk in.
Op zaterdag 24 mei 2003 19:06 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
Charmed heeft een betere tijd.
Buffy en Angel is te diep en ingewikkeld voor de meeste Nederlanders
quote:En te 'eng' ook. Charmed is eigenlijk gewoon een magische komediesoap terwijl Buffy echt een hele grote rode lijn heeft die door het verhaal heentrekt.. en het wordt met het seizoen ook apocalyptischer en enger
Op zaterdag 24 mei 2003 20:16 schreef schatje het volgende:[..]
Heb je helemaal gelijk in.
Ik vind ze beide eigenlijk hun eigen charme hebben .
quote:NEE he... NIET DOEN!
quote:'t is net afgelopen... niks cliffhanger
Op woensdag 28 mei 2003 11:47 schreef ImPrEzA het volgende:
hmm volgens de Avro Bode een gigantische cliffhanger inderdaad... helaas verklappen ze daar al wat maar zal het hier niet neerzetten
Weer heel lang wachten
Nouja, dan download ik de rest van de afleveringen wel ofzo.
WAAROM zenden ze niet in 1 TV seizoen ook 1 compleet seizoen van Charmed uit?
WAAROM beginnen ze vlak voor de zomerstop
aan een nieuw seizoen?
WAAROM krijgen we de seizoenen niet te zien zoals de bedoeling is?
BAH!
Overigens... Zowel de oude als nieuwe aflevering van vanavond was
quote:Het NET5 seizoen ja
Op woensdag 28 mei 2003 21:29 schreef -Artemis- het volgende:
Helaas het zit er weer op voor dit seizoen
quote:*idem*
Op woensdag 28 mei 2003 23:40 schreef Sjaakman het volgende:
NET5 ZUIGT!WAAROM zenden ze niet in 1 TV seizoen ook 1 compleet seizoen van Charmed uit?
WAAROM beginnen ze vlak voor dezomerstop
aan een nieuw seizoen?
WAAROM krijgen we de seizoenen niet te zien zoals de bedoeling is?BAH!
Overigens... Zowel de oude als nieuwe aflevering van vanavond was
Ik zag net een plaatje van 'Chucky' toen het me te binnen schoot:
Op de kamer van 15 of 16 jarige Paige zie je een poppetje staan... de bruid van Chucky (Bride of Chucky..) Wat mij nogal lastig lijkt, aangezien de film uit 1998 komt... En als Paige 16 was in 1998 dan zou ze in 2003 ongeveer 21 zijn...
Dat klopt niet...
quote:Waarom klopt dat niet dan
Op donderdag 29 mei 2003 19:48 schreef Mental_Phoenix het volgende:En als Paige 16 was in 1998 dan zou ze in 2003 ongeveer 21 zijn...Dat klopt niet...
quote:De serie is toch eerder opgenomen dan 2003? Paige moet in de serie toch ouder voorstellen dan 21 jaar volgens mij, eerder een jaar of 24/25.
Op donderdag 29 mei 2003 21:37 schreef Kuukske het volgende:[..]
Waarom klopt dat niet dan
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 19:48 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Herinneren jullie die aflevering nog waarin Paige terug naar het verleden gaat om de waarheid achter de dood van haar ouders te achterhalen?
Die werd vorige week uitgezonden.Ik zag net een plaatje van 'Chucky' toen het me te binnen schoot:
Op de kamer van 15 of 16 jarige Paige zie je een poppetje staan... de bruid van Chucky (Bride of Chucky..) Wat mij nogal lastig lijkt, aangezien de film uit 1998 komt... En als Paige 16 was in 1998 dan zou ze in 2003 ongeveer 21 zijn...Dat klopt niet...
quote:http://www.tvtome.com/Charmed/season4.html
Paige's date of birth is revealed. It is August 2, 1977.
Actually, Paige's birthdate is not 100% known. She was delivered to the church on August 2, 1977, but her parents might have kept her for a day or so. This is the best estimate, though.
In 1998 zou ze dus 21 moeten zijn. Vast vaak blijven zitten ofzo?
Op deze site hebben ze trouwens al ontdekt dat dat poppetje fout was.
De oude afleveringen lopen toch gewoon door of niet?
quote:Ik zou ook wel graag willen weten wanneer ze weer beginnen... De oude gaan als het goed is gewoon door ja
Op maandag 2 juni 2003 09:19 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gewoon afgelopen woensdag de laatste aflevering gemist![]()
![]()
Kan iemand me nog vertellen wat er gebeurd is?? En wanneer beginnen ze weer, kan ik dat gelijk in mijn agenda zetten.De oude afleveringen lopen toch gewoon door of niet?
(Zie Net 5 teletekst voor a.s. maandag)
Ik moet toch zeggen dat ik al ietsje meer gewend ben aan Charmed zonder Prue. Hoewel ik het een gemis blijf vinden.
quote:Oeeeh wat is het leven nog mooi als je eps nog niet gezien hebt
Op woensdag 4 juni 2003 08:55 schreef merry77 het volgende:
Wat een coole aflevering gisteren middag.
Phoebe die nu ook behoort tot de "dark side". Ben benieuwd hoe het verhaal zich de komende week verder ontwikkelt.
Season5 ga ik in de vakantie kijken, fok zomerstop
quote:Prue vind ik persoonlijk nog steeds beter acteren dan Paige. Ik vind het lijken alsof ze een papiertje opleest. Maar goed, ik begin er ook steeds meer aan te wennen
Ik moet toch zeggen dat ik al ietsje meer gewend ben aan Charmed zonder Prue. Hoewel ik het een gemis blijf vinden.
quote:Inderdaad, en ik die vind het maar niks... Vind de 'Charmed-versie' leuker, maar da's een kwestie van smaak...
Op maandag 9 juni 2003 00:59 schreef ImPrEzA het volgende:
krijg nou wat zie ik net op MTV een T.A.T.U. cover van het Charmed Theme Song
quote:* ImPrEzA agrees
Op dinsdag 10 juni 2003 00:05 schreef Mental_Phoenix het volgende:[..]
Inderdaad, en ik die vind het maar niks... Vind de 'Charmed-versie' leuker, maar da's een kwestie van smaak...
quote:Inderdaad... Ook voor de herhaligen doen ze aan "zomer-stop".
Op vrijdag 6 juni 2003 14:31 schreef ZiaNini het volgende:
Volgens m'n tvgids komt vanaf maandag Dawsons Creek ipv Charmed.
Dan zou vanavond dus de laatste aflevering zijn. Jammer, ik vind dawsons creek niks aan.
Eikels
quote:...en dat terwijl het Charmed thema zelf al een cover is
Op maandag 9 juni 2003 00:59 schreef ImPrEzA het volgende:
krijg nou wat zie ik net op MTV een T.A.T.U. cover van het Charmed Theme Song
Ben overigens wél benieuwd naar die video
Tatu is namelijk best wel
quote:Wat zien ze er goddelijk uit
Op vrijdag 23 mei 2003 21:16 schreef SmashBro het volgende:
Op de officiële site staat een erg mooie nieuwe wallpaper, die nu dus fijn op mijn bureaublad prijkt.800x600 | 1024x768 | 1280x1024
(wel eventuele spoiler dus pas op)
quote:Misschien is deze Winamp-skin dan ook wel iets voor jou:
Op zaterdag 21 juni 2003 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk ik heb hem! Mijn tattoo!
quote:KEWL!
Is er iemand hier die mij kan vertellen in welke aflevering de dames er achter komen dat Leo hun beschermengel is?
B.V.D.!
quote:Seizoen 1, aflevering 14:
Op dinsdag 8 juli 2003 13:02 schreef bianca en michael het volgende:
Hallo,Is er iemand hier die mij kan vertellen in welke aflevering de dames er achter komen dat Leo hun beschermengel is?
B.V.D.!
quote:Espisode guide
The sisters receive a supernatural call for help by a kidnapped boy. The boy turns out to be a witch too, he has the power to move things he can't see. But that won't save him, he needs the sisters for that. Between all of this, Phoebe finds out Leo's real identity...
[..]
Seizoen 1, aflevering 14:
Dank!
quote:He tof!!
quote:ik denk in september
Op woensdag 9 juli 2003 08:54 schreef Koningin het volgende:[..]
He tof!!
Weet iemand mij trouwens te vertellen wanneer de nieuwe afleveringen weer doorgaan??
quote:Lees net dat het op 28 september is en ze beginnen met een premiere van 2 uur Valhalley of the Dolls 1/2 Leuke verrassing is dat iemand een nieuwe power krijgt
Op woensdag 9 juli 2003 08:54 schreef Koningin het volgende:[..]
He tof!!
Weet iemand mij trouwens te vertellen wanneer de nieuwe afleveringen weer doorgaan??
- Eine der drei Schwestern erhält eine neue Kraft
- Wir werden herausfinden, was mit Leo passiert ist
- Piper hat Schwierigkeiten mit ihrem Erinnerungsvermögen
- Chris' Beweggründe werden (teilweise?) aufgedeckt
- Leo und Chris werden in dieser Folge auftreten, Leo ist also nicht tot.
De kwaliteit van KaZaA sucks
quote:Net 5 kennende zullen ze nu seizoen 5 afmaken, en dan in mei 2004 beginnen met seizoen 6 zodat we daar een paar afleveringen van kunnen zien tot de zomerstop.
Op vrijdag 11 juli 2003 10:59 schreef DarkChylde het volgende:
ik vorige week charmed s5 afgekeken. supergoede afleveringen.
kan niet wachten tot het volgende seizoen.
maar in nl zijn ze nog niet eens klaar met s5, dus wanneer zal s6 bij ons uitgezonden worden?!?
Waarom ze niet gewoon 1 seizoen ook in één TV-seizoen stoppen snap ik ook niet.
Vriendelijk bedankt voor je mail.
De nieuwe afleveringen van Charmed zullen vanaf vrijdag 12 september
wekelijks om 20.30 uur te zien zijn.
De nieuwe seizoenen van Buffy en Angel zijn wel door ons aangekocht maar
wanneer deze aan de programmering zullen worden toegevoegd is nog
onbekend. Waarschijnlijk zullen ze beide in januari 2004 worden hervat.
Wij zullen dit uiteraard ruim van tevoren aankondigen in kranten,
omroepbladen, internet en teletekst.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Marloes Smit
quote:Oh eindelijk weer!!
Op donderdag 21 augustus 2003 19:59 schreef charmed_angel het volgende:De nieuwe afleveringen van Charmed zullen vanaf vrijdag 12 september
wekelijks om 20.30 uur te zien zijn.
Alyssa heeft trouwens kort haar vond lang haar der wel beter staan. Nu ziet ze er gelijk ook ouder uit
quote:Ik ook niet! Ik ben elke vrijdagavond weg!
Op maandag 8 september 2003 10:25 schreef Koningin het volgende:
Ik ben dus vrijdagavond niet thuis![]()
Moet ik niet vergeten de video aan te zetten!!
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 15:15 schreef cptmarco het volgende:
de aflevering die vanavond komt, zijn dat weer de nieuwe afleveringen????
Vrijdag maar dan...................iemand vertellen wat er gebeurd is??
quote:De zussen probeerden Cole te doden maar hij blijkt niet te verslaan. Verder heeft Paige haar biologische vader moeten begeleiden als lichtgids..
Op dinsdag 16 september 2003 13:08 schreef Koningin het volgende:
SHIIIIIIIIIIIT, vergeten op te nemen![]()
Dat was het wel
Cole is so cool
Piper: how can you be so evil?
Cole: it's a gift......
en lekker zinloos waren piper en cole ook bezig terwijl ze allebei onoverwinnelijk zijn
quote:Het komt maar 1x in de week, namelijk op vrijdagavond 20.30. Dus je hebt maar 2 afleveringen gemist dan... dus dat valt wel mee hoor.
Op zaterdag 20 september 2003 16:06 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Oewah, dat meen je niet! Ik heb Charmed gemist vanaf 12 september en waarschijnlijk ook verder?! Meuh, dan heb ik vast&zeker hardstikke veel gemist.
En ik elke week in de tvgids op de woensdag kijken of Buffy, Angel en Charmed weer op tv komen... *gil*!!
quote:het waren wel twee erg leuke afleveringen....
Op zaterdag 20 september 2003 19:52 schreef TheGeneral het volgende:[..]
Het komt maar 1x in de week, namelijk op vrijdagavond 20.30. Dus je hebt maar 2 afleveringen gemist dan... dus dat valt wel mee hoor.
Meuh!
Maar volgens mij heb gemist hoe Piper en Cole onoverwinbaar zijn geworden... Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
quote:Piper dr baby beschermt haar.
Op maandag 22 september 2003 15:36 schreef Koningin het volgende:
Ik vind Cole echt super lachu![]()
Maar volgens mij heb gemist hoe Piper en Cole onoverwinbaar zijn geworden...
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
quote:Oh zo, ik dacht al. Toen de eerste vuurbal tegen haar zwangere buik aan vloog, dacht ik die is er geweest........maar nee.
Op maandag 22 september 2003 15:44 schreef Kuukske het volgende:[..]
Piper dr baby beschermt haar.
Cole heeft, toen hij in die tussendimensie zat, allerlei krachten van andere demonen verzamelt
quote:Ik was op vakantie en heb speciaal nog naar Nederland zitten SMS-en dat het opgenomen moest worden.
Op dinsdag 16 september 2003 13:08 schreef Koningin het volgende:
SHIIIIIIIIIIIT, vergeten op te nemen![]()
quote:Het is waar...
Op dinsdag 23 september 2003 20:42 schreef cptmarco het volgende:
spoiler:ik las eerder vandaag in de avrobode van volgende week, dat Cole (in de aflevering van volgende week) definitief komt te overlijden......... Jammer als het waar is..... we wachten maar af hoe definitief definitief in Hollywood is.....
quote:Oh nee, ik vond hem net zo tof de laatste aflevering!
Op dinsdag 23 september 2003 23:12 schreef TheGeneral het volgende:[..]
Het is waar...
ik heb de afleveringen erna ook al gezien...
quote:Niet alleen de 1e aflevering.
Op donderdag 25 september 2003 19:41 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
28 September komt de 1e aflevering van season 6 uit in de VS.
quote:ok hoe wat waar???
Op zondag 28 september 2003 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ik ben nu aflevering 01 van seizoen 6 aan het binnenhalen
quote:De vraag is of Net5 het ook zo gaat uitzenden.........
Op donderdag 25 september 2003 21:22 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Niet alleen de 1e aflevering.
Ze beginnen zoals ze het laatste seizoen zijn afgesloten.
Met 2 afleveringen achter elkaar
quote:Via Edonkey.
Op zondag 28 september 2003 17:18 schreef charmed_angel het volgende:[..]
ok hoe wat waar???
quote:Nu al?
Op zondag 28 september 2003 16:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ik ben nu aflevering 01 van seizoen 6 aan het binnenhalen
quote:Die afleveringen zijn bijna altijd een dag van te voren te downloaden voor ze op tv zijn geweest
Op zondag 28 september 2003 21:00 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Nu al?
In de VS komt ie vandaag 's avonds op tv (neem ik aan), dan zal hij wel niet om 16.31 Nederlandse tijd online staan. Op Kazaa enzo barst het van de fake bestanden.
quote:601 is echt goed....maaruh 602 is die er ook al??? Ik dacht pas volgende week???
Op maandag 29 september 2003 16:00 schreef bianca en michael het volgende:
Heb net 601 gezien, en nu 602 aan het ..eh.. ophalen. ik moet wel weer even wennen hoor! Wel een leuke nieuwe power voor Phoebe!
quote:In de VS worden ze tegelijk uitgezonden op een avond. Geldt ook voor de laatste 2 afleveringen van het seizoen.
Op maandag 29 september 2003 16:13 schreef charmed_angel het volgende:[..]
601 is echt goed....maaruh 602 is die er ook al??? Ik dacht pas volgende week???
Trouwens, ik neem aan dat 601 en 602 wel erg fijn zijn voor de heren onder ons om te zien!
quote:Oh ja? Waar zoek je dan op? Want als ik op 'Charmed' zoek vind ik eigenlijk helemaal niks...
Op zondag 21 september 2003 13:48 schreef Martin_Jager het volgende:
Je kunt de gemiste afleveringen ook downloaden met Kazaa. Ik heb het hele seizoen al gezien en zit nu te wachten tot 1 oktober wanneer ze in de VS weer beginnen met seizoen 6! Voor Angel geldt hetzelfde.
Voor de rest vind ik Charmed echt helemaal geweldig!! Ik kijk er elke week weer naar uit.
quote:De namen van de zussen beginnen allemaal met een P, ze heet dus Prue. Alleen is Prue allang dood in de serie en is er inmiddels een zus die Paige heet. Ik neem dus aan dat je een oude aflevering hebt gezien toen Prue nog leefde.
Op donderdag 2 oktober 2003 09:31 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb gister voor het eerst Charmed gezien en ik vind het maar een vage serie... En hoe heet die ene zus, Brew ofzo???
quote:Waar heb je dat gezien dan?
Op donderdag 2 oktober 2003 09:31 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb gister voor het eerst Charmed gezien en ik vind het maar een vage serie... En hoe heet die ene zus, Brew ofzo???
quote:Oh, Prue! Ik verstond er geen zak van
Op donderdag 2 oktober 2003 09:35 schreef Pavane het volgende:De namen van de zussen beginnen allemaal met een P, ze heet dus Prue. Alleen is Prue allang dood in de serie en is er inmiddels een zus die Paige heet. Ik neem dus aan dat je een oude aflevering hebt gezien toen Prue nog leefde.
quote:Omdat ik Brew een achterlijke naam vond. Prue ook hoor...
Op donderdag 2 oktober 2003 09:36 schreef Filala het volgende:
Waar heb je dat gezien dan?
En die zus die je bedoelt is waarschijnlijk Prue. Wieso?
quote:Dat was een goeie aflevering hoor
Op donderdag 2 oktober 2003 09:37 schreef ChrisJX het volgende:
Oh, Prue! Ik verstond er geen zak van![]()
Ik had die aflevering waarin (ik dacht) Phoebe niet de kelder in wil want daar zit een zwarte man en d'r zussen lachen d'r uit en toen zat er toch een zwarte man!! Jaaaaaa! En iedereen die de kelder uitkwam ging daarna mensen aanvallen enzo. En Phoebe had een nw kracht dat ze zomaar dingen kon materialiseren.
Ik dacht ook altijd dat Charmed een wazige serie was, totdat Net5 het vanaf het begin ging herhalen en toen ik het volgen. Nu ben ik verslingerd aan Charmed
quote:Brew is ook een achterlijke naam
Op donderdag 2 oktober 2003 09:38 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Omdat ik Brew een achterlijke naam vond. Prue ook hoor...
Ik heb het op de Oostenrijkse tv gezien. Hebben ze 's ochtends herhalingen van series.
quote:Same here
Op donderdag 2 oktober 2003 09:40 schreef Pavane het volgende:[..]
Dat was een goeie aflevering hoor
Ik dacht ook altijd dat Charmed een wazige serie was, totdat Net5 het vanaf het begin ging herhalen en toen ik het volgen. Nu ben ik verslingerd aan Charmed
quote:Hmm... dan wil ik niet weten wat een slechte is
Op donderdag 2 oktober 2003 09:40 schreef Pavane het volgende:Dat was een goeie aflevering hoor
Nou ja, ben ook jaren gek geweest van de X-files en vind nu ook meer niet leuk, ben het genre een beetje ontgroeid geloof ik
Ik kon echt die naam van dat kind niet verstaan, want het was ook nog eens Duits en dan worden die namen zo mongool Engels uitgesproken: "Hey Fiebie, gehst du mit?"
quote:Dan moet je even op de site van Charmed kijken welke aflevering je gemist hebt, vervolgens zoek je bijvoorbeeld op: Charmed 5x06
Op donderdag 2 oktober 2003 09:29 schreef Filala het volgende:[..]
Oh ja? Waar zoek je dan op? Want als ik op 'Charmed' zoek vind ik eigenlijk helemaal niks...
Of ligt dat aan mij?
Voor de rest vind ik Charmed echt helemaal geweldig!! Ik kijk er elke week weer naar uit.
quote:Ik heb hem net ook gezien..... Snik
Op dinsdag 30 september 2003 08:44 schreef bianca en michael het volgende:
Zojuist 602 gezien, wat een kl*t* einde!! *Snik*Trouwens, ik neem aan dat 601 en 602 wel erg fijn zijn voor de heren onder ons om te zien!
spoiler:
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:05 schreef Martin_Jager het volgende:[..]
Dan moet je even op de site van Charmed kijken welke aflevering je gemist hebt, vervolgens zoek je bijvoorbeeld op: Charmed 5x06
Dan vind je dus aflevering 6, seizoen 5.
Meestal vind je twee soorten: eentje van rond de 100mb en eentje van rond de 450. Die laatste moet je hebben, duurt iets langer maar is wel veel betere kwaliteit.
quote:YW
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:58 schreef Filala het volgende:[..]
Hartstikke bedankt! Zo moet het wel lukken, dacht ik.
quote:pfffff kan hem dit keer niet vinden
Op maandag 6 oktober 2003 21:53 schreef bianca en michael het volgende:
Zojuist 603 gezien, en hij was weer leuk!!
quote:In je profiel staat geen e-mailadres, anders had ik je even geholpen!
Op dinsdag 7 oktober 2003 19:49 schreef charmed_angel het volgende:[..]
pfffff kan hem dit keer niet vinden
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 21:53 schreef bianca en michael het volgende:
Zojuist 603 gezien, en hij was weer leuk!!
quote:ik heb hem uiteindelijk wel gevonden, ik ga hem vanavond kijken
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:24 schreef bianca en michael het volgende:[..]
In je profiel staat geen e-mailadres, anders had ik je even geholpen!
Wil jij mij mailen waar je ze vandaan haalt??? charmed_angel@hetnet.nl
quote:You've got mail!
Op woensdag 8 oktober 2003 13:38 schreef charmed_angel het volgende:[..]
ik heb hem uiteindelijk wel gevonden, ik ga hem vanavond kijken
Wil jij mij mailen waar je ze vandaan haalt??? charmed_angel@hetnet.nl
Dank u! .
quote:We gebruiken toch spoiler tags???
Op donderdag 9 oktober 2003 12:15 schreef WheeleE het volgende:
Het is misschien wa tvoorbarig, maar voor de Amerikaanse kijkers: kunnen jullie de amerikaanse afleveringen ergens anders bespreken? Zo voorkomen we dat er (onbedoelde) spoilers in dit topic terechtkomen.Dank u!
.
quote:Dat wel ja, en das ook heel fijn, maar door een simpele tikfout kan dat al teniet worden gedaan, snappie?
Op donderdag 9 oktober 2003 18:30 schreef charmed_angel het volgende:[..]
We gebruiken toch spoiler tags???
quote:Heb je geen Kazaa dan?
Op donderdag 9 oktober 2003 14:57 schreef Pooks het volgende:
ergenis! ik heb vorige week charmed gemist! dat is meestal niks voor mij aangezien me videorecorder constant staat ingesteld met videoband erin voor 'stel dat ik plots weg ben'. nu heeft iemand dus vorige week video eruit gehaald (zonder mij ff in te lichten) .. en nu hoor ik dus overal dat het een hele belangrijke aflevering was!!
nu wil ik geen spoiler zijn en vragen of iemand kan vertellen wat er is gebeurt, maar een link naar waar ik hem misschien kan downloaden...?
zou pleassssseeeee iemand mij kunnen helpen?
(ik ben niet een kei in het zoeken op internet naar charmed omdat ik dat normaal nooit doe omdat ik altijd opneem, op deze keer na dus...)
quote:Ik check altijd of de spoilertag werkt........ En zover praten we er niet over, toch?
Op donderdag 9 oktober 2003 18:54 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dat wel ja, en das ook heel fijn, maar door een simpele tikfout kan dat al teniet worden gedaan, snappie?
quote:Ik heb een USA topic geopend. DIe kan je hier vinden..... Charmed Seizoen 6 @ USA
Op donderdag 9 oktober 2003 12:15 schreef WheeleE het volgende:
Het is misschien wa tvoorbarig, maar voor de Amerikaanse kijkers: kunnen jullie de amerikaanse afleveringen ergens anders bespreken? Zo voorkomen we dat er (onbedoelde) spoilers in dit topic terechtkomen.Dank u!
.
quote:Daar heb je ook gelijk in, maar ik bedoelde het meer als voorzorg
Op donderdag 9 oktober 2003 20:26 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik check altijd of de spoilertag werkt........ En zover praten we er niet over, toch?
quote:Inderdaad. Leuk ook dat het niet Cole was, maar Phoebe zelf, die dr opjaagde in dr droom.
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:27 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Het was echt weer leuk , ik vind ze ook meer terug gaan naar basis . Eerst was het steeds Cole en demonen , maar nu gaan ze weer meer terug naar basis idee van heksjes en dat vind toch wel grappig
Ik vind het trouwens wel leuk hoe er toch nog flink wat humor in wordt gestopt. Het dromen van <zwangere hoe-heet-ze nou-toch> over die soapvent was erg lachwekkend .
quote:Piper
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:49 schreef WheeleE het volgende:[..]
Inderdaad. Leuk ook dat het niet Cole was, maar Phoebe zelf, die dr opjaagde in dr droom.
Ik vind het trouwens wel leuk hoe er toch nog flink wat humor in wordt gestopt. Het dromen van <zwangere hoe-heet-ze nou-toch> over die soapvent was erg lachwekkend
.
quote:Die ja
Op zaterdag 18 oktober 2003 17:01 schreef TheGeneral het volgende:[..]
Piper
quote:Alleen die clue was weer zo zoet... dat ze eigenlijk meer intimiteit met Leo wilde..daar was vast wat veel leukers uit te halen geweest
Op zondag 19 oktober 2003 14:06 schreef WheeleE het volgende:[..]
Die ja
quote:Eigenlijk wel. Gewoon een hele nasty droom laten dromen
Op zondag 19 oktober 2003 18:04 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Alleen die clue was weer zo zoet... dat ze eigenlijk meer intimiteit met Leo wilde..daar was vast wat veel leukers uit te halen geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |