abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2004 @ 12:06:27 #276
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_24009169
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:03 schreef vaio het volgende:
Ik heb net op teletekst gekeken en daar staat dat ook volgende week woensdag gewoon nog charmed komt. Ze zeiden gisteren dat Alias een 'nieuwe' serie zou beginnen. BIj de publieksinfo van Net5 staat dat herhalingen van Alias in Januari te zien zullen zijn.
Ik denk daarom dat dit nog een oude voice over was, toen dit seizoen (4) van Charmed voor het eerst werd uitgezonden. Ook staat bij de publieksinfo dat ze de herhalingen tot en met seizoen vijf gaan herhalen. Ik denk dus dat ze die voice over per ongeluk erin hebben laten zitten. Is wel vaker gebeurt.
Ik hoop t! Van mij mogen ze het blijven herhalen, tot waar ze zijn begonnen met de afleveringen van vrijdag!
pi_24114344
Maar tot hoe lang blijven die herhalingen nu doorgaan??

En over de nieuwe afleveringen: ik snap dat van die avators niet helemaal hoor. Leo is er nu eentje. Maar waar staan zij eigenlijk voor? Wie kan me dat effe uitleggen? Waarschijnlijk heb ik dat ergens gemist.
  dinsdag 21 december 2004 @ 10:54:50 #278
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_24115027
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:10 schreef Koningin het volgende:

En over de nieuwe afleveringen: ik snap dat van die avators niet helemaal hoor. Leo is er nu eentje. Maar waar staan zij eigenlijk voor? Wie kan me dat effe uitleggen? Waarschijnlijk heb ik dat ergens gemist.
Dat is "the new evil". Er is volgens mij ook nog niet veel over gezegd. Ze willen het voor het publiek kennelijk ook geheimzinnig houden.

En ze moesten iets natuurlijk. Vroegah was "the source" het aller-engste en heftigste dat er was. Maar nu een van de gezusters met een "source" getrouwd is geweest en zwanger van 'm is geweest lijkt "the source" ineens niet zo heel vreselijk heftig meer.
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_24115257
Waren de avators ook niet degene die Cole wilden ronselen toen hij alle mogelijke manieren probeerde om dood te gaan?

Toen gaven ze aan dat ze niet goed of slecht waren, maar alleen de grootste macht die er bestaat.
pi_24115273
ja nou je het zegt, volgens mij wel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24115314
Ik vond dat Leo zich wel erg snel overgaf.
Het lijkt me trouwens eerder 'evil' dan goed. Hopelijk wordt het binnenkort wat duidelijker allemaal.
Misschien heel domme vraag, maar waar is Cole ook al weer gebleven?
pi_24115585
Cole
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 21 december 2004 @ 13:51:28 #283
12091 Sjaakman
pi_24115777
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 11:09 schreef Koningin het volgende:
...
Misschien heel domme vraag, maar waar is Cole ook al weer gebleven?
Volg de herhalingen, volgens mij duurt het niet zo lang meer voor we dat weer zien...
pi_24115820
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:51 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Volg de herhalingen, volgens mij duurt het niet zo lang meer voor we dat weer zien...
Ik kan ze niet iedere dag zien, dus dan mis ik het misschien.
Spoilertags!!
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:57:51 #285
12588 Lievurd
Doet haar naam eer aan
pi_24120698
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 13:51 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Aflevering Centennial Charmed (5 - 12 ) en dat van die avatars zit idd ook in die aflevering.
Hoe dieper het dal, hoe hoger de top.
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:06:00 #286
12091 Sjaakman
pi_24123307
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:57 schreef Lievurd het volgende:

[..]

Aflevering Centennial Charmed (5 - 12 ) en dat van die avatars zit idd ook in die aflevering.
Inderdaad. Er zitten in die aflevering steeds vreemde gasten (van die Epitars) achter Cole aan die hem bij hun willen hebben...
quote:
At Cole's apartment, Cole has finally agreed to join the Epitars, a group that manipulates good and evil for their own purposes. Cole only agrees to join if they will allow him one last personal event before joining. They give him the powers and he then informs the leader that he is going to go back in time and make the meeting of the Charmed Ones never happen. Thus making Phoebe and him still have a strong relationship without her duties. The leader tries to warn him off of this, but Cole will not be deterred. He reverses time, at the same moment, Paige sneezes orbing into limbo for a few seconds.
Bron: http://www.tvtome.com/tvt(...)wid-106/epid-206378/

Bij deze neem ik ook deze post terug...
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:54 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Dat is "the new evil". Er is volgens mij ook nog niet veel over gezegd. Ze willen het voor het publiek kennelijk ook geheimzinnig houden.

En ze moesten iets natuurlijk. Vroegah was "the source" het aller-engste en heftigste dat er was. Maar nu een van de gezusters met een "source" getrouwd is geweest en zwanger van 'm is geweest lijkt "the source" ineens niet zo heel vreselijk heftig meer.
Het blijkt immers dat die gasten al eerder langs zijn geweest, maar dat was ik effe vergeten.

Aangezien zij Cole toen wilde hebben kan het (denk ik dan) natuurlijk ook zomaar zijn dat Cole ineens toch weer "in the picture" komt?
pi_24132359
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:06 schreef Sjaakman het volgende:

Aangezien zij Cole toen wilde hebben kan het (denk ik dan) natuurlijk ook zomaar zijn dat Cole ineens toch weer "in the picture" komt?
Dat zou wel heel erg tof zijn
pi_24133313
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:53 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat zou wel heel erg tof zijn
ja

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24133654
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24133732
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]
pi_24137667
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 10:10 schreef Koningin het volgende:
Het volgende staat op net5 website:

''de dagelijkse herhalingen van Charmed zijn tot en met 23 december te zien.
Vrijdag 17 december is de voorlopig laatste aflevering van het zevende seizoen te zien geweest. We moeten even stoppen met deze uitzendingen omdat we heel dicht op de uitzending in Amerika zitten en ze daar een winterstop hebben. Waarschijnlijk kunnen we in maart 2005 de uitzending van het zevende seizoen voortzetten.
Het is nog niet bekend wanneer de herhalingen (restant vijfde en zesde seizoen) verder gaan.''

Dat betekend dus geen charmed meer de komende tijd.
pi_24139306
quote:
Op woensdag 22 december 2004 14:05 schreef vaio het volgende:

[..]

Dat betekend dus geen charmed meer de komende tijd.
pi_24144481
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_24144913
#$%& En het werd net lekker interesant
Ik hou van mijn Sweety!
pi_24145306
pi_24147467
sjit
  donderdag 23 december 2004 @ 00:16:43 #297
12091 Sjaakman
pi_24150375
Bij het wegdek...
Bij tvtome.com hebben ze het over "epitars" en bij imdb.com hebben ze het over "avatars".
Het lijkt er op dat tvtome.com het fout heeft, want ze schijnen echt "avatars" te heten.
  donderdag 23 december 2004 @ 03:53:58 #298
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_24152577
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:16 schreef Sjaakman het volgende:
Bij het wegdek...
Bij tvtome.com hebben ze het over "epitars" en bij imdb.com hebben ze het over "avatars".
Het lijkt er op dat tvtome.com het fout heeft, want ze schijnen echt "avatars" te heten.
Geeft wel gelijk de aanleiding tot de ultieme avatar!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_24152981
Komt Charmed morgenavond wel? De nieuwe afleveringen?
Je weet maar nooit wat ze met Kerstavond doen...
pi_24153573
quote:
Op donderdag 23 december 2004 08:15 schreef Koningin het volgende:
Komt Charmed morgenavond wel? De nieuwe afleveringen?
Je weet maar nooit wat ze met Kerstavond doen...
van de NET5 FAQ:
quote:
Klopt het dat jullie stoppen met 'Charmed'?

Ja, de dagelijkse herhalingen van Charmed zijn tot en met 23 december te zien.

Vrijdag 17 december is de voorlopig laatste aflevering van het zevende seizoen te zien geweest. We moeten even stoppen met deze uitzendingen omdat we heel dicht op de uitzending in Amerika zitten en ze daar een winterstop hebben.

Waarschijnlijk kunnen we in maart 2005 de uitzending van het zevende seizoen voortzetten.

Het is nog niet bekend wanneer de herhalingen (restant vijfde en zesde seizoen) verder gaan.
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')