quote:LadyS - maandag 7 juni 2004 @ 17:18
Little-Angel, rustig aan doen en ik zal al je berichtjes hier doorgeven (mits ik niet zelf lig te bevallen tegen die tijd )
Op maandag 7 juni 2004 13:40 schreef Rottdog het volgende:
LadyS dat klonk ook wel ff spannend
Wat klonk spannendzal wel de dementie zijn
ik heb een aantal vraagjes:Ik had een heeeeeeeeeeel klein beetje bloedverlies vandaag (alleen bij het afvegen) Ik vermoed zelf dat het een wondje is ofzo. Moet ik me zorgen maken? Verder heb ik steken ín mijn vagina zeg maar wat kan dat zijn? (kan dat met indalen te maken hebben?) als BabyS daadwerkelijk aaan het indalen is/reeds ingedaald is, klopt het dan dat het nog een week of 2/3 duurt tot de bevalling? Dat heb ik in een boek gelezen en ik vroeg me af hoe snel dat bij de ervaringsdeskundigen hier ging
Vandaag een rondleiding in het ziekenhuis gehad Goed nieuws voor de fokkers: mobiel mag aanstaan op de afdeling, dus Peter kan jullie van elke cm op de hoogte houden
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:37 schreef Richardfun het volgende:
Mijn zus is deze week moeder geworden, en ik dus oom. Als iemand me verteld hoe ik een foto hier neer kan zetten in m'n post, zal ik dat ff doen
Is het mogelijk om een picture op die manier te linken als de url niet direct naar een img bestand is. Url is in een gallery, en eindigt op .htmquote:Op maandag 7 juni 2004 17:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Je zet de link van de foto tussen [ img ] en [ /img ] maar dan zonder spaties!
Je kan ook in het trotse ooms en tantes topic meelullen!!
edit: Trotse ooms en tantes.2
Dat weet ik niet, ik denk het niet, aangezien er een rood kruisje te zien isquote:Op maandag 7 juni 2004 17:44 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Is het mogelijk om een picture op die manier te linken als de url niet direct naar een img bestand is. Url is in een gallery, en eindigt op .htm
Ow das inderdaad een kwelling zeg!! Nou veel plezier komend weekend dan! En tot ziens in het trotse ooms- en tantes topic???quote:Op maandag 7 juni 2004 17:57 schreef Richardfun het volgende:
clauwheee, reken maar dat ik trots ben. Heb haar alleen nog niet in het echt gezien. Ik studeer in Maastricht, en m'n zus woont in de buurt van Haarlem. Ik heb vrijdag tentamen, en moet daar dus nu voor leren, en kon het weekend dus niet langs gaan. Moet nu wachten tot komend weekend. Argh, de kwelling
Yup, ik zal m'n posts vanaf nu in het trotse ooms en tantes topic doen.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow das inderdaad een kwelling zeg!! Nou veel plezier komend weekend dan! En tot ziens in het trotse ooms- en tantes topic???![]()
Ik heb net voor je gezocht en een paar dingen gevonden. Een van de bijwerkingen is in elk geval een lage bloeddruk, ik kan me voorstellen dat dat vervelend is als je door je zwangerschap ook al een lage bloeddruk hebt. Maar dat lijkt mij (leek) niet direct gevaarlijk voor je kindje.quote:phluphy - maandag 7 juni 2004 @ 17:13
Poemojn, mag ik een beroep doen op je enorme vaardigheden om informatie te vinden? Ik heb zelf al wat gesurfd over de bijwerkingen van Norprolac tijdens zwangerschap, maar kom niet verder dan: effecten onbekend, kans op negatieve gevolgen voor het kind. Nu ben ik natuurlijk benieuwd naar die gevolgen.
Prima thema wat mij betreft.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef beefcake het volgende:
Misschien iets met je gezonheid tijdens de zwangerschap... ben je er meer op gaan letten of eigenlijk niet? (bv met roken, drinken, eten)
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:28 schreef LadyS het volgende:
Xanthe, volgens mij heet dat tijdschrijft Zwanger!
iedereen alvast bedankt voor de info, maar meer ervaring/meningen zijn zeeeer welkom
Rustig proberen te blijvenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef Martineke het volgende:
ok zeg mij dat het erbij hoort die 2 ienieminiebloedsliertjes en dat roze wat ik net tegen kom op de wc
kdoe me bestquote:Op maandag 7 juni 2004 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rustig proberen te blijven
en wat een mooie meid zegquote:Op maandag 7 juni 2004 17:50 schreef Richardfun het volgende:
nu gaat het lukken denk ik, is wel een beetje een grote foto, maar zit nu in de UB en kan dus niet resizen hier.
[afbeelding]
Zwanger is een speciale uitgave van Wij jonge ouders. Kijk hier maar eens http://www.babyinfo.nl/quote:Op maandag 7 juni 2004 18:55 schreef Xanthe het volgende:
Moet je wel weten waar je zijn moet. Daarvoor heb ik dus een colofon nodig.
Ze doen in elk geval hier bij de lectuurhal geen moeite om je te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |