Fijn om te horen ....quote:Jawel, ze gaan goed! Esmee heeft wel vaak antibiotica, ze weten niet precies waar het van komt. Ze is ook het ziekenhuis geweest. Beetje een sukkelaarstertje, zit veel vol enzo. Maar daarnaast..superlieve en vrolijke meissies!
wat een poepies!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:13 schreef Merisse het volgende:
Ok, nog maar eentje dan, ook gisteren genomen. Levy is mijn petekind en is 3 jaar, Isa 10 weken en ik zei de gek (4 weken zwanger)
[afbeelding]
Ja grappig he dat haar. En d'r vader is kapper, heeft ie wat te doen in de toekomst. Bij Levy heeft hij wel eens zijn hele babyhoofdje kaal geschoren maar daardoor heeft Levy lekker stevig haar nu.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:59 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een leuke foto Merisse. En wat een haar heeft Isa.
Hihi wat klinkt dat grappig, "bijna kapster". Ben je met een opleiding bezig ofzo bedoel je? beetje offtopicquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:29 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wat een koppie, echt kjuut. Ik ben dus zelf ook bijna kapster, als ik al die plukken alle kanten op zie vliegen dan heb ik inderdaad de neiging om te gaan knippen. Dus ik kan het me wel voorstellen van die vader van Levy.
quote:Op zondag 4 april 2004 00:44 schreef Merisse het volgende:
Heel leuk nichtje LadyS!
maar ook een leuke ome Peter if you don't mind me saying so![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:42 schreef togt het volgende:
oh en deze is van toen ie een paar maandjes oud was
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |