Net goedquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:16 schreef Luchtbel het volgende:
En haar laatste woorden waren; Oh als ik dit topic maar niet dichtgooi![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:16 schreef Luchtbel het volgende:
En haar laatste woorden waren; Oh als ik dit topic maar niet dichtgooi![]()
![]()
jij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:17 schreef pluisje het volgende:
[..]
Net goed
edit: en nu heeft ze ook al het Speeltuinbankje volgemaakt
Beetje last van je hormonenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:18 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ooooooh, ja, dat heb ik dus ook!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Beetje last van je hormonen![]()
Overigens is dat de meest irritante opmerking die ik ooit gehoord heb![]()
Zijn je hormonen; zei de man die m'n gang onder water liet lopen; zei de collega die me altijd commandeerde. Dat is de enige opmerking waar ik echt superkwaad van wordt.
Ja precies wat ik bedoel! Voor de rest ben ik juist heel goed gehumeurd en heb ik er echt helemaal zin inquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:30 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ooooooh, ja, dat heb ik dus ook!
Ben je ergens oprecht boos over, komt iemand met die dooddoener over je hormomen aan![]()
Alsof je als je zwanger bent opeens niet meer "gewoon" boos kan zijn.
Of "maak je toch niet zo druk, dat is niet goed voor jou en de baby", wat Rick een keer zei toen ik beetje pissig op hem was. "Doe jij dan effe normaal zodat ik me niet druk hoef te maken sukkel", was zo ongeveer mijn reactie.
Maar verder ben ik best een lief persoon hoor![]()
Da's net zoiets als dat je een keer een offday hebt, en dat iemand, vooral mannen, dan zegt "je moet zeker ongesteld worden ofzow"quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Luchtbel het volgende:
Beetje last van je hormonen![]()
Overigens is dat de meest irritante opmerking die ik ooit gehoord heb![]()
Zijn je hormonen; zei de man die m'n gang onder water liet lopen; zei de collega die me altijd commandeerde. Dat is de enige opmerking waar ik echt superkwaad van wordt.
Voor de rest ben ik eigenlijk heel erg blij, loop het liefst met mun buik te pimpen en vind alles zoooo lief![]()
Ah, thanx voor de infoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:28 schreef Sjeen het volgende:
Texelonia, om nog even op je vraag terug te komen.
Als je een vast contract hebt, zijn er twee manieren om je te ontslaan. De werkgever kan een ontslagvergunning aanvragen bij het CWI, normaal gezien alleen als hij kan aantonen dat er economische redenen zijn. Verder kan het via de kantonrechter geregeld worden, wat ook kan in andere situaties, zoals problemen onderling of zo. Dan wordt er meestel een ontslagvergoeding toegekend. Beide procedures vergen nogal wat tijd van de werkegever (kantonrechter iets minder dan CWI) dus meestal zal het niet zo'n vaart lopen, tenzij er echt iets ernstigs aan de hand is.
Maar als je kenbaar gemaakt hebt dat je zwanger bent, dan mag je tot (ik geloof) een maand na je bevallingsverlof niet ontslagen worden. Tenzij het bedrijf failliet gaat, maar dat zie ik bij de post niet zo snel gebeuren...
Groetjes
Sjeen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:44 schreef pluisje het volgende:
Ooooh, ik sta er iedere dag blij om me heen te kijken, en alle kleertjes aan te raken
Het wordt wel ietsies minder, maar ik denk dat er toch echt nog geen dag voorbij is gegaan dat ik niet even naar binnen heb gegluurdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:45 schreef LadyS het volgende:
[..]echt?
zoiets had ik ook wel van mezelf gedacht toen ik nog niet zwanger was, maar het valt dus mee
Vast wel joh, en anders misschien in een andere vestiging waar ze'm bestellen voor je.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:07 schreef Anitra het volgende:
en nu zie ik dus dat het ledikant er niet meer op staat op de siteDus of ze zijn al aan het updaten voor de nieuwe gids of ik pies naast het potje. Ik ga heel hard duimen dat maandag gewoon blijkt dat ie wel in de winkel nog te krijgen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |