quote:Iedereen, de bondscoach voorp, doet nu net of de ruit uitgebreid is getest. Dat is allesbehalve waar. Alleen tegen Griekenland is er ook werkelijk een hele wedstrijd zo gevoetbald. Even de opstellingen qua middenveld en aanval op een rijtje
Griekenland 1e helft (0-0) :
midden: Seedorf,v Bommel,Zenden
aanv. middenv: vd Vaart
voor: Makaay,Kluivert
Griekenland 2e helft (4-0) :
midden: Seedorf,Sneyder,Zenden
aanv. middenv: vd Vaart(73e min Seedorf)
voor: Makaay,Kluivert(73e min. v Hooydonk)
Belgie 1e helft (0-0)
midden: Sneyder,Cocu,Zenden
aanv. middenv: Seedorf
voor: Kluivert,v Hooydonk
Faroer 1e helft (1-0)
midden: Sneyder,Cocu,Davids
voor: Kluivert,v Nistelrooy
Ierland 1e helft (0-1)
midden: Sneyder,Cocu,Davids
voor: Kluivert,v Nistelrooy
Buiten het feit dat er in de laatste drie wedstrijden dus maar de helft van de tijd is gespeeld met een ruiten vallen er nog meer dingen op:
- Kluivert speelde altijd in de ruit. Wat vreemd is omdat de ruit juist een systeem was waar de andere spitsen door opgesteld konden worden.
-Het succesvolle middenveld (met Sneyder centraal) tegen Griekenland is nooit meer opgesteld.
-De meest succesvolle helft met de ruit was dus de helft ZONDER Cocu (en in minder mate Davids)
-Seedorf deed het goed dat kwartier dat ie tegen Griekenland 'op 10' stond. Maar daarna heeft hij geen echte kans meer gehad in dat systeem. Een combinatie van de statische Seedorf achter het statische koppel Kluivert-Hooydonk is gedoemd te mislukken.
-Seedorf heeft wel 'op 10' mogen spelen in een 433 (tegen Belgie, Faroer, Ierland) Dit terwijl die plek in dat systeem juist weer beter is voor vd Vaart.
-De twee laatste wedstrijden is er 0,0% geexperminteerd. Twee keer dezelfde opstelling. Twee keer dezelfde fouten (vd Vaart te diep, Sneyder te veel centraal).
Conclusie:
De ruit heeft geen kans gehad en is gesaboteerd door Advokaat. Als hij er echt mee had geexperimenteerd had hij bijvoorbeeld Sneyder weer eens centraal gezet, of Seedorf achter twee jongens met diepgang als v Nis en Makaay.
Bronwatertje gaat er nog wel bij bij mijn whiskietje en dan ga ik echt nu even die overvolle videoband bekijken.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:49 schreef tong80 het volgende:
Bron ?
Nee.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:11 schreef Eilanden het volgende:
Zijn er nog Hools wakker op dit (voor jullie) late tijdstip?
Het is hier morgen in Nederland ook plaatselijk 27 graden, dus we zijn nu niet jaloers op je.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:14 schreef Eilanden het volgende:Golfer
* golfer komt net roodverbrand terug van het strand, maar kan gelukkig nog wel typen .. vingers zijn nog net niet verbrand *auw auw auw*
Ik had er gisteren 5 in m'n AT, allemaal met een laatste post door mij.quote:Op maandag 7 juni 2004 07:05 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lekker klein AT lijstje als je zo vroeg je nest uit bent
Ciao.quote:Op maandag 7 juni 2004 07:12 schreef Bluezz het volgende:
* Legolas_Greenleaf springt op fiets om ziekenhuis open te gooien
Het is heerlijk weer.quote:Op maandag 7 juni 2004 07:47 schreef Bluezz het volgende:
Zo.
The hospital is weer open, het was nu al warm op de fiets.
*Grote pot koffie zet*.
*koffie aan DJ geeft*quote:Op maandag 7 juni 2004 08:21 schreef DivineJester het volgende:
mogguh.
Overdadig veel zon deze morgen, heerlijk.
Wel mijn kop verbrand bij Dynamo Open Air in Nijmegen zaterdag, de zon heeft gvd een uurtje ofzo geschenen, en mijn kale schedel ziet alweer zo rood als een indiaan.
Kopje koffie dan maar.
* DivineJester is dankbaar!quote:Op maandag 7 juni 2004 08:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*koffie aan DJ geeft*
En Cocu naar psvquote:Op maandag 7 juni 2004 08:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Sibon naar PSV
[onnozelmode aan]quote:Op maandag 7 juni 2004 08:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Sibon naar PSV
de kiloos verjaardagstaart eraf aan het dansen ??quote:Op maandag 7 juni 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Twist and Shouttttttttttttt
nu genieten van "le soleil" ?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mogguh
Werk zit erop voor vandaag, dat schiet ook niet op
Dat dan weer welquote:Op maandag 7 juni 2004 11:37 schreef Bjoro het volgende:
nu genieten van "le soleil" ?
Het ziet er inderdaad weer mooi uit buitenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Vanmiddag ff afspreken dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het ziet er inderdaad weer mooi uit buiten
Lijkt me ideaal weer voor een Wieckse op het terras
* Da_Sandman zal een Wieckse opsturen naar de TUquote:Op maandag 7 juni 2004 11:47 schreef just me het volgende:
Het is helemaal niet leuk om suf op de TU te zitten! Tijd voor lunch op een zonovergoten terras
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben vanaf een uur of twee denk ik bij Phanta Rei te vinden, lijkt me een mooie plek
Die weet ik wel te vindenquote:Op maandag 7 juni 2004 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
De strandtent bij de opgang bij de Nolle... Bij het windorgel
En Feher, en Dudek.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Cocu naar psv
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Twister and Shouttttttttttttt
zeker balen met dit weer !!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:08 schreef zjroentje het volgende:
He bah, tentamens.
k heb er donderdag 3 op één dagquote:Op maandag 7 juni 2004 12:08 schreef zjroentje het volgende:
He bah, tentamens.
Dat is helemaal kut.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb er donderdag 3 op één dag
suc6 zjroentje
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:39 schreef just me het volgende:
Just Bier vang wit biertje!!
bedankt
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Enige negatieve is dat ik vanochtend uit m'n bed flikkerde sinds ik dat zondagavond op 4 kratten had gezet, wat ik me vanochtend in het pikkedonker uiteraard niet op tijd realiseerde, maar dat is slechts een minor detail.
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Enige negatieve is dat ik vanochtend uit m'n bed flikkerde sinds ik dat zondagavond op 4 kratten had gezet, wat ik me vanochtend in het pikkedonker uiteraard niet op tijd realiseerde, maar dat is slechts een minor detail.
en bij het instappen keihard je knie stoten !!!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:48 schreef DIGGER het volgende:
Positieve is wel dat het bierkratten zijn, die op korte termijn voor dit doel leeg gezopen moesten wordenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
Positieve is wel dat het bierkratten zijn, die op korte termijn voor dit doel leeg gezopen moesten worden
Vorige keer is dit geindigd in alle ruiten erdoor in de kantine en een massale vechtpartij met M.E. erbijquote:Op maandag 7 juni 2004 13:30 schreef FrankyMcG het volgende:
pfaf, wat een rebellen bij jou op de club!
quote:Op maandag 7 juni 2004 13:32 schreef pfaf het volgende:
Gelukkig valt dit allemaal mee met het Weert-schorem.
Hier gaat dat altijd zo tussen Vuren en herwijnen of zo, als ik op de regio krant af ga (en de ingezonden brieven erover etc).quote:Op maandag 7 juni 2004 13:23 schreef pfaf het volgende:
middag.
*verhaaltje*
hebben ze het feyenoord shirtje ff weggesoeptquote:Op maandag 7 juni 2004 13:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier gaat dat altijd zo tussen Vuren en herwijnen of zo, als ik op de regio krant af ga (en de ingezonden brieven erover etc).
btw, kwam zojuist dit tegen:
[afbeelding]
speel je bij fc vinkeslag ofzo of WKE ????quote:Op maandag 7 juni 2004 13:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vorige keer is dit geindigd in alle ruiten erdoor in de kantine en een massale vechtpartij met M.E. erbijGelukkig valt dit allemaal mee met het Weert-schorem.
Hoi ph, ik probeer er ook al 2 uur op te komen ofzoquote:Op maandag 7 juni 2004 16:03 schreef pascalheister het volgende:
forum leeft ook weer een beetje
Ik ook niet tijdens m'n tentamen.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:10 schreef golfer het volgende:
Ik heb dus tijdens mijn 2 uur durende fitness-sessie in een beetje te warme sportschool niets gemist.
en hoe ging t?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ook niet tijdens m'n tentamen.
Die kutbussen ook in Madurodam.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
en rugpijn omdat ik in de bus gebogen moest lopen,
Joh, in een bus? Die zijn toch ook niet meer zoals ze vroeger waren.quote:en ik moest een aantal keer heen en weer.
Redelijk goed denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe ging t?
Nee, was niet in Madurodam.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die kutbussen ook in Madurodam.
[..]
Joh, in een bus? Die zijn toch ook niet meer zoals ze vroeger waren.![]()
Ben je dan 2,78 m ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nee, was niet in Madurodam.
nee man...15 dat weet je toch !!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Ben je dan 2,78 m ofzo?
Was een gehuurde bus door de school, een 'dubbeldekker', als je me snapt.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ben je dan 2,78 m ofzo?
Ah zo.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was een gehuurde bus door de school, een 'dubbeldekker', als je me snapt.
Goed zoquote:Op maandag 7 juni 2004 16:30 schreef tuindwerg het volgende:
Middag!
Rondje van mij!
Genoeg positivisme:
- Fok! doet het weer
- Het is geweldig weer
- Eerste tentamen gehad
- Al bijna alles geleerd voor tentamen van morgen (echt, eng!)
- en het belangrijkste... Ik mag morgen op sollicitatiegesprek voor een vakantiebaantje!
Alstu!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Voor mij een colaatje svp
Laat dan toch lekker zitten...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Negatief, huiswerk.
Maar ja, het is slechts 1 vak.(Eigenlijk 2, maar een presentatie voor Engels reken ik dus niet mee)
quote:Wir sind schon unterwegs schad deutschland.
Alles ist vorbei.
Berlin is niet mooi wel fascinerend en leuk shoppen.
jammer dat er zoveel duitsers wonen.
Tot heute abend,
SCHwule Grussen voor de hools
Ik moet zo nog rijdenquote:Op maandag 7 juni 2004 16:37 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Alstu!Nu je je rijbewijs hebt maar aan de cola?
![]()
Niet verbrand, hoop ik?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:20 schreef just me het volgende:
Ik ben nog een beetje verdoofd, bezoekje aan de mondhygiëniste gedaan vanmiddag, daarna in de tuin in slaap gevallen:)
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet verbrand, hoop ik?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:22 schreef just me het volgende:ik heb maar een halfuurtje geslapen in de zon en zie het weer zonniger in
Dat ze de grens maar snel mogen sluiten voor het te laat is en ie weer binnen onze landsgrenzen is.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:41 schreef Bluezz het volgende:
SCHmsje :
[..]
Ik heb er 10 in 5 dagenquote:Op maandag 7 juni 2004 16:40 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Laat dan toch lekker zitten...Ik maakte nooit huiswerk, maar nu met die tentamens moet ik wel.
Ik heb er verdorie 14 in 10 dagen! Nu hebben ze ook nog bedacht dat we de week erna gewoon naar school moeten, al zou ik echt niet weten waarvoor.Onnozel dus.
Maar goed, het is wel bijna vakatnie!![]()
Same here.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:31 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik heb er 10 in 5 dagen.
Reactie daarop:quote:De Ram is niet kapot te krijgen en zal ook in slechte tijden overleven. Zelfs wanneer hij aan hongerdood ten onder dreigt te gaan, zal hij tegen zichzelf zeggen: 'Dit valt nog wel mee, wanneer komen er nu echt slechte tijden?'
Mijn reactie daarop:quote:"Ik ga dood van de honger, maar dat geeeeeeeeeeeft niks! Peanuts dit!"
quote:"Heb ik in ieder geval een goed figuur in het hiernamaals."
nog even route uitstippelen hoe ik zaterdag naar vliegveld Brussel ga rijdenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:24 schreef golfer het volgende:
Gelukkig maar.
Elke debiel kan Zaventem vinden, het ligt in Belgie en als het niet voor elke randdebiel vindbaar was zou er geen Belg komen.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
nog even route uitstippelen hoe ik zaterdag naar vliegveld Brussel ga rijden
alle SCHunnig taal verwijderdquote:Op maandag 7 juni 2004 17:41 schreef Bluezz het volgende:
En golfer wat hebbie aan mij bericht veranderd
Ik heb een [/q] neergezet waar jij een [/s] had neergepland, mutsie.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:41 schreef Bluezz het volgende:
En golfer wat hebbie aan mij bericht veranderd
Wieso das?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
das wat voor inq
CD: Madvillain - Madvillainyquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Star Wars is leuk, en dit is perfect om die gangsta rap even te mocken.
check het fotoboek is van inqquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wieso das?
Star Wars is leuk, en dit is perfect om die gangsta rap even te mocken.
0-0 na de 90 minuten.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:28 schreef SCH het volgende:
Met hoeveel heeft Nederland eigenlijk gewonnen?
Goed zijn zequote:Op maandag 7 juni 2004 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
0-0 na de 90 minuten.
6-5 na penalties!
Geen gezeik gehad met dat meiske?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:37 schreef ErikT het volgende:
Terug uit Renesse. Lekker kapot, lekker bruin en lekker in de zon zitten nu
Ze hebben knallende ruzie gehad, daarna kwam de goedmaaksexquote:Op maandag 7 juni 2004 18:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geen gezeik gehad met dat meiske?
Mwah mwah. Het viel me erg mee, maar ja je bent ook niet echt aangewezen op elkaar in een groep van 20 man natuurlijk, dus dat was mooi. Ze zat wel steeds dingen tegen me aan te gooien en de climax was vanochtend een knokpartij op het gras want ik had haar tandenborstel gepakt die ze naar me toe smeet en toen ging ze met me 'vechten'. Na een tijdje zo te staan terwijl ze aan me loopt te hangen enzo om me neer te krijgen ben ik me er maar mee gaan bemoeien en heb ik even laten zien wie de baas isquote:Op maandag 7 juni 2004 18:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geen gezeik gehad met dat meiske?
Bloempske van mequote:Op maandag 7 juni 2004 18:39 schreef Bluezz het volgende:
SCHeet
Nieuw vriendje of zoiets?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Vandaag echt serieus met afvallen begonnen dus ga jullie lekker als uitlaatklep gebruiken
Ik wist ut wel - dikke pad van mequote:Op maandag 7 juni 2004 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nieuw vriendje of zoiets?
Doe ff lekker normaal zeg
Afvallen![]()
![]()
apart he om door de hele stad die klinkers te zienquote:Op maandag 7 juni 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Ik lees niet alles terug, is er nog enige shit gehappened hier?
Berlijn is fascinerend, niet echt mooi maar indrukwekkend om bij dat stukje muur te staan.
Vandaag echt serieus met afvallen begonnen dus ga jullie lekker als uitlaatklep gebruiken
SCHtomme Montiaccer.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:50 schreef SCH het volgende:
Ik wist ut wel - dikke pad van me![]()
Ik gruw van suiker, vet en koolhydraten. Gatverdamme. Geef mij maar fruit![]()
![]()
Geeft niet liefje, ik blijf je gedogen hoor - dikke mensen hebben ook zo hun rol in de maatschappijquote:Op maandag 7 juni 2004 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCHtomme Montiaccer.
RAUS![]()
![]()
Gedoogbelijdenissenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:53 schreef SCH het volgende:
Geeft niet liefje, ik blijf je gedogen hoor - dikke mensen hebben ook zo hun rol in de maatschappij![]()
* SCH biedt Buezz een droog krekkertje aanquote:Op maandag 7 juni 2004 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gedoogbelijdenissen
Nice!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:56 schreef rubbereend het volgende:
heb groen licht gekregen voor mn afstudeeropdracht, k kan dus per september beginnen en zou dan eindelijk rond eind van t jaar klaar zijn met school
Nee, je hebt weinig gemist.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Ik lees niet alles terug, is er nog enige shit gehappened hier?
Berlijn is fascinerend, niet echt mooi maar indrukwekkend om bij dat stukje muur te staan.
Boes verkruimelt het krekkertje ten einde de weg naar de SCHteeg te vinden die ze gewoon wasquote:Op maandag 7 juni 2004 18:56 schreef SCH het volgende:
* Bluezz biedt Buezz een droog krekkertje aan![]()
Ja - het blijft een raar idee, ook dat het zo kort geleden is.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:57 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, je hebt weinig gemist.![]()
Berlijn vond ik wel een mooie stad... Maar idd vooral heel erg fascinerend.
Ook naar het Haus am Mauer (o.i.d.) bij Checkpoint Charlie? Ik vond het echt heel indrukwekkend om te zien wat voor waanzinnige dingen mensen uithaalden om maar over de muur te komen.
wil je een rubbertje hebben dan bluezz???? komt golfer weer langs?quote:Op maandag 7 juni 2004 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Eend, deel je rubbers uit dan
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:04 schreef golfer het volgende:
Welkom terug SCHobbejak.
Wij willen a.s. zaterdag een recensie schrijven van het (vis)restaurant waar jij en N. zijn geweest, maar ik ben de naam kwijt? (nee, geen Luce, das Italiaans).
Rubbertje en golfer is geen combinatiequote:Op maandag 7 juni 2004 19:02 schreef rubbereend het volgende:
wil je een rubbertje hebben dan bluezz???? komt golfer weer langs?
Wromquote:Op maandag 7 juni 2004 19:00 schreef SCH het volgende:
Lang in de KaDeWe rondgedwaald, vooral op de 6e verdieping. Is echt het paradijs voor Bluezz en mij![]()
Een gigantische verdieping (het is het grootste warenhuis van Europa) met alleen maar eten, eten, eten - en vooral delicatessenquote:Op maandag 7 juni 2004 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Wrom
Zit nu iets dat Restaurant Eggie heet, zie ik.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:06 schreef SCH het volgende:Ik heb vorige week ontdekt dat het gesloten is en dat er al iets anders zit. Het heette Hoofjes maar volgens mij is het dus dicht nu :'(
Luce is mij te design-achtig, Goesting lijkt mij te duur voor wat ze bieden als ik zo de recensies lees en Heeren van de Leeuw is afgaande op de recensies vooral veel en vet eten.quote:Alternatieve aanraders: Luce, Heeren van de Leeuw, Goesting (voormalig veeartsenijcomplex)
niet iets waar ik direkt aan zat te denken, misschien meer iets voor later op de avondquote:Op maandag 7 juni 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Restaurant Kira Eggers, met open gleufdeur?
Wazzup?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:43 schreef PogueMahone het volgende:
ik kan wel wat positivisme gebruiken
Kira pept je wel op. Is ze goed in.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:49 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
niet iets waar ik direkt aan zat te denken, misschien meer iets voor later op de avond
doe maar iets sterks
vreemd verhaal, ze hebben me laten zitten (klasgenoten)quote:Op maandag 7 juni 2004 19:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wazzup?
Ja, zullen we met z'n allen gaan dansen?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Klasgenoten.
Dus we zien jou later niet terug bij Koos Postema.
Kunnen we je helpen / opvrolijken?
Je wilt gewoon dat we Shane MacGowan imiteren....quote:Op maandag 7 juni 2004 19:57 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Ja, zullen we met z'n allen gaan dansen?
en whiskey drinken?
en drinkeliederen zingen?
en een potje voetballen op de plees?
dione was weer mooi hequote:Op maandag 7 juni 2004 19:57 schreef tong80 het volgende:
WK 74 is begonnen.
'We leiden.' Of was het 'lijden' ?
Ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dione was weer mooi he
dat mag ookquote:Op maandag 7 juni 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat we Shane MacGowan imiteren....
Hoe de F*ck?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:53 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
vreemd verhaal, ze hebben me laten zitten (klasgenoten)
Op die datum begon het trauma.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is die 74 dag eigenlijk op 7 juni?
Goedenavond trouwes, wit biertjes smaakten heerlijk
Had ook beter op 7 juli (de dag van de finale) kunnen worden uitgezonden.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is die 74 dag eigenlijk op 7 juni?
Goedenavond trouwes, wit biertjes smaakten heerlijk
Tijdens het EKquote:Op maandag 7 juni 2004 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ook beter op 7 juli (de dag van de finale) kunnen worden uitgezonden.
EK is op de 4e afgelopen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens het EK
Dat zal dus de reden zijn waarom ze het precies een maand eerder uitzenden.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:01 schreef tong80 het volgende:
Tijdens het EK
Finale is op 4 juliquote:Op maandag 7 juni 2004 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijdens het EK
Nu is het toch nogsteeds niks?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:03 schreef pascalheister het volgende:
toen was dat gat almere nog niks, zie het nu is
7 juli is de huldiging van Oranje plus de rondvaart.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Finale is op 4 juli![]()
Goedenavond btw
How could I forget?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
7 juli is de huldiging van Oranje plus de rondvaart.
nu is het nog erger jaquote:Op maandag 7 juni 2004 21:03 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Nu is het toch nogsteeds niks?
Zo heet het ja, ik ben benieuwd wat je er van vindt - het ziet er wel leuk uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit nu iets dat Restaurant Eggie heet, zie ik.
Kaart ziet er wel leuk uit, misschien het proberen waard.
Geen bruinleren bankstellen iddquote:Luce is mij te design-achtig
Dat is ook mijn ervaring, ik wou je lekker op kosten jagenquote:Goesting lijkt mij te duur voor wat ze bieden als ik zo de recensies lees
Klopt ook wel een beetje - veel is goed, vet uit mijn vorige leven.quote:en Heeren van de Leeuw is afgaande op de recensies vooral veel en vet eten.
Je blijft er verdomme op doorgaan ehquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
das wat voor inq
ja feli, maar tis mijn hoogste positie ooit. deze week ga ik dat nooit meer halen ben k bang.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond, rubbereend. :w
Jij 10, ik 7.
PH, ik heb nóg strakkere coupes hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je blijft er verdomme op doorgaan eh
Mas niet, die andere wel.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:13 schreef SCH het volgende:
Je hebt ook nog restaurant Mas, zit hier om het hoekkie.
En heb je al eens bij het Hemelse Gerecht in de Lange Nieuwstraat gegeten? Of De Lekkernij aan de Oudegracht?
Mas niet, die anderen wel.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:13 schreef SCH het volgende:
Je hebt ook nog restaurant Mas, zit hier om het hoekkie.
En heb je al eens bij het Hemelse Gerecht in de Lange Nieuwstraat gegeten? Of De Lekkernij aan de Oudegracht?
Ik heb geen strakke coupes, alleen ik kwam net van de kapper terug en die was iets te enthousiastquote:Op maandag 7 juni 2004 21:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
PH, ik heb nóg strakkere coupes hoor.(Als in, plat over m'n kop.
)
Beide borsten mochten op send drukken?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:40 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
Zoek de verschillen
Ik sta ergens online met een foto, brb.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik heb geen strakke coupes, alleen ik kwam net van de kapper terug en die was iets te enthousiast.
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je blijft er verdomme op doorgaan eh
Copy-paste in browser.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik sta ergens online met een foto, brb.
Linksonderquote:Op maandag 7 juni 2004 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Copy-paste in browser.
En ga maar gokken welke van de 4 heren ik ben.
http://www.angelfire.com/super2/legolas/images/Teamfoto.JPG
Nog iemand anders naast Inq die een gokje doet?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:09 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Linksonder.
linksonderquote:Op maandag 7 juni 2004 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Copy-paste in browser.
En ga maar gokken welke van de 4 heren ik ben.
http://www.angelfire.com/super2/legolas/images/Teamfoto.JPG
how´s life ??quote:Op maandag 7 juni 2004 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Hey Bjo
Life is still lijf.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:26 schreef Bjoro het volgende:
how´s life ??
Morgen lekker weer voor een Bluezz met niets eronder
sommige mensen weten die vrije dagen ook altijd prima te plannen hequote:Op maandag 7 juni 2004 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Life is still lijf.
En morgen een daggie vrij
Balkon/Fiets weertje![]()
Air cootje inkoptquote:Op maandag 7 juni 2004 23:36 schreef Bjoro het volgende:
sommige mensen weten die vrije dagen ook altijd prima te plannen he
maar goed....morgen lekker op een heet kantoor is ook niet verkeerd !!!!!
hoor air france wel geregeld overvliegen, maar air cootje .........quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Air cootje inkopt
Da's vliegtuigjournalistiek...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoor air france wel geregeld overvliegen, maar air cootje .........
aaahhhh ja natuurlijk !!!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's vliegtuigjournalistiek...
* just me haakt af.. net thuis van golfen en bierenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Hoe gaan we het doen, en wie doet er mee.
ik doe mee .... en maakt mij niet uit hoe !!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:49 schreef Bluezz het volgende:
Je kent hem wel, cootje met zijn air
Maar goed.
Het is Scrabble-night, want ik ben morgen vrij.
Hoe gaan we het doen, en wie doet er mee.
tis maar net hoe spannend je je leven wilt maken !!!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:53 schreef Suijk het volgende:
strip scrabble?
Ik ga maar even een voetbalwedstrijd bekijken.
bluezzje we hebben er al 3 !!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:55 schreef rubbereend het volgende:
ik scrabble graag mee
gewoon....met beide handjes !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoe moeten we dit nou weer aanpakken
Buitenspelval.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Galgje dan.
B---------------
Linkerhand op de............. Bquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:21 schreef Bluezz het volgende:
OMG Rubberrrrrr
Dit wordt me toch wel wat ingewikkeld vrees ikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:23 schreef Bjoro het volgende:
Linkerhand op de............. B
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:28 schreef Bluezz het volgende:
ERikkie
Kabouters zijn idd gaafquote:
wat is dat nou voor een nep aftaaienquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit niet in de overgang Erik }
Maar ben wel erg van venus
Rubberrrr, ik ben niet naar bed of zo
Die mini-zonsverduistering bedoel je?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:29 schreef ErikT het volgende:
![]()
Morgen VenusovergangZit er daarom zoveel liefde in de lucht?
![]()
dank jequote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:40 schreef rubbereend het volgende:
je mag blijven!!!!!
Pak de letters maarquote:rondje dan nog maar?
jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank je
je mag blijven!!!!!
rondje dan nog maar?
Preciesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mini-zonsverduistering bedoel je?
zo k heb zequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Pak de letters maar
je mag er maar ZEVEN !!!!!quote:
tataaaaa alsjeblieft, niet allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja
ja
ja
ja
ja
ja
althans als er bier wordt uitgedeeld.....ben het wachten bij het scrabble een beetje zat aan het worden !!
Niemand legt namen neer van strip-figuren....terwijl ik duidelijk om strip scrabble had gevraagt
moeilijk doen??? wil je mn bier of nie??? k kan de meter zo terug halen hoor........quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je mag er maar ZEVEN !!!!!
die zeven heeft met het aantal letters te maken en niet met het bierquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeilijk doen??? wil je mn bier of nie??? k kan de meter zo terug halen hoor........
hoeveel had jij er dan ???quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:49 schreef Bluezz het volgende:
7 ?
dat was ik vergeten
graag !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:50 schreef Bluezz het volgende:
*zit aan scrabble/twister meet te denken*
dat snap ik......... maar je moet flexibel omgaan met regels.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die zeven heeft met het aantal letters te maken en niet met het bier
"eens gegeven blijft gegeven"; zei mijn moeder altijd !!!![]()
snel vullen met bier danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:53 schreef Bjoro het volgende:
shit ik heb een gaatje in mijn linker kies !!!!
goed plan !!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
snel vullen met bier dan
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:50 schreef Bluezz het volgende:
*zit aan scrabble/twister meet te denken*
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Alle gaatjes vult, maar ze gaat tevens naar bedje toe
Dag jochies
mocht jij deze ook nacht ook nog een kussen tegenkomen.....the same to Uquote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:01 schreef rubbereend het volgende:
ook weltrusten voor bjoro
dat gaat wel lukken, misschien maak k nog mee dat deze hools vol komtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 01:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mocht jij deze ook nacht ook nog een kussen tegenkomen.....the same to U
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |