Wat had jij voor wiskunde op school?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:44 schreef Redux het volgende:
kluivert 5
seedorf 4
hooydonk 2
een 11 ?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:45 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat had jij voor wiskunde op school?
Te laat, dit blijft voor altijd je achtervolgen !quote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef Redux het volgende:
Aangepast hoor!
dat klopt wel aardig jaquote:Op zondag 6 juni 2004 15:57 schreef Iceman_J het volgende:
Bouma 5
Bosvelt 5
Maximaal 5 per speler.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:43 schreef KolNedra het volgende:
kluivert 9
seedorf 1
dank uquote:Op zondag 6 juni 2004 16:20 schreef raptorix het volgende:
Sir dalord ze cijfers zijn al verwerkt erin
pfffquote:Op zondag 6 juni 2004 16:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maximaal 5 per speler.
Fuck, ik vind Kluivert gewoon een knaas.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
Mag niet Kol. Zelfs als je een lieve vriendin hebt niet.
een kneus die er geen kaas van gegeten heeftquote:Op zondag 6 juni 2004 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Wtf is een knaas nou weer...
10 punten voor Mandy erbij, omdat hij met afstand de slechtste speler in de selectie isquote:Op zondag 6 juni 2004 17:11 schreef KolNedra het volgende:
T/m mijn vorige post
[u]01. Bouma 54
(Tony_Montana67 waar slaat jouw puntetelling op?)
wat een turbotaal zegquote:Op zondag 6 juni 2004 17:13 schreef just me het volgende:
[..]
een kneus die er geen kaas van gegeten heeft
Lees de TS dan eensquote:Op zondag 6 juni 2004 17:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
10 punten voor Mandy erbij, omdat hij met afstand de slechtste speler in de selectie is
Ja lees methodmich eensquote:Op zondag 6 juni 2004 17:15 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Lees de TS dan eens
ik weet het niet zeker hoor.. ik ben niet zo turboquote:Op zondag 6 juni 2004 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
wat een turbotaal zeg
Er zitten 3 bonuspunten bij, die heeft hij verdientquote:Op zondag 6 juni 2004 17:15 schreef KolNedra het volgende:
Lees de TS dan eens
Ik hoop het niet eigenlijk, anders ga ik me zo oud voelen ofzow...quote:Op zondag 6 juni 2004 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker hoor.. ik ben niet zo turbo
Blijf gewoon deze post in de gaten houden voor de 'tussenstand'quote:Op zondag 6 juni 2004 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
-lama-
Bedankt man, dacht ik neem 't ff over aangezien je nix van je liet horen :Squote:Op zondag 6 juni 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Je telt heel goed Kol!!!
hehe, 3 punten verschil met Bosvelt.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
We kunnen Fredje wel al vast tot winnaar uitroepen!
Je moet hem wel vergelijken met z'n concurrenten; en ja dan is hij de slechtste spits.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:02 schreef HeyFreak het volgende:
dat Kluiverbashen is ook een vreemde rage...
is hij nu echt slechter dan Bosvelt, Zenden, Bouma of Waterreus?
Nee, dan is Van Nistelrooy de slechtste!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:56 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Je moet hem wel vergelijken met z'n concurrenten; en ja dan is hij de slechtste spits.
Niet volgens de statistieken.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Nee, dan is Van Nistelrooy de slechtste!
Kolnedra,quote:Op zondag 6 juni 2004 22:19 schreef KolNedra het volgende:
t/m tukkeronline (@ 20:54)
07. van der Meyde : 17
15. Mandy : 2 [afbeelding]
[afbeelding] = Nieuw
LOL, ik zit niet op te lettenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kolnedra,
Van der Meyde wordt door sommige users Mandy genoemd, die 2 moet je dus bij van der Meyde optellen
ik dacht dat je verstand van voetbal had tong80quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef tong80 het volgende:
Bouma met grote voorsprong.
Waterreus moet ook nog wat plaatsjes omhoogquote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef KolNedra het volgende:
[..]
LOL, ik zit niet op te letten
Nee joh, dat lijkt maar zo.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik dacht dat je verstand van voetbal had tong80![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 22:32 schreef Komakie het volgende:
Kluivert 5
Seedorf 5
Dan kunnen we gelijk over dat gezeik over hun ophouden omdat ik er verschrikkelijk moe van wordt dat iedereen zo over ze loopt te zeiken
Waterreus staat nog steeds te laagquote:Op zondag 6 juni 2004 22:36 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Kluivert en Bosvelt hebben hierdoor van plek gewisselt
Fixedquote:Op zondag 6 juni 2004 22:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waterreus staat nog steeds te laag![]()
hehe inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Patrick Kluivert is met afstand de meest waardeloze speler van Oranje. Vijf punten voor Patrick 'De Verkrachter' Kluivert dus en ook 5 puntjes voor Clarence Seedorf.
Kluivert laat al jaren niets positiefs meer zien. Ik kan me in 2 jaar tijd werkelijk geen één postitief moment van Kuivert herinneren. En maar de vermoorde arrogante onschuld spelenquote:Op maandag 7 juni 2004 02:23 schreef BillyBeflap het volgende:
Bosvelt 5
Heitinga 3
Zenden 1
de Boer 1
Ps: Ik snap niet dat Kluivert volgens velen zo slecht is. Ok, hij is misschien de meest uit vorm zijnde speler, maar hij is niet slecht. En dat geldt trouwens ook voor Bouma, die het hele seizoen enorm solide gespeeld heeft (maar nu dus een vormcrisis heeft).
Idd!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 08:54 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kluivert laat al jaren niets positiefs meer zien. Ik kan me in 2 jaar tijd werkelijk geen één postitief moment van Kuivert herinneren. En maar de vermoorde arrogante onschuld spelen
Werken voor z'n geld dat zou die eens moeten doen.
Kluivert is al 2 jaar uit vorm. Hij mag dan misschien wel topscorer zijn maar hij bakt er de laatste tijd helemaal niets van.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:23 schreef BillyBeflap het volgende:
Ps: Ik snap niet dat Kluivert volgens velen zo slecht is. Ok, hij is misschien de meest uit vorm zijnde speler, maar hij is niet slecht. En dat geldt trouwens ook voor Bouma, die het hele seizoen enorm solide gespeeld heeft (maar nu dus een vormcrisis heeft).
quote:Seedorf 2
Je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben om Seedorf tot het groepje slechtste selectiespelers te rekenenquote:Seedorf 2
Splijtzwammetje spelen in de selectie is voor mij ook een criterium om iemand tot de mindere spelers te rekenen. (Voor de goede orde: ik vind Seedorf atletisch en technisch uiteraard een geweldige speler, en het lijkt me privé zelfs een aardige vent, maar zijn houding en gedrag op het veld acht ik nefast voor de teamgeest.)quote:Op maandag 7 juni 2004 09:56 schreef Hawk het volgende:
Je moet wel een heel groot bord voor je kop hebben om Seedorf tot het groepje slechtste selectiespelers te rekenen![]()
Goh en ik dacht dat het juist door (een niet eens opgestelde) Seedorf kwam dat de teamgeest voor de wedstrijd tegen Schotland een flinke boost kreeg....quote:Op maandag 7 juni 2004 10:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Splijtzwammetje spelen in de selectie is voor mij ook een criterium om iemand tot de mindere spelers te rekenen. (Voor de goede orde: ik vind Seedorf atletisch en technisch uiteraard een geweldige speler, en het lijkt me privé zelfs een aardige vent, maar zijn houding en gedrag op het veld acht ik nefast voor de teamgeest.)
Ja het begin is gedaan door methodmich, weet niet of hij 'goed geteld' heeft.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:44 schreef DaMayan het volgende:
Zeg Kol. Volgens mij heb je deze: De slechtste selectiespeler van Oranje is... "kamagurka - zondag 6 juni 2004 @ 16:44" niet meegenomen. Want ik had Cocu al 3 gegeven en hij 1 dus dat moeten er vier worden en hij staat nog op 3. Wellicht is de rest van zijn post ook niet meegenomen.
Maximaal 5 punten per spelerquote:Op maandag 7 juni 2004 13:06 schreef J_CDA het volgende:
Seedorf 6
Kluivert 4
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:49 schreef Barca het volgende:
Beginnend met de slechtste (23 strafpunten) en eindigend met de beste (1 strafpunt)
Hoop deuzig gemeuk
Sorry maar het topic heet "de slechtste selectiespeler van Oranje is...". Hij mag dan wel in vele ogen de zwakste schakel zijn van het Nederlands elftal, maar het is echt geen speler.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef manny het volgende:
advocaat 5
je hebt mischien wel gelijk, maar als het criterium is dat het een speler moet zijn dan kun je hier ook Bosveld niet noemen, en die vind ik toch echt de slechtste.. dan dickie ook maar 5 punten.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry maar het topic heet "de slechtste selectiespeler van Oranje is...". Hij mag dan wel in vele ogen de zwakste schakel zijn van het Nederlands elftal, maar het is echt geen speler.
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:10 schreef KolNedra het volgende:
Kluivert: 5
Seedorf: 5
Ja ... maar ik geef mijn eigen lijst!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:55 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Lees je uberhaupt wel de TS ?!![]()
Dan moet je Bosvelt juist noemen, dat is wel een speler. Een speler is iemand die de mogelijkheid heeft om tijdens het EK speelminuten te maken. Dat is bij Bosvelt het geval, niet bij Dick Advocaat.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef manny het volgende:
[..]
je hebt mischien wel gelijk, maar als het criterium is dat het een speler moet zijn dan kun je hier ook Bosveld niet noemen, en die vind ik toch echt de slechtste.. dan dickie ook maar 5 punten.
5 + 4 + 4 + 1 = 14quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef partyyboyy het volgende:
5 bouma
4 bosvelt
4 kluivert
1 van bronckhorst
ok danquote:Op maandag 7 juni 2004 23:46 schreef KolNedra het volgende:
[..]
5 + 4 + 4 + 1 = 14
Je mag maar maximaal 10 punten verdelen
Precies, Zou natuurlijk op nr. 1 moeten staan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:19 schreef RobinhoX het volgende:
kluivert op plaats 3![]()
maar goed dat ik deze voetbalsubforum niet serieus neem
Jai benne famiele van deze kluivert zijn ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:19 schreef RobinhoX het volgende:
kluivert op plaats 3![]()
maar goed dat ik deze voetbalsubforum niet serieus neem
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:38 schreef Gianluca het volgende:
Stam: 5
moet dit grappig zijn ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:18 schreef majic het volgende:
[..]
Jai benne famiele van deze kluivert zijn ?
Als je em zou snappen wel, maar dat had ik niet verwacht hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:17 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
moet dit grappig zijn ofzo?
ik maakte een spelfout, wat een lol hebben we weer toch....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:31 schreef majic het volgende:
[..]
Als je em zou snappen wel, maar dat had ik niet verwacht hoor![]()
Reken deze maar niet mee, tis een vrouw namelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:38 schreef Gianluca het volgende:
bouwma: 5
Stam: 5
Nu mogen we idd blij zijn met een gelijkspel. De 2 spelers die absolut niet gemist konden worden zijn er nu niet bijquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:22 schreef Sander1985 het volgende:
Jongens, As You All Know....Seedorf heeft een hamstring blessure dus tegen Duitsland hoeft niemand zich druk te maken over de mogelijke inzet van Seedorf
Goede speler met een bal maar ook een die met zijn eeuwige gezeik de boel voor het team verziekt. Kluivert mag van mij vanwege z`n imago thuisblijven. Door zo`n iemand wil ik niet vertegenwoordigd worden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:05 schreef DivineJester het volgende:
Vebazingwekkend dat iedereen zich blind staart op Seedorf, juist een van de betere spelers,
Ja, maar wil jij RvN op de plek van Overmars zetten ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef Andiyan het volgende:
Volgens mij wordt v Nistelrooy over het hoofd gezien. RvN 9 en overmars 10?
Daarnaast is RvN nog beter ook![]()
Dat Jaap Stam er wel inmoet is daarentegen wel logisch.... dat zouden we maar zo laten dan..
Dat snap ik, maar misschien spelen ze wel 4-4-2quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Ja, maar wil jij RvN op de plek van Overmars zetten ?
Gaat niet werken denk, en aangezien Makaay minder (lees: geen) punten heeft ...
Dacht dat advocaat (en de rest van nederland) meer "zin" heeft in vleugelspelquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:24 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar misschien spelen ze wel 4-4-2![]()
In het geval van een 4-3-3 .... zou je het wel zo kunnen doen.... Misschien kun je 2 opstellingen maken?![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:01 schreef DIGGER het volgende:
Bouma 3
Bosvelt 2
De Boer 1
Zenden 1
Kluivert 1
v/d Meyde 1
Heitinga 1
Van Persie is wereldkampioen mekkeren ja. Het is alleen jammer dat hij niet kan voetballen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
BTW, het is jammer dat van Persie er niet bij is, nu duidelijk is dat Dick Advocaat 4-3-3 wil spelen zou het handig zijn om hem erbij te hebben, zeker omdat Robben en Overmars niet 100% fit zijn
Van Persie zou van meer waarde zijn voor oranje dan Bosvelt, ik snap echt niet wat hij er bij doet
Hij is inderdaad goed in mekkeren, maar hij is wel een ontzettene goede voetballer, hij beheerst echt alle facetten van het vak. Hij is technisch, hij heeft een goede paas in zijn benen, hij heeft een goed overzichtquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Van Persie is wereldkampioen mekkeren ja. Het is alleen jammer dat hij niet kan voetballen.
Het is een lelijke jood met te weinig ervaring.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom Heitinga ? Hij doet niks fout !
Klasse, want een cirkelredenatiequote:Op donderdag 10 juni 2004 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is een lelijke jood met te weinig ervaring.
Daar zeg je wat. Nederland is kampioen papegaaienquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef pimpin het volgende:
Nomineer eens wat je zelf denk, en niet andere mensen achterna lopen.
Spel eerst zijn naam maar eens goedquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:59 schreef boomstamp het volgende:
snijeder 5
makaay 5
DIGGER heeft nog steeds dat doelpunt in het Zuiderpark in z'n achterhoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom Heitinga ? Hij doet niks fout !
Er zijn genoeg randdebielen die Seedorf en Kluivert noemen, dus waarom Sneijder en Makaay dan niet?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:57 schreef KolNedra het volgende:
*zucht*
Weet zeker dat hij ze niet genomineerd had als ze er al in stondenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg randdebielen die Seedorf en Kluivert noemen, dus waarom Sneijder en Makaay dan niet?
Misschien gaat het wel over die dikke typfout.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg randdebielen die Seedorf en Kluivert noemen, dus waarom Sneijder en Makaay dan niet?
Dat zou me verbazen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:09 schreef zjroentje het volgende:
Misschien gaat het wel over die dikke typfout.
En...?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:08 schreef Woffel het volgende:
Weet zeker dat hij ze niet genomineerd had als ze er al in stonden
Dan istie zeker al 10 jaar 'niet in vorm'quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat sommigen Kluivert durven te noemenKluivert is de beste speler van het Nederlands elftal, hij is alleen niet in vorm
Niet zo zeiken, want westerveld heeft maar 1 punt en je gelooft toch zelf zeker niet dat hij beter is als van de sar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:51 schreef Andiyan het volgende:
Jep, geef gewoon serieus die punten, en zit het topic niet te verzieken want ik geloof niet dat iemand Makaay én Sneijder allebei bijvoorbeeld 5 punten geeft, das gewoon kinderachtig,en daarnaast, zit niet zo op de mening van andere mensen te vitten, respecteer deze gewoon, want ik bedoel, wat schiet je ermee op om iemands mening aan te vechten? Net zoals dat over smaken niet te twisten valt, valt over meningen ook niet te twisten
![]()
gewoon 2x doen joh, merken ze toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:14 schreef KolNedra het volgende:
Kluivert de beste v/h hele elftal?
Dan zie ik met ongenoegen uit naar het EK.
Zijn er nog mensen die nog punten uitdelen ?
je hebt al keer score ingevuld BansheeBoy (jaja) ik hou 't wel bij !!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Bouma: 5
Frank Boeien: 5
Ik hou je scherpquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:24 schreef KolNedra het volgende:
[..]
je hebt al keer score ingevuld BansheeBoy (jaja) ik hou 't wel bij !!!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:26 schreef Dean het volgende:
Wat is de stand?
Waarom worden mijn 10 bij Kluivert er niet bijgerekend ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:03 schreef KolNedra het volgende:
Laatste scores zijn weer bijgewerkt
Dit keer heeft het ook effect gehad op het elftal 'des mindere punten'
Maximaal punten wat je mag geven voor een speler is 5. LEZEN MISSCHIEN?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:54 schreef P4nic het volgende:
[..]
Waarom worden mijn 10 bij Kluivert er niet bijgerekend ?
In het begin was er geen maximaal van 5 punten per speler !!! En hebben mensen voorheen al 10 punten gegeven, dus kan je dit niet zomaar plots omkeren maar komquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maximaal punten wat je mag geven voor een speler is 5. LEZEN MISSCHIEN?
Lezen is een hele kunst, zo blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:04 schreef P4nic het volgende:
In het begin was er geen maximaal van 5 punten per speler !!! En hebben mensen voorheen al 10 punten gegeven, dus kan je dit niet zomaar plots omkeren maar kom
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:51 schreef GoodspeeD het volgende:
Ik snap niet hoe mensen de beste verdediger middenvelder (Bouma Seedorf) uberhaupt punten kunnen geven in deze poll. Die kerel heeft gewoon bewezen dat ie goed is in het midden en achter op het middenveld in het Nederlands elftal.
Mijn verdeling:
Seedof 3
hear, hear!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:02 schreef Joppe het volgende:
[..]
Z'n profiel verklaart een hoop:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Lezen is een hele kunst, zo blijkt maar weer.![]()
quote:Woonplaats: België
Aren't we funny today ha ha ha haquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Z'n profiel verklaart een hoop:
[..]
Redelijke opstelling. Zou sowieso de keeper vervangen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:55 schreef KolNedra het volgende:
------------------------------------------------------------------------------
Ok als we dus een elftal maken van onder naar boven opgemaakt krijgen we:
[afbeelding]
ok, ff serieusquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:41 schreef KolNedra het volgende:
@N-E-R-D: Grappig
@BansheeBoy: Maar hij doet ook nix goed !
Al dit al veranderd weinig in de opstelling v/d minste punten
Als team LIJKT dit wel een sterk teamquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:55 schreef KolNedra het volgende:
t/m Athlon_2o0o (@ 13:15)
01. Bouma : 202
02. Bosvelt : 192
03. Kluivert : 182
04. de Boer : 98
05. Seedorf : 89
06. van der Meyde : 49
07. Zenden : 49
08. Waterreus : 32
09. Heitinga : 21
10. Reiziger : 19
11. Overmars : 17
12. van Hooijdonk : 12
13. Edgar Davids : 11
14. Jaap Stam : 10
15. van der Sar : 10
16. Van Nistelrooy : 9
17. van Bronckhorst : 7
18. van der Vaart : 5
19. Robben : 5
20. Wesley Sneijder : 5
21. Roy Makaay : 5
22. Cocu : 4
23. Westerveld : 1
* LEGENDA
[afbeelding] = Nieuw
[afbeelding] = Gestegen sinds laatste notering
[afbeelding] = Gedaald sinds laatste notering
[afbeelding]
omdat ze het verder geschopt en meer verdiend hebben dan jij in je hele leven zal doenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:32 schreef maxson het volgende:
Allemaal hadden ze thuis moeten blijven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
allemaal slechte voetballers en ZOOOOO arrogant als de PEST
![]()
![]()
Als je het hebt over voetballende kwaliteiten is het ook niet fair tov Waterreus, die behoort overigens wel tot de 3 beste keepers van de selectiequote:Op maandag 14 juni 2004 15:46 schreef Devano het volgende:
Verdedigen is niet de sterkste kant van Bouma. Maar links kan ie aanvallend best goed uit de voeten hoor, kwaliteiten heeft ie wel. Zelfde geldt voor Zenden. Meer voetballende kwaliteiten dan bijvoorbeeld Micheal Reiziger en Ronald Waterreus.
Da's toch een keeper.. Of was dat Ronald Koeman...quote:Op maandag 14 juni 2004 15:46 schreef Devano het volgende:
Verdedigen is niet de sterkste kant van Bouma. Maar links kan ie aanvallend best goed uit de voeten hoor, kwaliteiten heeft ie wel. Zelfde geldt voor Zenden. Meer voetballende kwaliteiten dan bijvoorbeeld Micheal Reiziger en Ronald Waterreus.
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:11 schreef KolNedra het volgende:
[afbeelding]
Hij leek van der Meyde wel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:22 schreef majic het volgende:
Nou Bouma heeft laten zien dat ie die #1 plek best leuk vind hier, blijkbaar. Grrr...elk balcontact wat ie had voorbij de middenlijn VERNEUKTE ie . Blijf er dan van af!
Dat kan je je na gister weer extra hard gaan afvragen ja...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:11 schreef Dean het volgende:
Waarom heeft Zenden nog zo weinig punten? Die gast kan vrij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |