quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:01 schreef DIGGER het volgende:
Bouma 3
Bosvelt 2
De Boer 1
Zenden 1
Kluivert 1
v/d Meyde 1
Heitinga 1
Van Persie is wereldkampioen mekkeren ja. Het is alleen jammer dat hij niet kan voetballen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:01 schreef BansheeBoy het volgende:
BTW, het is jammer dat van Persie er niet bij is, nu duidelijk is dat Dick Advocaat 4-3-3 wil spelen zou het handig zijn om hem erbij te hebben, zeker omdat Robben en Overmars niet 100% fit zijn
Van Persie zou van meer waarde zijn voor oranje dan Bosvelt, ik snap echt niet wat hij er bij doet
Hij is inderdaad goed in mekkeren, maar hij is wel een ontzettene goede voetballer, hij beheerst echt alle facetten van het vak. Hij is technisch, hij heeft een goede paas in zijn benen, hij heeft een goed overzichtquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Van Persie is wereldkampioen mekkeren ja. Het is alleen jammer dat hij niet kan voetballen.
Het is een lelijke jood met te weinig ervaring.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom Heitinga ? Hij doet niks fout !
Klasse, want een cirkelredenatiequote:Op donderdag 10 juni 2004 12:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het is een lelijke jood met te weinig ervaring.
Daar zeg je wat. Nederland is kampioen papegaaienquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef pimpin het volgende:
Nomineer eens wat je zelf denk, en niet andere mensen achterna lopen.
Spel eerst zijn naam maar eens goedquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:59 schreef boomstamp het volgende:
snijeder 5
makaay 5
DIGGER heeft nog steeds dat doelpunt in het Zuiderpark in z'n achterhoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom Heitinga ? Hij doet niks fout !
Er zijn genoeg randdebielen die Seedorf en Kluivert noemen, dus waarom Sneijder en Makaay dan niet?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:57 schreef KolNedra het volgende:
*zucht*
Weet zeker dat hij ze niet genomineerd had als ze er al in stondenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg randdebielen die Seedorf en Kluivert noemen, dus waarom Sneijder en Makaay dan niet?
Misschien gaat het wel over die dikke typfout.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg randdebielen die Seedorf en Kluivert noemen, dus waarom Sneijder en Makaay dan niet?
Dat zou me verbazen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:09 schreef zjroentje het volgende:
Misschien gaat het wel over die dikke typfout.
En...?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:08 schreef Woffel het volgende:
Weet zeker dat hij ze niet genomineerd had als ze er al in stonden
Dan istie zeker al 10 jaar 'niet in vorm'quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat sommigen Kluivert durven te noemenKluivert is de beste speler van het Nederlands elftal, hij is alleen niet in vorm
Niet zo zeiken, want westerveld heeft maar 1 punt en je gelooft toch zelf zeker niet dat hij beter is als van de sar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:51 schreef Andiyan het volgende:
Jep, geef gewoon serieus die punten, en zit het topic niet te verzieken want ik geloof niet dat iemand Makaay én Sneijder allebei bijvoorbeeld 5 punten geeft, das gewoon kinderachtig,en daarnaast, zit niet zo op de mening van andere mensen te vitten, respecteer deze gewoon, want ik bedoel, wat schiet je ermee op om iemands mening aan te vechten? Net zoals dat over smaken niet te twisten valt, valt over meningen ook niet te twisten
![]()
gewoon 2x doen joh, merken ze toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:14 schreef KolNedra het volgende:
Kluivert de beste v/h hele elftal?
Dan zie ik met ongenoegen uit naar het EK.
Zijn er nog mensen die nog punten uitdelen ?
je hebt al keer score ingevuld BansheeBoy (jaja) ik hou 't wel bij !!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Bouma: 5
Frank Boeien: 5
Ik hou je scherpquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:24 schreef KolNedra het volgende:
[..]
je hebt al keer score ingevuld BansheeBoy (jaja) ik hou 't wel bij !!!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:26 schreef Dean het volgende:
Wat is de stand?
Waarom worden mijn 10 bij Kluivert er niet bijgerekend ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:03 schreef KolNedra het volgende:
Laatste scores zijn weer bijgewerkt
Dit keer heeft het ook effect gehad op het elftal 'des mindere punten'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |