Dan moet je Bosvelt juist noemen, dat is wel een speler. Een speler is iemand die de mogelijkheid heeft om tijdens het EK speelminuten te maken. Dat is bij Bosvelt het geval, niet bij Dick Advocaat.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef manny het volgende:
[..]
je hebt mischien wel gelijk, maar als het criterium is dat het een speler moet zijn dan kun je hier ook Bosveld niet noemen, en die vind ik toch echt de slechtste.. dan dickie ook maar 5 punten.
5 + 4 + 4 + 1 = 14quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef partyyboyy het volgende:
5 bouma
4 bosvelt
4 kluivert
1 van bronckhorst
ok danquote:Op maandag 7 juni 2004 23:46 schreef KolNedra het volgende:
[..]
5 + 4 + 4 + 1 = 14
Je mag maar maximaal 10 punten verdelen
Precies, Zou natuurlijk op nr. 1 moeten staan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:19 schreef RobinhoX het volgende:
kluivert op plaats 3![]()
maar goed dat ik deze voetbalsubforum niet serieus neem
Jai benne famiele van deze kluivert zijn ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:19 schreef RobinhoX het volgende:
kluivert op plaats 3![]()
maar goed dat ik deze voetbalsubforum niet serieus neem
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:38 schreef Gianluca het volgende:
Stam: 5
moet dit grappig zijn ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:18 schreef majic het volgende:
[..]
Jai benne famiele van deze kluivert zijn ?
Als je em zou snappen wel, maar dat had ik niet verwacht hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:17 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
moet dit grappig zijn ofzo?
ik maakte een spelfout, wat een lol hebben we weer toch....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:31 schreef majic het volgende:
[..]
Als je em zou snappen wel, maar dat had ik niet verwacht hoor![]()
Reken deze maar niet mee, tis een vrouw namelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:38 schreef Gianluca het volgende:
bouwma: 5
Stam: 5
Nu mogen we idd blij zijn met een gelijkspel. De 2 spelers die absolut niet gemist konden worden zijn er nu niet bijquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:22 schreef Sander1985 het volgende:
Jongens, As You All Know....Seedorf heeft een hamstring blessure dus tegen Duitsland hoeft niemand zich druk te maken over de mogelijke inzet van Seedorf
Goede speler met een bal maar ook een die met zijn eeuwige gezeik de boel voor het team verziekt. Kluivert mag van mij vanwege z`n imago thuisblijven. Door zo`n iemand wil ik niet vertegenwoordigd worden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:05 schreef DivineJester het volgende:
Vebazingwekkend dat iedereen zich blind staart op Seedorf, juist een van de betere spelers,
Ja, maar wil jij RvN op de plek van Overmars zetten ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef Andiyan het volgende:
Volgens mij wordt v Nistelrooy over het hoofd gezien. RvN 9 en overmars 10?
Daarnaast is RvN nog beter ook![]()
Dat Jaap Stam er wel inmoet is daarentegen wel logisch.... dat zouden we maar zo laten dan..
Dat snap ik, maar misschien spelen ze wel 4-4-2quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Ja, maar wil jij RvN op de plek van Overmars zetten ?
Gaat niet werken denk, en aangezien Makaay minder (lees: geen) punten heeft ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |