Fuehrer dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:32 schreef Tuana het volgende:
[..]
Helaas, klinkt te Duits....
Nee, klinkt weer te machoquote:Op zondag 6 juni 2004 15:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Fuehrer dan?
Augustus?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:35 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, klinkt weer te macho![]()
Valt me mee dat je geen Nero zegtquote:Op zondag 6 juni 2004 15:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Augustus?
Herodes.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Valt me mee dat je geen Nero zegt
Kindermoordenaar!quote:Op zondag 6 juni 2004 15:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Herodes.
De verderfelijke vlag vd zionistische entiet moet branden. BRANDEN zeg ik je.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
Waarom heb je de israelische vlag als achtergrond Dora?
Heb je soms wat tegen kindermoordenaars of zo?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:41 schreef Tuana het volgende:
[..]
Kindermoordenaar!
eehm, waarom?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De verderfelijke vlag vd zionistische entiet moet branden. BRANDEN zeg ik je.
Omdat er joden wonen natuurlijk. De eeuwige vijanden vanquote:Op zondag 6 juni 2004 15:43 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
eehm, waarom?
Klopt niet, er zijn ook Arabisch sprekende Joden en Christenen die tot Allah biddenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat er joden wonen natuurlijk. De eeuwige vijanden vanAllah
.
Nee, ik heb iets tegen jouquote:Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Heb je soms wat tegen kindermoordenaars of zo?
Ongelovigen! Doodstraf! Sla hun vingertoppen en hoofden eraf, zoals Allah de Almachtige, de Barmhartige, de Vergevensgezinde beveelt in Koranvers 8:12.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:46 schreef Tuana het volgende:
[..]
Klopt niet, er zijn ook Arabisch sprekende Joden en Christenen die tot Allah bidden
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, ik heb iets tegen jou![]()
Nee hoor lieffie
Ongelovige! Heiden! Dit is geen extremisme, maar de wil vanquote:Op zondag 6 juni 2004 15:51 schreef UnderWorld_ het volgende:
Dora, stop het extremisme.
hoe moet ik in godsnaam dit stukje onbegrijpelijke text interpreteren?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:55 schreef Tuana het volgende:
Dora ik moet je toch weer tegenspreken met het vers.... je moet namelijk verder lezen... het is niet de mens die de hoofden en vingertoppen eraf moet slaan...
"En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van God over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats" 8:16
moslimsquote:Op zondag 6 juni 2004 16:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hoe moet ik in godsnaam dit stukje onbegrijpelijke text interpreteren?![]()
lezenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
hoe moet ik in godsnaam dit stukje onbegrijpelijke text interpreteren?![]()
Wel. Ik de Almachtige zegt het.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:55 schreef Tuana het volgende:
Dora ik moet je toch weer tegenspreken met het vers.... je moet namelijk verder lezen... het is niet de mens die de hoofden en vingertoppen eraf moet slaan...
8:12, niet 8:16.quote:"En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van God over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats" 8:16
Heiden.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga D66 stemmen.
Is dat een jengelende entiet ?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De verderfelijke vlag vd zionistische entiet moet branden. BRANDEN zeg ik je.
Jij ook Dora, of ben je er nog niet uit?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:18 schreef AIIah het volgende:
[..]
Heiden.
Waarom?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga D66 stemmen.
Omdat dat geen titel is. Tsssk.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:37 schreef Tuana het volgende:
[..]
Valt me mee dat je geen Nero zegt
Augustus wel dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Omdat dat geen titel is. Tsssk.
Dora gaat ook naar de hel.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Jij ook Dora, of ben je er nog niet uit?
Oud nieuwsquote:Op zondag 6 juni 2004 16:28 schreef AIIah het volgende:
[..]
Dora gaat ook naar de hel.
"De Verhevene"quote:Op zondag 6 juni 2004 16:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Augustus wel dan?
Nee, Caesar ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:28 schreef Tuana het volgende:
[..]
Augustus wel dan?
Ik weet het nog niet. Ik wilde je alleen even opnaaien.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:25 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom?
Ach,ik maak me er niet druk om... Ik mag zelf toch 3 stemmen uitbrengenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik wilde je alleen even opnaaien.
woefquote:Op zondag 6 juni 2004 16:35 schreef Tuana het volgende:
[afbeelding]
Schattig he... ben helemaal verliefd
Twee namens je broers.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ach,ik maak me er niet druk om... Ik mag zelf toch 3 stemmen uitbrengen![]()
Nee, die zitten in de bajesquote:Op zondag 6 juni 2004 16:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Twee namens je broers.
Mag ik?! Ik ben in een extreem goede bui vandaag en alles is lief en schattigquote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Begint zij over Pekineesjes.
[afbeelding]
Wat een rotstemming.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Mag ik?! Ik ben in een extreem goede bui vandaag en alles is lief en schattig![]()
Heil Allahquote:Op zondag 6 juni 2004 16:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gutentag Freunden.
Het enige Duits dat ik vandaag wil horen, is ''Ach!'' en ''Aargh!''quote:Op zondag 6 juni 2004 16:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gutentag Freunden.
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat een rotstemming.
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:52 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
Palestinian uprising leader Marwan Barghouthi gestures in Tel Aviv District Court June 6, 2004, after being sentenced to five consecutive life terms in prison on murder convictions.
opgeruimd staat netjes ...![]()
Hoeveel is dat? 5x 30 jaar?quote:five consecutive life terms
Tuurlijk!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
mag ik wat lenen van jouw rotstemming? Ik kan wel een oppepper gebruiken
Ben je er nu nog niet geweest ?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:02 schreef Tuana het volgende:
Start spreading the news,
I'm leaving today
I want to be a part of it...
NEW YORK NEW YORK
Nope, binnen nu en x aantal maanden hoop ik wel naar de USA te gaan. Heb het door gebrek aan geld, tijd en een reisgenoot moeten uitstellen.... Maar binnenkort (-> relatief begrip) is het zoverquote:Op zondag 6 juni 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben je er nu nog niet geweest ?
Halts Maul, du Hund.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het enige Duits dat ik vandaag wil horen, is ''Ach!'' en ''Aargh!''
Kloon.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:58 schreef AIIah het volgende:Ongelovigen
.
Steenkolenduits is ook uitstekend.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Halts Maul, du Hund.
Der Albers hats den Car nicht am Ersten ueber den Highway gesetzt, Scheisse.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Steenkolenduits is ook uitstekend.
Dora.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kloon.
Heey, ken je kloontje nog van Het Land van Ooit?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kloon.
Hoe lang is de lul van een Allah?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:47 schreef AIIah het volgende:
[..]
Dora.
Nee, maar hoever ben je met je verslag?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
Heey, ken je kloontje nog van Het Land van Ooit?
30 meter.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe lang is de lul van een Allah?
Allah is machtig, hij had een pik van 3 meter 80.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef AIIah het volgende:
[..]
30 meter.
uhmquote:Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, maar hoever ben je met je verslag?![]()
Wat zijn dat voor fascistische praktijken?quote:De antifascisten die nu nog vastzitten hebben zich volgens de politie schuldig gemaakt aan zwaardere vormen van openlijke geweldpleging.
Er is een film genaamd "The Conqueror" met John Wayne, maar om het als 'goed' te bestempelen gaat me te verquote:Op zondag 6 juni 2004 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er een goede film over Genghis Kahn?
Drommels, drommels, drommels.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Der Albers hats den Car nicht am Ersten ueber den Highway gesetzt, Scheisse.
Van de blauwe nazi's ?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:51 schreef pberends het volgende:
Nog twintig anti-fascisten in de cel
[..]
Wat zijn dat voor fascistische praktijken?
Alle fillms met John Wayne zijn goed, zo niet uitstekend.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Er is een film genaamd "The Conqueror" met John Wayne, maar om het als 'goed' te bestempelen gaat me te ver
Het is maar waar je van houdt...quote:Op zondag 6 juni 2004 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alle fillms met John Wayne zijn goed, zo niet uitstekend.
Ik vind Clint Eastwood beter.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alle fillms met John Wayne zijn goed, zo niet uitstekend.
Prioriteiten stellen. Antifa's die op blauwe nazi's inrijden zijn erger dan vlaggen.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Blauwe nazi's nemen over het algemeen geen White power vlaggen in beslag.
hebben natuurlijk een topbaan bij "rechtse nazibedrijven".quote:Op zondag 6 juni 2004 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom zijn die malloten eigenlijk vermomd ?
Waarom ?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:03 schreef Tuana het volgende:
Ik geloof vanaf vandaag heilig in horoscopen
Geleert van Wouter B., een knikkende vermomming werkt nog altijd het beste, Wouter B. zit immers ook nog niet in de cel.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Waarom zijn die malloten eigenlijk vermomd ?
Het kloptquote:Op zondag 6 juni 2004 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ?
Algemeenheden kloppen wel vaker. Stond er ook studieontwijkend gedrag inquote:Op zondag 6 juni 2004 18:06 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het klopt
quote:een recessie is als je buurman zijn baan verliest, een depressie als je zelf je baan verliest en herstel is wanneer Jimmy Carter zijn baan verliest
quote:"Landgenoten, ik ben blij dat ik u vandaag kan vertellen dat ik een wet heb ondertekend waarin Rusland vogelvrij wordt verklaard. We beginnen over vijf minuten met bombarderen"
Wat klopt? Je hart?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:06 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het klopt
Het is vrij specifiek eig.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Algemeenheden kloppen wel vaker. Stond er ook studieontwijkend gedrag in![]()
quote:
Ja inderdaad, als ik 365 horoscopen per jaar lees kloppen er waarschijnlijk ook een paar. Mensen die horoscopen lezen gaan zich er trouwens ook naar gedragen blijkt uit onderzoek.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:09 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het is vrij specifiek eig.
M'n hart is net een op hol geslagen paard.... Tsja, hartkloppingen horen er nou eenmaal bij he.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat klopt? Je hart?
Nee, maar er stond wel dat jij deze belachelijke vraag ging stellenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Stond er ook in die horoscoop dat je van de meest belachelijke honden ging houden ?
Moslima's zonder bovenstukje?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef X-Ray het volgende:
Ach mensen, wat ik vandaag toch weer heb meegemaakt op het strand.
Eh. Nee die mogen alleen in volle tentkleed op het strand.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moslima's zonder bovenstukje?
Duitsers in oranje t-shirt?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:29 schreef X-Ray het volgende:
Eh. Nee die mogen alleen in volle tentkleed op het strand.
Foto's?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef X-Ray het volgende:
Omaha natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2004 18:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Duitsers in oranje t-shirt?
Je kreeg eindelijk een keer in de gaten dat je voor lul stond.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef X-Ray het volgende:
Vind je Therapy echt zo'n goede band??quote:Op zondag 6 juni 2004 18:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Foto's?
"My fellow Americans, I've signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes."quote:
Het was op een zondagochtend dat ik het hoorde. Grote paniek, maar het viel in de media nog wel mee. Wat er achter de schermen gebeurde...quote:Op zondag 6 juni 2004 19:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"My fellow Americans, I've signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes."
Een hele slimme was dat ja. Een minuut later was Rusland op full-scale nucleair alert en stonden de nukes warm te draaien in de silo's.
Jij was het dus toch he? Ik wist het!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kreeg eindelijk een keer in de gaten dat je voor lul stond.
Alleen Diane.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Vind je Therapy echt zo'n goede band??
Vertel noumaar.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:10 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Jij was het dus toch he? Ik wist het!
Zeg nou maar gewoon wat je hebt meegemaakt.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:10 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Jij was het dus toch he? Ik wist het!
Wel een goed nummerquote:Op zondag 6 juni 2004 19:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alleen Diane.
Meer ken ik er niet echt.
Ik kende het voorval niet. Hoorde het verhaal gister voor het eerst in een reportage op de BBC. Alles was gelijk in rep en roer.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was op een zondagochtend dat ik het hoorde. Grote paniek, maar het viel in de media nog wel mee. Wat er achter de schermen gebeurde...
Die versprekingen zijn echt grappig, misschien was die toen al dement.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik kende het voorval niet. Hoorde het verhaal gister voor het eerst in een reportage op de BBC. Alles was gelijk in rep en roer.
Mafkees.
Nou??? Wat??? Oh?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:19 schreef Sidekick het volgende:
Damn, hier in Sneek heb ik toch iets gezien vanmiddag... Ongelovelijk.
Je zag iemand die naast zijn schoenen liep en je voelde je meteen aangesproken.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:19 schreef Sidekick het volgende:
Damn, hier in Sneek heb ik toch iets gezien vanmiddag... Ongelovelijk.
Lucky you, bij Idols deden zo'n 15000 kandidaten mee.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:22 schreef sizzler het volgende:
Over nieuwtjes gesproken:
Ik krijg nieuwe buren.
Vanaf oktober.
Marokkanen.![]()
Alleen die dochter schijnt wel goed te kunnen zingen.
Zat ook bij Idols ofzo.
Straks krijg je Ouarda als buurmeisje.....quote:Op zondag 6 juni 2004 19:22 schreef sizzler het volgende:
Over nieuwtjes gesproken:
Ik krijg nieuwe buren.
Vanaf oktober.
Marokkanen.![]()
Alleen die dochter schijnt wel goed te kunnen zingen.
Zat ook bij Idols ofzo.
quote:Op zondag 6 juni 2004 19:32 schreef Tuana het volgende:
[..]
Straks krijg je Ouarda als buurmeisje.....
Bron: http://idolsweb.org/index.php?p=Grappigste_auditiesquote:10. Ouarda
Het klonk wel alsof Ouardas stemband was gescheurd. Wat een trilling in de stem. Ouarda droeg een jurk met niks eronder aan en dat was niet zo fris. Het leverde haar een 10de plaats op.
Beters.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vodafone wil Duitsland failliet maken
Kan er weer een 'leider' opstaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:46 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Beters.
Achteraf kun je altijd nog zeggen dat je er niets van geweten hebt.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Kan er weer een 'leider' opstaan.
Wat voor hard-rock?? Marilyn Manson??quote:Op zondag 6 juni 2004 21:27 schreef Monidique het volgende:
Godverdegadver! Hatseflats!
Ik kwam om half vier uit m'n bed, ik ben de hele dag al dronken en ik luiser nu naar hard-rock. Als dit niet links is...
Nee, ik had eerst Marylin Manson in de CD-ROM-speler gedaan, maar de CD zit vol met multimediatroep waardoor ik het niet echt fijn kan afspelen. Toen heb ik dus maar Iced Earth in 't laatje gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat voor hard-rock?? Marilyn Manson??
Ik heb zelfs een T-shirt van SoaD...quote:Op zondag 6 juni 2004 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
System Of A Down natuurlijk. Hij's links.
Ik heb ook een SOAD-cd. Prison-system is een lekker nummer maar die tekst begon me steeds meer tegen te staan.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
System Of A Down natuurlijk. Hij's links.
Oh, je moest es weten hoe zwaar het is voor mij. Ik vind bandjes die enige anti-amerikaanse sentimenten wel leuk vinden... leuk, maar zelf ben ik allerminst anti-amerikaans.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ik heb ook een SOAD-cd. Prison-system is een lekker nummer maar die tekst begon me steeds meer tegen te staan.
Wat een zwaar leven met die linkse bands
Levert aparte tv op. De minister van informatie die en passant informeert of er ook joden meedoen.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
Cool @ TEGENLICHT, Big brother arabic version
Nu ja, dat begin is gewoon vet. Dat gitaargeram. Voor mijn part blert ie het Wilhemus mee.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh, je moest es weten hoe zwaar het is voor mij. Ik vind bandjes die enige anti-amerikaanse sentimenten wel leuk vinden... leuk, maar zelf ben ik allerminst anti-amerikaans.
Ik?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:53 schreef Monidique het volgende:
X-Ray, en ik maar denken dat je zo'n trance dude was?
dat is niet erg indrukwekkend.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:54 schreef Monidique het volgende:
Ach, laat ik nou ook weer niet te snel hokjes maken. Ik luister naar ClassicFM, Madonna, 50 Cent en Slayer en alles wat in die vierhoek ligt.
Jaren 80 hard-rock is kutquote:Op zondag 6 juni 2004 21:54 schreef Monidique het volgende:
Ach, laat ik nou ook weer niet te snel hokjes maken. Ik luister naar ClassicFM, Madonna, 50 Cent en Slayer en alles wat in die vierhoek ligt.
Keep the Soul Alive!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:57 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Jaren 80 hard-rock is kut.
Ik luister naar Soul, Hip-Hop, hardrock, wat top 40, Alanis Morrisete en Eminem..
Dat was toch die Turkse Nederlandse die Madonna playbackte?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:01 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb een exclusieve foto van Tuana in handen weten te krijgen:
[afbeelding]
Glamrock is inderdaad kut. Metallica daarentegen niet, maar dat zou ik dan ook niet scharen onder de noemer 'hard rock'. Iron Maiden heeft weldegelijk goede liedjes voort gebracht, ik heb ze echter een keer gezien, maar dat was wel leuk om te aanschouwen. En, ach, ja, jaren '80-rock met jaren '80-pop is inderdaad vrij dodelijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:57 schreef X-Ray het volgende:
Jaren 80 hard-rock is kut.
Gabber is kut, maar er zijn wel wat harde techno nummers die goed zijn. En, sowieso, als je op een feest bent, dan is gabbber, en dan liever dus die hardere techno, niet verkeerd. Lekker dansen.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:01 schreef X-Ray het volgende:
Heeel soms 2 minuten wat gabber.
Mannen die niet kunnen dansen zijn waardeloze minnaarsquote:Op zondag 6 juni 2004 22:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Man bij datingavond tegen vrouw: Ik kan niet dansen, ik kan alleen maar neuken.
Dansende mannen zijn homo's.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:10 schreef Tuana het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen dansen zijn waardeloze minnaars
Voorspelbaar-alert!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:10 schreef Tuana het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen dansen zijn waardeloze minnaars
Dansende mannen zijn, vooral als je zelf met hen meedanstquote:Op zondag 6 juni 2004 22:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dansende mannen zijn homo's.
Viagraquote:Op zondag 6 juni 2004 22:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Voorspelbaar-alert!
En mannen die niet kunnen neuken?
Vroeg op bed, met de kipp'n.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:13 schreef Monidique het volgende:
Hei, weer ben eks-ree na?
...naar de huisarts rent...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:16 schreef Tuana het volgende:
[..]
Viagra
Verwar mij nimmer met een Drent!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vroeg op bed, met de kipp'n.
Wellicht draagt het wel bij aan de geestelijke welzijn.... immers, mensen met een goed seksleven schijnen gelukkig te zijn dan mensen met een slecht sekslevenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
...naar de huisarts rent...
Oh, nee, wacht even, dat is neit geestelijk gezond, alsmede blabal...
Hm... toch maar es aan seks doen.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wellicht draagt het wel bij aan de geestelijke welzijn.... immers, mensen met een goed seksleven schijnen gelukkig te zijn dan mensen met een slecht seksleven
Ik deed het wel. En nu?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Verwar mij nimmer met een Drent!
Dude, ik ben absoluut een westeliijke hollander!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik deed het wel. En nu?
Hoeveel kan een mens verdragen.quote:
racist!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dude, ik ben absoluut een westeliijke hollander!
West-Frysk.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dude, ik ben absoluut een westeliijke hollander!
Nei, West-Fries, niks westelijke Fries....quote:Op zondag 6 juni 2004 22:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
West-Frysk.
Ik lach me kapot, vooral die Anouschka, wat een stresskip.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:50 schreef X-Ray het volgende:
"Als ik aan BB mee doe vermoorden ze mijn vader."
Fijn werelddeel toch ook.
Goede handhaving op normen en waarden door opvoeding.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:50 schreef X-Ray het volgende:
"Als ik aan BB mee doe vermoorden ze mijn vader."
Fijn werelddeel toch ook.
Idd. Wat een stom Westers-kutwijf.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik lach me kapot, vooral die Anouschka, wat een stresskip.
Wraor, lekker rukken.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zodadelijk moslims op nederland 3. In tegenlicht.
Zoals gewoonlijk he RQ?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wraor, lekker rukken.
Best lekkere moslima's, die heb je hier nooit.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wraor, lekker rukken.
Mja, de "foute" muziek is wel leuk. Rock Steady Crew en zoquote:Op zondag 6 juni 2004 22:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Glamrock is inderdaad kut. Metallica daarentegen niet, maar dat zou ik dan ook niet scharen onder de noemer 'hard rock'. Iron Maiden heeft weldegelijk goede liedjes voort gebracht, ik heb ze echter een keer gezien, maar dat was wel leuk om te aanschouwen. En, ach, ja, jaren '80-rock met jaren '80-pop is inderdaad vrij dodelijk.
Ik heb echter wel een back tot he eighties-CD,.
quote:Ontmaagdingen vinden vaak in juni plaats
Uit een onderzoek van Amerikaanse en Britse wetenschappers is gebleken dat Amerikaanse tienermeisjes vooral in juni voor de eerste maal seks hebben. Wellicht niet zo verstandig, want vrouwen blijken in deze maand makkelijker zwanger te worden.
Volgens professor Martin Levin, verbonden aan de faculteit sociologie en antropologie van de universiteit van Mississippi, is er een logische verklaring voor ontmaagding in juni. Door de buitenshuisactiviteiten, schoolreisjes en feestjes aan het eind van het jaar komen jonge mensen lichamelijk meer in contact met elkaar. Ook wordt het vanaf juni steeds warmer waardoor tieners steeds minder aantrekken en het seksueel gedrag verhoogd wordt.
Gynaecoloog Simon Wood heeft een biologische verklaring voor het gedrag en het feit dat vrouwen in juni makkelijker zwanger worden. Door bevruchting in deze maand wordt het kind in maart of april geboren en heeft het geen last van de winter, historisch een periode van schaarste.
Voor het onderzoek werden 20.000 Amerikaanse meisjes tussen de twaalf en achttien jaar ondervraagd.
Dat zou ik ook zeggen als ik die vrouw was...quote:Man aangeklaagd na vinden $50.000
Een werkeloze Argentijn in Buenos Aires dacht waarschijnlijk de dag van zijn leven te hebben. Bij het doorzoeken van een aantal zakken vuilnis vond de man $50.000. Dolgelukkig kocht hij hiervan meteen een huis, twee auto's en een klein winkeltje. Helaas voor de man wordt hij nu aangeklaagd door een vrouw die claimt dat haar huishoudster het geld per ongeluk bij het vuilnis had gezet.
De vinder van het geld, de 46-jarige Paulo Altamirano, is zich van geen kwaad bewust. Vuilnis doorzoeken is zijn manier van leven en hij vindt zichzelf dan ook geen crimineel. Emilia Mascoy, de 70-jarige vrouw die nu haar geld terug wil, heeft de man aangeklaagd wegens fraude. De vrouw, eigenares van een winkel, zei dat haar huishoudster tijdens de grote voorjaarsschoonmaak het geld per ongeluk uit een geldkistje heeft gegooid.
De economische crisis in 2002 heeft er voor gezorgd dat duizenden Argentijnen, die beter bekend staan als de 'cartoneros', nu leven van het doorzoeken en verkopen van vuilnis.
Dude....quote:Op zondag 6 juni 2004 23:50 schreef Monidique het volgende:
Eigenlijk is het b4est een smerige foto, _o_,
Eigenlijk wel ja...quote:Op maandag 7 juni 2004 09:32 schreef RichardQuest het volgende:
Jij vindt dat erger dan het borsthaar van Monidique?
Weer een duidelijk voorbeeld dat je niets van vrouwen weet, RQ.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ze wil je, Monidique.
quote:Op maandag 7 juni 2004 09:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ze wil je, Monidique.
Politiek Correct fossiel.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Die Dijkstal toch
Ze vallen bij bosjes voor gladde praatjes als de mijne.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:37 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Weer een duidelijk voorbeeld dat je niets van vrouwen weet, RQ.
quote:***************************************
Dijkstal:VVD zaait haat bij moslims
DEN HAAG De huidige politiek zaait haat
tegen blanken onder moslims.Dat zegt de
oud-minister en voormalig VVD-politicus
Hans Dijkstal in een interview met twee
studenten dat gepubliceerd is in het
Algemeen Dagblad.
Dijkstal bekritiseert met name de VVD.
Hij hekelt de houding van de hardliners
Wilders en Hirsi Ali.Hun stigmatisering
van moslims kweekt haat,meent hij.
De oud-bewindsman kraakt het voorstel
van VVD-minister Verdonk om de mate van
inburgering van allochtonen met een
vignet aan te geven."Dat lijkt verdacht
veel op de jodenster."VVD-minister Zalm
betreurt de kritiek van Dijkstal.
Oh. Okay.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze vallen bij bosjes voor gladde praatjes als de mijne.
- "wat vind je van m'n borsthaar"
- "wist je dat ik 69 posts per dag heb?"
- "ben je in juni ontmaagd"
Dat soort dingetjes, vinden ze mooi, Raymon.
Neequote:Op maandag 7 juni 2004 09:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat ik nog liever het borsthaar van Monidique zie dan die vreselijke griezel van een Gerard Joling betekent nog niet dat ik dan Monidique direct wel hebben natuurlijk
Nee. Alleen een beetje dom.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Dijkstal is een "gevaarlijk man" hè...
Oh, okay. Dus zolang het niet gebeurt mag je het gewoon roepen?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:39 schreef RichardQuest het volgende:
Hoeveel homo's zijn van de flat gegooid, aaah?
Hoeveel moslims zijn vermoord door Ali en Wilders hun gedrag, RQ?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:39 schreef RichardQuest het volgende:
Hoeveel homo's zijn van de flat gegooid, aaah?
VVD-er nogwelquote:Op maandag 7 juni 2004 10:00 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Politiek Correct fossiel.
Weg ermee.
Misschien kunnen we de in de fik gestoken moskee'en en islamitische scholen wel op het conto van hen schrijven.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:51 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zijn vermoord door Ali en Wilders hun gedrag, RQ?
Wel gek dat dat boek al 40 jaar oud is en dat er dan nu pas zo'n heisa over isquote:Op maandag 7 juni 2004 10:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dijkstal heeft zeker nog nooit de diepte gezien als hij met zijn hoofd naar voren op het flatgebouw naar beneden kijkt... Hij vindt het boek over homowerpen op de moslim-manier nl. geen probleem.
In dit land moet je dan met bewijzen komen.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de in de fik gestoken moskee'en en islamitische scholen wel op het conto van hen schrijven.
Omdat er eindelijk kennis van genomen is?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel gek dat dat boek al 40 jaar oud is en dat er dan nu pas zo'n heisa over is![]()
Zou dat misschien de reden zijn dat ik het woordje misschien gebruikte? Misschien?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In dit land moet je dan met bewijzen komen.
In de fik gestoken? Je bedoelt een beetje brandend papier tegenaan gegooid.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de in de fik gestoken moskee'en en islamitische scholen wel op het conto van hen schrijven.
oh ja, natuurlijk het boekje was praktisch overal te koop en men neemt er nu (na 40 jaar) kennis van :xquote:Op maandag 7 juni 2004 10:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat er eindelijk kennis van genomen is?
Molotovcocktails bedoel je.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
In de fik gestoken? Je bedoelt een beetje brandend papier tegenaan gegooid.
Wel in dat geval kunnen we dus de in de fik gestoken kerken op het conto van de moslimfundis schrijven?
In de betere boekenwinkel? Bij de HEMA in de aanbieding?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
oh ja, natuurlijk het boekje was praktisch overal te koop en men neemt er nu (na 40 jaar) kennis van :x
Je bent erg suggestief, daar maakt een rechter snel korte metten mee.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou dat misschien de reden zijn dat ik het woordje misschien gebruikte? Misschien?
Volgens mij kreeg je em gratis bij aanschaf van een burqaquote:Op maandag 7 juni 2004 10:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In de betere boekenwinkel? Bij de HEMA in de aanbieding?
Ik zie meerdere Fok!ers mij doodverwensen. Lig jij daar wakker van?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, okay. Dus zolang het niet gebeurt mag je het gewoon roepen?
Daarom wordt ik later ook advocaatquote:Op maandag 7 juni 2004 10:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent erg suggestief, daar maakt een rechter snel korte metten mee.
Geen. En nu?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:51 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zijn vermoord door Ali en Wilders hun gedrag, RQ?
Dat lok je zelf toch vaak uit, met je fretS-opmerkingen.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zie meerdere Fok!ers mij doodverwensen. Lig jij daar wakker van?
De verkoop van hoofddoekjes door de HEMA vind ik marketingtechnisch overigens geniaal.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg je em gratis bij aanschaf van een burqa![]()
Lig jij wakker van mijn fretS-opmerkingen?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat lok je zelf toch vaak uit, met je fretS-opmerkingen.
Moet je die kerel z'n avatar nou zien.. hij wil het liefst 1 miljard mensen dood hebben dus tja..quote:Op maandag 7 juni 2004 11:03 schreef RichardQuest het volgende:
Wil je de uitspraken van Wilders en Hirsi Ali vergelijken met de teksten in islamitische boekjes, X-Ray?
quote:Op maandag 7 juni 2004 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De verkoop van hoofddoekjes door de HEMA vind ik marketingtechnisch overigens geniaal.
Plus Noord- en Zuid-Amerika zie ik....quote:Op maandag 7 juni 2004 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je die kerel z'n avatar nou zien.. hij wil het liefst 1 miljard mensen dood hebben dus tja..
Ja, ik heb iedere nacht een nachtmerrie van je.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Lig jij wakker van mijn fretS-opmerkingen?
Italie en Griekenland ookquote:Op maandag 7 juni 2004 11:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Plus Noord- en Zuid-Amerika zie ik....
En Israel, dat is toch wel sportief.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Italie en Griekenland ook![]()
quote:US President designates Morocco a major non-Nato Ally
WASHINGTON, June 4 - US President George W Bush on Thursday designated Morocco a “major non-Nato ally,” in recognition of the close relations between the two countries, and the monarch’s role in the Arab World, the White House said.
“The president took this step in recognition of the close US-Morocco relationship, our appreciation for Morocco's steadfast support in the global war on terror, and for HM King
Mohammed's role as a visionary leader in the Arab world,” said
national security council spokesperson Fred Jones.
Few countries enjoy this status that allow them benefit from significant American assistance in the area of foreign aid and defense cooperation.
Indeed major non-Nato allies are eligible for priority delivery of defense material. They can also participate in defense research and development programs, and benefit from
a US government loan guarantee program, which backs up loans
issued by private banks to finance arms exports.
The other countries member of this very exclusive club are: Argentina, Australia, Bahrain, Egypt, Israel, Japan, Jordan, Kuwait, New Zealand, the Philippines, South Korea, and Thailand.
The announcement to designate Morocco as a Major non-Nato ally was made as the US President was arriving in Italy, first leg of a three-day tour to Europe to attend ceremonies marking the 60th anniversary of the liberation of Rome and the D-Day events in Normandy.
Met de humor die je nu toont kijk ik dus naar die spannende islamboekjes. De nieuwe politieke correctheid schrijft echter voor dat een land massaal boos moet zijn op een citaat uit een islamitisch boekje, wat blijkbaar alleen de niet-moslims serieus nemen, aangezien de moslims het nog niet zo geïnterpreteerd hebben.... (anders hadden ze wel zo'n homo van de flat gegooid)quote:Op maandag 7 juni 2004 11:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ik heb iedere nacht een nachtmerrie van je.
O, nu zie ik hetquote:Op maandag 7 juni 2004 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je die kerel z'n avatar nou zien.. hij wil het liefst 1 miljard mensen dood hebben dus tja..
Het is gewoon strafbaar om haatzaaiende en discrimerende teksten te schrijven. Ik geloof niet zozeer dat het met een knipoog is geschreven. Dan was het inderdaad een andere zaak geweest.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met de humor die je nu toont kijk ik dus naar die spannende islamboekjes. De nieuwe politieke correctheid schrijft echter voor dat een land massaal boos moet zijn op een citaat uit een islamitisch boekje, wat blijkbaar alleen de niet-moslims serieus nemen, aangezien de moslims het nog niet zo geïnterpreteerd hebben.... (anders hadden ze wel zo'n homo van de flat gegooid)
Brandstichting in kerk Almerequote:Op maandag 7 juni 2004 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Molotovcocktails bedoel je.
En in dit land moeten we met bewijzen komen X-Ray!
Nee hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Morocco participates in Spanish annual military maneuvers
MADRID, June 05 - Morocco’s Royal Navy will take part June 5-17 in the annual military maneuvers of the Spanish army, titled this year “Neotapon-04”, the Spanish navy said Friday.
These maneuvers will take place in the Gibraltar straight, the Alboran sea, the training camps of la Sierra del Retin (Cadiz, south) and of Alvarez de Sotomayor (Almeria, south), with the participation of 12,000 men and 41 warships, including 22 of the armada and 19 of other countries.
Besides Morocco, Germany, Belgium, Canada, the US, France, the Netherlands, Italy, Norway, Portugal, Britain and Turkey will be partaking in the exercise, led by Admiral Angel Tello.
Discriminerende teksten mag in Nederland, de SGP heeft de afgelopen jaren niets anders gedaan.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is gewoon strafbaar om haatzaaiende en discrimerende teksten te schrijven. Ik geloof niet zozeer dat het met een knipoog is geschreven. Dan was het inderdaad een andere zaak geweest.
Zijn er dan fundamentalisten aangehouden? Of zijn er verdachte moslims. Bij de afgebrande islamitische scholen en moskeeen in NL < ja NEDERLAND zijn in een aantal gevallen rechts-extremisten aangehouden.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:13 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Brandstichting in kerk Almere
Kijk, door moslimfundamentalisten gedaan, Mutant!
En heel wat succesvoller, want er is nog geen 1 moskee in NL afgefikt, noch een islamitische school.
Wil je ze op vlotjes hebben? Of moeten ze naar Europa verhuizen ?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:14 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat maak jij ervan.
Dat is inderdaad heel triest.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hij zal het wel lastig hebben om al die hoofddoeken en mannen met baarden over straat te zien in zijn eigen land.
Ja... dat maak ik ervan.. en wat is jouw interpretatie van je eigen avatar danquote:Op maandag 7 juni 2004 11:14 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat maak jij ervan.
Hoe weet jij of er geen moslim rondloopt, die het wel een goed boek vond? Is een boek pas te verbieden als het kwaad al geschied is, of neem je voorzorgsmaatregelen? En, discriminatie is per grondwet niet toegestaan. waarom heb je nooit over de SGP geklaagd? Het maakt je medeplichtig.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Discriminerende teksten mag in Nederland, de SGP heeft de afgelopen jaren niets anders gedaan.
Het zal waarschijnlijk een serieus boek zijn ja, maar nog geen enkele moslim heeft het boek serieus opgevat, alleen de niet-moslims doen dat. Gek he? We zijn een stelletje paranoïde angsthazen geworden.
40 jaar lang bestaat dat boekje en 40 jaar lang is niemand met zn hoofd naar beneden van een flat afgegooid. Als we op zo'n tour gaan kunnen we TV en Games ook gaan verbieden.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe weet jij of er geen moslim rondloopt, die het wel een goed boek vond? Is een boek pas te verbieden als het kwaad al geschied is, of neem je voorzorgsmaatregelen? En, discriminatie is per grondwet niet toegestaan. waarom heb je nooit over de SGP geklaagd? Het maakt je medeplichtig.![]()
Jij wil moralistisch doen over discriminatie zie ik, dus wanneer heb je een aanklacht richting de SGP ingediend?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe weet jij of er geen moslim rondloopt, die het wel een goed boek vond? Is een boek pas te verbieden als het kwaad al geschied is, of neem je voorzorgsmaatregelen? En, discriminatie is per grondwet niet toegestaan. waarom heb je nooit over de SGP geklaagd? Het maakt je medeplichtig.![]()
Okay, dan ga ik een boekje uitbrengen waarbij ik oproep om moslims als varkens te behandelen. Zolang dat niet werkelijk gebeurt, mag ik roepen wat ik wil. Dat is jouw stelling. Zo werkt het echter niet in dit land.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
40 jaar lang bestaat dat boekje en 40 jaar lang is niemand met zn hoofd naar beneden van een flat afgegooid. Als we op zo'n tour gaan kunnen we TV en Games ook gaan verbieden.
Jammer. Maar dat is idd mijn stelling.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik een boekje uitbrengen waarbij ik oproep om moslims als varkens te behandelen. Zolang dat niet werkelijk gebeurt, mag ik roepen wat ik wil. Dat is jouw stelling. Zo werkt het echter niet in dit land.
Oh dat plaatst het weer in het juiste perspectiefquote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moslims.
Dat spreekt.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moslims.
Eh, wat islamieten.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:55 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat spreekt.
Verder?
Reageer je nog op mn vraag?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Eh, wat islamieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |