Bron;quote:Politie verhoort twintig antifascisten
DEN HAAG (ANP) - De politie in Den Haag gaat zondag verder met het verhoren van een groep van ongeveer twintig linkse antifascistische activisten, die zaterdagmiddag werden gearresteerd na ongeregeldheden bij een demonstratie. Dat meldde een woordvoerder van de politie.
In totaal werden er ruim 350 antifascisten aangehouden omdat ze de confrontatie wilden aangaan met een groep extreemrechtse demonstranten van de Nederlandse Volks Unie. De arrestanten werden in eerste instantie opgevangen in een sporthal van de politie. Een groot aantal demonstranten mocht in de loop van de avond weer naar huis met een boete en een dagvaarding op zak.
De betogers die nog vast zitten, maakten zich volgens de politie schuldig aan een zwaardere vorm van openlijke geweldpleging. Ze reden met een kar in op de politie, toen die hen probeerde tegen te houden. Twee agenten en drie betogers raakten lichtgewond tijdens de ongeregeldheden.
Het woord fascisme heeft de betekenis gekregen van enig regeringssysteem dat op dat van Mussolini lijkt, waarin natie en vaak ras boven het individu gesteld worden en dat geweld, moderne propagandatechnieken en censuur gebruikt om politieke tegenstand de kop in te drukken. Vaak worden in een dergelijk systeem de economie en de maatschappij verregaand gereglementeerd en nationalisme en racisme (etnisch nationalisme) omhelst.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:40 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Bron;
SP!TS Actueel, zondag 06 juni 2004
Het kan in een democratische rechtsstaat natuurlijk niet dat men eigenhandig uitmaakt wat wel of niet toelaatbaar is en dat vervolgens met geweld afdwingt.
Ik neem aan dat je het preselectieve gedrag van de NVU bedoelt?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:51 schreef Mugen_Honda het volgende:
De linkse kliek zal zeker weer afzeiken dat het schuld is van NVU, laat ze maar met hun preselectieve gedrag, want zelfkritiek kennen ze niet eens, kankermongolen.
Nee, ik bedoelde de houding van de wederpartij.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het preselectieve gedrag van de NVU bedoelt?![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:08 schreef columnist het volgende:
OKé, rechts heeft mij sympathie niet, maar als ze rustig willen demonstreren hebben antifascisten niet het recht om dat te verstoren, maar mijn mening.
http://indymedia.nl/nl/2004/06/19432.shtmlquote:Op zondag 6 juni 2004 13:51 schreef Mugen_Honda het volgende:
De linkse kliek zal zeker weer afzeiken dat het schuld is van NVU, laat ze maar met hun preselectieve gedrag, want zelfkritiek kennen ze niet eens..
Niet als je je aan de regels houdt...quote:Op zondag 6 juni 2004 14:33 schreef Schepseltje het volgende:
als je een bericht plaatst op indymedia is het binnen een minuut verdwenen
Hoezo werkloze krakers?quote:die werkloze krakers zitten gewoon hersenloos op f5 te hengsten totdat er een andersdenkende langskomt.. kan men hier op fok nog wat van leren
Hoe dom en paranoide kan je zijn.quote:Een veel gehoorde leus vandaag was dan ook: "Politie, fascisten, twee handen op één buik."
En de regel is "geen andersdenkenden" ?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:54 schreef fridjof het volgende:
Niet als je je aan de regels houdt...
dat zou wel een mooie oplossing zijn, survival of the fittestquote:Op zondag 6 juni 2004 18:49 schreef robh het volgende:
De politie moet eens stoppen met het beschermen van dat NVU-uitschot.
Douw er een hek omheen en laat ze het maar een keer lekker uitvechten.
Waar haal je in hemelsnaam het idee vandaan dat er vanuit de linkse hoek geen kritiek is op tuig dat alleen maar loopt te rellenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:51 schreef Mugen_Honda het volgende:
De linkse kliek zal zeker weer afzeiken dat het schuld is van NVU, laat ze maar met hun preselectieve gedrag, want zelfkritiek kennen ze niet eens, *******
Even lijstje afchecken:quote:Op zondag 6 juni 2004 13:50 schreef Strijder het volgende:
Toch vreemd dat mensen die zeggen tegen fascisme te zijn dat kenbaar maken door fascistisch te zijn.
Ondanks gelijkenissen ontbreekt een belangrijk aspect wat iets fascistisch maakt, namelijk de nationalistische ideologie.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:00 schreef Hukkie het volgende:
Een bekend persoon zei ooit:
De nieuwe fascisten zullen zichzelf anti-fascisten noemen
(geen idee wie, maar de uitspraak is me bijgebleven)
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:48 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Even lijstje afchecken:
2. Racisme ofwel de overtuiging dat een bepaalde groep op basis van genetische gronden superieur is => komt veel voor: 'koffiekleurige' mensen die natuurlijk het beste van de mensheid in zich verenigen zijn superieur aan produkten van 'inteelt' zoals 'recessieve' blondjes.
Ik ben ook wel zeer benieuwd naar jouw onderbouwing mbt deze zwartmakerij. En wat heeft dit met anti-fascisten te maken? Of wil je soms zeggen dat deze meestal koffiekleurig zijnquote:Op maandag 7 juni 2004 12:48 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Even lijstje afchecken:
2. Racisme ofwel de overtuiging dat een bepaalde groep op basis van genetische gronden superieur is => komt veel voor: 'koffiekleurige' mensen die natuurlijk het beste van de mensheid in zich verenigen zijn superieur aan produkten van 'inteelt' zoals 'recessieve' blondjes.
Waar kom je in vredesnaam aan de link tussen legalize en Frans Bauer? De relstichters daar waren overigens ajax-'fans'...quote:Op zondag 6 juni 2004 20:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Ach ja volgens AT5.nl is de "legalize" betoging ook alweer uit de hand gelopen, het blijft gezellig in ons Frans Bauer luisterende landje
>> VBLquote:Op maandag 7 juni 2004 18:14 schreef LostFormat het volgende:
Waar kom je in vredesnaam aan de link tussen legalize en Frans Bauer? De relstichters daar waren overigens ajax-'fans'...
Nee. Ik heb zowel in levende lijve als in een forum ooit meegemaakt dat iemand die zich als anti-fascist opstelde uiteindelijk zijn gelijk probeerde te halen met een lofzang op mooie en vitale 'koffiekleurige, hybride' mensen die een mengsel van alle rassen zijn, en dat verhaal ondersteunde met analogieen uit de dierenfokkerij. Dan val je behoorlijk door de mand wat mij betreft.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zeer benieuwd naar jouw onderbouwing mbt deze zwartmakerij. En wat heeft dit met anti-fascisten te maken? Of wil je soms zeggen dat deze meestal koffiekleurig zijn
ik vind het dom dat die anti fascisten zich zo laten uitlokken door die malloten. Dan verlaag je je gewoon tot hun niveauquote:Op maandag 7 juni 2004 18:09 schreef peper het volgende:
fuck die gasten van afa zijn minstenszo erg als de andere kantboeventuig
En ik heb zowel in levende lijve als op een forum een blank persoon horen zeggen dat het blanke ras superieur was. So what's your point? Alsof dat wat zegt over blanken in 't algemeen.quote:Op maandag 7 juni 2004 18:24 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zowel in levende lijve als in een forum ooit meegemaakt dat iemand die zich als anti-fascist opstelde uiteindelijk zijn gelijk probeerde te halen met een lofzang op mooie en vitale 'koffiekleurige, hybride' mensen die een mengsel van alle rassen zijn, en dat verhaal ondersteunde met analogieen uit de dierenfokkerij. Dan val je behoorlijk door de mand wat mij betreft.
Waar ze niet mochten komen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:37 schreef Vassili_Z het volgende:
Toen we vlakbij de route kwamen waar de NVU zou marcheren
"We drukken die agentjes wel even weg" dachten de "anti"fascisten.quote:en we langs de politielinie probeerden te komen
Boontje komt om z'n loontje.quote:werden we door een overmacht aan Mobiele Eenheid met paarden en knuppels aangevallen
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:37 schreef Vassili_Z het volgende:
Zelf wantrouw ik de politie ook nogal qua objectiviteit....
Een tegendemonstratie organiseren prima. Het buiten de rechter om beletten van een demonstratie aan anderen is ontoelaatbaar.quote:We zullen ons niet neerleggen bij deze schandalige politiepraktijken en
ons verzetten tegen de boete. Daarnaast zullen we de volgende keer dat
neonazi's weer de straat proberen op te gaan, opnieuw een
tegendemonstratie moeten organiseren om dit te verhinderen - of dit nu
gaat om de NVU of Michiel Smits NieuwRechts.
Dan ga je naar de rechter die bepaalt in de democratische rechtstaat wat toelaatbaar danwel verboden is. Dat is niet aan welk individu of groepering ook.quote:We zullen komende tijd duidelijk blijven maken dat racisme en fascisme
geen enkele ruimte mogen krijgen.
Als je er zelf fascistiode praktijken op nahoudt zal men je weinig geloofwaardig achten. Een democratische en rechterlijke weg dien je te bewandelen anders ben je/ zijn jullie geen haar beter dan degenen die je bestrijdt.quote:We moeten daarom ons uiterste best
doen om grotere groepen mensen te mobiliseren, waarmee we kunnen bouwen
aan een nieuwe antiracistische beweging in Nederland.
Dat 'blank' is een kenmerk die jij de mensen die dat zeiden toebedeeld. Omdat 'blank' zijn geen individuele keuze is, is het ook geen valide groepskenmerk om mensen mee in te delen naar gedachtengoed, tenzij je natuurlijk gelooft dat dat kenmerk 'blank' een causale relatie heeft tot het gedachtengoed dat mensen uitdragen.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:18 schreef KreKkeR het volgende:
En ik heb zowel in levende lijve als op een forum een blank persoon horen zeggen dat het blanke ras superieur was. So what's your point? Alsof dat wat zegt over blanken in 't algemeen.
Het hoeft niet zozeer het geval te zijn dat ze partij kiezen voor de NVU, het kan ook zijn dat veel agenten het gewoon niet hebben op dit soort extreem-linkse figuren (of dat ze beide groepen totaal niet mogen), wat zich weer zou kunnen uiten in de manier waarop ze deze mensen behandelen. Ik weet het niet, ik was er niet bij. Ik sluit echter niks uit.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het hele politiekorps partij kiest voor de NVU?
Ik maak die generalisatie ook niet. Ik stelde een vraag.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:33 schreef afzuiginrichting het volgende:
[..]
Dat 'blank' is een kenmerk die jij de mensen die dat zeiden toebedeeld. Omdat 'blank' zijn geen individuele keuze is, is het ook geen valide groepskenmerk om mensen mee in te delen naar gedachtengoed, tenzij je natuurlijk gelooft dat dat kenmerk 'blank' een causale relatie heeft tot het gedachtengoed dat mensen uitdragen.
Deze generalisatie kan je kortom niet maken onder normale omstandigheden, tenzij je een racist bent. Er is natuurlijk een spurieuze correlatie tussen het uiterlijk van die 'blanke' persoon en het uiterlijk dat door diegene als superieur wordt beoordeeld, niet een relatie met het 'blank' zijn op zich.
Hier ben ik het niet mee eens. Je moet een onderscheid maken tussen 'basis' standpunten, oftewel beginselen die een politieke partij of beweging uitdraagt enerzijds en anderzijds de overige meer persoonlijk gekleurde ideeen waar de verschillende leden van een partij onderling nog regelmatig over van mening zullen verschillen. De beginselen, daarover zal onder de leden over het algemeen consensus heersen. Gaat over deze punten, kun je uitspraken van de leden (mits het gaat om een representatief lid) misschien wat makkelijker generaliseren op de hele partij. Gaat het echter om de overige ideeen, is dit in mijn ogen dus niet het geval.quote:Deze generalisatie op basis van twee 'verkooppraatjes' mag ik wel maken. Het is per slot van rekening dezelfde generalisatie die ik geacht word te maken als ik op straat door een wervend lid van een politieke partij wordt aangesproken. En dat 'generaliseren' en 'discrimineren' niet mag schieten we ook niks mee op: dat zijn kernfuncties van het denken, en dat moeten mensen juist meer doen ipv. minder.
Ok, begrijp ik. Heb echter toch nog even mijn visie geven mbt de link die je legde tussen dat punt en dit onderwerp.quote:Mijn lijstje was een beetje gechargeerd.
Ik wilde dat punt 2 gewoon erg graag melden,
Natuurlijk; het is een grootse samenzwering om ons lieve landje om te toveren in een fascistische heilstaat.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:37 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik denk zomaar dat er wel waarheden inzitten, maar dat er ook zaken overdreven zullen zijn.
Zelf wantrouw ik de politie ook nogal qua objectiviteit....
Wil jij de mogelijkheid dat enkele agenten nogal ruw met deze anti-fascistische lieden zijn omgegaan volledig uitsluiten dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Natuurlijk; het is een grootse samenzwering om ons lieve landje om te toveren in een fascistische heilstaat.![]()
Nee, in tegenstelling wat beweerd wordt in de tekst, dat de politie zin had om eens lekker te gaan meppen sluit ik inderdaad niet uit dat de politie te ruw is geweest. Door geweldspleging tegen de politie kun je gewoon felle reacties terug verwachten. Bovendien heeft het wel het doel gehaalt, namelijk dat de beide groepen gescheiden bleven.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:56 schreef KreKkeR het volgende:
Wil jij de mogelijkheid dat enkele agenten nogal ruw met deze anti-fascistische lieden zijn omgegaan volledig uitsluiten dan?
Indymedia:quote:Op maandag 7 juni 2004 21:37 schreef Vassili_Z het volgende:
Mailtje van de AFA, voor zijn leden van de mailbrief (ja ik ben lid van hun mailbrief)
Keihard politieoptreden tegen betogers van AFA en IS
De tegendemonstratie van AFA begon om 14.00 uur vanaf het Plein met een
strijdbare stoet, waarin we op het ritme van de salsaband leuzen
inzetten als 'Toen niet, nu niet, nooit meer fascisme!' en 'Racisme,
fascisme, nee, nee, nee!'. Hiermee trokken we de aandacht van veel
voorbijgangers, waarop sommigen hun sympathie betuigden en zich
aansloten bij de optocht.
quote:mensen die weg probeerden te komen van het 'onrustgedeelte' werden inderdaad teruggeduwd door stillen die deden alsof ze fanatieke demonstranten waren.
Stel dat... dan lijkt het me niet meer dan terecht dat ze dat werkloze krakerstuig eens flink in elkaar beuken. Kan niet hard genoeg zijn. Van mij mogen ze met scherp schieten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wil jij de mogelijkheid dat enkele agenten nogal ruw met deze anti-fascistische lieden zijn omgegaan volledig uitsluiten dan?
Idd, daar wordt met geen woord over gepraat. Als ik indymedia.nl zo lees schijnt men zelfs te denken dat men het recht heeft om de orde te verstoren en zich niet aan afspraken te houden, alleen maar omdat men zogenaamd opkomt voor de "goede" zaak. Bah.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:27 schreef sp3c het volgende:
om je eigen wangedrag goed te praten ...
NVU = neonaziquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:27 schreef sp3c het volgende:
ik lees in dat verhaal van die figuren zelf nergens terug hoe die auto/kar nu tegen die agenten aan is gekomen ... sprongen ze er plotseling voor ofzo?
verder is het kinderachtig om termen als neonazi's en marcheren te gebruiken om je eigen wangedrag goed te praten ... let wel het gaat hier niet om neonazi's maar om extreem rechts volk (for as far as I know)
Nee, inderdaad. Daarom is de politie er ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:07 schreef sp3c het volgende:
ok dat zijn neonazi's ik denk dat ik ergens anders aan dacht ...
maar the point remains the same, je kunt misdaden niet goedpraten met 'jamaar hunnie doen het ook!'
zeg ik dat dan ?????quote:Op maandag 7 juni 2004 22:16 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het hele politiekorps partij kiest voor de NVU?
Tuurlijk joh; meteen alles doordrijven, echt slim....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Natuurlijk; het is een grootse samenzwering om ons lieve landje om te toveren in een fascistische heilstaat.![]()
Politie en justitie zal zich gewoon moeten houden aan de voor haar geldende regels. We leven nu eenmaal in een rechtsstaat beste CherrymoonTraxx.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Stel dat... dan lijkt het me niet meer dan terecht dat ze dat werkloze krakerstuig eens flink in elkaar beuken. Kan niet hard genoeg zijn. Van mij mogen ze met scherp schieten.
Vertel dat de mensen van AFA maar eens....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Politie en justitie zal zich gewoon moeten houden aan de voor haar geldende regels. We leven nu eenmaal in een rechtsstaat beste CherrymoonTraxx.
Noem er eens een paar. Volgens mij zijn die "vooroordelen" allemaal gebaseerd op de werkelijkheid. Enkel met betrekking tot AFA's uiteraard.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:35 schreef Vassili_Z het volgende:
Jij zit echt vol met vooroordelen zo te merken.
Churchill in 1945quote:Op maandag 7 juni 2004 17:00 schreef Hukkie het volgende:
Een bekend persoon zei ooit:
De nieuwe fascisten zullen zichzelf anti-fascisten noemen
(geen idee wie, maar de uitspraak is me bijgebleven)
Is een supportersvereniging schuldig wanneer een paar hooligans foute dingen doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vertel dat de mensen van AFA maar eens....
Ik vind dat ze nogal zijn vastgeroest in de vorige eeuw. Extreem rechts is in Nederland heden ten dage toch geen issue meer. Ze hebben maar een handje vol leden en sympatizanten en het merendeel daarvan zijn meelopers. Laten we ons druk maken over zaken die er echt toe doen is mijn opinie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Het was erg fout wat die AFA-mensen deden met hun schoppen en slaan.
Maar dat neemt niet weg dat ik sympathie heb voor de niet-aggressieve antifascistische demonstranten die daar staan.![]()
Wat een onzinnige redenatie. Dus omdat de personen die door politie en justitie worden aangepakt in veel gevallen de regels hebben overtreden, mogen politie en justitie dit ook maar doen? Ze hebben immers al meer bevoegdheden dan normale burgers en het is dus belachelijk om te stellen dat zij wel lekker regeltjes mogen breken omdat ze bij het toezien op naleving van ervan in aanraking komen met overtreders.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vertel dat de mensen van AFA maar eens....
Als het bestuur van de supportersvereniging pamfletten ophangt met daarop de boodschap om op een bepaalde datum een bepaalde groep op te zoeken wel ja.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Is een supportersvereniging schuldig wanneer een paar hooligans foute dingen doen?
Dat AFA-tuig denk alles maar te kunnen maken hier en hun eigen wetten te kunnen bepalen. Dat moet maar eens afgelopen zijn. In Irak schieten onze jongens ook op terroristen, dan moeten ze dat hier ook maar doen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat een onzinnige redenatie. Dus omdat de personen die door politie en justitie worden aangepakt in veel gevallen de regels hebben overtreden, mogen politie en justitie dit ook maar doen? Ze hebben immers al meer bevoegdheden dan normale burgers en het is dus belachelijk om te stellen dat zij wel lekker regeltjes mogen breken omdat ze bij het toezien op naleving van ervan in aanraking komen met overtreders.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:50 schreef Strijder het volgende:
Toch vreemd dat mensen die zeggen tegen fascisme te zijn dat kenbaar maken door fascistisch te zijn.
Zie hier een schoolvoorbeeld van fascismequote:Op zaterdag 12 juni 2004 05:09 schreef SHARP-NL het volgende:
ik vind dat nazi's geen recht hebben op demonstraties, het enige waar ze van mij recht op hebben is een kogel.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 05:09 schreef SHARP-NL het volgende:
Over geburtenissen in Den Haag, ik vind dat nazi's geen recht hebben op demonstraties, het enige waar ze van mij recht op hebben is een kogel.
Goh Hitler's bruinhemden zijn weer terug ze doen zich alleen voor als de anti-fascisten. Nadat de nazi's zijn opgeruimd wie pak je dan? De liberalen, daarna de sociaal democraten totdat er nog maar 1 stroming is die het ware socialistische woord spreekt. (nu al een strakke plasser?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 05:09 schreef SHARP-NL het volgende:
Cherrymoon, haal even een ooude slogan aan als er op ons geschoten woord schieten wij terug
Over geburtenissen in Den Haag, ik vind dat nazi's geen recht hebben op demonstraties, het enige waar ze van mij recht op hebben is een kogel. Je hoort mij niet zeiken over die paar klappen, ik weet dat ik die oploop met wat ik doe, maar doe alles eraan om nazi's van onze starten te houden. Alleen al om respect te tonen voor de mensen die tegen nazi-Duitsland hebben gevochten. Het is gewoon belachelijk dat nazi's in het kader van D-Day onder politiebescherming mogen demonstreren tegen de Amerikaanse agressie-politiek. Dat is gewoon een belediging voor iedereen die heeft geleden onder het nazisme.
Maar als de NVU nog eens in Den Haag gaat demonstreren, vvolgende keer neem ik intergraalhelm, schild en knuppel mee.
ACAB
Gebruikte de DDR ook niet zulke denkwijzen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:18 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Goh Hitler's bruinhemden zijn weer terug ze doen zich alleen voor als de anti-fascisten. Nadat de nazi's zijn opgeruimd wie pak je dan? De liberalen, daarna de sociaal democraten totdat er nog maar 1 stroming is die het ware socialistische woord spreekt. (nu al een strakke plasser?)
Oh ja, zien deze mensen eruit alsof ze neonazi zijn?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:37 schreef Vassili_Z het volgende:
Daarnaast zullen we de volgende keer dat neonazi's weer de straat proberen op te gaan, opnieuw een tegendemonstratie moeten organiseren om dit te verhinderen - of dit nu gaat om de NVU of Michiel Smits NieuwRechts.
Ja precies!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:50 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn wie hier de echte fascisten zijn...
Spijker op de kop.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:18 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Goh Hitler's bruinhemden zijn weer terug ze doen zich alleen voor als de anti-fascisten. Nadat de nazi's zijn opgeruimd wie pak je dan? De liberalen, daarna de sociaal democraten totdat er nog maar 1 stroming is die het ware socialistische woord spreekt. (nu al een strakke plasser?)
Politieke overtuiging schuilt voor jou in de kleding?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:50 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..]
Oh ja, zien deze mensen eruit alsof ze neonazi zijn?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:50 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |