SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden nogal wat dingen niet uitgelegd en blijf je dus met een paar vragen zitten. Gelukkig zijn het voornamelijk randzaken dus je blijft niet met een groot vraagteken zitten.
Mijn conclusie is dat het een goeie film is. Met vooral een goeie start en een redelijk goed middenstuk maar de clue aan het einde van de film viel me toch een beetje tegen.
Het is wel fijn om weer eens een goeie nieuwe horror/triller te zien die niet volgens de cliché concepten van het genre zijn opgezet.
Ik heb anderhalf uur mijn aandacht er goed bij kunnen houden terwijl ik best moe was (en dan val ik snel in slaap) dus het zit in dat opzicht wel goed met deze film.
Alleen ik blijf het einde toch jammer vinden.....
anyway, ik kijk nu al uit naar deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 voor het begin
8 voor het middenstuk
6.5 voor het einde.
Maar toch wil ik hem iedereen die van spannende Trillers enTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Iedereen die ik ken heeft em zo'n beetje via download gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Geinig dat ie nu toch eindelijk in de NL bioscopen gaat draaien
Klopt ik heb hem 3 maand geleden ofzo al gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft em zo'n beetje via download gezien![]()
lange releases tijd hiero ook bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Mike op 10-06-2005 10:32:54 ]
Ja me2. Di's wel de langste zo onderhand.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft em zo'n beetje via download gezien![]()
lange releases tijd hiero ook bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel het een film is met potentie, goede en creepy elementen en een 'fijne' sfeer, ligt het probleem vooral bij het verhaal. De karakters worden gebruikt om het plot vooruit te helpen en in de goede richting te sturen, waardoor ze allerlei onlogische -en niet bij hun karakter horende- dingen moeten doen. Doet me wat dat betreft wel denken aan bepaalde Italiaanse thrillers/horrors, waarbij sfeer en plotwendingen ook vaak belangrijker zijn dan de karakters of logica van het verhaal. Of slashers, waarbij het nodig is voor het plot -en de lengte van de film- dat mensen alleen en ongewapend donkere kelders in gaan terwijl ze weten dat er ergens een moordenaar rondloopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het script van Se7en is ook een cirkel die op 't einde van het verhaal rond wordt gemaakt. Bij Saw lijkt het meer een labyrinth waarbij de regisseur zelf ook niet wist waar hij ging uitkomen. Ik krijg het idee dat de scriptschrijver van Se7en bij het begin zelf al wist wie z'n bad guy was, die van Saw volgens mij niet.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:09 schreef Wuder het volgende:
Vooral de vaak hele goedkope effecten vond ik gaaf..Dat was echt supergoed gedaan inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Het had eigenlijk wel wat weg van de Ring, deurtje open en schrikquote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was echt supergoed gedaan inderdaad.![]()
hmmm daar had ik niet eens aan gedacht, maar nu je het zegt. Best wel vreemd iddquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:27 schreef Marruk het volgende:
Heel goede film, alleen ik heb nog mijn bedenkingen met de kamer waar het verhaal zich met name afspeelt. Denk eens goed na over de indeling! Dat klopt toch gewoon niet?
Er is een bad aan de ene kant. Daar diagonaal tegenover staan aan de ene kant een rijtje douches en aan de andere kant een plee. De kamer bevindt zich in een fabriek/riool iets. Ben ik nu de enige die dit een rare indeling vind of zijn er mensen die dit ook een beetje vreemd vinden.
Dus jij zit in bad met je rubberen eendje en duikboot je rug te schrobben, steekt effe je duim omhoog naar je collega die op dat moment aan het schijten is die even wuift naar zijn vrouw die een douche neemt. Beetje vaag.
Voor de rest een hele goede film.
Die was best stoer idd. Die van dat kaakding vond ik ook wel vet. Alleen wat ik een beetje raar vond was dat hij zei dat het om haar dode celmaat ging terwijl die vent dus nog in leven bleek te zijn. OK, met een overdosis opium, maar toch. Als hij gezegd had dat hij nog leefde dan was de keuze toch anders geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:23 schreef HomerJ het volgende:
IK vond het wel een toffe film, vooral begin was leuk alleen het einde viel mij ook tegen.
Alleen jammer dat ze niet meer van die zieke spelletjes van die moordenaar lieten zien.
Bijvoorbeeld die kamer met dat prikkeldraad, zo ziek en creatiefDaar had ik echt meer van willen zien
Idd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vond ik een beetje raar omdat hij ook verder totaal niet schuwt om mindgames met mensen te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Xante het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:22 schreef sizzler het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |