Ik hoop dat het meevalt, het kan ook een wondje zijn, toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies, ik heb net een vleugje roze ontdekt in mijn afscheiding en een behoorlijke koppijn. Hopelijk blijven de duivels weg en kan ik morgen gewoon testen, maar ik hou toch nog een slag om de arm en vrees dat ik alsnog ongesteld ga worden vanavond, vannacht of morgenochtend.
Tis maar dat jullie het weten.
Ach ja weet ik ook wel..wil alleen aangeven dat ik je verdorie dat tweede streepje zo graag gun...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
clauwheee je hoeft echt niet wakker te blijven hoor, ga maar lekker slapies doen. Als het niet zo heeft moeten zijn dan is het natuurlijk erg jammer. Helaas zijn er maar weinig die van duimen en hopen alleen zwanger worden/blijven
Ook hier kom ik wel doorheen, met of zonder 2e streepje al hoop ik natuurlijk dat dit gewoon een schijnbeweging is.
thanxx wijffiej.. zorg jij maar dat je 2 streepjes heb of tewel een plusje!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly van harte beterschap. Het klinkt flink beroerd en hopelijk word je snel weer helemaal beter en snotvrij
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Merisse, voor ik het vergeet, heeeel veel succes met testen morgen en waag het niet om met een negatieve test te komen anders doe ik je wat!
hmm daar zit ook wat in... ik hou beter mijn mond nuquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hihi Girly ik denk dat het eerder te maken heeft met naderende duiveltjes, dan ben ik altijd wat minder vriendelijk
Dat zou echt jammer zijn! Dat lichaam van jou weet ook niet wat ze wil!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Roze is nu al donkerroze geworden en ik denk dat ik wel kan raden wat de volgende kleur zal zijnIk ben allang blij dat het er nu van komt en niet nadat ik eerst een negatieve test te verwerken krijg en daarna meteen ongesteld wordt. Dat heb ik ook al een keer gehad dat ik tijdens het testplassen al ongi werd. Dan baal je helemaal als een stekker natuurlijk. Ook nu is het erg, heel erg jammer dat ik ongesteld ben geworden op dag 38, maar ik ben blij dat ik toch altijd in mijn achterhoofd heb gehouden dat het zou kunnen gebeuren. Beetje lullig is het wel van mijn lichaam om toch eerst weer hoop op te bouwen door zo overtijd te zijn en dan alsnog met de botte bijl mijn hoop weer neer te hakken.
Optimistquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:14 schreef Githa het volgende:
Merisse tis al zaterdagmaar geloof nooit dat je al op bent
![]()
Merisse wat een heerlijk nieuws...dikke knuffel en eenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:24 schreef Merisse het volgende:
Dames, ik mag u het heugelijke bericht brengen dat ik wederom ZWANGER ben!
YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHYES
YES
YES
YES
En deze keer heb ik besloten dat het blijft zitten.
* jolene gaat het anders doen deze keer![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:24 schreef Merisse het volgende:
Dames, ik mag u het heugelijke bericht brengen dat ik wederom ZWANGER ben!
YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHYES
YES
YES
YES
En deze keer heb ik besloten dat het blijft zitten.
* miss_dynastie gaat het anders doen deze keer![]()
![]()
Moeilijk he Xanthe, kun je het nog volhouden.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:50 schreef Xanthe het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel test kriebels begin te krijgen.
De winkels zijn allang open Xanthequote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:59 schreef Xanthe het volgende:
Hahaha , doen??? Ik heb niet eens een test in huis...
En denkend aan januari was ik ook 5 dagen overtijd voordat ik een positieve test had....
Heb je het hem al gegeven??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:55 schreef Merisse het volgende:
[afbeelding]
Mijn verjaardagskado voor m'n mannetje
Dat weet ik , maar we zitten deze maand nog wat krapjes (zolang de onze Ford sierra nog niet verkocht isquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:00 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
De winkels zijn allang open XantheEn ik heb wel even geduld terwijl jij zo'n ding gaat halen hoor
![]()
De bedoeling was dat wanneer ik maandag nog niet ongi ben het ziekenhuis te bellen wanneer ik mocht komen voor een bloed test....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:03 schreef Jambo het volgende:
Xanthe, voor jou is het ook heel spannend. Wanneer weet jij meer?
Merisse, we gaan nu duimend door die twaalf weken.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:18 schreef Merisse het volgende:
Dames, hartelijk dank voor de felicitaties. Ik zit hier helemaal te stralen
Pigletje, idd kindje is 100% zeker "made in Thailand"![]()
Jolene, ik heb het niet stiekem gedaan hoor. Wel al zingend "happy birthday" met het positieve testresultaat in handen de slaapkamer binnengekomen. Mannetje reageerde overigens tamelijk nuchter. Tja man he plus zelfbescherming... ik snap het wel. Hij is alleen bijzonder trots op zijn superzaad![]()
Ja kan maar zo zijn dat ze dan zeggen dat ik woensdag pas mag komen.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:15 schreef Jambo het volgende:
Xanthe, kan me voorstellen dat het na die positieve test van Merisse bij jou ook heel erg begint te kriebelen. Maar maandag is al bijna, dus dat is nog wel vol te houden toch? Of mag je maandag alleen maar bellen en is het niet gezegd of je dan ook een bloedtest (+ uitslag) krijgt?
hihi, wat leukquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:18 schreef Merisse het volgende:
Pigletje, idd kindje is 100% zeker "made in Thailand"![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:46 schreef piglet het volgende:
[..]
hihi, wat leuk![]()
Dan kun je, net zo als David & Victoria Beckham, je kind mooi vernoemen naar de plaats waar het verwekt is (Brooklyn was het bij hen)![]()
Dat doe je niet zo snel met (in mijn geval) Naarden
Dat zou minder zijn als je woensdag pas mag komen. Maar als je het zelf dan al weet....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:27 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ja kan maar zo zijn dat ze dan zeggen dat ik woensdag pas mag komen.....
Maar goed als ik woensdag nog niet ongi ben , weet ik allang genoeg
Errrhhhhh weet je nu al dat het een meisje wordt dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:01 schreef Merisse het volgende:
Die van mij heet dan of Hua Hin (de plaats) of Anantara (het hotel)... nou Tara zou best kunnen, toch?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:01 schreef Merisse het volgende:
Naarden, geweldig![]()
Die van mij heet dan of Hua Hin (de plaats) of Anantara (het hotel)... nou Tara zou best kunnen, toch?
Alles jullie het beide een mooi plekje kunnen geven, kunnen jullie daarna samen verder.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:16 schreef mallemeid het volgende:
Jolene, lief dat je dat vraagt. Met mij gaat het redelijk goed, af en toe heb ik het nog wel moeilijk...woensdag bijv. toen we naar de gyneacoloog gingen. Daar kreeg ik een inwendige echo wat sowieso al een schok was want dat had ik niet verwacht en omdat het toen definitief was dat het vruchtje er niet meer zat. We gaan nu de draad weer oppakken en misschien kan ik over een tijdje wel weer een 2e streepje melden, maar ik ga er niet teveel mee bezig zijn.
Zo lang je bij elke tegenslag de positieve dingen probeert te blijven in zien , kun je veel rake klappen goed opvangen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas jolene het is weer helemaal raak deze maand. Vandaag behoorlijk veel pijn en zooi, morgen hopelijk weer wat beter. Vanavond krijgen we vrienden te eten en ik hoef me nu niet meer in te houden met de rode wijn
Maandag bloed laten prikken, rond mijn verjaardag (21 juni) weer een samenlevingstest en dan nog een afspraak maken voor de uitslagen zodat we hopelijk snel kunnen beginnen met een of andere behandeling. Het zal waarschijnlijk eerst IUI worden, maar goed... we wachten het af.
Iemand riep hier dat het lijkt alsof ik wat koeltjes reageer, maar natuurlijk zijn er gisteravond wel wat traantjes gevallen hoor. Gelukkig niet meer zo een hysterische huilbui gekregen als een aantal maanden geleden. Hoe gek ook, het lijkt te wennen om elke keer weer die teleurstelling te moeten verwerken.
SUPER!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:14 schreef Xanthe het volgende:
[afbeelding]
Zo en dat is die van mij![]()
Kon het niet over mijn hart verkrijgen om jullie nog langer te laten wachten
Idem!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:27 schreef TearSong het volgende:
Hier verder nog helemaal niets te melden. Geen ongi, niet zwanger. We wachten maar af
Karin? Wil jij misschien zo vriendelijk ziijn om mijn NOD weg te halen. Zie mijn post hiervoorquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:38 schreef Karin het volgende:
Xanthe gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Bedoel je dat je ongesteld bent geworden? Aan de ene kant heel vervelend want niet zwanger maar aan de andere kant wel goed nieuws dat je cyclus op gang gekomen is na de pilquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Bye the way, ik heb geen nod meer helaas.
juist niet, neem ik aan. daardoor heeft ze geen idee wanneer haar volgende menstruatie begint. maar Ingrid, zoals Girl24 ook al zei: geen paniek hoor, dit is heel normaal als je stopt met de pil. vervelend dat je geduld nu op de proef wordt gesteld, maar laat je lichaam nu maar even rustig zelf weer op orde komen met die cyclussen. komt vast allemaal goed!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:15 schreef Karin het volgende:
Bedoel je dat je ongesteld bent geworden?
Met liefde geef je adres maar dan zend ik het je vandaag nogquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef LittleWoodstock het volgende:
Merisse en Xanthe, heel veel succes en ik duim voor een mooie voldragen zwangerschap voor jullie. Sturen jullie dan wat HCG mijn kant op?![]()
Ik wist het eigenlijk al , maar om het te bevestigen wilde ik toch graag even testen....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef piglet het volgende:
Xanthe, ik begreep net in Z&G dat je ook getest had. Toch te moeilijk om nog even te wachten![]()
Maar meis wat geweldig dat je weer zwanger bent![]()
En wie weet zijn het er wel twee
Super hoor![]()
Dank jequote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:24 schreef Merisse het volgende:
Wauw Xanthe!![]()
Wat een SUPERnieuws! Gefeliciteerd meissie!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we gezellig samen 8 maandjes zwangeren, wat jij?!
Dank je! Idd, ik maak me meteen zorgen, terwijl we nog maar net bezig zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:15 schreef Girl24 het volgende:
Ingird Ik heb nu even geen msn, maar ik kom je morgen of overmorgen even tegemoet op de msn niet te druk maken hoor meisje dit is pas de eerste keer er is nog zoveel kans dat het snel goed gaat komen. Niet te druk maken en we praten morgen of overmorgen even op de msn oke? Een dikkevan mij voor jou
Ik hoop het. Ik lees en hoor de laatste tijd veel negatieve verhalen, dat betrek ik dan op mezelf. Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar verstand en gevoel werken niet altijd samen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:21 schreef bixister het volgende:
[..]
juist niet, neem ik aan. daardoor heeft ze geen idee wanneer haar volgende menstruatie begint. maar Ingrid, zoals Girl24 ook al zei: geen paniek hoor, dit is heel normaal als je stopt met de pil. vervelend dat je geduld nu op de proef wordt gesteld, maar laat je lichaam nu maar even rustig zelf weer op orde komen met die cyclussen. komt vast allemaal goed!
brok in je keel... zo daar heb ik al 3 dagen last van.. verschikkelijk maar ik ben ook verkouden en hoesten, zal dat wel zijn.... ik heb soms ook best krampjes daaro benee.. maar joh ik ga nergens van uit.. jah dat het negatief wordtquote:Op zondag 6 juni 2004 00:01 schreef Merisse het volgende:
Ja gek is dat he Xanthe dat je het gewoon weet. Dat had ik ook. Behalve dat je lijf anders voelt is het ook een onbewust weten.
Girly jij vroeg wat ik voor verschijnselen heb, sinds een dag of 2 pas trouwens zijn mijn borsten wat gespannen, heb ik een vlindertjesgevoel in mijn buik en een soort van brok in mijn keel (en dat allemaal als fysieke verschijnselen). Net als de vorige keer alleen had ik toen meer een trekkend gevoel in mijn onderbuik aan de zijkanten wat ik nu niet heb.
quote:Op zondag 6 juni 2004 02:23 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje 'onzin' crossposten: Vrouwen krijgen eisprong bij opsnuiven van mannenoksels
Althans, ik denk dat het onzin is, maar je weet natuurlijk maar nooit
Ja, doe maar!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:24 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Met liefde geef je adres maar dan zend ik het je vandaag nog
Doe ik het luchtdicht verpakken , kun je het bewaren tot je het nodig hebt
Hoi Ingrid19quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:42 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dank je! Idd, ik maak me meteen zorgen, terwijl we nog maar net bezig zijn.
En ik bedoel inderdaad dat ik niet zwanger en niet ongi ben, misschien een beetje raar neergezet.
Dank je voor je lieve reactie!quote:Op zondag 6 juni 2004 10:36 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Hoi Ingrid19![]()
Ik weet precies hoe je je voelt meid! Je bent de eerste in dit topic die precies hetzelfde heeft als ik. Beaker werd bv. ook lang niet ongi, maar zij heeft op dit moment geen kinderwens en wij wel!
Misschien kun je je herinneren: ik ben sinds nov.'03 gestopt met de pil en ook ik hoopte zo dat ik meteen daarna weer een normale cyclus zou hebben (tenslotte had ik die voor de pil ook).
Helaas nu nog steeds niet ongi geworden. Ik ga er zeker niet vanuit dat het bij jou ook zo lang duurt, maar ik begrijp als geen ander hoe je je voelt: niet ongi...maar ook niet zwanger. En ja, ik maakte me ook meteen zorgen terwijl ik nog maar zo kort bezig ben, dus da's helemaal niet vreemd ofzo. Af en toe denk ik bij mezelf: ik heb het recht helemaal niet om me zo'n zorgen te maken, omdat anderen al veel langer bezig zijn, maar goed, dat gevoel heb je toch.
Anyways: ik wilde je ff een hart onder de riem steken: het gaat bij jou helemaal goed komen hoor![]()
Let volgende maand maar es op!
Bij mij komen er ook allerlei verschijnselen: doorzichtig slijm, vanmorgen een hogere temp, een positieve ovu-test...het gaat allemaal de goede kant op denk ik!
Dikkespeciaal voor Ingrid19!
LW
Joh, ik heb de oksel van Slaapvriendje al twee jaar onder mijn neus geplakt als we gaan slapen. In het begin is het even wennen, maar nu hebben we er alleen nog last van als ik snachtjes nog even een plasje moet doen en ik Slaapvriendje mee de traf af moet sleuren. Is best zwaar, maar hij wordt er nu gelukkig niet meer wakker vanquote:Op zondag 6 juni 2004 12:09 schreef Girl24 het volgende:
Hahaha Dus nu moeten we allemaal onder de oksels van onze mannetjes gaan snuivenPas op dames wel adem blijven halen en bij blijven! Hihi
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Joh, ik heb de oksel van Slaapvriendje al twee jaar onder mijn neus geplakt als we gaan slapen. In het begin is het even wennen, maar nu hebben we er alleen nog last van als ik snachtjes nog even een plasje moet doen en ik Slaapvriendje mee de traf af moet sleuren. Is best zwaar, maar hij wordt er nu gelukkig niet meer wakker van
ik heb geen flauw idee of hoe lang je de pil gebruikt ook invloed heeft op hoe snel alles zich herstelt...Als dat wel invloed heeft heb ik een probleempje met mijn 9/10 jaar pilgebruikquote:Op zondag 6 juni 2004 12:09 schreef Ingrid19 het volgende:
ps mijn moeder was toen ze met de pil stopte in 1x zwanger van mij en van mijn zusje, ze hoopte dat dat erfelijk zou zijnHelaas is dat niet zo. (ze was meteen de volgende maand zwanger)
Maar ze was maar 4 jaar aan de pil.
Ik kan me hierbij volledig aansluiten!quote:Op zondag 6 juni 2004 13:23 schreef TearSong het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee of hoe lang je de pil gebruikt ook invloed heeft op hoe snel alles zich herstelt...Als dat wel invloed heeft heb ik een probleempje met mijn 9/10 jaar pilgebruik
En die krampen heb ik de laatste paar dagen ook weer, en dat is gewoon rottig. Want iedere keer ren je weer naar het toilet om in je onderbroek te turen en nee hoor, toch nog niets te zien
Ook ik heb dus geen NOD meer, geen idee wanneer dat weer gaat zijn.
En vreemd genoeg heb ik het idee dat ik toch niet zwanger ben nog niet helemaal losgelaten. Je hoort soms ook wel eens dat een test pas na 2, 3 weken positief aangeeft omdat je gewoon nog te weinig hormonen hebt aangemaakt. Ik weet pas zeker dat ik het niet ben als ik toch ongesteld word, of als een test over een paar weken nog steeds negatief is. Tot die tijd hou ik er wel rekening mee dat er nog steeds een kleine kans is dathet wel zo is...
Zie al uit naar de echoquote:Op zondag 6 juni 2004 10:28 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Ja, doe maar!Bovendien heb jij waarschijnlijk twee mini-Xanthetjes, dus is het dubbel zolang houdbaar!
![]()
Die dag gaat zeker komen.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:04 schreef Slaapmeisje het volgende:![]()
![]()
Xanthe, twee lieve jompelmeisjes in je buikkie(ik denk namelijk dat het twee meisjes worden
) Wat moet dat een heerlijk gevoel voor je zijn zeg. Van harte gefeliciteerd met je dikke vette plusje en ook die van jou moet en zal blijven zitten. Ik wil je hier niet meer zien hoor behalve natuurlijk om mij aan te moedigen en te feliciteren als die dag voor mij aanbreekt.
![]()
Heerlijk was het om jullie te foppenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:30 schreef Beaker3 het volgende:
Xanthe ik heb ff wat verder gelezen en zie dat jij ons flinkt hebt gefopt
![]()
Van harte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga weer zonnen
Beker
Hoi Ingrid19quote:Op zondag 6 juni 2004 12:09 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dank je voor je lieve reactie!
Volgens de HA is het ook normaal dat het nog op gang moet komen. Het kan wel een paar maanden duren en zelfs wel een jaar voordat je weer regelmatig bent.
Toch denk je bij jezelf, bij mij zal het wel meteen weer op gang zijn, niet dus.![]()
Het irritante is dat ik de laatste dagen soms 'ongesteldheidskrampjes' heb, dus ik elke dag toch kijken of het zover is.
Hoe doe je dat precies met het temperaturen en de ovutest? Wat voor thermometer is het beste?Kan een oorthermometer ook? En de HA zei dat ik nu wel zwanger kan raken, omdat je dan toevallig net je eisprong hebt, maar dat komt niet vaak voor. Hoe lang was jij aan de pil? Ik 8/9 jaar. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Groetjes Ingrid19
ps mijn moeder was toen ze met de pil stopte in 1x zwanger van mij en van mijn zusje, ze hoopte dat dat erfelijk zou zijnHelaas is dat niet zo. (ze was meteen de volgende maand zwanger)
Maar ze was maar 4 jaar aan de pil.
Ik slikte ook de Marvelon. Bedankt voor de info. Ik ga nu naar bed. Ik werd vanavond heel erg duizelig en daar heb ik giga hoofdpijn aan overgehouden en nu begin ik moe te worden, dus ga ik naar bed. Hopelijk word ik wakker met ongi!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:22 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Hoi Ingrid19![]()
Ik temp al vanaf januari dit jaar, waarbij ik zo goed mogelijk probeer om op hetzelfde tijdstip te tempen. Is soms wel moeilijk ivm wisselende werktijden. Met een digitale (geen oorthermo trouwens) en oraal. (kan ook rectaal, maar ik ben geen rectaal ingesteld tiepje) Op de site vruchtbaarheid.org heb ik gelezen dat oraal prima is, als je het meetpunt maar goed tegen de tongwortel houdt en je mond dicht.
Een tijd geleden had ik een doos met ovulatie-testen gekocht. (merk:Van Katwijk, inhoud 5 stuks, ¤ 18.00) Deze testen meten het LH-gehalte in je urine. LH-gehalte gaat omhoog naarmate je eisprong nadert. De werking van zo'n testje is gelijk aan die van een zwangerschapstest -> gewoon staafje piesen (met ochtendurine). In het testvenstertje verschijnt (bij voldoende LH) een streep. Hoe donkerder, hoe beter. Op deze manier kun je dus VOORAF zien wanneer je eisprong eraan zit te komen, en je dus aan de klus kunt gaan in de dagen die daarna komen.
Vlak na aankoop ben ik gaan proberen, maar in mijn testvenster verscheen geen streep hoor. Maar afgelopen week dus wel! Bovendien verloor ik de dag erna doorzichtig/eiwit-soepel slijm. Vandaag is mijn temperatuur hoger dan de afgelopen dagen. Al met al, hopelijk (eindelijk) iets van een verandering in zicht. Ik wacht het met spanning af.
Om je andere vraag te beantwoorden: ik heb op de kop af 7 jaar de pil geslikt. (dec.1996-nov.2003) Marvelon overigens. Welke slikte jij?
Mijn moeder was ook na drie maanden zwanger van mij, na haar pilgebruik was ze ook meteen weer regelmatig. Bij zwangerschap van mijn jongere broer idem dito.
Pfoei, een heel verhaal, maar hopelijk heb je erwat aan!
Dikke![]()
LW
Een betere bevestiging kun je niet wensen...quote:Op maandag 7 juni 2004 07:56 schreef Xanthe het volgende:
Ik wilde bevestiging van wat ik
eigenlijk al wist
Wat spannend Xanthe.quote:Op maandag 7 juni 2004 08:18 schreef Xanthe het volgende:
1 juli een echo en vandaag geen bloedtest...
Dus tot 1 juli moeten wachten om te zien of het een 2-ling is
Dit zijn dus gewoon de beste testen...quote:Op maandag 7 juni 2004 09:07 schreef Xanthe het volgende:
De vorige keer had ik een vage streep en mocht ik komen voor een test.
Nu had ik een duidelijke streep en gaan ze er vanuit dat het gewoon goed zit.
Vandaar,.....
Neen, githa...moet je nou maar eens kijken we hebben er toch al een hoop andere dames erbij...quote:Op maandag 7 juni 2004 10:24 schreef Githa het volgende:
Hartjeklinkt spannend
Ga jij nu nummer 3 maken in een rij .....als dat zo doorgaat is het hier zo dadelijk leeg
je hebt gelijk Jolenequote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef jolene het volgende:
[..]
Neen, githa...moet je nou maar eens kijken we hebben er toch al een hoop andere dames erbij...
Geeft niks...ik vind het soms ook raar dat de dames vertrekken bijv.quote:Op maandag 7 juni 2004 10:34 schreef Githa het volgende:
[..]
je hebt gelijk Joleneik deed weer over dramatisch
heb ik nogal last van de laatste dagen ....
![]()
Hoe gaat ie met Jolene ? .....ik ben blij dat je der weer bent en niet meer lurkt
Dat deze zo snel een positieve test gaf zegt mij dus niks.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:11 schreef jolene het volgende:
[..]
Dit zijn dus gewoon de beste testen...
gut ben echt benieuwd of je er twee hebt zoals je zelf denkt.
Twee mini Xanthes...vind het zo spannend...
was gisteravond niet écht een drupje, gewoon zoiets als ik normaal ongesteld word: dat je afveegt & dan zo'n roze/rode veeg. hem maar een mini-tampi ingedaan (had geen normaal meer in huis omdat ik dat nog moest gaan kopen voor volgende week, ben normaal altijd heel stipt met mijn nod!) die mini zat voor zo'n 3-kwart: sorry voor praatje hoor, maar ik vind het zelf zo vaagquote:Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Merisse het volgende:
Hmmmm hartje, vaag hoor die bloeding. Zet het door nu dan of is het bij een vlekje gebleven?
Ook voor jou een dikke knuffel want ik gun het jou ook zo ontzettend.
We hebben het niet tegen ouders en schoonouders verteld. We willen eigenlijk wachten tot mijn verjaardag want dan ben ik 3 maanden. Maar goed dat zeggen we nu. Ik weet zeker dat als we met 9 weken de termijnecho van de prenatale diagnostiek gehad hebben en alles is goed dan, *knock on wood*, dat we het dan toch niet voor ons kunnen houden
Wel heb ik het al verteld tegen mijn zus en mijn beste vriendin want die zijn exact op de hoogte, weten precies op welke cyclusdag ik zit dus die hou ik niet voor de gek (wil ik ook niet).
Is dit merk bij de apotheek te koop? Of heb je ze op internet gekocht?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:22 schreef LittleWoodstock het volgende:
Een tijd geleden had ik een doos met ovulatie-testen gekocht. (merk:Van Katwijk, inhoud 5 stuks, ¤ 18.00)
Moeilijk hequote:Op maandag 7 juni 2004 10:56 schreef Githa het volgende:
maarde hoop is er nog steeds
Dat is toch niet erg.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:12 schreef Githa het volgende:
sorry ....dat is er weer ff uit....
die vingers ook van mij ...die leven een eigen leven :')
Dat komt omdat je tegenwoordig er steeds meer over hoort.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:29 schreef Githa het volgende:
Dan speelt er ook nog de vraag .... kan ik wel zwanger worden, is alles wel okay ? ....stom want daar moet je natuurlijk niet van uit gaan maar het houd je wel bezig en een van de redenen dat het zo zwaaris voor sommige is misschien wel omdat je er gewoon niet met iedereen over kunt praten ... al ligt het soms op het puntje van mijn tong
Hulde aan de starter van dit topic![]()
Nee hoor, ik ben er ook nog! En ik heb nog geen teken van ongi gezien helaas. Zit nu op cyclusdag 39. Denken jullie dat het mogelijk is dat mijn lichaam een maandje overslaat?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:24 schreef Githa het volgende:
Hartjeklinkt spannend
Ga jij nu nummer 3 maken in een rij .....als dat zo doorgaat is het hier zo dadelijk leeg
Je kunt deze ovulatie-testen maar bij 1 apotheek kopenquote:Op maandag 7 juni 2004 10:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Is dit merk bij de apotheek te koop? Of heb je ze op internet gekocht?
Dat betaal je ook voor 7 Clearplan testen als ik het goed heb... Ga morgen wel ff een vergelijkend waren/prijzenonderzoek doen in de stadquote:Op maandag 7 juni 2004 16:29 schreef LittleWoodstock het volgende:
met verzendkosten erbij ongeveer ¤30,00.
Hoi hoi Jolene!quote:Op maandag 7 juni 2004 12:46 schreef jolene het volgende:
Nu eerst LW hopelijk met positieve uitslag bij de gyn.
Het gaat nu langzaam aan sneller.
Renegate we denken aan je hoor.
Zit je man bij het leger dat hij naar Irak moet..
Knuffel
Hm, Clearplan....die ken ik weer niet!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:32 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat betaal je ook voor 7 Clearplan testen als ik het goed heb... Ga morgen wel ff een vergelijkend waren/prijzenonderzoek doen in de stad
Bedankt
De Clearplan websitequote:Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Hm, Clearplan....die ken ik weer niet!Zijn dat de ovu-testen van ClearBLue ofzo?(de zwang. testen ken ik uiteraard wel) En dat zijn 7 testen in een verpakking?
Op de site van Clearplan staat vermeld dat 1 doosje (5 teststaafjes) maar liefst ¤ 65,00 kost! Whoopee, da's me iets te veel. Dan liever dus de 5 testjes van Van Katwijk voor ¤ 18.00.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
De Clearplan website
Volgens mij heb ik ze online ergens gezien met 7 testen in een verpakking. Niet dat ik die site nu terug kan vinden natuurlijk
Het staat er nog in guldens opquote:Op maandag 7 juni 2004 21:27 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Op de site van Clearplan staat vermeld dat 1 doosje (5 teststaafjes) maar liefst ¤ 65,00 kost!
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:30 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Het staat er nog in guldens op
Jij had die van ¤18 al geprobeerd?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:39 schreef LittleWoodstock het volgende:
Verder zien ze er goed uit en op zich best wel eens handig om te proberen, kun je meteen zien welke je het prettigst hanteerbaar vind.
Yep, ik heb een doos (dus 5 testjes) geprobeerd. Niet allemaal achterelkaar echter. In april had ik 3 testjes gebruikt -steeds met wat dagen ertussen- gewoon om es te kijken, en of er uberhaupt het LH-hormoon aanwezig was. Alle 3 de testjes niks, een leeg testvenster.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jij had die van ¤18 al geprobeerd?
Sinds ik een tijdje geleden in dit topic heb gelezen over ovulatietesten blijft er maar een stemmetje in mijn hoofd tegen me zeggen dat ik dat 's moet proberen. Zeker nu we al een poos niet meer roken, zijn in theorie veel vruchtbaarderquote:Op maandag 7 juni 2004 21:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Spindizzy heb ik iets gemist?
Klopt...Heb ook eigenlijk niks te zoeken in dit topicquote:Op maandag 7 juni 2004 21:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar klopt dat ik jou verder niet eerder in dit topic voorbij heb zien komen?
Niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goed plan Spindizzy! Die stemmetjes ken ik ja en dan kun je er maar beter gehoor aan geven. In ieder geval erg interessant om een keer te proberen en je weet maar nooit
Ik hoop niet dat ik tegen een zeer been schop, maar ....jij en Spin Dizzy-man hebben al eens een (of meerdere) poging(en) ondernomen tot de maak van een miniSpinDizzy?quote:Op maandag 7 juni 2004 21:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Sinds ik een tijdje geleden in dit topic heb gelezen over ovulatietesten blijft er maar een stemmetje in mijn hoofd tegen me zeggen dat ik dat 's moet proberen. Zeker nu we al een poos niet meer roken, zijn in theorie veel vruchtbaarder![]()
We gaan de komende tijd maar weer eens een poging wagen. Misschien dat die testen net het duwtje in de goeie richting zijn. In dat geval:En is het dat niet dan is er nog niks aan de hand. Wil het in ieder geval geprobeert hebben om het stemmetje in mijn hoofd het zwijgen op te leggen
Ja, ben 9 jaar geleden gestopt met de pil... Nooit zwanger geworden en 2 jaar geleden zijn we het adoptiegebeuren ingegaan. Sinds anderhalve maand staan we op de wachtlijst voor een surinaams kindje.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:04 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik tegen een zeer been schop, maar ....jij en Spin Dizzy-man hebben al eens een (of meerdere) poging(en) ondernomen tot de maak van een miniSpinDizzy?![]()
Lieve LW, je bedoelt hoop ik toch wel dat er per staafje TWEE streepjes waren he? Volgens mij gebruik jij die van het Kruidvat en daar moeten twee streepjes verschijnen als je een LH-piek hebt (wat erop duidt dat je ovulatie eraan komt binnen 24-36 uur). 1 streepje verschijnt altijd anders heb je de test niet goed gebruikt.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
Afgelopen week heb ik de laatste twee gebruikt -achterelkaar- en zowaar vertoonden beide staafjes een streep in het testvenster!
O....iets heel anders dan ik had gedacht...jullie willen adopteren? Wat leuk..een kindje uit Suriname! Dat hoor je niet vaak, althans ik niet. Wat een lange wachttijd... Krijg je tussendoor nog info/updates van instanties daar, of via een instantie hier in Nld?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:02 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klopt...Heb ook eigenlijk niks te zoeken in dit topic
In het topic Waar blijft die ooievaar nou...? staat in het kort uitgelegd wat mijn situatie is.
Yes ofcourse my dear, twee streepjes per staafje, de controle streep was prima, de teststreep ietsje lichter. Niet superdonker, maar in ieder geval iets en dit in tegenstelling tot de eerdere drie testjes (waar de testvensters gewoon wit bleven)quote:Op maandag 7 juni 2004 22:12 schreef Merisse het volgende:
[..]
Lieve LW, je bedoelt hoop ik toch wel dat er per staafje TWEE streepjes waren he? Volgens mij gebruik jij die van het Kruidvat en daar moeten twee streepjes verschijnen als je een LH-piek hebt (wat erop duidt dat je ovulatie eraan komt binnen 24-36 uur). 1 streepje verschijnt altijd anders heb je de test niet goed gebruikt.
Bedanktquote:Op maandag 7 juni 2004 22:13 schreef LittleWoodstock het volgende:
Lieve SpinDizzy, ik hoop dat de ijzeren ooievaar gauw naar je toe komt!!
fluistermodus aan :en wie weet ook nog wel een home-made beebje..... fluistermodus uit
Inderdaad Minoes!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:06 schreef minoes1967 het volgende:
LW....hahaha,je hebt gelijkdat was ik alweer vergeten.Ik heb zelfs nog geroepen dat als het hielp,ik ook een doos ging halen,haha.Nou ja,niet meer dus,maar das een ander verhaal.
Het lijkt me moeilijk om in te schattan,wanneer je nu moet beginnen met testen,want bijna iedereen hier heeft een wisselende cyclus.En als er maar 7 testen in zitten en je begint te vroeg of te laat,dan heb je er dus nog niks aan.Waarom zitten er geen 28 in ofzo,dan kan je er elke dag 1 tegenaan gooien!
Groetjes,Minoes![]()
Pffft, ik lees Honeymonsterquote:Op maandag 7 juni 2004 22:20 schreef LittleWoodstock het volgende:
[..]
Dikkevoor de Honeymoonster!
Ook helemaal mijn mottoquote:Op maandag 7 juni 2004 22:03 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
Kan ik me goed voorstellen! Maar, met al die speciale data omtrent deze beeb (verwekt op honeymoon, uitgerekend op Valentijnsdag, 3 maanden heen op/rond jouw verjaardag...) MOET het gewoon goed gaan, dat KAN niet anders!quote:Op maandag 7 juni 2004 22:22 schreef Merisse het volgende:
OK just checking dear![]()
Ik voel me dubbelhi hi
Het ene moment wil ik jubelen en het andere moment denk ik dat het toch wel weer mis zal gaan. Ik voel ook he-le-maal niks meer itt zaterdag toen ik me superzwanger voelde icl. misselijkheid. Ik lees ook nog steeds eerst het 2e streepje voordat ik Z&G lees. Maar ik mag natuurlijk niet klagen, ben wel zwanger. Mannetje en ik sturen elkaar mailtjes waarin we alleen schrijven: we zijn zwanger!
Honeymonsterquote:Op maandag 7 juni 2004 22:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Pffft, ik lees HoneymonsterInderdaad Minoes welkom terug. Ik hoop dat jullie huwelijksreis alles was wat je ervan had voorgesteld
![]()
Merisse, logisch dat je hier ook nog steeds komt kijken. We hebben toch al heel wat lief en leed hier gedeeld en je zult in de eerste paar weken je nog best wel eens onzeker voelen. Dat die kwaaltjes even wat minder zijn zegt niks hoor, die beeb blijft gewoon zitten en daarmee basta! Jullie zijn zwanger, prachtig om te lezen en zo blijft het ook (in ieder geval de komende 8 maanden ofzo want ik gun jullie natuurlijk geen olifantsdrachtquote:Op maandag 7 juni 2004 22:22 schreef Merisse het volgende:
OK just checking dear![]()
Ik voel me dubbelhi hi
Het ene moment wil ik jubelen en het andere moment denk ik dat het toch wel weer mis zal gaan. Ik voel ook he-le-maal niks meer itt zaterdag toen ik me superzwanger voelde icl. misselijkheid. Ik lees ook nog steeds eerst het 2e streepje voordat ik Z&G lees. Maar ik mag natuurlijk niet klagen, ben wel zwanger. Mannetje en ik sturen elkaar mailtjes waarin we alleen schrijven: we zijn zwanger!
Ow hartje, knuffelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef hartje het volgende:
minoes, ik ga ook duimen voor je! spannend hoor & dan blijf je tenminste lekker meekletsen!
ik ben volgens mij gewoon ongi hoor, als dit een innestellings-bloeding zou zijn dan weet ik niet waar die embryo heen wil.....maar dan is ie iets te enthousiant aan het nestelen.
ga me nou maar 's op het temperaturen stortten & over een paar maandjes maar 's naar de dokter om alles te laten checken, het gaat me nu allemaal wat te lang duren & straks is het een heel simpel dingetje & lopen we maar aan te kloten. & mijn klokje tikt maar door, daar wordt ik af&toe een beetje zenuwachtig van.
ga ff met de hond wandelen![]()
thanxquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:24 schreef jolene het volgende:
[..]
Ow hartje, knuffel
ik dacht ook aan githa, jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:25 schreef jolene het volgende:
Zit ff te denken aan renegate?
Maar volgens mij kan het ook wel een van de nu zwangere dames zijn.
Githa??
Snakelady, hoe is het bij jou...volg nu je voorbereidingen voor het trouwen nu maar in Lifestyle...
stel je voor dat ik wat mis
ja spannend!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:34 schreef jolene het volgende:
Morgen Girly nod,, hoop het zo..
en dan nog Githa en Minoes?
Spannend
Alles gaat goed, druk aan het klussen en we zien wel hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:25 schreef jolene het volgende:
Snakelady, hoe is het bij jou...volg nu je voorbereidingen voor het trouwen nu maar in Lifestyle...
stel je voor dat ik wat mis
Ik hoop dat je het niet meer nodig hebt Githaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef Githa het volgende:
fertilityfriends.com heb ik ook bekenen maar daar moet je de graden invullen met fahrenheid en niet met celsius maar ik heb geen idee hoe ik dat nu omrekendus als je het zo invult klopt het volgens mij niet echt
ik hoor het graag als iemand het wel weet overigens
effe duidelijk maken dat je met een cyclus van 23 dagen heel goed zwanger kunt raken : het resultaat in 2 voud loopt hier rond.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:45 schreef hartje het volgende:
[..]
thanxt is niet dat ik helemaal bij de pakken neer zit hoor. maar ik vind het heel vaag dat ik een week te vroeg ongi ben geworden. heb nog even teruggekeken (hou dat altijd zo'n beetje bij) & vanaf jan 2003 tot nu heb ik altijd een cyclus van 28 a 31 dagen gehad. nu ineens 24. schoot een beetje in de stress omdat ik wel 's ergens gelezen had dat wanneer je een korte cyclus hebt (ik wist niet meer hoelang, maar was zoiets als minder dan 21 dgn) je dan waarschijnlijk geen eisprong hebt. ik dacht al dat ik de eerste overgangs-klachtten kreeg! vriendje heeft me gerustgesteld
maar het leek me wel handig om nou maar 's mijn temperatuur gebeuren bij te gaan houden om evt een beetje inzicht te krijgen. ik vind die ovu-testten echt heeeel duur & dit is lekker gratis, alleen wel wat ingewikkelder volgens mij, wat een studie zeg: met die 3 temp pieken hoger dan de 6 laatste gemeten temp.
heb maar ff de handleiding van internet uitgeprint. het lijkt wel een wiskunde proefwerk joh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |