abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel vrijdag 4 juni 2004 @ 21:35:10 #1
2628 Karin
pi_19649893
wachten op het tweede streepje deel 30

28 mei TearSong NOD
28 mei Ingrid19 NOD
9 juni Girly NOD
11 juni Githa NOD
13 juni minoes1967
23 juni LittleWoodstock Gyn
28 juli Beaker Gyn
3 juli Girl24 NOD
9 juli Slaapmeisje NOD

Het deel waar veel 2e streepjes verschijnen

[ Bericht 5% gewijzigd door Karin op 08-06-2004 21:44:21 ]
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:38:04 #2
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_19649956
Is dit wellicht het topic waar Slaapmeisje haar streepje behaald
Waar Merisse dubbel feest heeft morgen

en nu ben ik weg!

Fijne avond karin

vrijdag 4 juni 2004 @ 21:39:35 #3
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19649996
ik probeer hele tijd erop te komen maar het lukt me niet meer Githa me email doet het wel ondertussen maar krijg weer geen paswoord toegestuurd van die site misschien dat iemand anders nog weet wat er ingevuld moest worden qua temp op fertilityfriend.com????
  vrijdag 4 juni 2004 @ 21:40:40 #4
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19650021
ow ennuh morgen wil ikwel kunnen whoehoeeeeeee-en voor de dames die gaan testen kben benieuwd hoor, ik ga duimennnnnnnn heel harddddddd
pi_19650433
Ik ben bang dat mijn lichaam volledig ontregeld is door de pil. Ik kan alleen maar hopen dat ik snel ongi word, nu springt er geen eitje

Dames die morgen gaan testen, suc6!

Ik ben benieuwd!!!
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:12:53 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19650700
Lieffies, ik heb net een vleugje roze ontdekt in mijn afscheiding en een behoorlijke koppijn. Hopelijk blijven de duivels weg en kan ik morgen gewoon testen, maar ik hou toch nog een slag om de arm en vrees dat ik alsnog ongesteld ga worden vanavond, vannacht of morgenochtend.

Tis maar dat jullie het weten.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:15:54 #7
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19650762
He meissie!!!!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:18:46 #8
1087 Merisse
broddeltante
pi_19650834
Ah nee toch Slaapmeissie, we zouden toch samen door?
* Merisse gaat heel hard duimen dat het NIET zo is.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_19650860
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieffies, ik heb net een vleugje roze ontdekt in mijn afscheiding en een behoorlijke koppijn. Hopelijk blijven de duivels weg en kan ik morgen gewoon testen, maar ik hou toch nog een slag om de arm en vrees dat ik alsnog ongesteld ga worden vanavond, vannacht of morgenochtend.

Tis maar dat jullie het weten.
Ik hoop dat het meevalt, het kan ook een wondje zijn, toch?
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:21:10 #10
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19650892
Het is ook eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ben allang blij dat ik niet eerder heb getest want ik denk dat ik erger reageer op een negatieve test dan op de duivels die langzaam doorbreken. Een onaangebroken verpakking CB digitaal komt vast nog wel een keertje van pas. Ik ga nu even van het ergste uit dan kan het altijd nog meevallen.

Ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte hoor!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_19650932
Slaapmeissie nee! Mag niet hoor, lekker tegenhouden die vervelende duivels. Ik ga de hele nacht voor je duimen enzo, haal morgenavond mn slaap wel weer in ...Al moest ik er een week voor wakker blijven en duimen...ik wil dat je eindelijk een keer een tweede streepje haalt...hele dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:26:36 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19651028
he wat jammer slaapmeisje, ik kan nu wel zeggen dat het niet zo is dat je ongi wordt maar jij kent je eigen lichaam het beste.
Ik hoop wel alsnog dat je morgen kan testen en een positieve uitkomst.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:29:22 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19651092
clauwheee je hoeft echt niet wakker te blijven hoor, ga maar lekker slapies doen. Als het niet zo heeft moeten zijn dan is het natuurlijk erg jammer. Helaas zijn er maar weinig die van duimen en hopen alleen zwanger worden/blijven

Ook hier kom ik wel doorheen, met of zonder 2e streepje al hoop ik natuurlijk dat dit gewoon een schijnbeweging is.
pi_19651144
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:29 schreef Slaapmeisje het volgende:
clauwheee je hoeft echt niet wakker te blijven hoor, ga maar lekker slapies doen. Als het niet zo heeft moeten zijn dan is het natuurlijk erg jammer. Helaas zijn er maar weinig die van duimen en hopen alleen zwanger worden/blijven

Ook hier kom ik wel doorheen, met of zonder 2e streepje al hoop ik natuurlijk dat dit gewoon een schijnbeweging is.
Ach ja weet ik ook wel..wil alleen aangeven dat ik je verdorie dat tweede streepje zo graag gun...
Nou ik hoop ook op een schijnbeweging...ik ga inderdaad maar wat slapies doen...maar denk wel aan je!!! Dikke
pi_19651230
slaapmeisje- waag het niet hoor.. ik ga ook de hele nacht voor je duimen.. elke keer als ik mijn neus snuit duim ik.. (en je wilt nie weten hoe vaak het is )

merisse- heerlijk dat je de verschijnselen voelt kan nie missen toch?? ik duim ook voor jouw!!

xanthe- ik lees nu pas je berichtje en kan geen vitaminen meer halen.. ik heb wel van kruidvat zalf gehaald enzao wat ik ook kan stomen.. wel lekker spul is dat..

ingrid19 - wat kut die onzekerheid.. hoop dat je snel ongi wordt

update van mij - nog steeds zo beroerd.. mijn vriendje kwam thuis uit werk en zei dat ik snachts al hoge koorts had.. nou lekker dan.. nu heb ik ook verhoging.. maar jah we zien het wel.. ik doe het lekker rustig aan , en ga vroeg naar bedje.. ik hoop dat ik morgen weer beter ben want heb morgen allemaal afspraken staan die ik niet af wilt zeggen

weltrustuh lady's ennuh voor de morgen testers!! SUCCES!!

een hele dikke knuf van
zeurly

ps: bedankt voor de beterschap
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:39:46 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19651329
Girly van harte beterschap. Het klinkt flink beroerd en hopelijk word je snel weer helemaal beter en snotvrij

Merisse, voor ik het vergeet, heeeel veel succes met testen morgen en waag het niet om met een negatieve test te komen anders doe ik je wat!
pi_19651395
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Girly van harte beterschap. Het klinkt flink beroerd en hopelijk word je snel weer helemaal beter en snotvrij
thanxx wijffiej.. zorg jij maar dat je 2 streepjes heb of tewel een plusje!!!
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Merisse, voor ik het vergeet, heeeel veel succes met testen morgen en waag het niet om met een negatieve test te komen anders doe ik je wat!
slaapmeisje wordt agressief.. pas maar op voordta ik dalijk nog ga denken dat het hormoontjes zijn
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 22:45:39 #18
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19651483
Hihi Girly ik denk dat het eerder te maken heeft met naderende duiveltjes, dan ben ik altijd wat minder vriendelijk
pi_19651547
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hihi Girly ik denk dat het eerder te maken heeft met naderende duiveltjes, dan ben ik altijd wat minder vriendelijk
hmm daar zit ook wat in... ik hou beter mijn mond nu zippeed
ps: ik hoop dat het toch stiekum hormoontjes zijn

trustuh dames..

en alsnog succes!!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 22:48:45 #20
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19651574
grrr ik haat roze!! kunnen we roze niet verbannen of zo?? sjips zeg, laten w ehopen dat het gewoon maar bij een beetje roze blijft, maar ja zo begint het meestal helaas wel ja
we kunnen ook zo bekijken natuurlijk als dit geen 2e streepje wordt het is al wel juni!! dus ben je al stukkie dichterbij strax de mmm (wat we liever niet hebben, maar ja als het niet anders kan) en dan komt straks dat 2e streepje echt wel (hopelijk snel) en dikke knuf..

en Merisse voor jou duim ik ook heel hard dat het raak is (en deze x ook blijft zitten waar het moet blijven zitten van mij)

ik denk dak morgenvroeg om 8 uur naast me bed sta te springen om te kijken of er al iemand getest heeft
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2004 @ 23:35:03 #21
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19652878
Roze is nu al donkerroze geworden en ik denk dat ik wel kan raden wat de volgende kleur zal zijn Ik ben allang blij dat het er nu van komt en niet nadat ik eerst een negatieve test te verwerken krijg en daarna meteen ongesteld wordt. Dat heb ik ook al een keer gehad dat ik tijdens het testplassen al ongi werd. Dan baal je helemaal als een stekker natuurlijk. Ook nu is het erg, heel erg jammer dat ik ongesteld ben geworden op dag 38, maar ik ben blij dat ik toch altijd in mijn achterhoofd heb gehouden dat het zou kunnen gebeuren. Beetje lullig is het wel van mijn lichaam om toch eerst weer hoop op te bouwen door zo overtijd te zijn en dan alsnog met de botte bijl mijn hoop weer neer te hakken.

Martineke dank je wel voor je opsteker Dat is waar ook, het is alweer juni en dat betekent dat augustus niet ver weg meer is en dan kunnen we hopelijk beginnen met IUI! Maandag a.s. dan maar meteen bloedprikken en afspraken maken voor de laatste samenlevingstest en een afspraak maken om de uitslag te bespreken.

Meiden, ik ga dus niet testen morgen. Jammer, maar pindakaas. Nu lekker een koppie thee met een enorme stroopwafel en dan lekker tegen slaapvriendje aankruipen en dromen van de dag dat het voor ons zover zal zijn.

Welterusten
pi_19653380
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 23:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Roze is nu al donkerroze geworden en ik denk dat ik wel kan raden wat de volgende kleur zal zijn Ik ben allang blij dat het er nu van komt en niet nadat ik eerst een negatieve test te verwerken krijg en daarna meteen ongesteld wordt. Dat heb ik ook al een keer gehad dat ik tijdens het testplassen al ongi werd. Dan baal je helemaal als een stekker natuurlijk. Ook nu is het erg, heel erg jammer dat ik ongesteld ben geworden op dag 38, maar ik ben blij dat ik toch altijd in mijn achterhoofd heb gehouden dat het zou kunnen gebeuren. Beetje lullig is het wel van mijn lichaam om toch eerst weer hoop op te bouwen door zo overtijd te zijn en dan alsnog met de botte bijl mijn hoop weer neer te hakken.
Dat zou echt jammer zijn! Dat lichaam van jou weet ook niet wat ze wil!
*knuf*

Mijn lichaam ook niet trouwens, een dik half uur de typische ongikrampjes gehad, en nu ineens niks meer. Ik hoop maar dat dat betekent dt ik snel ongi word en zodoende aklles weer op gang komt en ik een eisprong krij tzt.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 00:55:25 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19655420
Slaapmeisje, een dikke kus vanaf hier, wat balen meid! Je leek idd zo dichtbij! Nu dan toch maar op voor de volgende stap!

En verder is het natuurlijk nog wel spannend, want er wordt morgen alsnog gepiest! Dus ik F5 wel een paar keer....
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 01:07:11 #24
81992 Githa
pi_19655691
slaapmeisje dikke knuffel .... ik heb even niks te zeggen had het zo gehoopt

Martineke geeft niks joh toch bedankt voor het zoeken... ik denk dat ik beter kan stoppen met het tempen .... geloof niet dat het zo veel nut heeft.
en in het weekend om 6.30 uur de wekker is ook geen lolletje
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 01:14:05 #25
81992 Githa
pi_19655837
Merisse tis al zaterdag maar geloof nooit dat je al op bent

Kom op he meid je gaat ons en jezelf toch niet teleurstellen he

IK WIL EEN TWEEDE STREEP een plus mag ook

Voor mezelf zie ik het gewoon positief in want met 5 sprongen moet het toch gelukt zijn deze maand
iemand zei ooit is "altijd blijven lachen"
pi_19656211
Slaapmeisje
Jammer voor je meid (understatement)
#geen
  zaterdag 5 juni 2004 @ 02:34:09 #27
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19656826
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:14 schreef Githa het volgende:
Merisse tis al zaterdag maar geloof nooit dat je al op bent
Optimist
Ik heb tenminste nog kunnen wachten tot 2.30 uur . Maar nee hoor, Merisse ronkt nog

Slaapmeisje Wat ontieglijk jammer .
Ik vind dat je er zo kalmpjes onder blijft, of is het maar schijn? Je mag gerust het mijn servies kapotgooien !
Enorm veel sterkte ermee
... ♥ ik mis je ♥
pi_19657348
He verdorie slaapmeisje ik lurk mee en ik moet over 5 min naar m'n werk maar ik had me zitten verheugen op half 12 (als ik klaarben met werken ) Dat ik dan had kunnen lezen dat je een plus zou hebben
  FOK!fossiel zaterdag 5 juni 2004 @ 07:12:06 #29
2628 Karin
pi_19657382
Ach Slaapmeisje wat vreselijk jammer Ik had het je zo gegund.

We hebben nog een tester vandaag.

Merisse

Succes!
  Jubileum moderator zaterdag 5 juni 2004 @ 07:42:11 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19657427
Ach slaapmeisje wat vreselijk jammer Dikke knuffel voor jou
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_19657534
Verdorie Slaapmeisje , ik had stiekum ook al een behoorlijke hoop dat je een 2e streepje zou halen.
Dacht net nog joepie met zijn allen in dit topic een 2e streepje halen!

Merisse ik ben super benieuwd hoe ie dan nu bij jou zit.

Girly , je kunt ook vandaag iets halen en morgen bij de dienstdoende apotheek
Ik weet nog van een periode dat ik zelf steeds ziek was , verkouden , keelpijn enzo.
Was er heel bevattelijk voor.
Sinds ik echineaforce gebruik is dit dus echt over...
Als ik toch wat keelpijn kreeg gebruikte ik het gewoon tig keer en meestal was het na een dag over.
Tis maar een tip....

Dan hier nog maar ff.
Vandaag is eigenlijk mijn NOD.
Om geen gezeur aan mijn hoofd te hebben , waarmee ik mezelf gek zou lopen maken heb ik er dus maar een paar dagen bij op gegooid (gezeur niet in het negatieve lezen).
Heb wel wat buikpijn ,maar ook harde borsten.
Heb geen test in huis dus ga zeker niet thuis testen.
Heb het helemaal gehad met die thuis testen en als ik niet ongi word bel ik dus maandag met het ziekenhuis om te vragen wanneer ik mag komen voor een bloedtest.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:18:17 #32
336 Jessicaa
pi_19657634
Slaapmeisje wat kl*te weer. Heel veel knuffels van mij
Merisse jij ligt vast niet meer te slapen hoor Ik hoop het zo voor je
Xanthe voor jou ook weer spannend zeg!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:24:45 #33
1087 Merisse
broddeltante
pi_19657662
Dames, ik mag u het heugelijke bericht brengen dat ik wederom ZWANGER ben!
YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHH

YES YES YES YES

En deze keer heb ik besloten dat het blijft zitten.
* Merisse gaat het anders doen deze keer
pi_19657671
Bah Slaapmeisje das weer verschrikkelijk balen...ik had het gewoon zo voor jullie gehoopt...dikke

Merisse kan me niet voorstellen dat je nog ligt te pitten? Spannend hoor!
EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MERISSE!!!!! GEFELICITEERD!! WAT GEWELDIG VOOR JULLIE!!! Hele dikke

Xanthe, voor jou is het dus ook al spannend!!
pi_19657673
Gefeliciteerd Merisse.

slaapmeisje
  FOK!fossiel zaterdag 5 juni 2004 @ 09:29:16 #36
2628 Karin
pi_19657681
Jaaaaa Merisse wat goed

Van harte gefeliciteerd! Prachtig verjaardagskadootje

En jahoor, deze keer blijft het gewoon zitten.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:30:22 #37
336 Jessicaa
pi_19657689
Merisse echt heeeeeel erg van harte joh!!!!!!

Heel fijn voor jullie
  FOK!fossiel zaterdag 5 juni 2004 @ 09:33:34 #38
2628 Karin
pi_19657714
Merisse ook van harte gefeliciteerd namens Lois via de SMS
pi_19657720
Merisse.............jaaahhh deze blijft hoor
Dat is dubbel feest vandaag ......gefeliciteerd met je Man

Slaapmeisje

Xanthe, ook voor jou word het spannend......
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:34:37 #40
1087 Merisse
broddeltante
pi_19657722
Berichtje aan Slaapmeisje: lieverd ik vind het ZO kloten voor je dat je lichaam je weer zo voor de gek heeft gehouden. Het is niet eerlijk, ik wel al voor de 3e keer en jij niet een keer Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je nu moet voelen. Dikke knuffel meis en heel veel sterkte. En ik weet zeker dat het voor jou ook zover zal komen dat je een tweede streepje zult zien. En wij dan hier een giga-feestje gaan bouwen
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:35:47 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19657728
Merisse gefeliciteerd! Wat heerlijk!

Oh, en gefeliciteerd ook met de verjaardag van je mannetje! Dus toch een mooi kadootje!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:38:41 #42
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19657745
MEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
Geweldig gefeliciteerd!
Meis, wat leuk voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_19657747
Merisse van harte gefeliciteerd!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:41:19 #44
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19657762
Merisse...ik dacht vannacht nog aan je, stom he, ben zo blij voor je

Slaapmeisje... hou vol
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:46:48 #45
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19657803
Slaapmeisje
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_19657811
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 09:24 schreef Merisse het volgende:

YES YES YES YES

* jolene gaat het anders doen deze keer
Merisse wat een heerlijk nieuws...dikke knuffel en een
nu blijf ik duimen net zolang tot je die twaalf weken door bent.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 09:48:44 #47
43556 miss_dynastie
pi_19657817
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 09:24 schreef Merisse het volgende:

YES YES YES YES

* miss_dynastie gaat het anders doen deze keer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_19657822
YESSSSSSSS Merisse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd!
pi_19657824
Lief Slaapmeisje en slaapvriendje, ik vind het ongeloofelijk jammer.
Stilletjes heb je de hoop dat het toch raak zou zijn.
Ik vind het heel jammer dat het toch niet zo heeft mogen zijn.

Dikke knuffel en een dikke
pi_19657833
Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel test kriebels begin te krijgen.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 09:51:54 #51
43556 miss_dynastie
pi_19657848
Jammer slaapmeisje
Dikke
pi_19657851
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 09:50 schreef Xanthe het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik nu ook wel test kriebels begin te krijgen.
Moeilijk he Xanthe, kun je het nog volhouden.
dikke knuffel en een
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:55:32 #53
1087 Merisse
broddeltante
pi_19657867

Mijn verjaardagskado voor m'n mannetje
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:55:40 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_19657868
Doen, doen, doen, Xanthe!!!!!!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:56:37 #55
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_19657875
Slaapmeisje, wat jammer.... *troostknuffel geeft*
pi_19657895
Hahaha , doen??? Ik heb niet eens een test in huis...
En denkend aan januari was ik ook 5 dagen overtijd voordat ik een positieve test had....
  zaterdag 5 juni 2004 @ 09:59:19 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_19657896
Merisse, wat een superbericht van jou!!! Heeeeel hartelijk gefeliciteerd. En dit is dan wel een heel speciaal verjaardagscadeau inderdaad. Hou vast he meissie Joehoeoeoe wat een fijn nieuws!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 5 juni 2004 @ 10:00:05 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_19657906
*Sjeen springt uit lurkstand*

Merisse, Proficiat meid!!!! Wat een geweldig verjaardagskado
Sjeen gaat meeduimen dat alles gewoon blijt zitten waar het zitten moet...

Xanthe, kriebel, kriebel, kriebel. Nog even geduld meid, ik wacht vol spanning op de positieve bloedtest

Slaapmeisje Lieverd, ik zit toch nog stiekem te hopen hier dat het niet heeft doorgezet. Of dat het een soortement innestelingsbloeding is. Maar ik wil geen valse hoop geven. Mochten de er al zijn, dan een dikke voor jou. Ik heb zo'n respect voor de manier waarop je ermee omgaat!

*Sjeen kruipt weer terug in lurkstand*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:00:27 #59
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_19657909
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 09:59 schreef Xanthe het volgende:
Hahaha , doen??? Ik heb niet eens een test in huis...
En denkend aan januari was ik ook 5 dagen overtijd voordat ik een positieve test had....
De winkels zijn allang open Xanthe En ik heb wel even geduld terwijl jij zo'n ding gaat halen hoor
pi_19657910
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 09:55 schreef Merisse het volgende:
[afbeelding]

Mijn verjaardagskado voor m'n mannetje
Heb je het hem al gegeven??
pi_19657924
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 10:00 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

De winkels zijn allang open Xanthe En ik heb wel even geduld terwijl jij zo'n ding gaat halen hoor
Dat weet ik , maar we zitten deze maand nog wat krapjes (zolang de onze Ford sierra nog niet verkocht is ).
+ dat de test nu nog wel negatief kan uitslaan als ik kijk naar januari waarin ik dus 5 dagen overtijd was en toen een vaag 2e streepje had...
pi_19657927
Lief Slaapmeisje, wat is het toch weer ontzettend kut dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Maar zoals iemand al zei: het is nu juni, nog even en het is augustus En dan begint de mmm voor jou. Niet leuk, maar als het resultaat er maar naar mag zijn toch? Ik hou het er nog steeds op dat het dit jaar toch echt ook een keertje raak zal zijn voor jou. Maar het duurt wel al een stuk langer dan we allemaal hopen.
Dikke en knuffel voor je. Verwen jezelf lekker vandaag hoor!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:03:29 #63
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19657932
Slaapmeisje wat ongelovelijk klote zeg. Wat moet jij je lichaam af en toe vervloeken. Iedere keer houdt het je weer voor de gek. Veel sterkte om deze teleurstelling te verwerken en een hele dikke knuffel.

Merisse, van harte gefeliciteerd. Wat een leuke foto van het testresultaat. En deze keer blijft het gewoon 40 weken zitten hoor. 3x is scheepsrecht.

Xanthe, voor jou is het ook heel spannend. Wanneer weet jij meer?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:03:39 #64
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19657933
Ohhhhhhhh Merisse Ik ben er helemaal stil van.
Deze keer gaat het lukken met Minierisse
... ♥ ik mis je ♥
pi_19658011
Lieve Merisse,
Wat een geweldig kado voor je mannetje . Ik ben zo blij voor je Dit wordt een heerlijke dag vandaag (alleen mag je jammergenoeg weer geen wijntje vanavond ).

Is het nu tijdens de honeymoon raak geweest? Hoe dan ook, deze keer MOET het gewoon goed gaan ok? Drie keer is scheepsrecht, etc.
Meid ik ben helemaal happy voor je

Xanthe, wat spannend meid! Misschien slim om inderdaad toch nog even wachten tot maandag. Scheelt weer geld en eventueel een teleurstelling omdat je nog niet genoeg hcg in je urine hebt.
Maar oei wat blijft dat toch spannend
Ik duim voor je.
pi_19658021
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 10:03 schreef Jambo het volgende:

Xanthe, voor jou is het ook heel spannend. Wanneer weet jij meer?
De bedoeling was dat wanneer ik maandag nog niet ongi ben het ziekenhuis te bellen wanneer ik mocht komen voor een bloed test....
Maar ondertussen kriebelt het wel heel erg.....
pi_19658042
Renegate, lees jou berichtje net nog.
Wat ongeloofelijk balen.
Maar jij weet dat je hier altijd je verhaal kan doen..
Knuffel
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:15:29 #68
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19658045
Xanthe, kan me voorstellen dat het na die positieve test van Merisse bij jou ook heel erg begint te kriebelen. Maar maandag is al bijna, dus dat is nog wel vol te houden toch? Of mag je maandag alleen maar bellen en is het niet gezegd of je dan ook een bloedtest (+ uitslag) krijgt?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:18:34 #69
1087 Merisse
broddeltante
pi_19658075
Dames, hartelijk dank voor de felicitaties. Ik zit hier helemaal te stralen
Pigletje, idd kindje is 100% zeker "made in Thailand"
Jolene, ik heb het niet stiekem gedaan hoor. Wel al zingend "happy birthday" met het positieve testresultaat in handen de slaapkamer binnengekomen. Mannetje reageerde overigens tamelijk nuchter. Tja man he plus zelfbescherming... ik snap het wel. Hij is alleen bijzonder trots op zijn superzaad
pi_19658117
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 10:18 schreef Merisse het volgende:
Dames, hartelijk dank voor de felicitaties. Ik zit hier helemaal te stralen
Jolene, ik heb het niet stiekem gedaan hoor. Wel al zingend "happy birthday" met het positieve testresultaat in handen de slaapkamer binnengekomen. Mannetje reageerde overigens tamelijk nuchter. Tja man he plus zelfbescherming... ik snap het wel. Hij is alleen bijzonder trots op zijn superzaad
Merisse, we gaan nu duimend door die twaalf weken.
Nu gaat het gewoon goed.
Knuffel.

Ow nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man...
Bijna vergeten
pi_19658147
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 10:15 schreef Jambo het volgende:
Xanthe, kan me voorstellen dat het na die positieve test van Merisse bij jou ook heel erg begint te kriebelen. Maar maandag is al bijna, dus dat is nog wel vol te houden toch? Of mag je maandag alleen maar bellen en is het niet gezegd of je dan ook een bloedtest (+ uitslag) krijgt?
Ja kan maar zo zijn dat ze dan zeggen dat ik woensdag pas mag komen.....
Maar goed als ik woensdag nog niet ongi ben , weet ik allang genoeg
pi_19658199
Gefeliciteerd Merisse Geniet er heeeeeel erg van en ik zal onwijs voor je duimen dat je kleintje nu gewoon blijft zitten waar ie zit.

Slaapmeisje, ik weet ook even niet wat ik moet zeggen...ik vind het heel erg verdrietig dat je elke keer weer zo teleurgesteld wordt, dat is niet leuk .

Xanthe, jij heel veel sterkte met wachten wat ook best heel erg moeilijk is.
pi_19658221
Mallemeid, hoe is het met jou
pi_19658323
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 10:18 schreef Merisse het volgende:
hihi, wat leuk
Dan kun je, net zo als David & Victoria Beckham, je kind mooi vernoemen naar de plaats waar het verwekt is (Brooklyn was het bij hen)
Dat doe je niet zo snel met (in mijn geval) Naarden
  zaterdag 5 juni 2004 @ 10:52:57 #75
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19658389
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 10:46 schreef piglet het volgende:
[..]
hihi, wat leuk
Dan kun je, net zo als David & Victoria Beckham, je kind mooi vernoemen naar de plaats waar het verwekt is (Brooklyn was het bij hen)
Dat doe je niet zo snel met (in mijn geval) Naarden
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 10:57:06 #76
81992 Githa
pi_19658437
Merisse YEAAAAH!

meid wat geweldig heel erg gefeliciteerd en deze keer blijft het gewoon zitten waar het hoort te zitten

zaterdag 5 juni 2004 @ 11:00:58 #77
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19658481
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 10:27 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Ja kan maar zo zijn dat ze dan zeggen dat ik woensdag pas mag komen.....
Maar goed als ik woensdag nog niet ongi ben , weet ik allang genoeg
Dat zou minder zijn als je woensdag pas mag komen. Maar als je het zelf dan al weet....
We duimen in ieder geval nu met z'n allen voor jou. En laat het maar snel volgende week zijn dan.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:01:17 #78
1087 Merisse
broddeltante
pi_19658486
Naarden, geweldig
Die van mij heet dan of Hua Hin (de plaats) of Anantara (het hotel)... nou Tara zou best kunnen, toch?
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:02:11 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19658497
Ik las het in Z & G.
M E R I S S E J A A A A A A A A A ! ! ! ! !
(kan ff de pomponnetjes niet vinden )
Maar ik ben echt hartstikke blij voor je en idd 3x is scheepsrecht!!
We gaan heel hard voor je duimen
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_19658579
Merisse gefeliciteerd, zowel met je man als met de test!!!!

Volgens frummel gaat het goedkomen deze keer. Ik zag de test en kreg gelijk een schopje van hem
Dus ik ga 8 weken duimen voor je!!!!
pi_19658658
Jolene, lief dat je dat vraagt . Met mij gaat het redelijk goed, af en toe heb ik het nog wel moeilijk...woensdag bijv. toen we naar de gyneacoloog gingen. Daar kreeg ik een inwendige echo wat sowieso al een schok was want dat had ik niet verwacht en omdat het toen definitief was dat het vruchtje er niet meer zat. We gaan nu de draad weer oppakken en misschien kan ik over een tijdje wel weer een 2e streepje melden, maar ik ga er niet teveel mee bezig zijn.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:18:55 #82
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19658689
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:01 schreef Merisse het volgende:
Die van mij heet dan of Hua Hin (de plaats) of Anantara (het hotel)... nou Tara zou best kunnen, toch?
Errrhhhhh weet je nu al dat het een meisje wordt dan?
... ♥ ik mis je ♥
pi_19658702
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:01 schreef Merisse het volgende:
Naarden, geweldig
Ik zie het ook al helemaal voor me dat je bij zo'n oerhollands kind de naam Hua Hin over het schoolplein moet roepen
Maar Tara kan inderdaad best
Alleen kan het natuurlijk ook een jongentje zijn en die zal dat minder vinden denk ik
  zaterdag 5 juni 2004 @ 11:30:08 #84
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19658861
gossie ik ben te laat wakker

Merisseeeeeeeeeeeeeee gefeliciteeerdddddddddddddddddddd jullie zijn wel super vruchtbaar hoor, jullie fixen dat wel even snel deze keer blijft het zitten!! 3 x is scheepsrecht he!!
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 11:45:12 #85
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19659067
Lieve Merisse, wat een geweldig nieuws mijn teleurstelling van vandaag wordt een klein beetje goedgemaakt met jouw tweede streepje want het is je zo ontzettend gegund meis. Het is super dat je zwanger bent en deze keer blijft dit thaise hummeltje gewoon lekker bij papa en mama-Merisse hoor daar ben ik van overtuigd. Jullie zijn wel een supervruchtbaar stel zeg

Tante Xanthe voor jou duim ik me driedubbelsuf hoor en ik hoop zo dat jij de volgende bent!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:26:23 #86
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19659668
ow en merisse : gefeliciteerd met je man (dat klinkt deftig he ) en ook voor hem felicitaties natuurlijk met verjaardag en zwangerschap
pi_19659796
MERISSE- GEWELDIG WIJFFIEJ... ik wist het gwoon zeg GEFELICITEERD en een mooier cadeau kan je man nu niet wensen neem ik aan geweldig cadeau zeg...
geniet er lekker van..
trouwens wat voor verschijnselen heb je??

slaapmeisje- ik geef je ff een dikke knuffel hoor

xanthe- erg bedankt dat je die tips heb gegeven.. ik zal eens gaan kijken.. want ik ben indd wel vaak ziek.. maar jah misschien ook mijn eigen schuld?? maar wat je zegt in januari dat was toen je zwanger was toch?? ik weet nie of ik echt zwanger ben hoor... heb er nie zo vertrouwen in..
dus jullie dames moeten ook niet echt vastprikken op mijn NOD .....
ennuh kan begrijpen dat je ook de kriebels krijg.. hoe zit het met jouw verschijnselen eigenlijk???
ik hoop dat snel je auto verkocht wordt

kom op dames NOG MEER STREPPJES EN PLUSJES... ik wordt er helemaaaal happy van !!!!!!
pi_19660000
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 11:16 schreef mallemeid het volgende:
Jolene, lief dat je dat vraagt . Met mij gaat het redelijk goed, af en toe heb ik het nog wel moeilijk...woensdag bijv. toen we naar de gyneacoloog gingen. Daar kreeg ik een inwendige echo wat sowieso al een schok was want dat had ik niet verwacht en omdat het toen definitief was dat het vruchtje er niet meer zat. We gaan nu de draad weer oppakken en misschien kan ik over een tijdje wel weer een 2e streepje melden, maar ik ga er niet teveel mee bezig zijn.
Alles jullie het beide een mooi plekje kunnen geven, kunnen jullie daarna samen verder.
het er niet teveel mee bezig zijn istoch een goed iets.
Zou het wel leuk vinden als je af en toe laat weten hoe het met je is.
Wens jullie veel sterkte..en veel ftf plezier.. dikke jolene
  zaterdag 5 juni 2004 @ 12:50:01 #89
62233 Jelief
ikke lief!
pi_19660040
hip hip hurray! wow Merisse dat is mooi, ik hoop heel hard dat je over een maadn of negen je beebje vast kan houden * Jelief kaarsjes aansteekt en gebedje prevelt

slaapmeis, alles wat ik bedenk om te tikken is of te banaal of dekt absoluut niet wat ik wil zeggen dus voor jou ook een kaarsje en een gepreveld gebedje en een dikke
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 14:50:17 #90
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19662548
Lois of Karin, kan een van jullie mijn NOD wijzigen in 9 juli? Mijn dank is groot
pi_19662949
Slaapmeisje heeft het nu helemaal goorgezet.
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 15:13:55 #92
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19663085
Helaas jolene het is weer helemaal raak deze maand. Vandaag behoorlijk veel pijn en zooi, morgen hopelijk weer wat beter. Vanavond krijgen we vrienden te eten en ik hoef me nu niet meer in te houden met de rode wijn

Maandag bloed laten prikken, rond mijn verjaardag (21 juni) weer een samenlevingstest en dan nog een afspraak maken voor de uitslagen zodat we hopelijk snel kunnen beginnen met een of andere behandeling. Het zal waarschijnlijk eerst IUI worden, maar goed... we wachten het af.

Iemand riep hier dat het lijkt alsof ik wat koeltjes reageer, maar natuurlijk zijn er gisteravond wel wat traantjes gevallen hoor. Gelukkig niet meer zo een hysterische huilbui gekregen als een aantal maanden geleden. Hoe gek ook, het lijkt te wennen om elke keer weer die teleurstelling te moeten verwerken.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 15:16:49 #93
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_19663158
Jammer Slaapmeisje het was weer te mooi om waar te mogen zijn, hadden het jullie zo gegund klotezooi ook eigenlijk. Dikke en
pi_19663292
*uit lurkstand*

Ik wil even kwijt dat ik hier heel erg meeleef met jullie. Veel sterkte en geluk en dat het iedereen eens mag lukken om een tweede streepje te krijgen.

*weer in lurkstand*
pi_19664769
Merisse, van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop ook dat het blijft zitten!!! Daar gaan we wel vanuit toch?

Slaapmeisje, wat jammer zeg! Ik hoop voor jou dat het volgende maand wel raak is!
pi_19664801
Merisse: GEFELICITEERD MEID!!!! Geweldig nieuws
pi_19664841
Merisse gefeliciteerd!!!
#geen
pi_19665920
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 15:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Helaas jolene het is weer helemaal raak deze maand. Vandaag behoorlijk veel pijn en zooi, morgen hopelijk weer wat beter. Vanavond krijgen we vrienden te eten en ik hoef me nu niet meer in te houden met de rode wijn

Maandag bloed laten prikken, rond mijn verjaardag (21 juni) weer een samenlevingstest en dan nog een afspraak maken voor de uitslagen zodat we hopelijk snel kunnen beginnen met een of andere behandeling. Het zal waarschijnlijk eerst IUI worden, maar goed... we wachten het af.

Iemand riep hier dat het lijkt alsof ik wat koeltjes reageer, maar natuurlijk zijn er gisteravond wel wat traantjes gevallen hoor. Gelukkig niet meer zo een hysterische huilbui gekregen als een aantal maanden geleden. Hoe gek ook, het lijkt te wennen om elke keer weer die teleurstelling te moeten verwerken.
Zo lang je bij elke tegenslag de positieve dingen probeert te blijven in zien , kun je veel rake klappen goed opvangen.
Zoals dus vanavodn dat rode wijntje... wat je anders niet had gedronken.
Neem je er ook 1 voor mij

Ondanks dat het niet leuk is om behandelingen te moeten ondergaan , je zult zien dat je dan in no time zwanger bent.
Voordeel van IUI is dat wanneer dat niet zou aanslaan (daar gaan we nog maar niet vanuit) je nog voor IVF kunt gaan (zaad was toch in orde?).
Je hebt dus meer mogelijkheden. IUI is nog steeds vanuit het standaard pakket vergoed (ziekenfond in elk geval , weet niet hoe dat bij particulier is) alleen eventuele medicatie ligt aan je verzekering en het soort dekking dat je hebt.

Dat je koeltjes reageerd , is misschien ook logisch dat je zo overkomt.
Je hebt al heel wat te stellen gehad met je lijf , dat je telkens weer in spanning laat zitten en dan stiekum..... ga je hopen... bah bah bah...
Meis ik snap je gevoelens , zoals de meiden die hetzelfde mee hebben moeten maken ook heel goed begrijpen waar je het over hebt.
Na elke teleurstelling , word je harder , ga je de volgende keer beter incaseren.
Je krijgt de klap , veegt jezelf bij elkaar en gaat weer door....
Van alle meiden uit dit topic gun ik het jou nog het meeste om een positieve test te krijgen.
en hug voor jou....
  zaterdag 5 juni 2004 @ 17:47:02 #99
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19666036
* met trampoline uit lurkstand springend*

( negen jompeltjes voor iedere maand!)

En nu allemaal in de maat:

Er is een dikke plus, ole ole
Er is een dikke plus, ole ole
Er is een dikke plus, een vette dikke plus
Merisse heeft een plus, ole ole!!!!

( en nog maar es negen jompeltjes!)

Merisse meid, ik weet bijna niet hoe ik moet uitdrukken hoe blij ik voor je ben! Hartstikke gefeliciteerd! Vanmorgen was ik al even aan het spieken, maar uiteraard lag jij nog in je bedje (het was errug vroeg ). Toen gaan werken, ben nu nog geen kwartier thuis en dan meteen dit berichtje! GE-WEL-DIG!
Geniet ervan, en zet em op!

Slaapmeisje, wat jammer dat de toch weer opgedoken zijn... (hebben die lui nooit vakantie ofzo??) Maar zoals gezegd, augustus komt met rasse schreden dichterbij dus... ik blijf mijn duimen in de aanslag houden!!! Sterkte en ook jij: zet em op!

Alle anderen (voor zieke Girly een beterschapsknuffel) een dikke

LW

*weer van grote hoogte lurkstand induikt...*
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zaterdag 5 juni 2004 @ 18:57:45 #100
1087 Merisse
broddeltante
pi_19667386
LW wat ben je toch een schatje!
pi_19667607
Ik wil ook jompeltjes!!!!
pi_19667760
Voor jou zijn het ook spannende dagen Xanthe, ik duim voor je! Enne :
  zaterdag 5 juni 2004 @ 19:55:33 #103
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19667764
Xanthe wil jompeltjes?

Xanthe krijgt jompeltjes!!!!

Dit is alvast voor nu, en als je zwanger bent, krijg je er nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer!!

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_19667780
Daar houd ik je aan LitteWoodstock!!!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 19:58:31 #105
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19667832
Maar natuurlijk lieve Xanthe!
Maak jij ze dan ook voor mij als het allemaal zover zal zijn?
pi_19667896
tuurlijk meisssie voor jou ga ik het leren (kweet nog niet hoe jompeltjes gemaakt moeten worden)
pi_19667965
Nie zo moeilijk hoor Xanthe, een * dan een O en dan weer een *
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:06:01 #108
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19668018
Hee, waar is eigenlijk Girl24? Zij heeft ook haar NOD.....

Xanthe, als je maandag nog niet ongi bent, dan ziekenhuis bellen voor bloedtest? Ik ga duimen en op Yomanda-achtige wijze jompeltjes naar je toe telepathien richting het hoge noorden!
pi_19668240

Zo en dat is die van mij
Kon het niet over mijn hart verkrijgen om jullie nog langer te laten wachten
pi_19668243
Ik zit heel wat dichter bij Xanthe Ik straal dus ook wel ff een eind weg
pi_19668274
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Xanthe!!!!!!!!!!! Die jompels hebben wel heeel snel geholpen!!!

Xanthe is zwanger Gefeliciteerd meis!!!!! Ik ben echt heeeeeel blij voor je!!
pi_19668316
Dat wist ik dus al toen ik om die jompeltjes vroeg , zat alleen te wachten tot de pic online stond
pi_19668356
wat goed, Xanthe! en Merisse ook! allebei heel -elijk gefeliciteerd en ik hoop ontzettend hard voor jullie dat het dit keer allemaal heel goed mag gaan.

slaapmeisje, sterkte met de domper. ik had 't jou ook heel erg gegund.
pi_19668361
Whahahaha Xanthe je hebt ons gefopt!!!!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:20:44 #115
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_19668386
JAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
Xanthe, wat geweldig!!!

Jompelmeisje voor Xanthe: (en ook voor Merisse!!! )

ook een paar jompelmeisjes voor Slaapmeisje (maar dan een beetje anders)

En Slaapmeisje, ik blijf voor je duimen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Jubileum moderator zaterdag 5 juni 2004 @ 20:22:08 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_19668413
Xanthe gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2004 @ 20:24:38 #117
43556 miss_dynastie
pi_19668474
Xanthe!!!!!
Wow, wat een geweldige dag vandaag
pi_19668502
LittleWoodstock waar blijf je nou???

Oke dan mijn vermoeden ook meteen maar uitspreken.
Een stemmetje in mijn hoofd zegt me dat het een 2-ling is.
De kans is ook groot aanwezig gezien het feit dat er 2 grote eitjes zaten ten tijde van de IUI.
Maar gezien het feit dat ik vandaag ongi had moeten worden en ik nu ook al een positieve test had ipv. zoals in januari pas na 5 dagen.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:26:01 #119
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19668507
wattttttttttttttttttttt Xanthe gefeliciteerddddddddd echt geweldig dit, 2 plusjes op 1 dag nog wel
en dat het deze keer ook bij jou goed mag gaan Xanthe, ook bij jou geld 3 x = scheepsrecht

snel die 3 maanden doorkomen Merisse en Xanthe
pi_19668536
Jeetje, Xanthe en merisse Gefeli!!!! goed zeg! Ben echt superblij voor jullie allebei!

Slaapmeisje bah, we gunnen het je allemaal zo *virtuele hug*

Hier verder nog helemaal niets te melden. Geen ongi, niet zwanger. We wachten maar af
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_19668555
Wow Xanthe, meen je!! Dat zou helemaal wat zijn! *Clauwheee is ook een tweeling!!*
pi_19668683
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:14 schreef Xanthe het volgende:
[afbeelding]

Zo en dat is die van mij
Kon het niet over mijn hart verkrijgen om jullie nog langer te laten wachten
SUPER!!!!!!!

* Syrena pakt de tape, plakt mini-Xanthe(s?) vast, en zitten blijven !!!!!
Spindizzy heeft die van Merisse al vastgeplakt !

Ik hou de tape in de aanslag om mini-Slaapmeisje eerdaags ook vast te plakken. Zo!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:38:26 #123
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_19668799
XANTHEEEEEE wauw fantastisch!!!! Gefeliciteerd!!!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:38:32 #124
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19668801
Xanthe!!

Wat goed!!!!
pi_19668919
Zal de gyn bij het volgende bezoek bedanken voor het goed mikken van de superzaadjes va vriendlief
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:45:24 #126
336 Jessicaa
pi_19668955
Xanthe ook zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meid van harte zeg!!!!!!!!!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:48:55 #127
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19669034
HALLELUJAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Xanthe, wat ben jij slinks te werk gegaan!! Ik was al weer heel andere dingen aan het doen (mijn duimen aan het voorbereiden voor a.s. maandag bijvoorbeeld!) Maar da's nou niet meer nodig!
Van harte meid, ik gun het je ZO ontzettend! Snif

*Zakdoek volsnuit*

ahum...komen ze:

en dan keer twee, voor het geval er twee Xanthe-beebjes zijn !

Werkelijk waar zeg, ik was mijn computer al bijna aan het uitzetten, toen een stemmetje zei: LW, ga toch nog es ff op 't forum spieken...

Zeg dames, volgens mij hebben we nog niet eerder gehad: twee dames, in hetzelfde topicdeel, op dezelfde dag, een supervette PLUS???!!

Xanthe, wat is nu het plan, moet je nu alsnog maandag het ziekenhuis gaan bellen?

Mega- van LW!
pi_19669180
Xanthe gefeliciteerd!!!!!!!!!
Wow volgens mij komt er eind januari begin februari nieuwe babyboom aan hehehhe

pi_19669197
Ja maandag zowiezo het ziekenhuis bellen.
Waarschijnlijk willen ze dan nog een bloedtest afnemen voor de hoeveelheid HCG.
En ik heb gehoord dat ze daaraan zelfs een beetje kunnen zien of het misschien een 2-ling word.
Je schijnt dan meer HCG aan te maken
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:59:44 #130
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19669355
Nou, ben heel benieuwd, hou ons op de hoogte! (hhmm, overbodige vraag! )

Nu ga ik weer in lurkstand, hoor, ik geloof dat er nu geen plusjes/streepjes meer komen vandaag.
Pff, moet hier al van bijkomen, wat een blije gebeurtenissen.

Merisse en Xanthe, heel veel succes en ik duim voor een mooie voldragen zwangerschap voor jullie. Sturen jullie dan wat HCG mijn kant op?

Dikke

LW

*En daar ging zij....terug in lurkstand*
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:01:28 #131
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_19669407
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Xanthe van harte meid. Het is jou ook zo gegund. Een voor iedere maand.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:02:06 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19669422
Xanthe wat flik je nu?
Tjeetje, echt supergeweldig.
Van harte !!
... ♥ ik mis je ♥
pi_19669429
merise Van harte gefeliciteerd meid En onwijs veel succes.

slaapmeisje Een troostkusje en knuffel

Xanthe Jij ook van harte gefeliciteerd

Mag ik trouwens van de NOD lijst af? Ik ben immers de 31e van mei ongesteld geworden. Weliswaar twee en een halve week te vroeg mara ik wete nu niet wanneer mijn volgende NOD is aangezien ik nu helemala de kluts kwijt ben
pi_19670094
whooohooooo xanthe... echt gaaf joh!!!!!!! maar ik heb je al gefeliciteerd op msn .. MAAH hier NOGMAALS... jij ben je woord nagekomen..

al weet ik nie of ik m ook na kan komen meis..!!!

ik ga er nu vandoor... meiden fijn weekend..

ps: iedreen knuf en kus van ZEURLY
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:37:56 #135
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19670437
Zo, ga nog eens een dagje weg...

WOWIE!!!!! Merisse en Xanthe gefeliciteerd hoor en nu op naar zwangerschap en geboorte( en we laten jullie nu echt niet gaan tot jullie een gezond babietje in de armen kunnen sluiten hoor!!!)

En natuurlijk een dikke troostknuf voor Slaapmeisje
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  FOK!fossiel zaterdag 5 juni 2004 @ 21:38:43 #136
2628 Karin
pi_19670468
Xanthe gefeliciteerd
pi_19670988
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:27 schreef TearSong het volgende:

Hier verder nog helemaal niets te melden. Geen ongi, niet zwanger. We wachten maar af
Idem!
pi_19671099
Xanthe, heel hartelijk gefeliciteerd!
pi_19671186
Xanthe, ik begreep net in Z&G dat je ook getest had. Toch te moeilijk om nog even te wachten
Maar meis wat geweldig dat je weer zwanger bent
En wie weet zijn het er wel twee

Super hoor
  Licht Ontvlambaar zaterdag 5 juni 2004 @ 22:29:19 #140
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_19672233
Zat in net in het Z&G topic bij te lezen. Zie ik daar een warm welkom voor Merisse, die had ik vanmorgen al gezien in het streepjestopic en gefeliciteerd
Maar wat zie ik nog, Xanthe ook terug!!!! Wat onzettend gaaf Xanthe Proficiat

Slaapmeisje, nogmaals een dikke voor jou

Knuffels
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 22:55:46 #141
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_19672931
Merisse en Xanthe gefeliciteerd met jullie

en slaapmeisje sterkte
pi_19673070
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 21:38 schreef Karin het volgende:
Xanthe gefeliciteerd
Karin? Wil jij misschien zo vriendelijk ziijn om mijn NOD weg te halen. Zie mijn post hiervoor

Dank je wel
  FOK!fossiel zaterdag 5 juni 2004 @ 23:03:12 #143
2628 Karin
pi_19673128
Sorry, had er overheen gelezen maar hij is nu weg.
pi_19673236
Merisse Wowie!! van harte meid!!!

Slaapmeisje Ik vind het echt sneu voor je Neem idd vanavond een lekker wijntje met je visite, lekker wat afleiding en dat kan je wel gebruiken denk ik zo

Hoe is het met de rest van de dames? Bij mij is vandaag het lang gekomen. Een mooie cyclus van 28 dagen en daar ben ik best wel blij mee Zou iemand mijn NOD kunnen veranderen in 3 juli? Alvast bedankt
pi_19673337
Bye the way, ik heb geen nod meer helaas.
pi_19673356
Xhante hihaaaaaa Gefeliciteerd!!!

Ik was een beetje traag met lezen solly
  FOK!fossiel zaterdag 5 juni 2004 @ 23:15:08 #147
2628 Karin
pi_19673408
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:11 schreef Ingrid19 het volgende:
Bye the way, ik heb geen nod meer helaas.
Bedoel je dat je ongesteld bent geworden? Aan de ene kant heel vervelend want niet zwanger maar aan de andere kant wel goed nieuws dat je cyclus op gang gekomen is na de pil
pi_19673424
Ingird Ik heb nu even geen msn, maar ik kom je morgen of overmorgen even tegemoet op de msn niet te druk maken hoor meisje dit is pas de eerste keer er is nog zoveel kans dat het snel goed gaat komen. Niet te druk maken en we praten morgen of overmorgen even op de msn oke? Een dikke van mij voor jou
pi_19673561
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:15 schreef Karin het volgende:
Bedoel je dat je ongesteld bent geworden?
juist niet, neem ik aan. daardoor heeft ze geen idee wanneer haar volgende menstruatie begint. maar Ingrid, zoals Girl24 ook al zei: geen paniek hoor, dit is heel normaal als je stopt met de pil. vervelend dat je geduld nu op de proef wordt gesteld, maar laat je lichaam nu maar even rustig zelf weer op orde komen met die cyclussen. komt vast allemaal goed!
pi_19673623
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:59 schreef LittleWoodstock het volgende:

Merisse en Xanthe, heel veel succes en ik duim voor een mooie voldragen zwangerschap voor jullie. Sturen jullie dan wat HCG mijn kant op?
Met liefde geef je adres maar dan zend ik het je vandaag nog
Doe ik het luchtdicht verpakken , kun je het bewaren tot je het nodig hebt
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:24:23 #151
1087 Merisse
broddeltante
pi_19673636
Wauw Xanthe! Wat een SUPERnieuws! Gefeliciteerd meissie!!!

Gaan we gezellig samen 8 maandjes zwangeren, wat jij?!
pi_19673709
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 22:00 schreef piglet het volgende:
Xanthe, ik begreep net in Z&G dat je ook getest had. Toch te moeilijk om nog even te wachten
Maar meis wat geweldig dat je weer zwanger bent
En wie weet zijn het er wel twee

Super hoor
Ik wist het eigenlijk al , maar om het te bevestigen wilde ik toch graag even testen....
  zaterdag 5 juni 2004 @ 23:31:08 #153
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_19673803

Xanthe geweldig gefeli

pi_19673809
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:24 schreef Merisse het volgende:
Wauw Xanthe! Wat een SUPERnieuws! Gefeliciteerd meissie!!!

Gaan we gezellig samen 8 maandjes zwangeren, wat jij?!
Dank je
En dat van die 8 maandjes samen zwangeren lijkt me een strak plan
pi_19674069
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:15 schreef Girl24 het volgende:
Ingird Ik heb nu even geen msn, maar ik kom je morgen of overmorgen even tegemoet op de msn niet te druk maken hoor meisje dit is pas de eerste keer er is nog zoveel kans dat het snel goed gaat komen. Niet te druk maken en we praten morgen of overmorgen even op de msn oke? Een dikke van mij voor jou
Dank je! Idd, ik maak me meteen zorgen, terwijl we nog maar net bezig zijn.
En ik bedoel inderdaad dat ik niet zwanger en niet ongi ben, misschien een beetje raar neergezet.
pi_19674133
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:21 schreef bixister het volgende:

[..]

juist niet, neem ik aan. daardoor heeft ze geen idee wanneer haar volgende menstruatie begint. maar Ingrid, zoals Girl24 ook al zei: geen paniek hoor, dit is heel normaal als je stopt met de pil. vervelend dat je geduld nu op de proef wordt gesteld, maar laat je lichaam nu maar even rustig zelf weer op orde komen met die cyclussen. komt vast allemaal goed!
Ik hoop het. Ik lees en hoor de laatste tijd veel negatieve verhalen, dat betrek ik dan op mezelf. Ik weet dat ik dat niet moet doen, maar verstand en gevoel werken niet altijd samen.
pi_19674411
Lieve Xanthe, jij ook heel heel erg gefeliciteerd!
  Redactie Frontpage zondag 6 juni 2004 @ 00:01:41 #158
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_19674542
Ik wou graag van de gelegenheid gebruik maken om alle zwangere vrouwen te feliciteren. En nu wij nog!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 6 juni 2004 @ 00:01:51 #159
1087 Merisse
broddeltante
pi_19674545
Ja gek is dat he Xanthe dat je het gewoon weet. Dat had ik ook. Behalve dat je lijf anders voelt is het ook een onbewust weten.
Girly jij vroeg wat ik voor verschijnselen heb, sinds een dag of 2 pas trouwens zijn mijn borsten wat gespannen, heb ik een vlindertjesgevoel in mijn buik en een soort van brok in mijn keel (en dat allemaal als fysieke verschijnselen). Net als de vorige keer alleen had ik toen meer een trekkend gevoel in mijn onderbuik aan de zijkanten wat ik nu niet heb.
pi_19674586
Dat onbewust weten zei dus dat ik zwanger was , maar ook al snel dat het een 2-ling is....
  zondag 6 juni 2004 @ 01:57:27 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19676627
Xanthe, meid wat gaaf! Gefeliciteerd hoor! Oh, wat een berg streepjes toch ineens! Leuk hoor!
  zondag 6 juni 2004 @ 02:23:22 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19676941
Beetje 'onzin' crossposten: Vrouwen krijgen eisprong bij opsnuiven van mannenoksels

Althans, ik denk dat het onzin is, maar je weet natuurlijk maar nooit
pi_19678223
quote:
Op zondag 6 juni 2004 00:01 schreef Merisse het volgende:
Ja gek is dat he Xanthe dat je het gewoon weet. Dat had ik ook. Behalve dat je lijf anders voelt is het ook een onbewust weten.
Girly jij vroeg wat ik voor verschijnselen heb, sinds een dag of 2 pas trouwens zijn mijn borsten wat gespannen, heb ik een vlindertjesgevoel in mijn buik en een soort van brok in mijn keel (en dat allemaal als fysieke verschijnselen). Net als de vorige keer alleen had ik toen meer een trekkend gevoel in mijn onderbuik aan de zijkanten wat ik nu niet heb.
brok in je keel... zo daar heb ik al 3 dagen last van.. verschikkelijk maar ik ben ook verkouden en hoesten, zal dat wel zijn.... ik heb soms ook best krampjes daaro benee.. maar joh ik ga nergens van uit.. jah dat het negatief wordt en heb onwijs veel last van puistjes en vlekken.. vind ik nie zo leuk.. maar ik zie wel.. en wacht deze week rustig af..

trouwens ben nu eerder thuis.. was naar mindcontroller.. feest in zaandam.. maarruh ik ben nog geen 2 uur binnen en kon dus naar de E.H.B.O jah ik heb al sinds een week last van muh knie.. en droeg dus ook bandage voor extra steun.. maar ben dus vanaaf flink er doorheen gegaan.. kruisbanden flink verrekt.. mag dus een week plat liggen met muh been in de hoogte... GEWELDIG... maar jah zoals jullie denken EIGEN SCHULD tjah ik ben ook zo eigenwijs heh...

jullie horen snel weer van me... trustuh
pi_19678247
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:31 schreef Rottdog het volgende:

Xanthe geweldig gefeli

What's up?
  zondag 6 juni 2004 @ 08:00:25 #165
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_19678443
quote:
Op zondag 6 juni 2004 02:23 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje 'onzin' crossposten: Vrouwen krijgen eisprong bij opsnuiven van mannenoksels
Althans, ik denk dat het onzin is, maar je weet natuurlijk maar nooit
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 6 juni 2004 @ 10:28:20 #166
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19679102
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:24 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Met liefde geef je adres maar dan zend ik het je vandaag nog
Doe ik het luchtdicht verpakken , kun je het bewaren tot je het nodig hebt
Ja, doe maar! Bovendien heb jij waarschijnlijk twee mini-Xanthetjes, dus is het dubbel zolang houdbaar!

LW
  zondag 6 juni 2004 @ 10:36:53 #167
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19679166
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 23:42 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dank je! Idd, ik maak me meteen zorgen, terwijl we nog maar net bezig zijn.
En ik bedoel inderdaad dat ik niet zwanger en niet ongi ben, misschien een beetje raar neergezet.
Hoi Ingrid19

Ik weet precies hoe je je voelt meid! Je bent de eerste in dit topic die precies hetzelfde heeft als ik. Beaker werd bv. ook lang niet ongi, maar zij heeft op dit moment geen kinderwens en wij wel!
Misschien kun je je herinneren: ik ben sinds nov.'03 gestopt met de pil en ook ik hoopte zo dat ik meteen daarna weer een normale cyclus zou hebben (tenslotte had ik die voor de pil ook).
Helaas nu nog steeds niet ongi geworden. Ik ga er zeker niet vanuit dat het bij jou ook zo lang duurt, maar ik begrijp als geen ander hoe je je voelt: niet ongi...maar ook niet zwanger. En ja, ik maakte me ook meteen zorgen terwijl ik nog maar zo kort bezig ben, dus da's helemaal niet vreemd ofzo. Af en toe denk ik bij mezelf: ik heb het recht helemaal niet om me zo'n zorgen te maken, omdat anderen al veel langer bezig zijn, maar goed, dat gevoel heb je toch.
Anyways: ik wilde je ff een hart onder de riem steken: het gaat bij jou helemaal goed komen hoor Let volgende maand maar es op!
Bij mij komen er ook allerlei verschijnselen: doorzichtig slijm, vanmorgen een hogere temp, een positieve ovu-test...het gaat allemaal de goede kant op denk ik!

Dikke speciaal voor Ingrid19!

LW
pi_19679442
Wááát .......Xanthe super........... .............gefeliciteerd

Wow, wat een fantastisch nieuws is dit

En nu, net als Merisse de kleine een maandje of 8 à 9 binnenhouden

Slaapmeisje, nogmaals sterkte
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2004 @ 12:04:05 #169
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19680231

Xanthe, twee lieve jompelmeisjes in je buikkie (ik denk namelijk dat het twee meisjes worden ) Wat moet dat een heerlijk gevoel voor je zijn zeg. Van harte gefeliciteerd met je dikke vette plusje en ook die van jou moet en zal blijven zitten. Ik wil je hier niet meer zien hoor behalve natuurlijk om mij aan te moedigen en te feliciteren als die dag voor mij aanbreekt.
pi_19680295
Hahaha Dus nu moeten we allemaal onder de oksels van onze mannetjes gaan snuiven Pas op dames wel adem blijven halen en bij blijven! Hihi
pi_19680298
quote:
Op zondag 6 juni 2004 10:36 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Hoi Ingrid19

Ik weet precies hoe je je voelt meid! Je bent de eerste in dit topic die precies hetzelfde heeft als ik. Beaker werd bv. ook lang niet ongi, maar zij heeft op dit moment geen kinderwens en wij wel!
Misschien kun je je herinneren: ik ben sinds nov.'03 gestopt met de pil en ook ik hoopte zo dat ik meteen daarna weer een normale cyclus zou hebben (tenslotte had ik die voor de pil ook).
Helaas nu nog steeds niet ongi geworden. Ik ga er zeker niet vanuit dat het bij jou ook zo lang duurt, maar ik begrijp als geen ander hoe je je voelt: niet ongi...maar ook niet zwanger. En ja, ik maakte me ook meteen zorgen terwijl ik nog maar zo kort bezig ben, dus da's helemaal niet vreemd ofzo. Af en toe denk ik bij mezelf: ik heb het recht helemaal niet om me zo'n zorgen te maken, omdat anderen al veel langer bezig zijn, maar goed, dat gevoel heb je toch.
Anyways: ik wilde je ff een hart onder de riem steken: het gaat bij jou helemaal goed komen hoor Let volgende maand maar es op!
Bij mij komen er ook allerlei verschijnselen: doorzichtig slijm, vanmorgen een hogere temp, een positieve ovu-test...het gaat allemaal de goede kant op denk ik!

Dikke speciaal voor Ingrid19!

LW
Dank je voor je lieve reactie!
Volgens de HA is het ook normaal dat het nog op gang moet komen. Het kan wel een paar maanden duren en zelfs wel een jaar voordat je weer regelmatig bent.
Toch denk je bij jezelf, bij mij zal het wel meteen weer op gang zijn, niet dus.
Het irritante is dat ik de laatste dagen soms 'ongesteldheidskrampjes' heb, dus ik elke dag toch kijken of het zover is.

Hoe doe je dat precies met het temperaturen en de ovutest? Wat voor thermometer is het beste?Kan een oorthermometer ook? En de HA zei dat ik nu wel zwanger kan raken, omdat je dan toevallig net je eisprong hebt, maar dat komt niet vaak voor. Hoe lang was jij aan de pil? Ik 8/9 jaar. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Groetjes Ingrid19

ps mijn moeder was toen ze met de pil stopte in 1x zwanger van mij en van mijn zusje, ze hoopte dat dat erfelijk zou zijn Helaas is dat niet zo. (ze was meteen de volgende maand zwanger)
Maar ze was maar 4 jaar aan de pil.
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2004 @ 12:15:55 #172
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19680400
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:09 schreef Girl24 het volgende:
Hahaha Dus nu moeten we allemaal onder de oksels van onze mannetjes gaan snuiven Pas op dames wel adem blijven halen en bij blijven! Hihi
Joh, ik heb de oksel van Slaapvriendje al twee jaar onder mijn neus geplakt als we gaan slapen. In het begin is het even wennen, maar nu hebben we er alleen nog last van als ik snachtjes nog even een plasje moet doen en ik Slaapvriendje mee de traf af moet sleuren. Is best zwaar, maar hij wordt er nu gelukkig niet meer wakker van
pi_19681249
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Joh, ik heb de oksel van Slaapvriendje al twee jaar onder mijn neus geplakt als we gaan slapen. In het begin is het even wennen, maar nu hebben we er alleen nog last van als ik snachtjes nog even een plasje moet doen en ik Slaapvriendje mee de traf af moet sleuren. Is best zwaar, maar hij wordt er nu gelukkig niet meer wakker van
pi_19681603
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:09 schreef Ingrid19 het volgende:
ps mijn moeder was toen ze met de pil stopte in 1x zwanger van mij en van mijn zusje, ze hoopte dat dat erfelijk zou zijn Helaas is dat niet zo. (ze was meteen de volgende maand zwanger)
ik heb geen flauw idee of hoe lang je de pil gebruikt ook invloed heeft op hoe snel alles zich herstelt...Als dat wel invloed heeft heb ik een probleempje met mijn 9/10 jaar pilgebruik

En die krampen heb ik de laatste paar dagen ook weer, en dat is gewoon rottig. Want iedere keer ren je weer naar het toilet om in je onderbroek te turen en nee hoor, toch nog niets te zien

Ook ik heb dus geen NOD meer, geen idee wanneer dat weer gaat zijn.

En vreemd genoeg heb ik het idee dat ik toch niet zwanger ben nog niet helemaal losgelaten. Je hoort soms ook wel eens dat een test pas na 2, 3 weken positief aangeeft omdat je gewoon nog te weinig hormonen hebt aangemaakt. Ik weet pas zeker dat ik het niet ben als ik toch ongesteld word, of als een test over een paar weken nog steeds negatief is. Tot die tijd hou ik er wel rekening mee dat er nog steeds een kleine kans is dathet wel zo is...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_19681787
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:23 schreef TearSong het volgende:

[..]

ik heb geen flauw idee of hoe lang je de pil gebruikt ook invloed heeft op hoe snel alles zich herstelt...Als dat wel invloed heeft heb ik een probleempje met mijn 9/10 jaar pilgebruik

En die krampen heb ik de laatste paar dagen ook weer, en dat is gewoon rottig. Want iedere keer ren je weer naar het toilet om in je onderbroek te turen en nee hoor, toch nog niets te zien

Ook ik heb dus geen NOD meer, geen idee wanneer dat weer gaat zijn.

En vreemd genoeg heb ik het idee dat ik toch niet zwanger ben nog niet helemaal losgelaten. Je hoort soms ook wel eens dat een test pas na 2, 3 weken positief aangeeft omdat je gewoon nog te weinig hormonen hebt aangemaakt. Ik weet pas zeker dat ik het niet ben als ik toch ongesteld word, of als een test over een paar weken nog steeds negatief is. Tot die tijd hou ik er wel rekening mee dat er nog steeds een kleine kans is dathet wel zo is...
Ik kan me hierbij volledig aansluiten!
  zondag 6 juni 2004 @ 14:07:51 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19682449
Merisse en Xante heel erg gefeliciteerd

Ik ben vandaag ongi geworden, had ook niet anders verwacht aangezien ik net een maand gestopt ben, ben er eigenlijk ook heel blij mee aangezien ik nu weet dat ik zonder de pil ook gewoon ongesteld wordt.

Gisteren wel heel goed nieuws gehoord, mijn nichtje is zwanger, eigenlijk een wonder aangezien zij maar 5 eisprongen in een jaar heeft en de eisprong duurt maar een halve dag.
en toch nog op een natuurlijke manier.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_19683555
quote:
Op zondag 6 juni 2004 10:28 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Ja, doe maar! Bovendien heb jij waarschijnlijk twee mini-Xanthetjes, dus is het dubbel zolang houdbaar!
Zie al uit naar de echo Dan pas echt duidelijkheid...
Als het er toch maar 1 is , is het er wel 1 die dol graag wil
pi_19683602
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:04 schreef Slaapmeisje het volgende:

Xanthe, twee lieve jompelmeisjes in je buikkie (ik denk namelijk dat het twee meisjes worden ) Wat moet dat een heerlijk gevoel voor je zijn zeg. Van harte gefeliciteerd met je dikke vette plusje en ook die van jou moet en zal blijven zitten. Ik wil je hier niet meer zien hoor behalve natuurlijk om mij aan te moedigen en te feliciteren als die dag voor mij aanbreekt.
Die dag gaat zeker komen.
Wil zowiezo weten hoe het je allemaal vergaat.
Sommige mensen in dit topic heb je toch iets mee....
Dus meis , laat je kop niet hangen voor de keren dat het mislukt...
De kans is ook aanzienlijk aanwezig dat het straks wel lukt met behandelingen ,
je hebt een voorbeeld aan mij!
  zondag 6 juni 2004 @ 15:24:44 #179
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_19683790

Ben helemaal naar mijn ouders gereden is maar 10 minuten bij me vandaan om te lezen dat Bij Slaapmeisje Alles op gang is gekomen! Zoals ik al zei hoop ik dat jullie ook dit weer doorstaan hoe moeilijk het ook is, maar dat jij en Slaapvriendje toch weer de kracht vinden om het nog een keer te proberen!
Dikke knuffel

Hoe dubbel ik het ook vind wil ik ook Merisse en Merisse-man van harte
Heel veel succes met die onzekere eerste twaalf weken, maar ik weet zeker dat het dit keer wel blijft zitten, want drie keer is tenslotte scheepsrecht!

Nogmaals van harte meid

Deze zijn speciaal voor Slaapmeisje, omdat ze daar vrolijk van word

Knuffel Beaker
  zondag 6 juni 2004 @ 15:30:00 #180
92453 Beaker3
Ik ben gewoon Beaker
pi_19683904
Xanthe ik heb ff wat verder gelezen en zie dat jij ons flinkt hebt gefopt

Van harte

Ga weer zonnen

Beker
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2004 @ 19:46:50 #181
81992 Githa
pi_19689215
Xanthe GEFELICITEERD jeetje wat een geweldig nieuws Ik krijg er een brok van in mijn keel...het is je gegunt hoor meid

update van ...me :
Gisteravond plotseling misselijk ...heel de avond last van gehad kon telkens net op tijd de wc redden. Vanmorgen gelukkig alles weer over dus ben met mijn nichtje naar het twirling concous gegaan...ze is 4 een deed mee voor de eerste x zei ik super trots ze was de jongste van allemaal en deed met een groep mee...op de 3 biggetjes van K3 .... Ze was super goed tot ze even de weg kwijt was ...en dat in die super grote gymzaal.... de lieverd begon te huilen en het zag er zo dramatisch uit dat de hele zaal en zelfs de jury aan het huilen was of moeite had om het in te houden dat is knap he ....onder het huilen heeft ze toch door gedanst .... Toppie hoor ze had ook een mooie 2e plaats
sorry voor het off-topic verhaal maar moest het ff kwijt
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2004 @ 19:52:54 #182
81992 Githa
pi_19689336
Girl24 hoe gaat ie daar? ..... heb al zo lang niet meer van je gehoord en zie je ook niet op msn

Ik hoop dat je snel iets van je laat horen hoor!
pi_19689673
quote:
Op zondag 6 juni 2004 15:30 schreef Beaker3 het volgende:
Xanthe ik heb ff wat verder gelezen en zie dat jij ons flinkt hebt gefopt

Van harte

Ga weer zonnen

Beker
Heerlijk was het om jullie te foppen
Stiekum gniffelend achter mijn pc-tje wachten tot Xanthe-vriendje klaar was
met de foto enzo
  zondag 6 juni 2004 @ 21:22:17 #184
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19691257
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:09 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dank je voor je lieve reactie!
Volgens de HA is het ook normaal dat het nog op gang moet komen. Het kan wel een paar maanden duren en zelfs wel een jaar voordat je weer regelmatig bent.
Toch denk je bij jezelf, bij mij zal het wel meteen weer op gang zijn, niet dus.
Het irritante is dat ik de laatste dagen soms 'ongesteldheidskrampjes' heb, dus ik elke dag toch kijken of het zover is.

Hoe doe je dat precies met het temperaturen en de ovutest? Wat voor thermometer is het beste?Kan een oorthermometer ook? En de HA zei dat ik nu wel zwanger kan raken, omdat je dan toevallig net je eisprong hebt, maar dat komt niet vaak voor. Hoe lang was jij aan de pil? Ik 8/9 jaar. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Groetjes Ingrid19

Hoi Ingrid19

Ik temp al vanaf januari dit jaar, waarbij ik zo goed mogelijk probeer om op hetzelfde tijdstip te tempen. Is soms wel moeilijk ivm wisselende werktijden. Met een digitale (geen oorthermo trouwens) en oraal. (kan ook rectaal, maar ik ben geen rectaal ingesteld tiepje) Op de site vruchtbaarheid.org heb ik gelezen dat oraal prima is, als je het meetpunt maar goed tegen de tongwortel houdt en je mond dicht.
Een tijd geleden had ik een doos met ovulatie-testen gekocht. (merk:Van Katwijk, inhoud 5 stuks, ¤ 18.00) Deze testen meten het LH-gehalte in je urine. LH-gehalte gaat omhoog naarmate je eisprong nadert. De werking van zo'n testje is gelijk aan die van een zwangerschapstest -> gewoon staafje piesen (met ochtendurine). In het testvenstertje verschijnt (bij voldoende LH) een streep. Hoe donkerder, hoe beter. Op deze manier kun je dus VOORAF zien wanneer je eisprong eraan zit te komen, en je dus aan de klus kunt gaan in de dagen die daarna komen.
Vlak na aankoop ben ik gaan proberen, maar in mijn testvenster verscheen geen streep hoor. Maar afgelopen week dus wel! Bovendien verloor ik de dag erna doorzichtig/eiwit-soepel slijm. Vandaag is mijn temperatuur hoger dan de afgelopen dagen. Al met al, hopelijk (eindelijk) iets van een verandering in zicht. Ik wacht het met spanning af.
Om je andere vraag te beantwoorden: ik heb op de kop af 7 jaar de pil geslikt. (dec.1996-nov.2003) Marvelon overigens. Welke slikte jij?
Mijn moeder was ook na drie maanden zwanger van mij, na haar pilgebruik was ze ook meteen weer regelmatig. Bij zwangerschap van mijn jongere broer idem dito.
Pfoei, een heel verhaal, maar hopelijk heb je erwat aan!

Dikke

LW
pi_19691394
misschien nog een tip voor ovulatietesten: ik heb ook positieve verhalen gehoord over die speekseltesten, die kun je blijven gebruiken dus dat scheelt behoorlijk in de kosten. en ze schijnen nog redelijk betrouwbaar te zijn ook. zelf geen ervaring mee, maar verschillende mensen die ik ken wel.

zie bijv. hier
  zondag 6 juni 2004 @ 22:06:34 #186
1087 Merisse
broddeltante
pi_19692397
Bixis, het leek mij ook de moeite waard om zo'n speekseltest eens te proberen maar bij mij werkte het dus helemaal NIET. Ik heb 'm 2 maanden elke ochtend volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt (niet eten/drinken van te voren) maar nooit de varenstructuur gezien die zou duiden op de vruchtbare periode.

N.B. die ik had heet "Maybe Baby" maar er is ook een "Donna" verkrijgbaar.
pi_19692855
Githa Ikke ben hier Vanaf morgen heb ik weer msn er was iets mis met mijn pc maar morgen kan ik weer achter mijn eigen pctje zitten! Ik ben gister ongie geworden en heb dus tot nu toe een mooie cyclus van 28 dagen en daar ben ik best blij mee Ik las dat je gisteravond zo misselijk was? en dat je 11 juni je NOD hebt spannend meid Hoe voel je je verder? Ik ben vanaf morgen dus weer online en ik hoop je te spreken lief dat je aan me dacht
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2004 @ 22:34:02 #188
81992 Githa
pi_19693090
Girl24
Ik heb vorige maand besloten niet meer te denken dat ik zwanger ben ongeachte de klachten ...dus wijt ik deze vlaag van misselijkheid aan een buikgriepje misschien wel over gekregen van Girly
Op een raar gevoel in maag/buik/lies ergens in die buurt na voel ik me prima maar da's ook niet vreemd als je steeds boven de wc hangt dus we zien wel
pi_19694370
quote:
Op zondag 6 juni 2004 21:22 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Hoi Ingrid19

Ik temp al vanaf januari dit jaar, waarbij ik zo goed mogelijk probeer om op hetzelfde tijdstip te tempen. Is soms wel moeilijk ivm wisselende werktijden. Met een digitale (geen oorthermo trouwens) en oraal. (kan ook rectaal, maar ik ben geen rectaal ingesteld tiepje) Op de site vruchtbaarheid.org heb ik gelezen dat oraal prima is, als je het meetpunt maar goed tegen de tongwortel houdt en je mond dicht.
Een tijd geleden had ik een doos met ovulatie-testen gekocht. (merk:Van Katwijk, inhoud 5 stuks, ¤ 18.00) Deze testen meten het LH-gehalte in je urine. LH-gehalte gaat omhoog naarmate je eisprong nadert. De werking van zo'n testje is gelijk aan die van een zwangerschapstest -> gewoon staafje piesen (met ochtendurine). In het testvenstertje verschijnt (bij voldoende LH) een streep. Hoe donkerder, hoe beter. Op deze manier kun je dus VOORAF zien wanneer je eisprong eraan zit te komen, en je dus aan de klus kunt gaan in de dagen die daarna komen.
Vlak na aankoop ben ik gaan proberen, maar in mijn testvenster verscheen geen streep hoor. Maar afgelopen week dus wel! Bovendien verloor ik de dag erna doorzichtig/eiwit-soepel slijm. Vandaag is mijn temperatuur hoger dan de afgelopen dagen. Al met al, hopelijk (eindelijk) iets van een verandering in zicht. Ik wacht het met spanning af.
Om je andere vraag te beantwoorden: ik heb op de kop af 7 jaar de pil geslikt. (dec.1996-nov.2003) Marvelon overigens. Welke slikte jij?
Mijn moeder was ook na drie maanden zwanger van mij, na haar pilgebruik was ze ook meteen weer regelmatig. Bij zwangerschap van mijn jongere broer idem dito.
Pfoei, een heel verhaal, maar hopelijk heb je erwat aan!

Dikke

LW
Ik slikte ook de Marvelon. Bedankt voor de info. Ik ga nu naar bed. Ik werd vanavond heel erg duizelig en daar heb ik giga hoofdpijn aan overgehouden en nu begin ik moe te worden, dus ga ik naar bed. Hopelijk word ik wakker met ongi!
  Redactie Frontpage zondag 6 juni 2004 @ 23:41:09 #190
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_19694425
Ingrid zit nu in haar 38ste cyclusdag BTW.

Truste!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_19697348

Xanthe, meid van harte gefeliciteerd...
Viel bijna van mijn stoel af.

Zie gewoon nog een test langskomen maar het drong eerst niet door..

Dikke knuffel en een dikke
pi_19697509
Hahaha dank je jolene (en alle meiden en heer die haar al voor gegaan zijn).
Ik had ook niks gezegd over testen :p
Maar na de test van merisse kriebelde er bij mij wat , ik wilde bevestiging van wat ik
eigenlijk al wist
pi_19697512
Oftopic maar ik kwam een leuke link tegen voor als je het even niet meer ziet zitten
http://www.hot.ee/tpman/ilikeyou/ilike.swf
pi_19697539
quote:
Op maandag 7 juni 2004 07:56 schreef Xanthe het volgende:
Ik wilde bevestiging van wat ik
eigenlijk al wist
Een betere bevestiging kun je niet wensen...
Ben gewoon in een jubel stemming, ongeloofelijk wat mooi zeg...
pi_19697599
1 juli een echo en vandaag geen bloedtest...
Dus tot 1 juli moeten wachten om te zien of het een 2-ling is
pi_19697717
quote:
Op maandag 7 juni 2004 08:18 schreef Xanthe het volgende:
1 juli een echo en vandaag geen bloedtest...
Dus tot 1 juli moeten wachten om te zien of het een 2-ling is
Wat spannend Xanthe.
Kom ik weer met mijn rare vraag.
Je krijgt geen bloedtest omdat je positief hebt getest?

slaat 1 juli op in geheugen
pi_19697984
De vorige keer had ik een vage streep en mocht ik komen voor een test.
Nu had ik een duidelijke streep en gaan ze er vanuit dat het gewoon goed zit.
Vandaar,.....
pi_19698034
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:07 schreef Xanthe het volgende:
De vorige keer had ik een vage streep en mocht ik komen voor een test.
Nu had ik een duidelijke streep en gaan ze er vanuit dat het gewoon goed zit.
Vandaar,.....
Dit zijn dus gewoon de beste testen...
gut ben echt benieuwd of je er twee hebt zoals je zelf denkt.
Twee mini Xanthes...vind het zo spannend...
  maandag 7 juni 2004 @ 10:16:01 #199
86274 hartje
still waiting...
pi_19699099
hè, hè ik ben er weer
eerst ff slaapmeisje een troostknuffel geven
geef de moed niet op hoor meis! jouw dag komt ook, ik weet het zeker.

en merisse & xanthe:
wat een super nieuws !!!!!!!! ik ben echt heeeeeel erg blij voor jullie.
merisse: wat zal je een fantastische verjaardag van je "man" hebben gevierd, wat een kado zeg! (nog gefeliciteerd trouwens) en heb je het nog verteld aan de (schoon)ouders? die waren zeker ook wel in de wolken.
en xanthe, zijn het er nou 2? weet je dat nou al zeker of vermoed je het? jeetje wat een streepjes regen zeg dit weekend! echt van harte voor jullie & jullie mannen!

ff update van mij: ging zaterdag even de keukenkastjes her-organiseren kwam ik met mijn knie tegen mijn boop: auaaauuuuaaauauaua. heb dus het hele weekend al vreemd gespannen boops. ga ik gisteren ff piessen voordat ik naar bed ga: ongesteld?????? mijn nod is pas de 12e! wat is dit nou weer voor vaags. vriendje denk aan een ib, ging daar even mijn vakliteratuur op naslaan (ik dacht dat je dat rond je ongi kon hebben) staat er in 1 van mijn boekjes dat "bloedverlies een week voor je nod een hoopvol teken is" nou ja hoor, ik wacht maar ff af hoeveel het is & hoe lang het gaat duren, voordat ik hiervan blij ga worden. zou het liefst over een test heenpiessen, maar ja dat heeft toch pas vanaf de 12e nut, dus daar wacht ik maar braaf mee
pi_19699199
Bon Giorno signorita's !!!!!!!
Hahaha,moet nog ff wennen aan dat"hoi"hier weer in holland hoor
We zijn gisterochtend om 5 voor 8 vertrokken en we waren 's avonds om 10 over 8 weer thuis,dus dat was mooi op tijd.
En toen moest ik eerst alles bijlezen,tjee................

XANTHE......Meid,van harte gefeliciflapsteerd met je zwangerschap en ik ben benieuwd,of er idd. 2 in zitten of 1(of misschien wel meer)

MERISSE........Wow Meid,alweer raak en nogwel op je honeymoon,kon niet beter.Ook van harte en ga lekker genieten

Ik ga zo eerst rolletje 1 van de drie wegbrengen,van de trouwfoto's,ik doe er iedere dag 1,dan kunnen zo ook niet verkloot worden als de machine stuk gaat,dan heb ik nog 2 rolletjes nl.
En ik doe 1-uurs service,dan hoeven ze ook niet opgestuurd te worden.
Tot zover ,
Groetjes en dikke knuffels,Minoes
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 10:24:31 #201
81992 Githa
pi_19699268
Hartje klinkt spannend

Ga jij nu nummer 3 maken in een rij ..... als dat zo doorgaat is het hier zo dadelijk leeg
pi_19699302
Hartje, je maakt het nu wel spannend hoor.
Maar we wachten geduldig af..
kan ook niet anders

Minoes, welkom terug meid.
Fijn dat je een leuke huwelijksreis hebt gehad...
pi_19699327
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:24 schreef Githa het volgende:
Hartje klinkt spannend

Ga jij nu nummer 3 maken in een rij ..... als dat zo doorgaat is het hier zo dadelijk leeg
Neen, githa...moet je nou maar eens kijken we hebben er toch al een hoop andere dames erbij...
  maandag 7 juni 2004 @ 10:27:39 #204
1087 Merisse
broddeltante
pi_19699344
Hmmmm hartje, vaag hoor die bloeding. Zet het door nu dan of is het bij een vlekje gebleven?
Ook voor jou een dikke knuffel want ik gun het jou ook zo ontzettend.

We hebben het niet tegen ouders en schoonouders verteld. We willen eigenlijk wachten tot mijn verjaardag want dan ben ik 3 maanden. Maar goed dat zeggen we nu. Ik weet zeker dat als we met 9 weken de termijnecho van de prenatale diagnostiek gehad hebben en alles is goed dan, *knock on wood*, dat we het dan toch niet voor ons kunnen houden
Wel heb ik het al verteld tegen mijn zus en mijn beste vriendin want die zijn exact op de hoogte, weten precies op welke cyclusdag ik zit dus die hou ik niet voor de gek (wil ik ook niet).
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 10:28:52 #205
81992 Githa
pi_19699372
heeeey Minoes

Hoe was de vakantie ? ...ik heb tussendoor al een vluchtig verslagje mogen lezen en dat klonk goed maar ik hoor en zie graag meer

Wat slim van je om die foto's zo verspreid te laten ontwikkelen ....dus over een uur is rolletje 1 klaar
..... ik wil ze zien hoor !

btw je hebt heerlijk weer meegenomen....

[ Bericht 0% gewijzigd door Githa op 07-06-2004 10:35:18 ]
pi_19699382
Eerst girly, nog vind het wel spannend.
Ben je al weer een beetje beter Girly.
Of heb je nog een flinke griep...
Dikke knuffel..
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 10:34:21 #207
81992 Githa
pi_19699484
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef jolene het volgende:

[..]

Neen, githa...moet je nou maar eens kijken we hebben er toch al een hoop andere dames erbij...
je hebt gelijk Jolene ik deed weer over dramatisch heb ik nogal last van de laatste dagen ....

Hoe gaat ie met Jolene ? .....ik ben blij dat je der weer bent en niet meer lurkt
pi_19699525
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:34 schreef Githa het volgende:

[..]

je hebt gelijk Jolene ik deed weer over dramatisch heb ik nogal last van de laatste dagen ....

Hoe gaat ie met Jolene ? .....ik ben blij dat je der weer bent en niet meer lurkt
Geeft niks...ik vind het soms ook raar dat de dames vertrekken bijv.
Met mij alles goed...vriendje went al steeds meer aan het idee kindertjes dus misschien...
pi_19699542
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:11 schreef jolene het volgende:

[..]

Dit zijn dus gewoon de beste testen...
gut ben echt benieuwd of je er twee hebt zoals je zelf denkt.
Twee mini Xanthes...vind het zo spannend...
Dat deze zo snel een positieve test gaf zegt mij dus niks.
De vorige keer met deze testen duurde het 6 !!! dagen voordat die positief aan gaf.
Maar hoed dan ook erg leuk
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 10:38:05 #210
81992 Githa
pi_19699557
dat klinkt goed....misschien kunnen we je dan snel in het lijstje bijschrijven.
  maandag 7 juni 2004 @ 10:46:27 #211
86274 hartje
still waiting...
pi_19699753
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:27 schreef Merisse het volgende:
Hmmmm hartje, vaag hoor die bloeding. Zet het door nu dan of is het bij een vlekje gebleven?
Ook voor jou een dikke knuffel want ik gun het jou ook zo ontzettend.

We hebben het niet tegen ouders en schoonouders verteld. We willen eigenlijk wachten tot mijn verjaardag want dan ben ik 3 maanden. Maar goed dat zeggen we nu. Ik weet zeker dat als we met 9 weken de termijnecho van de prenatale diagnostiek gehad hebben en alles is goed dan, *knock on wood*, dat we het dan toch niet voor ons kunnen houden
Wel heb ik het al verteld tegen mijn zus en mijn beste vriendin want die zijn exact op de hoogte, weten precies op welke cyclusdag ik zit dus die hou ik niet voor de gek (wil ik ook niet).
was gisteravond niet écht een drupje, gewoon zoiets als ik normaal ongesteld word: dat je afveegt & dan zo'n roze/rode veeg. hem maar een mini-tampi ingedaan (had geen normaal meer in huis omdat ik dat nog moest gaan kopen voor volgende week, ben normaal altijd heel stipt met mijn nod!) die mini zat voor zo'n 3-kwart: sorry voor praatje hoor, maar ik vind het zelf zo vaag kan dit nou een ib zijn? heb er vanochtend maar weer een mini ingedaan & ga zo maar weer 's ff checken. ik las wel (in een paar van m'n vak-boeken) dat een ib kan varieeren van een drupje tot een lichte menstruatie. je zou kunnen zeggen dat het nu iets weg heeft van een lichte, lichte mensturatie, maar heb in het geheel geen buikkrampjes (had ik zondag wel af&toe een heel klein beetje) ik wacht maar af, ik vind het raar boops zijn wel heel onconfortabel, kon vanochten geneens lekker op mijn buik liggen.
& hoe is het met je merisse? kan me voorstellen dat je naast de vreugde ook wel heel gespannen zal zijn. sterkte hoor meid & ik ga er gewoon vanuit dat het nu allemaal goed komt! kan me ook voorstellen dat je het nog niet aan iedereen verteld hebt, o wat lijkt me dat moeilijk hè dat wachtten op een "veilige" datum, zodat je alle ouders ook blij kan maken. ik ga heel hard duimen dat die 2 maanden voorbij vliegen & wanneer heb je de echo? heb je daar al een afspraak voor of wacht je nog even? hou je taai & probeer er lekker van te genietten! & nog een keer van harte hoor! echt super!
pi_19699758
Maar hoe is het met Githa, jij hebt van de week ook alweer je nod.
  maandag 7 juni 2004 @ 10:56:01 #213
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19699978
quote:
Op zondag 6 juni 2004 21:22 schreef LittleWoodstock het volgende:

Een tijd geleden had ik een doos met ovulatie-testen gekocht. (merk:Van Katwijk, inhoud 5 stuks, ¤ 18.00)
Is dit merk bij de apotheek te koop? Of heb je ze op internet gekocht?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 10:56:35 #214
81992 Githa
pi_19699999
jah 11 juni ben ik van uit gegaan maar dat was wat onduidelijk omdat ik afgelopen maand te laat was. Ik weet dus niet goed hoeveel dagen ik nu in een cyclus aan moet houden dus ben van het langste uit gegaan .... 11 juni dus maar wat vroeger zou dus ook kunnen.

Ik heb weinig klachten maar als ik ze voel dan wijt ik ze aan iets anders de afgelopen maanden al zoveel gevoeld, gehoopt en gedacht en telkens was het niet zo dus ga ik er nu niet van uit. kan het zeker niet tegen vallen

zaterdagavond de hele avond boven de wc gehangen ...super misselijk maar gelukkig was dat in de ochtend weer over. Gisteravond weer misselijk maar wel in veel mindere maten .... ik hoefde gelukkig niet naar de wc te rennen. Verder wat krampjes, steekjes en trekjes die ik ook niet kan plaatsen maar zoals ik zei ben ik gewend elke maand iets nieuws te ervaren
we zien allemaal wel .... en innerlijke stemmetjes heb ik te veel ....daar hoef ik dus niet naar te luisteren

maarde hoop is er nog steeds
pi_19700110
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:56 schreef Githa het volgende:

maarde hoop is er nog steeds
Moeilijk he
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 11:12:41 #216
81992 Githa
pi_19700313
als ik heel eerlijk ben wel Jolene
Ik had dit nooit verwacht toen mijn vriend en ik de beslissing namen te stoppen met de pil. Misschien erg naief van me
Ik wist best dat het gemiddeld een half jaar tot een jaar duurt maar niet dat je lichaam je zo erg voor de gek kon houden. De een zal daar ook beter mee om kunnen gaan als de ander maar ik ervaar het met tijden echt als zenuwslopend.
Nou moet ik zeggen dat het deze maand best gaat maar je steekt gewoon al je energie hierin. is het niet met denken dat je zwanger bent en het verwerken van de teleustelling dan is het wel met jezelf voorhouden dat de klachten een andere oorzaak hebben.
Ik probeer ook te vermijden "zeurderig" over te komen hier in het topic maar soms heb je van die dagen ...net als vandaag en iemand een hele normale vraag stelt "hoe gaat het" dat je het dan wel uit kunt schreeuwen en de waterlanders zich aandienen.

sorry ....dat is er weer ff uit....

die vingers ook van mij ...die leven een eigen leven :')
pi_19700467
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:12 schreef Githa het volgende:

sorry ....dat is er weer ff uit....

die vingers ook van mij ...die leven een eigen leven :')
Dat is toch niet erg.
Dat is ook iets wat mij angstig maakt.
Dat ik denk van ik word al zo oud..
Ik ben al bijna 28...
en je mag het hier spuien zo niet dan hierop

[ Bericht 7% gewijzigd door jolene op 07-06-2004 11:33:53 ]
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 11:29:53 #218
81992 Githa
pi_19700691
thnx Jolene je bent echt een schat .... het er gewoon een keer uitgooien doet soms wonderen en al helemaal als je wat erkenning krijgt niet dat je daar specifiek om vraagt maar het voelt gewoon goed....

Ik ben ook 26 en zal op deze leeftijd al geen kids meer kunnen krijgen ben al te laat dus snap wel wat jij voelt.

Dan speelt er ook nog de vraag .... kan ik wel zwanger worden, is alles wel okay ? .... stom want daar moet je natuurlijk niet van uit gaan maar het houd je wel bezig en een van de redenen dat het zo zwaaris voor sommige is misschien wel omdat je er gewoon niet met iedereen over kunt praten ... al ligt het soms op het puntje van mijn tong

Hulde aan de starter van dit topic
pi_19700731
SLAAPMEISJE......voor jou nog een hele dikke knuf,omdat je beetje hoop toch weer de bodem is ingeslagen
Ik zat in stilte mee te hopen in Italië,maar durfde niks te wensen,omdat jouw lichaam ook zo raar doet altijd.
Ik hoop,dat het snel aug. is voor jullie en dat er dan in rap tempo een babie ingeplaatst word(hoe typ je dat netjes )
Groetjes,Minoes
pi_19700894
Ben net ff gaan tellen en de laatste cuclus was 25 dagen lang.Dat betekend dus,dat ik zondag de 13(wát een jofele datum )mijn nod heb.
We zien wel weer.
Kan iemand mij in t lijstje zetten?
De foto van mijn jurk komt ws. morgen of overmorgen hier ,dan kunnen jullie je ff eraan vergapen,voor ik afscheid ga nemen voor 2 maanden.
Ben ik in die tijd zwanger,dan meld ik dat natuurlijk.
Groetjes,Minoes
pi_19700906
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:29 schreef Githa het volgende:
Dan speelt er ook nog de vraag .... kan ik wel zwanger worden, is alles wel okay ? .... stom want daar moet je natuurlijk niet van uit gaan maar het houd je wel bezig en een van de redenen dat het zo zwaaris voor sommige is misschien wel omdat je er gewoon niet met iedereen over kunt praten ... al ligt het soms op het puntje van mijn tong

Hulde aan de starter van dit topic
Dat komt omdat je tegenwoordig er steeds meer over hoort.
Ik zie het bij mijn vriendinnen...
en het zorgt dat ik me daar druk om maak.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 11:45:26 #222
81992 Githa
pi_19701121
Dat je er meer over hoort wil natuurlijk niet zeggen dat het meer voorkomt. De reden kan natuurlijk ook zijn dat de communicatiemiddelen beter zijn en dat we daarom meer ervaringen van andere horen maar het zet je wel aan het denken

Jolene we moeten gewoon positief blijven 28 is helemaal niet oud en op een dag krijg je vast een 10-ling
Daar is dit topic toch ook voor ....om elkaar te steunen in de wat moeilijkere dagen

wat ik soms moeilijk vind is om zelf te klagen terwijl ik verhalen van andere lees die al zoveel langer bezig zijn of al zoveel meer hebben moeten doorstaan....ik heb echt respect voor sommige hier die gewoon steeds de moed vinden en door dat alles ook nog open kunnen staan voor andere ...petje af hoor
pi_19701918
Ja, wat je zegt.
Schrok dus oprecht van Xanthe d'r geplaatste testuitslag.
Vond het zo gaaf....van Merisse was ook schitterend.
Ja, ik wacht vol spanning af op de volgende...pfff.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 12:20:45 #224
81992 Githa
pi_19702074
jah wie zal het zijn ...spannend he ....zitten we hier met z'n alle onwetend ....
pi_19702675
Nu eerst LW hopelijk met positieve uitslag bij de gyn.
Het gaat nu langzaam aan sneller.

Renegate we denken aan je hoor.
Zit je man bij het leger dat hij naar Irak moet..
Knuffel
pi_19703004
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:24 schreef Githa het volgende:
Hartje klinkt spannend

Nee hoor, ik ben er ook nog! En ik heb nog geen teken van ongi gezien helaas. Zit nu op cyclusdag 39. Denken jullie dat het mogelijk is dat mijn lichaam een maandje overslaat?
OMG! Ik ben nog maar net bezig en maak me nu al zorgen! Hulde aan iedereen die al lang bezig zijn en nog steeds de moed erin houden!
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 13:13:16 #227
81992 Githa
pi_19703228
Ingrid19 tja je hebt6 niet veel keus he en de tijd verstrijkt vanzelf ....voor je het weet ben je een half jaar verder
en jah het is goed mogelijk dat je lichaam een maandje overslaat 2 of 3 zelfs ook maar dan zou ik even contact opnemen met je huisarts en het probleem voorleggen maar hoe vervelend het ook is bij sommige mensen heeft het lichaam meer tijd nodig om het weer zelf te gaan doen.... moeilijk he ..
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 13:26:10 #228
81992 Githa
pi_19703515
Ik ga werken ik wens iedereen een fijne dag en geniet lekker van het mooie weer als dat kan
pi_19703537
Githa, werk ze, doei
  maandag 7 juni 2004 @ 16:29:12 #230
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19705478
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:56 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Is dit merk bij de apotheek te koop? Of heb je ze op internet gekocht?
Je kunt deze ovulatie-testen maar bij 1 apotheek kopen en dat is bij het Kruidvat. Daar zijn ze ¤ 18,00. Ik wilde van de week een extra doos halen, maar ze waren overal uitverkocht, vaak hebben ze er nl maar een of twee van die dozen liggen.
Op internet kun je ze ook bestellen (op bv. vruchtbaarheid.org) en dan kost de doos een ruime ¤26.00...met verzendkosten erbij ongeveer ¤30,00. Dan is het behoorlijk prijzig vind ik. Ik heb het toen ook maar laten zitten met de gedachte dat ik de Kruidvatten in mijn buurt eerst maar bel voordat ik op mijn fietsje alles (voor niks) afstruin.

LW
  maandag 7 juni 2004 @ 16:32:45 #231
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19705576
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:29 schreef LittleWoodstock het volgende:

met verzendkosten erbij ongeveer ¤30,00.
Dat betaal je ook voor 7 Clearplan testen als ik het goed heb... Ga morgen wel ff een vergelijkend waren/prijzenonderzoek doen in de stad

Bedankt
  maandag 7 juni 2004 @ 16:33:15 #232
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19705584
quote:
Op maandag 7 juni 2004 12:46 schreef jolene het volgende:
Nu eerst LW hopelijk met positieve uitslag bij de gyn.
Het gaat nu langzaam aan sneller.

Renegate we denken aan je hoor.
Zit je man bij het leger dat hij naar Irak moet..
Knuffel
Hoi hoi Jolene!

Jaja, ik hoop ook op een positieve uitslag bij de gyn....de dagen gaan steeds sneller voor mijn gevoel. Toevallig had ik het er over met een goede collega vandaag, zij heeft drie dochters waarvan de jongste PCO heeft en de oudste PCO en endometriose. In het verleden heeft een van de twee dochters toevallig de gyn gehad waar ik ook naartoe moet, en van wat ik begreep was die gyn erg aardig. Dus dat scheelt weer! Afijn, nog 16 nachtjes afwachten.

Dikke voor Jolene!

LW

*terug in lurkmodus*
  maandag 7 juni 2004 @ 16:35:30 #233
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19705651
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:32 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Dat betaal je ook voor 7 Clearplan testen als ik het goed heb... Ga morgen wel ff een vergelijkend waren/prijzenonderzoek doen in de stad

Bedankt
Hm, Clearplan....die ken ik weer niet! Zijn dat de ovu-testen van ClearBLue ofzo?(de zwang. testen ken ik uiteraard wel) En dat zijn 7 testen in een verpakking?
  maandag 7 juni 2004 @ 16:40:39 #234
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19705777
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Hm, Clearplan....die ken ik weer niet! Zijn dat de ovu-testen van ClearBLue ofzo?(de zwang. testen ken ik uiteraard wel) En dat zijn 7 testen in een verpakking?
De Clearplan website

Volgens mij heb ik ze online ergens gezien met 7 testen in een verpakking. Niet dat ik die site nu terug kan vinden natuurlijk
pi_19707422
hello girls....

nou met mijn griep is al wat beter.. heb geen koorts meer.. hoesten nog wel.. wel nog beetje verkouden enzo.. maar voorderest prima..

heb alleen muh vriendje aangestoken

en mijn knie nog steeds bagger.. dussuh ik mag voorlopig echt nie lopen.. maar jah komt wel goed.. voorderest ben ik vaak misselijk en nergens zin in om te eten BAH..

ennuh over mijn NOD trouwens ik weet nie zeker of ik die datum test hoor.. ene kant denk ik ben zwanger.. andere kant denk ik van zal wel van niet... en ik heb geen zin om tientalle testen er door heen te jagen..
pi_19709794
WOW ik moet vaker wegblijven meiden!!!!!

XANTHE gefeliciteerd wat goed... ik hoop voor je dat het heeeeeel gezond en gelukkig ter wereld komt!!!!!!!

MERISSE voor jou hetzelfde meid!! wat toppie! Een hele mooie zwangerschap gewenst beide!!!!!
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_19710050
Slaapmeisje..

Jeetje wat klote dat het wee rniet gelukt is, ik ga vanaf nu iedere avond een kaarsje branden dat jij en slaapvriendje heel snel jullie wondertje in jullie armen mogen sluiten!
Dikke knufff
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  maandag 7 juni 2004 @ 21:27:44 #238
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19712771
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:40 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

De Clearplan website

Volgens mij heb ik ze online ergens gezien met 7 testen in een verpakking. Niet dat ik die site nu terug kan vinden natuurlijk
Op de site van Clearplan staat vermeld dat 1 doosje (5 teststaafjes) maar liefst ¤ 65,00 kost! Whoopee, da's me iets te veel. Dan liever dus de 5 testjes van Van Katwijk voor ¤ 18.00.
Wel bedankt voor het opzoeken hoor!

LW
  maandag 7 juni 2004 @ 21:30:42 #239
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19712864
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:27 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Op de site van Clearplan staat vermeld dat 1 doosje (5 teststaafjes) maar liefst ¤ 65,00 kost!
Het staat er nog in guldens op
  maandag 7 juni 2004 @ 21:39:50 #240
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19713155
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:30 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Het staat er nog in guldens op
!!!!! Tjee, dat heb ik weer!!! Schele koe dat ik ben. Ik dank U voor deze correctie van mijn uiterst beschamende leesfout!

Maar idd, in euro's is het zo'n ¤ 30,00 dan, maar wel voor ook 5 staafjes en geen 7. Verder zien ze er goed uit en op zich best wel eens handig om te proberen, kun je meteen zien welke je het prettigst hanteerbaar vind.

LW
  maandag 7 juni 2004 @ 21:41:19 #241
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19713207
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:39 schreef LittleWoodstock het volgende:
Verder zien ze er goed uit en op zich best wel eens handig om te proberen, kun je meteen zien welke je het prettigst hanteerbaar vind.
Jij had die van ¤18 al geprobeerd?
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 21:47:03 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19713380
Spindizzy heb ik iets gemist?
  maandag 7 juni 2004 @ 21:50:32 #243
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19713485
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:41 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Jij had die van ¤18 al geprobeerd?
Yep, ik heb een doos (dus 5 testjes) geprobeerd. Niet allemaal achterelkaar echter. In april had ik 3 testjes gebruikt -steeds met wat dagen ertussen- gewoon om es te kijken, en of er uberhaupt het LH-hormoon aanwezig was. Alle 3 de testjes niks, een leeg testvenster.
Afgelopen week heb ik de laatste twee gebruikt -achterelkaar- en zowaar vertoonden beide staafjes een streep in het testvenster! Ik vond het een hele openbaring. Ik had sowieso al het gevoel dat er de afgelopen dagen/week iets anders ''voelde'' in mijn lichaam. Misschien dat er nu eindelijk eens weer iets op gang gaat komen.

Over het gebruik van die testjes. Ze zijn vrij handzaam. Je schuift de dop eraf, doopt het uiteinde wat onder die dop zat in de opgevangen urine (kan ook in straal), 10-15 sec. erin houden...dop erop...5 minuutjes wachten, en Klaar is Kees ( of Spindizzy )
Goede bijsluiter zit er trouwens ook in. Met duidelijke voorbeeldjes.

Wil jij ook gaan proberen? Correct me if I'm wrong, maar klopt dat ik jou verder niet eerder in dit topic voorbij heb zien komen?
pi_19713628
Hoi,hoi,ff inhaken op die testen,ovu-dingen hebben we t toch over?
Ik las geloof ik vandaag nog,dat die bij Merisse totaal niks aangaven en heb dat geloof ik al eerder gelezen.Waarom dan zo'n hoop geld uitgeven,als er niet echt duidelijkheid over die dingen is?
Of je moet de geldpest hebben,maar ik zou m'n geld liever bewaren voor DE TEST en niet aan deze ondingen.
Maar goed,er waren ook wat positieve verhalen van die dingen?Wie waren dat ook al weer?.
Groetjes,Minoes
  maandag 7 juni 2004 @ 21:57:38 #245
336 Jessicaa
pi_19713726
Ik heb de persona de laatste keer gebruikt toen met Janneke. Ik vond eht een ideaal ding. Heb hem kunnen lenen van iemand (lol neit de teststaafjes natuurlijk ) En nu heb ik hem gekocht als anticonceptie. Maar een aantal in mijn omgeving waren er ook enthousiast over. Wel een aanschaf, maar daanra kan die andersom gebruikt worden (waar die in principe ook voor bedoeld was)
  maandag 7 juni 2004 @ 21:57:47 #246
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19713728
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Spindizzy heb ik iets gemist?
Sinds ik een tijdje geleden in dit topic heb gelezen over ovulatietesten blijft er maar een stemmetje in mijn hoofd tegen me zeggen dat ik dat 's moet proberen. Zeker nu we al een poos niet meer roken, zijn in theorie veel vruchtbaarder
We gaan de komende tijd maar weer eens een poging wagen. Misschien dat die testen net het duwtje in de goeie richting zijn. In dat geval: En is het dat niet dan is er nog niks aan de hand. Wil het in ieder geval geprobeert hebben om het stemmetje in mijn hoofd het zwijgen op te leggen
  maandag 7 juni 2004 @ 21:58:44 #247
336 Jessicaa
pi_19713775
Spindizzy Spannend
  maandag 7 juni 2004 @ 22:00:35 #248
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19713843
Hoi Minoes!

Ik kan me juist herinneren -bij Merisse tweede (of eerste?) zwangerschap- dat die ovu-testen wel duidelijk wat aangaven en dat ze daarom ook goed op basis daarvan konden klussen. Achteraf bleek uiteindelijk dat het ook raak was. Juist door haar verhaal heb ik toen zo'n doos gekocht.

Hoe dan ook, ik kan me wel voorstellen dat het bij anderen misschien geen goede ervaringen geeft. Net zoals die Romed dingen, daar hoor ik alleen maar negatief over. Xanthe heeft volgens mij op hoge poten een brief of email gestuurd daarover. BIj zwang. testen hoor je bv dat Digi Clear Blue de beste is. Tis maar wat je zelf fijn vind denk ik.
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 22:00:50 #249
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19713861
Goed plan Spindizzy! Die stemmetjes ken ik ja en dan kun je er maar beter gehoor aan geven. In ieder geval erg interessant om een keer te proberen en je weet maar nooit
pi_19713906
MERISSE en BEAKER ....leven jullie nog,of mis ik wat en zweef ik nog op de honeymoonwolk,hahaha.Misschien lees ik er wel overheen.Nou toedeloe maar weer.
Groetjes,Minoes
  maandag 7 juni 2004 @ 22:02:33 #251
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19713911
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:50 schreef LittleWoodstock het volgende:

Correct me if I'm wrong, maar klopt dat ik jou verder niet eerder in dit topic voorbij heb zien komen?
Klopt...Heb ook eigenlijk niks te zoeken in dit topic

In het topic Waar blijft die ooievaar nou...? staat in het kort uitgelegd wat mijn situatie is.
  maandag 7 juni 2004 @ 22:03:42 #252
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19713937
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goed plan Spindizzy! Die stemmetjes ken ik ja en dan kun je er maar beter gehoor aan geven. In ieder geval erg interessant om een keer te proberen en je weet maar nooit
Niet geschoten is altijd mis

maandag 7 juni 2004 @ 22:04:02 #253
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19713950
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:57 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Sinds ik een tijdje geleden in dit topic heb gelezen over ovulatietesten blijft er maar een stemmetje in mijn hoofd tegen me zeggen dat ik dat 's moet proberen. Zeker nu we al een poos niet meer roken, zijn in theorie veel vruchtbaarder
We gaan de komende tijd maar weer eens een poging wagen. Misschien dat die testen net het duwtje in de goeie richting zijn. In dat geval: En is het dat niet dan is er nog niks aan de hand. Wil het in ieder geval geprobeert hebben om het stemmetje in mijn hoofd het zwijgen op te leggen
Ik hoop niet dat ik tegen een zeer been schop, maar ....jij en Spin Dizzy-man hebben al eens een (of meerdere) poging(en) ondernomen tot de maak van een miniSpinDizzy?
Als je er geen antwoord op wil geven respecteer ik dat hoor, ik weet niet zo goed je achtergrond...
Hoe dan ook, die ovu-testjes kun je gewoon es proberen, je weet maar nooit!
pi_19714027
LW....hahaha,je hebt gelijkdat was ik alweer vergeten.Ik heb zelfs nog geroepen dat als het hielp,ik ook een doos ging halen,haha.Nou ja,niet meer dus,maar das een ander verhaal.
Het lijkt me moeilijk om in te schattan,wanneer je nu moet beginnen met testen,want bijna iedereen hier heeft een wisselende cyclus.En als er maar 7 testen in zitten en je begint te vroeg of te laat,dan heb je er dus nog niks aan.Waarom zitten er geen 28 in ofzo,dan kan je er elke dag 1 tegenaan gooien!
Groetjes,Minoes
  maandag 7 juni 2004 @ 22:08:44 #255
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19714131
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:04 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat ik tegen een zeer been schop, maar ....jij en Spin Dizzy-man hebben al eens een (of meerdere) poging(en) ondernomen tot de maak van een miniSpinDizzy?
Ja, ben 9 jaar geleden gestopt met de pil... Nooit zwanger geworden en 2 jaar geleden zijn we het adoptiegebeuren ingegaan. Sinds anderhalve maand staan we op de wachtlijst voor een surinaams kindje.
  maandag 7 juni 2004 @ 22:12:41 #256
1087 Merisse
broddeltante
pi_19714248
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:50 schreef LittleWoodstock het volgende:
Afgelopen week heb ik de laatste twee gebruikt -achterelkaar- en zowaar vertoonden beide staafjes een streep in het testvenster!
Lieve LW, je bedoelt hoop ik toch wel dat er per staafje TWEE streepjes waren he? Volgens mij gebruik jij die van het Kruidvat en daar moeten twee streepjes verschijnen als je een LH-piek hebt (wat erop duidt dat je ovulatie eraan komt binnen 24-36 uur). 1 streepje verschijnt altijd anders heb je de test niet goed gebruikt.

Voor alle duidelijkheid. Ik heb 2 soorten ovulatietesten gebruikt:
- speekseltest Maybe Baby, werkte bij mij NIET. Voordeel = herbruikbaar dus goedkoop
- LH ovulatietesten Kruidvat die hetzelfde werken als zwangerschapstesten, over staafje piesen, Werkt voor zover ik kan beoordelen prima. Zijn alleen duur, eenmalig gebruik.
Bij de winkel van Babybrabbel kun je beide soorten testen bestellen http://www.ovulatietesten.nl/

Minoeske, welkom terug! Fijne huwelijksreis gehad. Mooi weer? Veel gezien? Lekker geklust ? Bij mij heeft de huwelijksreis vruchtbaar uitgepakt Laten we hopen bij jou ook zodat je niet 2 maanden weg hoeft te blijven. Al kan ik het goed begrijpen waarom je dat doet hoor. Ik wens je heel veel succes en hoop je snel weer terug te zien, bij voorkeur in Z&G! Dikke
  maandag 7 juni 2004 @ 22:13:22 #257
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19714272
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:02 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Klopt...Heb ook eigenlijk niks te zoeken in dit topic

In het topic Waar blijft die ooievaar nou...? staat in het kort uitgelegd wat mijn situatie is.
O....iets heel anders dan ik had gedacht...jullie willen adopteren? Wat leuk..een kindje uit Suriname! Dat hoor je niet vaak, althans ik niet. Wat een lange wachttijd... Krijg je tussendoor nog info/updates van instanties daar, of via een instantie hier in Nld?

Een collega van me heeft vorige maand haar dochter op kunnen halen uit Thailand. Echt een bolle toet met van dat onmogelijke rechtopstaande Aziatische haar. Met Surinaamse krulletjes kun je iig beter uit de voeten!
Totale adoptieproces was geloof ik 3,5 jaar.
Lieve SpinDizzy, ik hoop dat de ijzeren ooievaar gauw naar je toe komt!!
fluistermodus aan :en wie weet ook nog wel een home-made beebje..... fluistermodus uit
  maandag 7 juni 2004 @ 22:17:26 #258
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19714440
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:12 schreef Merisse het volgende:

[..]

Lieve LW, je bedoelt hoop ik toch wel dat er per staafje TWEE streepjes waren he? Volgens mij gebruik jij die van het Kruidvat en daar moeten twee streepjes verschijnen als je een LH-piek hebt (wat erop duidt dat je ovulatie eraan komt binnen 24-36 uur). 1 streepje verschijnt altijd anders heb je de test niet goed gebruikt.
Yes ofcourse my dear, twee streepjes per staafje, de controle streep was prima, de teststreep ietsje lichter. Niet superdonker, maar in ieder geval iets en dit in tegenstelling tot de eerdere drie testjes (waar de testvensters gewoon wit bleven)
En Merisse, hoe voel je je nou...zo met z'n tweeen?
  maandag 7 juni 2004 @ 22:18:53 #259
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19714488
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:13 schreef LittleWoodstock het volgende:

Lieve SpinDizzy, ik hoop dat de ijzeren ooievaar gauw naar je toe komt!!
fluistermodus aan :en wie weet ook nog wel een home-made beebje..... fluistermodus uit
Bedankt
  maandag 7 juni 2004 @ 22:20:25 #260
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19714553
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:06 schreef minoes1967 het volgende:
LW....hahaha,je hebt gelijkdat was ik alweer vergeten.Ik heb zelfs nog geroepen dat als het hielp,ik ook een doos ging halen,haha.Nou ja,niet meer dus,maar das een ander verhaal.
Het lijkt me moeilijk om in te schattan,wanneer je nu moet beginnen met testen,want bijna iedereen hier heeft een wisselende cyclus.En als er maar 7 testen in zitten en je begint te vroeg of te laat,dan heb je er dus nog niks aan.Waarom zitten er geen 28 in ofzo,dan kan je er elke dag 1 tegenaan gooien!
Groetjes,Minoes
Inderdaad Minoes! 28 staafjes per doos vind ik een veel beter idee! Daar heb je dan tenminste wat aan! Juist omdat ik geen cyclus had ben ik maar wat gaan proberen, eigenlijk hebben die dingen pas een functie op het moment dat je cyclus regelmatig is, dan weet je ongeveer op welke dag je moet starten met testen.

Dikke voor de Honeymoonster!
  maandag 7 juni 2004 @ 22:22:52 #261
1087 Merisse
broddeltante
pi_19714637
OK just checking dear
Ik voel me dubbel hi hi
Het ene moment wil ik jubelen en het andere moment denk ik dat het toch wel weer mis zal gaan. Ik voel ook he-le-maal niks meer itt zaterdag toen ik me superzwanger voelde icl. misselijkheid. Ik lees ook nog steeds eerst het 2e streepje voordat ik Z&G lees. Maar ik mag natuurlijk niet klagen, ben wel zwanger. Mannetje en ik sturen elkaar mailtjes waarin we alleen schrijven: we zijn zwanger!
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 22:23:18 #262
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19714648
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:20 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]
Dikke voor de Honeymoonster!
Pffft, ik lees Honeymonster Inderdaad Minoes welkom terug. Ik hoop dat jullie huwelijksreis alles was wat je ervan had voorgesteld
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 22:26:44 #263
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19714771
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:03 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Niet geschoten is altijd mis

Ook helemaal mijn motto

Zonder medische hulp is het voor ons vrij lastig om spontaan zwanger te raken omdat mijn baarmoederslijmvlies niet lief is en de zwemmertjes van Slaapvriendje in een te taaie verpakking zitten, toch elke maand dat we nog moeten wachten op een behandeling weer hoop dat het er nog een keer spontaan van komt en wij zijn notabene "pas" 2 jaar bezig.

O ja, nog even een laatste update... wij mogen over 2 weken weer aan de klus voor echo´s en een laatste samenlevingstest en ik heb meteen een afspraak bij de fertikliniek gemaakt voor vrijdag 9 juli om alle uitslagen te bespreken en dan krijgen we waarschijnlijk ook te horen wat ons behandelplan is. Oe, we krijgen zowaar een maatgesneden behandelplan
  maandag 7 juni 2004 @ 22:26:45 #264
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19714772
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:22 schreef Merisse het volgende:
OK just checking dear
Ik voel me dubbel hi hi
Het ene moment wil ik jubelen en het andere moment denk ik dat het toch wel weer mis zal gaan. Ik voel ook he-le-maal niks meer itt zaterdag toen ik me superzwanger voelde icl. misselijkheid. Ik lees ook nog steeds eerst het 2e streepje voordat ik Z&G lees. Maar ik mag natuurlijk niet klagen, ben wel zwanger. Mannetje en ik sturen elkaar mailtjes waarin we alleen schrijven: we zijn zwanger!
Kan ik me goed voorstellen! Maar, met al die speciale data omtrent deze beeb (verwekt op honeymoon, uitgerekend op Valentijnsdag, 3 maanden heen op/rond jouw verjaardag...) MOET het gewoon goed gaan, dat KAN niet anders!
Ik blijf ijverig duimen!

Dikke voor Merisse in het kwadraat
  maandag 7 juni 2004 @ 22:28:33 #265
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19714825
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:23 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Pffft, ik lees Honeymonster Inderdaad Minoes welkom terug. Ik hoop dat jullie huwelijksreis alles was wat je ervan had voorgesteld
Honeymonster ! Toen ik het typte moest ik idd even twee keer kijken of ik het wel goed had geschreven. Ik dacht nog: straks lees ik erover heen en staat er monster!
  † In Memoriam † maandag 7 juni 2004 @ 22:30:51 #266
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19714907
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:22 schreef Merisse het volgende:
OK just checking dear
Ik voel me dubbel hi hi
Merisse, logisch dat je hier ook nog steeds komt kijken. We hebben toch al heel wat lief en leed hier gedeeld en je zult in de eerste paar weken je nog best wel eens onzeker voelen. Dat die kwaaltjes even wat minder zijn zegt niks hoor, die beeb blijft gewoon zitten en daarmee basta! Jullie zijn zwanger, prachtig om te lezen en zo blijft het ook (in ieder geval de komende 8 maanden ofzo want ik gun jullie natuurlijk geen olifantsdracht )
  maandag 7 juni 2004 @ 22:31:02 #267
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_19714913
Ladies, ik ga ervan tussen. Morgen weer vroeg dag en wil mezelf nog even onder de douche slingeren.

Weltrusten voor zometeen en tot de volgende keer!

LW
pi_19715935
LW en MERISSE...hoi en bedankt.Tja,ik hoop ook op een plaatsje in z&g,maar ik hoop al nergens meer op,begin zelfs te twijfelen,of ik wel weer aan een kleintje wil beginnen
Ik weet t echt ff niet meer en daarom is t maar beter dat ik hier stop,dan komt er misshien een beetje rust en wie weet,heeft MIJN MAN wel goed geschoten op de honeymoon,ook al heb ik geen idee,wanneer dat t beste had moeten gebeuren,ben al niet meer aan t rekenen enzo

Ik hoop ,dt manlief morgen ff zijn best wil doen,om een foto te posten en dan kan deze laptop ff op slot.
Voor nu welterusten,dikke knuf
Groetjes,Minoes
pi_19722424
goedemorgen

Hoe is het met iedereen.
pi_19722533
JOLENE...
Hier alles goed in noord-holland en lekker weer.
Mannetje ligt nog te knorren,maar zal m straks es ff porren,om die foto online te mikken.

Groetjes,Minoes
pi_19722595
Ik weet niet hoe zijn vrouw/vriendin heet,maar mister edje (of zoiets) zag ik in een ander topic met een roze streep op een test???
Dus binnenkort ws.weer een nieuwe dame,dat loopt lekker!.
Hahaha,zit me tegelijk te bedenken,dat ze dan natuurlijk meteen doorgaat naar z&g,hihihi.
Nou ja,hadden we toch ff een nieuwe streep erbij!
Groetjes,Minoes
pi_19722655
Whahahaha,volgens mij is iedereen furt vandaag en zitten Jolene en ik alleen te typelen,hihihi.

Euhm......ik weet niet of t wat is,maar mijn boepies doen sinds zondag zeer en dan niet alleen aan de zijkant ,maar eig,helemaal rondom,behalve bovenop,snappie em nog
En ze zijn zeker voller en ronder???
Nah ja,zal wel weer niks wezen,pffff......is t al zondag????
Groetjes,Minoes
  dinsdag 8 juni 2004 @ 09:50:06 #273
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19722726
Minoes fijn dat je leuke homeymoon hebt gehad joh, en laten we hopen dat je mannetje goed gemikt heeft en je boopies zeer doen omdat je zwanger zou kunnen zijn ik ga voor je duimen... ik hoop ook dat je zwanger bent anders moeten we je 2 maanden missen dah kan toch niet
pi_19722765
Bedenk me net dat ik het voorval ooievaar helemaal niet heb verteld hier...
Toen we op de terug waren van de auto bekijken op 26 mei zag ik een ooiervaarsnest...
Helaas zat er niks in...
Vrijdags toen we de auto gingen halen reden we weer langs die weg en wat zag ik???
Een ooievaar!
Toen zei ik al tegen Xanthe-vriendje als dat geen voorteken is.....
Die had helemaal geen ooievaar gezien en begon toen stomme grapjes te maken.
Maar het bewijs is toch geleverd
pi_19723609
Xanthe, wat een gaaf voorteken.

Minoes, trek die kerel uit zijn bed....
foto's.

Martineke heeft wel gelijk twee maanden..we duimen voor zondag
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:22:16 #276
86274 hartje
still waiting...
pi_19725591
minoes, ik ga ook duimen voor je! spannend hoor & dan blijf je tenminste lekker meekletsen!

ik ben volgens mij gewoon ongi hoor, als dit een innestellings-bloeding zou zijn dan weet ik niet waar die embryo heen wil.....maar dan is ie iets te enthousiant aan het nestelen.
ga me nou maar 's op het temperaturen stortten & over een paar maandjes maar 's naar de dokter om alles te laten checken, het gaat me nu allemaal wat te lang duren & straks is het een heel simpel dingetje & lopen we maar aan te kloten. & mijn klokje tikt maar door, daar wordt ik af&toe een beetje zenuwachtig van.

ga ff met de hond wandelen
pi_19725667
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:22 schreef hartje het volgende:
minoes, ik ga ook duimen voor je! spannend hoor & dan blijf je tenminste lekker meekletsen!

ik ben volgens mij gewoon ongi hoor, als dit een innestellings-bloeding zou zijn dan weet ik niet waar die embryo heen wil.....maar dan is ie iets te enthousiant aan het nestelen.
ga me nou maar 's op het temperaturen stortten & over een paar maandjes maar 's naar de dokter om alles te laten checken, het gaat me nu allemaal wat te lang duren & straks is het een heel simpel dingetje & lopen we maar aan te kloten. & mijn klokje tikt maar door, daar wordt ik af&toe een beetje zenuwachtig van.

ga ff met de hond wandelen
Ow hartje, knuffel
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:45:47 #278
86274 hartje
still waiting...
pi_19727984
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:24 schreef jolene het volgende:

[..]

Ow hartje, knuffel
thanx t is niet dat ik helemaal bij de pakken neer zit hoor. maar ik vind het heel vaag dat ik een week te vroeg ongi ben geworden. heb nog even teruggekeken (hou dat altijd zo'n beetje bij) & vanaf jan 2003 tot nu heb ik altijd een cyclus van 28 a 31 dagen gehad. nu ineens 24. schoot een beetje in de stress omdat ik wel 's ergens gelezen had dat wanneer je een korte cyclus hebt (ik wist niet meer hoelang, maar was zoiets als minder dan 21 dgn) je dan waarschijnlijk geen eisprong hebt. ik dacht al dat ik de eerste overgangs-klachtten kreeg! vriendje heeft me gerustgesteld maar het leek me wel handig om nou maar 's mijn temperatuur gebeuren bij te gaan houden om evt een beetje inzicht te krijgen. ik vind die ovu-testten echt heeeel duur & dit is lekker gratis, alleen wel wat ingewikkelder volgens mij, wat een studie zeg: met die 3 temp pieken hoger dan de 6 laatste gemeten temp. heb maar ff de handleiding van internet uitgeprint. het lijkt wel een wiskunde proefwerk joh!
pi_19728201
Hartje, er zijn hier een hoop mensen die het al gedaan hebben.
Als je naar een tijdje een linkje geeft of het hier plaatst kunnen hun ook meekijken.
Komt goed knuffel
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:21:27 #280
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19728962
Hartje veel succes met temp., hopenlijk lukt het jullie.

Minoes, ik duim ook voor je hoor.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:21:49 #281
86274 hartje
still waiting...
pi_19728972
o, goed idee & een tijdje geleden had iemand toch een site waar je al die temp. kon invoeren & het lekker handig uitgerekend werd voor je? dacht ik hoor & ik weet niet meer wie dat was
dus als iemand dit herkent, wat is die link dan ajb?
heeft geen haast want ik heb pas 1x getempt
pi_19729073
Zit ff te denken aan renegate?
Maar volgens mij kan het ook wel een van de nu zwangere dames zijn.

Githa??

Snakelady, hoe is het bij jou...volg nu je voorbereidingen voor het trouwen nu maar in Lifestyle...
stel je voor dat ik wat mis
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:31:13 #283
86274 hartje
still waiting...
pi_19729209
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:25 schreef jolene het volgende:
Zit ff te denken aan renegate?
Maar volgens mij kan het ook wel een van de nu zwangere dames zijn.

Githa??

Snakelady, hoe is het bij jou...volg nu je voorbereidingen voor het trouwen nu maar in Lifestyle...
ik dacht ook aan githa, ja
nou, het is nu wat rustig, maar vandaag of morgen zal ze wel voorbij schuiven.
ik hoor het wel van degene die dat linkje had
pi_19729278
Morgen Girly nod, , hoop het zo..
en dan nog Githa en Minoes?

Spannend
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:40:18 #285
86274 hartje
still waiting...
pi_19729432
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:34 schreef jolene het volgende:
Morgen Girly nod, , hoop het zo..
en dan nog Githa en Minoes?

Spannend
ja spannend!
& girly en githa zijn de laatste tijd steeds misselijk hé (gek hè, dan ben ik altijd al een beetje blij; als iemand zich beroerd voelt omdat ik dan natuurlijk hoop op....)
en minoes hoe voel jij je? had jij nou zere boops?
sorry als je het al verteld hebt maar heb een beetje weinig gepost & gelurkt de laatste tijd
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:57:58 #286
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_19729877
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:25 schreef jolene het volgende:

Alles gaat goed, druk aan het klussen en we zien wel hoe dat gaat.
en de zenuwen voor het trouwen zitten er nu echt hevig aan te komen.
pi_19730758
Die bruiloft komt goed,
succes met kvk-en
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:40:09 #288
1087 Merisse
broddeltante
pi_19731053
Lief hartje, wat potjandriebalen nou toch weer dat je nu veel te vroeg ongi geworden bent
Volgens mij had Martineke die link naar die site met temperaturen.
Minoes, Girly, Githa, ik duim dat er minstens 1 en het liefst alledrie naar Z&G mag komen.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:51:38 #289
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19733844
en ik had het linkie weer van Renegate (geloof ik) www.fertilityfriend.com even aanmelden en dan invullen. is overigens wel 5 dagen op proef of zo, kan ook member worden maar dat kost geloof ik geld.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2004 @ 21:36:07 #290
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19738012
Hartje wat balen zeg dat je te vroeg ongi bent geworden al is overtijd en dan alsnog ongi worden nog wel ietsie meer balen en die zenuwslopende tijd tussen overtijd en ongi is je nu gelukkig bespaard gebleven. Wel grappig die opmerking van jou dat je temperatuur bijhouden bijna een wiskunde proefwerk is. Vandaar dat ik er nooit aan ben begonnen

Githaaaaa laat eens wat van je horen. Hoe gaat het met je? Minoes, ook voor jou duim ik dat jouw man raak heeft geschoten tijdens de huwelijksreis. Dat vind ik altijd zo romantisch als er zoiets gebeurt (net als bij Merisse).
  FOK!fossiel dinsdag 8 juni 2004 @ 21:46:38 #291
2628 Karin
pi_19738298
Hartje wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Heb je al enig idee wat voor nieuwe NOD ik in het lijstje kan zetten?
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2004 @ 22:58:03 #292
81992 Githa
pi_19740482
slaapmeisje, Jolene, hartje en Minoes, Merisse lief dat jullie aan me denken ...Martineke, Girly, Girl24, LW

Ik heb vandaag lekker in de zon gezeten en vanavodn hard gewerkt dus fok moest ff wachten tot nu
fertilityfriends.com heb ik ook bekenen maar daar moet je de graden invullen met fahrenheid en niet met celsius maar ik heb geen idee hoe ik dat nu omreken dus als je het zo invult klopt het volgens mij niet echt ik hoor het graag als iemand het wel weet overigens

Die misselijkheid van mij kan goed van een buikgriep zijn geweest hoor want ik heb er 3 avonden last van gehad en nu heb ik dat weer niet. Wel veel gerommel, krampjes en steekjes maarja ook dat wil niks zeggen zoals van ouds ....rustig afwachten
ik heb meestal wel 2 dagen van te voren wat licht roze afscheiding wat eenmalig is dus als ik dat morgenavond ook heb ga ik ervanuit dat die ongi gewoon komt is het er niet dan uuuuuuh weten we nog niks dan alsnog wachten.
Als ik vrijdag niet ongi ben wil dat wel zeggen dat ik zaterdag gelijk op dag 31 zit ..... normaal een cyclus van 28 dagen op de laatste maand na toen was deze 30 ...dus vandaar dat ik uit ben gegaan van 30 dagen.

Merken jullie het ook dat ik stiekem toch wel enthousiast begin te worden nu die nod weer naderd hoe hard ik mijn best ook doe

Ik hou jullie op de hoogte ...en ga er gewoon vanuit dat het niet zo is ongeacht de pijntjes en zo
pi_19740811
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef Githa het volgende:
fertilityfriends.com heb ik ook bekenen maar daar moet je de graden invullen met fahrenheid en niet met celsius maar ik heb geen idee hoe ik dat nu omreken dus als je het zo invult klopt het volgens mij niet echt ik hoor het graag als iemand het wel weet overigens
Ik hoop dat je het niet meer nodig hebt Githa , maar je kunt het omrekenen op http://www.globalrph.com/tempconv.htm

Hebben jullie het verdrietige nieuws van Merisse al gelezen in Z&G? Ik voel me zo machteloos...
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2004 @ 23:11:29 #294
81992 Githa
pi_19740973
Thnx piglet daar heb ik zeker wat aan .... en ik vul het graag voor niks in hoor

ik heb nog niks gelezen van Merisse maar ik krijg spontaan kippevel als ik je zo lees .... ga nu eerst ff checken wat je bedoeld en ik hoop dat het niet is waar ik voor vrees
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2004 @ 23:49:42 #295
81992 Githa
pi_19742045
Flink bezig geweest met invullen op fertilityfriends blijkt dat hij alleen invult van ( in mijn geval ) 14 mei tot en met 28 mei ...daar heb ik dus niks aan...:N hij gaat ook van boven naar beneden kan nooit goed zijn
WAAAH! ik snap er gewoon niks van stom ding zegt ook dat ie geen ovulatie heeft gevonden ...dat snap ik als ie niet doortelt daarbij is mijn temp 37.1 C = 98.8 F maaruh dat schema gaat niet eens zo hoog ..... zo'n hoge temp heb ik toch ook weer niet

voel me best klunzig nu
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:53:12 #296
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_19742114
vaag Githa, hebbie niet verkeerde tabblad te pakken of zo?? ik had eerst ook zo raar en vraag me nu ff niet wat ik gedaan had maar ik kwam netjes op een kalender uit op gegeven moment en kon ik helemaal invullen. en nee zo hoog is je temp niet hoor, zo hoog was de mijnes ook
pi_19742631
Merisse, wat erg! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, heel veel sterkte!!!
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2004 @ 00:22:35 #298
81992 Githa
pi_19742728
Martineke ,
Het zou heel goed kunnen dat ik de verkeerde heb hoor ik heb gekozen "my cards" en dat kon ik dit invullen maar ik moet dus nog 29 mei t/m nu en dat is juist het balangrijkste

Kijk zelf maar ff ...ik snap er niks van
pi_19745179
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:45 schreef hartje het volgende:

[..]

thanx t is niet dat ik helemaal bij de pakken neer zit hoor. maar ik vind het heel vaag dat ik een week te vroeg ongi ben geworden. heb nog even teruggekeken (hou dat altijd zo'n beetje bij) & vanaf jan 2003 tot nu heb ik altijd een cyclus van 28 a 31 dagen gehad. nu ineens 24. schoot een beetje in de stress omdat ik wel 's ergens gelezen had dat wanneer je een korte cyclus hebt (ik wist niet meer hoelang, maar was zoiets als minder dan 21 dgn) je dan waarschijnlijk geen eisprong hebt. ik dacht al dat ik de eerste overgangs-klachtten kreeg! vriendje heeft me gerustgesteld maar het leek me wel handig om nou maar 's mijn temperatuur gebeuren bij te gaan houden om evt een beetje inzicht te krijgen. ik vind die ovu-testten echt heeeel duur & dit is lekker gratis, alleen wel wat ingewikkelder volgens mij, wat een studie zeg: met die 3 temp pieken hoger dan de 6 laatste gemeten temp. heb maar ff de handleiding van internet uitgeprint. het lijkt wel een wiskunde proefwerk joh!
effe duidelijk maken dat je met een cyclus van 23 dagen heel goed zwanger kunt raken : het resultaat in 2 voud loopt hier rond.
Ik heb gewoon een extreem vroege eisprong (tussen dag 7 en 9) en dat is dus geen belemmering voor een zwangerschap in mijn geval .

Succes
pi_19745738
Lieve Merisse,
Wat is het leven toch oneerlijk.
Je teste zaterdag zo overduidelijk positief.
en nu dit weer.
Worden schieten me te kort.
Traantjes zijn hier aan wezig en een brok in me keel.
Ik hoop dat jij wel hebt kunnen slapen en dat je gisteren bij je hubbie hebt kunnen uithuilen.
Lieve Merisse heel veel sterkte...
pi_19746007
Girly

Hoe is het met jou????

Hartje...de links zijn geplaatst...

Githa, Stiekum hoop ik met je mee....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')