Daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 31 mei 2004 13:36 schreef Xanthe het volgende:
Je kijkt even een andere kant op en er is alweer een nieuw topic geopend....
Op naar een aantal zwangerschappen in dit topic!
Ik heb alleen met Romed getest. Er moesten 4 druppels in, maar we hebben geloof ik wel wat meer gedaan. Als ik over een week nog niet ongi ben, ga ik denk ik testen met Clear Blue. Als ik dan nog niet zwanger/ongi ben ga ik naar de huisarts. Misschien dat die me dan verder kan helpen.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:46 schreef phileine het volgende:
Ingrid, heb je alleen met romed getest of ook met cb? Ik weet in ieder geval dat de romed ovulatietesten met zo'n pipetje etc. bij heel veel mensen (waaronder ikzelf) nooit positief werden, terwijl andere merken dat dan wel deden. Bleek opeens dat je er veel meer urine in moest druppelen dan in de gebruiksaanwijzing stond. Maar dan nog kwam er bij heel veel meiden geen streep. Wie weet geldt zoiets ook wel voor die zwangerschapstesten. Als het uitblijft zou ik over een paar dagen toch ook eens cb proberen, dan weet je het echt zeker.
Dan hoop ik maar dat het snel op gang komt, want dit is ook niks!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:40 schreef Girly het volgende:
ingrid19- jammer dat de test negi was.. en indd wat de anderen zeggen dat het ff op gang moet komen na de pil. ps: ik wens je veel stertke met je vader.. erg klote om dat te lezen..
heb ik ook een week ineens last van gehad ingridquote:ingrid in het vorige topic
Ik heb sinds een paar dagen ineens last van rare bultjes, plekjes, pukkeltjes ed. Ze zitten op mijn schouders, hals , nek en bovenkant van mijn rug. Zou ik daar nu ineens gevoeliger voor zijn, nu ik gestopt ben met de pil? Herkennen jullie dit? Het is heel irritant, sommigen jeuken en sommigen doen zeer als je er tegenaan komt.
nou inderdaad. ik heb ze ook gekocht maar ik vind ze ronduit waardeloos. ten eerste staat er bij dat er een pipetje bij zit. nou niet dusquote:Op maandag 31 mei 2004 13:46 schreef phileine het volgende:
Ingrid, heb je alleen met romed getest of ook met cb? Ik weet in ieder geval dat de romed ovulatietesten met zo'n pipetje etc. bij heel veel mensen (waaronder ikzelf) nooit positief werden, terwijl andere merken dat dan wel deden. Bleek opeens dat je er veel meer urine in moest druppelen dan in de gebruiksaanwijzing stond. Maar dan nog kwam er bij heel veel meiden geen streep. Wie weet geldt zoiets ook wel voor die zwangerschapstesten. Als het uitblijft zou ik over een paar dagen toch ook eens cb proberen, dan weet je het echt zeker.
we hebben ook zaterdag al ons best gedaan maar we zullen vanavond weer ff gaan klussenquote:Op maandag 31 mei 2004 19:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi Amber. Als je rond 15 juni je NOD hebt, is je eisprong dan niet op dit moment? Ik heb altijd begrepen dat je eisprong zo een 14 dagen voor je NOD plaatsvind. Als je een cylcus hebt van 35 dagen zoals ik, is mijn eisprong meestal rond CD 20. Als ik jullie was zou ik vanavond of NU nog even flink je best doen![]()
Als het goed is staat iedereen weer goed in het lijstje.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:39 schreef Girl24 het volgende:
Mijn NOD staat op 9 juni in het lijstje maar het moet 5 juni zijn, wil iemand dit veranderen? alvast bedankt![]()
Xanthe gecondoleerdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 06:09 schreef Xanthe het volgende:
Ga zo op weg richting Eindhoven (andere kant van het land) om naar een crematie te gaan.
Van mij zullen jullie dus vandaag geen last meer hebben.
Fijne dag toegewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |