abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2004 @ 13:28:32 #1
81992 Githa
pi_19533271
Wachten op het tweede streepje deel 29!!

26 mei Merisse Gyn
28 mei TearSong NOD
28 mei Ingrid19 NOD
1 juni Slaapmeisje NOD
5 juni Merisse NOD
5 juni Girl24 NOD
7 juni Xanthe NOD
7 juni snakelady NOD
9 juni Girly NOD
11 juni Githa NOD
12 juni hartje NOD
15 juni _amber_ NOD
23 juni LittleWoodstock Gyn
28 juli Beaker Gyn

Zo gaat hard he!! deeltje 30 alweer ....

[ Bericht 43% gewijzigd door nikky op 03-06-2004 19:27:13 ]
pi_19533447
Je kijkt even een andere kant op en er is alweer een nieuw topic geopend....
Op naar een aantal zwangerschappen in dit topic!
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2004 @ 13:37:03 #3
81992 Githa
pi_19533465
quote:
Op maandag 31 mei 2004 13:36 schreef Xanthe het volgende:
Je kijkt even een andere kant op en er is alweer een nieuw topic geopend....
Op naar een aantal zwangerschappen in dit topic!
Daar sluit ik me bij aan *proost*
pi_19533720
Ingrid, heb je alleen met romed getest of ook met cb? Ik weet in ieder geval dat de romed ovulatietesten met zo'n pipetje etc. bij heel veel mensen (waaronder ikzelf) nooit positief werden, terwijl andere merken dat dan wel deden. Bleek opeens dat je er veel meer urine in moest druppelen dan in de gebruiksaanwijzing stond. Maar dan nog kwam er bij heel veel meiden geen streep. Wie weet geldt zoiets ook wel voor die zwangerschapstesten. Als het uitblijft zou ik over een paar dagen toch ook eens cb proberen, dan weet je het echt zeker.
mooi he, alles
pi_19534167
Die Romed zwangerschapstesten kan je die alleen online bestellen?
pi_19534185
quote:
Op maandag 31 mei 2004 13:46 schreef phileine het volgende:
Ingrid, heb je alleen met romed getest of ook met cb? Ik weet in ieder geval dat de romed ovulatietesten met zo'n pipetje etc. bij heel veel mensen (waaronder ikzelf) nooit positief werden, terwijl andere merken dat dan wel deden. Bleek opeens dat je er veel meer urine in moest druppelen dan in de gebruiksaanwijzing stond. Maar dan nog kwam er bij heel veel meiden geen streep. Wie weet geldt zoiets ook wel voor die zwangerschapstesten. Als het uitblijft zou ik over een paar dagen toch ook eens cb proberen, dan weet je het echt zeker.
Ik heb alleen met Romed getest. Er moesten 4 druppels in, maar we hebben geloof ik wel wat meer gedaan. Als ik over een week nog niet ongi ben, ga ik denk ik testen met Clear Blue. Als ik dan nog niet zwanger/ongi ben ga ik naar de huisarts. Misschien dat die me dan verder kan helpen.
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2004 @ 14:58:54 #7
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19535511
Jammer van die negatieve test Ingrid. Zoals hier al gezegd heeft je lichaam soms wat tijd nodig om na het stoppen met de pil weer op gang te komen.

Deeltje 30 alweer, jeetje mikmak wat gaat het toch hard. En dan te bedenken dat ik vanaf deel 1 al meeklets hier Nog geen ongi te bekennen hier en vandaag alweer Cyclusdag 34 Voor mij geen zwangerschaptesten hoor. Ik heb ze niet meer in huis want heb op de ochtend voor vertrek naar Eygpte toch de laatste gebruikt. Ik wilde zeker weten dat ik gewoon lekker een wijntje kon drinken tijdens de vakantie. Natuurlijk was die test negatief, maar ik was wel blij dat ik in ieder geval zekerheid had. Deze maand is het weer afwachten geblazen en wordt mijn geduld weer eens op de proef gesteld
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_19535539
Dank je Girl24, ik was dus niet aanwezig op msn, zoals je hebt gemerkt.
  Redactie Frontpage maandag 31 mei 2004 @ 15:01:03 #9
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_19535562
Helaas, ik zal ws nog wel even moeten wachten tot ik vader word. Maar we blijven gewoon lekker doorklussen, tot het op een gegeven moment wel raak is. En dat is absoluut geen straf!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_19536466
ingrid19- jammer dat de test negi was.. en indd wat de anderen zeggen dat het ff op gang moet komen na de pil. ps: ik wens je veel stertke met je vader.. erg klote om dat te lezen..

slaapmeisje- gaaf dat je vakantie toch heel leuk is geworden egypte is onwijs mooi.. althans wat ik van mijn moeders foto's en videband heb gezien (nu maar hopen dat je vriendje raak heb geschoten )

zo de NOD van juni komen er snel aan zo te zien.. spannende tijd zeg,.. ik duim voor iedreen!!!!
(zou iemand trouwens nog mijn NOD willen veranderen naar 9 juni? alvast bedankt)

Girls die ik vergeten ben.. sterkte en of succes
pi_19538030
Euh , zal het vast vergeten zijn maarvanwaar dat verschil van 15 naar 9 juni?
Das bijna een week verschil!
pi_19538780
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:40 schreef Girly het volgende:
ingrid19- jammer dat de test negi was.. en indd wat de anderen zeggen dat het ff op gang moet komen na de pil. ps: ik wens je veel stertke met je vader.. erg klote om dat te lezen..
Dan hoop ik maar dat het snel op gang komt, want dit is ook niks!
Niet zwanger en niet ongi, bah!
pi_19539414
Juist als je net gestopt bent met de pil zul je veel meer geduld moeten opbrengen en je lichaam de tijd geven om het weer zelf te reguleren.

Heb vroeger maanden zonder ongesteldheid gezeten, was zo ontzettend onregelmatig en duurde op zijn langst 4 maanden voor ik weer ongi werd....
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2004 @ 19:05:48 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19541825
Ingrid het komt heel vaak voor hoor dat je ongi nog niet regelmatig is. Bij mij was het eerst 5 maanden precies 28 dagen, maar later bleek ik geen eisprong te hebben maar alleen ontrekkingsbloedingen. Toen ben ik 3 of 4 maanden (kun je nagaan, alweer zo lang geleden dat ik het helemaal vergeten ben) niet ongi geworden en daarna kreeg ik een min of meer regelmatige cyclus van 32 tot 35 dagen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_19542207
quote:
ingrid in het vorige topic

Ik heb sinds een paar dagen ineens last van rare bultjes, plekjes, pukkeltjes ed. Ze zitten op mijn schouders, hals , nek en bovenkant van mijn rug. Zou ik daar nu ineens gevoeliger voor zijn, nu ik gestopt ben met de pil? Herkennen jullie dit? Het is heel irritant, sommigen jeuken en sommigen doen zeer als je er tegenaan komt.
heb ik ook een week ineens last van gehad ingrid heb het nu zelf nog een beetje maar wordt al minder.
enneu hoe is het nu met je pa?
quote:
Op maandag 31 mei 2004 13:46 schreef phileine het volgende:
nou inderdaad. ik heb ze ook gekocht maar ik vind ze ronduit waardeloos. ten eerste staat er bij dat er een pipetje bij zit. nou niet dus
dan moet je er dus 5 druppels op doen...... ik plas gewoon netzolang op dat ding als wat ik toen met een zwangerschapstest heb gedaan.
en het controle streepje zit aan de verkeerde kant bij mij

ik heb wel duidelijk elke keer een streep

oke nu het volgende
ik heb dus ergens 15 juni geloof ik mijn NOD.... maar ik heb nu last van een beetje bloedverlies en het is slimy ...... zou het zou het? ik bedoel ik heb een zeer regelmatige cyclus had ik al wel door en elke keer om de 5 weken en nu ineens 3?
*hoopt*
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2004 @ 19:28:35 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19542420
Hoi Amber. Als je rond 15 juni je NOD hebt, is je eisprong dan niet op dit moment? Ik heb altijd begrepen dat je eisprong zo een 14 dagen voor je NOD plaatsvind. Als je een cylcus hebt van 35 dagen zoals ik, is mijn eisprong meestal rond CD 20. Als ik jullie was zou ik vanavond of NU nog even flink je best doen
pi_19542835
quote:
Op maandag 31 mei 2004 19:28 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi Amber. Als je rond 15 juni je NOD hebt, is je eisprong dan niet op dit moment? Ik heb altijd begrepen dat je eisprong zo een 14 dagen voor je NOD plaatsvind. Als je een cylcus hebt van 35 dagen zoals ik, is mijn eisprong meestal rond CD 20. Als ik jullie was zou ik vanavond of NU nog even flink je best doen
we hebben ook zaterdag al ons best gedaan maar we zullen vanavond weer ff gaan klussen
ik had inderdaad uitgerekend dat dit weekend mijn eisprong zou zijn
pi_19544581
Mijn NOD staat op 9 juni in het lijstje maar het moet 5 juni zijn, wil iemand dit veranderen? alvast bedankt
  FOK!fossiel maandag 31 mei 2004 @ 20:45:16 #19
2628 Karin
pi_19544768
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:39 schreef Girl24 het volgende:
Mijn NOD staat op 9 juni in het lijstje maar het moet 5 juni zijn, wil iemand dit veranderen? alvast bedankt
Als het goed is staat iedereen weer goed in het lijstje.
pi_19544991
Met mijn pa gaat het redelijk. Morgen word zijn halsslagader onderzocht en als alles goed is mag hij woensdag of donderdag weer naar huis. Hij komt soms niet uit zijn woorden en loopt moeilijk.

Ik probeer nu maar geduldig te wachten totdat ik ongi word...
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2004 @ 22:31:25 #21
81992 Githa
pi_19548286
Amber ...succes hoor zou dat even leuk zijn ...

In dit deeltje moeten er gewoon tweede streepjes komen want ik heb hem geopend brengt vast geluk ...wie is eerst ...

* Githa vindt dat slaapmeisje als eerste mag
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2004 @ 23:14:38 #22
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19549730
Lief van Githa De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus waarom niet Voorlopig is er nog geen spoor van een rode duivel te bekennen... Morgen dan maar afwachten, dan is het cyclusdag 35 en afgezien van 1 uitzondering van 38 dagen, de langste cyclus die ik gehad heb tijdens de bijna 2 jaar dat we bezig zijn.
pi_19550254
Ik heb niet gerekend vanaf de dag van mijn ongesteldheid.. maar vanaf de dag dat het was gestopt..

weet je nog xanthe, we hadden het daarover nog op msn.. toen zei jij dat ik verkeerd had gerekent.. dus vandaar..

maar jah correct me if I am wrong.. maar ik kan zo de logs voor je opzoeken.
pi_19553703
Zal best zo zijn. Zoals je weet loopt mijn hoofd ook wat over , erg druk geweest enzo.
Ga zo op weg richting Eindhoven (andere kant van het land) om naar een crematie te gaan.
Van mij zullen jullie dus vandaag geen last meer hebben.
Lang onderweg , dus vast niet zo'n zin om daarna nog hier rustig te lezen en te posten.

Fijne dag toegewenst.
  † In Memoriam † dinsdag 1 juni 2004 @ 10:29:21 #25
81992 Githa
pi_19555590
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 06:09 schreef Xanthe het volgende:

Ga zo op weg richting Eindhoven (andere kant van het land) om naar een crematie te gaan.
Van mij zullen jullie dus vandaag geen last meer hebben.

Fijne dag toegewenst.
Xanthe gecondoleerd

Je moet wel onthouden dat wij nooit geen last van je hebben hoor.... dat wil ik niet meer lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')